Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
Iszy
Am mai exportat 5 km de autostrada de munte sau 10 de ses:

http://www.zf.ro/companii/kaufland-incepe-...a-mama-14883108
VladSoare
Stai liniștit, că nu s-ar fi făcut nici o autostradă cu ei. Tot în buzunarele aleșilor s-ar fi dus.
nasty
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infra...t.htm?nomobile=

Să vedem de ce se apucă noul guvern.

Sper să verifice și banii dați aiurea pe câte 2-3 studii de fezabilitate, pe același tronson, făcute din birou și care au expirat rapid. De asemenea banii dați pe contracte cu case de avocatură, în fond o altă sifonare clasica:
http://www.realitatea.net/cnadnr-contracte...va_1835034.html
Iszy
' Compania care a realizat studiul de fezabilitate a dispărut după încasarea sumei de 12,6 milioane de euro '

Galeti de plastic s-au facut!
Presupun ca in complexa activitate de selectare a ofertantilor, CNADR-ul a fost asistat de cel putin doua case de avocatura si un consultant fiscal...buni de plata!
Iszy
Incepe sa ' miroase ' tehnologia cu Studiile de fezabilitate.
centurion
Am venit acasa de sarbatori, pentru a le petrece in familie.
UK --> Timisoara (in apropierea Timisoarei, unde se termina autostrada Nadlac - Arad - Timisoara) : 1900 km facuti in 22.30 ore.
In aceste 22.30 ore:
- am dormit 1 ora
- am asteptat 1 ora la ferryboat
- 50 minute traversarea canalului
- restul mers (cu scurtele pauze de realimentare)

Fara oboseala prea mare, mers pe CC, mai mult plictiseala de atatia km.


In rahatul asta de tara, restul de aproximativ 600 km, din apropierea Timisoarei si pana acasa, i-am facut in 9 ore. gun3.gif
Si 'doar' 9 ore pentru ca am mers cat de repede s-a putut. Nu m-a interesat daca ma prinde radar sau nu. Dar m-au obosit acesti km de nu imi venea sa cred.
La Lugoj am intrat pe nu stiu ce portiune de autostrada A1, incepea in camp si se termina in camp. Pana la Deva am mers prin nu stiu ce sate unde saracia era la ea acasa. Deva este un santier intreg (am fost nevoit sa intru pentru a baga benzina). Apoi, spre Sibiu, am fost nevoit sa ies de pe A1 si sa reintru cativa km mai incolo. etc.
Concluzia: un jeg de tara (poate sa se supere orice nationalist, nu imi pasa), aflata la zeci de ani departare de orice tara din Vest. Nu mai spun de toti cocalarii, depasiri la limita, flash-uri, claxoane, gropi, caini, tigani etc. Efectiv uitasem de toate astea si parca, reintorcandu-ma, am impresia ca le vad pentru prima oara. Bine ca nu e de lunga durata.




argon
QUOTE(centurion @ 22 Dec 2015, 18:44)
Deva este un santier intreg (am fost nevoit sa intru pentru a baga benzina).
*



La fiecare spatiu de servicii de pe autostrada au bagat Petrom/Mol, deci nu trebuie sa te bagi in oras. La Cunta a trebuit sa iesi de pe autostrada pentru ca este inchisa o portiune de 22 km care s-a prabusit dupa 1 an de folosinta pe alocuri, iar constructorul italian nu mai e de gasit , deci asa va ramane.
centurion
Folosesc OMV, de asta am intrat in Deva. Nu stiam daca este pe portiunile de A1 sau pe DN-uri, asa ca am preferat sa merg la sigur.
yoncv
Se deschide circulatia pe Autostrada Timisoara - Lugoj
Peste 2 minute smile.gif
george_scala_2004
Priorități strategice și planuri de acțiuni sectoriale ale ministerelor pe anul 2016

Ministerul Transporturilor

QUOTE
   
> Demararea implementarii proiectului de Autostrada Sibiu - Pitesti (lungime 116 km cu o valoare totala multianuala de 2,075 mld. euro).   
> Demarare implementare pentru proiectul autostrada Suplacu de Barcau - Bors (lungime 74 km, valoare totala multianuala 92 mil Euro)   
> Elaborarea Documentatiei Tehnice de executie (DTE) pentru proiectul Brasov - Comarnic (lungime 58 km cu o valoare totala multianuala de 1,237 mld. euro)   
> Elaborare DTE pentru proiectul Autostrada Nadaselu - Suplacu de Barcau (lungime 93 km, valoare totala multianuala 115 mil euro)   
> Elaborarea DTE de pe coridorul IX de transport rutier: Ploiesti - Buzau (lungime 65 km cu o valoare totala multianuala de 315 mil. euro), Buzau - Focsani (lungime 72 km cu o valoare totala multianuala de 350 mil.euro), Focsani - Bacau (lungime 109,3 km cu o valoare totala multianuala de 428 mil. euro) si Bacau - Pascani (lungime 81 km cu o valoare totala multianuala de 482 mil. euro)   
> Elaborarea DTE pentru autostrada Tg. Mures - Targu Neamt - Iasi - Ungheni (faza I: autostrada Tg. Neamt - Iasi - Ungheni - lungime 135 km cu o valoare totala multianuala de 1,4 mld. euro)


