Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Poveste "ohne" Valvetronic
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94
bmwh548
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2015, 23:05)
leduri de 1.25 lei
*



Mai nou esti expert si in leduri? Eu folosesc frecvent Osram SMD (diverse culori si temperaturi de culoare, dar intensitate normala nu superluminoase) si costa (la magazin ca probabil de la importator le-as lua la pret de nimic) ~1.4 lei. Data viitoare cand vrei sa spui "subtil" ca un produs e de doi bani spune ca e de doi bani.

PS: reciteste-ti posturile ca ai niscaiva greseli de scriere (da, stiu, autocorectarea e de vina).


La Deva laptele este alb. Sunt sigur ca si la Iasi este la fel. La tine vad de multe ori ca este negru si nimeni nu te poate convinge de contrariu. Ai prins sensul ledurilor de 1.25 lei intr-un mare fel..
paul_p
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2015, 19:38)
Dacă Ate și restul producătorilor reproduc o piesă la care BMW nu și-a dat acordul / patentul, nerespectând o cotă nesemnificativă cum este asta, se ocolesc multe încurcături legale ce țin de dreptul de proprietate, etc, șamd, întrucât nu mai este clasată drept copie neautorizată.

Discuția asta am avut-o chiar cu marian după ce am vorbit cu nenea de la BMW Temeșvar și am constatat că de fapt cumpărasem corect plăcuțele Ferodo.
*

Nu sunt asa de insistent ca tine, dar nu cred ca e nevoie sa fabulam cu chestii gen patent smile.gif.

Chiar nu te mira ca masina ta este probabil unica masina din lume la care nu se potrivesc piesele special facute pentru ea? Ma refer ca nu se potrivesc la modul grosolan, adica placutele nu incap daca nu pilesti 5 mm?!

Mai au si altii BMW-uri si nu au pus toti placute originale ci au luat ATE, fara sa fie nevoie sa pileasca din ele. Doar nu crezi ca la masina ta sunt patentate dimnensiunile placutelor si producatorii aftermarket le fac intentionat cu dimensiuni gresite? ohmy.gif

Legislatia europeana a dat liber la producatorii aftermarket. Este interzis monopolul producatorului masinii si al service-urilor autorizate in ceea ce priveste obligarea utilizarii doar a pieselor de origine. Nici macar pe perioada garantiei nu se poate impune asa ceva.

QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2015, 19:38)
Toate reperele Ate de pe BMW sunt inscripționate BMW Ate, lucru care dă de gândit.
*

Diferenta intre piesele inscriptionate in plus cu BMW este ca trebuie sa indeplineasca niste criterii de calitate suplimentare impuse de BMW. Cele care au doar sigla producatorului pot fi piese aparent similare, dar care nu indeplinesc cerintele de calitate impuse de BMW.

De obicei piesele pe care producatorul le livreaza fabricantului masinii sunt superioare celor livrate pe un alt canal de distributie.
marian-j
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2015, 18:18)
Moncher marian, dă-ți cu părerea, mereu avizată. Ate vs Ferodo, Ate aftermarket au fix aceleași cote cu Ferodo. Nu că n-aș ști ce părere ai, doar așa, drept "notă informativā" pentru cei care consideră că pun în pericol urșii polari, banchizele, Meganu producător de benzen al lui argon, Honda marinelului, etc, șamd  biggrin.gif

[attachmentid=1627978160] [attachmentid=1627978161]
*


Micul segment(cca 2mm patrati) ce trebuie sa dispara,ie fix-pix.Placa-suport a materialului de frictiune este atat de groasa incat nu merita sa iti bati capul.Portiunea ce urmeaza sa dispara prin polizare,este una de ghidaj.De ce crezi matale ca zona respectiva nu este acoperita de acel material izolator ce impiedica disiparea caldurii?Imi raspund singur la intrebare:doar ghideaza placuta in etrier,si atat.Fortele(uriase!) ce intervin in momentele de franare,se vor situa in alte parti alte parti ale ansamblului de franare,nicidecum in acei meschini mm lipsa.Doar nu-ti imaginezi ca placutele de orijine au suportul metalic din titan. happy.gif
Ca sa punem punct disputei:polizeaza placutele,le pui pe bufnitoi,o iei usor spre Temeswar,io ma sui pe "locul mortului" si ma duci unde(si cum) vrei matale.Daca ne rupem grumazurile,inseamna ca am gresit pe undeva. sleep.gif
Astfel rezolvam si gaurile de O3,si banchizele,balenele albastre,usw.Matelotu' ii departe si nu-l intereseaza,iar domnul ce are motor de doi litri pe usi,daca se teme,sa-si tina bolidu' in garaj! 04.gif
Nu stiu de ce ma tot situezi ca fiind un "adversar" al firmelor Ferodo sau Brembo.Io prefer Ate,fara sa denigrez concurenta.Pana la proba contrarie!Am povestit ca am refuzat sa cumpar un filtru de aer Mann.Si chiar nu ma asteptam sa o fac vreodata!! sad.gif Mann chinezesti! wacko.gif Cine dreaq si-ar fi putut imagina asa ceva?!Dumnezo sa-l imbucure pe uica argon,ca mi-o deschis ochii la timp. smile.gif



