Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
IsNa
QUOTE(Ayden_CJ @ 15 Sep 2008, 10:59)
daca e zona instabila, si se stia asta de ce nu s-a ales alt traseu?
*



Tu chiar insisti sa ne convingi ca stii totul despre proiectarea de autostrazi si despre proiectul ACESTEI autostrazi.

Daca esti din CJ vei fi observat ca totate drumurile din Transilvania sufera regulat alunecari de teren, care se carpesc usor la on DJ, dar se repara f. greu la o autostrada.

In conditiile unui sol cu instabilitate la adancime, se prea poate ca cel mai ieftin sa fie sa ridici multe portiuni pe piloni, altfel trebuie sa cari extrem de multa piatra in fundatie pe toata lungime si latime autostrazii.

Nu stiu sa spun sigur cat de bun e proiectul asta, dar ideea e ca nici tu nu stii, asa-i? E usor sa stai pe net sa dai "solutii" mai destepte, daca nu trebuie sa le si sustii tehnic, si sa le implementezi...
Ayden_CJ
uite, stiu ca e o zona cu probleme .. stiti cum e cand faci un proiect-sigur ai inca vreo 2 variante prin sertar ... sper ca proiectul asta e cel mai bun posibil si sa il termine odata si sa le asigure statul celor de la Bechtel toate conditiile numa' sa-si poata face munca sa nu mai aiba pe cine da vina ca n-o termina la termen. voi aplauda cand va fi gata ultimul km, pana atunci nu mai comentez. salutari tuturor
voyageros
Ba sa comentezi ca e dreptul tau...datu cu parerea nu doare...azi am citit un titlu bun intr-un ziar...AUTOSTRADUTA Bechtel, eu zic ca spune totul...pe unde trec eu de obicei n-am mai vazut miscare, o fi de la vreme si romatism cine stie...
CataOlar
Pai fiind si an electoral, te-ai astepta sa ii dea pedala si ei. Dar pe de alta parte, poate asteapta si ei, sa vada cine va fi la ghidon dupa alegeri...

PS: pt cei din zona, ati auzit vreun zvon ca ar vrea sa dea afara muncitori romani si sa aduca o gashca de aprox 700 - 800 de turcaleti?
J o h n n y

DA. Si deja tot mai multi oamenii pleaca de la Bechetl si probabil din toamna vor fi adusi turcaleti fara experienta si vor avea salarii bune, mai mari la ale romanilor. E de notoriatate modul cum se fac evaluarile la Bechtel - evaluari facute de turci. Ca sa poata fi dati afara oamenii, la evalure ii scoteau sub asteptari. Cine era sub asteptari era pus pe liber, chiar daca nu merita. Cica ii scoteau sub asreptari dupa poza pe care o aveau la dosar, nu le placea de fata aluia si gata! E plina presa locala de astfel de manarii de ale turcilor, puteti citii in clujeanul si bihoreanul. Ne-au trebuit turci sa ne faca autostrazi.... Sunt si aici pe forum cativa care ii considera pe turci adevarati profesionisti, sa se ascunda dom'le nemtii, austriecii, sudezii cu autostrazile lor cu tot!
CataOlar
pentru asta tre' sa ii multumim lui Bombo si finului sau turc...
IsNa
QUOTE(J o h n n y @ 17 Sep 2008, 01:41)
Cica ....
*




Mda, CICA...

Si uite asa devine un singur articol total nefundamentat (dovezi, adica, nu doar smiorcaielile unui muncitor anonim) scris de un jurnalist necunoscut, adevarul dupa care se judeca decurgerea proiectului.

