Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
sorin_f39
In Romania crezi ca raspunde cineva pentru o lucrare facuta prost?
Apropo, pe drumul Tandarei - Fetesti, in perioada 2005 - 2006, drumul era plin de gropi. Ziceai ca au cazut bombe pe el. Stiti cum au astupat gropile? Au pus pietre! Atat. O data m-am oprit si m-am certat cu muncitorii. Trecusera masini pe acolo si probabil unele dintre ele trecusera peste gropile astupate cu pietre si astfel mai scosesera cateva pe sosea. Eu faceam slalom. Si m-am enervat o data si am oprit. In cearta cu muncitorii mi-am dat seama ca ei nu au nici o vina. Ce li se spune, asta fac. Iar cei care le spun ce sa faca sunt autoritatile. Cine se ia de autoritati in Romania? Nimeni.
daniel28
Mai avem 4 luni si se dau in folosinta primii km din Autostrada Transilvania. Sau, cel putin, asa spun guvernantii.
Daca se tin de cuvant, probabil urmatorii 25 de km se vor inaugura inainte de alegerile din 2012.

eloy
cred ca se vor da aia, si nu ca zic guvernantii, ci ca zice alde Sgarcitu, pe-ala il cred ca e om serios. Astia bat campii, habar n-au ce vorbesc, unii zic 25, altii 35, alti zic ca 25, dar cred ca 25 e TOATA distanta Turda-Gilau. Faza e ca fara nodul de la Gilau sau la Turda, degeaba se dau. Ce haz are sa meri 15 km pe judetean, 25 pe A.T. si inca 15 pe judetean iar???
Dar de facut se fac, ca e an electoral si sunt prea multi cretini in presa care baga fraze gen nu s-a dat in folosinta nici macar 1 km de autostrada, de parca sunt acadele,kilometrii astia,sa se dea cu bucata. Ce dracu faci cu 1 km? te plimbi inainte si inapoi?
A, si inca un argument ca se fac e ca le-au dat in sfarshit destui bani ca sa nu mai restranga activitatea si sa nu mai dea afara muncitori:

http://www.infrastructura.info/index.php?a...rticol1134.html
margelatu
25 Km nu e in nici un caz toata distanta Turda- Gilau. Eu sincer ma indoiesc ca se vor proiecta si executa noduri rutiere suplimentare(sau ma rog un fel de bretele de legatura, dupa cum se tot vehiculeaza), portiunea anuntata a se deschide e de aprox. 25 km (Tureni-Valisoara). Dar cum Romania e tara tuturor posibilitatilor nu e exclus ca in anul electoral curent sa asistam si la inaugurarea a 25 km din A3 (cu tot cu noile noduri rutiere facute cu scop electoral). Planuiesc in perioada urmatoare o vizita la santierul Autostrazii Transilvania, bineinteles cu pozele de rigoare. Pana atunci va doresc numai drumuri bune !
eloy
QUOTE(margelatu @ 28 Jul 2008, 07:41)
Planuiesc in perioada urmatoare o vizita la santierul Autostrazii Transilvania, bineinteles cu pozele de rigoare. Pana atunci va doresc numai drumuri bune !
*



Te asteptam smile.gif . Pe site la AT nu mai sunt update-uri din iunie, asa ca sunt curios ce s-a mai construit intre timp.
Ayden_CJ
auto... linie pe hartie--- Transilvania
25 km ??? 1 metru circulabil n-am vazut... oameni buni!, nu mai puneti botu la minciunile guvernului! daca pe vremea lui Ceasescu se raportau oile cu 7 picioare acum se raporteaza kilometrii de nimic , kilometri de vant, kilometri de minciuni. mai bine s-ar impusca cu totii! (guvernanti si CNADR, ce nume pompos)
cu stima
J o h n n y

