Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Faze de toata jena
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596, 597, 598, 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630, 631, 632, 633, 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656, 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724, 725, 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806
VladSoare
QUOTE(gabize @ 4 Jul 2019, 08:26)
Aș vrea io să se multiplice cuplul prin cutia de viteze... biggrin.gif
*

Păi chiar se multiplică. Dacă o roată dințată mică învîrte una mare, aia mare se va învîrti mai încet, dar cu mai multă forță. Asta-i însăși ideea de bază a cutiei de viteze.
Puterea în schimb nu se poate multiplica.


<span class='edit'>4 Jul 2019, 08:40:</span>
QUOTE(cj98czh @ 4 Jul 2019, 08:27)
Gresit Vlad ... conteaza atat cuplul cat si puterea .... pune doua masini de 150 cai una cu un cuplu de 200nm si una cu un cuplu de 350 .... si ia vezi daca nu vezi diferente ...
*


Păi gîndește-te la V8-urile americane de pe vremuri, cuplu cît casa, putere maximă 140 de cai pe la 2800 rpm. Un motor de 200 de cai de azi îl face de rîs, chiar dacă are cuplu pe jumătate, iar puterea o are la 6000. Sigur, trebuie să amesteci în benzină, în timp ce americanul nu-și bătea capul. Era mai comodă americana. Dar dacă știi să folosești schimbătorul, cei 200 de cai de azi fac mai mult decît cei 140 de atunci, în ciuda cuplului mai mic.
Sau un camion de mare tonaj. Are cuplu să tragă luna de pe orbită, dar nu ține pasul nici cu Matizul.

QUOTE(cj98czh @ 4 Jul 2019, 08:27)
Comparatia ta ... dai acelasi cuplu dar cai dublu la Mazda ...

Evident, am dat un exemplu extrem, ca să se înțeleagă ideea. Asta însă n-o invalidează.
einstein1984
cuplul se multiplica in transmisie, puterea nu. camionul de 40 de tone si 500 de cai iti da fum cu mondeo al tau daca e gol (5 tone de cap tractor), schimba din 3 in 3 trepte. Cutia il limiteaza la V max insa.


VladSoare
QUOTE(einstein1984 @ 4 Jul 2019, 08:55)
cuplul se multiplica in transmisie, puterea nu.

Exact. up.gif

QUOTE(einstein1984 @ 4 Jul 2019, 08:55)
camionul de 40 de tone si 500 de cai iti da fum cu mondeo al tau daca e gol (5 tone de cap tractor), schimba din 3 in 3 trepte. Cutia il limiteaza la V max insa.
*

Cinci tone gol face 100 de cai pe tonă. Mondeo are 110. Nu știu dacă i-ar da chiar fum, dar într-adevăr ar fi o cursă strînsă. smile.gif
Totuși, cursa ar fi strînsă datorită celor cinci sute de cai, nu datorită cuplului, care nu știu cît e, dar sînt sigur că e de enșpe ori mai mare decît al lui Mondeo. Dacă la același cuplu ar avea 250 de cai în loc de 500, nu s-ar mai ține după Mondeo nici gol.
einstein1984
atunci compara o masina pe benzina de 200 de cai cu o aceiasi masina diesel de 200 de cai (minim 50% cuplu in plus). S avezi surpriza ca aia pe benzina fuge mai rau.
cj98czh
Vlade ... inca o data .. cuplul merge mana in mana cu caii putere ....

Repet .... fa un test cu 2 masini aprox. de aceeasi greutate ... una cu 150 de cai si cuplu 200 si cealalta cu 150 cai si cuplu de 380 .... si vezi ca diferenta o face cuplu ....

Cat despre exemplu cu capul tractor .... nu este nimic strans ... ca pana la 90 km/h unde este limitat nu ii vezi decat numarul din spate .... pleaca alea ca masinile de curse ... si daca vrea soferul iti tine rotile cu fluierat pana sus ...
MuciX
E invers:
caii putere merg mana in mana cu cuplul si turatia. Putere = cuplu * turatie
RX8 are putere mai mare, dar la 7-8k rpm; cuplul are valori mici, de aceea este nevoie de turatii mari.
Un motor turbo ar atinge debita puterea aia la o turatie mai mica, pentru care un cuplu mai mare inca de la turatii mici.

