dr_mKe
29 Jul 2015, 10:55
Pai nu asa este bine ?
corbex
29 Jul 2015, 10:58
Io mi-as angaja contabil. Sau macar o asistenta urita. Eu il las sa mai cheltuia 28.400 lei si-i fac o oferta.
tatabobu
29 Jul 2015, 12:25
Pregateste-te, badie, ca nu mai trece multa vreme. Mai ales daca socoteste si cat da pe ce iese pe auspuf.
QUOTE(corbex @ 29 Jul 2015, 12:58)
Eu il las sa mai cheltuia 28.400 lei si-i fac o oferta.
Ca asistenta?
Macar porti mini si pantofi cu toc?
Markos
29 Jul 2015, 14:12
Pantofi cu toc?
dr_mKe
29 Jul 2015, 20:47
Am pedalat cam 3 ore in seara asta. Nici un check engine, nici la bicicleta, nici la mine.
Bine, la mine s-a aprins, dat am bagat repede un Pepsi si s-a stins
dr_mKe
31 Jul 2015, 22:17
Tras pe dreapta, injectorul nr 4 se pare ca a decedat . . .
IRONICK
31 Jul 2015, 22:20
QUOTE(dr_mKe @ 31 Jul 2015, 21:17)
Tras pe dreapta, injectorul nr 4 se pare ca a decedat . . .
si-am vrut sa zic de ele, da m-am abtinut
tocmai a schimbat si altcineva un set de perfuzii
dr_mKe
31 Jul 2015, 23:35
Cine anume ? Ma gandeam si eu la ele.
Btw, bobinele de inductie sunt Delphi ? Puse in reprezentanta BMW ? WTF ?
[attachmentid=1628002636]
C a t a l i n
1 Aug 2015, 06:10
Motorul asta avea probleme de cand era al ALD si exploatat de Microsoft in leasing operational.
De atunci s-au schimbat ceva bobine sau injectoare, nu mai tin minte exact.
Au existat 2 recall-uri pentru motorul asta, primul pentru resoftare (făcută la ALD), apoi unul mai tarziu, prins de Dănuț, pentru înlocuirea bobinelor. Au existat 3 variante de bobine de inducție, până să se rezolve problema fiabilității. Oricum o luăm, cele puse la recall, erau deja expirate ca număr de kilometri.
Una bucată injector costă aprox. 700 de lei în rețeaua BMW.
A propos, ieri s-a pus la osciloscop sonda lambda 2, cumpărată de moi acum aprox. 30k kmp, împreună cu prima. A doua este moartă, voltaj zero. Pus temporar cea OEM, doar prima OEM fiind moartă la înlocuire.
La anumite repere am învățat lecția să pun doar repere de service, OEM.
C a t a l i n
1 Aug 2015, 06:24
Lectia de baza e alta - vinde-o!
Nem ! Adică cu sonde noi ? Vopsită ? Etc, șamd ?
Crezi că nu mai face alți 150k de la momentul vorbirii ? Eu, sincer, cred că face, fără reparații majore. Că pică încă un injector mai încolo ? Pepsi !
Oricum, kilometrajele de agent de vânzări au să dispară la un moment dat și atunci chiar nu mă mai interesează consumul, așa că va mai apărea ceva în peisaj
C a t a l i n
1 Aug 2015, 08:08
Daca tot faci multi kilometri, si asta oricum scoate fum, cumpara un tractor.
Faptul ca pierde ulei, ca pica sondele intr-o veselie, ca decedeaza injectoare si bobine, toate astea sunt pepsi?
Ulei nu mai pierde de mult. Sondele au interval de schimb la 100k kmp dupa manualul de service. Daca am fost idiot si am pus aftermarket, asta este. Costuri ? Aprox. benzina pe 1 luna.
Injectorul este picat. Big deal. Shit happens, 700 de lei ti se pare o suma care duce la faliment ? Benzina pe jumatate de luna, pentru mine.
Sa nu cumva sa vinzi agregatu'! Asa vocsit, zici ca-i nou
.
Poate-i fac un transplant de motor, 2.0 turbo, by Renault.
Motor rezistent și fiabil, da' cam gurmand
C a t a l i n
1 Aug 2015, 08:40
QUOTE(dr_mKe @ 1 Aug 2015, 09:19)
Ulei nu mai pierde de mult. Sondele au interval de schimb la 100k kmp dupa manualul de service. Daca am fost idiot si am pus aftermarket, asta este. Costuri ? Aprox. benzina pe 1 luna.
Injectorul este picat. Big deal. Shit happens, 700 de lei ti se pare o suma care duce la faliment ? Benzina pe jumatate de luna, pentru mine.
Pai nu e vorba numai de cat costa, e vorba de nervi si timp pierdut. Pt mine ar fi inacceptabil.
