Pai daca era asa, faceau standardul direct in mm si aia era. Ai un gradient mult mai mic, spatiu de manevra, precizie, etc. Ma rog, probabil niste oameni care faceau jante aveau boala pe niste oameni care faceau anvelope. Sau invers.
21 Sep 2015, 15:26:QUOTE(Synyster @ 21 Sep 2015, 15:20)
La jante pe dimensiuni mai mici nu stiu cat de practic e sa folosesi materiale foarte usoare, tinand cont ca se folosesc pe masini mai putin sportive...cel putin in prezent
Jantele mari, daca nu ma insel, au aparut odata cu nevoia de frane mai mari. Numai ca masinile foarte usoare nu au nevoie neaparat de frane foarte mari, deci incap si jante mai mici. Depinde de aplicare pana la urma. Exista 19" in rally?
AndreiMR
21 Sep 2015, 14:31
In prezent se folosesc jante foarte mari mai mult din ratiuni de design, a devenit de-a dreptul exagerata treaba asta. E chiar funny sa vezi hatch-uri normale de clasa mica cu roti de 17 sau 18 dar cu discuri de dimensiunea capacelor de borcan de 800 ml
BMW i3 de exemplu are niste roti de-a dreptul dubioase, 155/70R19, teoretic pentru a imbunatati aerodinamica si rezistenta la rulare. Dar arata groaznic:
vallixx
21 Sep 2015, 14:32
Confuzezi bre coane Mucix.
Daca jantele difera iar rotile au acelasi diamentru, diferenta e fix talonul.
Niciodata un 225/30 R16 nu va avea acelasi diametru cu 225/30 R18.
Vor avea acelasi talon, dar vor fi diferite ca diametru, deci vor da diferente mari la viteza.
Cand schimbi rotile, schimbi astfel incat sa pastrezi diametrul.
Intrebarea lui era de genul 225/X R16 vs 225/X R18
X-ul fiind talonul, aicaa fix elementul care trebuie variat pentru a pastra diametrul rotii.
Am impresia ca parca se accepta diferente de diametru de maximum 3%.
QUOTE(MuciX @ 21 Sep 2015, 15:07)
Asadar 225/30R16 va avea acelasi talon precum 225/30R18. Va fi diferit doar diametrul total al rotii.
Citim pe diaganoala si mail-urile de la munca?
vallixx
21 Sep 2015, 14:35
QUOTE(andreist @ 21 Sep 2015, 13:14)
M-am trezit eu pe la 3 AM si mi-o fătat mintea o intrebare: exista vre-un avantaj in a avea roti de diametrul
255/X/R18 vs 255/X/R16 ?
QUOTE(MuciX @ 21 Sep 2015, 14:07)
Din intrebarea lui am inteles ca vorbim de acelasi talon
Nu stiu, tu zi-mi!
QUOTE(MuciX @ 21 Sep 2015, 16:34)
Citim pe diaganoala si mail-urile de la munca?
Diagonala lunga sau aia scurta?
Ete coleasa un calculator pentru caucioace
http://www.anvelopeweb.ro/help/dimensiuni
QUOTE(MuciX @ 21 Sep 2015, 15:07)
Din intrebarea lui am inteles ca vorbim de acelasi talon
El a pus X, recte oricare
acelasi talon. Altfel nu vad sensul intrebarii. Diferentele de performanta ar veni clar din diferentele de talon. Latimea a zis clar ca e aceeasi.
emsi, esti obraznic, insinuezi ca nu stiu ce si cum la dimensiunile unei roti/anvelope?
vallixx
21 Sep 2015, 14:42
Ete lula.....X adica variabil, adica un fel de "nu conteaza cat...cat iese".
X-ul de la 16 nu-i egal cu X-ul de la 18
Adica "baieti, daca pun 225 /cu cat iese R16 vs 225/ cat e nevoie R18...ce avantaje/dezavantaje am? "
QUOTE(MuciX @ 21 Sep 2015, 16:40)
El a pus X, recte oricare
acelasi talon. Altfel nu vad sensul intrebarii. Diferentele de performanta ar veni clar din diferentele de talon. Latimea a zis clar ca e aceeasi.
emsi, esti obraznic, insinuezi ca nu stiu ce si cum la dimensiunile unei roti/anvelope?
