Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
J o h n n y


E bine ca auzi insa uita-te mai la vest, si vei intelege despre ce vorbesc!
egox
QUOTE(Johnny_Bravo @ 7 Aug 2008, 23:46)
nemtii fac autostrazi de pe vremea lui Hitler?! Si care sunt in perfecta stare de funtionare si acum!!
*



Dintr-un documentar (celebru de altfel) de pe National Geographic am reținut că cheltuielile de întreținere a sistemului de autostrăzi din Germania se ridică la (aproximativ, citez din memorie) 400.000 euro/km pe an (e posibil ca prima cifră să fi fost 6, dar s-o lăsăm 4 că tot mult e).

O fi făcut Hitler autostrăzi, nu zic nu. Dar ele mai există astăzi în mai mare măsură datorită întreținerii decât proiectului inițial (indiferent cât de bun a fost).

O autostradă se întreține din greu. Asta se vede cu ochiul liber umblând pe autostrăzi adevărate.
aliuta2000
De acord cu tine !!!
se intretin foarte greu , dar si noi platim din greu tot felul de taxe si de accize si platim cu duiumul si suntem extraordinar de multi , asa ca nu se accepta faptul ca nu exista bani . La noi se cheltuiesc bani pe imbogatirea unor oameni in loc sa construieasca strazi . se fac trasee pe unde se vrea se platesc sume foarte mari unor oameni care stiau deja traseul etc... etc , se aleg firmele care introc comisionul cel mai mare, nu cele care fac treaba cea mai buna , si tot asa .

cred sa noi ar trebui sa radem un gvern ca sa inceapa sa se faca ceva (""Unde esti tu Tepes ......") ca la noi ca la nimeni ...
rombul
in concluzie stie cineva ceva despre tronsonul Buc-Ploiesti
vijelie
Proiectul autostrăzii București-Ploiești, blocat la Moara Vlăsiei

În acest moment, se lucrează pe numai 15 kilometri, pe tronsonul Moara Vlăsiei-Ploiești Autoritățile de Mediu se opun defrișării pădurii Surlari, pe unde ar urma să treacă autostrada

Traseul este cunoscut de câțiva ani, iar în martie 2007, Compania de utrostrăzi obține avizul de mediu. În noiembrie 2007, Agenția de Mediu declară pădurea Surlari zonă de maximă securitate ecologică. Se știe doar că aici trăiesc niște „păsări mici". Aceasta este doar una dintre poveștile încă nenăscutei autostrăzi București-Ploiești.

Construcția autostrăzii Bu­curești-Ploiești este întreruptă de câteva luni și nu poate continua pe motiv că ar urma să treacă printr-o pădure. Parcela are statut de sit Natura 2000, caz în care condițiile pentru a aproba defrișarea sunt „extrem de severe", a declarat ieri președintele Agenției Naționale pentru Protecția Mediului (ANPM), Nagy Zoltan.

Purtătorul de cuvânt al Companiei de Drumuri și Autostrăzi, Ștefan Szobotka, ne-a declarat că pentru pădurea în cauză, Surlari din zona Moara Vlăsiei, a fost obținut aviz de la Ministerul Mediului în martie 2007. Dar ulterior, în noiembrie 2007, pădurea a fost declarată zonă protejată ca sit Natura 2000.

Din această cauză, acordul de mediu presupune realizarea unui studiu de impact și a unui studiu avifaunistic, care presupune o procedură de lungă durată. „Suprafața afectată de autostradă în cazul pădurii Surlari este de circa 37.300 mp. Dacă am alege alt traseu, ar însemna să defrișăm câțiva km dintr-o pădure apropiată", spune reprezentantul CNADNR.

El crede că totuși se va reuși obținerea unui acord din partea Mediului, în perioada următoare urmând să fie prezentat și studiul de impact necesar. Nu a dat însă un termen exact.

Natura 2000 este un program menit să protejeze anumite specii de plante și animale în habitatul lor natural. Odată devenit sit Natura 2000, orice loc, indiferent de proprietarul acestuia, este supus unor măsuri restrictive menite să afecteze cât mai puțin speciile protejate în respectivul spațiu.

„În acest moment, trebuie obținut acordul de mediu pentru defrișarea acestei păduri care este sit Natura 2000. Procedura este destul de complicată, iar condițiile sunt extrem de severe", a arătat Nagy, precizând că totuși pădurea poate fi defrișată, după propunerea unor măsuri compensatorii agreate de autoritatea de mediu.

Potrivit acestuia, pădurea ce ar urma să fie defrișată adăpostește „câteva specii de păsări mici". El nu a putut preciza care sunt aceste specii de păsări, neavând la îndemână documentația necesară.



