Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Coltul nedumeritilor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542
tomageorgian
Ca orice anvelopa pe care o pui si mergi cu ea. Se cheama ca o uzezi. Adica sh. Adica nu noi.

Uzat nu inseama stricat
vallixx
Si eu prin uzat inteleg ca e cam spre gata. Poate vrei sa spui utilizat, nu uzat?
tomageorgian
Ok. Utilizat.
vallixx
radmasa.gif Din nou....tocit pentru mine inseamna cam gata.....tocit e cam tot aia cu uzat.

Utilizat presupune....cel putin in acceptiunea mea, ca e folosit dar inca mai merge, in timp ce uzat sau tocit inseamna ca e cam gata, spre finalul duratei de viata.....deci cu necesitate de fi schimbat in viitorul apropiat.


A....ai editat.
Si ca sa-ti raspund.....daca e doar utilizat dar vizual este ok....DOT, "carne", fara galme vizibile, venit o data cu masina....l-as mai tine. Adica daca tot am luat masina SH......desi la cat de paranoic sunt, probabil as da cauciucurile jos sa vad daca vreunul a avut pana, caz in care macar l-as pune pe spate.

Daca ar fi sa cumpar....intre utilizat si nou....cred ca as merge pe nou.
madhorsefuzzy
Eu am cumparat 4 cauciucuri SH utilizate (nu uzate) si le-am folosit pe Laguna 3 1-2 veri (nu mai tin minte).

Facusem galma la un cauciuc pe spate si am luat 2 bucati pentru puntea spate: GoodYear Efficent Grip Performance fara pana, fara galma cu dot de 3 ani si 4-5mm de carne.

Apoi am mai luat inca 2 bucati pe fata in aceleasi conditii (GoodYear Efficent Grip Performance fara pana, fara galma cu dot de 3 ani si 4-5mm de carne) si le-am uzat pe toate 4 pana la 3-3.5 mm fara nici o problema.

Daca au DOT de maxim 3 ani, fara galme/pene si mai au 4-5 mm si sunt la un sfert de pret merita pentru 1-2 veri.

Pe iarna nu merita deoarece sub 4 mm nu mai faci nimic cu ele. In plus alea de iarna se intaresc mult mai repede decat alea de vara in timp. Deci nu.
Andy_ACS
Daca mi-as lua masina SH si anvelopele montate pe ea nu sunt vechi/uzate excesiv le-as lasa pana cer inlocuire.
Daca mi-as lua anvelope as lua doar noi.
tomageorgian
Pai dc? nu e acelasi lucru?
madhorsefuzzy
E acelasi lucru, dar perceptia e diferita. radmasa.gif

De ce? Pentru ca daca masina e considerata buna de cumparat atunci implicit sunt bune si cauciucurile utilizate de pe ea.