O turbina creste puterea specifica a motorului.

QUOTE(Laurentziu83 @ 4 Jul 2019, 07:17)
Nu, ca nu urmaresc. A mea ia 6-6.2 la 100 la ora pe instant, mediu in afara ia 6.5-7. Nu-i cine stie ce.
*


Scuza-mi-o, dar aici esti de bafta. Anplm, inchizi ochii la tot ce este in jur, dar bagi mana in foc pentru ce ai tu, desi nu ai termen de comparatie. up.gif

VladSoare
QUOTE(cj98czh @ 4 Jul 2019, 09:38)
Vlade ... inca o data .. cuplul merge mana in mana cu caii putere ....
*

Cuplul merge mînă-n mînă cu caii putere și cu turația. Dacă ai 100 Nm la arborele cotit, dar motorul se turează pînă la 7000, e posibil ca la roți să ajungă mai mult decît în cazul unuia care are 200 Nm la volant însă la 3500 a rămas fără suflu.

La o anumită viteză mașina are o anumită energie cinetică E1, egală cu masa ori viteza la pătrat pe doi. La altă viteză are altă energie cinetică, E2. Ca să accelereze de la V1 la V2, trebuie să acumuleze o cantitate de energie egală cu E2 - E1. Iar asta se întîmplă într-un interval de timp T. Variația energiei într-un interval de timp înseamnă putere. Puterea este energie supra timp. Deci timpul este energie supra putere. Adică timpul este invers proporțional cu puterea. Intervalul de timp T va fi cu atît mai mic cu cît puterea va fi mai mare.
Puterea este cea care determină cît de repede poate mașina să acumuleze energie. Recte, să accelereze.

Pe de altă parte, forța este masa ori accelerația. Deci la mase egale, accelerația este direct proporțională cu forța. Adică cu cuplul. Sau cu alte cuvinte, cuplul determină accelerația.
Și atunci, asta nu se bate cap în cap cu treaba de mai sus? Nu, pentru că vorbim de cuplul de la roți. Pentru că nu motorul trage mașina, ci roțile o trag. Iar forța de la roți nu e neapărat aceeași cu cea de la arborele cotit. Ar fi aceeași numai dacă toată transmisia ar avea per total un raport de transmisie 1. Dar n-are.

Desigur, asta-i doar teoria. În practică intervin atît de multe lucruri, încît nu prea mai poți să bagi mîna-n foc pentru nimic - etajarea cutiei de viteze, care pe mașinile de stradă nu e niciodată optimă pentru performanță, apoi masa mașinii, distribuția ei, tracțiunea față sau spate, suspensia, pierderile prin transmisie, pneurile, presiunea din ele, etc. etc.
Andy_ACS
Putere = Cuplu * Turatie * Constanta.
Judecand dupa formula, ca sa cresti puterea cresti cuplul sau turatia.
Sunt motoare care obtin puterea prin turatie (o motocicleta de exemplu) si altele care obtin puterea prin cuplu (un turbodiesel).
Diferenta la masini e ca la unele motoare ai puterea in plaja de turatie neuzuala (5-6-7 mii rpm), iar la altele ai la 2-3 mii, unde te gasesti de cele mai multe ori la un daily driving.
De aia e placut dieselul la condus, ca mergi normal si trage bine.
Si benzina aspirata de putere similara cu turbodieselul trage la fel daca o turezi la 5-6 mii, dar intrucat nu prea se circula asa, la turatiile de 2-3 mii uzuale pare lesinata.
VladSoare
QUOTE(Andy_ACS @ 4 Jul 2019, 10:08)
Diferenta la masini e ca la unele motoare ai puterea in plaja de turatie neuzuala (5-6-7 mii rpm), iar la altele ai la 2-3 mii, unde te gasesti de cele mai multe ori la un daily driving.
De aia e placut dieselul la condus, ca mergi normal si trage bine.
Si benzina aspirata de putere similara cu turbodieselul trage la fel daca o turezi la 5-6 mii, dar intrucat nu prea se circula asa, la turatiile de 2-3 mii uzuale pare lesinata.
*