Distanta Turda - Gilau e in jur de 50 de km, nu 25! Iar AT mi se pare o mare teapa, pretul lucrarii a crescut de 4 ori in ultimii ani. Ca sa nu mai vorbim de toti turcaletii care sunt adusi de la mama lor, muncitori necalificati fiind iar aici devin brusc si subit sefi de echipe sau chiar ingineri. Dar asta e o alta poveste. Banii astia care umple conturile Bechtel provin din credite externe, cel mai probabil de la Banca Mondiala sau BERD ori BIRD. Conditia ca aceste credite sa fie aprobate era ca romania sa lucreze doar cu Bechtel in construcita autostrazii, de aia nu a fost nici o licitatie, nimic, desi venisera nemtii cu o oferta mult mai ieftina in acelasi conditii dar au fost refuzati frumos. Si uite asa banii se intorc de unde pleaca, binenteles ca se adauga dobanzi plus preturile umflate ale lucrarii.... Totul pe spinarea noastra! Ati prins ideea,...
eloy
Intre Campia turzii si Gilau sunt 54 km, deci Turda-Gilau sunt vreo 44. Ziceam insa ca am auzit/citit declaratii ale unor guvernanti care anuntau zambitori ca vor fi dati in folosinta 25 km anu asta, virgula, turda-gilau, ca si cum aia ar fi toata distanta. Dupa ce ca au tupeu, mai sunt si habarnisti.
Repet, cred ca aia 25 intre tureni si valisoara vor fi inaugurati, dar sunt nefolosibili, in conditiile in care tre sa mergi pe comunale/judetene sa ii accesezi. 'Bretelele' alea sunt un fel de autostrada zburatoare, nici-o sansa sa se faca. Le-ar lua orcum inca 3 ani numa pt alea radmasa.gif
In alta ordine de idei, dupa unguri, pe care ii da toata lumea ca exemplu ca se poate, iata ca si sarbii ne-o iau inainte! Si aia sunt departe de a fi in UE!!!

"Belgrad, 29 iul /Agerpres/ - Președintele sârb a declarat marți că, odată cu finalizarea coridorului 10 de autostradă, de la granița cu Ungaria până la cea cu Macedonia și Bulgaria, Serbia va deveni centrul infrastructurii din sud-estul Europei, transmite Tanjug.

Sesizând importanța strategică și economică a atragerii transportului de mărfuri și persoane din și spre Uniunea Europeană pe direcția de sud-est, Tadic concluzionează că Europa va avea mult mai multă nevoie de Serbia după terminarea infrastructurii drumurilor începute decât în prezent.

'Ar trebui să luptăm ca Serbia să devină cea mai atractivă locație din sud-estul Europei pentru investitori, dar și cea mai atractivă soluție din perspectiva stabilității politice - să fim parte a soluției și nu problema în sine', a subliniat președintele sârb, care a vizitat o porțiune în construcție a autostrăzii. Fără completarea infrastructurii de drumuri, Serbia nu va avea capacitatea de a-și atinge potențialul de dezvoltare și nici de a atrage destui investitori internaționali.

Ministrul infrastructurii Milutin Mrkonjic a declarat că toate porțiunile coridorului 10 de autostradă ar trebui să fie terminate în maximum doi ani, conform termenului limită stabilit.AGERPRES/(Andrei Vălan)"
xcss
In alte vremuri, sefii CNADR sau cum saracia se numeste institutia aia cu drumurile ar fi fost pusi la zid si impuscati pentru inalta tradare.
vijelie
Ce se petrece cu A1 e dovada palpabila ca nici in "alte vremuri" nu erau lucrurile asa de clare cum ne place acum sa credem.
eloy
Man, asta cu "era mai bine inainte" e cam rasuflata. pe bune biggrin.gif
xcss
N-a zis nimeni ca era mai bine. Dar daca "inainte" cetatenii mentionati ar fi avut de facut autostrazi si ar fi lalait-o atata ca "acum", s-ar fi intamplat ce spuneam.
Serje
Da autostrada asta merge pe langa drumul actual? Nu o ia cam pe direct intre Turda si Gilau ? Asa cu nu prea conteaza distanta dintre Turda si Gilau, pe drumul care trece prin Cluj.
Minel
QUOTE(xcss @ 30 Jul 2008, 12:33)
ar fi lalait-o atata ca "acum", s-ar fi intamplat ce spuneam.
*