Și pentru mine estem, dar măcat arată binișor mașina, iar așa vocsită impecabil, barem este faină și stricată. Dacă aș avea Accordul tău, n-aș rezista să nu-i dau foc dacă ar avea așa defect
Probabil voi face naveta câtvea zile cu un Ford Ka
Sau poate îmi închiriez câteva zile o mașină și văd cât de repede pot face Deva - Brad
centurion
1 Aug 2015, 08:58
Daca pica piese la BMW, e normal. Se mai intampla.
Daca pica piese la Renault, Honda, Alfa Romeo etc, sunt vehicule proaste.
Asta este opinia generala pe forum, si nu doar aici din pacate. Autoinducerea acestei stari, ca e 'normal' ca o masina mai scumpa sa se defecteze in acelasi mod ca una mai ieftina, tine doar de asigurarea confortului psihologic ca alegerea pe care a facut-o este una corecta.
Un coleg de-al meu, ce are Seria 1 120d, cumparat de nou, a bagat mai multi bani decat altii cu Megane 2 1.6 16V, Clio 3 1.6 16V, Clio 3 1.4 16V, Laguna 3 2.0 16V. Dar, pentru el, BMW e cea mai buna marca si ... piesele mai pica.
Noi sa fim sanatosi.
Astept impresii si eventual video cu naveta Ford Ka . Promite sa fie interesant.
Ghinion de neșansă ! Alte BMW -uri nu se defectează nici atât, altele mai rău.
Când o bobină de inducție costă 67 de lei, parcă nu te poți aștepta să țină cât un BERU de la Reno, care costă peste 200 de lei, nu ?
Loganul meu a avut mult mai puține defecțiuni decât media deși a fost forjat sistematic și a parcurs aproape 50k pe an.
O mașină la mâna a doua este o loterie, la fel ca și una nouă de altfel, doar că asta nouă are garanție și plătește altcineva, dar fără mașină tot rămâi câteva zile !
Personal, consider că nu este o pierdere să repari o mașină sehaș ca nouă, dacă mai pică câte ceva, rezonabil, decât să pierd 20k euro in 3-4 ani, la un seria 3 nou, de exemplu, care a avut garanție. Exemplarul de la Dănuț, respectiv ALD, a fost foarte bine conservat, așa că
Cine spune că nu bagi niște bani într-o mașină sehaș de ~100k și 3-4-8 ani vechime, minte sau umblă cu anumite chestii neconforme
Iacă poză cu ultima mașină fiabilă fabricată [attachmentid=1628002645]
QUOTE(verde @ 1 Aug 2015, 11:14)
Astept impresii si eventual video cu naveta Ford Ka . Promite sa fie interesant.
Sa stii ca este.Masina perfecta pentru oras.De multe ori renunt la Megane in favoarea ei.Usor de strecurat cu ea in trafic,usor de parcat,consum cam 7,5 in oras.
Si de ce sa nu recunosc,in afara este fisneata pentru motorasul ala de 1,3 si 6o de mirtoage.Cu toate ca are o virsta....
Sincer,mie imi place,are a/c,servo,minimul necesar,chiar ma distreaza cind o conduc.
Nu mai spun de intretinere si piese ,care au pretul mai mic decit cele de logan.
L.E.
Vorbesc de KA-ul vechi,nu asta nou.....
Eu voi fi pasager de Ford Ka
QUOTE(corbex @ 29 Jul 2015, 11:58)
Io mi-as angaja contabil.
Daca plateste bine, ma bag eu.
QUOTE(dr_mKe @ 31 Jul 2015, 23:17)
Tras pe dreapta, injectorul nr 4 se pare ca a decedat . . .
Era viu ieri la pranz
QUOTE(dr_mKe @ 1 Aug 2015, 09:19)
700 de lei ti se pare o suma care duce la faliment ? Benzina pe jumatate de luna, pentru mine.
QUOTE(dr_mKe @ 1 Aug 2015, 09:39)
Poate-i fac un transplant de motor, 2.0 turbo, by Renault.
Motor rezistent și fiabil, da' cam gurmand
Ca actualul e foarte economic
Dar unde mergi 4600 kmp/luna(250 litri daca consuma 6%)? Pana la Brad sunt 1600 kmp/luna dus intors
QUOTE(MyKe89 @ 25 Jul 2015, 15:00)
[...]
Legat de fumul negru, as verifica toti senzorii care au legatura cu aerul admis, apoi injectoarele.
QUOTE(dr_mKe @ 26 Jul 2015, 08:39)
Scoate otzara de fum pentru pentru ca se duce lambda la 0.8x dupa ~4500 rpm, adica asa cum trebuie la masinile racing veritabile
Nu sta la 0.94 ca la alea de strada
QUOTE(dr_mKe @ 31 Jul 2015, 23:17)
Tras pe dreapta, injectorul nr 4 se pare ca a decedat . . .
Batman, Batman.
Dar, inainte de asta am depistat sonda lambda 2 defecta. In scurtul timp cat a functionat cu sonda functionala.dupa inlocuire, a fost perfect.