Chiar daca esti din Buzau-Bucuresti,te pricepi sa le intorci ca la Ploiesti !
21 Sep 2015, 16:46:QUOTE(vallixx @ 21 Sep 2015, 16:42)
X-ul de la 16 nu-i egal cu X-ul de la 18
Mai ezapt,hi-ul de la 16 cm nu e la fel cu hi-ul de la 18 cm
QUOTE(vallixx @ 21 Sep 2015, 15:42)
Adica "baieti, daca pun 225 /cu cat iese R16 vs 225/ cat e nevoie R18...ce avantaje/dezavantaje am? " Cat e nevoie sa ce? Sa pastrezi talonul sau diametrul final? Din nou, daca vorbim de talon diferit, e clar de unde vine diferenta.
AndreiMR
21 Sep 2015, 14:49
Logic e sa nu te intereseze decat diametrul total al rotii...adica sa ajustezi din talon diferenta de inchi intre jante, astfel incat sa nu ai abatere prea mare. Diferenta de viteza afisata e oricum cea mai mica dintre probleme in momentul in care te apuci sa pui dimensiuni semnificativ diferite de cele agreate de fabricant
vallixx
21 Sep 2015, 14:55
Normal ca diametrul te intereseaza atunci cand schimbi janta.
Ce rost are sa pastrez talonul si sa am o roata mai mare?
Nici nu cred ca intra roata de 18 cu acelasi talon....
Schimb janta de la 16 la 18 astfel incat sa pastrez maximum 3% diferenta la diametrul rotii. Singura modalitate e sa variez talonul.
andreist
21 Sep 2015, 15:17
Da, X'ul era variabil, ca nu's tuner de genul... 255/35/R18 - 255/50/R16 sa zicem ( nu-s reale cifrele 35&50 ). Despre pereti, daca pui la socoteala niste runflaturi XL, nu cred ca e asa seziabila inaltimea.
b76bgaarh
21 Sep 2015, 15:20
ce treaba are rft cu xl?
andreist
21 Sep 2015, 15:27
Pai sunt masini care au nevoie, gen:
http://www.cauciucuridirect.ro/product/Goo.../50/17/R-133450 ( in general namilele de bentleyuri cu 2.5 tone )
b76bgaarh
21 Sep 2015, 15:29
de fapt masina aia are nevoie de anvelopa xl, ca e si rft e altceva.
nu trebuie sa fie una ca sa fie si cealalta.
iar la xl nu e "decat" flancul mai tare.
andreist
21 Sep 2015, 15:32
Peretii foarte tari => nu mai danseaza cauciucul pe janta stanga-dreapta ca la un symbol cu cauciucuri Debica ( exemplu personal )
b76bgaarh
21 Sep 2015, 15:32
aia e de la rft nu neaparat de la xl.
Lampard
22 Sep 2015, 10:54
La comandarea cartelei pt masina am fost asigurat ca in 10 zile se rezolva,au trecut 22 si nimic se pare ca e vina francezilor....
luck33ro
22 Sep 2015, 12:05
Asigurarile ti le-au dat francezii, ca sa fie ei de vina?
dannypapai
22 Sep 2015, 15:26
Iar s-a aruncat unu' in fata metroului. Vad ca-i la moda sa vrei sa mori in acest fel
iulia_boris
22 Sep 2015, 16:11
Mie-mi spui? Un astfel de incident fwte circulatia trenurilor ore bune..
Laurentziu83
22 Sep 2015, 16:16
Bine macar ca s-a sinucis la Grivita, la orele pranzului. Aia mai nesimtiti se arunca la Romana, la ora de varf.
Lampard
22 Sep 2015, 16:37
Nu,dar reprezentanta de la noi spune ca la ei este problema
QUOTE(iulia_boris @ 22 Sep 2015, 17:11)
Mie-mi spui? Un astfel de incident fwte circulatia trenurilor ore bune..
O fi dat bani pe cartela?
luck33ro
22 Sep 2015, 17:48
Totusi nu e un subiect de glume...
sa te arunci in fata metroului e unu din cele mai de kkt moduri de a te sinucide.
- ala sau aia au prapadit si o calatorie degeaba (ca banuiesc c-a bagat cartela ca sa intre pe peron).
