dr_mKe
15 Dec 2014, 20:18
Eu îl folosesc dimineața pe centura, la 80 kmh în 5-a să încălzesc motorul și pe autostradă când vreu să merg civilizat cu 130 kmh ! Am adormit o dată venind de la Sibiu, i-am telefonat lui Dan instant și i l-am pizduit că-i periculos ! După care l-am pus la 180 și altă viață !
@ Arhi: interesu' poartă fesu !
bucatzel
15 Dec 2014, 20:19
E mega-feature pe autostrazi, daca mergi mult, ca mai poti sa mai te intinzi un pic, sa mai misti picioarele linistit.
Si e ultra-mega-feature cand stii ca in urmatorul sat sta politia la panda. Io-l pun pe 55 si trec pe langa ei atat de linistit ca nu-ti vine a crede.
C a t a l i n
15 Dec 2014, 20:20
Eu il folosesc cand e coloana pe DN1, ca mi-e lene sa tot franez si accelerez.
dr_mKe
15 Dec 2014, 21:45
Uhm, la modeul ăsta de Pemfe' cred că sistemul frânează automat o singură dată
madhorsefuzzy
15 Dec 2014, 23:28
Da cica chilotu asta automat creste consumul.
Eu am tot mers cu el pe 140 da de frica consumului marit l-am scos si am mers din pedala 160-170-180. Sa fac economie cu dizalu'.
IRONICK
15 Dec 2014, 23:37
QUOTE(dr_mKe @ 15 Dec 2014, 17:33)
Bre Arhi
daa' de cand sunt eu asa de popular ?
Da cand nu ai fost?
paul_p
15 Dec 2014, 23:38
Cum sa creasca consumul pilotul automat?!
E o facilitate extrem de utila. Chiar la putinile autostrazi din Romania. Nu numai ca e comod, dar fara el ma trezesc de multe ori ca tot accelerez, putin cate putin, pana depasesc limita de viteza de la care raman fara permis.
dr_mKe
15 Dec 2014, 23:54
Am experimentat eu si crede-ma, creste consumul putin daca ai de mers la deal. Stie un singur lucru, sa tina 130 kmh chiar daca trebuie sa dea gazul la podea.
Asa, daca esti tu la pedala de gaz, poti alege sa urci panta cu 120 kmh si sa mentii pedala in aceiasi pozitie, caz in care consumi mai putin. Pe drum normal sau cat de cat simetric vis a vis de urcari/coborari, n-am observat diferente semnificative.
IRONICK
16 Dec 2014, 00:02
Tempomat - cu cutie automata nu iti creste consumul la fel ca la o cutie manuala. Daca ai si CVT sau multe trepte, este si maibine.
paul_p
16 Dec 2014, 00:06
QUOTE(dr_mKe @ 15 Dec 2014, 23:54)
Asa, daca esti tu la pedala de gaz, poti alege sa urci panta cu 120 kmh si sa mentii pedala in aceiasi pozitie,
Pai in cazul asta nu mai pastrezi aceeasi viteza, ci te deplasezi cu o viteza variabila
Imi place ca sistemul accelereaza mult mai brutal decat as fi eu dispus sa o fac. Cand sunt cu altcineva in masina simt uneori nevoia sa-l temperez, ca sa nu creada pasagerii ca ma dau mare pilot si accelerez ca nebunu'
QUOTE(IRONICK @ 16 Dec 2014, 00:02)
Tempomat - cu cutie automata nu iti creste consumul la fel ca la o cutie manuala. Daca ai si CVT sau multe trepte, este si maibine.