http://gov.ro/fisiere/programe_fisiere/MT_..._Strategiei.pdf

http://gov.ro/fisiere/programe_fisiere/MT_Plan_strategic.pdf

PhilipMorris
Parca o fac din banii lor, nu tot dintr-ai nostri.
Dar, unii vrea autostrada, fara ea nu poate sa traieshte.
PetruDez
Ai de plm.......
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie...+zona+viaductul

Deci pana la urma tre sa ne rugam sa nu ajungem cu mai putini kb de autostrada decat aveam prin 2011??
kog
Am inceput bine in '89. Pacat ca nu s-a continuat cu procesele sumare si impuscarea. Nu se ajungea sa se darame autostrazile. Tehnologia exista din anii '30 iar noi dupa 80 de ani tot nu suntem in stare sa le facem sa tina.
Iszy
Gilau - Nadaselu: Autostrada - tronson - parte - particica - particica particitii...iar n-am bani.

Cind ma gindesc la maretele actiuni " Sa calatorim cu buldozerul pe harta de autostrazi a tarii " ; mareata autostrada spre Alexandria.....etc. etc.; toate acestea cind bugetul nu-i in stare sa finanteze ritmic 8 km...i-mi pierd orice speranta...
Iszy
' Potrivit unor surse apropiate situației, citate de agenția de presă HotNews.ro, executantul lucrărilor, societatea UMB Spedition, a trimis săptămâna trecută o notificare de reziliere a contractului la CNADNR, întrucât autoritățile refuză să-i plătească lucrările făcute.

Pe de altă parte, CNADNR acuză constructorul că a făcut economii și nu a realizat anumite lucrări conform ofertei tehnice cu care a participat la licitație, deși lucrările realizate de către UMB sunt conforme cu caietul de sarcini și au fost efectuate după proiectul pe care CNADNR l-a avizat. Mai mult, consultantul angajat al CNADNR pentru acest proiect a validat lucrările.

Contactat de către agenția de presă citată, consilierul premierului pe probleme de infrastructură, Cătălin Drulă, a confirmat informația și a precizat că abordarea CNADNR este "absurdă și a fost introdusă în trecuta conducere cu principal motor teama de DNA și Curtea de Conturi".

Aflat într-o vizită pe șantierele Autostrăzii Transilvania, șeful CNADNR, Cătălin Homor, a precizat că lucrările de execuție a tronsonului Gilău - Nădășelu sunt finalizate în proporție de peste 50% la nivel de corp de autostradă, iar pasajele sunt în diferite faze de execuție. El a specificat că unul din principalele impedimente care încetinesc construcția lui este reprezentat de necesitatea defrișării unei suprafețe de pădure.

Lucrările la tronsonul Gilău - Nădășelu, cde 8,7 km, au fost demarate în august 2014, fiind executate de asocierea UMB Spedition - Tehnostrade. Costul lor se ridică la 59 de milioane euro, finantarea fiind asigurată doar de la bugetul de stat.' = ziare.com

Unul hais - constructorul si celalalt cia - CANDR
Unul vorbeste de bani celalalt despre defrisari. Si timpul trece, trece...

Cypher4laguna
E stire mai veche. S-au impacat, si UMB are din nou oameni pe santier si lucreaza din plin (fata de alti asa-zis constructori care freaca duda)
andreist
Ce-o facut ? http://incont.stirileprotv.ro/transporturi...-axa-ldquo.html
Squirrel
Nu văd mai nimic nou pentru noi…
user posted image
Din vară am observat că bulgarii au refăcut/lărgit tronsonul de la Kulata la Sofia…
Highwayman
Lasand la o parte titlul de can-can:
http://www.activenews.ro/economie-auto/SUR...c_J91A.facebook
george_scala_2004
QUOTE
"Am avut o discuție. S-a discutat în principal pe temele Master Planului, care sunt în această perioadă o prioritate. Au fost interesați de stadiul în care se găsește Master Planul. Le-am explicat pașii și despre mica întârziere pe care am avut-o. (...) Ne adaptăm din mers. Le-am explicat că intenția noastră este ca în acest an să finalizăm aprobarea Master Planului în Parlament", a adăugat șeful de la Transporturi.

