Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Coltul nedumeritilor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542
luck33ro
Ei asa zic ca inregistreaza doar datele. Da cine ii crede? laugh.gif Am informatii ca se inregistreaza tot.
pcs
Am lucrat la Telekom Frankfurt / Main. Iti garantez ca se inregistreaza doar datele de trafic - timp inceput/sfarsit convorbire, numar apelator, numar apelat. Datele se pastrau pentru doi ani, deoarece timpul in care un abonat putea sa dea compania in judecata pentru facturare incorecta era de un an. Cat priveste continutul convorbirilor ai idee cat spatiu de memorie ti-ar trebui ca sa stochezi traficul dintr-un singur an?
@ spy : cred ca te referi la convorbirile cu operatorul lor, cand inregistrarea ar putea fi proba in justitie
luck33ro
telekomu lor e jerman smile.gif
gabize
Nu știu ce operator, la nivel mondial, și-ar permite datacenter-e de dimensiuni așa mari încât să poată stoca toate convorbirile pentru o anumită perioadă (chiar și 6 luni).
RazvanF
Facebook, Google ...ei inregistraza. Sigura diferenta este conectarea convorbirii care se face prin internet si nu prin unda radio.
spy_oh_joy1389
QUOTE(pcs @ 17 Sep 2015, 17:12)
@ spy : cred ca te referi la convorbirile cu operatorul lor, cand inregistrarea ar putea fi proba in justitie
*


Da, corect, înțelesesem din fugă că e vorba de înregistrarea apelurilor când te sună cineva de la marketing/bancă/telefonie, nu de înregistrarea convorbirilor tuturor utilizatorilor. Numai stocarea ți-ar da dureri de cap pentru așa ceva.
luck33ro
Astia de la companiile gsm sunt f. ofticati de resursele pe care trebuie sa le aloce pentru actiunea de inregistrare happy.gif Nu cai-ar interesa pe ei de incalcarea drepturilor abonatilor lor... sleep.gif
Bwwlan
Imi trebuie o masina mai ieftinuca, asa, pana in 2500 Euro, diesel, clasa compacta.
Criterii obligatorii:
- diesel,
- scaune foarte comode, (OBLIGATORIU. Fac cam 300 km./zi si Corsa imi distruge spatele)
- max. 2500 Euro,
- clasa compacta.
M-am gandit la un Megane 1 sau Xantia.
Alte sugestii?
spy_oh_joy1389
Megane 2? Zic că are scaune mai confortabile decât Megane 1, și cred că găsești ieftine la cât le scade valoarea.
tomageorgian
vel-satis
R19/16v
Xantia pentru 300km/zi.

Preferabil Activa.
Bwwlan
ASA ceva?
R19/16v
Mai repede asta.
RazvanF
Aia e clasa compacta ?! blink.gif
R19/16v
A zis Xantia. C5 e succesorul ei.
Bwwlan
M-am gandit si la C5 dar n-am cautat, fiindca presupuneam ca e prea scump. O sa ma mai uit.
Vrea cineva o Corsa? smile.gif
MuciX
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 17 Sep 2015, 19:19)
Da, corect, înțelesesem din fugă că e vorba de înregistrarea apelurilor când te sună cineva de la marketing/bancă/telefonie, nu de înregistrarea convorbirilor tuturor utilizatorilor. Numai stocarea ți-ar da dureri de cap pentru așa ceva.
*


Aceeasi eroare am comis-o si eu. smile.gif
luck33ro
Ia calculati voi asa estimativ cam cat trebe stocat in 6 luni total pe tara?
Alexandar
QUOTE(vallixx @ 17 Sep 2015, 16:43)
Un 1.2 lesinat (plm, aveam motor 1.3 de 50 de cai pe Dacia 1310, da aia era conceput prin anii 60-70 ) si un 0.9 (mai putenic am eu la aspirator) care e la fel de lesinat si mai si consuma o gramada. Da doar impresia ca e vioi cu 1 pers in masina si in ture.

*



Nu stiu de ce ai impresia ca 0.9 e asa de lesinat, caci e cam cel mai sprinten dintre motoarele puse pe Dacia, cu exceptia acelui 1.6 16v. Plus ca sunt producatori care ofera motoare turbo chiar mai lesinate decat asta de 0.9, iar in rest cam toate motoarele din categoria asta sunt la fel de "performante".
mariusd4
De vre-o 2zile, de cand am dus masina in service conduc un G6 cu motorul de 1.2, nu mi se pare deloc lesinat, parca este chiar mai sprinten decat 1.6 16v, bine, nu-l scot din 11% consum. Pe polo cred ca merge si mai bine...
b76bgaarh
am o nedumerire iegzistentiala. ce se intampla cu lesingul de la 1 ianuarie, mai iegzact cu cota tva?