La cauciucuri utilizate nu le poti evalua la fel ca pe o masina pe de-a-ntregul. Adica multi nu se pricep. Ca si la masini, dar acolo zic ca se pricep. wink.gif
psychoo
Nu e acelasi lucru, ca la cauciucuri SH poti lua unele care nu se pot echilibra, iar chestia asta ai prinde-o la test-drive (teoretic) iar galmele s-ar vedea cand e pe elevator si verifici masina pe sub
Eu am cumparat cauciucuri SH in tinereti pe oltcit ca daca luam noi triplam valoarea masinii.
Apoi de cand mi-a mai venit mintea la cap am luat 1 data doar dintr-o conjunctura: cineva si-a troznit masina (un rover) care avea rotile luate de 3 luni si maxim 1000 km rulaj (barum polaris) iar asigurarea a zis dauna totala si omul a inceput sa o dezmembreze.
Rotile nelovite, puse pe aparatul de echilibrat si erau perfecte, dat jos de pe jante si platit jumate din pretul de noi
Cand le-am montat pe corsa aveau 6 luni de cand au fost fabricate biggrin.gif
In rest am cumparat doar noi, unele chiar 12 luni de cand au fost fabricate, cu asigurari ca au fost pastrate in conditii optime in depozit bine ventilat si ferit de UV sau inghet (yeah right)
Nici cu SH nici cu alea noi nu am avut probleme smile.gif
Andy_ACS
Nu e acelasi lucru. Daca iei o masina SH (din diverse motive - nu ai bani de noua, consideri ca nu merita noua, iti place un model ce nu se mai fabrica, ai gasit o oferta buna, etc) nu arunci dupa componentele ei care inca sunt functionale ca sa le inlocuiesti cu altele noi, ca daca voiai asta luai masina noua.
Dar pe urma cand se uzeaza chestii pe la ea, o repari si inlocuiesti cu piese noi, nu carpeli cu cauciucuri SH si piese din dezmembrari.
Evident multi nu-s de aceeasi parere, fiecare face cum crede.
kato
personal nu sunt adeptul cauciucurilor sh...... prefer sa cumpar cauciuc nou dedicat de ”buget” daca bugetul nu-mi permite ceva premium. cauciucurile all season deasemenea le evit... din punctul meu de vedere sunt un compromis. cauciucurile trebuie sa fie ultimul lucru la care trebuie sa facem compromisuri in acceptiunea mea. intre drum si masina de ..... euro, sunt doar cauciucurile. 1 metru in minus la franare poate face diferenta dintre o tragedie si o paguba. nu am pretentia ca toti sa gandeasca ca mine, am expus doar opinia mea.
GBX
Să nu-mi spui că dacă cumperi o mașină de un an, cu 5-10000km, având cauciucuri foarte bune, le schimbi?
Că dacă ai încredere să cumperi acea mașină, pe principiile enumerade de către Andy, atunci te încrezi și în cauciucuri.
În fine, și eu sunt adeptul cauciucurilor cumpărate noi, schimbate la timp, dar când cumpăr o mașină dintr-o sursă de încredere, în garanție, puțin rulată, nu mă apuc de făcut distribuție, schimbat ulei ssau cauciucuri...
dandobre
Cand cumperi masina sh, teoretic anvelopele sunt inca bune, ca altfel le schimba proprietarul. Sau sunt uzate si trebuiesc schimbate dar merge pe principiul, lasa ca le schimba cumparatorul...
Cand iei anvelope sh, de obicei, alea le-a dat cineva jos de pe masina sa puna altele noi, deci sunt uzate, vechi sau au ceva probleme.
Deci nu e aceeasi situatie.
Mai sunt si alte situatii, gen anvelope provenite de pe masini dezmembrate etc...
wolfin
sau masina noua..si vrei 4sezoane..le dai jos dupa o vara cat sa nu intri in iarna fara.

biggrin.gif
madhorsefuzzy
Pai nu vrei 4 sezoane / no season, vrei dedicate ... ca alea dedicate dupa 6-7 ani sunt mult mai bune decat alea 4 sezoane / no season.

P.S. Nimeni nu vrea sa inteleaga ca, cauciucurile sunt gandite sa tina maxim 3 ani, timp in care un vestic le uzeaza vara/iarna.

Un roman cu rulaj de 10-15k Km pe an ramane cu plastice ca noi dupa 4-5 ani daca foloseste dedicate. Si le mai tine inca 1-2 ani ca deh, sunt ca noi. Timp in care franeaza cu plastice dedicate.

Am Michelin CrossClimate+ cu dot 4217 si 4917 purtate pe masina din feb 2018. Au carne. mai trebuie tinute pe masina?
wolfin
minim 3 ani le mai poti tine. cand incep sa se rupa blocuri din ele...ar trebui sa te gandesti sa se schimbi. dar nu e obligatoriu.

vallixx
QUOTE(kato @ 29 Jun 2023, 21:52)
cauciucurile all season deasemenea le evit... din punctul meu de vedere sunt un compromis.  cauciucurile trebuie sa fie ultimul lucru la care trebuie sa facem compromisuri in acceptiunea mea.
*


Evident, fiecare cu optiunea lui, nu incerc sa conving pe nimeni, eu zic doar punctul meu de vedere, care umblu cu all season de cand ma stiu.