Eu am cutie automata.
dr_mKe
16 Dec 2014, 00:20
Pe distante lungi, tempomatul este periculos pentru mine cel putin, pentru ca fiind lipsit de atentia crescuta dupa semne precoce de radar, de idioti care schimba banda aiurea, etc, samd, ma ia somnul. Nu pot merge 2 ore pe tempomat. Undeva la 40 de minute este limita la care am vazut ca invariabil ma ia somnul.
b06fcn
16 Dec 2014, 00:29
Pai asta e limita temporala de parcurgere a uneia dintre cele trei A-uri de la noi (sau a unei portiuni a ei)...Eu fac de la intrarea pe A2 si pana la Drajna undeva la 35-40 de minute de mers normal, adica cu 140-145 kmh. Si eu patesc la fel, e normal. Cand ies afara din tara e alta viata, merg si cateva ore cu CC activat. Da'acolo e alta mancare de peste, ca baietii cu radaru stau la vanatoare setati ceva mai sus decat limita legala, adica undeva spre 160-170 kmh.
C a t a l i n
16 Dec 2014, 00:31
Pe semne ca d-aia se vor institui atatea statii de taxare, ca sa va trezeasca!
Markos
16 Dec 2014, 00:33
Sau stații de urcare.
dr_mKe
16 Dec 2014, 00:37
La mine mersul normal de autostrada este intre 160-180, la 140 inseamna ca merg la consum.
Tempomatul este perioculos pentru ca te pune la ralanti si este monoton.
Afara, daca mergi ceva mai tare decat media, este in general greu sa mergi pe tempomat mai mult de 10 minute daca este trafic.
Deocamdata mi se pare util pe bucati scurte, cu limitari de viteza si la determinat consumul de autostrada la 130 kmh, pentru ca fara el, cine stie cand sunt in dispozitie sa merg asa incet suficient de mult.
IRONICK
16 Dec 2014, 00:42
Nu te obliga nimeni sa mergi numai in tempomat, cand te plictisesti pui piciorul pe acceleratie si o calci pana te saturi. Dupa aia, ridici piciorul si revine la viteza setata inainte.
Bine, mai trebuie sa ai si o cutie automata si niste padele in spatele volanul.
paul_p
16 Dec 2014, 00:43
Da vitezist mai esti domne'! Eu, dupa ce am ramas a doua oara fara permis din cauza vitezei, mi-am reajustat vitezele de deplasare. Pe autostrada arareori si doar pentru putin timp mai depasesc 160Km/h. Inainte ii
dadeam si eu tot bordul , chiar daca consuma de nu-mi ajungea un rezervor Constanta-Bucuresti si retur.
dr_mKe
16 Dec 2014, 00:44
Nu pot sa ii dau tot bordul pentru ca ii lipsesc vre-o 2 cilindri
paul_p
16 Dec 2014, 00:46
Eu ii am si pe aia 2
dr_mKe
16 Dec 2014, 00:55
Degeaba, nu ai talpa mea
Markos
16 Dec 2014, 01:25
Poți pune tempomatul și pe 190, ce te oprește?
dr_mKe
16 Dec 2014, 01:30
Logica, de ce sa nu-l pun la 200 ?
bucatzel
16 Dec 2014, 01:31
Argon, ca nu-i place sa-l alimenteze din mers.
corbex
16 Dec 2014, 06:28
Din cauza voastra o sa apara alimentarea wireless.
Eu cand aveam, foloseam CC inclusiv in oras. Il pun la 50-60 si n-am treaba.
marian-j
16 Dec 2014, 12:24
Doftore,la dreaq ai okosh-telefon,daca il tii inchis!
Esti programat pe 22.12.'14(ora 12:00) la inlocuit zeama din instalatia de domolit iutzala.
Asta-i una.
A doua.
Uite o poza:
[attachmentid=1627973751]
Zic baietii de la pemfe ca ar fi ideal sa demontezi piesele in cauza si sa compari codurile,sau sa vii cu piroska la ei,inainte de a lansa comanda,ca sa fie totul 100% clar.
Daca codurile sunt ok,pot face eu comanda,si cei de la Bavaria iti trimit piesele direct la Deva,prin curier rapid.
Reperele se afla pe stoc,la depozitul central din Germania.Dureaza cca o saptamana sa ajunga in Tm.
P.S.ein
Daca ti-o halit cazanu' nemtasc toti banii,de nu-ti mai ajung nici sa-ti platesti abonamentul la telefon,iti pot deschide o linie de creditare din pusculita lu' madam. Poate asa reuseste omu' sa vorbeasca cu tine cand arde!