Cu alte cuvinte, au pus-o de mamaliga cu pasaricile alea...
nasty
QUOTE(IsNa @ 7 Aug 2008, 16:09)
Dar si de jurnalisti de astia cretini si scandalagii m-am saturat deja... Auzi: nu s-a turnat nici un kilometru de asfalt!!
*


"metaforica" exprimare vrea sa spuna ca de cand s-a inceput constructia autostrazii Bechtel, de 4 ANI, nu s-a finalizat NICIO portiune, care ar fi putut sa ajute traficului din ce in ce mai mare ( ex. ocolirea Clujului). I se pare cuiva normal ?
Am vazut in Austria, cum au finalizat o portiune de autostrada intre Graz si Klagenfurt, intai au terminat un sens, care a devenit circulabil pe cate 2 benzi, pe ambele sensuri cu niste separatoare de plastic, pe cealalta portiune s-au mai lucrat vreo 2 ani ( cateva tunele)
La noi au gandit cu picioarele, nici vorba de a face ceva in favoarea noastra,
iar in viitorii 2-3 ani, poate se vor da niste portiuni, care nu vor duce niciunde( in zona Suplacu de Barcau)
Trebuia pornit din 3 locuri, de la Bors (granita), de la Brasov si din mijloc - zona Cluj, asa i-am fi fortat si pe unguri sa completeze de la Debretin- Bors (sigur ar fi facut repede)
Dar ministerul transportului a cazut in plasa lor, lalaind contractul- ba cu renegocierea, ba cu expropierile, ba cu banii care nu s-au dat la timp
adip
QUOTE(vijelie @ 8 Aug 2008, 18:05)
Autoritățile de Mediu se opun defrișării pădurii Surlari, pe unde ar urma să treacă autostrada
Traseul este cunoscut de câțiva ani, iar în martie 2007, Compania de utrostrăzi obține avizul de mediu. În noiembrie 2007, Agenția de Mediu declară pădurea Surlari zonă de maximă securitate ecologică. Se știe doar că aici trăiesc niște „păsări mici"
Cu alte cuvinte, au pus-o de mamaliga cu pasaricile alea...
Sa ne asteptam in curand la niste "retrocedari" de teren prin zona aia, terenuri tocmai bune de expropriat pentru autostrada? Catre niste pasarici si pasaroi care stiu cum merge treaba cu terenurile pentru autostrada?
J o h n n y
S-au facut masacre ecologice cu defirsarile astea in alte locuri din tara, vezi prin jud suceava, har-cov, maramures,etc. Si acuma brusc, li s-a sculat dorul de a proteja padurile... F bine, dar ar fi fost bine sa fie sustenabilitate in decizie asta si sa fi facut ceva si alte locuri din tara, stiu ei f bine unde! Faptul ca o autostrada trece print-o padure mi se pare chiar o idee buna, se mai evita ceva din poluarea aerului....

Cu siguranta aici sunt interese legate de terenurile din zona, care se doreste a fi vandute cu orice pret!
vijelie
Nu e vina lui Bechtel ca autoritatile judetene gestioneaza la misto drumuri concepute in anii '60 si neintretinute tot de pe-atunci. Dar e mai usor sa ceri bani de la guvern bagand la inaintare babe care lacrimeaza la vederea gropilor decat sa organizezi licitatii corecte pentru reparatii, cu bani de la UE.
ionutctn
QUOTE(aliuta2000 @ 8 Aug 2008, 07:08)
De acord  cu tine !!!
se intretin foarte greu , dar  si noi platim din greu tot felul de taxe si de accize si platim cu duiumul  si suntem extraordinar de multi , asa ca nu se accepta faptul ca nu exista  bani . [...]
*


Nu e deloc asa. Ai o imagine gresita. Nu suntem deloc multi aia care muncim oficial. De la aia care muncesc cu salariul oficial pe cartea de munca ajung taxe si impozite la stat si se face sau nu se face infrastructura. Numarul celor care lucreaza oficial este foarte mic raportat la numarul total al populatiei iar pe deasupra media salariilor si implicit a contributiilor fiecaruia la stat este foarte joasa. In concluzie nu se pot face mari lucruri cand nu ai bani cu ce.
Cei care muncesc in strainatate nu contribuie cu nimic la realizarea infrastructurii din Romania. Cei care muncesc legal afara platesc impozite si taxe in statul unde sunt rezidenti iar aia care muncesc ilegal nici atat. Trimit bani in tara iar banii aia intra intr-adevar in impozitele indirecte prin cumpararea de produse de la noi din tara.
vijelie
O economie sanatoasa nu se bazeaza numai pe impozitarea excesiva a fortei de munca.
ionutctn
Nu la asta ma refeream. Nu trebuie impozitat excesiv, trebuie marita baza de impozitare. Daca lucreaza putini oficial iar si la aia salariile sunt relativ modeste normal ca nu sunt bani. Aici e problema. Nu sa ii rupi cu impozitele, sa maresti numarul celor ce cad sub incidenta impozitarii.
vijelie
Nu degeaba ne arata aia de la UE obrazul cand vine vorba de coruptie.
dmc
Hai sa fim seriosi, cum sa nu fie bani cand se percepe 16% din orice se cumpara in tara asta? Bani sunt, doar ca sunt "extrem de bine administrati", adika intra in buzunarele romanilor corupti si cum acestia sunt foarte multi rezulta ca nu sunt bani pentru autostrazi.

