Eu vreau o centura a Bucurestiului calumea. Asa voi prefera sa o iau pe acolo cand merg de la Piata Sudului in Militari decat sa tai orasul in doua.
CGB
30 Dec 2008, 09:01
QUOTE(vijelie @ 29 Dec 2008, 21:16)
Cel mai devreme prin vara lui 2010 va fi gata.
cine va fi gata? gaesti-tgv-ploiesti?!?!?!?!? pai hai s-o luam pe rand:
1. deja e 2009. e iarna. deci nici o sansa sa inceapa lucrarile mai devreme de primavara. adica prin aprilie. 2. inainte de-a incepe lucrarile, tre aduse utilajele. asta inseamna fro 2 luni. 3. apoi inca fro luna se odihnesc. 4. cand sa se-apuce de lucru...hop, apar neste modificari la proiect. inca fro 2 luni. 5. cand in sfarsit s-or apuca de munca....pac, vine iarna. 6. daca prin absurd s-ar apuca de lucru de maine, la viteza cu care se repara drumurile la noi (respectiv 1 km pe luna), tot ar dura lucrarile cel putin fro 3 ani. 7. daca printr-un absurd si mai mare s-ar apuca maine de reparat si-n 4 luni l-ar termina, la cat de bine se fac lucrarile la noi....in juma de an ar fi iar plin de gropi.
asa ca...
cat despre centura bucurestiului, e ceva de domeniul SF-ului dus la extrem. uitati-va numa de cand se chinuie sa faca centura ploiestiului (partea de vine de la bucuresti spre dn1). in 2 ani au asfaltat 2 benzi din 4, pe-o distanta cam de 500 m.
alt exemplu: sinaia-tgv-bucuresti (pe paduchiosu, cota 1000). traseu folosit ca alternativa la dn1 de multa lume. p-acolo nu numai ca-s gropi, da' au inceput sa dispara portiuni intregi de drum. din cauza alunecarilor, s-au dus la vale bucati intregi din cate-o banda. plus ca daca nu cunosti drumul, sint zone cu denivelari asa de mari ca risti sa ajungi in prapastie sau sa ramai suspendat cu masina pe ridicaturile formate (am vazut un mondeo nou, ramas cu burta p-un sleau d-ala).
si berceanu mai are tupeul sa spuna ca ne umple de autostrazi?
S-a terminat procesul in legatura cu licitatia pentru Ploiesti - TGV - Gaesti???
Ca fapt divers, au asfaltat portiunea de 1 km intre Ionesti (imediat dupa ce treci podul peste Arges si faci dreapta spre A1) si iesirea pe A1 spre Pitesti. Am trecut de Craciun pe acolo. Fata de ce era inainte (cratere imense) acum e parfum. Insa nu poti sa nu remarci ca asfaltul nu a fost turnat drept. Drumul e usor valurit iar iesire de pe asfaltul nou e super. Numai buna sa vezi daca isi mai fac treaba bine amortizoarele.
alexxxxx
1 Jan 2009, 21:25
In sfarsit au adoptat legea exproprierilor, poate asa se pot misca lucrurile mai cu talent. In modul ideal, nu vor mai exista situatii ca cea a baiatului de etnie conlocuitoare care-si evalueaza shaormaria de pe traseul pasajului Basarab la 700.000 euro. In practica, om vedea. http://www.gandul.info/economia/importante...ml?3936;3689469
margelatu
9 Jan 2009, 10:45
S au actualizat pozele pe site ul AT, http://www.autostradatransilvania.ro/, deci s ar parea ca si in decembrie s a lucrat cate ceva pe acolo. Pana vom circula pe autostrazi la noi in tara, iata niste poze cu celebrul DN 1, am facut vreo 3 km in aprox. 3 ore la intrarea in Predeal dinspre Brasov. Observati si pe cei care depasesc coloana, mai erau si altii care isi pierdusera rabdarea si scoteau masinile in afara drumului si o luau pe jos. Va salut !