CataOlar
Da-i si tu o gugalire pe tema asta si o sa vezi ce despre ce dovezi si smiorcaieli este vorba, inainte de a-ti exhiba skill-urile analitice...
J o h n n y


@IsNa: de la inceputul anului au plecat multi oameni de la Bechtel, oameni buni care stiu meserie si care fusesera recrutati din fabrcile din zona, cu traditie in aceste domenii. Au fost dati afara fara prea multe explicatii. ITM Cluj se tot pregateste de luni de zile sa faca controale la AT insa pana acum nimic. Turcaletii care sunt angajati pe posturi de mari "ingineri' sunt de fapt oamenii fara expreinenta adusi din Turcia si care iau salarii de peste 2.000 euro plus masina de servici Nissan 4x4 plus bonusuri. Asta pe banii nostrii, ca noi le platim salariile. Pardon, din credite colosale contractete de statul roman, pe care le vom plati noi si copii nostrii. Sunt din zona si stiu despre ce vorbesc, cunosc oameni care au plecat de acolo. Vorbeste gura fara tine.
vijelie
Nu vreau sa par rautacios dar intreb: oamenii "din zona" cam cata experienta au in domeniul constructiilor de autostrazi?
J o h n n y

De "profesionalismul" turcilor nu vreau sa vorbim. Desi observ ca sunt cativa fani pe aici..... rolleyes.gif
O parte din actualii angajati sunt fosti angajati la constructia autostrazii soarelui, care acuma locuiesc in zona, desi nu stiu exact cati mai sunt acuma angajati. Deci au experianta. Au fost adusi fosti ingineri si maistrii minieri, de la fostele mine de pe valea ariesului, pentru munca la structurile de rezistenta s-au gasit fierari betonisti din zona, iar o alta parte s-au format prin cursurile organizate de constructor si prin experienta acumulata pana acum. Dintre ingineri majoritatea sunt straini.
Ayden_CJ
am spus ca nu comentez dar nu ma pot abtine. formulez niste observatii de bun simt, fara sa ma leg concret de proiectul Bechtel - A3 Transilvania
-ce mare specialist fierar betonar sau asfaltator tre sa fii ca sa faci AUTOSTRAZI?, e un constructor care lucreaza nu la un drum ci la o autostrada, betonu e beton, fieru e fier asfaltul e asfalt etc, DIFERA TEHNOLOGIA si aici intervine seful de echipa maistrul brigadieru sau cum se cheama si seful de santier. si cel care trebuie sa asigure calitatea mai inalta, iar diferenta majora intre un drum si o autostrada o da proiectul...
-e ca si cum as spune ca un lacatus nu stie sa stranga un surub la o racheta daca nu a lucrat numai la rachete ci a asamblat doar masini de taiat tabla cu laser...
-are tara asta oameni, care pot fi formati si folositi, (de ce nu si la viitoarele santiere de autostrazi din RO) . aici ma refer la situatia curenta A3, aducem turci (lucru confirmat si de un vecin care a transportat oameni la santier si ce zice J o h n n y e confirmat de vecinul meu... chestia cu masinile 4x4 etc.) ca natia romana e PROASTA! vai de capu nostru!
voyageros
N-am nimic cu turcii astia dar auzisem ca nici la masini nu mai voiau sa-i lase, nu stiu cat sunt de pregatiti dar se pare ca au calitate aparte aceea de a face zob masinile...eu am trecut pe langa doua jeep-uri de ale lor facute praf. Cica conduc sub orice critica. Cert este ca la un moment dat se luase in calcul angajarea de soferi romani pe masinile de teren pentru a nu mai avea pierderi in parcul auto si nu e gluma...Nu cred ca s-a intamplat asa ceva dar...spune ceva
IsNa
QUOTE(J o h n n y @ 17 Sep 2008, 12:06)
...oameni buni care stiu meserie...

...

Turcaletii care sunt angajati pe posturi de mari "ingineri' sunt de fapt oamenii fara expreinenta ....

*



De unde stii tu asta? Cat de aproape esti de aceste echipe, incat sa poti evalua calificarea oamenilor?
Nu stiu care e situatia acolo, dar sa recunoastem ca muncitorii educati in vechile fabrici comuniste au destule carente. Asta STIU.
Mie imi vine greu sa cred ca o firma americana prefera sa plateasca mai mult pt. oameni mai slabi si mai si fac efortul sa-i aduca din Turcia.
Da, banii vin de la statul Roman, dar daca tot vin, americanii vor prefera sa tina in propriile buzunare cat mai multi din ei, si vor angaja oamenii cu care se lucreaza cel mai eficient. Legea de baza a maximizarii profitului, iar americanii sunt profesorii planetei la asta.