Gasiti tot felul de scuze care nu au nici o treaba cu realitatea.
Oameni buni in tara asta se fura de la cel mai inalt om in stat pana la ultimul amarastean. Asta suntem: o tara de hoti, iar astia care suntem cinstiti suntem foarte putini. Din cauza asta nu sunt bani.

Iar autostrazi nu o sa avem, sincer nu stiu daca mai are rost acest topic. O sa ajunga la mii de pagini si tot nu o sa avem pe ce sa mergem. Iar titlul cred ca este ales la misto, realist ar fi fost: Romania - santierul fara autostrazi radmasa.gif

Ce se intampla aici numai prin Africa am mai auzit sa se intample. In general in alte tari justitia isi mai face treaba, se baga mana si acolo dar nu pana la cot si in acelasi timp se si construieste ceva si cat de cat de calitate.
La noi ca in Africa, o tara bananiera.
J o h n n y
Nu mai vorbiti prostii, voi stiti cat de varza sunt unele drumuri judetene din cauza utilajelor bechtel? Ati fost vreodata pe aici? De unde siti ca din anii '60 nu s-au mai intretinut aceste drumuri? Hai sa nu mai postam doar de dragul contorizarii numarului de posturi...
Mi se pare normal ca bechtel sa lase drumurile asa cum le-a gasit. Adica intr-o stare acceptabila. Drumul judetean Savadisla-Iara era un drum acceptabil, mergeam la munte prin zona aia si nu imi rupeam masina. Acum e aproape impracticabil si nu am curaj sa intru cu masina pe acolo, poate doar cu un 4x4."La misto" e atitudinea oficialilor bechtel, care probabil ne considera pe toti niste babuini iar tara asta o jungla...

dmc
Pai si ti se pare ca oficialii bechtel gresesc cumva?

Ca vad ca le cam ies calculele, cu alte cuvinte fac ce vor.
sorin_f39
Mori de inima cand vezi ce autostrazi au ungurii. Este o placere sa mergi de la Szeged oriunde in Europa doar pe autostrazi. Cand insa trebuie sa se intorci in jegul asta de tara, te apuca toti dracii.
Nu inteleg de ce naiba ne-au acceptat in UE??
darthmaul
Ca si curatenia si drumurile se intretin. La romani drumurile nu s-au intretinut niciodata. Au fost facute si gata. Un drum nu se face doar turnand asfalt, are si el o fundatie , se aplica straturi succesive de nisip pietris, etc. La noi, drumari s-au obisnuit sa arunce un strat de asfalt iar apoi criblura si gata drumul! Am venit vineri de la Orsova la Timisoara pe Clisura. Am zis ca ocolesc zona ai "infecta " a drumului national Herculane - Caransebes, si am sarit din lac in put. Noroc cu peisajul care a meritat zdruncinarea suspensiei.
Amedeus
Cica se toarna primii km zilele astea. Articolul aici

L.E. Link corectat
dvs
este un articol din noiembrie 2007
xcss
Si chiar ma bucuram... mellow.gif
mikeb
QUOTE(sorin_f39 @ 10 Aug 2008, 18:44)
Nu inteleg de ce naiba ne-au acceptat in UE??
*



Ne "acceptau" oricum... Suntem 22 milioane de "consumatori" si platitori de taxe (mai mult sau mai putin); ce consumam? rahat: alimente modificate genetic, carne crescuta cu chimicale, masini de lux pt fudulii locali imbogatiti prin furt "legal", nimicuri produse la kila in ambalaje care iti iau ochii, mai "valoroase" decat continutul. Si ce producem? Cu "ajutorul dezinteresat" al hotilor care ne guverneaza de cand ma stiu, in curand ... nimic! De aia ne vor. Eventual si pe post de carne de tun gen fosta Yugoslavie, Cecenia etc. Si sa lingem dosul "puternicilor zilei" trimitandu-ne oameni prin Irak, Afganistan, etc., "trupe de pace". Si sa nu uit: le mai trebuie si pamantul nostru, cu tot cu resurse; ca sa ne vanda benzina la pret de aur, de exemplu.