QUOTE(corbex @ 20 Jan 2015, 19:15)
Ca esti cusurgiu si perfectionist.  Fetelor nu le plac barbatii din categoria asta.  O sa te multumesti cu o ochelarista tocilara.
*


Heh,venerabile domn,imi permit sa-ti atrag atentia ca s-au mai schimbat unele cestii,in ultima jumatate de veac.Cred ca habar nu ai ce stie face o tocilara cand isi da jos ochelarii! biggrin.gif
"O sa te multumesti",e un fel de a zice! happy.gif


QUOTE(Markos @ 20 Jan 2015, 19:44)
Eu altceva n-am înțeles (da' recunosc că n-am citit cu foarte mare atenție tot dialogul vostru): nu există plăcuțe de frână pentru mașina ta care să intre din prima, fără pilituri și ajustări? Sau se găsesc doar la reprezentanță?
*


Eh,fix chestia asta ma nedumereste si pe mine.Maxim!



QUOTE(Markos @ 20 Jan 2015, 20:22)
Atunci e bulangeală pe față!  mad.gif
*


Zici?
Fii atent:uneori sunt lovit de accese de snobism.Recunosc,si insir mai jos. blush.gif
EX.1
Amu ceva vreme,mi s-or gatat placutele de frana la pisoi.Alea dinainte,ca pe spate are saboti.Si ma duc la Bavaria.400 ron placutele+senzor de uzura+sigurante,cca 600 ron.Daca nu montam placutele in reprezentanta,nu capatam nici un fel de garantie! blink.gif
Cu patru sute ,lei-tramvai,mi-am pus placute noi si am schimbat si lichidul de frana.Ate,manopera,factura,garantii,tot tacamul!
EX.2
Bateria imi dadea semne ca vrea sa raposeze.Pret la reprezentanta BMW:o mie de lei! ohmy.gif
Mi-o trimis un preten o baterie din Doici.50 de oiro,garantie 2 ani,fara limita de km.E drept,cu bateria din reprezentanta mi s-ar fi inchis perfect compartimentul dedicat.Cu asta ce o am,ramane un luft de cca 5 mm.Oare ar fi meritat sa dau aprox 160 de iepuroi in plus,numai ca sa se clipseze capacul la locul lui? unsure.gif



QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2015, 21:38)
Prețul a doo litre de oloi de cutie de viteze nemțască este 279,72 lei, fără manoperă, evident ! Cum vi se pare ?
*


Alt snob! sleep.gif


QUOTE(cdadan @ 20 Jan 2015, 21:55)
Eu am luat doar un litru jumate, d-aia cred ca am plătit mai puțin.
Vezi ca oloiul se ia funcție de nus' ce bulina/buline de pe cutie. Aia din reprezentanta n-au știut exact nici cu talonul in mana, s-au întrebat unii pe alții, da' pan' la urma mi-au turnat ceva in bidoane.

LE: colegul MyKe mi s-a părut bine intenționat si cred ca asta contează de fapt. Restul e de forma. Nu vad utilitatea acestei polemici mai puțin amicale. sleep.gif
*


Neah,coane Dane,doftoru o cumparat ulei de ultima generatie.Nu mai conteaza bulinele.E compatibil cu toate.Ma rog,la ce bani o dat pe el,cred ca o fi ulei de trufe albe,ca altfel nu-mi iesplic. unsure.gif
Doftore,nu-mi place sa ma ascund dupa degete.Achiesez la editarea tarzie a clujanului.Posibil sa te calc pe coada,dar imi asum opinia.Colegul MyKe89 mi-a lasat impresia ca doreste,cu adevarat,sa-ti sara in ajutor.Aia 2 centi.Ultimii,ca am scris de ma doare tastaura.
tatimeu
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2015, 19:38)


Fără să vreau să ofensez pe cineva direct sau indirect, nu mă interesează să îmi fac brusc o mulțime de „prieteni noi” pentru că acum am Pemfe' cool.gif 
Vechii mei prieteni rămân aceiași ! Cei „noi” trebuie să tragă mult să ajungă la un asemenea statut.