RZV
12 Jan 2009, 15:30
S-a lucrat putin si foarte putin in Decembrie pe Autostrada Transilvania. Oricum s-a lucrat cu mult mai mult decat se lucreaza acum, iar pozele acelea sunt doar pentru propaganda.
Acum ritmul lucrarilor este ZERO (si asta nu din cauza conditiilor meteoroloigce neprielnice precum ar crede unii). Nu se lucreaza pentru ca cei care gestioneaza proiectul nu sunt in stare de nimic. (atat defunctul CNANDR, parte din MT cat si marea coalitie monstruoasa Bechtel-Enka), si se pare ca nici in viitorul apropiat nu se va lucra. Estimarea spune ca pana la mijlocul lunii februarie nu se va misca un ac, urmand a se decide ulterior ce se va intampla, ce buget va fi, cati" METRII" vor putea fi realizati anul acesta. Deja e utopic ceea ce se intampla, si frizeaza chiar si cel mai elementar bun simt si respect pentru cetateni. Foarte probabil aceasta autostrada nu va fi realizata niciodata, iar distanta Brasov-Bors (415 km) nu va putea fi parcursa in 4 ore.
Traiasca ROMANIA cu a ei locuitori, alesi, interese, contracte, samd.
Ce anume intelegi prin "stadiu avansat"? E vorba de 415 km din care, dupa 4 ani de frectie, numai un sfert sunt inceputi, in diverse stadii de finalizare. Iar deadline-ul e 2013, adica peste 4 ani.
eloy
13 Jan 2009, 12:42
Asta cu Sibiul e cea mai trista :-(. Nici nu vreau sa ma gandesc de cand se taraie cu nenorocita aia de centura. trebuia sa fie gata cand? 2006? 2005? in fine, cica macar se misca la timisoara-arad: FCC Construccion și Astaldi vor începe în februarie lucrările în valoare de 482 milioane lei (fără TVA) pentru construcția autostrăzii Arad - Timișoara, au declarat luni pentru NewsIn reprezentanții Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR). Consorțiul FCC Construccion -Astaldi va construi 32 kilometri din Coridorul Pan-European Vest, 31 de poduri și 13 canale de drenaj. Durata de execuție a lucrărilor este de 24 de luni, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 24 de luni. Contractul de lucrări pentru Execuția Tronsonului de Autostradă Arad Timișoara, Proiectul Autostrada Arad-Timișoara-Lugoj beneficiază de BEI. Autoritatea contractantă este Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR). Criteriul de atribuire a contractului a fost prețul cel mai scăzut oferit de firma care a îndeplinit criteriile tehnice.
faza misto aici de comentariul de pe site-ul cnadnr Conform prevederilor contractuale, termenul limită pentru predarea terenurilor către Antreprenor este aprilie 2009 ce n-as da sa o vad si pe-asta! sa fie un tronson complet expropiat si liber de sarcia arheologica pe care sa lucreze aia de la cap la coada si de la coada la cap si sa nu mai aiba scuze, in caz de intraziere clar sa fie vina lor. Dar e o utopie ca sa zic asa
Nu cred ca am gresit referindu-ma la acest proiect ca la un proiect care pare a avea din ce in ce mai mici sanse de realizare, adica fiind intrucatva utopic (proiectul in sine). Cred ca s-a inteles ce am vrut sa exprim.
@Vijelie
Intr-adevar doar un sfert sunt inceputi, dar stim bine din ce cauza celelalte trei sferturi sunt virgine inca, nu? Aici chiar nu putem reprosa nimic BEJV-ului, ci acelorasi responsabili de proiect din MT, echipei de renegociere din 2005, etc. Oricum nu cred a se realiza mai mult de o viitoare portiune Campia-Turzii - Bors, si asta cu destule zbateri si foarte probabil cu alt antrepenor general.
Sindicatul Bechtel anunță proteste dacă compania nu reia lucrul la Autostrada Transilvania
Sindicatul salariaților Bechtel va organiza proteste dacă demersurile de rezolvare a situației întreprinse pe lângă autoritățile centrale nu vor da roade și nu va fi reluat lucrul la autostradă, a anunțat, marți secretarul regional al Federației Sindicale Familia, Nicolae Feneșan.