Si crezi ca ar fi suferit cineva dupa aia , ma indoiesc.. dry.gif , cei care sufera datorita acestor persoane suntem tot noi care circulam pe drumurile astea de .... sad.gif
vijelie
QUOTE(Serje @ 30 Jul 2008, 12:08)
Da autostrada asta merge pe langa drumul actual? Nu o ia cam pe direct intre Turda si Gilau ? Asa cu nu prea conteaza distanta dintre Turda si Gilau, pe drumul care trece prin Cluj.
*


Acum conteaza, fiindca incepand din toamna accesul se va face prin drumuri de toata jena, deja rupte de utilaje.
Iar cand autostrada va fi gata (probabil in anii 2020), aceasta prima bucata va fi tocmai buna pentru reparatii, vezi A2.
nasty
QUOTE(eloy @ 30 Jul 2008, 09:52)
dupa unguri, iata ca si sarbii ne-o iau inainte! Si aia sunt departe de a fi in UE!!!

"Belgrad, 29 iul /Agerpres/ - Președintele sârb a declarat marți că, odată cu finalizarea coridorului 10 de autostradă, de la granița cu Ungaria până la cea cu Macedonia și Bulgaria, Serbia va deveni centrul infrastructurii din sud-estul Europei, transmite Tanjug.
...toate porțiunile coridorului 10 de autostradă ar trebui să fie terminate în maximum doi ani, conform termenului limită stabilit.AGERPRES/(Andrei Vălan)"
*



...deci, in 2 ani, de la Belgrad la Salonic, se vor face vreo 5 ore, pe autostrada(600km) si va fi autostrada continua, de la Viena ( Praga, Bratislava)-Budapesta-Belgrad-Salonic ( la mare, la greci).
In loc sa fie a noastra gata: Bors-Brasov( Bechtel)-Bucuresti-Constanta( Mamaia)
IsNa
QUOTE(nasty @ 30 Jul 2008, 14:39)
, de la Viena ( Praga, Bratislava)-Budapesta-Belgrad-Salonic ( la mare, la greci).

*




Nu, va fi autostrada continua din Portugalia pana in Grecia.
Europa o coteste brusc spre sud la Szeged.
eloy
QUOTE(IsNa @ 30 Jul 2008, 14:30)
Europa o coteste brusc spre sud la Szeged.
*


radmasa.gif radmasa.gif funny but true!

30 Jul 2008, 15:54:
Daca va mai era dor de niste promisiuni smile.gif

Deva, 30 iul /Agerpres/ - Licitația pentru desemnarea constructorului porțiunii de autostradă Deva-Orăștie va avea loc în luna septembrie, a declarat, miercuri, primarul municipiului Orăștie, Iosif Blaga.
'Din ceea ce am discutat cu Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, licitația pentru desemnarea constructorului acestei porțiuni de autostradă va avea loc în luna septembrie. Sperăm să se țină de cuvânt și lucrările să înceapă cât mai repede. Inițial, această centură de ocolire trebuia să fie gata în anul 2002', a afirmat Iosif Blaga, într-o conferință de presă.
Porțiunea de autostradă dintre Deva și Orăștie face parte din Culoarul 4 Pan-European și are o lungime de 32,8 kilometri. Valoarea investiției este estimată la 200 de milioane de euro și este finanțată în proporție de 75% din fonduri nerambursabile ale Programului ISPA, iar diferența de la bugetul de stat.
J o h n n y

Ce imi place termenul ala "cat mai repede"... poate e raportat totul la scara istoriei smile.gif
andu911
astia oricum cauta sa faca autostrazi numai prin campii, ca doar nu-s fraieri sa faca Bucuresti-Brasov pe unde au de traversat muntii si costa de cateva ori mai mult
daniel28
Daca fac sarbii bucata lor de autostrada, iar bulgarii fac o bucata Sofia-Ruse, o sa fie mai comod sa vii din Budapesta pana la Iasi prin Serbia-Bulgaria-Bucuresti-DN2
eugeniuz2004
faina! pai de ce sa nu tragem si o raita prin Grecia. E tragic insa sa constati ca de la Iasi la Budapesta nu exista cale comoda de a circula. Si nici cu asfalt bun (cap - coada)
nasty
in naivitatea mea, credeam ca altele sunt motivele pentru care nu se face odata, in p.m., autostrada pana la Constanta. Acum totul are o logica:

"Tun de cel puțin 23 de milioane de euro al mafiei imobiliare la Compania de Autostrăzi: deși statul deține, pe malul canalului Dunăre – Marea Neagră, tot terenul necesar realizării tronsonului de autostradă Cernavodă – Constanța, a fost ales un alt traseu, care presupune exproprieri semnificative. ...soluția construirii autostrăzii pe terenul deținut de stat în apropierea canalului a fost totuși propusă, în cadrul unei ședințe “cu scântei”, desfășurate în octombrie anul trecut, sub conducerea directorului de la acea vreme, Mihai Grecu. Propunerea deranja însă atât de multe interese, încât din sală s-a ridicat un val aproape unanim de proteste și obiecții. Conform acelorași surse, mai mulți “băieți deștepți” cumpăraseră deja, înaintea ședinței cu cotonogeli, suprafețe întinse de teren în zona care a fost până la urmă aleasă pentru autostradă"

http://www.gandul.info/actualitatea/autost...ml?3927;2840324
J o h n n y
Totusi, cele mai bune afaceri se fac cu statul icon_mrgreen.gif
Vor vedea copiii nostrii autostrada asta!
A l e x
Da, pe la vreo 90 de ani asa
eugeniuz2004
repet ce probabil am mai spus si nu e ideea mea ci a unui coleg mai hatru:
vom merge pe autostrazile romaniei cu BICICLETA deoarece petrolul va fi fiind de mult gata cand autostrazile vor fi si ele gata. (sau mai rau vor merge copiii si nepotii nostri)
rombul
salut

are cineva vreo informatie recenta privitoare la autostrada Buc-Ploiesti in sensul daca se mai lucreaza la ea
eloy
QUOTE(rombul @ 6 Aug 2008, 11:05)
are cineva vreo informatie recenta privitoare la autostrada Buc-Ploiesti in sensul daca se mai lucreaza la ea
*


Si pe mine ma intereseaza, poate are cineva poze? Nu s-au mai auzit demult vesti, si teoretic la anu in toamna tre sa fie gata!
Pe langa Casuneanu & Co, de fac Moara Vl.-Ploiesti, am auzit la un moment dat ca s-ar fi apucat si italienii de la Tirena de treaba, in zona Centura-Moara Vlasiei. Evident, cu un an si ceva intarziere, din lipsa de teren expropriat. Asta era cam acu 4-5 luni, si de-atunci, nika! La americani de la Bechtel tipa toti jurnalistii de scandal si ministrii in cautare de tapi ispasitori, dar pe astia nu ii trage nimeni la raspundere?

6 Aug 2008, 15:21:
Pentru cine il doare cand trebe sa traverseze infernul care a ajuns Sibiul, uite un articol de acum 5 zile din Gardianu

http://www.gardianul.ro/transilvania/2008/...ba-s112605.html

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din România (CNADNR) a dat, ieri, ordinul de reîncepere a lucrarilor la centura ocolitoare a Sibiului. Consortiul format din „Max Boegl“, „Geiger“ si „Comtram“ nu are cum sa înceapa lucrarile la centura ocolitoare a Sibiului dintr-un motiv simplu: nu exista autorizatie de constructie.
vijelie
Todini au plecat fiindca vroiau in plus 2 ani si 15 milioane de euro.
Acum va dura mai mult si va costa triplu.
dmc
Eu daca as fi statul roman, mi-as cumpara utilaje, as angaja oameni, inclusiv specialisti in astfel de constructii si as face autostrada singur. Cred ca ar costa muuuuult mai putin decat prin firmele particulare. Dar cum suntem in Romania, acest lucru este imposibil de facut asa cum este imposibil sa construiesti si prin firmele particulare care cer niste preturi astronomice si nu fac nimic sau fac de foarte proasta calitate.

Oricat de optimist ai fi ca om, in final realitatea este crunta, nu avem si nu vom avea autostrazi/drumuri.
J o h n n y
Foarte usor de zis, insa in practica lucrurile nu merg chiar asa. E totusi mai eficient sa gasesti o firma specializata in constractia de autostrazi decat sa te apuci tu de capul tau sa construiesti. Nu uita ca avem o criza grava a fortei de munca in sectorul constructiilor, de unde aduci atatea oameni?