Ca sa fiu on, cred ca ne vom da duhul si ne-or rugini masinile pana vom vedea vreo autostrada calumea in tara asta. Mi s-ar fi parut de bun simt, la cati bani ne-au luat "pt. infrastructura de transport", sa se fi apucat sa repare/asfalteze tot ce are fata de drum european/national/judetean in tara asta si sa faca ocoliri de localitati, sa nu meri cu 50 pe 4 benzi ca e nu's care satuc cu 3 case p'acolo. Era un inceput... Dar atunci nu mai "mancau bani pe pita" megahotii bechtel&co si nici comisioane (=mita guvernamentala) constipatii de la putere.
adip
Eu zic ca dam prea mult vina pe strainii care ne cotropesc raul, ramul. Hai sa ne uitam in jur, pe la unguri, croati (in curand si sarbi) si sa vedem cati kilometri de sosele & autostrazi au construit dupa '89 incoace. Unde mai pui ca sarbii si croatii au mai si trecut prin niscai razboaie, si cu toate astea ne-o dau deja sus.
Hai sa nu ii mai invinuim pe bechtel & co, aia fac afaceri in functie de situatie, adaptandu-se la "specificul local". Daca asta inseamna sa dea spagi ca sa obtina contract ca apoi sa isi bage picioarele cu ajutorul nostru, al platitorilor de taxe, bravo lor. Castiga un ban gramada fara sa faca nimic, unde-i problema?
Cand noi o sa vrem sa construim sosele o sa o facem, deocamdata e evident ca nu vrem, altfel aveam si noi macar 7-800km de autostrazi construite dupa 1989.
Amedeus
QUOTE(dvs @ 11 Aug 2008, 13:50)
este un articol din noiembrie 2007
*


Stirea e actuala. Link-ul era gresit (vechi) Scuze! Aici e stirea actuala.

Si o poza din articolul respectiv: [attachmentid=1627465451] Foto: Romania Libera
Amedeus
Cica 25 de kilometri anul asta... radmasa.gif radmasa.gif

P.S. Sper sincer ca in ianuarie 2009 cineva sa scrie pe aici: "Vezi Amedeus ca s-au tinut de cuvant si radeai aiurea in august anul trecut?"
darthmaul
QUOTE(mikeb @ 11 Aug 2008, 13:24)
Ne "acceptau" oricum... Suntem 22 milioane de "consumatori" si platitori de taxe (mai mult sau mai putin); ce consumam? rahat: alimente modificate genetic, carne crescuta cu chimicale, masini de lux pt fudulii locali imbogatiti prin furt "legal", nimicuri produse la kila in ambalaje care iti iau ochii, mai "valoroase" decat continutul. Si ce producem? Cu "ajutorul dezinteresat" al hotilor care ne guverneaza de cand ma stiu, in curand ... nimic! De aia ne vor. Eventual si pe post de carne de tun gen fosta Yugoslavie, Cecenia etc. Si sa lingem dosul "puternicilor zilei" trimitandu-ne oameni prin Irak, Afganistan, etc., "trupe de pace". Si sa nu uit: le mai trebuie si pamantul nostru, cu tot cu resurse; ca sa ne vanda benzina la pret de aur, de exemplu.

Ca sa fiu on, cred ca ne vom da duhul si ne-or rugini masinile pana vom vedea vreo autostrada calumea in tara asta. Mi s-ar fi parut de bun simt, la cati bani ne-au luat "pt. infrastructura de transport", sa se fi apucat sa repare/asfalteze tot ce are fata de drum european/national/judetean in tara asta si sa faca ocoliri de localitati, sa nu meri cu 50 pe 4 benzi ca e nu's care satuc cu 3 case p'acolo. Era un inceput... Dar atunci nu mai "mancau bani pe pita" megahotii bechtel&co si nici comisioane (=mita guvernamentala) constipatii de la putere.
*


Corect! Dar si noi ne-am dorit sa intram in UE.

QUOTE(adip @ 11 Aug 2008, 15:03)
Eu zic ca dam prea mult vina pe strainii care ne cotropesc raul, ramul. Hai sa ne uitam in jur, pe la unguri, croati (in curand si sarbi) si sa vedem cati kilometri de sosele & autostrazi au construit dupa '89 incoace. Unde mai pui ca sarbii si croatii au mai si trecut prin niscai razboaie, si cu toate astea ne-o dau deja sus.
Hai sa nu ii mai invinuim pe bechtel & co, aia fac afaceri in functie de situatie, adaptandu-se la "specificul local". Daca asta inseamna sa dea spagi ca sa obtina contract ca apoi sa isi bage picioarele cu ajutorul nostru, al platitorilor de taxe, bravo lor. Castiga un ban gramada fara sa faca nimic, unde-i problema?
Cand noi o sa vrem sa construim sosele o sa o facem, deocamdata e evident ca nu vrem, altfel aveam si noi macar 7-800km de autostrazi construite dupa 1989.
*