QUOTE(J o h n n y @ 17 Sep 2008, 12:06)
care iau salarii de peste 2.000 euro plus masina de servici Nissan 4x4 plus bonusuri.
*



Asta ne doare, de fapt? Capra vecinului, deci...
marinul
sa o faca cu turci,chinezi,pakistanezi sau unuguri da sa o faca in cenzurat lor
J o h n n y
De acord, sa o faca si extraterestii insa sa avem o finalitate.

STIU pentru ca lucurile asta se vorbesc, cunosc oameni care au plecat de la Bechtel datorita acestor inechitati care au avut loc intre muncitorii straini si cei romani. Deci ceva ceva e adevarat in povestea asta. Nu te mai contrazice aiurea ca nu ai dreptate. Mai documenteaza-te. wink.gif
Oamenii aia educati in vechile fabrici comuniste nu mai prea exista, iar cei de la AT au trecut prin niste cursuri dupa angajare, iar o parte sunt adusi de pe alte santiere. Nu suntem un popor de idioti, sunt si oameni in tara asta care chiar stiu sa munceasca si isi fac treaba bine. Nu se ocupa chiar toti cu furatul.
Ma faci sa rad, adica turcii sunt oamenii care lucreaza cel mai eficient?? Eu in naivitatea mea credea ca eficienta a fost inventata pe la nemti, popor care are asta in sange. Americanii sunt preofesori la a maximiza profitul cu orice cost, mai ales cand se fac afaceri in alta tari
Ne doare ca se risipesc multi bani aiurea, banii obtinuti din credite externe care contribuie la datoria externa a tarii, adica iasa din buzunarul nostru, si nu ma doare nu de caprea vecinului. Dupa cum sper ca vezi si tu, lucurile nu merg deloc bine cu AT si as fi fost de acord sa li se dea bani cu carca insa sa apara si niste rezultate dupa 4 ani de la inceperea lucrarilor. Adica o finalitate a lucrarilor, ceva mai concret! Esti pe dinafara si aici....
IsNa
"Stiu pt. ca se vorbeste" WTF???
E veche vorba aia "nu tot ce zboara se mananca", eu o stiu de la stra-bunicul, si nu cred ca s-a inventat pe vremea lui...

"Sa ma documentez"? Adica unde? In presa de scandal, sau pe net, nu?

"Nu se ocupa chiar toti cu furatul" - asa e, si nu au fost chiar toti dati afara de la AT. Unii au fost dati afara...

"Americanii sunt preofesori la a maximiza profitul cu orice cost" - si deci nu vor angaja oameni mai scumpi si mai prosti din Turcia doar sa ne faca in ciuda.

"ceva ceva e adevarat in povestea asta" -- se prea poate, spuneam doar ca nu trebuie luat de bune orice articol de scandal.

In fine, am inteles ca s-au demarat ceva verficari pe-acolo si vom vedea ce iese la iveala. S-apoi putem face alte teorii conspirationiste...
CataOlar
Daca toate labarelile astea legate de autostrada n-ar fi platite si din buzunarul public ( recte al nostru ), m-ar durea si anume in basca daca fac autostrada cu pigmei. Intrucat banii se duc si rezultate cam din parti, ma deranjeaza. Chiar si fazele pe care le fac muncitorilor romani...

Vezi aici cate ceva:
http://www.bihoreanul.ro/saptamanal/afara-cu-romanii-2761129
http://www.clujeanul.ro/cluj/grigore-pop-a...bechtel-2764557
http://www.clujeanul.ro/cluj/muncitorii-ro...r-turci-2762690

Probabil ca e un pic umflata gogoasa, dar fara foc fum nu iese...
vv
QUOTE
Sub pretextul că au devenit incompetenți, neglijenți sau leneși, sute de angajați români au primit evaluări profesionale, care i-au transformat, din angajații celui mai mare proiect de infrastructură din România, în șomeri.