Nu e deloc imposibil sa construiesti prin firme particulare, sunt exemple destule in celelalte tari de la vest de noi, incepand cu Ungaria. Doar ca aceste firme trebuiau alese pe bune prin licitatii reale, fara intermediari si fara subcontracari, ca si in cazul bechtel unde s-a ajuns ca turcii sa ne faca autostrazi! De cand stiu turcii sa faca autostrazi??! Eu as fi mers pe mana nemtilor, suedezilor sau austriecilor care fac autostrazi de vreo 70-80 de ani... dry.gif

Aia de prin Dubai au facut insule artificiale, au mutat muntii din loc - la propriu, si-au facut port acolo unde nu era nimic inainte sau era desert, au contruit orase noi in desert si noi tot nu am terminat nici o amarata de autostrada, de la buc pana in constanta! Insa si-au ales firme de prima mana in domeniul constructiilor: germani si olandezi - care sunt super-specializati in contructii....
adip
http://www.zf.ro/articol_182524/austostrad..._de_asfalt.html

Austostrada Transilvania a inghitit peste 670 mil. euro, dar nu are niciun kilometru de asfalt

Extras:
Statul roman a cheltuit in ultimii patru ani aproape 675 mil. euro pentru proiectul austostrada Transilvania care in prezent nu are niciun kilometru de asfalt.

Cei mai multi bani, aproximativ 211 mil. euro, au fost cheltuiti anul acesta, dar compania americana Bechtel, constructorul autostrazii, nu a turnat pana in prezent niciun kilometru de asfalt, majoritatea lucrarilor efectuate fiind terasamente, structuri si imbracaminti rutiere pe tronsoanele 2B (Cluj Vest - Campia Turzii) si 3C (Suplacu de Barcau - Bors).

Ma-ntorc si eu in Romania sa fac autostrazi cu statul roman, ce p*!a mea! Nu promit sa fac vreun kilometru de autostrada din banii luati, dar o sa-mi platesc impozitele, parol!

L.E. Mi se pare mie sau cineva ar trebui judecat in situatia asta pentru inalta tradare, sau subminarea economiei nationale?
xcss
Si eu cand am zis...
vijelie
"Subminarea economiei" pe dracu, toate firmele din zona prospera in urma acestei autostrazi care nu se mai termina.
rombul
autostrada Transilvania o sa mai dureze , deoarece nu construiesc un drum judetean si in plus terenul din zona ridica mari probleme

ce se intampla cu Buc-Ploiesti ca aici avem doar campie deci lucrarile nu sunt asa complexe ca in Transilvania

si in plus pe centura ploiestiului se lucreaza infernal
ssilviu
radmasa.gif Pe centura Ploiesti s-ar lucra infernal daca ar fi gata in 2 luni. Nu peste 2 ani.
CataOlar
ce probleme, domnule? sa fim seriosi, asta cu terenul e o scuza jenanta. Croatii au construit 1000 km in 6 ani, si nu s-au dat in barci pe campii si dealuri, ci au gaurit munti.

LE: my bad, nu-s decat aprox 800 km care au fost construiti in intervalul 2004 - 2008.
gibonu
QUOTE(nasty @ 1 Aug 2008, 11:11)
in naivitatea mea, credeam ca altele sunt motivele pentru care nu se face odata, in p.m., autostrada pana la Constanta. Acum totul are  o logica:

"Tun de cel puțin  23 de milioane de euro al mafiei imobiliare la Compania de Autostrăzi: deși statul deține, pe malul canalului Dunăre – Marea Neagră, tot terenul necesar realizării tronsonului de autostradă Cernavodă – Constanța, a fost ales un alt traseu, care presupune exproprieri semnificative. ...soluția construirii autostrăzii pe terenul deținut de stat în apropierea canalului a fost totuși propusă, în cadrul unei ședințe “cu scântei”, desfășurate în octombrie anul trecut, sub conducerea directorului de la acea vreme, Mihai Grecu. Propunerea deranja însă atât de multe interese, încât din sală s-a ridicat un val aproape unanim de proteste și obiecții. Conform acelorași surse, mai mulți “băieți deștepți” cumpăraseră deja, înaintea ședinței cu cotonogeli, suprafețe întinse de teren în zona care a fost până la urmă aleasă pentru autostradă"

