Cam p'acolo.
QUOTE(MuciX @ 26 Feb 2016, 09:12)
Tu ce te bagi?
Pai ma bag pentru ca si eu face parte din cei care "se grabeste".
Poti insa sa te grabesti cu cap sau sa te grabesti si sa fii inconstient.
Plus ca aia cu mersul constant este......si nu este.
Adica, sa dau un exemplu. In tarile civilizate, inclusiv in cateva din Ioropa de Est....de exemplu....Bulgaria, drumurile nationale trec PE LANGA localitati nu PRIN localitati. Evident nu toate, dar multe. Mult mai multe decat la noi.
Treaba asta e evident buna pentru ca daca trec PRIN localitati se intampla urmatorul fenomen....daca vrei sa mergi legal.
Vii cu 90 si intri in localitate, reduci la 50, iesi din localitate iar te duci la 80-90, iar intri si reduci 50, si iar.....
Si asta contrubuie in mod clar la fragmentarea traficului, pentru ca nu poti merge constant nici daca ai fii capabil de treaba asta.
Pentru ca acest lucru sa nu se mai intample, pe DN 1 cineva a decis si s-a insituit o limita de 70 de la un cap la altul, inclusiv localitati.
Teoretic treaba buna, DAR: apar 2 probleme.
1. Pe DN1 pe anumite zone e periculos sa mergi si cu 70. Sunt multe localitati unde sunt firme la strada, sedii, ateliere, parcari, service-uri, vulcanizari. Acolo permanent e lume pe marginea drumului, se traverseaza aiurea prin mijlocul DN-ului, sunt masini parcate, masini care intra si ies din benzinarii......deci pui limitare mare in cel mai prost loc.
2. Daca pe localitatile de pe DN 1 pui limitare de 70, de ce nu pui si in alte localitati de pe alte DN-uri, unde viteza de 70 nu este asa riscanta cum este pe unele zone de pe DN? Adica sate care au 3 case si in rest camp....dar avem limitare de 50, ca e localitate.....
Dar accidentele nu-s de la infrastuctura....nuuuuuu, sunt de la viteza. Soto!