Sunt convins ca si la unguri sau croati exista si se foloseste comisionul. Si acolo se dau si se iau spagi si de catre privati si de catre guvernanti. Dar nu cred ca sunt atat de nesatului. Nu cred ca baga mana dincolo de cot. La noi, guvernantii, oricare ar fi fost ei, s-au bagat cu totul in sac. Aduceti-va aminte numai de vanzarea Romtelecom la greci!!!
Amedeus
Si la unguri a fost problema cu delapidarea banilor pentru constructia autostrazii. Ministrul de la vremea respectiva a intrat la puscarie (daca imi aduc bine aminte), dar suma delapidata reprezenta circa 20% din fonduri. La noi se fura 80% si mai raman cei 20% pentru lucrari. mad.gif
nasty
"sectiunea 2B, dintre Gilau si Campia Turzii, lunga de 40 de kilometri, AR TREBUI sa fie gata, conform contractului cu Guvernul Romaniei, in anul 2010"
"Tot in 2010 ar urma sa fie gata si sectiunea 3C, dintre Bors si Suplacu de Barcau. Anul viitor Bechtel va incepe lucrul la alte doua sectiuni ale autostrazii, dintre Cluj si Mihaiesti si dintre Mihaiesti si Suplacu de Barcau"

In ritmul asta de melc si la datele de mai sus, care nu sunt sigure ( se foloseste -AR TREBUI), cred ca se va rezilia contractul cu Bechtel si nu cred ca vor mai face Tg.Mures-Brasov. O sa fie iar licitatie, vor mai trece vreo 5 ani fara sa se faca nimic ( poate achizitii de teren in zona, pentru despagubiri la expropieri)

http://www.romanialibera.ro/a131576/primii...ansilvania.html
St
QUOTE(Amedeus @ 12 Aug 2008, 09:26)
La noi se fura 80% si mai raman cei 20% pentru lucrari. mad.gif
*



...si nici nu intra nimeni la puscarie.

QUOTE(nasty @ 12 Aug 2008, 09:57)
O sa fie iar licitatie, vor mai trece vreo 5 ani fara sa se faca nimic ( poate achizitii de teren in zona, pentru despagubiri la expropieri)

*




Eu stiam ca cu Bechtel n-a fost licitatie, parca a si zis cineva pe aici acelasi lucru. PAna la urma cum e, a fost sau nu?



Centura Pitestiului cine a facut-o?
ssilviu
Io sunt curios cine a reabilitat Ploiesti-Cheia-Brasov. Ca in doua luni a fost gata complet. Si acum la doi ani tot se tine excelent.
rombul
2 luni , un drum ce suporta trafic greu , cred ca glumesti
ssilviu
Stai ca mai am exemple din astea. Ploiesti-Plopeni-Slanic realizat tot in doua luni. Vechiul drum era praf, s-a turnat un strat de asfalt pentru a acoperi gaurile si pe urma inca unul final. Inutil de spus ca m-a socat faptul ca soseaua este mai dreapta decat dn1-ul abia asfaltat pe la barcanesti ...

E adevarat, sunt doar 40 de km. Distanta asta cam este si intre Ploiesti Targoviste, care si ala e alta bomba de drum. Dar acolo va dura 2 ani reabilitarea ... rolleyes.gif

In fine. Ideea este ca se poate. Dar nu exista vointa sa se faca ceva.
rombul
problema nu este simpla una este sa reabilitezi un drum existent deja alta este sa-l construiesti de la zero, iar centura ploiestiului va fi gata in 8 luni nu in 2 ani cum ziceai tu.

se lucreaza in ritm sustinut pe centura ploiestiului

au inceput lucrarile pe santierul autostrazii buc ploiesti la stefanestii de jos (parca italienii lucreaza la primul tronson) ce stii de asta
margelatu
Salutare, imi place in primul rand ca v ati aprins sa zic asa in discutii pe tema asta, o tema tot mai delicata....avand in vedere parcul auto care a crescut si creste in fiecare an cu zeci sau chiar sute de mi de masini, daca in urmatorii ani nu se vor da in folosinta macar ceva centuri ocolitoare la unele orase pe anumite rute aglomerate, va fi greu de tot. Am fost recent pe trasee ca de ex Cluj Sebes Sibiu, Cluj Turda Sighisoara Brasov si pot sa va spun traficul e deja aproape sufocat, cozi pe kilometri inainte de orase ( in Sebes jale, Sibiu la fel, Alba idem, Cluj, de pe Feleac deja e dezastru), iar in afara localitatilor deja mergi in coloana cu Tirurile. Ce sa mai spun media pe drumurile nationale, chiar daca sunt in stare buna este pe la 40 km/h. Revenind la problema autostrazii Bechtel eu cred ca daca o sa fie alocati bani suficienti, mie mi se pare ca Bechtelul este capabil sa respecte termenele din contract, bineinteles fiind vorba de afaceri aici si ei s au adaptat si se pot lega de anumite chestiii gen exproprieri intarziate si utilitati nemutate care sunt treaba noastra. Ramane sa vedem daca se vor respecta primele termene oficiale (2010 pt 2B si 3C) , povestile cu cei 25km sau cati ori fi neaparat de inaugurat cu scop electoral anul acesta sunt doar povesti dupa parerea mea. Pana atunci va urez numai drumuri bune !
Cypher4laguna
De acord... Bechtel e capabil.