Parca se lamenta lumea pe-aici ca asta nu e "pretext" ci e realitatea din teren biggrin.gif

Ma, io pana nu-mi explica cineva care ar fi motivele logice pt. care sa dai afara un muncitor roman competent pt. a angaja un turc incompetent pe un salariu de 3 ori mai mare, nu cred o iota.
Sigur ca iese fum si fara foc (se cheama "fumigene" ), ia ziceti repede, cati dintre voi cred ca Monica Macovei e betiva?
vijelie
Treburile sunt cam amestecate.
Dar faptul ca angajatii romani sunt mai indisciplinati decat angajatii turci (otomanii nu refuza sa lucreze si noaptea, de exemplu) si ca sefii de santier (turci, in mare parte) nu prea stiu sa citeasca un proiect sunt realitati de la care pornesc discutiile.
dmc
Da, si cui ii pasa de Monica Macovei? Ca mie cu siguranta nu-mi pasa. Nasol e ca oricum ar fi cu turci sau fara noi nu am avut, nu avem si nu vom avea autostrazi si pace. Puteti sa sperati doar este o vorba, speranta moare ultima.
RZV
Adevarul e "mai complex si prezinta multe aspecte" cam ca si viata, precum spunea un ilustru coforumist.

Ar trebui ca toata lumea sa stie ca de fapt Autostrada Transilvania e construita de un joint-venture Bechtel-Enka in care americanii se ocupa in speta de partea de project management si in mai mica masura de constructia propriuzisa. Deci incetati cu prostiile de genul AMERICANII contruiesc. Americanii nu construiesc nimic. TURCII o fac.
Constructia propriuzisa a autostrazii e in sarcina ilustrei companii turce ENKA, a carei oameni sunt in pozitiile de conducere a tuturor departamentelor de constructie din cadrul companiei.

Si da, intr-adevar tot ce s-a discutat in presa referitor la inechitatiile la care sunt supusi romanii e adevarat, si DA, intr-adevar foarte multi din "specialistii" turci angajati (de fapt, sunt detasati de ENKA de la sediul lor central sau de la alte proiecte) se dovedesc a fi de o incompetenta crasa, singurul lor merit fiind acela de a fi discipinati, supusi, si de avorbi limba turca.

Pe PM pot oferi celor interesati mai multe detalii.

Respecte.
voyageros
RZV ai dreptate, alianta americanilor cu turcii nu e doar de aici din Romania si cei care stam pe aici prin zona si unde ai o droaie de vecini care lucreaza pe la AT (chiar vecinul din usa) auzim tot felul de povesti care de multe ori sunt adevarate. Oricat vor cei de la AT sa infirme anumite probleme aparute nu se poate, oamenii vorbesc si chiar au fost probleme mari intre personalul turc si cel roman. Turcii adusi din tarisoara lor nu sunt CU NIMIC mai buni decat romanii nostri, cat despre inginerii turcii nu stiu ce sa spun dar multi nu sunt la prima autostrada construita. Stiu pe cineva care in combinatul de la Campia Turzii a facut o viata intreaga acelasi lucru si era printre cei mai buni la jobul lui s-a dovedit foarte bun si la AT ca mai apoi intr-o zi si-a pierdut brusc aptitudinile (in viziunea celor de la Bechtel). A sa nu uit Holcim face la M. Viteazul cea mai mare fabrica de ciment din Romania.
dmc
Bun si celelalte autostrazi de ce nu se fac? tot din cauza turcilor? Uite cum gasim noi scuze de ce nu avem autostrazi in tara. Realitatea este ca se fura ca in codru la toate nivele si nimeni nu este interesat sa duca lucrarile la bun sfarsit. Eu nu pot sa inteleg cum poti sa semnezi un contract pe o anumita suma de bani si apoi constructorul sa vina si sa-ti ceara de nu stiu cate ori mai mult fara sa fi facut cine stie ce cu ce i-ai dat deja?

