@Havoc: eu am primit un raspuns de genul:
QUOTE
Va contactez ca urmare a mesajului trimis de dumneavoastra prin intermediul interfetei web.
Inca de la inceput, permiteti-mi sa va asigur ca Orange Romania isi doreste ca prin toate actiunile sale sa fie alaturi de clientii sai, atat prin disponibilitate cat si prin calitatea serviciilor oferite.
Astfel, ofertele pe care le mentionati fac parte din oferta de achizitie conceputa in mod special pentru clientii care doresc activarea unor noi abonamente in reteaua Orange. In acelasi timp, beneficiile acestor oferte sunt acordate in mod exceptional si unui anumit segment de clienti, pe baza unor criterii specifice stabilite de Orange Romania in functie de strategia si conditiile existente pe piata in acest moment.
Aceste informatii sunt disponibile si pe pagina noastra, la adresa
http://www.orange.ro/abonamente-de-voce/index.html, unde puteti consulta conditiile generale de acordare pentru fiecare tip de pachet, selectand optiunea detalii.
Pentru a beneficia de o oferta personalizata pentru abonamentele dumneavoastra, va recomand totusi sa apelati Serviciul Clienti, la numarul 411, unde colegii mei vor analiza situatia contului dumneavoastra si vor incerca sa gaseasca, impreuna cu dumneavoastra, cea mai buna solutie.
In speranta ca ofertele noastre se vor regasi printre preferintele dumneavoastra, ramanem la dispozitia dumneavoastra.
Cu stima,
Elisabeta Ivanici
Problem Solving Executive
Orange Romania
www.orange.ro
La vreo 2 luni dupa asta, am revenit, sperand ca nu mai dau peste aceeasi proasta, am dat peste alta, asadar am mai primit urmatorul raspuns:
QUOTE
Stimate domnule *******,
Va contactez ca urmare a solicitarii dumneavoastra.
Astfel, pentru a modifica tipul de abonament si pentru a putea alege varianta care raspunde cel mai bine nevoilor dumneavoastra de comunicare, va adresez rugamintea fie de a suna la Serviciul Clienti (411), fie de a ne vizita la oricare dintre magazinele noastre Orange.
Reprezentantii nostri sunt dispusi sa va prezinte oferta actuala pentru clientii existenti si beneficiile acesteia si sa va ajute in alegerea celei mai potrivite solutii de comunicare.
Totodata, configuratiile de abonament propuse de catre consultantii nostri sunt obtinute in urma unor verificari amanuntite, efectuate prin analiza ultimelor trei facturi emise, urmarindu-se optimizarea consumului pe abonamentul dumneavoastra.
In speranta ca informatiile oferite va sunt de folos, ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciului Clienti.
Cu stima,
Diana Sandru
Problem Solving Executive
Orange Romania
www.orange.ro
Ma duc eu frumos la un Orange shop, cu gandul ca poate au modificat ceva boii in calculator, ii zic tipului de acolo ce vreau, verifica el, imi zice ca nu se poate, apoi ii zic ca nu mai vreau reducerea abonamentului de voce, vreau sa platesc mai mult la cel de date, trecand la Mix, se duce el intr-un birou, revine dupa 10 minute si imi zice ca nu se poate.
Si cica astea-s "Problem solving executive"...my ass...
Pai sa nu le fwooti muma-n k*r?
Ei probabil asteapta sa le dau 10 euro in plus lunar ca sa am 1-200 mb suplimentari pe telefon. Sa astepte, mai degraba ma duc la RDS si dau 10 ron pe acelasi lucru.