Problema e ca NU FACE!

Daca le-am lua 1 milion de USD pe zi intarziere probabil ca s-ar tine de termene. Asa ii doare fix in 14 (paispe').
Amedeus
A fost un coleg vineri pana la Sibiu (din Timisoara, prin Lipova nu prin Lugoj), drumul a durat 6 ore si ceva ohmy.gif (are o Octavia 2). Daca aveam autostrazi, drumul ar fi durat cel mult 2 ore jumate. mad.gif
rombul
@margelatu: nu mai ai poze de la santierul autostrazii transilvania?
body
In Prahova anul trecut si anul asta s-au facut vre-o cateva drumuri de sta matza in limba :
Moreni ( in fapt de la intrare in jud.PH ) pana la intersectia cu DN1
, Magurele - Carbunesti , Valeni - Zeletin ( pana la granita cu jud. Buzau) si Ploiesti - Slanic . Carosabilul este excelent si durata de executie a foste destul de mica - lungimea totala aproximativa vre-o 150 km .Stau si ma intreb ca prostul , daca aici s-a putut de ce nu se poate si la celelalte lucrari ?
mikeb
Tot asa m-am intrebat si eu cand s-a gatat o bucata unde lunecasera dealurile la vale intre Gluj si Reghin. Pacat ca-i scurta, e o placere sa mergi pe ea...
ssilviu
QUOTE(rombul @ 13 Aug 2008, 09:06)
problema nu este simpla una este sa reabilitezi un drum existent deja alta este sa-l construiesti de la zero, iar centura ploiestiului va fi gata in 8 luni nu in 2 ani cum ziceai tu.



Probabil lucrezi la drumari sau prin minister, altfel nu-mi explic de ce tii cu ursul. Dar daca tot esti in bransa, imi poti raspunde si mie la intrebarea: De ce la centura ploiestiului, in plin camp, s-a ales varianta cu adaugarea a inca unei benzi pe fiecare parte din drum care a dus la blocaje si semafoare cretine cand se putea din contra, sa se mai adauge inca doua benzi, in stanga sau in dreapta drumului, pastrandu-se cele doua benzin existente cu traficul nealterat. Se terminau pe urma cele doua benzi de pe un lateral, se dadea drumul la trafic in ambele sensuri pe ele si apoi se reabilitau cele doua benzi originale. Astfel, la final aveam 4 benzi cu minim de trafic afectat.

DE CE? DE CE NICIODATA, IN NICI O REALIZARE DE DRUM NU S-A PUS INTREBAREA: CUM FACEM CA TRAFICUL SA FIE AFECTAT LA MINIM?

Si tot la acelasi capitol, iti dai seama ca mai am o groaza de de exemple sa-ti dau: Drajna Slobozia, s-a lucrat peste un an pentru o portiune penibila de 20 de km. Si luni de zile masinile au fost obligate sa mearga pe zeci de km de pietre. Pur si simplu terasament de CFR. Pot sa-mi pun la bataie masina ca in Germania aceeasi lucrare s-ar fi efectuat in 2 luni. SUNT CONVINS. Nu mai zic de Timisioara-Severin-Calafat, la care se lucreaza de ani deja. Si nu s-a facut nimic. Si la fel s-a stricat tot drumul deodata si acum nici o portiune nu e finalizata complet. La ambele lucrari de mai sus, aceeasi intrebare: DE CE NU S-A LUCRAT PE PRINCIPIUL TERMINAM O PORTIUNE SI INCEPEM ALTA? De ce a trebuit sa fie stricat complet tot drumul?
sorin_f39
Ca sa completez postul de mai sus......

Am trimis o sesizare la Administratia Drumurilor Nationale:

-------------------------------------------
Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra!

Aceasta a fost inregistrata cu nr. 610, urmand ca
in termen de 30 de zile, dupa analizarea atenta a celor
semnalate, sa primiti raspunsul.