Sunt intr-adevar un compromis, dar ala poate fi mai bun sau mai rau in functie de ce cumperi.
Eu nu vreau 2 seturi de roti din comoditate in primul rand si pentru ca la ce ierni au ajuns sa fie in Bucuresti (unde merg 80+% din drumuri) nu vad de ce as mai pune roti de iarna. Temperaturi foarte scazute sunt putine zile pe sezon, zapada n-am mai vazut de 3-4 ani, iar cand era.....drumurile principale se deszapezeau relativ repede.

Pentru ca tot nu cumpar 2 seturi, macar iau un set de anvelope premium, pe primul Clio am avut Pirelli (nu mai stiu de care dar erau all season), pe al doilea am mers cu Goodyear Vector 4S iar pe Megane am Michelin Cross Climate. In situatiile astea, eu cred ca sunt mai in siguranta decat cu anvelope dedicate dar de buget. Deci dupa cum spuneam, compromis mai bun sau mai slab.
madhorsefuzzy
QUOTE(madhorsefuzzy @ 30 Jun 2023, 09:53)
Am Michelin CrossClimate+ cu dot 4217 si 4917 purtate pe masina din feb 2018. Au carne. mai trebuie tinute pe masina?

QUOTE(wolfin @ 30 Jun 2023, 10:00)
cand incep sa se rupa blocuri din ele...ar trebui sa te gandesti sa se schimbi. dar nu e obligatoriu.
Au inceput de prin primavara.

QUOTE(wolfin @ 30 Jun 2023, 10:00)
minim 3 ani le mai poti tine.
Marti am facut un drum prin Buc. la 30 grade C + si cu 2.4 fata si 2.1 spate (masurat dupa drum) mi s-au parut ok ca si duritate.

Miercuri am facut un drum mai lung prin B - IF - PH - IF - B si temperaturile cu ploaia aia au ajuns pe la 12-15 grade C pe seara. La un Rompetrol am facut presiunea 2.4 fata cu 2.1 spate cu ele calde, pentru ca scazuse spre 2.2 fata 1.8 spate la cald. Am plecat si mi s-au parut pietroaie.
Am zis ca era bulit aparatul.

Apoi m-am oprit la alt Rompetrol si am scazut la 2.3 cu 2.0 (arata 2.4 cu 2.1 ca la celalalt). O urma mai bine dar tot pietroaie. Nici vorba sa fie ca si cu o zi inainte la 30 grade C la aceeasi presiune.

Concluzia: s-au dus naibii proprietatile cauciucului si cum e mai racoare ma aleg cu pietroaie. In ceva timp probabil ca o sa fie pietroaie si la 30 grade C +.

Deci la 5 ani jumate de la data fabricatie sunt "gata". Coapte.
wolfin
eu am glumit sa le mai tii 3 ani

4 sezone..3..max 4 ani..cu rulaj de 10k anual.

asta cred...o sa vad cad ajunng acolo.

Bwwlan
Cand mi-am luat sportsvanul masina avea cauciucuri de vara Continental Premium Contact. Am intrebat ce profil aveau, mi-au zis ca toate au cam 7 (+/-) si aratau destul de bine.
Avand in vedere faptul ca si dupa pandemie lucrez de acasa 3, cateodata 4 zile din 5 si ca jobul e la 10 minute de mers pe jos, am zis ca nu mai are sens sa gestionez doua seturi de roti, asa ca mi-am luat un rand de gume olsizan, am aranjat sa fie livrate la adresa dealerului si i-am zis sa incalte masina cu ele, iar cu Continentalurile poate face ce vrea.
Probabil ca daca eram chitros le luam si puteam sa le vand cu vreo 150 de euro, insa n-am avut chef de batai de cap asa ca le-am lasat acolo.