Sindicatul Transilvania al Salariaților Bechtel este afiliat la Federația Sindicală Familia, transmite corespondentul NewsIn.
Feneșan a declarat, marți, în cadrul unei conferințe de presă, că dacă demersurile de rezolvare a situației întreprinse pe lângă autoritățile centrale nu vor da roade, atunci sindicatul este pregătit de proteste. “Aceste sesizări ale autorităților sunt urmate, în condițiile în care nu suntem auziți, de sensibilizări, de presiuni gen miting de protest, gen pichetare a Prefecturii”, a afirmat Feneșan.
Sindicalistul a spus că are încredere că ministerele de resort, precum și clasa politică, vor lua decizia corectă atât din punctul de vedere al celor 2.300 de angajați care sunt amenințați cu concedierea, cât și din perspectiva finalizării Autostrăzii Transilvania. "Demersurile noastre vor continua. Vom face presiuni. Am făcut adrese către primarul ministru, către Ministerul Transporturilor, Ministerul Muncii și am luat contacte cu CNADR. Avem încredere că lucrările se vor relua. Este o decizie politică care va trebuie să fie luată, avem speranțe că aceasta va fi atât în favoarea salariaților, cât și în favoarea Autostrăzii Transilvania”, a spus secretarul regional al federației sindicale.
La rândul său, președintele Sindicatului Transilvania al Salariaților Bechtel, Mihai Lup, a spus că în momentul de față doar circa 300 de salariați mai au activitate, la lucrări de conservare. “La momentul actual, mai muncesc în jur de 300 de oameni. La Chiribiș (n.red. – punctul de lucru al Bechtel, pe aliniamentul Autostrăzii Transilvania de pe raza județului Bihor) aproape nimeni nu mai e, doar câțiva oameni. Anii trecuți, în lunile de iarnă s-a muncit non-stop, tură de zi, tură de noapte, în 24-25 decembrie, în 1-2 ianuarie nu am avut nici măcar liber”, susține Lup.
Acesta a afirmat că oamenii sunt supărați pentru că au muncit cât au putut de bine și acum se tem că vor fi concediați. "Oamenii sunt foarte supărați, dezamăgiți pentru că întotdeauna au muncit, au dat 100%, au stat peste program, au muncit două săptămâni fără întrerupere dacă li s-a cerut, dacă li s-a cerut să învețe o nouă meserie au învățat-o și acuma, în pragul iernii, sunt trimiși acasă, prima dată sub forma unui șomaj tehnic, iar după aceea, probabil, o concediere”, a spus liderul de sindicat
pleosc
13 Jan 2009, 19:38
Pe bune, sunt foarte frustrat. Nu se mai aude nimic de tronsonul Cernavoda-Constanta si Centura Constantei. Circula zvonul ca s-a semnat contractul, ca le face tot Astaldi, dar nu lucreaza nimeni si nici nu s-ar parea ca o sa se apuce prea curand. In curand tirurile o sa sufoce orasul la iesirea spre Mangalia, iar vara este deja ditamai circul tot acolo. Plus ca au facut un sens giratoriu la bifurcatia spre Cumpana, au prioritate cei ce vin din Cumpana fata de cei ce vin dinspre Mangalia.
rombul
13 Jan 2009, 21:42
buc-ploiesti ce se mai aude de ea
bendix
14 Jan 2009, 09:58
Nici de centura Timisoarei nu se mai aude nimic
eloy
14 Jan 2009, 12:17
@rombul pai bine maestre, nu tu erai specialist in buc-ploiesti? poate ai tu vesti din interior ca in presa n-a mai aparut nika
rombul
14 Jan 2009, 18:49
QUOTE(eloy @ 14 Jan 2009, 13:17)
@rombul pai bine maestre, nu tu erai specialist in buc-ploiesti? poate ai tu vesti din interior ca in presa n-a mai aparut nika
nu am nici o veste si nici nu mamai intereseaza asa f mult am vrut sa vad daca mai intervii . nu lucrez in onstructii ti-am mai spus daca vrei sa intelegi bine daca nu insista pe varianta ta buc-ploiesti=33km +5 fundatii la niste pasaje in partea buc nu sa facut nimic
eloy
15 Jan 2009, 14:55
@rombul maestre, chiar nu ma intereseaza unde lucrezi, poti sa fii si seful gazprom sau osama bin laden, ideea era ca tu stii mai multe despre A3 si preferi sa intrebi in loc sa informezi. revenind, care e ideea cu 33 km ? te pomeni ca or fi gata deja? pai 43 sunt toti, in ritmu asta ar fi gata in iunie . si s-ar fi laudat Tariceanu daca era asa. deci ce e cu aia 33?
