Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
yoncv
270 de kilometri de autostrada, licitatati in noiembrie
Bani or avea?
RZV
QUOTE(eloy @ 5 Nov 2010, 14:00)
Man, respect pt informatiile f interesante din interior, dar aici te contrazic un pic: miss Anca taman ce s-a intalnit cu alde Bechtel si au discutat. Ca nu au ajuns la concluzii e altceva, dar au discutat.
In rest nasoale vesti, mai ales despre interzicerea finalizarii lucrarilor conexe....
*



Nu neg afirmatiile tale, insa pana zilele astea comportamentul celor din MT si implicit CNADNR fata de Bechtel-Enka era de ignorare totala; mai mult decat atat nici macar un raspuns fie el si negativ la solicitari de intalnire (discutii despre grafic de lucrari si plati pe 2011) nu s-a furnizat. S-a trimis doar comisia de receptie/constatarea cu tema dinainte stabilita.
Zilele acestea, mai precis azi s-au inatlnit, insa din ce se pare, fara absolut nici o concluzie pozitiva.

Respecte.
namidee
Timisoara - Arad gata pana la sfarsitul anului viitor zice articolul de mai jos. As fi super multumit sa fie gata pana la alegerile din 2012...

http://www.romanialibera.ro/actualitate/tr...ara-204808.html
cristio_79
Vad ca la iesirea din Constanta spre Medgidia a fost deviat usor drumul si si-au facut aparitia niste picioare de pod si alte chestii de acest gen. Probabil sunt pregatiri pentru autostrada.
Am ramas placut impresionat si de drumul judetean dintre Medgidia-Valea Dacilor-Ciocarlia. A fost reabilitat in totalitate. Se merge cu 130 lejer, cu toate ca are o singura banda pe sens. Nu se simte absolut nimic. Acum ceva timp se prezenta ca dupa bombardament, se mergea numai cu a-ntaia si a doua, craterele erau cred de minim 20 cm adancime.
IRONICK
Cred ca este doar o centura ... oricum, mai sus cu cativa km au pus giratoriul ala pentru un dealer de masini, care nici macar nu s-a mai finalizat. A fu..t efectiv tot traficul acolo cine a luat spaga pentru giratoriu.
cristio_79
O fi, am vazut ca si in camp erau ceva piloni. Eu nu am mai iesit de ceva vreme pe acolo si nu-mi dadeam seama de la distanta ce este acolo
Cu giratoriul, da, au incurcat circulatia acolo. Au ramas tot lazile alea de plastic in drum si mai si obtureaza vizibilitatea. Trebuie sa te asiguri foarte bine pentru ca nu vezi mai deloc botul masinilor care ar face stanga si carora trebuie sa le dai prioritate.
ipiq
poze de ieri de la podul peste Mures - viitoarea autostrada ce va lega Aradul de Timisoara
surprinzator pt Romania: SE LUCREAZA SI SAMBATA!!!
Modus
QUOTE(ipiq @ 7 Nov 2010, 23:30)
surprinzator pt Romania: SE LUCREAZA SI SAMBATA!!!
*



Nu e surprinzator, se lucreaza si duminica pe unele drumuri. Insa nu e in regula, e tipic romanesc sa lucram in week-end. Daca ar lucra ca lumea, cursiv si eficient de luni pana vineri (ca in occident) nu ar trebui sa lucreze in week-end.
CGDBZ
Poate ca in cursul saptamanii nu lucreaza ras hohote.gif . Am trecut eu in cursul saptamanii de doua ori pe unde sunt piloni de care discutau colegi mai sus si nu lucra nimeni , probabil lucreaza sambata si duminica ras hohote.gif . Pe acolo ar trebui sa treaca viitoarea centura ocolitoare ( autostrada) a orasului Constanta si statiunii Mamaia .
IRONICK
Pai ei de obicei lucreaza in weekend, cand au deviat circulatia dupa piloni acum o luna, au facut-o in weekend.
Modus
groaznic
voyageros
Cand Bechtel lucra din banii statului mai sarea duminicile, acum cand au lucrat din banii lor zi lumina...sambata si duminica erau zile normale de lucru. Banuiesc ca asa e si pe la alti constructori
RZV
FYI:
Bechtel a lucrat anul asta exclusiv din banii lor, iar programul cu sambata si duminica a inceput abia in August pentru a finaliza mai rapid portiunea Turda-Campia Turzii.