Toata lumea vorbeste de crestere economica in aceasta tara. Cam cat credeti ca o sa mai crestem fara infrastructura? Si cam cat de performanti credeti ca o sa fim fata de tarile din jur avand in vedere infrastructura? Ceea ce multi nu prea pricep deloc este ca noi singuri ne taiem craca de sub picioare doar ca momentan nu o stim.

Era mult mai bine daca se construiau autostrazi care sa fie concesionate catre constructor pe o anumita perioada de timp. Constructorul nu si-ar mai fi permis sa-si bata joc de lucrari si sa amane la nesfarsit lucrarile. Fiecare zi de intarziere ar fi insemnat bani in minus in buzunar (taxe de autostrada necolectate). Japonezii au vrut sa construiasca la noi dar normal ca au uitat sa dea spaga (nu sunt obisnuiti cu asa ceva) si din cauza asta nu s-a concretizat nimic.
ggombos
Apă la moară pentru detractorii Bechtel de pe forum...

http://www.cotidianul.ro/bechtel_ne_ingroa...tile-58413.html
vijelie
"Forma renegociată a contractului semnat cu firma americană prevede că Bechtel are obligația de a întocmi proiectele tronsoanelor 2B și 3C, după care acestea sunt predate părții române, care expropriază parcele după aceste planuri."
Pentru cine nu stie sau a uitat, aceasta forma renegociata a contractului este opera dlui Basescu. Forma initiala continea termene mai stranse si mai multe clauze favorabile partii romane.
dmc
@vijelie pentru tine mai conteaza care "mare" om politic a incheiat contractul? pe mine ma doare ca nu avem autostrazi. Chiar nu ma intereseaza ca a fost incheiat contractul de Basescu, Tariceanu sau Iliescu. Nu prea inteleg ce vrei sa transmiti? crezi ca daca era incheiat de altcineva, stadiul lucrarilor ar fi fost altul? Eu as desfiinta clasa politica cu totul, este doar o masa de oameni care suge seva de la populatie si cam atat.
vijelie
Conteaza fiindca Basescu a sustinut (probabil a cules si multe voturi cu acest subiect) ca e un contract ilegal (o minciuna, de altfel) si ca trebuie modificat in folosul partii romane. Papagalul dlui Basescu, ministrul Gh Dobre, s-a aruncat si mai mult afirmand ca astfel se fac economii de peste 100 milioane euro.
Rezultatul?
Un contract in urma caruia termenele s-au lungit, autostrada s-a scumpit de 2 ori fara sa se fi turnat juma de metru de asfalt, statul roman plateste cat declara constructorul ca a lucrat in luna respectiva, statul roman cumpara cat teren doreste constructorul fara a avea posibilitatea legala de a se opune etc.
RZV
Si sa nu uitam ca statul roman a platit cu varf si indesat "stand-by-ul" 2005-2006 la niste rate cel putin exorbitante. Adica precum bine zice si d-l vijelie, D-l Basescu a facut un deserviciu urias prin aceasta asa-zisa "renegociere".
Sunt ferm convins ca daca lucrarile nu ar fi fost oprite atunci din ratiuni populisto-electorale, constructia acestei autostrazi era departe acum. "Monitorizarea autostrazilor in curs de constructie" in Romania ar trebui facuta prin monitorizarea si sanctionarea politicienilor, pentru ca din pacate ei sunt vinovati pentru lipsa infrastructurii si administrarea proasta a contractelor in derulare.
Nu companiile private care sunt delasatoare, indolente si care cauta motive pentru a obtine cat mai multi bani cu efort minim sunt de blamat. De blamat sunt cei pusi sa urmareasca contractele/lucrarile si care nu ii ard la sange pe cei care se abat de la reguli. Si atata vreme cat clica de politicieni din Romania nu isi schimba optica nu vom avea o infrastructura dezvoltata.
Asa ca, daca vrem autostrazi sa ne multumim in a le privi pe ale vecinilor nostri, si sa incercam pe cat posibil sa uitam de "eterna si fascinanta Romanie" pentru cel putin cateva zeci de ani.