voyageros
15 Jan 2009, 21:24
am trecut acum cateva zile pe la "autostrada" Cluj-Turda prin Petresti (cei din zona cunosc)...pustiu, ziceai ca a fost o calamitate nici tipenie de om. In schimb ceva lucru se vedea pe partea inspre Turda dar nu exagerau nici acolo. Poze n-am avut la ce ca peisajul e neschimbat...
eloy
20 Jan 2009, 11:15
azi mere Berceanu pe santier la AT. zicea acu 3 saptamani ca vrea sa le propuna sa nu mai faca ei tg mures- brasov. zicea ca le da bani... daca nu stiu ce. sa vedem ce iese
de la buc-ploiesti=43 km pe ce harta?sa-mi arati si mie te rog
yO_
20 Jan 2009, 22:52
Cei de la Realitatea s-au plimbat astazi pe deasupra autostrazii Bucuresti-Ploiesti:
kog
20 Jan 2009, 22:57
oare de ce nu ma mir?
margelatu
21 Jan 2009, 09:52
E bine totusi ca macar mai misca cate ceva si pe acolo chiar daca destul de subtire ( cateva excavatoare si basculante ), ce m a iritat pe mine e profesionalismul unor jurnalisti,invitati sau cum s or fi numind care spun Citez: " In tarile vestice sunt mult prea multe autostrazi...se construiesc mai multe proiecte decat e nevoie ". Am ramas perplex, nu trebuie sa fi foarte inteligent sa ti dai seama ca o autostrada sau un drum nu se face asa usor ca o masina, ritmul de crestere a numarului de masini (poate acum criza il va tempera) nu poate tine pasul cu constructia de drumuri. Si pe autostrazile din vest se intampla sa stai ore intregi in blocaje. Asta e ce sa i faci,... in zilele noastre oricine e mare jurnalist sau analist !
alexxxxx
21 Jan 2009, 11:42
Analiza de inceput de mandat a dl Berceanu pe cei 100 m de autostrada "la cheie" din AT, declaratii date in mijlocul unor turme de porci, la propriu :
de la buc-ploiesti=43 km pe ce harta?sa-mi arati si mie te rog
ma refer la m. vlasiei - ploiesti, evident. credeam ca suntem de acord ca italienii stau de-a binelea, ceilalti ce mai misca oarecum.
QUOTE(yO_ @ 20 Jan 2009, 22:52)
Cei de la Realitatea s-au plimbat astazi pe deasupra autostrazii Bucuresti-Ploiesti:
stie cineva ce sat sau din ce sat sunt casele alea unde se propteste sectorul de autostrada filmat din elicopter? Sunt curios ce fac acolo, darama ceva case, fac pasaj... pasaj ar trebui sa faca oricum, e si un drum acolo vad, desi nu-mi dau seama daca e DJ sau DN
rombul
21 Jan 2009, 19:23
QUOTE(eloy @ 21 Jan 2009, 14:08)
stie cineva ce sat sau din ce sat sunt casele alea unde se propteste sectorul de autostrada filmat din elicopter? Sunt curios ce fac acolo, darama ceva case, fac pasaj... pasaj ar trebui sa faca oricum, e si un drum acolo vad, desi nu-mi dau seama daca e DJ sau DN
Barcanesti iar acel drum este Dj 101 care duce spre Rafov
eloy
22 Jan 2009, 10:52
QUOTE(rombul @ 21 Jan 2009, 19:23)
Barcanesti iar acel drum este Dj 101 care duce spre Rafov
asa aproape de ploiesti deci? nu ma asteptam mersi si zici ca sunt 33 km construiti la nivelul asta? ar fi o treaba
rombul
23 Jan 2009, 18:59
QUOTE(eloy @ 22 Jan 2009, 11:52)
asa aproape de ploiesti deci? nu ma asteptam mersi si zici ca sunt 33 km construiti la nivelul asta? ar fi o treaba
E baieti misto bechteleii astia. Cum altceva nu aveau oamenii aia, au gasit de cuviinta americanii sa le ia bani pt. apa din propriile fantani...