Anul trecut cand au lucrat tot pe banii lor in marea majoritate a timpului (datoria de 220 de milioane au primit-o abia anul acesta) s-a lucrat 10-11 ore/ schimb x 6-7 zile pe saptamana, pentru a putea "deschide" tronsonul Turda-Gilau.

Totul depinde de ceea ce se doreste a fi construit/finalizat. Iar din banii statului se lucreaza tot proiectul (adica statul plateste in cele din urma).
Nu e ca si cum statul ar mai da bani in avans (era o vreme cand se percepea avans anual pentru lucrari, dar ulterior s-a renuntat la acest lcuru).
In concluzie...tot timpul Bechtel lucreaza din banii lor smile.gif
Respect
george_scala_2004
Vicepremierul sarb i-a propus lui Emil Boc construirea unei autostrazi intre Romania si Serbia

QUOTE
Vicepremierul Serbiei, Bozidar Djelic, aflat, luni, la Bucuresti, cu prilejul Summit-ului Dunarii, i-a propus premierului Emil Boc construirea unei autostrazi care sa faca legatura intre Romania si Serbia.

"Vicepremierul sarb a mentionat ca tara sa este interesata in dezvoltarea unor proiecte in comun in domeniul turismului si al infrastructurii, context in care a propus construirea unei autostrazi care sa faca legatura intre Romania si Serbia. Primul-ministru Emil Boc a salutat aceasta propunere, afirmand ca si Romania este interesata de o conexiune rutiera moderna cu Serbia, propunerea sarba urmand a fi analizata din punct de vedere economic", se arata intr-un comunicat al Executivului.


http://www.hotnews.ro/stiri-esential-80167...erbia.htm?cfat=

asta cred ca face misto de boc...romania nu este in stare sa termine un amarit de pod peste dunare, o amarita de autostrada inceputa pe vremea lu' ceasca - a 2 si ne aruncam la planuri fanteziste...

poate dupa ce o termina-o oprescu pe aia a lui...
Modus
Nu mi se pare prioritara o autostrada care sa ne lege de Serbia.
george_scala_2004
asa am zis si eu: diversiune. avem coridoarele pan-europene, pentru finantarea carora exista pos-t cu sume de aproape 5 miliarde euro, sint proiecte in derulare, urmeaza altele la aprobare.
IsNa
Pai nici nu e pentru nimeni, stai linistit. Nici macar pt. sarbi. Beorgradul are autostrada catre Budapesta, care trece prin Szeged, unde se va (?) lega la cor. IV. cand o exista asta. Legatura directa Timisoara - Beograd e un moft.

Mai departe, daca sarbii fac intr-adevar autostrada pana la Adriatica, asta ne-ar ajuta pe toti sa ajungem mult mai usor la o mare adevarata in concediu. Sa le tinem pumnii!
Maskatu
Pasajul Basarab...

Construirea masivă de poduri și parcări publice în interiorul orașului vor agrava în loc să rezolve problema traficului bucureștean, susțin specialiștii din Primăria Vienei. Atât măsurile actuale cât și cele de viitor pe care le aprobă municipalitatea bucureșteană sunt total opuse față de soluțiile cunoascătorilor din capitala austriacă.

Vestea că iarna aceasta Primăria Capitalei va inaugura Pasajul Basarab și că va da startul la lucrările la parcajele subterane a venit ca o gură de aer pentru șoferii bucureșteni. Speranța că aceste construcții vor duce la decongestionarea traficului este însă spulberată de specialiștii în transporturi din cadrul Primăriei Viena. Aceștia susțin că atât podurile, cât și locurile de parcare nu sunt decât magneți pentru mașini.
taguri

„Moda aceasta cu podurile era prin 1960 și era cât pe ce să urmăm și noi valul, dar, din fericire, am ales să milităm pentru renunțarea la mașinile personale și să încurajăm transportul public. Multe administrații, chiar și cea de la Praga, au optat pentru pasaje, iar acum realizează că nu au fost o soluție”, a spus inginerul Bernd Skoric, șeful departamentului Urbanism și Circulație din cadrul Primăriei Viena.

