Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
the_tavi
@ipiq: in cazul tau, da, ajungi mai repede la aeroport, fara sa traversezi orasul.
eloy
date domnu si se inaugura pipera-tunari
Primarul Capitalei Sorin Oprescu, primarul sectorului 2 Neculai Ontanu, primarul orasului Vountari, Florentin Pandele, presedintele Consiliului Judetean Ilfov, Cristache Radulescu, si, secretarul de stat din Ministerul Dezvoltarii, Razvan Murgeanu, au fost cei care au inaugurat pasajul.
Pasajul suprateran Pipera -Tunari va face legatura între Capitala si viitoarea autostrada Bucuresti - Ploiesti.
Din suma de noua milioane de euro, 3,95 milioane de euro reprezinta fonduri europene, 1,31 milioane euro sunt de la bugetul de stat, iar aproximativ patru milioane de euro reprezinta o co-finatare a primariei sectorului 2 si a primariei Voluntari.
Lungimea pasajului este de 216 metri, cu doua benzi pe sens, fiecare cu o latime de trei metri.
Primarul general al Capitalei a spus ca în partea dinspre Capitala va fi supralargita soseaua Pipera, el apreciind ca aceasta lucrare, împreuna cu altele din zona, va permite fluidizarea circulatiei peste aproximativ 2 ani si jumatate.
De cealalta parte a soselei, înspre Voluntari, vor avea loc alte largiri, a spus primarul orasului, Florentin Pandele.
Tot pentru fluidizarea circultiei autovehiculelor în Bucuresti, Primaria Sectorului 2 a pregatit documentatiile tehnice pentru pasajele Andronache-Stefanesti si Petricani.
Inaugurarea pasajului a fost întârziata aproape doua saptamâni. Desi autoritatile au anuntat initial deschierea pasajului pe 30 noiembrie, aceasta a fost amânata, deoarece nu fusese finalizata receptia lucrarilor.
Lucrarile la pasajul Pipera Tunari din Capitala, întrerupte mai multe luni din cauza ca proiectantii nu au luat în calcul existenta stâlpilor de înalta tensiune ai CFR în zona, care împiedicau montarea unor traverse, au fost reluate la sfârsitul lunii iulie.
Din cauza greselilor de proiectare, costurile pasajului Pipera Tunari au crescut, iar termenul de finalizare a lucrarilor, noiembrie 2008, a fost cu mult depasit.
"Mutarea conductelor Apa Nova, a retelelor de gaz, a cablurilor Romtelecom a necesitat o suma suplimentara de 4 milioane euro. Ele nu fost în proiectul initial. Deocamdata nu am analizat cauzele acestor greseli", explica în luna mai Cristache Radulescu, presedintele Consiliului Judetean Ilfov, un motiv pentru care costurile pasajului au crescut.
Consiliul Judetean Ilfov a fost implicat în proiectul pasajului, acesta urmând sa fluidizeze circulatia la hotarul de nord dintre Capitala si judet.
Pasajul suprateran de la intersectia dintre Soseaua Pipera si Soseaua Tunari este construit de Primaria Sectorului 2, în parteneriat cu Primaria Voluntari, în scopul fluidizarii traficului si rezolvarii problemelor de circulatie din zona.
(newsIN)
Highwayman
care fluidizare, ca ingramadeala era pana in dreptul sediului politiei dupa care se elibera strada spre Tunari...
Ayden_CJ
atentie colegi șoferi care circulați pe A3!! în zona Valea Săndulești spre Turda la circa 1 km inainte de pîrîu mișună 2 cîini mari, ceva mai sus un PIETON se plimba în voie vorbind la telefon pe banda de urgență, mașini lăsate în avarie pe B. U. fără să aibă instalat pe carosabil triunghiul reflectorizant. Aveți grijă.
Drum bun tuturor!

