b76bgaarh
23 Jun 2015, 09:17
in contract e meseria, sudor, electrician etc. daca treci la nivel de bagator de seama ai o decizie de numire in functie, manager zonal, director, etc.
adytym
23 Jun 2015, 13:09
,,andreist,, ti am zis taie dintr-o cartela de plastic exact pe dimensiunile alea si il scoti afara linistit si la audi ,vw tot cu ceva de genu se scoate, mai merge cu lame de cuter din ala mic, numai sa ai grija sa nu te tai
andreist
23 Jun 2015, 13:15
O sa incerc si asa dar o alta intrebare: care-i directia in care trebuie bagata chestia aia ? in sus spre plafon, sau inspre motor ?
luck33ro
23 Jun 2015, 15:49
inspre partea dorsala
andreist
23 Jun 2015, 21:39
Am reusit, se introbaga in directia tavan, si se trage de el. In spatele sau... o singura mufa, care este folosita. Damn... Nu inteleg totusi cum de au reusit sa inghesuie 6 cd-uri intr-o unitate asa de mica.
cristixxxlog
24 Jun 2015, 09:41
Ti-ai achizitionat sculele sau le-ai confectionat? Iese usor?
andreist
24 Jun 2015, 13:35
Am taiat sub forma de mai sus un card de cumparaturi/promotii parca era de pe la decathlon sau ceva farmacie. Am impins in sus destul de puternic, si a iesit, un pic mai greu - am si tras cu foarte mare atentie.iti trebuie cardul ce trebuie sacrificat si o foarfeca mai de doamne ajuta si o surubelntia, bucata de ceva subtire.
cristixxxlog
24 Jun 2015, 13:52
Multam
In WE ma apuc
wolfin
24 Jun 2015, 20:57
QUOTE(gabize @ 21 Jun 2015, 10:31)
Pentru ca ai intrerupator cu martor luminos. Se inchide circuitul prin el.
Si eu am martori pe intrerupatoare. Dar becurile led sunt stinse cand sunt oprite. O fi din cauza ca martorul are si o dioda pe traseu?
gabize
24 Jun 2015, 21:19
Dioda aia pare un rezistor.
Și sunt becuri LED care nu se aprind, au altfel concepută sursa.
vallixx
24 Jun 2015, 23:15
Ori n-am inteles eu exact, ori e ceva putred in Danemarca.
Ledurile trebuie sa stea aprinse cand e lumina stinsa si sa se stinga cand se aprinde becul.
RazvanF
25 Jun 2015, 07:02
Te referi la masini? DRL?
vallixx
25 Jun 2015, 07:17
Nope.
La led-ul din intrerupatorul de la lustra din camera.
RazvanF
25 Jun 2015, 07:30
Pai ledul din intrerupator se stinge cand aprinzi becul/lustra. Poate sunt modele la care nu se stinge, dar corect ar fi sa se stinga, nu vad rolul lui de a sta aprins cand ai si lumina din tavan aprinsa.
Oricum cei de aici sunt paranoia cu curentul si consumul, se plang ca e scump si ca nu trebuie consumat inutil...dar noaptea casele au becuri de jur imprejur si stau aprinse asa pe tot parcursul noptii....ori arata bine ori au frica de hoti
gabize
25 Jun 2015, 07:35
Era vorba de becul cu LED (adicătelea super-economic
)din lustră.
QUOTE(gabize @ 24 Jun 2015, 23:19)
Și sunt becuri LED care nu se aprind, au altfel concepută sursa.
Ca de exemplu becurile LED negre .....
gabize
25 Jun 2015, 07:56
Alea sunt speciale.
wolfin
25 Jun 2015, 08:30
Ideea e ca am pus si becuri led la 12 lei 2 bucati din lidl sau philips scumpe si sunt stinse cand sunt oprite...in fine poate sunt eu norocos..
Am incercat sa tai martorul de e build in...sper sa nu imi fota philipsurile
svclio
26 Jun 2015, 07:08
A mai observat cineva ca masinile noi nu prea mai au bandouri? Ma refer la bandouri pe bare si bandouri sanatoase pe portiere, nu mizerii de supermarket pe care le poti lipi pe deasupra.
RazvanF
26 Jun 2015, 07:21
E de mult "moda" asta...am vazut si la Ford, sau daca e sa aiba bandou au o liniuta amarata in partea de jos a portierelor iar la cea din spate e scurta lungimea, nici macar cat jumate de portiera. Se numeste "low cost".