Seară faină, mă duc să văz dacă nu cumva prind și eu elevatorul liber în seara asta să-mi schimb oloiul la cutie  tongue.gif
*



Ai o parere foarte buna despre tine sau mai asa pe fata un caracter destul de hm. prietenia se castiga greu, dar nu cred ca cineva trebuie "sa traga" caci nu ai un statut chiar de invidiat.
argon
QUOTE(C a t a l i n @ 20 Jan 2015, 23:19)
De cât vrea el, pila rullz.
*



Cu flexul e mai rapid wink.gif
MyKe89
QUOTE(marian-j @ 21 Jan 2015, 03:19)
Colegul MyKe89 mi-a lasat impresia ca doreste,cu adevarat,sa-ti sara in ajutor.Aia 2 centi.Ultimii,ca am scris de ma doare tastaura.
*


De fapt, voiam sa ma imprietenesc cu el. rofl1.gif

M-a banghit. mellow.gif
dr_mKe
Nu te-am.banghit deloc. Doar ti-am.zis ca insisti fara rost. Daca vrei sa te convingi de contrariu esti invitatul meu la.un citric peste vre-o 3 saptamani wink.gif


@tatimeu: sunt nesuferit si fixist uneori, am si o parere foarte buna despre mine, fuarte adevarat si pe buna dreptate. Sunt un tip de milioane wink.gif Daca pe forum am statut de nesuferit, nu ma deranjeaza deloc. Cel mai rau este sa le fii indiferent celorlalti wink.gif
madhorsefuzzy
QUOTE(argon @ 21 Jan 2015, 08:34)
Cu flexul e mai rapid  wink.gif
*


Ce inseamna experienta. laugh.gif
marksman
Doctore, vezi ca poate apare (unul ca) npleshea si-ti explica el ca daca ti-ai luat pemfe' acu' esti parvenit.
tatimeu
Doctore eu cred ca ai inteles foarte bine ce am scris. Tocmai faptul ca ai tradus cum ai vrut tu pe mine ma face sa cred ca pe forum esti un tip de milioane. Aici pe forum unde din fata tastaturii pana la urma putem sa fim toti prieteni. Pana una alta nu te cunosc nu stiu cum esti in realitate dar din postarile tale mi-am dat seama ca in unele privinte incerci sa fi perfectionist dar cred ca mai mult esti fixist.- cred totusi ca ego-ul tau e cam mare, dar e numai parerea mea de la o tastatura distanta.
Scuze ca am deviat de la subiect adica de la povestea cu valvetronic.
dr_mKe
Ego am mare. Nu exagerat, ca nu-s cardiolog tongue.gif

Sunt perfectionist, asta iti poate confirma marian, bucatzel, marksman si multi altii care ma ma cunosc. Sunt si fixist cu anumite chestii. Daca Ate Ceramic vor avea avantaje clare fata de Premier, probabil am sa le folosesc in continuare, chiar daca am fixul cu Ferodo si Brembo tongue.gif

Back plate-ul placutelor este luat la finetea maxima posibila, masurat cu sublerul si finisat in pasi mici. Treburile astea de finete ti le poate confirma si marian, cand am reglat sabotii la pisic l-a scos din sarite cat am tot bobinat la ei, sa fie perfect reglati !

Daca vrei intreaba-l pe marian de reglajul farurilor, echilibrat roti sau directie radmasa.gif
b76bgaarh
inseamna ca varslii aia or sa fie cum trebuie.