Exact. E vorba doar de confort și percepție. up.gif
Desigur, există și motoare care într-adevăr sînt leșinate orice-ai face și oricît de mult le-ai tura. Dar asta e altă poveste. biggrin.gif
MuciX
De obicei alea care au compresie mica, sau care "nu curg" bine (cu referire la fluxul de gaze prin admisie/evacuare), dar alea au alt scop.
Laurentziu83
QUOTE(MuciX @ 4 Jul 2019, 10:42)
Scuza-mi-o, dar aici esti de bafta. Anplm, inchizi ochii la tot ce este in jur, dar bagi mana in foc pentru ce ai tu, desi nu ai termen de comparatie. up.gif
*


Pai poate nu ma intereseaza consumul, cat timp e in limite rezonabile; cu 4 persoane si 4 bicle deasupra vad si peste 10 extraurban daca sar de 100 km/h, nu cred ca 1.2 tce e mult mai economic in conditiile date; plus ca nu ma prea incanta motorul asta DPDV fiabilitate, prefer ceva in care sa bag doar apa, paie si bataie.
MuciX
Poate nu te intereseaza, dar sa spui ca sigur nu e cu mult mai bun desi nu stii despre ce vorbesti?
VladSoare
Ei, parcă nu știi că pentru Laurențiu tot ce nu-l interesează personal sau nu-l afectează în mod direct nu e bun. biggrin.gif
Laurentziu83
Pentru ca la K4M nu am auzit de consum de ulei, compresie scazuta si distributie cu probleme? wink.gif
mircea_aq
Dar au fost suficiente probleme cu partea electrica, cu bobinele, cu senzorul de turatie. A avut partea lui de probleme cu fulia defazoare. Nu mai vorbesc ca in general a fost asociat la o manuala in 5 trepte care nu numai ca avea o timonerie neplacuta ci si mai claca din cand in cand. Suficient sa dai un search pe forum.

Ma rog, a fost, s-a dus, slava cerului.
Acum ai 1.3Tce M6 ca entry level, doar nu vrei sa-l comparam cu 1.6le.
220nm de la 1400rpm fata de 151nm de la 4000rpm
116 cai la 4000-4500rpm fata de 112 cai la 6000rpm

Spunea bine Andy mai sus, conteaza si in ce plaja de turatie ai puterea respectiv cuplu, ca in majoritatea timpului esti intre 0-4000 rpm. In oras, si sa vrei sa o turezi mai tare, de multe ori nu-ti permite traficul.
vallixx
QUOTE(cj98czh @ 4 Jul 2019, 09:38)
una cu 150 de cai si cuplu 200 si cealalta cu 150 cai si cuplu de 380 .... si vezi ca diferenta o face cuplu ....
*


In primul caz mai merge, insa in cazul al doilea e clar ca iti trebuie multa "pricepere" sa scoti 150 de cai dintr-un motor care iti dezvolta 380 Nm.
Banuiesc ca genul ala de masini au si alte solutii moderne, gen suspensii cu foi de arc, frane cu tamburi, suspensie independenta....pe fata tongue.gif , chestii tari de tot. radmasa.gif

QUOTE(cj98czh @ 4 Jul 2019, 09:38)
Cat despre exemplu cu capul tractor .... nu este nimic strans ... ca pana la 90 km/h unde este limitat nu ii vezi decat numarul din spate .... pleaca alea ca masinile de curse ... si daca vrea soferul iti tine rotile cu fluierat pana sus ...
*


Ba e cam fix invers, el iti cam vede numarul din spate.

Pentru ca are o plaja de ture extrem de limitata, pe la 1500 trebuie sa schimbe, ceea ce inseamna multe schimbari chiar si daca schimba cate 3 trepte odata. Si va pierde o gramada de timp la schimbari.
einstein1984



QUOTE(vallixx @ 4 Jul 2019, 13:46)
In primul caz mai merge, insa in cazul al doilea e clar ca iti trebuie multa "pricepere" sa scoti 150 de cai dintr-un motor care iti dezvolta 380 Nm. 

*


TDI de VW PD avea gen 320 Nm la 150 de cai deci nu chiar departe.
vallixx
laugh.gif

Ce-i drept, e drept.
cj98czh
QUOTE(vallixx @ 4 Jul 2019, 13:46)
Iiti trebuie multa "pricepere" sa scoti 150 de cai dintr-un motor care iti dezvolta 380 Nm. 