http://www.gandul.info/actualitatea/autost...ml?3927;2840324
*



Eu am auzit ca pe malul Canalului Dunare-Marea Neagra ar exista inclusiv o fundatie de autostrada (sau baza unei autostrazi, ca nu ma pricep), deoarece, Ceausescu a imaginat canalul cu o autostrada pe margine, insa din nu se stie ce motive aceea autostrada nu s-a mai definitivat.
Ideea este ca aceea fundatie ar putea fi consolidata, largita si asa s-ar face si tronsonul Cernavoda-CT, mult mai repede si mai ieftin.
vijelie
Daca e la fel de "buna" ca cea de la Buc - Pitesti, mai bine fara wink.gif
St
QUOTE(Johnny_Bravo @ 6 Aug 2008, 17:03)
... cazul bechtel unde s-a ajuns ca turcii sa ne faca autostrazi! De cand stiu turcii sa faca autostrazi??!
*




Ei stiu, si inca foarte bine, insa cu un guvern ca la noi bineinteles ca si turcii fac treaba de mantuiala.
adip
QUOTE(vijelie @ 7 Aug 2008, 14:53)
"Subminarea economiei" pe dracu, toate firmele din zona prospera in urma acestei autostrazi care nu se mai termina.
Daca mega-țeapa asta ar fi fost finantata din fonduri private nu m-ar fi durut chiar asa tare. Dar acolo s-au ingropat bani publici, aici e problema.
aliuta2000
QUOTE(vijelie @ 7 Aug 2008, 10:03)
Daca e la fel de "buna" ca cea de la Buc - Pitesti, mai bine fara wink.gif
*


Pe structura asta se poate reface autostrada ok daca se vrea la un pret mult mai bun.

ideea e ca ar trebui sa impuscam jumatate din oamenii nostrii politici "curati ca lacrima"
In germania , desi exizista autostrazi de autostrazi , ei construiesc , consolideaza , etc...etc .
Probabil cand vom ajunge noi sa avem astfel de drumuri cred ca nu se va mai circula pe sol , sau nu va mai fi nevoie de strazi cine stie . In zona suntem cei mai jalnici.
rombul
croatii in plus au avut f multe fonduri de investit pe cand noi nu prea am avut

deci stie cineva daca se lucreaza pe Buc-Ploiesti si cam care este stadiul lucrarilor


restul am citit numai povesti
nasty
QUOTE(gibonu @ 7 Aug 2008, 08:37)
Eu am auzit ca pe malul Canalului Dunare-Marea Neagra ar exista inclusiv o fundatie de autostrada...ar putea fi consolidata, largita si asa s-ar face si tronsonul Cernavoda-CT, mult mai repede si mai ieftin.
*



si cine mai ia bani din expropieri? imi pare rau , nu se aproba!

cu Cernavoda -Constanta, ne-am lamurit, acum vesti proaste in continuare si de la Bechtel:
http://www.zf.ro/articol_182524/austostrad..._de_asfalt.html

"Compania ar putea finaliza in acest an 25 de km de autostrada, intre localitatile Tureni si Valisoara, din judetul Cluj", adica nici macar Clujul nu se ocoleste, ca ar fi trebuit sa fie pana la Gilau
adip
QUOTE(rombul @ 7 Aug 2008, 19:57)
croatii in plus au avut f multe fonduri de investit pe cand noi nu prea am avut
wtf??? Tu vorbesti serios sau faci misto?
Slider
Pe ambele maluri ale canalului exista cate un drum - pietruit - pe toata lungimea canalului. De asta se auzea pe vremuri ca ar fi viitoarea autostrada.
CataOlar
@rombul: fii serios....nu spune ca la noi nu au fost fondur cand pana in prezent gaura neagra numita A3 a inghitit mai bine de jumatate de miliard de EUR cu rezultate 0...
Fii atent: http://www.hac.hr/index.php?task=ona&stask=9. Arunca o privire, fa niste calcule si vezi ce au facut ei in 2007 din 330 milioane EUR ( 1 EUR egal approx 7.16 kuna ). Cati km au construit, au dezvoltat si pe care au facut mentenanta. Si atunci vorbeste de fonduri insuficiente and stuff....
IsNa
QUOTE(nasty @ 7 Aug 2008, 14:05)


Dar si de jurnalisti de astia cretini si scandalagii m-am saturat deja... Auzi: nu s-a turnat nici un kilometru de asfalt!!