amr 3 saptamani.
GIC
QUOTE(marian-j @ 21 Jan 2015, 02:19)
Fii atent:uneori sunt lovit de accese de snobism.Recunosc,si insir mai jos. blush.gif
EX.1
Amu ceva vreme,mi s-or gatat placutele de frana la pisoi.Alea dinainte,ca pe spate are saboti.Si ma duc la Bavaria.400 ron placutele+senzor de uzura+sigurante,cca 600 ron.Daca nu montam placutele in reprezentanta,nu capatam nici un fel de garantie! blink.gif
Cu patru sute ,lei-tramvai,mi-am pus placute noi si am schimbat si lichidul de frana.Ate,manopera,factura,garantii,tot tacamul!
EX.2
Bateria imi dadea semne ca vrea sa raposeze.Pret la reprezentanta BMW:o mie de lei! ohmy.gif
Mi-o trimis un preten o baterie din Doici.50 de oiro,garantie 2 ani,fara limita de km.E drept,cu bateria din reprezentanta mi s-ar fi inchis perfect compartimentul dedicat.Cu asta ce o am,ramane un luft de cca 5 mm.Oare ar fi meritat sa dau aprox 160 de iepuroi in plus,numai ca sa se clipseze capacul la locul lui? unsure.gif
*


EX. 3
La un MiniCooper cu placa de ambreiaj dusa, Bavaria Timisoara cere echivalentul a cam 1200Eur pt reparatie. Reparatia in Oradea (un service neBMW) a fost aprox 1650Lei si s-a schimbat si un burduf planetara + ceva bucsaraie.
madhorsefuzzy
QUOTE(dr_mKe @ 21 Jan 2015, 09:34)
chiar daca am fixul cu Ferodo si Brembo  tongue.gif
Da combinatia discuri Ferodo cu placute Brembo merge?
cdadan
Merge, dar nu se opreste la fel de bine.
dr_mKe
radmasa.gif voiam să zic eu asta radmasa.gif

Lăsând gluma la o parte, discurile Brembo sunt foarte rezistente la plăcuțe abrazive. Ate (cele mai scumpe pt Logan exceptând PowerDisc), cu Ferodo DSPF s-au uzat la 50% din toleranța permisă în cca 40k, iar plăcuțele mai aveau 1/3. Brembo au dus 3 seturi de plăcuțe. Nu mai comentez.

Barfi, varslii nu pot să-ți aduc. La noi se fac doar virșli tongue.gif
corbex
Brembo pot fi purtatoare de bacil Koch.
dr_mKe
Acum și Ațe sunt, stai liniștit Bădie tongue.gif
pishky
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2015, 22:44)
Machina mea are pe cele de 300 mm, tocmai aici estem gheșeftu', mașina este producție după 09/2007 și vine cu motorul N43 B20 U0 cu 143 cp. Înainte de 90/2007 veneau cu discuri de 312 mm. Cel puțin așa știu eu  rolleyes.gif

@Catalin: dacă voi avea un mic acces de nebunie, vor fi Brembo HP, idem cu Loganul. Vezi că am lucrat finom cu flexul ! Așa lucrare nici argon nu-ți face  cool.gif
*



dom doctor, inainte sa te enervezi, verifica daca iti mai mere janta de 16 pe discuri de ø312 + etrieri - exista posibilitatea sa nu mearga.
Iti zic pentru ca nu sunt singurul care daca pun plumbi pe interiorul jantei lovesc in etrieri.
corbex
Nu incap de 16, pune de 17. Uite aici frine Brembo!
dr_mKe
Păăăăi jantele de pe mașină sunt de 16 ambele seturi și discurile au suficient loc. Drept este că nu le-am măsurat să văz diametrul, dar luându-mă după datele de catalog, din 09/2007 au trecut la discurile de 300mm pe față pentru 318i.

@corbex: azi mâine până și caii vor avea frână de mână la buton radmasa.gif
corbex
Adica sa nu mai fie nevoie sa pui mina pe levier? rolleyes.gif
bucatzel
mecanizarea ne mananca pe toti, tataie...
Markos
Nimic nou?
dr_mKe
Ba da ! Mi s-a terminat spuma de baie. Mi-s la relaxare-n apă până la urechi ! Vrei poză ?
Markos
Vrea argon.
mars
QUOTE(dr_mKe @ 22 Jan 2015, 01:38)
Ba da ! Mi s-a terminat spuma de baie. Mi-s la relaxare-n apă până la urechi ! Vrei poză ?
*


popa.gif
Markos
Și-o fi luat azi.


Spumă.
dr_mKe
Alaltaieri, cu aloe vera.

Ieri am completat cu ulei de motor, 300 ml, dupa 5000 kmp. In 7000 kmp, cu uleiul BMW 5w30 completasem cam un litru.
madhorsefuzzy
Data viitoare incearca un Elf. Cica astea nu se evapora. Da sa fie tot 0W40. biggrin.gif
dr_mKe
Mobil1 0W40 rullz tongue.gif

Exista ELF -uri care îndeplinesc normele BMW LL01/LL04
madhorsefuzzy
Elf EVOLUTION 900 FT 0W-40 are norma BMW-LL-01 dar nu prea il gasesti in RO.