EDIT: Apropo de greșeli de proiectare, nu pot înțelege de ce beneficiarul unui proiect trebuie sa suporte erorile cuiva!!! adică acel aiurit este plătit și răsplătit de către noi toți, bravos națiune! Tot înainte!
eloy
QUOTE(Ayden_CJ @ 12 Dec 2009, 18:32)
EDIT: Apropo de greșeli de proiectare, nu pot înțelege de ce beneficiarul unui proiect trebuie sa suporte erorile cuiva!!! adică acel aiurit este plătit și răsplătit de către noi toți, bravos națiune! Tot înainte!
*


e greu de zis in cazul asta, deoarece contrar legendei cu pasajul care trece prin firele de tensiune, nu inaltimea lui a fost problema, ci o gramada de conducte, tevi, cabluri si alte bucurii gasite pe traseu, care 'n-ar fi trebuit sa fie acolo'. In felul asta vina e impartita intre enel, apa nova, proiectant, primarii, etc etc... destui ca sa scape nevinovati toti.
IsNa
QUOTE(Ayden_CJ @ 12 Dec 2009, 20:32)
atentie colegi șoferi care circulați pe A3!! în zona Valea Săndulești spre Turda la circa 1 km inainte de pîrîu mișună 2 cîini mari, ceva mai sus un PIETON se plimba în voie vorbind la telefon pe banda de urgență, mașini lăsate în avarie pe B. U. fără să aibă instalat pe carosabil triunghiul reflectorizant. Aveți grijă.
Drum bun tuturor!

*



Deocamdata, in Romania va trebui sa circulam cu viteza moderata chiar si pe autostrazi. Nu exista inca conditiile generale care exista in Germania. Anu buni inca vom intalni animale (salbatice sau nu), betivi, masini parcate aiurea, obiecte cazute din camioane incarcate prost, probabil chiar carute sau turme de oi pe autostrazi.

Nu vad alta solutie pt. siguranta noastra decat viteza moderata. Daca mergi cu 100-120 intr-o masina buna esti rezonabil in siguranta, si oricum economisesti foarte mult timp mergand pe autostrada putand sa mentii constanta viteza asta. Avantajul principal al autostrazii nu sta in viteza mare, ci in ocolirea localitatilor. Deci, grija!
eloy
din ciclul cincinalul in 4 ani si jumatate:

http://www.capital.ro/articol/240-de-kilom...010-129158.html

observati ca nu se spune absolut nimic despre sursa unor finantari pt asa lucrari. Mr. Ionescu este mult prea optimist, ori poate nu a aflat ca s-a terminat campania electorala.
VladG
Numai vorbe goale in articolul ala. Sectorul cutare e licitat, dar nu se zice a cata oara, ca se tot contesta... Pentru sectorul cutare inca nu s-a ales executantul...
Jack Daniel's
QUOTE(nairam @ 8 Dec 2009, 16:48)


Visul meu este sa ma urc pe autostrada in bucuresti si sa ma dau jos 10-11 ore mai tarziu in Viena.... si apoi sa mai am si putere sa ma dau in chestiile din Prater. Cred ca o sa mai dureze inca .... muuulti ani ...
*