Respecte.
dmc
Vad ca nu ma intelegeti, daca nu era domnul Basescu ar fi fost domnul X si rezultatul ar fi fost identic. Va luati de o persoana, de un nume, in loc sa va luati de clasa politica romaneasca. Acolo este buba. Asta vreau sa zic.
ssilviu
QUOTE(dmc @ 18 Sep 2008, 14:39)
Cam cat credeti ca o sa mai crestem fara infrastructura?


Problema e ca deja ne limiteaza. Eu pierd lunar cate 500 de euro in medie pe combustibil si reparatii din cauza infrastructurii. Asta inseamna 6000 pe an. Bani pe care puteam sa-i investesc in ceva. Nu vreau sa mai amintesc si pierderile aduse de timpul pierdut pe infrastructura asta de trei lei. Din momentul in care am inceput sa avem crestere economica, aceasta a fost infranata de infrastructura.

Paradoxal si firmele politicienilor se confrunta cu aceleasi probleme. Numai ca la ei pierderile sunt mult mai mari. Dar ei au afaceri cu statul si isi propun sa aiba un profit fix. Daca nu le iese din cauza cheltuielilor mai mari cu combustibilul, nu e bai, fac o anexa si mai iau niste bani de la stat. La mine nu se poate acest lucru.
J o h n n y
QUOTE(vv @ 18 Sep 2008, 10:24)
Ma, io pana nu-mi explica cineva care ar fi motivele logice pt. care sa dai afara un muncitor roman competent pt. a angaja un turc incompetent pe un salariu de 3 ori mai mare, nu cred o iota.
Sigur ca iese fum si fara foc (se cheama "fumigene" ), ia ziceti repede, cati dintre voi cred ca Monica Macovei e betiva?
*




O explicatie ar [utea fi ca pur si simplu sunt prea multi bani in joc ca sa stai cu mana in san. Pretul AT a sarit de cateva ori bune de valoarea initiala si cine stie ce ne mai astepta. Mergem pe princupul ca "romanii sunt prosti si nu se prind". Fiecare isi ia partea leului. Se castiga bani frumosi lucrand in ro, bani care probabil nu i-ar fi castogat muncind in Turcia, tot in constructii. Si sa nu uitam de spagi care se dau pentru a se transfera aia ca muncitori in ro......
voyageros
am auzit la tv ca in State Bechtel ar fi fost implicati in constructia digurilor din New Orleans (parca despre diguri era vorba nu-mi aduc aminte exact) si ar fi depasit bugetul cu...1 miliard de dolari, asa ca ce ne mai miram.
xcss
QUOTE(J o h n n y @ 18 Sep 2008, 20:00)
Mergem pe princupul ca "romanii sunt prosti si nu se prind".
*


Nu cred ca e asa. Cat de prost trebuie sa fii sa nu te prinzi? Eu cred ca problema se pune mai degraba in termenii "oricum facem parte cu ei". Complicitatea statului (ma rog, a celor direct implicati in toata porcaria asta cu autostrazile) este atat de evidenta incat e strigator la cer.
ssilviu
Principiul e : romanii sunt prosti pentru ca desi se prind nu iau nici o masura
J o h n n y

Am impresia ca in contractul ala cu Bechtel negociat si si renegocial partea romana nu are nici un drept, doar obligatii iar partea americana are toate drepturile! Altfel nu inteleg cum se poate majora atat de mult pretul unei autostrazi, de aproape 4 ori...
margelatu
Poze facute azi la santierul AT. Dupa cum se vede sunt portiuni care sunt f avansate (se contureaza clar aliniamentul si sunt in curs de afaltare) si portiuni pe care mai este de lucru (observati zona de dincolo de portiunea asfaltata). Eu astept... si cu bucurie si cu teama termenul oficial al tronsonului (2010), daca se vor respecta primele termene astea ar fi niste semne bune zic eu in ciuda frecventelor "probleme" intre politicieni si Bechtel. Azi pe o ploaie marunta se muncea, dupa cum vedeti am avut si norocul sa vad de aproape o grinda de viaduct care se transporta.