Pana de curand, cat am stat in Bayern, avea sens sa am gume separate, ca in sud ninge mai mult decat la Berlin, plus ca ocazional mai mergeam la austrieci peste weekend, insa aici chiar si zilele in care am vazut temperaturi cu minus au fost putine, iar la max. 5.000 km./an nu are sens bataia de cap...
madhorsefuzzy
QUOTE(wolfin @ 30 Jun 2023, 10:51)
eu am glumit sa le mai tii 3 ani

4 sezone..3..max 4 ani..cu rulaj de 10k anual.

asta cred...o sa vad cad ajunng acolo.
*



Cam asa merg 3-4 ani si 10-15 Km pe an, in functie de drumuri: oras cam 10k pe an, autostrada cred ca le poti intinde spre 20k pe an. Mixt: intre cele 2.

Eu am in jur de 47-48k Km cu ale mele, cam 60% DN si autostrada.
SandelBS
QUOTE(wolfin @ 30 Jun 2023, 08:01)
sau masina noua..si vrei 4sezoane..le dai jos dupa o vara cat sa nu intri in iarna fara.

biggrin.gif
*



Cred ca doar in situatia aia as lua SH, adica tot noi pana la urma, altfel nu. Cred ca si vinde cineva la bursa de la Arkana. La costuri difera doar pe moment, insa pe o perioada mai lunga doar se amana, ca iei SH si le schimbi la 2 sau iei noi si le schimbi la 4...desi cred ca cine ia SH merge cu ele vreo 7 ani ca poate e rulaj mic.

Cand am pus la vanzare 2 anvelope de la Fluence, cred ca in 2 ore le-am dat, bine poate o fi contat ca le-am dat la un pret rezonabil.

Ca tot ziceti ca masina e ok si cauciucurile ar trebui sa fie la fel dau ult ex: luat in oct, cu anvelope iarna din 2022 pe fata, goodride, cls c aderenta (nu cred ca erau rulate mai mult de 2-3000 km), s-a vazut clar la drum. Daca era o iarna cu zapada, le-as fi schimbat d atunci, dar o sa le pun la vanzare in toamna + cele 2 all season de pe spate pe care le dau gratis la cine-o vrea, la pachet cu cele de iarna. Din pacate am doar o singura varianta cu cls aderenta A pt iarna, iar SH n-am vazut.

E mitul nemtesc (si-n general vesticii) ca aia iau cauciucuri serioase, nu se joaca...la mine nu s-a aplicat.
cj98czh
QUOTE(madhorsefuzzy @ 30 Jun 2023, 09:53)
ca alea dedicate dupa 6-7 ani sunt mult mai bune decat alea 4 sezoane / no season.

Am Michelin CrossClimate+ cu dot 4217 si 4917 purtate pe masina din feb 2018. Au carne. mai trebuie tinute pe masina?
*



anvelopele dedicate de iarna .. cam la 4 ani le aruncam .. inca cu carne destula dar erau tari si nu imi placea cum se comportau in special la franari ... cele de vara .. cam 5 ani hai poate 6 .. dar maxim .. recent am aratat cu se dezintegrau Michellin Primacy de 5 ani ce au venit pe Mazda, cum le-am pus putin la treaba pe serpentine .. daca ma duc 4 ani cu allseason eu sunt mai mult decat multumit .. in special de economia de bani facuta .. asa am un rand de anvelope pe 18/19 .. in loc de 2/fiecare masina .. iar ceva ok la 235x40x19 sau 215x45x18 nu este tocmai ieftin ..

Referitor la Crossclimate de care zici .. eu personal le schimbau .. 5 ani eu zic ca sunt mai mult decat suficient ..
madhorsefuzzy
Pai urmeaza. Am zis pe jurnal ca am luat jante de 17 si trebuie sa bag all season-uri noi.

Ieri pe A1 a trebuit sa pun o frana mai tare (au franat mai tare unii in coloana): nici o emotie ca as putea sa-l pup pe cel din fata, ci mai mult m-am uitat in oglinda sa vad ce face ala cu duba din spatele meu ... si am facut franarea din 2 miscari prima un pic mai brusca si apoi a doua cat sa nu il apropii pe ala cu duba de mine prea rau.