P.S.zwei
Am vazut rechnungu' de la kitul rotii din shiregla:287 oiro Mwst inclus.
bucatzel
16 Dec 2014, 12:42
QUOTE(marian-j @ 16 Dec 2014, 12:24)
P.S.zwei
Am vazut rechnungu' de la kitul rotii din shiregla:287 oiro Mwst inclus.
da-l in fasole, mai ieftin un kit de pana si-o pompa sanatoasa.
Laurentziu83
16 Dec 2014, 13:09
Eu folosesc tot timpul CC-ul, mai ales pe DN-uri. Il pun la 100 sau 110 si, cand se apropie localitati, il dezactivez din buton, cand ajunge la 62-64 il stabilizez acolo, nici macar nu ating frana. E mult mai relaxant decat sa stau cu piciorul incordat in acceleratie si cu ochii pe bord sa fiu atent sa nu depasesc limita de amenda. Pe DN1, E85 si pe Braila-Drajna e ok, in alte zone mai greu.
Astfel, la motorul meu benzinar 1.16 110 CP obtin de multe ori si sub 6.5% consum la drum lung.
marian-j
16 Dec 2014, 13:11
Si-l vezi matale pe dom' doftor dand pompe?
La roata ma refer,ca la asistente nu stiu si nu-i treaba mea.
QUOTE(bucatzel @ 14 Dec 2014, 12:21)
Daca tot am avut de pus ieri o frana prin capitala giratoriilor, l-am scos si pe doctoru' la un pepsi la OMV, [...]
Ce-ati cautat la Bistritza?
QUOTE(marian-j @ 16 Dec 2014, 12:24)
[...]cei de la Bavaria iti trimit piesele direct la Deva,prin curier rapid.[...]
Ist saraci, le e fuame. Astia de la copitala nu si-o ard asa, tre sa bat drumu de la mine de la tara pana la ei la tara (adica tai copitala de la S la N) sa dau comanda si sa achit macar un avans, dupe care tre sa repet procedura sa ridic piesele.
b76bgaarh
16 Dec 2014, 14:27
QUOTE(marian-j @ 16 Dec 2014, 13:11)
Ce-ati cautat la Bistritza?
aia e patria oolelor si strutzilor.
b06fcn
16 Dec 2014, 14:28
@ mucix : La reno se accepta plata prin OP...
Nu stiam, dar nici nu ma mira. Adica mi se pare normal sa nu fie nevoie sa te duci acolo sa comanzi niste piese.
marian-j
16 Dec 2014, 14:38
QUOTE(MuciX @ 16 Dec 2014, 14:22)
Ist saraci, le e fuame. Astia de la copitala nu si-o ard asa, tre sa bat drumu de la mine de la tara pana la ei la tara (adica tai copitala de la S la N) sa dau comanda si sa achit macar un avans, dupe care tre sa repet procedura sa ridic piesele.
Ohoho,ii fuamea pra ei cat casa!Incalte,de bucurosi sa-l prinda pe doftor de musteriu,o sa-i faca si o mica surpriza,placuta zic io.Dar toate la timpul lor!
QUOTE(b76bgaarh @ 16 Dec 2014, 14:27)
aia e patria oolelor si strutzilor.
Si a mini roundabout-urilor.
Mariane, daca tot esti acolo, ia si fro doo macarale de geam, masinile lui danut au obiceiul sa ramana fara ele la noii proprietari
marian-j
16 Dec 2014, 14:47
Asta-i d-aia cu tâlc,heh?A dreaq chielea pe matale!
corbex
16 Dec 2014, 18:17
Pe vinovat nu l-ai prins in poza? Sau il menajezi?
Poate vinovatul a facut fotografia!
Astea de tabla nu-s bune, se-ndoaie ele si ramane masina dreapta, n-ai cum sa dovedesti nimic la politie. Alea de beton is pentru gospodari.
dr_mKe
16 Dec 2014, 19:41
Pe speciale nu se admite asa ceva pe marginea drumului de concurs !