Se poate in 5 ore, dar trebuie sa stai in Arad sau Timisoara! radmasa.gif
vijelie
@VladG
Nu prea sunt vorbe goale, tovarasul ala reprezinta beneficiarul lucrarii.
Iar dpdv al beneficiarului sunt multe lucruri de facut, de la angajat personal dedicat acelui proiect pana la plata exproprierilor.
Santier nu inseamna doar Gigel cu basculanta.
VladG
Stiu asta dar e jale la cum se depasesc la noi etapele astea de inceput, pana sa se apuce efectiv de lucrul pe santier. La asta ma refeream, ca "atacarea" kilometrilor alora s-ar putea sa fie doar la acest nivel: licitatii / contestatii / etc... sad.gif
eloy
se pare ca berceanu a decis: comarnic brasov nu se mai face mad.gif mad.gif mad.gif
http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Braso..._170983012.html
vijelie
@VladG
Intamplator, duratele activitatilor premergatoare activitatilor din santiere (proiecte, studii, aprobari etc) sunt printre cele mai scurte din Europa.
Alte tari studiaza problema ani de zile, dar noi le facem repede, prost si scump.
VladG
@vijelie, nu am o tangenta cu domeniul asta, dar crezi ca ce se intampla la noi cu licitatii, re-licitatii si re-re-licitatii se intampla si afara? Ca din ce am citit in topicul asta s-ar putea sa se piarda si ceva finantari din cauza asta.
La altii probabil nu se vede ca dureaza procesele astea ptr ca s-au apucat de mult de ele biggrin.gif, zic si eu...
vijelie
Stiati ca fiecare contract derulat cu fonduri externe contine sume consistente la capitolul "Trainings"?
Adica cel care castiga contractul se obliga sa cheltuie suma respectiva in scopul scolarizarii exclusiv in strainatate a BUGETARILOR ROMÂNI care sunt implicati in respectivul contract.
Fireste, diurna este suportata de la buget.
Cu rezultatele pe care le vedem. rolleyes.gif
Victoras2001
Romania. Bucuresti. Megastructuri
Astazi Pasajul Pipera-Tunari.
[attachmentid=1627576498] [attachmentid=1627576499] [attachmentid=1627576500] [attachmentid=1627576501]
Marian66
UAU! smile.gif)) sunt curios unde o sa se mute aglomeratia acum, la drpciv?
sunt curios varianta aia prin spate pe la baicului cand se reapuca de ea, sa scapam de bariera aia
zodrac
Cand or sa rezolve exproprierile ca pilonii is turnati. Mai trebuiesc facute rampele, cel putin in partea disnpre Fundeni.
Liviu M
QUOTE(Ayden_CJ @ 12 Dec 2009, 18:32)
mașini lăsate în avarie pe B. U. fără să aibă instalat pe carosabil triunghiul reflectorizant. Aveți grijă.


Vedeti ca in Franta e interzisa montarea triunghiului pe autostrada. Se pare ca "pietonii" cu triunghi sunt destul de in pericol.
Informatia am auzit-o la radio (Infotrafic) asta vara.
roty
Teoretic esti obligat sa stai in masina si sa chemi o masina de tractare sa te ia pana la prima iesire.

Totusi mi se pare exagerat...
Liviu M
Teoretic trebuie sa iesi din masina (eventual pui vesta inainte) si sa treci gardul in afara autostrazii.
Si nu, numic din ce poate salva o viata nu e exagerat.
voyageros
azi am avut din nou drum pe A3 si de data asta peisajul a fost mirific, zapada peste tot, padurea imbracata in alb, satele pline de luminitele si fumegande, ce mai frumos...
voyageros
sper sa nu gresesc dar cred ca s-au apucat de lucru la autostrada in Campia Turzii zona nodului, am vazut doua trailere pe acolo iar ieri si azi au aparut un excavator si doua basculate din acelea mari (inscriptionate). Azi excavatorul sapa pe acolo...Parca spusesera ca se opresc pana in februarie, nu?
VladG
Pai sapaturi cred ca pot face si iarna.
Agrig
Se pare ca Badea a rezolvat pariul!

Grig
VladG
Adica?
Agrig
Pai l`a pierdut asa ca a defilat cu ceva pene lipite!
Cica deseara isi va prezenta creatia.
Deci autostrada lui Boc a mai facut o victima!
radmasa.gif

Grig
VladG
'Nteles. Nu vazusem biggrin.gif
vijelie
Viitorul suna nasol.

"Radu Berceanu, propus pentru ministerul Transporturilor si Infrastructurii, a primit aviz favorabil de la comisiile parlamentare, cu 39 de voturi pentru si 17 impotriva. Ministrul a fost audiat marti de Comisia pentru industrii si servicii, Comisia pentru politica economica, reforma si privatizare (Camera Deputatilor) si Comisia economica, industrii si servicii si Comisia pentru privatizare si administrarea activelor statului (Senat).