Pai cretinii astia cum isi imagineaza ca se face o autostrada? Facem saptamana asta 1km inclusiv marcajele rutiere si apoi ne apucam de urmatorul km?
Lasati naibii asfaltul ca ala e floare la ureche odata ce fundatia si mai ales constructiile necesare sunt facute!! Acolo-s efortul si costurile unei autostrazi, nu in stratul final de asfalt!
J o h n n y
QUOTE(CataOlar @ 7 Aug 2008, 09:17)
ce probleme, domnule? sa fim seriosi, asta cu terenul e o scuza jenanta. Croatii au construit 1000 km in 6 ani, si nu s-au dat in barci pe campii si dealuri, ci au gaurit munti.

LE: my bad, nu-s decat aprox 800 km care au fost construiti in intervalul 2004 - 2008.
*



Asta pentru ca nu au lucrat cu bechtel, care in europa mai are doar o singura lucrare contractata. Undeva prin Albania.... Adica le-o trage si albanezilor....
Si in Croatia autostrada in anumite zone e pe piloni, in munti.

QUOTE(St @ 7 Aug 2008, 10:59)
Ei stiu, si inca foarte bine, insa cu un guvern ca la noi bineinteles ca si turcii fac treaba de mantuiala.
*



Auzi, stii ce? Cand turcii or invata sa faca autostrazi atunci zboara porcul. Adica tu imi zici ca mai bine lucram cu turcaletii cand nemtii fac autostrazi de pe vremea lui Hitler?! Si care sunt in perfecta stare de funtionare si acum!! Sau suedezii, care sunt si ei experti in asa ceva, fac autostrazi super iar dincolo de gardul autostrazii ursul fumeaza....

QUOTE(adip @ 7 Aug 2008, 11:08)
Daca mega-țeapa asta ar fi fost finantata din fonduri private nu m-ar fi durut chiar asa tare. Dar acolo s-au ingropat bani publici, aici e problema.
*



Sunt bani luati din credite externe garantate de catre statul roman. Adica de catre noi
Totul merge mana in mana..... banca mondiala a acordat aceste credite fabuloase romaniei cu conditia nescrisa ca guvernul romaniei sa lucreze DOAR cu bechtel. Astfel banii se intorc de unde au plecat, din state, insa produc alti bani care vor fi folositi pt alte credite, la alte tari amarate din lumea asta. D'aia nu s-a facut nici o licitatie, nimic, nimic!! Neoficial, am fost obligati sa acceptam un contract profund dezavantajos pentru noi, asta pentru ca unii vor sa se imbogatesca. Totul la niste preturi super-umflate, ca deh, romanul e prost si nu se prinde. E evident cum functioneaza lucurile. Iar romania va fi impovarata de credite extene contractate si tot fara autostrazi. Probabil vor plati copiii nostrii aceste credite.... Cum dracu nimeni nu comenteaza atunci cand pretul autostrazii a crescut de aprox 4 ori fata de 2004?????!!! blink.gif blink.gif Suntem toti luati drept niste prosti?
St
QUOTE(Johnny_Bravo @ 7 Aug 2008, 23:46)
Auzi, stii ce? Cand turcii or invata sa faca autostrazi atunci zboara porcul. Adica tu imi zici ca mai bine lucram cu turcaletii cand nemtii fac autostrazi de pe vremea lui Hitler?! Si care sunt in perfecta stare de funtionare si acum!! Sau suedezii, care sunt si ei experti in asa ceva, fac autostrazi super iar dincolo de gardul autostrazii ursul fumeaza....
 
*




Aud, si stiu ca autostrazile alea din Turcia , care sunt de 100 ori peste cele din RO, sunt facute in mare parte de firme turcesti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.