Iar Elf EVOLUTION 900 FTA 0W-40 e coming soon la Elf pe site. radmasa.gif

Deci ai 0 variante cu Elf in RO.
mezym
LL04 e norma pentru diesel cu dpf. El poate si pus si in aspirat, dar e net inferior lui LL01. C3-ul e ulei cu norma LL04.

Un aspirat de haleste atat de mult de ulei, chiar si la forja, inseamna ca e praf! Ale mele de pe Renault vad 6000 Rpm zilnic, in treptele 1-3 cel mai adesea, si nu au consumat gram de ulei niciodata, indiferent ca am avut Castrol 5W40 sau Mobil 1 0W40 European Car Formula (ala original, nu New Life-ul facut in Turcia).
La un benzinar turbo e normal, la un aspirat e ridicol!


Bafta!
4x4
Cam la fel consuma si al meu, LL04 0w40. Cred ca de fapt mai mult se scurgea, caci aveam destule pierderi de ulei.
MuciX
Vinde-l si ia reno. Ziceai ca e si tinta pentru centauri.
dr_mKe
Benzinele de la BMW toate consumă ulei și toate au pierderi de ulei din prima tinerețe, prin locuri „clasice”.

Agregatul 1.6 16v de pe Prestij nu consuma ulei la 238.000 km, dar drept este că n-a văzut decât Mobil1 0W40 și Motul 300V. Altfel, la kilometrii respectivi, ar fi consumat ulei destul de sesizabil. Motorul 1.6 16v pe pe Flatulensul unui prieten de la Timisoara consuma ulei deja, dupa ce a trecut de 100.000 kmp, cu ulei Elf 5W40.

A propos, la Prestij eu aveam motor Reno original, nu făcut în Turcia cum are Flatulensul radmasa.gif

In treptele inferioare sarcina este mult mai mica, iar timpul de menținere al turației ridicate este foarte scurt. Semnificativ statistic era dacă-mi spuneai că ai făcut autostradă 10.000 km la turații peste 5000 rpm și nu ți-a consumat ulei. Eu am raportat de fiecare dată acest fapt. Ultimul drum al Prestijului a fost la Frankfurt și unde-a fost uleiul pe jojă, acolo l-am găsit și la întoarcere.

Benzinele de la Renault sunt printre puținele care nu consumă ulei, cel puțin în prima tinerețe.

Consumul de ulei sau lipsa acestuia nu este măsura calității unui motor. V-tec -urile de la Honda consumă ulei destul de mult, iar la forjă rezistă mai bine decât Renoaiele benzinare.
hitman1234
Praf motorul, dupa ce emite particule cat 1000 de dieseluri vechi mai si consuma ulei sad.gif
Si daca e sa ne luam dupa proprietar nici nu trage cat consuma sad.gif
Wolfman
QUOTE(dr_mKe @ 27 Jan 2015, 12:12)
... V-tec -urile de la Honda consumă ulei destul de mult, iar la forjă rezistă mai bine decât Renoaiele benzinare.
*




Accordul meu la 201k km nu consuma absolut deloc intre schimburi (Bio-SynXtra SHP 0w30 - Renewable Lubricants), desi vede turatii de 6000 deseori... Opelul ia pana in 300 ml intre schimburi (RLI BioSyn SHP 5w-40 HD), doar la drumuri lungi si forje sustinute, uleiul scade cam la 2/3 sub maxim inainte de schimb (10.000 km).

L.E. asta cu : "nu exista motor care sa poate functiona 10.000 de km la 5.000 de rotatii" e tare de tot... radmasa.gif
marksman
Mama, ce incrancenare! Tractorul din dotare a consumat intr-un an cam 1,5 l de ulei (banuiesc ca n-o mai fi nevoie sa completez pana la revizie).

La Ford am completat 250 ml, in doi ani (si 7000 km), ca sa fiu impacat ca e nivelul pe joja mai aproape de MAX, desi in doi ani am verificat-o de doua ori.