Partea proasta e ca si la Honda incepe dezintegrarea All season-urilor GY dupa 4 ani si 4 luni de la fabricatie ... si astea nu au nici 40k Km ...

Michelin cu crapaturi am mai vazut la mine, GY cu crapaturi si dezintegrari la alea de iarna ... oare sa schimb marcile astea 2?

Dar prea castiga CC2-ul toate testele pe toate dimensiunile ...
Lampard
Lista instalatorilor validati in cadrul Programului privind instalarea de sisteme fotovoltaice este alcatuita din 413 firme,oare cum sa fac departajarea?
ProfiBv

Longevitatea cu afaceri in domeniu , a firmei desemnate si distanta fata de locatia sistemului .
cj98czh
QUOTE(madhorsefuzzy @ 30 Jun 2023, 15:19)
Dar prea castiga CC2-ul toate testele pe toate dimensiunile ...
*



Pirelli SF2 f. ok, imi plac tare si sunt mai silentioase decat CC2 .. si deocamdata tin la omor si raspund comenzilor ireprosabil ...

de Kleber Quadraxer 3, pana acum doar de bine iarasi .. am scris in jurnal ..
buzasparta
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/b...sa-circule.html
Cum sa stea ala atatia ani la rar si sa nu se afle?
cj98czh
pt. ca Romulania si al ei haos in serviciile bugetare ..
buzasparta
Haos si coruptie dar sunt multi ani de cand ala taie si spanzura pe acolo din ce zic pe la stiri.
Bicicleta galbena
Cred ca e omul cuiva din conducere, face bani pt el.

kato
QUOTE(GBX @ 30 Jun 2023, 07:52)
Să nu-mi spui că dacă cumperi o mașină de un an, cu 5-10000km, având cauciucuri foarte bune, le schimbi?
Că dacă ai încredere să cumperi acea mașină, pe principiile enumerade de către Andy, atunci te încrezi și în cauciucuri.
În fine, și eu sunt adeptul cauciucurilor cumpărate noi, schimbate la timp, dar când cumpăr o mașină dintr-o sursă de încredere, în garanție, puțin rulată, nu mă apuc de făcut distribuție, schimbat ulei ssau cauciucuri...
*


la masina actuala erau destul de uzate cauciucurile asa ca la prima ocazie le-am schimbat. daca erau in regula cum ai scris mai sus, nu cred ca as fi facut pasul asta.

QUOTE(vallixx @ 30 Jun 2023, 10:05)
Evident, fiecare cu optiunea lui, nu incerc sa conving pe nimeni, eu zic doar punctul meu de vedere, care umblu cu all season de cand ma stiu.

Sunt intr-adevar un compromis, dar ala poate fi mai bun sau mai rau in functie de ce cumperi.
Eu nu vreau 2 seturi de roti din comoditate in primul rand si pentru ca la ce ierni au ajuns sa fie in Bucuresti (unde merg 80+% din drumuri) nu vad de ce as mai pune roti de iarna. Temperaturi foarte scazute sunt putine zile pe sezon, zapada n-am mai vazut de 3-4 ani, iar cand era.....drumurile principale se deszapezeau relativ repede.

Pentru ca tot nu cumpar 2 seturi, macar iau un set de anvelope premium, pe primul Clio am avut Pirelli (nu mai stiu de care dar erau all season), pe al doilea am mers cu Goodyear Vector 4S iar pe Megane am Michelin Cross Climate. In situatiile astea, eu cred ca sunt mai in siguranta decat cu anvelope dedicate dar de buget. Deci dupa cum spuneam, compromis mai bun sau mai slab.
*