Alexandar
26 Jun 2015, 08:36
Nici Dacia Papuc n-are bandouri
26 Jun 2015, 09:53:Deci am si eu o nelamurire legata de chestia asta cu "ultima comanda" in unitatile de alimentatie publica. Adica dupa ce se anunta "ultima comanda" nu se mai serveste sub nici o forma? Am gasit ceva pe net legat de chestiunea asta, intr-un document al consiliului local Bistrita, dar atat.
Intreb asta pentru ca am patit un episod putin neplacut aseara, cand chelnerita a venit cu "ultima comanda" cu vreo 45-50 de minute inainte de inchidere, cei de la masa au mai comandat, iar eu nu. In urmatoarele 2 minute pana a venit chelnerita cu comanda si automat nota de plata, m-am razgandit si am comandat si eu, dar am fost refuzat pe motiv ca n-am zis cu 2 minute mai devreme cand a anuntat "ultima comanda" si ca nu are cum sa ma serveasca pentru a emis deja raportu' de casa pe ziua respectiva.
Mi se pare normal. Daca nu ar exista strigarea asta, nu ar mai pleca de acasa.
Alexandar
26 Jun 2015, 09:18
Foarte corect, sunt de acord, fara doar si poate. Doar ca mi se pare un pic ciudat sa anunti ultima comanda cu aproape o ora inainte de inchidere si sa ii spui clientului ca nu-l servesti pentru ca ai facut raportul de casa. Pai daca eu vreau de exemplu sa iau o cafa to go? In fine, nu a fost cazul. Ce m-a deranjat, a fost lipsa de intelegere si felul in care mi s-a spus ca ei fac regulile (ce-i drept a fost si vina mea pentru ca am fost nehotarat), cand am incercat sa explic ca efectiv nu au trecut mai mult de 2 minute de la momentul cand a anuntat ultima comanda.
andurs
26 Jun 2015, 09:19
Mai sunt si unii producatori care iau in serios treaba cu bandourile
Sa vezi cand ultima comanda e "trei sticle de vin cu sase ape " ,cu trei "oameni" la masa,,,,,
andreist
27 Jun 2015, 19:25
Curiozitate, o sa bage filtru de particule si pe benzina in curand sau deja are ceva asemanator cu alta denumire ?
R19/16v
27 Jun 2015, 19:27
Nu, pentru ca nu rezulta particule din arderea benzinei.
RazvanF
27 Jun 2015, 21:14
Dar ceva tot rezulta...sunt benzinare care au funingine la iesirea tobei mai ceva ca un diesel.
R19/16v
27 Jun 2015, 21:19
Nu cele care functioneaza corect.
AndreiMR
27 Jun 2015, 21:51
QUOTE(R19/16v @ 27 Jun 2015, 20:27)
Nu, pentru ca nu rezulta particule din arderea benzinei.
Benzinarele cu injectie directa produc noxe destul de periculoase, iar la orice benzinar cu injectie directa teava de esapament se va afuma ca la un diesel fara DPF. Era o discutie la un moment dat pe tema asta, se reduce CO2, care in sine nu e un gaz periculos, dar se elimina alte nenorociri mult mai periculoase, odata cu generalizarea injectie directe
R19/16v
27 Jun 2015, 21:55
A intrebat de FAP. FAPul opreste particulele, fumul ala de tractor.
Pentru noxe exista catalizatorul si restul de reduceri dinaintea lui.
AndreiMR
27 Jun 2015, 21:57
Benzinarele cu injectie directa emit si particule, deci s-ar putea sa vedem DPF si pe benzina
http://www.caradvice.com.au/262537/direct-...-engines-study/
luck33ro
28 Jun 2015, 10:36
Si benzinarul afuma daca nu mergi in turatii cu el
R19/16v
28 Jun 2015, 10:55
Afuma e una, da' sa pufaie fum negru, sau sa fumege ca un TDI, n-ai vazut.
luck33ro
28 Jun 2015, 10:59
Asa e. Cand e terminata scoate fum alb
Tamango
28 Jun 2015, 21:24
Babenco
28 Jun 2015, 22:53
N-am avut timp sa caut prin ele. Dacă iese ceva, va țin la curent. 😂
L.E. Am fost pe aproape. 43 de lei diferența.
Exista folie transparenta ds protectie ptr parbriz?
Cert e ca nu e la fel ca aia de faruri.
dr.nils
4 Jul 2015, 22:00
Dar folie de geamuri care sa blocheze UV fara sa fie fumurie?
As vrea sa pun pe toate geamurile inclusiv parbriz dar sa nu reduca transparenta (deloc sau doar foarte putin) si totusi sa nu se mai incinga tot interiorul mai ales bordul cand sta la soare
SandelBS
4 Jul 2015, 22:46
Eu am un bon de 135, dar cu o sambata mai devreme, pe 16. Cand m-am dus la Dedeman am zis sa aman capacul ala de wc pt saptamana urmatoare daca nu gasesc loc de parcare si in ultimul moment am gasit. Pe 23 mai am unul dar de vreo 190.