bafta.
luck33ro
scade
b76bgaarh
poti sa bagi mana in foc?
MuciX
Intrebare:
Cheia de la ursulet este cam tocita si ma gandeam sa o schimb. Ideea este ca e foarte tocita, abia daca se mai pot deosebi toate taieturile pe ea. In acelasi timp, voi cumpara si un kit de reparatie pentru yala in sine. Cel mai probabil nu se va mai descuia cu o cheie atat de uzata.
Daca am butucul si ce-a mai ramas din cheie, se poate taia o cheie noua care sa se potriveasca?
gabize
Așa era cheia mea originală de la Opelu' din 78. Am făcut o cheie nouă la un atelier de cartier (copie după aia veche) și a mers OK.
Doar că la opel cheia era oarecum asemănătoare ca formă cu cea de Dacia 1300.
MuciX
La fel e si la mine, nu te gandi la avioane smile.gif
Pentru cheie de ales intre asta, cu iluminare si asta, fara iluminare.
Culmea e ca aia fara iluminare e mai scumpa.


Editat, mersi Gabi Ze.
gabize
și link-urile sunt doar spre neiluminată. biggrin.gif
Eu nu am comandat nicaieri cheie blank, aveau pe stoc la respectivul atelier. Și extrem de ieftine. Bine, asta era acum 15 ani.
crisolro
unde sa postez asta, la bucurosi sau la suparati?
http://www.wall-street.ro/articol/Auto/188...-britanici.html
luck33ro
huh.gif
QUOTE(b76bgaarh @ 18 Sep 2015, 11:58)
poti sa bagi mana in foc?
*


pentru ce, sau pentru cine...?
UXE
Ce se intampla daca esti cu motorul pornit si dai in continuare la cheie ca nu ti-ai dat seama . Stiu ca se aude un carait. Se poate strica ceva?
luck33ro
da
crisolro
M-am infipt in niste cumparaturi la Carrefour Militari fara vigneta ! 😣mi se scumpesc cumparaturile cu amenda pt vigneta? Io stiu ca sunt ceva mai incolo camerele da' ... da' poate stiu eu gresit
Parerile "e" impartite pe net si nu mi-e clar ... Nu intreb ca sa ma linistesc caci o platesc fara nocio apasare daca am comis-o dar nu vreau sa se repete
Ms
b76bgaarh
Te duci și o faci azi.
luck33ro
Poti sa o faci on-line wink.gif
crisolro
Pai sunt sau nu camere pana la Carrefour? Si nu e valabila abia dupa ce o faci?

Si io am gasit ca
Dacă ziua de început a valabilității este ziua în curs, valabilitatea rovinietei începe de la ora achitării tarifului de utilizare și expiră la ora 24,00 a ultimei zile a perioadei pentru care a fost achitat.
Tamango
Nu sunt camere pana la Carfur Militari. Merg des acolo, fara robineta, si pe centura si pe autostrada. Deci relax.
spy_oh_joy1389
Uhm... e plin de camere fix la ieșire
Camere care supraveghează alte camere
crisolro
Ma-sa!
Am platit totusi o vigneta ca sa fiu sigur - nu stiam dar se pare ca poti face oricand in ziua in curs, pana la orele 23.59. Asta daca cumva rulezi in afara judetului si-ti amintesti pana seara ca nu ai vigneta.
Miltumesc
MuciX
Asa am patit eu, fix dupa ce am luat numerele noi pentru urs. Am facut rovinieta seara pe la 22:00, nu a venit nimic inca si sunt aproape 2 ani de atunci up.gif
UXE
Are careva un termometru cu infrarosu?
andreist
M-am trezit eu pe la 3 AM si mi-o fătat mintea o intrebare: exista vre-un avantaj in a avea roti de diametrul 255/X/R18 vs 255/X/R16 ? Ma refer strict la chestia de grip si performanta accelerare, franare, grip lateral, etc nu si costuri. Suprafata de contact cu solul este aceeasi, greutatea jentii un pic mai mare pe 18"? - sau mai usoara - cauciucul mai inalt de 16" este mai greu ?, probabil componentele ce invart rotile si le opresc au o uzura mai pronuntata cu roata mai mare ?
AndreiMR
Principalul avantaj la o roata cu janta mai mare e ca ai mai putin perete lateral al anvelopei, deci se va deforma mai putin...ceea ce inseamna aderenta si stabilitate mai bune, in special in viraje. Dezavantajele sunt greutatea mai mare a jantelor, socurile mai puternice pe care le preia suspensia (anvelopa amortizeaza mai putin) si riscul de taiat/facut galme pentru anvelope. Si costurile, bineinteles sleep.gif
M.C.
QUOTE(UXE @ 21 Sep 2015, 15:06)
Are careva un termometru cu infrarosu?
*


