Completezi cu apă distilată minimul necesar acum și mai completezi restul când găsești ce trebuie.
Flatron
13 Aug 2017, 08:33
QUOTE(b06fcn @ 13 Aug 2017, 00:19)
La kia zice in carte ca e nevoie de antigel pentru radiatoare de aluminiu. Cel putin la a mea asa zice, am avut nevoie acum cativa ani sa completez si am luat ceva din Petrom pe care scria ca e pt radiatoare din aluminiu. Nu mai stiu ce culoare era, cred ca albastru
Am căutat și eu la Petrom, dar n-aveau albastru.
Anyways, am găsit aseară albastru, G11, gata diluat. O să completez cu el. Danke!
@MuciX: Mersi și ție, mă gândisem și la varianta asta, dar am rezolvat-o până la urmă, cum am zis mai sus.
luck33ro
13 Aug 2017, 08:40
antigelul adaos nu se pune diluat...
Flatron
13 Aug 2017, 10:24
QUOTE(luck33ro @ 13 Aug 2017, 09:40)
antigelul adaos nu se pune diluat...
Păi MuciX zicea că puteam completa doar cu apă, iar tu că trebuia doar cu antigel. Eu v-am ascultat pe amândoi, am diluat anitgelul.
După mine, faptul că l-am pus diluat, nu mi se pare grav. Oricum e mai bine decât dacă puteam d-ăla roz G12 sau deloc. Și săptămâna viitoare îl schimb pe tot, la service. Dar mersi că mi-ai zis, oricum, probabil ai dreptate.
luck33ro
13 Aug 2017, 12:05
mucix iti dadea o solutie de avarie... daca pierzi constant antigel trebuie sa gasesti unde e problema, nu sa schimbi antigelul - pune-i pe mecanici sa-l recupereze si restul completezi dupa remediere, doar antigel concentrat
(pentru ca nu o sa poata sa-l recupereze integral oricum)
Eu folosesc antigelul original (roz)de cand am luat masina -10 ani si doar am adaugat cate 100 ml pe an concentrat - si-a pastrat punctul de congelare la -30 grade...
Flatron
13 Aug 2017, 12:52
Vreau să schimb anitgelul pentru că nu a fost schimbat de foarte mult timp (de fapt, din istoricul service pe care-l am, niciodată
). O să urmăresc dacă va mai pierde antigel sau nu, asta e clar, ceva a fost suspect acolo, acum o lună era cu nivelul ok, acum nu mai e.
Original, al meu, e albastru G11, din ce am citit și prin alte părți, d-ăla o să pun. O să-l schimb pe tot, că oricum mi se pare destul de ieftin și nu-i strică unul nou.
Stiti cumva ce ar putea avea tractorul nevesti-mii ? Jetta 1.6 tdi, la rece, se aprinde un simbol ca o spirala si masina nu se tureaza peste 2000 rotatii, abia merge. Câteodata se aprinde si martorul antipoluare. Când ajunge apa la 90 de grade, daca opresti si repornesti motorul, masina merge bine. Are doar 70.000 km, facuti cam 40% in afara orasului.
O sa ajunga la service la un moment dat, dar e departe rau de noi.
b06fcn
15 Aug 2017, 16:17
Vana EGR infundata...catalizator infundat...
luck33ro
15 Aug 2017, 17:19
Motoru praf...
sau si aia e nemuritoare?
vallixx
16 Aug 2017, 10:08
Motoru' praf la 70k nu cred.
Simbolul ca o spirala e un martor de poluare, amestec prea bogat sau prea putin oxigen..., valoare gresita MAP, valoare gresita la clapetei de accelerare...etc, moment la care probabil intra in limp mode, care ii scade puterea si nu trece de 2000 rpm
AndreiMR
16 Aug 2017, 10:23
Aproape sigur EGR, aveam aceleasi simptome la un Megane 1 dci. S-a rezolvat usor prin curatare. La 1.6 TDI EGR e oricum problematic, probabil ca se va rezolva prin inlocuire
Am si eu o nedumerire. In cazul in care m-a luat radarul din masina asta:
[attachmentid=1628068649]
si nu m-au oprit pe autostrada, exista vreo sansa sa primesc "felicitarea" prin posta, sau ma pot considera scapat?