Încurajează folosirea transportului public
În ceea ce privește parcările, acestea sunt construite în Viena doar în apropierea imobilelor de locuit, nu în centrul capitalei, ca la noi. Ei au ales să limiteze accesul mașinilor în zona centrală prin taxe de acces și de parcare. Costurile sunt dezarmante pentru șoferii care vor să meargă și să-și parcheze mașina în această arie, astfel că sunt nevoiți să folosească mijloacele de transport în comun. Este adevărat, calitatea acestei alternative este incomparabilă cu oferta din București.

„Zebrele solare”, o găselniță dâmbovițeană
Eliminarea mașinilor din trafic este principala preocupare a funcționarilor de la departamentul Urbanism și Circulație din cadrul Primăriei Viena. Odată aplicat și Master Planul de Transport rezultatele au început să apară: numărul persoanelor rănite sau ucide în accidente de mașină pe drumurile capitalei austriece a scăzut de la 10.303, în anul 1983, la 6.603, în anul 2007. Securitatea pe arterele orașului cu cea mai ridicată calitate a vieții din lume vine și din coordonarea semaforizării.

Spre deosebire de Primăria București, care plătește din bani publici 5, 6 milioane de euro pentru achiziționarea unor zebre solare, ce clipocesc precum un brad de Crăciun atunci când apare un pieton, municipalitatea vieneză respinge orice fel de semoforizare excesivă. „Nici măcar intermitentul nu este recomandat, pentru că orice clipoceală a luminii deranjează șoferul. Mai bine se păstrează funcționalitatea normală a semaforului, controlându-se perioada de culoare în funcție de perioada zilei și de gardul de aglomerare a arterei”, a mai spus Bernd Skoric.

Blocaje la piciorul podului
Specialistul austriac a adăugat că sistemul lor se bazează pe un raționament simplu: orice construcție pentru fluidizarea traficului va atrage mașini, deci aglomerație și pericol. „Faptul că în București o astfel de construcție este în centrul orașului, iar infrastructura din vecinătate nu vine în completarea acesteia, având, de exemplu, tot atâtea benzi cât are și podul, va duce la blocaje la intrare și la ieșire”, a precizat Skoric. Pasajul Basarab va avea șase benzi, în timp ce arterele care acced la acesta au câte două benzi.

Sursa adevarul.ro
VladG
Da, multa baza poti pune pe informatiile astea care dau 6!!! benzi la Pasajul Basarab.
CGDBZ
Se poate si 6 , trei pe sens.
george_scala_2004
http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=26&t=45 Proiectul Pasajului Basarab

minny
Pana una alta vesti de pe coridorul IV:
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-...eva-orastie.htm
VladG
QUOTE(CGDBZ @ 9 Nov 2010, 20:00)
Se poate si 6 , trei pe sens.
*




Unde? La ce pasaj? Ca asta de care vorbim are 2 pe sens!
Squirrel
Boagiu amână cu o jumătate de an finalizarea Autostrăzii Soarelui, deși spune că nu mai acceptă „nicio întârziere“.
QUOTE
    Noua conducere a Ministerului Transporturilor declară că va finaliza la sfârșitul anului 2011 Autostrada Soarelui (A2), ce va lega Bucureștiul de Constanța, după doisprezece ani de lucrări întrerupte și de termene amânate. Termenul anterior era vara anului 2011, asumat tot declarativ de către fostul ministru al transporturilor Radu Berceanu.
    "Până la sfârșitul anului 2011 vom putea merge de la București la Constanța pe autostradă. Nu vom mai accepta nicio întârziere și am somat firmele să-și facă treaba.
    Anul viitor în decembrie voi putea merge și eu acasă pe autostradă", a declarat ieri pentru Gândul ministrul transporturilor Anca Boagiu.
    Termenul este mai pesimist decât cel al fostului deținător al portofoliului de la Transporturi, Radu Berceanu. El promitea că turiștii vor putea merge la mare cu automobilul încă din vara lui 2011.
    Câți kilometri vor fi gata în 2011, actualul ministru nu poate încă spune, pentru că nu știe câți bani vor fi destinați investițiilor din infrastructură. "Vom vedea la finalizarea bugetului ce sume vor fi prevăzute exact. Ce se poate spune este că după discuțiile cu FMI a reieșit faptul că trebuie mărite investițiile. În acest moment, nicio companie nu are de ce să se mai plângă întrucât au fost alocate resursele necesare. Trebuie doar să-și facă treaba. La fel și firmele care au contracte. Nu mai acceptăm întârzieri. Dacă o firmă a câștigat un contract, trebuie să respecte termenul, iar cei care întârzie să plătească despăgubiri statului român. Despăgubirile vor veni mai întâi din garanția de 2% depusă de firme."