LE: doctore, ti-ai gasit si tu un npleshea, bag de seama.
dr_mKe
Mezyme, cred că ție îți trebuie o reclamație la Poliție. Vezi să nu ți-o iei la modul cel mai fain posibil, eu nu știu să apreciez asemena „glume” wink.gif

Troaca are CASCO, poți să mergi să-i dai foc când dorești, iar dacă-ți place să scapi săpunul pe jos la duș, te ajut să-ți împlinești dorințele. Ne-am înțeles ?
bucatzel
QUOTE(Wolfman @ 27 Jan 2015, 11:36)
Accordul meu la 201k km nu consuma absolut deloc intre schimburi
*



Norocosu-le. Cand am fost in reprezentanta la honda si am vazut in manualul de service ca pana in 1 litru la mie se considera consum acceptabil, am inceput sa fac misto de aia, ca asta era normal si cu 40 de ani mai devreme, pe motoarele de 1300.
Partea enervanta e ca presiunea la ulei dicteaza schimbarea profilului axului cu came, asa ca daca se imputineaza si nu bagi de seama...

L.E. se pare ca "pretenului" mezym nu-i place sa posteze prea des...
madhorsefuzzy
In toate manualele scrie de 1l la mie, nu doar la Honda. Si s-au spalat pe mani de motoare cu tolerante mari.
pishky
usor usor ajungem sa il punem in rezervor, ca la trabant, ce sa mai ocolesti cu baia de ulei.
bucatzel
Bine, ce ma distreaza e ca la mine 1300 nu se atinge de ulei nici de-a dracu', desi, cand o scot la plimbare, n-o menajez, dar aia de zi cu zi, daca-i dau sa aiba, atunci mai degusta putin. O durat ceva pan' sa ma prind ca numai dupa 5000 "consuma". Dar la cat de frumos canta pe-acolo, merita.
AndreiMR
La toate masinile am vazut ca in manual se mentioneaza ca motoarele pot consuma ulei. Si la Clio, si la Mazde, si la Alfa. Difera doar valorile pe care le pun aia acolo. Asa ca nu vad de ce deranjeaza atat un oarecare consum de ulei, atat timp se incadreaza fara probleme in limitele puse de constructor. Mie de exemplu Clio imi consuma ceva ulei. Asa a facut de noua si pana am dat-o, in functie de uleiul pus intre 500ml si 1L intre revizii, in 15.000 de km. Cat timp consumul asta era constant, si motorul functiona in parametri, nici nu mi-am batut capul cu el. De la asta pana la a zice ca o masina e un cazan e cale lunga smile.gif
Wolfman
QUOTE(bucatzel @ 27 Jan 2015, 13:03)
Norocosu-le. Cand am fost in reprezentanta la honda si am vazut in manualul de service ca pana in 1 litru la mie se considera consum acceptabil, am inceput sa fac misto de aia, ca asta era normal si cu 40 de ani mai devreme, pe motoarele de 1300.
Partea enervanta e ca presiunea la ulei dicteaza schimbarea profilului axului cu came, asa ca daca se imputineaza si nu bagi de seama...

L.E. se pare ca "pretenului" mezym nu-i place sa posteze prea des...
*



Cred ca prin "schimbarea profilului axului cu came" te referi la functionarea VTEC.
La aproape 200k km (199825 mai exact) am verificat jocul supapelor la Accord, nu ma asteptam sa nu fie nevoie de reglaj . Am gasit 0.23 mm pe admisie si 0,30 mm pe evacuare (exact ca la iesire din fabrica) iar motorul curat, fara depuneri. La nici o masina detinuta pana acum nu m-am zgarcit la consumabile, prefer sa dau dublu pe un ulei diesteric deca sa ma apuc de reparatii motor pe la 300k km.
bucatzel
Pe mine ma deranjeaza ca nu consuma dacia... Cum am tot oscilat ce ulei sa-i pun, am acum 3 bidoane cu cate ~0.8 in fiecare, cu care nu prea am ce face.
Markos
Le poți pune la Bursă.
yomarius
Fabulos cat de multe masini cu zeci si chiar sute de mii de km care nu consuma/pierd gram de ulei sunt pe reno.ro! Nu cumva devin mofturi schimburile alea la 10-15k km?
Wolfman
QUOTE(bucatzel @ 27 Jan 2015, 14:41)
Pe mine ma deranjeaza ca nu consuma dacia... Cum am tot oscilat ce ulei sa-i pun, am acum 3 bidoane cu cate ~0.8 in fiecare, cu care nu prea am ce face.
*



La urmatorul schimb foloseste-le pt. spalat motorul, eventual cu un flush inainte.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.