M-am intersectat duminica pe A1 cu respectivul BMW, probabil ca aveam viteza peste cea legala, dar nu m-au oprit pe mine...au oprit un alt BMW care tocmai ma depasea (ala probabil era peste limita de pierdut permisul)
meganus_bicorpus
16 Aug 2017, 10:50
QUOTE(Diac @ 15 Aug 2017, 15:22)
Stiti cumva ce ar putea avea tractorul nevesti-mii ? Jetta 1.6 tdi, la rece, se aprinde un simbol ca o spirala si masina nu se tureaza peste 2000 rotatii, abia merge. Câteodata se aprinde si martorul antipoluare. Când ajunge apa la 90 de grade, daca opresti si repornesti motorul, masina merge bine. Are doar 70.000 km, facuti cam 40% in afara orasului.
O sa ajunga la service la un moment dat, dar e departe rau de noi.
Eu stiu 4 masini cu motorul asta si la toate a picat EGR-ul...vreo 2700 de lei si o resoftare!
Mersi de pareri. Sa vedem.... cred ca lesina ala de la administrativ la ce target de reduceri de costuri are. Pâna acuma i-a tot zis sa-i dea forja. Ceea ce s-a intamplat... fara succes. De cativa ani, pe masura ce firma merge tot mai bine, si fprofiturile sunt tot mai mari, s-au tot redus cheltuielile cu masinile. Reviziile se fac la un Gigel in Tunari, care nu i-a dat de cap la problema asta, doar a "sters erorile", pentru ca masina sa faca la fel dupa doua-trei zile. Totul se rezolva "mai incolo" sau "Da-i forja, poate-i trece."
Flatron
16 Aug 2017, 11:06
QUOTE(AndreiMR @ 16 Aug 2017, 11:23)
Aproape sigur EGR, aveam aceleasi simptome la un Megane 1 dci. S-a rezolvat usor prin curatare. La 1.6 TDI EGR e oricum problematic, probabil ca se va rezolva prin inlocuire
Am si eu o nedumerire. In cazul in care m-a luat radarul din masina asta:
[attachmentid=1628068649]
si nu m-au oprit pe autostrada, exista vreo sansa sa primesc "felicitarea" prin posta, sau ma pot considera scapat?
M-am intersectat duminica pe A1 cu respectivul BMW, probabil ca aveam viteza peste cea legala, dar nu m-au oprit pe mine...au oprit un alt BMW care tocmai ma depasea (ala probabil era peste limita de pierdut permisul)
Eu zic că ai scăpat, dacă l-a oprit pe el. Ceva de genul mi s-a întâmplat și mie, în sensul că oprise mașina din față (eram aproape de el și peste limita legală).
cj98czh
16 Aug 2017, 13:26
1.6 TDI are EGR cu ceva plasticaraie pe acolo ... nu prea au viata lunga ... vecinul meu l-a schimbat de 2 ori in 100.000 km ..
Io am dus un 1.6 TDI (77kW) vreo 130k (pana a plecat masina), fara nici o problema.
Oricum, la orice masina din ziua de azi, e in prinicpiu vorba de cam aceeasi rata de defecte acceptata la furnizori, si daca esti ghinionist...aia e (exceptand evident loturile/piesele cunoscute a fi cu probleme).
La VW sunt multe cazuri semnalate cu EGF/DPF si ulterior limp-mode (multe se rezolva doar prin soft), dar la cate TDI-uri vand, statistica procentuala/PPM e cea acceptata de industria auto.
luck33ro
16 Aug 2017, 23:23
La VW -VAG e acceptabil orice, inclusiv sa-ti cada motoru din tampoane sau sa se beleasca ambreiajul in primi 100 km ...
Apropo, mai au garantie 2 ani masinile astea sau au revenit la 1 an?
4 ani standard, cu posibilitatea de a opta la 6 ani.
Sau 200k de km.
Taraba asta e din august 2013
luck33ro
17 Aug 2017, 09:46
La ei stiu ca garantia e optionala, doar reviziile sunt obligatorii la preturi de Jermanika sau Dubai
VladSoare
17 Aug 2017, 11:02
Normal că-i opțională. Ce rost are să plătești în plus pentru garanție, dacă mașina nu se strică niciodată?