    Coridorul IV, prioritar
    Pe lângă finalizarea tronsonului Cernavodă-Constanța, Boagiu promite că va continua lucrările la centurile ocolitoare și că va demara procedurile pentru începerea construcției pe o porțiune a autostrăzii ce va lega Aradul de Capitală: "Luna aceasta lansăm licitația pentru 270 de kilometri de autostradă pe coridorul IV paneuropean și căutăm oportunități de finanțare pentru ruta Sibiu - Pitești".
    Astfel, licitațiile de proiectare și execuție a tronsoanelor Nădlac - Arad, Timișoara - Lugoj și Orăștie - Sibiu se vor lansa în noiembrie 2010. Semnarea contractelor este preconizată pentru luna martie 2011.
    Valoarea estimativă a tronsonului Orăștie - Sibiu este de 787 milioane euro, a tronsonului Nădlac - Arad de 274 milioane euro, iar a tronsonului Timișoara - Lugoj de 266 milioane euro, potrivit datelor obținute de Gândul de la Ministerul Transporturilor.
    Cât privește tronsonul Lugoj - Deva, secțiunea 1 (Lugoj - nod Dumbravă) care va fi licitată se preconizează a avea valoarea de 277 milioane euro. Coridorul IV paneuropean intră în România în dreptul localității Nădlac. Autostrada, de 750 de kilometri, ar trebui să se termine la Constanța. Acum se poate circula pe drumuri publice la nivel de autostradă pe aproximativ o treime din această distanță, între Pitești și Cernavodă (264 de kilometri).
    Totodată, până la sfârșitul anului 2010 se vor finaliza lucrările la centura București Nord, centura Sibiu și la 10 kilometri din autostrada Brașov - Borș, secțiunea Turda - Câmpia Turzii.
Transporturile, ultimul loc la absorbția fondurilor UE
    În prezent, statul român finanțează deja construirea a 313 kilometri de autostradă și centuri la nivel de autostradă. Niciun tronson aflat în lucru nu depășea, conform Business Magazin, un nivel de finalizare mai mare de 52%. Cele mai avansate lucrări sunt la tronsonul de autostradă de 42,5 kilometri dintre localitățile Moara Vlăsiei și Ploiești.
    Valoarea contractului se ridică la 238 de milioane de euro, fără TVA, după ce a fost majorată cu 25% în cursul acestui an.
    În cazul autostrăzii Transilvania, care ar urma să aibă la finalizare o lungime de 415 kilometri, contractul a fost încheiat încă din decembrie 2003. În momentul de față sunt gata doar cei 42 de kilometri dintre localitățile Turda și Gilău.
    Ritmul absorbției de fonduri europene alocate până în 2010, așa cum era el consemnat de statisticile lunii octombrie, este unul infim. Doar 1,85% din fondurile comunitare destinate infrastructurii fuseseră atrase de proiectele locale, în creștere cu 0,02% față de luna septembrie.
CGDBZ
Doua pentru autovehicule si una pentru tranvai sau ceo fi ala.
LuluMOB
"Până la sfârșitul anului 2011 vom putea merge de la București la Constanța pe autostradă. Nu vom mai accepta nicio întârziere și am somat firmele să-și facă treaba.
Anul viitor în decembrie voi putea merge și eu acasă pe autostradă", a declarat ieri pentru Gândul ministrul transporturilor Anca Boagiu.

Nici actele nu sunt gata pentru bucata ramasa, ca sa nu mai vorbim ca nu s-a miscat nici macar o lopata.
eloy
QUOTE(LuluMOB @ 11 Nov 2010, 12:17)
Nici actele nu sunt gata pentru bucata ramasa, ca sa nu mai vorbim ca nu s-a miscat nici macar o lopata.
*