Pentru ca are o plaja de ture extrem de limitata,  pe la 1500 trebuie sa schimbe, ceea ce inseamna multe schimbari chiar si daca schimba cate 3 trepte odata. Si va pierde o gramada de timp la schimbari.
*




sa avem pardon .... cam foarte multe sunt ... Vagonul are 140 cai si 360 nm .... si cam toate din periada aia si dupa ...


Capul tractor poate sa schimbe lejer si la 2200 - 2500rpm ... si nu iti inchipui ca urca in ture ca benzinara ...

ia uite ..https://youtu.be/k24V4SqSzes
vallixx
Chiar ca se duce Volvo ala....eu stiam ca la 1500 rom tre sa cam schimbe.
einstein1984
pentru economie asta, nu si daca se grabeste.
VladSoare
Se duce foarte frumos pentru un camion, nimic de zis, dar dacă ne uităm mai atent, vedem că prinde 90 la oră în 17 secunde. Or Mondeo prinde suta în 9 secunde. Deci că nu i-aș vedea decît numărul din spate... nu prea pare să fie cazul, nu? unsure.gif
dandobre
http://mobile.hotnews.ro/stire/23260216
Or sa ajungă bordurile astea precum lamele de la Gillette..... Sincer, cred că pe ăștia atât îi duce capul, nu din alte motive...... Măcar furau și ei din niște proiecte mai utile.....
wolfin
Axi mi am dat seama ca uneori is tampit. Pe camil resu la semafor ma intreaba o femeie....probabil sotia soferului...."e bine spre pitesti?" Masina de AG.
Oameni pe la 60 ani....
Iar eu am raspuns...nu aveti waze??? Apoi mi am dat seama in 1 sec dupa perplexitatea bietei femei....inainte si dreapta in intersectie..la unirii mai intrebati....

Poate era mai bine sa le zic pe mihai bravu pod pasarab...nu conteaza...
Laurentziu83
Oamenii la 60 de ani poate aveau telefon cu butoane si se orientau in sistemul clasic, cu harta.
Crede-ma ca Bucurestiul e coplesitor pentru un provincial (daca mai e si genul ce calatoreste putin), gandeste-te ca Iasul are suprafata cat Militariul, dupa ce ai traversat jumatate de oras cautand indicatoare si vazand cum se baga toti ghiolbanii in fata ta (daca nu te si claxoneaza) deja ajungi la exasperare. Cred ca e singurul loc din Europa in care esti claxonat daca nu esti de acolo, in alte parti oamenii sunt intelegatori cu strainii.

Penibili sunt aia de 20 de ani care stau pe facebook dar te intreaba unde e strada cutare (de google maps n-au auzit).
wolfin
Mda..ciudat mi s a parut ca nimeni nu a claxonat cat am blocat banda pt dreapta (intermitent verde)..10..15 sec cat am explicat....oamenilor. e adevarat..in spate aveam o gagica cu nr de PH...iar cei de dupa ea..oricum nu vedeau ....

Le..te referi la Iasi sau B..ca nu sunt intelegatori?

Cine ar fi cu cl..tr ...gr..db..cu bmw fumegator.???? Eu nu. Dar cu unul de is...sau tm etc...100% love
VladSoare
Acum vreo două luni, să fi fost pe la începutul spre mijlocul lui mai, nu-mi mai amintesc exact, căutam mașină de închiriat pentru vacanță. Căutam un van de șapte locuri - Galaxy, Espace, Sharan, de-alea...
Fac cerere printre altele și pe saitul Sixt. Nu-mi amintesc exact ce marcă și model am încercat să rezerv, dar era una de genul ăsta.
Primesc un e-mail automat, în care mi se mulțumește pentru cerere și mi se spune că voi fi contactat în maxim două zile lucrătoare pentru confirmare.
N-am primit nici un răspuns, așa că nu m-am bazat pe ei și am căutat în altă parte.

Astăzi, cu o zi înainte de plecare, primesc un e-mail de la ei. Ne pare rău, ceea ce ați solicitat nu este disponibil, dar vă putem oferi Astra sau Focus. Vă rugăm să ne confirmați dacă e OK.