VladSoare
5 Jul 2015, 08:02
QUOTE(dr.nils @ 4 Jul 2015, 22:00)
Dar folie de geamuri care sa blocheze UV fara sa fie fumurie?
As vrea sa pun pe toate geamurile inclusiv parbriz dar sa nu reduca transparenta (deloc sau doar foarte putin) si totusi sa nu se mai incinga tot interiorul mai ales bordul cand sta la soare
Există folie transparentă anti-UV, întreabă la producătorii și montatorii de folii, că sigur găsești. Am căutat mai demult și am găsit, însă ulterior am renunțat la idee.
Dar să nu-ți faci iluzii în privința căldurii. Interiorul nu se încinge din cauza ultravioletelor. Cel mult folia îți va proteja plasticele împotriva îmbătrînirii, nimic mai mult.
Interiorul se încinge din cauza luminii vizibile. Obiectele din mașină absorb lumina vizibilă și o radiază înapoi sub formă de infraroșii. Iar infraroșiile nu pot trece prin sticlă și rămîn blocate înăuntru, încingînd totul în jur.
Nici o folie nu te protejează împotriva acestui fenomen, decît dacă-i opacă.
spy_oh_joy1389
5 Jul 2015, 19:58
O mică rectificare dacă se poate: infraroșiile vin direct prin geam (soarele ne încălzește prin infraroșii, fiind singura cale prin care căldura se poate transmite prin vid), se încălzesc obiectele, care la rândul lor încălzesc aerul ce nu se duce nicăieri și se tot acumulează căldură. Afară e mai rece că ai convecția aerului. E adevărat că obiectele emit la rândul lor infraroșii, dar asta e radiația unui corp negru care e dependentă de temperatură și e neglijabilă. În mașină se transmite mai departe în aer prin conducție și convecție.
UV nu ai în mașină că ai geamuri anti UV. Am ochelari heliomați și sunt absolut inutili în mașină. Se închid doar la UV. Până și afară la umbră se închid un pic la culoare.
dr.nils
5 Jul 2015, 20:29
Mda...
Geamurile masinii au o tenta verzuie si transparenta nu e 100%, asta inseamna ca sunt geamuri anti-UV?
Sunt putin confuz pentru ca pe majoritatea site-urilor celor care monteaza folii scrie ca folia blocheaza pana la 99% din UV. Deci teapa.
Tot pe aceste site-uri am citit ca prin montarea foliilor se reduce caldura transmisa in masina cu pana la 40-50% prin "blocarea razelor solare" (oare se refera la IR?)
Faza nasoala e ca aceste folii au transparenta de pana la 73%, iar conditiile la RAR sunt ca transparenta sa fie minim 70% pentru laterale fata si minim 75% pentru parbriz, ori toate au un grad (mic) de opacitate din fabrica, deci pica toata afacerea. Sa nu mai spun ca cel mai deranjant e ca se incinge bordul, prin razele care vin prin parbriz, nu prin laterale sau luneta.
Ce alte solutii as avea pentru a scapa de acest fenomen?
In afara de a parca la umbra/gasi garaj/pune prelata/folii negre etc
espacern
5 Jul 2015, 20:43
QUOTE(dr.nils @ 5 Jul 2015, 20:29)
Ce alte solutii as avea pentru a scapa de acest fenomen?
Extractor de aer alimentat cu energie solara....costa putin.
Am asa ceva si cand las masina in plin soare mentine o temperatura moderata la interior.....pentru ca are un ventilator care trage aerul din partea de sus cald si-l scoate afara.
b76bgaarh
5 Jul 2015, 20:46
Un exemplu?
Sună bine da nu știu ce sa caut.
RazvanF
5 Jul 2015, 20:52
Comentariu de pe youtube, unu a fost testat un astfel de extractor.
Cannot work! In summer solar radiation per m² is about 1000 Watt. (you have about
2 m² only for the windows)
How could two 1-3Watt PC Fans win that fight?
That would be a violation of the first law of thermodynamics.
You cannot destroy energy.
It could work, but for that you would need much better fans/inlets and more of them.
espacern
5 Jul 2015, 20:54
Ce am eu este fabricat de Intersolar si se monteaza intre chederul de sus si geam....si chiar se simte diferenta de aer.
luck33ro
6 Jul 2015, 11:45
Cine mai merge in Grecia anu asta?
posibil eu in septembrie....am zis pas la Turci ...deocamdata
peste 10 zlie merg la meptun
JE
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.