In cadrul audierilor, Radu Berceanu a afirmat ca fondurile europene alocate pentru infrastructura nu pot fi atrase din cauza bugetului foarte mic pus la dispozitia Ministerului Transporturilor. Potrivit acestuia, atragerea fondurilor presupune costuri foarte mari din cauza studiilor de fezabilitate, expropierilor, taxelor etc. "Daca primim 85 milioane de euro noi trebuie sa avem 70 de milioane de la bugetul de stat. Deci trebuie sa avem mai intai banii la bugetul de stat ca sa putem lua banii de la Comisia Europeana", a spus Berceanu.

Iata mai jos principalele declaratii facute de Radu Berceanu:

Finantari europene:

* La autostrazi sunt 220 milioane de euro si 1,5 miliarde de euro din fonduri europene. Noi trebuie sa facem expropieri de terenuri, relocari, studii de fezabilitate pana cand proiectul poate fi prezentat. Si la toata suma se adauga TVA. Daca primim 85 milioane de euro noi trebuie sa avem 70 de milioane de la bugetul de stat.
* Deci trebuie sa avem mai intai banii la bugetul de stat ca sa putem lua banii de la Comisia Europeana.
* Noi trebuie sa avem toata suma mai intai la bugetul de stat si apoi sa primim banii de la Comisia Europeana. De multe ori s-a spus de ce nu facem autostrazi cu banii de la UE. Daca la buget nu sunt sume corespunzatoare eu sunt vinovat ca nu am luat fondurile europene


Lucrarile pe credit-furnizor:

* Creditul funizor nu se poate face prin legislatia romaneasca decat prin veniturile proprii. Iar acum nu mai avem bani de intretinere.
* Noi nu puteam din banii de la buget sa platim ratele la credit-furnizor.

Banii rambursabili de la institutii finantatoare:

* Problema este ca nu putem cheltui decat atat cat ne da voie Ministerul Finantelor, ca sa nu depasim deficitul bugetar.
* Am sursa de finantare dar nu am spatiul fiscal. Romania da 1,4% din PIB pentru intreg acest domeniu.
* Atata vreme cat nu se vor intelege aceste mecanisme si nu vor fi finantari corespunzatoare nu vor putea fi schimbari considerabile in ceea ce priveste infrastructura.
* Cu banii pe care i-am avut am facut in asa fel incat sa terminam lucrari incepute de foarte multa vreme. Si acelasi mecanism vreau sa-l aplic si anul viitor. Sa pun banii in asa fel incat sa terminam cate ceva.
* Noi suntem singura tara din UE care nu da niciun fel de bani la infrastructura de transport feroviar. In nicio tara nu se fac investitiile din infrastructura feroviara din taxa de utilizare a infrastructurii. Toate se fac cu bani de la buget.
* Am cerut sa se schimbe aceasta situatie. Pana una alta nu am speranta ca voi avea succes.
* De prea multe ori cand nu au ajuns banii s-a taiat de la investitii. Se taie de la investii pentru ca investitiile nu pot sa faca greva."

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-675364...arlamentare.htm
VladG
Singura solutie ar fi concesionarea.
nairam
Pai cred ca, pentru autostrazi, cel mai bine ar fi sa vina investitorii sa faca autostrada pe banii lor si apoi ei sa-si scoata banii din taxarea folosirii acelor autostrazi pentru 29, 49, 99 de ani... Nu stiu daca este o solutie profitabila pentru investitori pentru ca nu stiu daca acestia isi pot scoate banii. Dar cred ca daca se va intampla asa ceva probabil ca noi (statul) vom da banii pentru constructie iar firma va incasa taxa de folosire chipurile pentru "intretinere"....
vijelie
Bai, nene, vorbiti cu o asa o nonsalanta despre miliarde de euro bagate in cea mai saraca tara din UE de ma ia cu frig.