@ marian-j: fără ramă de tweeter, cine știe cât mai costă și aia, dar merită întrebat. Dacă nu, rame simple și găsesc eu o pereche de tweetere de la Pioneer care sa arate țifroș acolo. Cu oloiul de cutie am stabilit deja la tilifon
Mulțam' mult de ajutor
marian-j
16 Dec 2014, 20:26
Pai atunci facem asa:maine intreb cat costa triunghiurile alea si iti cumpar oloiu'.Apoi,cand vii in Tm,te bagi la Bavaria(e fix in drum spre aeroport) si pui la punct ,matale personal,restul amanuntelor.Cred ca-i cel mai sanatos asa.Astfel,cu masina prezenta,se poate elimina orice dubiu vizavi de piesele dorite.Ii bine cum zic?
ot
Apropo de "speciale":nenea kum nu se dezminte!
Mai demult(mult de tot) il tot buzarea grecu' pe motiv de nush ce tir incarcat cu citrice.Il sacaie azi,il scoate din papuci si maine,pana se inerveza galatzanu' si tranteste o ditai pozoaca cu un tir rasturnat p-o parte.A fost un soi de:"Multumesc,se poate inchide!".Am ras cu pofta!Asa si amu,oleaca mai sus.
/ot
dr_mKe
16 Dec 2014, 20:38
Așa facem ! Oricum, am să mai am o rugăminte
Poți opri la ProMotor să vezi dacă au leduri Osram la 6000k, d-alea cu dispersor de 1W sau 3W, pe soclu T10 ?
Musai să înlocuiesc becurile galbene din pozițiile față !
marian-j
16 Dec 2014, 20:47
Bof!M-ai buzumenit de cap.Asa-mi trebuie!Facerea de bine,complexu' lu' Oedip!
Bine,ma bag si la ProMotor,dar nu stiu daca apuc chiar maine.Ti-am zis ca am o saptamana a naibii de incarcata.
dr_mKe
16 Dec 2014, 21:30
În general au Osram, Philips sau ambele pe stock.
Mai mult decât evident am să mă revanșez cu multă bere din nemția, vodci poloneze sau alte alcoooooale fine de pe unde oi mai umbla în lunile următoare.
Cred că berea din ultima tură a fost cam tare pentru marksman
marian-j
16 Dec 2014, 21:46
Din ce zici matale acolo,reiese ca o sa devin membru AAA.
Ce-o patit marksmanu'?Ce i-ai facut?
madhorsefuzzy
16 Dec 2014, 23:38
QUOTE(dr_mKe @ 16 Dec 2014, 20:38)
Așa facem ! Oricum, am să mai am o rugăminte
Poți opri la ProMotor să vezi dacă au leduri Osram la 6000k, d-alea cu dispersor de 1W sau 3W, pe soclu T10 ?
Musai să înlocuiesc becurile galbene din pozițiile față !
Nuuuuuuuuu strica bunatate de bmw. 4000k nu 6000k. O sa arate albastre pe langa xenoane. Asa alea de 4000k o sa para o tzara mai galbene, insesizabil. Cu 6000k o sa fie sesizabil.
Am pus eu pe Leguma de 4000k langa xenoane si am efectul de mai sus.
Pe DRL am pus niste led-uri CREE care sunt de 5000k si imi par un pic prea albastre fata de xenoane. Dar merg ziua. Pun si o poza cu ele.
Mi se pare mai ok neon -ul din parcare.
dr_mKe
17 Dec 2014, 00:01
Un LED Osram de 6000k mai am inca p-acasa, asa ca pot proba inainte oricum. La Prestij aveam de 4000K, se asortau de minune cu NightBreakerele.
cdadan
17 Dec 2014, 08:59
O discutie intre lagunari e intotdeauna educativa. "Eu am schimbat trei macarale." "Eu doar doua."
In plus, am auzit de tot felul de piese si componente despre care nici nu stiam ca exista pe o masina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.