La rândul său, europarlamentarul Marian-Jean Marinescu a salutat intenția de aprobare până în vară a Master Planului de Transport, însă, a atras atenția că, din punctul său de vedere, ar trebui făcute modificări în acest document, astfel încât zonele sărace, Moldova și Oltenia, să fie legate de Transilvania și, respectiv, Banat, astfel încât să se poată dezvolta din punct de vedere economic.

Totodată, europarlamentarul a subliniat că speră să se modifice și standardele de cost, care, în opinia sa, sunt exagerate, raportat la costurile din alte state membre.



http://www.agerpres.ro/economie/2016/03/30...oiecte-14-46-15

Chiar asa: de ce marile regiuni Oltenia si Moldova sa fie condamnate la saracie permanenta? Ce daca s-a finalizat? Nu se poate modifica?
PetruDez
@george: Pentru ca nu se vrea. Interesul de a nu deschide aceste regiuni este evident pana si pentru orbi. E suficient sa ii auzi.Asa ca....
Iszy
Pentru ca s-a discutat de nenumarate ori, s-au stabilit prioritati, s-au stabilit posibilitati financiare etc. etc. Si s-a tras o linie. Si ca de obicei intotdeauna cineva este nemultumit si incepe sa militeze si sa faca capital politic din modificarea modificarii. De asta nu mergem inainte si nu construiom ceva linga ce au construit inaintasii nostrii. Ba dimpotriva darimam sau distrugem tot ce s-a creat. Un fel de Miorita compilata cu Mesterul Manole.
In rest mese rotunde si comentarii din partea celor care nu contribuie cu nici un svant...excursii cu creionul pe harta de autostrazi a tarii...suiri pe buldozerul inexistent pe Valea Prahovei cu primul ministru...si din astea.
Parerea mea.

Si un citat dintr-un fost ministru:
yoncv
Dupa 26 de ani in care constructia de drumuri a fost scoasa la licitatie:
Compania de Drumuri reconstruiește în regie proprie un tronson de pe autostrada Sibiu - Orăștie pentru a evita întârzierile
Interesanta e explicatia:
QUOTE
Am hotărât să refacem acest sector în regie proprie tocmai pentru a scurta timpii de execuție, astfel încât acest tronson de autostradă să fie refăcut cât mai repede. Această măsură de rezi­liere și finalizare a lucrărilor în regie pro­prie, abordată pentru prima dată de com­panie, poate fi pusă în aplicare oricând pen­tru orice proiect care nu merge și unde constructorul dă dovadă de neseriozitate și întâr­zie proiectul nejustificat“, a declarat Cătălin Homor, directorul general al CNADNR SA.

De ce nu s-or fi gandit mai de mult la asta, daca e asa simplu?
Squirrel
Pentru că 10%
Iszy
Asta foarte frumos spus!
Esti modest!
Iszy
Perfect si sa-i multumeasca pe toti nu va fi niciodata.
Si la Caminul Cultural il pot dezbate urmasii urmasilor nostri.
La fel de marinaresc, este vorba: ce se incepe prost se continua prost.

Trebuie pus in balanta: a face ceva care nu-i multumeste pe toti sau a sta tolanit pe sant si a cugeta.

Iszy
Ieri am executat un turneu Transilvanean. Se circula extrem de greu pe tronsonul Sebes - A3 din cauza santierului, sensuri giratorii, basculante, praf, basculante, siruri de TIR-uri, basculante etc. Se lucreaza din greu. Ar fi foarte trist daca nu s-ar termina ce s-a inceput.
Trafic foarte greu pe tronsonul Tg Mures - A3.
Colegii de trafic viseaza prin statie la Gilau - Zalau pe autostrada la toamna. Vise frumoase cu impedimentul mare podul peste Somes de la Gilau care inca nu este licitat.
Cugetind la volan, am facut urmatoarea analiza:
In ultimii ani fiecare buget indiferent de coloratura a alocat sume importante infrastructurii. Ca aceste sume nu au ajuns in totalitate in conturi sau au ajuns nu mai conteaza. Oricum sub lozinca dezvoltarii infrastructurii fiecare guvern a imprastiat din aceste fonduri pentru proiecte locale fara importanta nationala ( lipsa totala de prioritati ) din care o parte a ajuns in infrastructura locala o parte s-a evaporat ( ordinea nu conteaza ). In acest context, este de inteles, tendinta de a nu finaliza nimic prioritar national. Santierele infinite vor cere noi si noi surse de finantare, cu posibilitate continua de distribuire si mai ales redistribuire a resurselor, o imprastiere a lor de fapt, pentru a alimenta necesitatile infinite ale politicului.
Gresesc?
Iszy
Am inteles ca s-a ( a fost ) poticnit ( a ) si Cimpia - Turzii - Ogra.
Si cred, tot asa pina expira aprobarile si studiul de fezabilitate, pe urma, nu-i asa, noi aprobari, noi studii de fezabilitate si in final proiect nou si bineinteles pentru toate licitatii. Si bineinteles tot ce tine de proceduri. Inca un an de taiat frunze la ciini pe aceasta tema.
titicostel
QUOTE(george_scala_2004 @ 7 May 2016, 20:44)
Lanț uman pentru construcția autostrăzii Craiova-Pitești
*