LE Era sa uit... Asta e strategia pe 2010: [attachmentid=1627578402]
eloy
@vijelie
suna bine .... sa vedem la anu cat au reusit sa faca
Victoras2001
Tocmai au aratat la stiri doi soferi care si-au rupt masinile pe proaspat inaugurata Timisoara - Lugoj, de marele nostru ministru Berceanu. Asta nu-i nesimtitul care-a inaugurat o sosea de cativa zeci de km sub numele de "autostrada", apoi tipa dupa penele lui mircea badea, ca doar asta era prioritatea lui? Pana unde merge animalul asta cu tupeul? De fapt el n-are nicio vina ca e tinut cu orice chip in functia de ministru. Vina o are ala care-o freca cu "modernizarea Romaniei" ardea-l-ar vitriolu' pe mate. mad.gif
pleosc
Vad ca la o zi dupa investitura, zice ca n-are bani de la buget decat ptr 20km de autostrada.
SUPER! Noi punem bani ptr 20, UE ptr alti 20, ca asa se face, si ghici ce, aproape terminam A2.
Dar sunt aproape sigur ca nici 20km n-o sa fie gata la anu. A3pe Buc-Ploiesti ar fi de bun simt s-o termine, e teren plat, 40km. Dar sunt curios, conexiunea cu Aeroportul Otopeni, o fac din prima, sau asteptam inca ceva ani ptr un drum de doua benzi si 2 km?
In alta ordine de idei, am vb cu cineva care are o firma ce ar urma sa fie subcontractor pe A2 si centura C-ta si zicea ca cererea de piatra si agregate este infima, abia se misca pe centura, iar de restul nu prea stia nimic.
voyageros
da e clar la C. Turzii se lucreaza, inca de dimineata de pe la 8 excavau de zor la captul orasului iar masinile mari ale celor de la Bechtel incep sa-si faca simtita prezenta prin oras. Ii vad de cateva zile dar nu eram sigur dar se pare ca sunt pusi pe lucru. La nodul de la Turda se lucra pe piloni, probabil vremea ceva mai buna i-a scos la lucru. Doamne da!!!
neiu
unde si-au rupt masina pe timisoara -lugoj?eu am fost pe ea si e f buna cu exceptia unui pod unde se mai lucreaza!probabil circulau cu ochii inchisi.Nu iau apararea nimanui,puteau sa o termine mai repede dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
Serje
Adica astia: http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/ca-...n-de-gropi.html
Modus
Pe Timisoara-Lugoj se circula impecabil, nici urma de gropi acum!
minny
Subscriu ca drumul ala e impecabil. Eu vreau sa zic ca dintre toti ministrii transporturilor de pana acum parca Berceanu a mai miscat ceva si a fost si an de criza. Nu sunt mare fan dar omul a mai facut cate ceva si asta trebuie recunoscut, de exemplu cu exceptia podului amintit mai sus care leaga soseaua de centura Timisoarei si centura e functionala ceea ce e mare lucru. In Timis nu s-a mai prea investit mare lucru in ultima perioada si tinand cont ca se va reface de la anul si Timisoara Lugoj via Buzias + creare centura Buzias (asta e investitie CJT dar oricum) eu zic ca e o reparatie morala pentru acest judet sa ne mai punem la punct cu drumurile, mai ales ca s-au inceput si lucrarile la autostrada Arad - Tm iar Tm - Lg urmeaza. A, si centura Lugojului e destul de avansata. E bine.
schluppi
Subscriu ca nu s-au format nici un fel de gropi pe traseul Timisoara Lugoj, de cand acesta a fost terminat. Circul aproape zilnic pe acest traseu. Preluati cu grija informatiile furnizate de televiziuni, care ar face orice pentru audienta
LuluMOB
http://www.skyscrapercity.com/showthread.p...=689770&page=47 de la postul 933 incolo