ummm, daca te referi la cernavoda-constanta si centura constanta, avem asa:
1) mai sunt ceva zone unde nu au autorizatie de constructie pe cernavoda-medgidia, dar nu e f mare %-ul
2)s-au miscat ff multe lopeti :-). Exista si asfalt pe vreo 2-3 km pe centura constanta, si de exemplu nodul cu DN3 este f avansat
Squirrel
Bistrița: Reabilitarea DN17, recepționată în prezența ministrului.
QUOTE
    Președinți de consilii județene din județele Cluj, Bistrița-Năsăud și Suceava vor participa sâmbătă, în Pasul Tihuța, la recepția lucrărilor de modernizare a Drumului Național 17, Suceava-Cluj.
    Proiectul a fost finanțat de Banca Europeană de Investiții și de Guvern și a presupus reabilitarea a 390 de kilometri de șosea. Ministrul Transporturilor,Anca Boangiu, este așteptată la recepție.
vijelie
QUOTE(Squirrel @ 11 Nov 2010, 13:55)
Președinți de consilii județene din județele Cluj, Bistrița-Năsăud și Suceava vor participa sâmbătă, în Pasul Tihuța, la recepția lucrărilor de modernizare a Drumului Național 17, Suceava-Cluj.
Proiectul a fost finanțat de Banca Europeană de Investiții și de Guvern și a presupus reabilitarea a 390 de kilometri de șosea. Ministrul Transporturilor,Anca Boangiu, este așteptată la recepție.
*


Proiectul asta a inceput prin 2001... wacko.gif
Bine, receptia e cam degeaba, tot se mai lucreaza. icon_mrgreen.gif
LuluMOB
QUOTE(eloy @ 11 Nov 2010, 12:47)
ummm, daca te referi la cernavoda-constanta si centura constanta, avem asa:
1) mai sunt ceva zone unde nu au autorizatie de constructie pe cernavoda-medgidia, dar nu e f mare %-ul
2)s-au miscat ff multe lopeti :-). Exista si asfalt pe vreo 2-3 km pe centura constanta, si de exemplu nodul cu DN3 este f avansat
*


Din ce stiu eu, din Constanta incolo, centura si ce va urma spre sud, se va chema A4. Eu ma refeream la bucata de autostrada de pana la Constanta. Practic, de la Cernavoda la Medgidia nu avem nimic: nici exproprieri, nici descarcare de sarcini, si implicit nici vreo lopata de pamant. De la Medgidia spre Constanta e foarte posibil sa o termine in 2011 daca lucreaza intens, dar pentru asta trebuie sa urmarim lucrarile la podul peste canal, care cred ca e cuiul lui Pepelea.
Parerea mea e ca nu vom avea autostrada de la B la CT in 2011.
Ake
Maretele realizari ale Epocii Basescu-Boc

10 km
minny
Asa si ? Era mai bine pe vremea lui Iliescu-Nastase cu 0 km ? Eu apreciez ca si asa pe timp de criza s-a facut mai mult decat in alti ani cand erau bani, chiar daca din pacate pentru portiunea pe care au inaugurat-o acum e mai lunga panglica decat autostrada biggrin.gif
Bwwlan
@minny: Eu inteleg gandirea pozitiva & $hit, da' in stilul asta, nici copiii copiilor nostri n-or sa prinda o autostrada in Romania facuta de la A la Z.
OK, e adevarat, 10 km sunt mai multi decat 0, insa sunt SUBSTANTIAL mai putini decat 465 sau cat dracu' trebuia sa aiba autostrada aia.
Vina mea si a soferilor in general, nu e, ca bun, rovigneta n-or plati-o toti, da' taxa de drum continuta in pretul carburantilor o platim toti, de la vladica la opinca.
Unde-s banii mei?
De ce n-au facut decat 56 de kilometri din ei?
De ce in Romania costa kilometrul de autostrada mai mult decat in Elvetia?
De ce se construieste de 55 de ori mai incet?
De ce mi se explica ca e criza, folosindu-se asta drept scuza?
Pana in 2008, cand nu era, de ce n-au facut nimic?
Hai sa lasam ipocrizia la o parte. Zicea Stolo ca "daca ne votati, facem 328 km. de autostrada in 4 ani."
Am eu o idee mai buna: amu' nu votez pe nimeni, daca iesiti voi, faceti autostrada, si jur pe rosu ca va votez pe voi, pe plozii vostri, pe vecinii laptaresei voastre daca vreti, numa faceti dracului autostrada aia, si dupa aia cereti voturi, NU INAINTE.
Scuze, m-a luat putin valul... dry.gif Sa-mi fie rusine.
radian
E tare pinguinul, cu doua la primarie si trei la prefectura.. le aduna, le integreaza si din 10 km ii ies o medie de 60 km autostrada anual...
roty
@bwwlan - gandirea pozitiva este importanta; sincer m-am saturat sa fiu zilnic jignit de alti "romani" care injura "romanismul" (care implicit ma include si pe mine); iti dai seama ca impresia strainilor despre romania este mai buna decat a romanilor despre romania? Ne cam distruge chestia asta...