Am eu,Fluke,da o fuga incoace ........ icon_mrgreen.gif tongue.gif
b76bgaarh
QUOTE(Synyster @ 21 Sep 2015, 13:20)
Principalul avantaj la o roata cu janta mai mare e ca ai mai putin perete lateral al anvelopei, deci se va deforma mai putin...ceea ce inseamna aderenta si stabilitate mai bune, in special in viraje. Dezavantajele sunt greutatea mai mare a jantelor, socurile mai puternice pe care le preia suspensia (anvelopa amortizeaza mai putin) si riscul de taiat/facut galme pentru anvelope. Si costurile, bineinteles  sleep.gif
*


de aia formula 1 merge pe 13?
AndreiMR
Nu compara modul de constructie al unui cauciuc de F1 cu unul de strada...la alea peretele lateral e rigid, la o anvelopa de strada nu se construieste la fel. Comparatia cu F1 n-are sens, compara daca vrei cu WTCC, WRC pentru etapele de asfalt etc. Acolo anvelopele sunt cu talon foarte mic
dan22y
QUOTE(UXE @ 21 Sep 2015, 14:06)
Are careva un termometru cu infrarosu?
*



Am eu da-s la tara tongue.gif

QUOTE(M.C. @ 21 Sep 2015, 14:21)
Am eu,Fluke,da o fuga incoace ........ icon_mrgreen.gif  tongue.gif
*



Asa, asa si sa-ti aduca si o apa plata sleep.gif
vallixx
QUOTE(Synyster @ 21 Sep 2015, 13:20)
Principalul avantaj la o roata cu janta mai mare e ca ai mai putin perete lateral al anvelopei, deci se va deforma mai putin...ceea ce inseamna aderenta si stabilitate mai bune, in special in viraje. Dezavantajele sunt greutatea mai mare a jantelor, socurile mai puternice pe care le preia suspensia (anvelopa amortizeaza mai putin) si riscul de taiat/facut galme pentru anvelope. Si costurile, bineinteles  sleep.gif
*


Iar greutatea in plus a jantelor, mai precis trecerea de la janta de 16 la 18 te penalizeaza sesizabil la accelarare nu numai la uzura ceva mai pronuntata a trenului de rulare, planetarelor, franelor.
AndreiMR
Corect, ca in majoritatea cazurilor, greutatea mai mare e un dezavantaj din toate punctele de vedere. Dar depinde si de janta...sunt jante pe 18" mai usoare decat jante de 16, numai ca alea costa mult, si mai e si riscul sa le prapadesti prin vreun gauroi. 18" zic ca e un compromis acceptabil pentru drumurile noastre, daca esti putin atent, altfel daca ai talent la a nimeri gropile...table de 15" smile.gif
MuciX
QUOTE(Synyster @ 21 Sep 2015, 14:20)
Principalul avantaj la o roata cu janta mai mare e ca ai mai putin perete lateral al anvelopei, deci se va deforma mai putin...ceea ce inseamna aderenta si stabilitate mai bune, in special in viraje.
*


Din intrebarea lui am inteles ca vorbim de acelasi talon (care se exprima in % din latime). Asadar 225/30R16 va avea acelasi talon precum 225/30R18. Va fi diferit doar diametrul total al rotii. In cazul asta se va pune problema de centru de greutate (practic puntul de fixare este mai sus in cazul unei jante pe 18) si cat % din roata este "flexibila" (un talon 225/30 dar cu janta de 16 reprezinta cauciuc in procent mai mare din roata rezultata decat in cazul unui 225/30 dar cu janta pe 18). Poate vorbesc prostii...
Eu am alta, de fapt am mai pus intrebarea aici: de ce latimea si talonl sunt exprimate in mm, iar janta in toli?


QUOTE(Synyster @ 21 Sep 2015, 14:55)
Dar depinde si de janta...sunt jante pe 18" mai usoare decat jante de 16, numai ca alea costa mult,
*


Si daca fac o janta pe 16 din acelasi material precum cea pe 18 nu iese tot mai usoara? tongue.gif
AndreiMR
QUOTE(MuciX @ 21 Sep 2015, 15:07)
Eu am alta, de fapt am mai pus intrebarea aici: de ce latimea si talonl sunt exprimate in mm, iar janta in toli?
Si daca fac o janta pe 16 din acelasi material precum cea pe 18 nu iese tot mai usoara? tongue.gif
*



In inchi ai exprimata dimensiunea intr-o valoare fixa, daca o convertesti in mm ai dimensiuni de genul xyz.xyz mm...in plus probabil ca a ramas sistemul asta de masura din vremuri vechi. Asta e banuiala mea, ca nu stiu exact de ce smile.gif

La jante pe dimensiuni mai mici nu stiu cat de practic e sa folosesi materiale foarte usoare, tinand cont ca se folosesc pe masini mai putin sportive...cel putin in prezent, ca pe vremuri 15-16" se foloseau si pe masinile foarte performante
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.