Ca locuitor al Craiovei m-as bucura sa merg pana la mare pe autostrada. Dar ca utilitate e o tampenie autostrada asta inaintea altora mult mai folositoare. Mai bine ne-ar lega de vest o autostrada decat de est, abia atunci Craiova ar deveni interesanta pentru investitorii straini.
Protestele astea sunt doar propaganda gaunoasa facuta de un politician bashtinash. Daca-i intreaba cineva pe cei de la Ford in ce parte si-ar dori sa se indrepte autostrada o sa aiba surprize ca nu bate cu dorinta "protestatarilor".
wolfin
pitesti - craiova - turnu severin- lugoj legatura cu A3

ce bine ar suna o astfel de autostrada
Iszy
Asta era traseul pe vremea lui Pingelica?
Iszy
Inca un pas spre Zalau. 16 km.
Vor fi deja peste 30 de km de autostrada pe malul celalalt al Somesului mic.
Inca nimic despre podul peste el.

http://citynews.ro/eveniment/fost-semnat-c...haiesti-cand-ar
b76bgaarh
or sa cumpere un bac.
Iszy
Nici spaga nu merge pe caldura asta!


' Ministerul Transporturilor a cheltuit pe primele cinci luni pentru investiții în infrastructură doar 10% din banii alocați în 2016, iar CNADNR ar urma să fie desființată prin preluarea într-o altă structură a unor mari proiecte strategice, au spus pentru Ziarul Financiar mai multe surse apropiate unor înalți oficiali. '


http://www.zf.ro/eveniment/mari-nemultumir...cnadnr-15504419
GIC
Pun aici prima postare din acest topic, sa vedem de unde s-a pornit si unde suntem dupa 10 ani. Multe Urari de Iubire Eterna cum spune un clasic inca in viata.
QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 09:24)
Stimati colegi (de suferinta) conducatori auto,

Intr-un interviu acordat cotidianului Gandul, ministrul transporturilor Gheorghe Dobre a declarat ca in urmatorii 6 ani Romania va fi un imens santier, urmand a se construi 1200 km de autostrada.
Doresc sa facem un efort si sa monitorizam, pe termen lung, situatia acestor santiere. Astfel, as dori sa stim, cu ajutorul vostru, cat mai exact, stadiul lucrarilor in diverse puncte care se vor deschide. In programul intocmit de minister se prevede realizarea urmatoarelor autostrazi:
- Nadlac-Arad-Timisoara-Lugoj-Deva-Sibiu-Pitesti (coridorul IV)
- Bors-Oradea-Cluj-Tg.Mures-Sighisoara-Fagaras-Brasov (Autostrada Transilvania)
- Drajna-Fetesti-Cernavoda-Constanta (Autostrada Soarelui)
- Bucuresti-Ploiesti-Comarnic-Brasov
- Ploiesti-Buzau-Focsani-Marasesti-Albita

De asemenea, se construiesc centuri ocolitoare, cu profil de autostrada, pentru numeroase orase: Bucuresti, Sibiu, Timisoara, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Arad, Brasov, Tg.Mures, Bacau, Iasi, Fagaras si altele.

Ministrul se lauda ca anul acesta va incepe lucrul la Bucuresti-Brasov si ca s-au alocat 100 mil euro pentru Autostrada Transilvania (cu posibila suplimentare de inca 100 mil daca Bechtel poate construi atat)

Poze la fata locului ar fi foarte utile.

Suntem tara cu cea mai slaba retea de autostrazi din Europa. Este inadmisibil sa faci 10-11 ore pana la granita de vest.
*


Squirrel
Alții în trei ani fac un al treilea pod de 2168 metri lungime și 320m înălțime(Yavuz Sultan Selim, termen: 26 august 2016) și un tunel pe sub Bosfor (termen: decembrie 2016). Mai vor să se apuce de un canal maritim de 43 km lungime, 400m lățime traversat de 6 poduri.
Ăștia-s ăia de au inventat ciubucul?
user posted image
user posted image
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.