Acu n-o sa-ti raspund la toate intrebarile si nici de ce la noi se construieste de 500 de ori mai incet decat in China...doar atat iti zic: la sfarsitul mandatului pinguinului & co va fi facut in tara asta mai multi kilometri decat aveam cand a venit la putere. Si sa vezi cum ii creste media anuala daca o calculam la anu...

Anul asta vor fi 27km inaugurati. La anul probabil peste 100. Anul urmator inca pe atat.

Personal nu-l suport pe pitic, il preferam pe tariceanu...altfel, cifrele "vorbeste"...
gruita2005
pinguinul zicea ceva de genul : "Am realizat în doi ani 116 kilometri de autostradă" radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

http://www.libertatea.ro/stire/emil-boc-am...ada-310926.html sursa
minny
Hai sa nu o dam (prea tare) in politica. Eu incerc sa fiu obiectiv pur si simplu si sa numar km realizati. Iar aici ca ne place sau nu Boc se pare ca sta cel mai bine dintre premierii postdecembristi la km de autostrada/an realizati desi vremurile sunt grele. Ce nu apreciez insa e ca nu ajunge ca e pinguin mai e si papagal. Cica centura Timisoarei e in regim de autostrada...cu o banda pe sens si intersecti giratorii cu drumurile secundare ? Mai ziceau si de aia din Lugoj ca e in regim de autostrada si acolo e si mai rau, 2 drumuri secundare au intersectii simple. Penibil.
supremeon
felicitari pinguinului pentru marea reusita, de a inaugura 10 amarati de km fara sa ii plateasca... speram ca va avea bani sa plateasca anul viitor datoria catre constructor...
ceea ce nu imi place:
1. papagalul sau cam mare si nesimtit: nu poti sa aduni km de la Ploiesti cu cei de la Timisoara si cu cei de mai stiu eu unde... sunt chestii separate, care nu se pot aduna... daca vorbea de 10 km de acum, adunati cu 30 km in bihor, adunati cu 40 km in mures, atunci da, avea semnificatie adunarea lui, caci aveau utilitate!!! desigur, cu conditia ca toti km sa fie cu 2+1 benzi pe sens.
2. nu imi place faptul ca incearca sa impuste prea multi iepuri deodata: cand te apuci de ceva, e bine sa termini, canalizandu-ti toate resursele, abia apoi faci altceva. Conform planurilor initiale, la anul, 2011, ar fi trebuit sa termite tot A3-ul... apoi, putea sa se ocupe de ce coridor vroia... dar a realizat numai petece de autostrazi...
minny
Ca nu i-a platit pe noi nu ar trebui sa ne intereseze. Pe noi trebuie sa ne intereseze sa circulam pe ei. Sa ii plateasca e treaba premierului care vine dupa el, ca la noi asa e la moda. Facem campanie ca plateste urmatorul biggrin.gif

@supremeon: Eu zic ca km se pot aduna si asa cum ii aduna el, cu conditia sa fie chiar autostrazi! Ceea ce nu e cazul din pacate. Cat despre A3 in situatia asta de acum nu cred ca se pune problema de continuitate. Oricum chiar daca nu o gata Boc prea curand, o gata cei de la Google. Vad ca au mai adaugat niste sectiuni pe google maps. Cred ca pana de Craciun se poate circula de la Bors la Targu-Mures smile.gif