eu am patit cu vechea masina accident, am dat peste o caruta. sunt convinsa ca metrul ala de franare (sa nu zic mai mult) de care aminteam mai sus a salvat viata prostului. eu am ramas cu paguba, insa dorm linistit noaptea.
einstein1984
voi va faceti griji cu all season de la marci premum luate de noi, ia uitati-va pe strada cand stati la semafor cati merg cu Kelly de iarna vara la 30+ de grade afara si ganditi-va cum franeaza aia.
Si nu neaparat masini ieftine sau obosite.
wolfin
masini de 50k+euro cu opinci....mai ales cu soferite...oare nu stiu..n au soti..amanti sa le zica...nu fac itp......
einstein1984
Nu conteaza sexul soferului, din ce am vazut eu.
wolfin
duminica seara eram cu familia la o terasa ....dupa ce ne am ridicat de la masa....si intr un moment de neatentie m am impiedicat usor de o banca. in parcare politia astepta. eu cu chef de troleala..le zic ca nu sunt beut...iar unul din agenti..stim ca am vazut ca ati baut toata seara.


tongue.gif

le. au fost chiar draguti..si au mutat autospeciala sa putem intra in masina
Lampard
Cred ca este prea buna oferta ca sa fie adevarata
hepea
Pretul e prin finantare afm. Altfel, e cam 1000e kw instalat
cj98czh
a mai scazut pretul .. cam 8-900 euro/kw
Lampard
La 5kw de la eon mai trebuie sa mai pun 11500 lei
Bwwlan
Stie cineva daca exista un ghid si, mai important, daca mai exista buget alocat pe anul in curs?
Ma ocupam cu de-astea de le mancam pe paine acum 14-15 ani, da' de-atunci a mai curs niste apa pe Dambovita...
Si acum imi aduc aminte cum stateam cu clientii la coada la AFM pe Independentei mad.gif jur ca nu mi-e dor delic de vremurile alea.
cj98czh
deocamdata s-au epuizat fondurile si inscrierea pe platforma .. doar mai incolo daca nu mai aloca fonduri suplimentare .. pe jud Cluj s-au epuizat in 2 min de cand au dat drumul la inscrieri .. atentie ca daca la adresa pe care vrei .. exista si sediu de firma nu esti eligibil ..
buzasparta
Si aplicarea a fost in etape si pe zone.
CGB
Ma bate un gand privitor la ssangyong rexton 4g. Da' ma roade si o intrebare: de ce e sub 35000 euro ditai masina?
Ori e concurenta nejustificat de scumpa, ori astia merg pe pierdere cu rextonu, ori e o panarama de masina? Sau asta o fi de fapt pretu corect?
Ca pe hartie arata bine de tot ptr banii aia.
vallixx
Stiu pe cineva care are Tivoli. N-am aprofundat subiectul dar din cate am inteles e multumit.
Raduchu
Eu l-am vazut pe live....niste materiale la interior...sa-mi fie cu iertare. blush.gif
vallixx
Tivoli? Sau Rexton?
dandobre
Cel puțin din exterior, Rexton arată foarte bine. Mie unul imi place mașina....
Fratzica
cand va veni momentul sa schimb kia, am rexton pe shortlist. Un fost coleg de munca avea unul din generatia precedenta, 300K km si 0 probleme.
Masinile sunt foarte fiabile, singura necunoscuta este legata de serviciile aftersales / disponibilitatea pieselor de schimb, dat fiind ca din cate stiu ssangyong ar fi intrat in faliment.

Vlad de la atelierul de detailing i-a facut un review aici: https://www.youtube.com/watch?v=kKI0E4p37OU
vallixx
Vlad imi place mult. E baiat destept, stie si tehnica, intra un pic cam prea mult in detalii dar nu ma deranjeaza in mod deosebit. Face documentare zdravana inainte sa prezinte o masina si asta denota seriozitate.

Cat despre Ssang Yong.....pe site ei zic 5 ani garantie si posibilitatea de 5 ani extra garantie, in limita a 150 mii km. Bah....ca sa faci asta trebuie sa stii ca masinile sunt bune.

Alte tangente n-am avut. Acum...ca plasticele inauntru nu au aceeasi calitate ca alea de Mercedes....well, nici pretul nu e de Mercedes.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.