Ăștia-s duși cu capul? Îmi răspund abia după două luni, îmi oferă cu totul altceva decît am cerut (ce naiba își închipuie ei că pot să fac cu o Astră, dacă mie-mi trebuie șapte locuri? wacko.gif) și vor să le confirm dacă-mi convine?
La ce răspuns se așteaptă? "Da, să știți că eu de două luni aștept răspunsul vostru, mă bazam pe el, ce bine că mi-ați răspuns la timp. Că de fapt îmi trebuie cu totul altceva, nu contează, e doar un detaliu minor"? huh.gif
Le-am răspuns și i-am întrebat dacă e cumva o glumă. laugh.gif
vallixx
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Asta e ca o tuta de la Orange care m-a sunat sa-mi dea toti giga de net din lume pe un abonament care avea 1G si consuma fix 0.
Ca e al bunicilor, telefonul e cu butoane si oricum nu se pricep ei la net si nici nu-i intereseaza.

Si ii pun frana lu' madama....care baga placa invatata la training si o intreb: fiti amabila, dvs v-ati aruncat o privire pe istoricul numarului inainte sa ma sunati?
-DA
-Cat net are in prezent?
-1G dar noi putem sa va......
-OK, opriti-va un pic....cat net se consuma lunar?
....pauza....
-Aaaaa pai nu prea se consuma
-Ce inseamna nu "prea"?
-Pai nu se consuma deloc.
-Pai si daca nu se consuma nimic din giga ala existent, de ce ma sunati sa-mi oferiti 6?
....pauza.....
-Deci nu sunteti interesat de oferta?
ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif
mircea_aq
Femeia avea target sa creasca incasarile per abonat, n-o interesa cat trafic fac bunicii, eventual ii momea cu niste telefoane gratis.

Zi-ne mai bine cum merge tce140 in comparatie cu 1.4 16v.

@Vlad, la avis ai incercat ? Eu am avut experiente ok cu ei.
gabize
Și reușesc să mai prostească dintre bunici. Nu o dată am întâlnit persoane în vârstă bucuroase c-au primit telefon dăștept pe mai nimica, de la operator. Ca pe urmă să-mi facă mie capul mare că nu știau să-l folosească. Dar "fătuca" și-a făcut targetul.
VladSoare
QUOTE(mircea_aq @ 18 Jul 2019, 12:37)
@Vlad, la avis ai incercat ? Eu am avut experiente ok cu ei.
*

Încercat. N-aveau nici vanuri, nici microbuze. Dar nu-i bai, că între timp am găsit, e totul aranjat.
M-a surprins doar ironia situației. În prima clipă nici n-am știut dacă nu e cumva la mișto; rămăsesem cu gura căscată și nu știam ce-aș putea să răspund. biggrin.gif
Cocojambo
QUOTE(mircea_aq @ 18 Jul 2019, 12:37)
@Vlad, la avis ai incercat ? Eu am avut experiente ok cu ei.
*



Cea mai de kkt firma din astea mari de pana acum, de 2 luni ma chinui sa imi iau niste bani inapoi de la ei. mailuri/telefoane nimic, aparent plinul pe care l-am facut fix la intrarea in parcarea lor nu era destul de plin ca sa-mi primesc garantia inapoi. showfinger.gif
mircea_aq
https://youtu.be/zTX6wjCuloM

A platit pentru toate pacatele destrabalatilor care fac prapad cu atv-uri si cu enduro. Nu mai poti sa mergi linistit in drumetie ca trebuie sa te feresti de cretini din astia care merg la rupere.
Ma intreb daca in Belgia e legal s-o iei pe unde te taie capul cu motorul.
D-Ice
Ala cu bâta avea un spor, mama-mama. radmasa.gif
Eu nu înțeleg de ce a dat casca jos.
Si da, asta o sa fie învățare de minte pentru restul "iubitorilor de munte pe motoare". cool.gif
iulia_boris
Eu ma intreb ce se intampla daca-l omorau?
gotty
Faceau cursuri aprofundate la facultate!