rombul
4 Feb 2009, 18:08
nici o stire nimic despre autostradute expertii ;eloy, vijelie nu mai aveti nici o stire nimic
dacialoganmcv
4 Feb 2009, 18:11
chiar asa, ce stiti despre autostrada Pitesti-Craiova (Autostrada FORD) care o va construii firma lu' Cocos? am auzit ca firma acestuia a construit o statie de betoane la iesirea din Bals spre Craiova.
vijelie
4 Feb 2009, 18:19
Bre, treaba e nasoala: NU SUNT BANI. Nici la bugetul de stat, nici la BEI, nici la BERD, nici la matusa UE, pe nicaieri. A cere finantari de la cei mentionati mai sus in acest moment e ca si cum i-ai injura de mama pe functionarii respectivi (si care intre noi fie vorba, merita sa fie injurati, dar e alta discutie).
@Loganel_AG: Se vor face studii (sume mici, platite de la buget) dar nu se va sapa un metru cub. Au gasit o alternativa mai ieftina: DN6.
chiar asa, ce stiti despre autostrada Pitesti-Craiova (Autostrada FORD) care o va construii firma lu' Cocos? am auzit ca firma acestuia a construit o statie de betoane la iesirea din Bals spre Craiova.
Nimic nou...se face pe HARTIE. Berceanu a inceput niste studii de fezabilitate elaborate, care dupa cheltuirea a cateva milioane de dolari se vor materializa prin tragere unei linii pe harta. Cam atat cu stirile calde! Mai reluam discutia peste 3-4 ani. Pana atunci, mai vb la topicul cat mai costa o bieleta, o planetara, imi troncane masina, am facut 100Km in 4h, etc.
eloy
5 Feb 2009, 16:20
mhh bani cica sunt ceva, vreo 800 milioane de euro, dar se duc repede... vreo 420 mil la bechtel, din care 135 erau datorie deci... vreo 50 la a2, vreo 50 la buc-ploiesti... si restu pe la centuri ocolitoare. in conditiile in care cica suma necesara ar fi de 5melearde numa anu asta. interesanta e o HG pe site la MT care anunta scurt ca se platesc toate datoriile din 2k7 si 2k8... dar se pare ca de fapt sunt doar cele de pe AT, pe langa cluj marea parte.
vijelie
5 Feb 2009, 18:21
Era si cazul ca macar unele firme sa-si primeasca banii. Cineva imi spunea ca e siderat de cat de prost poa' sa merga treburile in Romania, ei intentioneaza sa-si concentreze eforturile spre... Bulgaria, tara care plateste la timp lucrarile pe care la aproba.
daniel28
6 Feb 2009, 08:45
Stati linistiti, nici anul asta nu se va face nimic. In buget, cica, s-au alocat 10 mld euro pt investitii (in toate domeniile), dar astia sunt bani ipotetici. Daca la buget nu se vor face incasarile prognozate (si multi spun ca bugetul e prea optimist, inclusiv UE si FMI), cheltuielile care se vor taia vor fi chiar cele cu investitiile, ca doar n-o sa taie salariile la bugetari. Exact ca pe vremea lui Ceausescu, cand se faceau 5000 de kg de grau la ha si se raportau 8000. Si dupa cum necesarul de consum intern era de 3000 de kg la ha, ramaneau 5000 de exportat, adica productia reala, iar romanul manca productia de pe hartie. Asa o sa fie si cu autostrazile in 2009: "Am vrut, dar nu au fost bani". Iar la argumentul asta nu se poate raspunde.