- nu garanteaza nimeni ca mori. insa sigur te alegi cu rani najpa, poate chiar ceva apendice corporale, gen maini chicere sectionate.
- produce prejudicii si altora, de ex mie care eram chiar pa magistrala aia cand s-a petrecut. si tot anunta una ca din cauza unor probleme se circula cu dificultate. apoi am aflat ce si cum.
un pumn de bromazepan sau ceva gen, e mai mijtoc.
ceva la subiect
Tamango
23 Sep 2015, 10:02
Cica la chinezoi sau japonezoi au pus niste garduri anti-suicid pe peroane.
b76bgaarh
23 Sep 2015, 10:12
si in franta, trebuie sa fii saritor in inaltime sa poti sa te arunci in fata metroului.
Tamango
23 Sep 2015, 10:29
Pai sa puna si la noi. Numai ca o sa coste cat gardul care l-a pus Ungaria la granita ...
Alexandar
23 Sep 2015, 11:04
La noi il fura jamaicanii.
Daca nu i de fer,nu se atinge nimeni de el.
gabize
23 Sep 2015, 11:20
bună idee, îl pot face din cupru.
b76bgaarh
23 Sep 2015, 11:21
vrei sa il fure pe drum?
vallixx
23 Sep 2015, 14:23
QUOTE(CGB @ 23 Sep 2015, 09:50)
un pumn de bromazepan sau ceva gen, e mai mijtoc.
Nu-l gasesti, ca nu se da fara reteta.
Lampard
24 Sep 2015, 10:52
Am o intrebare: cu permis cat. C. E. este permisa conducerea unui tractor cu DOUA remorci?
cj98czh
24 Sep 2015, 11:18
QUOTE(b76bgaarh @ 23 Sep 2015, 11:12)
si in franta, trebuie sa fii saritor in inaltime sa poti sa te arunci in fata metroului.
NU stiu unde ai vazut tu ... dar in Paris nu este deloc greu
cel putin in primavara nu era ...
b76bgaarh
24 Sep 2015, 11:49
daca vrei poti sa faci orice, decat vointa sa fie.
vorba aia cu o "surupelnita" o poti face si aici.
https://www.google.ro/search?q=Paris+Metro+...GF7pvix_3FMM%3A
R19/16v
24 Sep 2015, 12:28
Probabil se refera la statiile in genul lui Bérault.
Moderatori de la bursa, era un anunt de la SRZ powder coating .. where is it?
gabize
24 Sep 2015, 13:54
cj98czh
24 Sep 2015, 13:58
b76bgaarh
24 Sep 2015, 14:01
linia "automata" e cu garduri.
cj98czh
24 Sep 2015, 14:06
Eu ti-am spus ca nu am vazut pe unde am umblat ... in Paris sunt doar in trecere de pe TGV vatre avion si daca am timp ma opresc la Montparnasse .. si de acolo fug cu metroul sa mai vad cate una alta ... daca nu este vreme .. ma opresc direct in Charles de Gaullle ..
crisolro
24 Sep 2015, 14:53
este unele cu plexiglasi care se deschid deodata cu usile metroului dar este adevarat ca nu peste tot
dar este de ani buni ... sau poate a fost si nu mai este
vazut si io dar cred ca ai dreptate, e marfa rara
spy_oh_joy1389
24 Sep 2015, 15:40
Le văzusem și eu, și nu înțelegeam de ce. Am înțeles că ar fi doar pe liniile unde e metroul fără vatman.
dan22y
24 Sep 2015, 17:54
In St. Denis - Centru erau cu plexi cum zice colegul de mai sus.
Oricum numa ciori prin statia de la St. Denis...
Numa sa nu mergi seara pe acolo...
ali3n_cop
25 Sep 2015, 06:40
Oare Vw s-a limitat doar la marca proprie sau a mânărit si Seat...Audi...Porsche?
luck33ro
25 Sep 2015, 08:52
Interesant ca scandalul s-a rasfrant si asupra pemfeului. Au scazut 8% si actiunile lor .
http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/roa...r-affected.htmlQUOTE
The allegations, which have been admitted by VW, cover the Jetta, Beetle, Audi A3 and Golf models from 2009 to 2015 and the Passat in 2014 and 2015
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.