In tot cazul asa cum am mai zis A3 daca era facut in sens invers (spre granita nu spre Targu-Mures) am fi avut deja o portiune pana pe la Zalau. Cum tronsonul Bors-Suplacu de Barcau e la 30 la suta puteam in 2 ani sa avem ceva chiar functional (de la Cluj la granita) insa stiu, totul e bine gandit politic wink.gif Facand autostrada de asa natura mananca toti o paine, pentru ca nu e asa, in ritmul asta nu se termina in veci dar de platit se plateste ...
Dependentza_Terente
QUOTE(LuluMOB @ 13 Nov 2010, 08:47)
Din ce stiu eu, din Constanta incolo, centura si ce va urma spre sud, se va chema A4. Eu ma refeream la bucata de autostrada de pana la Constanta. Practic, de la Cernavoda la Medgidia nu avem nimic: nici exproprieri, nici descarcare de sarcini, si implicit nici vreo lopata de pamant. De la Medgidia spre Constanta e foarte posibil sa o termine in 2011 daca lucreaza intens, dar pentru asta trebuie sa urmarim lucrarile la podul peste canal, care cred ca e cuiul lui Pepelea.
Parerea mea e ca nu vom avea autostrada de la B la CT in 2011.
*




Din cate stiu eu e doar centura Constantei si atat. Maine revin cu poze din locul unde s-a deviat traficul.
Garett
Putin off-topic: daca tot sunt asa de disperati astia dupa inaugurari si taiat panglici eu propun sa faca inaugurari pentru fiecare km!
Pe la altii se inaugureaza deobicei tronsoane substantiale de autostrada nu "cate un pic, pic, pic"!
hepea
QUOTE(supremeon @ 14 Nov 2010, 17:54)
felicitari pinguinului pentru marea reusita, de a inaugura 10 amarati de km fara sa ii plateasca... speram ca va avea bani sa plateasca anul viitor datoria catre constructor...
*



Pe langa autostrada va trebui sa plateasca si penalizari down.gif

link
dsi
Centura Sibiului, dată în folosință în jurul lui 1 decembrie
http://www.turnulsfatului.ro/5602/centura-...-decembrie.html
george_scala_2004
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-803557...d-ora-12-00.htm

anca boagiu in direct. puneti-i intrebari, bombardati-o ! nu o lasati !
Garett
"Anca Boagiu
Premierul a anunțat kilometri construiți la profil de autostradă, adică atât ce înseamnă autostrada Transilvania, cât și centurile ocolitoare construite la profil de autostradă: Sibiu, București Nord, Ploiești și Timișoara, toate aflate pe coridorul IV și care vor fi legate de tronsoanele pe care le scoatem acum la licitație. "

Parca centurile alea nu erau autostrazi! Sau mergem pe ideea ca tot ce are gard pe mijloc se considera autostrada? Ca asa mai adunam vreo 3-400m la podul de peste Siret!
adip
QUOTE(george_scala_2004 @ 15 Nov 2010, 18:33)

Întrebarea nr. 32 Adi
Doamne ministru, cunoasteti cumva daca:
1. in alte locuri de pe glob s-au facut inaugurari la cel mai inalt nivel pentru 10km de autostrada? Daca da, puteti spune unde? Daca nu, de ce a ales guvernul sa produca un eveniment din asta?
Ma gandesc ca simpla organizare a inaugurarii cu surse si trambite costa bani. Ati putea estima costul festivitatilor de inaugurare?
2. sectorul de drum inaugurat e terminat complet? Inclusiv semnalizare, marcaje, toalete publice si ce mai trebuie?


Anca Boagiu
1. Am mai raspuns, a fost deschisi traficului cei 52 de km din tronsonul Campia Turzii - Gilau.
2. Procesul verbal de receptie se va semna la finalizarea tuturor lucrarilor.


La 1. mi se pare mie sau unul dintre noi doi, ori eu ori madam ministru, e tampit? Ce am intrebat eu si ce a raspuns ministreasa? Vorbim cumva aceeasi limba? Eu o intreb de *alte locuri de pe glob* si ea imi raspunde de Gilau? Sau e cumva o recunoastere implicita a faptului ca nu are habar de o situatie similara in alta parte?
La 2. nu mai comentez ca nu am la ce.
ssilviu
Adip, tu nu plecasei? Ce-ți mai bați capul, credeam că știi foarte bine de ce ai plecat. Sau na, e adevărat, pe vremea când ai plecat tu, parcă nu era chiar așa rău biggrin.gif

Mai mergea o intrebare pentru Boc mai ales: unde in alte locuri pe glob găsește el autostrăzi cu sensuri giratorii. Precum așa pretinsa autostradă, centura de la Ploiești. Și mai am una: Câți dintre kilometrii de autostradă vehiculați, la venirea guvernului Boc, nu aveau nici măcar un gram de lucrare incepută la ei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.