Sesizarea nr: 610
Data: 14/7/2008

Drum: DN2A
Pozitia km.: neprecizata
Venind de la: COSERENI (IL) (DN2) catre: URZICENI (IL) (DN2A)

Tipul problemei sesizate: Stare pod / lucrare de arta
Sesizare: As dori sa va intreb cand naiba aveti de gand sa terminati podul de la Cosereni? Va doresc ca pe ultimul drum sa treceti pe acolo!



Raspuns:

Urmare sesizarii dumneavoastra va comunicam faptul ca podul de pe drumul national DN 2, km 51+551 la Cosereni are ca termen de finalizare anul 2008.
-------------------------------------------

Super tare raspunsul, nu-i asa?

Nu isi asuma nimeni raspunderea in tara asta, toti vor sa fure, sa incaseze comisioane si sa-si umple buzunarele cat mai repede. Un raspuns de genul asta am primit si cand am sesizat modul "alert" in care s-a lucrat la tronsonul Drajna - Slabozia. Ba mai mult, imi scriau ca lucrarea este complexa si de aceea dureaza mult. Lucrare complexa pe o portiune de 17 km, drum drept, pe camp.
Asta imi vine sa le fac la toti: gun3.gif
J o h n n y

biggrin.gif laugh.gif da, chiar ca e tare raspunsul.... insa si intrebarea a fost pe masura radmasa.gif
margelatu
QUOTE(rombul @ 13 Aug 2008, 13:38)
@margelatu: nu mai ai poze de la santierul autostrazii transilvania?
*



Inca nu am apucat sa mai dau o tura pe la santierul Autostrazii Transilvania dar promit ca in curand o sa vin cu noi poze. Puteti insa intra pe site ul autostrazii unde sunt poze recente care arata ca lucrarile inainteaza. (http://www.autostradatransilvania.ro/)
Pana atunci vedeti niste poze de pe drumurile noastre. (o coloana din cauza unui accident)
Fabu
Salutare tuturor.

SSilviu, te rog sa imi dai voie sa te contrazic in legatura cu drumul european (????) 70 Timisoara-Severin (pana la Calafat nu am mai mers de mai mult de 3 ani si nu stiu in ce stare se afla drumul pana acolo). Ultima data cand am fost pe E70, in urma cu aproximativ 4 luni, erau finalizate unele portiuni...dupa care urmau unele portiuni de drum...sau ulita sau ce o fi biggrin.gif ...la care se lucra, dupa care urma o portiune de drum finalizata...dupa care...si tot asa. Drumul vechi la care inca nu se ajunsese cu lucrarile era in stare jalnica.
Nu stiu in ce stadiu sunt in momentul de fata lucrarile pentru ca am renuntat sa merg pe acolo si am preferat o ruta alternativa, mai lunga.

Poate ajuta pe cineva, o ruta alternativa Timisoara - Severin (cea mai buna descoperita pana acum smile.gif ): Timisoara - Resita - Anina - Bozovici - Iablanita - Herculane - Severin. Drumul este excelent, in proportie de ~80% (in apropiere de Bozovici incep sa se simta cei 20%), insa cu foarte multe curbe. In total 270 km.

Numai bine!
ssilviu
QUOTE(Fabu @ 14 Aug 2008, 10:21)
erau finalizate unele portiuni...


Adica semne de circulatie puse, balustrade montate, rigole terminate si marcaj finisat complet?
bion
Timisoara-Moravita-Oravita-Anina...
Fabu
@SSilviu

Da, chiar erau complet finalizate acele portiuni, dar nu te gandi ca erau mai lungi de 20-30 km (poate exagerez). Placerea de a conduce pe astfel de drumuri iti era brusc taiata de aparitia unui semafor biggrin.gif
Nu am inteles niciodata de ce s-au apucat sa lucreze cum ai spus si tu, pe portiuni...poate exista totusi o explicatie...

@bion

Am fost si pe acolo dar cea mai buna alternativa mi se pare tot cea mentionata in post-ul precedent.
eloy
QUOTE(vijelie @ 8 Aug 2008, 10:05)
Proiectul autostrăzii București-Ploiești, blocat la Moara Vlăsiei

În acest moment, se lucrează pe numai 15 kilometri, pe tronsonul Moara Vlăsiei-Ploiești Autoritățile de Mediu se opun defrișării pădurii Surlari, pe unde ar urma să treacă autostrada
*



stirea asta e veche de cel putin 6 luni, ceva mai recent chiar nu stie nimeni?