19 Jul 2019, 15:54:
Faceau cursuri aprofundate la facultate!
D-Ice
QUOTE(iulia_boris @ 19 Jul 2019, 16:22)
Eu ma intreb ce se intampla daca-l omorau?
*


Probabil ca trimiteau pe altcineva sa recupereze motocicleta. biggrin.gif
cj98czh
QUOTE(D-Ice @ 19 Jul 2019, 16:19)
Si da, asta o sa fie învățare de minte pentru restul "iubitorilor de munte pe motoare".  cool.gif
*


tocmai plec la cabana, maine bagam vreo 200 km cu ATV-urile prin munti sa deranjam pe toti deranjatii astia de orice .. hai bagati frustarile acum ... cat timp este legal mi se rupe ... de toti deranjatii ..
D-Ice
QUOTE(cj98czh @ 19 Jul 2019, 17:34)
hai bagati frustarile acum ... cat timp este legal mi se rupe ... de toti deranjatii ..
*


Corect, dacă este legal, ca oricum legislația românească permite mârlănia pe motoare, hai sa facem căcat tot ce tine de munte.
Vezi tu, legislația nu specifica sa strângi gunoiul când termini grătarul de mici și nici sa nu bagi manele la maxim pe munte, totuși presupun ca te deranjează când vezi asemenea "turiști", nu?
Și pe mine ma deranjează baraiala voastră, a "iubitorilor de munte" când sunt pe potecă.
dandobre
Frate ce instant karma am văzut azi. Vine unul tare pe linia de tramvai pe Basarabia cu un pasat sau superb și, puțin incomodat de unul cu nr de Br îl șicanează puțin, moment în care îi sare pivotul stânga față și se pune roata de-a latul. Inițial am crezut că s-au ciocnit că a sărit praf și s-a auzit o pocnitură dar moldoveanul nu a oprit și nici nu avea urme pe mașină..... Wolfine cred că dacă ieși afară încă mai e pe acolo....
iulia_boris
Eu nu ii inteleg pe unii de ce alearga ca turbatii pe liniile de tramvai..Ca sari in masina ca la rodeo..
wolfin
Zona aia e cunoscura pt pivoti rupti. Serios....chiar aici am pus poze...anul trecut 3 au fost. Un logan taxi..o duba ducato si inca una nu mai tin minte.

Le...m am dus sa spal masina. Maine ma intorc....

Brailenii is moldoveni???
iulia_boris
Brailenii is moldoveni???


Doar din spatele curtii incepe Moldova.. radmasa.gif
dandobre
QUOTE(wolfin @ 20 Jul 2019, 18:55)
Zona aia e cunoscura pt pivoti rupti. Serios....chiar aici am pus poze...anul trecut 3 au fost. Un logan taxi..o duba ducato si inca una nu mai tin minte.

Le...m am dus sa spal masina. Maine ma intorc....

Brailenii is moldoveni???
*




Și buzoienii..... biggrin.gif
D-Ice
Pentru cine n-a dat BAC-ul la Geografie, brăilenii sunt moldoveni. radmasa.gif
Și pentru noi tot ce tine de la București încolo, inclusiv, sunt olteni prin folosirea excesiva a inconfundabilului și mirobolantului "decât".
Si ardelenii-s "bozgori" dar numai ăia care nu ne plac. tongue.gif
No ofense! cheers.gif
VladSoare
Eu unul, de treaba cu Brăila știu de la istorie, nu de la geografie. Recte, că cetatea Brăilei nu-i aparținea lui Ștefan, iar acest lucru îl cam durea.
Geografic vorbind, pentru mine tot ce-i în dreapta hărții e Moldova. biggrin.gif
dandobre
No ofense!! cheers.gif
Socramiu e din jud Brăila, merg cel puțin de 2 ori pe an să luăm purcel și vițel așa că nu sunt deloc răutăcios.... Nu am dat bacul la geogra dar pt mine, Brăila e Moldova.... biggrin.gif
b06fcn
Same here...chiar daca unii nu sunt de acord...in cel mai rau caz se aplica vorba aia despre Buzau, cum ca nu ar fi in Moldova, dar Moldova e in Buzau... radmasa.gif In rest, baieti buni, am trecut si azi pe acolo de la Galati catre copitala...
vallixx
In viitorul apropiat și București-ul o sa fie in Moldova.....si nu numa' intr-a noastra ci si in aia vecină.
Trag toti la București de zici ca-i borcanul cu miere...
MuciX
Oare ți-ar trebui mai mult de 6 luni de trăit în Tecuci, sa zicem, sa te convingi și de ce? Sau Roman.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.