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php...7&postcount=938

QUOTE
...
Pe de altă parte, chiar nu înțeleg unde ar fi groapa aia. Mie drumul mi s-a părut cu adevărat impecabil. Cu o singură excepție: pasajul peste CF de la Remetea Mare, plin de gropi foarte adânci.
...
pleosc
Stiu ca nu e tocmai on-topic, dar pe site-ul stirilor pro tv, cei ce comenteaza fac misto de tipul care a venit din spania sau italia ca e capsunar, ca ce-i trebuia masina de 15mii , ca asa merita.
Sincer, oare aia sunt sanatosi? Ce le pasa lor ce face omul cu banii munciti de el. Nu a dat in cap in tara. Daca erau ei in locul lui?
In alta odine de idei, Autostrada Soarelui e facuta praf, gropi f periculoase rasarite dupa ninsoare. Nu stiu, dar parca-i mai rau, nu mai bine.
voyageros
La C Turzii baga mare baietii, cred ca lucreaza si noaptea caci de la fereastra apartamentului vad si noaptea farurile masinilor inseamna au ceva banuti
neiu
nu stim sa facem poduri!
si la mintia a fost aceeasi problema (acum vreun an si ceva cind mergeam pe acolo)erau niste gropi nasoale pe pod
Am trecut si de curind si vad ca sa remediat(pina cind oare?)
voyageros
http://www.autostrada-transilvania.ro/articole/zfin/zf61.htm

bai frate au astia o boala pe autostrada asta ceva de speriat, in finalul reportajului spune unul acolo "In ultima luna autostrada a mai fost inchisa pentru lucrari de marcaje si montare de garduri de siguranta, pentru ca a fost inaugurata in graba" Unde frate? eu circul pe autostrada si sa mor de a fost blocata din cauzele astea, a fost acel accident de tiruri care , intradevar, au blocat la urcarea dinspre Gilau dar nimic altceva. Se circula putin? Aceasi senzatie am avut si eu dar m-am lamurit ca e din cauza ca poate prelua un numar mare de masini. Il invit pe ala din reportaj sa stea la capatul A3 si sa numere si o sa fie surprins, o suta de msini pe un drum de 4 benzi se vede altfel decat aceleasi o suta de masini pe un drum de 2 benzi de 5-6 m latime.
Adrian_Solenza
Va pot confirma ca pe A3 nu se lucreaza DELOC.. Trec saptamanal prin zona Gruiu - Lipia - Snagov.. Sunt 2 utilaje care le mai muta de colo-colo .. Portiunea care era cu piatra este acoperita cu zapada, iar unde se vrea a fi pod de trecere peste autostrada, sunt 3 piloni care stau bine-merci de 2 luni asa, fara nici un fel de continuitate!

Pe Moara Vlasiei, aceeasi poveste... Nu stiu, poate se munceste la Ploiesti, ca pana la Lipia nimic... Adica vreo 20 km!
rombul
pana in martie nu se mai lucreaza nimic pe buc ploiesti
nitz
QUOTE(voyageros @ 5 Jan 2010, 18:29)
http://www.autostrada-transilvania.ro/articole/zfin/zf61.htm

[...]Se circula putin? Aceasi senzatie am avut si eu dar m-am lamurit ca e din cauza ca poate prelua un numar mare de masini. Il invit pe ala din reportaj sa stea la capatul A3 si sa numere si o sa fie surprins, o suta de msini pe un drum de 4 benzi se vede altfel decat aceleasi o suta de masini pe un drum de 2 benzi de 5-6 m latime.
*



Daca traficul pe A3 acum e mic - sa-l vedem pe cel intre Oradea si Suplacu de Barcau, daca se va da drumul la segmentul acela. Se vor numara masinile pe degete cred, pana se termina toata bucata pana la Cluj.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.