QUOTE(luck33ro @ 17 Aug 2017, 10:46)
La ei stiu ca garantia e optionala, doar reviziile sunt obligatorii la preturi de Jermanika sau Dubai
Stii prost. Cate masini ai avut de noi din grupul repectiv, ca sa iti dai cu parerea? Sau, mai permisiv, cat de des ai intrat in contact cu asa ceva? Ca sa stim despre ce vorbim...
wolfin
17 Aug 2017, 12:10
Bwwlan
17 Aug 2017, 12:12
De fapt, garantia oferita de VW AG este de doar 2 ani pentru marcile grupului, VW, Audi, Skode si Seat, ce "se da" in plus" e de la importatorul local.
In 2011 era de 2 ani, plus 2 contra cost, la Polo ar mai fi fost 256 Euro. Din 2012 a fost de 4 ani, insa, ce sa vezi, Polo-urile se scumpisera cu 256 Euro
Nu stiu ce se intampla si cu cine te iei de coarne daca iei un VW de nou din Romania, cu 4+2 ani garantie, il inmatriculezi in alt stat UE si dupa 5 ani se beleste ceva la masina, cu ala local, cu ala ruman, cu ta-so lu ma-sa...
FYI, si Citroen ofera 2 ani peste tot in Europa. In Australia, dau 5 ani bumper-to-bumper, indiferent de nr. de proprietari.
In Romania, Dacia ofera 2 ani garantie cu posibilitatea extinderii la 4, in Germania 3, cu posibilitatea extinderii la 5 (contra cost, evident).
luck33ro
17 Aug 2017, 12:12
Sunt inregistrat si pe VW forum
foveul e visul tau umed?
luck33ro
17 Aug 2017, 12:19
Neah, mi-am luat caruta de mers la tara un Alhambra=Sharan
am nevoie destul de des de knowhow sa servisez cazanu
Nu iti recomand sa intri pe aria garantii- probleme tehnice ca acolo ramai toata viata
solidconvert
17 Aug 2017, 13:09
Da, dar cine are sase (maxim sese
) ani garantie?
Macsim sese, da. Uameni jelosi si invidio-si.........
luck33ro
17 Aug 2017, 13:51
Buei pana si Loganu avea mai multa garantie ca VW - 6 ani iti da garantie la tabla, probabil, ca nu rugineste + cutia cu motoru ca nu se dizolva in apa
QUOTE(luck33ro @ 17 Aug 2017, 13:19)
Neah, mi-am luat caruta de mers la tara un Alhambra=Sharan
am nevoie destul de des de knowhow sa servisez cazanu
Nu iti recomand sa intri pe aria garantii- probleme tehnice ca acolo ramai toata viata
Si l-ai luat de nou, te-ai lovit tu, personal, de ceva probleme de garantie, ai platit exorbitant pentru ceva (in garantie), etc.?
Sau l-ai luat
decat sehas ca nou la juma' de milion de km reali (si 200k in bord), si te miri ca mai pica una si alta?
Lampard
17 Aug 2017, 14:30
vallixx
17 Aug 2017, 14:31
Asa zic si io, e hater. Stie toata lumea ca nemtestile n-are moarte nene. Frantuzele e de kkt, nemtestile insa......
Din pacate, toate mor, mai devreme sau mai tarziu.
Problema e ca in Romania si frantuzestile si nemtestile mor cam la aceleasi numar de km in bord, pe cand pe afara, nemtestile mor mai tarziu.
Si asta nu intelege lumea...ca in larga majoritate, nemtestile importate au la 200k de km in bord, dar cam dublu real. Si e normal ca la o masina de 400k sa pice chestii.
solidconvert
17 Aug 2017, 14:46
Inseamna ca tsi urile alea de 1.2 si 1.4 la care cad intr o veselie lanturile de distributie nu sunt facute de nemti... defapt stai ca se fac in polonia...
Cu alea au dat rasol curat la inceput.
Majoritatea s-au remediat pe culanta, fara costuri suplimentare pentru proprietari. A fost o actiune mare a VW in sensul asta.
Generatia actuala de TSI-uri sunt insa de toata isprava. La modul cel mai adevarat.
VladSoare
17 Aug 2017, 15:18
Invidioși, dom'le. Să știe că mașîna nemțască n-are moarte, mînca-ț'aș. Da' ie acri strugurii...
QUOTE(Bwwlan @ 17 Aug 2017, 13:12)
...Nu stiu ce se intampla si cu cine te iei de coarne daca iei un VW de nou din Romania, cu 4+2 ani garantie, il inmatriculezi in alt stat UE si dupa 5 ani se beleste ceva la masina, cu ala local, cu ala ruman, cu ta-so lu ma-sa...