20 Sep 2008, 17:25:
doar poze !

20 Sep 2008, 17:28:
Restul de poze !
voyageros
bine venite pozele, multam de ele. Ciurila, Savadisla si Sandulesti nu?
margelatu
Da asa e, se vede ca esti din zona si cunosti locurile. Am venit prin Salicea , Ciurila si apoi am virat stanga spre Turda, dupa cum se vede in poze pe drumul nou relocat pe sub AT.
dvs
am circulat in aceasta seara pe o portiune din centura Bucurestiului de 4 benzi, in partea de nord. daca s-ar misca mai repede si cu restul...
body
Bechtelul lucreaza si bine dar numai cand e cu ...sula in coaste. Am lucrat ceva vreme in urma in Emirate cu un concern format din Bechtel si Technip ( ma rog eu lucram pt un subcontractor al lor ) . Lucrau la timp si de calitate . Numai ca acolo nu-si permiteau sa dea rasol , contractul era Ok facut iar treaba era simpla : nu terminau la timp , plateau penalizari . MARI.
marinul
QUOTE(marinul @ 31 Aug 2008, 13:22)
deci se pare ca singurul nod care a prins cat de cat contur e cel de la chiribis (Bihor ,Marghita). o sa vin si cu o poza cand mai trec pe acolo
*



imi cer scuze pt calitatea pozelor atat pot deocamdata smile.gif
voyageros
nu-mi dau seama e numa chiar contur sau ...
marinul
sunt 2 pasarele care sunt aproape gata.in mare doar asfaltul le lipseste
voyageros
Esti sigur ca e nod pentru ca ce vad in pozele tale vad cu zecile pe tronsonul Cluj-Turda si nu e nici unul nod pe aci deocamdata
RZV
Nu exista nici un nod, nici macar inceput, darmite sa capete contur, pe tot traseul Autostrazii Transilvania.

Respecte.
eloy
QUOTE(margelatu @ 20 Sep 2008, 16:19)
Poze facute azi la santierul AT.

Multzam de poze biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ! Ma pregateam sa te intreb si de locatii, dar am citit mai jos. Arata destul de avansate lucrarile intr-adevar dar daca nu se duc macar pana in Turda cu lucrarile tot degeaba. Din cate inteleg, nodul din Turda ar fi mai avansat ( in sensul ca sunt mai multe terenuri achizitionate, nu de lucrari zic rolleyes.gif )

<span class='edit'>22 Sep 2008, 15:53:</span>
QUOTE(dvs @ 20 Sep 2008, 23:23)
am circulat in aceasta seara pe o portiune din centura Bucurestiului de 4 benzi, in partea de nord. daca s-ar misca mai repede si cu restul...
*


oh wow! that's breaking news! Unde exact? si pe ce distanta? sa dau si io o fuga sa vad (o sa ma duc special pt asta, ca in general nu folosesc centura nici batut)
dmc
Da chiar asa, unde este centura pe 4 benzi? am vazut ceva lucrari pe tronsonul dintre Mogosoaia si Otopeni dar erau intr-o faza incipienta.
dvs
venind de la buzau, am intrat pe centura si am mers spre pipera. pe aproape toata portiunea dintre e85 si intrarea catre pipera se lucreaza la cele 2 benzi in plus, iar pe o distanta de aproximativ 1 km deja drumul este asfaltat pe 4 benzi.
Bogdan_F
pai da, latim soseaua la pipera, ca doar nu mai pot smecherii sa ajunga acasa si nu mai pot baietii sa vanda apartamentele (vezi cosmopolis)...

totusi, parerea mea e ca problema mare a centurii o constituie lipsa pasarelelor / podurilor peste iesirile din Bucuresti....acolo unde exista se circula totusi pe centura...in schimb, acolo unde nu (Domnesti, Voluntari, Berceni, etc..) e vai si amar...

oricum, multa "apreciere" d-lui orban, care vreme de 4 ani a facut ce a stiut mai bine: a frecat-o!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.