<span class='edit'>14 Aug 2008, 12:02:</span>
QUOTE(rombul @ 13 Aug 2008, 08:06)
problema nu este simpla una este sa reabilitezi un drum existent deja alta este sa-l construiesti de la zero, iar centura ploiestiului va fi gata in 8 luni nu in 2 ani cum ziceai tu.

au inceput lucrarile pe santierul autostrazii buc ploiesti la stefanestii de jos (parca italienii lucreaza la primul tronson) ce stii de asta
*


Vrei sa spui AR TREBUI sa fie gata in 8 luni biggrin.gif. E o diferenta. Si daca stii ceva de santierul de la Stefanesti zi-ne si noua, ca se pare ca tu ai idee cat de cat

<span class='edit'>14 Aug 2008, 12:15:</span>
QUOTE(ssilviu @ 13 Aug 2008, 21:21)
Probabil lucrezi la drumari sau prin minister, altfel nu-mi explic de ce tii cu ursul. D
*



Hai sa nu fim paranoici. Daca lucra la drumuri, ce ar mai cauta cu intrebari aici?Si f bine ca intrebarile sunt despre Buc-Ploiesti ca prea se tace in prinviinta asta. Ce, ca e in drum o zona Natura 2k? aia e lata(sau lunga daca ne referim la traseul autostrazii) de 1 km. Restu de ... 41 sa zic unde sunt?
Cat despre AT, poftim, s-au saturat si ei cum m-am saturat si eu si alti cativa de titluri cretine gen nici-un km de asfalt (imi amintesc totusi ca tot electoral s-au asfaltat si anu trecut 3 (TREI!) km ) si mi ti-au trantit intr-o singura zii nustu cate mii de tone de asfalt. NA, acu va ajunge asfaltu? ce dracu faceti cu el daca nu aveti cum sa ii accesati?si aia 25 km, care OR sa fie gata, sunt destul de sigur, sunt la fel de praf (de asfalt) in ochi. Fara nod rutier MACAR la un capat, Gilau sau Turda/Luna e complet inutil. Daca vreti stire naspa iaca :

http://www.autostrada-transilvania.ro/arti.../evz/art177.htm

Reprezentanții Companiei Naționale de autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR) au declarat că anul viitor se vor derula lucrări doar pe tronsoanele aflate deja în pregătire. „Noi vrem să vedem dacă Bechtel e în stare să termine lucrările pe care deja le-a început, înainte de a demara lucrări pe celelalte tronsoane ale autostrăzii“, a declarat directorul de comunicare al CNADNR, Ștefan Szobotka

Stiti cand trebuiau sa inceapa lucru la 3A si 3B? Decembrie 2007! In ianuarie anuntau ca incep sa organzieze santierul.. si iaca ca vine nea fane asta de la CNADR si se face ca de fapt el n-are incredere in Bechtel, de-aia nu incepe lucrul. Eu insa stiu un motiv mult mai bun pe care nu incepe lucrul. De exemplu, ca din cei 82 km ai tronsonului 3B, 1.2 (o mie doua sute de metri!) sunt descarcati arheologic. Aveti idee cat timp ia sa sapi 80 de km cautand oale si ulcele? Si fara asta nu incepe nimica. Si asta e INAINTE de exproprieri, alea sunt way ahead.
Niste citate ca sa nu se creada ca vorbesc prostii:

"Spre exemplu, la tronsonul Mihăilești- Suplacu de Barcău trebuia să fie terminată proiectarea în luna decembrie 2007 și nu e gata nici acum. Cei de la AND spun că se străduiesc să rezolve această chestiune, dar această întârziere ne pune și pe noi în dificultate“, a mai spus Bogdan Zgârcitu. (Sgarcitu, evz, 04.03.2008)

http://www.autostrada-transilvania.ro/articole/facl_4.htm

« In decembrie, consultantul a început să lucreze pe teren, studiul de fezabilitate a fost refăcut și se lucrează la proiectul tehnic, astfel încât, în martie, Bechtel să înceapă lucrările', a explicat Dorin Debucean »


http://www.autostrada-transilvania.ro/arti...uacj/art130.htm

etc...

rombul
@eloy: Va fi gata in 8 luni

au inceput sa lucreze primul tronson, defriseaza portiuni din padurea andronache si fac sapaturi la terasamentul primului tronson, bani sa fie ptr finantare ca sunt sanse sa fie gata la sfarsitul anului 2009 , terenul nu ridica mari impedimente

14 Aug 2008, 14:23:
@ssilviu: nu lucrez nici la m.t si nici la drumari si nici nu tin nici cu unul nici cu celalalt, dar incerc sa cred ca vor respecta relatiile contractuale stabilite inainte

maine plec la brasov si trec pe centura ploiestiului , o sa vad daca au mai progresat lucrarile

14 Aug 2008, 14:28:
@ssilviu: s-a preferat adaugarea unei benzi pe stanga si dreapta ptr usurinta proiectului si pentru a nu mai ridica alte masurari
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.