Mi-ai adus aminte de patania ce-o avui cu tractoru' anu' trecut. Masina de 6 luni si 17k de km (deci garantie d'aia oficiala) a murit in drum cu toate sistemele electronice lu' peste. S-a oprit motoru' si n-a mai pornit nici cu slujbe.
Evident ca eram in RO (si nu in tara de resedinta), si pana a descurcat Compexit (niste labari) cu Skoda de aici, cine plateste platforma (5 km in interiorul Clujului), mi-au tinut tractorul arestat (2 zile), dupa ce l-au
reparat prin reinintializare la tot ce inseamna electronica.
vallixx
17 Aug 2017, 16:16
Si faza asta cu garantia e cu dus si intors. Ca la un moment dat degeaba imi dai garantie 5 ani si de fiecare data cand cade o repara ei pe banii lor, daca ea imi cade intr-o veselie.
Daca ma mai prinde dracului si prin vreo vacanta cine stie pe unde....imi fwt si vacanta......si imi cam bag eu ceva in garantia lor.
Aproape toti amicii cu VW-uri au avut probleme.
Modele variate, Bora, vreo doo Passat-uri, un A4.....
La Bora (50K km) s-a fwtat nu stiu ce pe la clapeta fix pe autostrada A2, a venit acasa in limp mode injurand.
La un Passat (140k km) au luat-o razna nu stiu ce senzori, 2 odata, era bordul pom de Craciun....in drumul dinspre...sau catre Albania.
La A4, nu stiu kilometrajul...dar ceva sub 150k km, volanta si turbina, pe drumul dinspre Jermanica catre Romanica.
Polo-uri n-am auzit, am aici 2 amici. N-au avut probleme.
Skode Octavii, am si aici doi amici, nu s-au lovit de chestii majore.
Observ totusi ca masinilor VW le cam place la service.
In aceeasi masura cum le place si altor marci. Nu cred ca
failure rate-ul e mai mare ca la altii.
Dar vanzand mai multe exemplare, e cumva normal sa fie mai multe masini (numeric, nu procentual /PPM) afectate.
Iar aia cu volanta si turbina in acelasi timp e cam de cartea recodurilor.
N-am auzit de asa ceva.
cj98czh
17 Aug 2017, 16:26
A indoit capota si a spart si parbrizu'....
vallixx
17 Aug 2017, 16:28
Turbina a cazut.
Volanta a descoperit-o cand a bagat-o la reparat in RO.
A reparat turbina si masina zmucea rau. (cutie automata). Initial daduse vina pe turbina dar dupa remediere facea la fel. Asa ca a investigat alte cauze. A gasit volanta ca fiind de vina.....si aia era pt ca dupa schimbare nu mai sunt probleme.....decat ca ocazional...cand i se scoala ei, da cu fum. De ce....nu se stie, la mersul masinii nu se observa nimic. Alteori e cuminte.....pana mea.
luck33ro
17 Aug 2017, 17:00
Tipu de i-a cazut motoru din tampoane la Passat (nu avea anu de garantie implinit) pe autostrada, in Ungaria, era un coleg de serviciu...
Bwwlan
17 Aug 2017, 18:30
Na, pai eu ce sa zic, ca intre 25 si 29K km. mi-au schimbat pe garantie setul de ambreiaje la DSG, turbina si lantul la 1.2 TSI?
Norocul meu a fost ca mi-au picat in Germania; am primit masina la schimb de fiecare data iar dupa ce mi-au schimbat "mațele", pana la 88K cand am vandut-o a mers ca unsa.
N-am dat-o ca era rea, pur si simplu nu mai corespundea cu ce imi doream eu de la o masina la momentul ala. Ba chiar imi pare rau dupa ea, dupa resoftare la 135 cai era o mini-racheta.
QUOTE(luck33ro @ 17 Aug 2017, 17:00)
Tipu de i-a cazut motoru din tampoane la Passat ...
A fost dauna totala?
dan22y
17 Aug 2017, 20:47
QUOTE(cj98czh @ 17 Aug 2017, 17:26)
QUOTE(RZV @ 17 Aug 2017, 17:27)
A indoit capota si a spart si parbrizu'....
N-am mai ras demult asa... puii mei...
Polo 1.4 de 90 de cai benzina e din ăla cu tsi? Ca ar vrea cineva in familie sa ia unul din 2010.
cj98czh
17 Aug 2017, 22:11
NU
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.