6 Feb 2009, 09:55: Probabil ca se vor aloca ceva bani la AT, ca sunt datorii neplatite si nu trebuie sa suparam Marele Licurici (acum devenit negru). Apoi se vor plati datoriile la Moara Vlasiei - Ploiesti, ca aia sunt asfaltatorii prezidentiali, cu contract dat de Berceanu. Daca astia au ajuns sa spuna ca ultimii 55 de km de pe Buc - Constanta se vor termina in 2015, ce pretentii sa mai avem ca se vor incepe lucrari noi !!! Iar partea cu centurile va fi o chestiune pur politica: e primarul nostru, ii dam, nu ... De ex: pentru centura Bacaului licitatia a fost (sau trebuia sa fie) pe 7 iunie 2008. De atunci nici o informatie. In lista de centuri care vor fi finantate de Berceanu, nu mai apare Bacaul, ca are primar PNL. Stavarache, marele luptator impotriva coruptiei PSD-iste din Bacau se lauda in campanie cu "meritul" de a fi atras fonduri pt centura Bacaului. Cu toate ca era proiectul CNADNR nu al primariei. Dar "multi vad, putini cunosc". O sa vad ce va mai spune peste (inca) 3 ani. PS: Nu sunt fan PSD, ci am votat cu Stavarache ca sa nu se intoarca Sechelariu pe "tron".
body
6 Feb 2009, 10:17
@vijelie Sa se duca frate in bulgaria si sa-i tepuiasca si pe aia , ca sincer eu unul m-am saturat pana peste cap de bechtel . Au incasat cat au incasat si nu au dat gata nimic , si sa lase vrajelile cu exproprierile ca nu mai tin . Intamplator am avut si eu ceva tangenta cu proiectul asta , noi fiind cei care am facut ceva lucrari pt proiectantul general , lucrari referitoare la conductele care intersectau traseul autostrazii , mai ales in zona Suplacul de Barcau . Mincinosi ca bechtelul in romania io unu nu am vazut .
Eu nu inteleg, de ce nu se concentreaza pe o singura autostrada, o fac pe aia, e facuta, trec la urmatoarea. Terminau Buc-Constanta, treceau la Transilvania (ca era inceputa), apoi Bucuresti-Ploiesti si etc. Adica, mi se pare de bun simt...dar deja la noi nu prea mai conteaza.
vijelie
6 Feb 2009, 13:37
Cum zici tu ar fi insemnat sa se apuce de AT prin anul 2105, ori uncle Bush a avut nevoie de bani anii astia.
cu un pic de noroc, in astia 4 ani inauguram gilau-campia turzii (turda-campia , un pic mai greu, numa depozitu ala de lindan va dura 2 ani si multi bani sa il elimine). cu ceva mai mult noroc, moara-vlasiei-ploiesti si suplacu-bors. prima va fi aproape nefolosibila (se ajunge ca dracu pana la m vlasiei, si bucata aia de 19 km nu o vad terminata neam). cernavoda-ct stim deja, cel putin 2015, iar timisoara arad.... prefer sa nu ma pronunt. cam atat.
RZV
9 Feb 2009, 18:55
Intr-adevar cu ceva bani si multa, adica MULTA vointa politica si implicare pe la Atotputernicele Companii Nationale de utilitati s-ar putea termina km 10 (Turda)- km 52 (Gilau) din AT. Ar fi ca o centura S-V s a Clujului care ar mai degreva din trafic. Toate acesete se pot intampla insa doar sub rezerva de a "ne misca mai cu talent". Ca daca o mai lalaim cu aprobari de bugete, dezbateri, negocieri, etc. ne apuca jumatatea lui Martie (anticipata deja de antreprenor), si pana isi face acesta remobilizarea, chemarea oamenilor din suspendari plus ANGAJARI SUPLIMENTARE sau gasire de subcontractori, cam trece baba cu ai iei 2009 colaci. Dar deh, o tara si niste conducatori pe care ii meritam avem.
Repsecte.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.