Nu te umfla prea tare-n pene, einstein imi popea de mult ca-mi va crapa un injector, adica de 6-7000 kmp incoace. Baiul este ca verificarea lor este limitata la ce s-a facut deja . . . . .
Amu' tte sa inteleg ca am de dat de baut la 3 ? Einstein, Ironick si tie ? Asta-i ordinea alora de mi-or facut slujbe la injectoare
Care erau simptomele injectorului defect?Cum ti-ai dat seama?
Mergea intrerupt motorul,facea ceva zgomote suspecte,sau cum?
QUOTE(argon @ 1 Aug 2015, 11:38)
Dar unde mergi 4600 kmp/luna(250 litri daca consuma 6%)? Pana la Brad sunt 1600 kmp/luna dus intors
poate face aproape 3 curse dus intors.
Argoane, consumul pe Brad ajunge si la 10 %
Bre,zi cum ti-ai dat seama ca-i injectorul terminat.
Te intrebai si mai devreme.
Mda, cam nefericită seria de evenimente. Apropo, citez din mesajele unui coleg, care are ceva relații pe la bavaria:
QUOTE
E90 în schimb, cel cu facelift si prostia aia eco (efficient dynamics parcă ii zice) a avut un recall pentru modificat managementul motorului. Ca probleme cunoscute niste loturi de injectoare si bobine care pică.
Omul zice insa că problemele apar de obicei în primii 2 ani, iar după înlocuire se cam rezolva. Deci foarte probabil sa nu mai fie cazul acum.
C a t a l i n
1 Aug 2015, 18:20
Asa am zis?
Ați distrus mitul bemveului din sufletul meu..
PS: nu mai cumpărați de la domnu Dănuț
Ba eu as cumpara, dar nu mai vinde nimic.
Una din cauzele hidrocarburilor și CO mare ar fi putut fi unul sau mai multe injectoare care nu funcționează corect.
Teorie desființată de faptul că era nevoie de câteva sute de km până să înceapă să aibă gazele praf, recte problemă de achiziție date/adaptivi pilaf.
Injectorul va trebui să-l schimb la Deva. Când apar și sondele lambda merg la Sibiu pentru instalarea lor.
Ce defect are injectorul? Are debit prea mare/prea mic, curge?
A doua sonda lamba este folosita pentru monitorizarea functionarii catalizatorului si a primei sonde lambda, neavand rol in reglarea amestecului carburant. Doar daca sesizeaza un amestec prea bogat la iesirea din catalizator, ECU poate comanda reducerea duratei injectiei.
Cred ca-i blocat, acum. Lambda 1 este tot Bosch aftemnarket, wideband. Lambda 2 este autodiagnoza sistemului si teoretic face ce zici tu. In practica se pare ca futa adaptivii, citind valori total aiurea.
Drept urmare sunt comandate ambele la BMW
QUOTE(dr_mKe @ 3 Aug 2015, 00:54)
Trage-i un ciocan, poate-si revine.
C a t a l i n
3 Aug 2015, 08:04
Nu face obiectul garantiei?
I-am tras Dane, a revenit pentru 15 secunde
Daca bagi motorina nu-si revine?
hitman1234
3 Aug 2015, 10:42
QUOTE(Markos @ 2 Aug 2015, 12:48)
PS: numai cumpărați de la domnu Dănuț
Fixed.
QUOTE(cdadan @ 3 Aug 2015, 08:25)
Trage-i un ciocan, poate-si revine.
Crezi ca-i asistenta?
mos defect...
dr_mKe
11 Aug 2015, 09:03
Înlocuit injectorul bulit, numărul 4, care a fost concediat de ECU din motive necunoscute precis: fie nu mai inchidea complet fie nu s-a mai deschis. Treaba s-a petrecut la 5000 rpm în timp ce depășeam 3 TIR-uri pe linie continuă
Comandat injector, înlocuit la Deva la Dacia/Reno. Comandat apoi și restul, ca să fie treaba oablă
Inițial, după o pauză de răcire și câteva cozi de ciocan peste injectorul intrat în grevă și-a reluat mersul în 4 pistoane, suficient cât să ajung cu mașina acasă, apoi a făcut din nou grevă. Mers la mecanicul meu de casă, pus tester, aplicat iar metoda clarksoniană cu cioncanelul, revenit 15 sec, apoi murit definitiv
Ieri am fost să înlocuiesc sondele lambda, cele aftermarket, deși Bosch cu cod idem, au sucombat dupa aprox. 30k kmp
Asta clar nu frumos
BMW au o politică de prețuri interesantă: montezi la ei, piesele au un preț, montezi în altă parte, te taxează ! Injector montat la ei = 700 de lei, montat la Deva = 1.100 lei.
Pe scurt, Bufnițoiul îmi datorează cam 5.000 de lei pentru treburile astea
Ar fi bine să se revanșeze cu niște consumuri argoniene
Mici detalii tehnice: injectoarele noi, au modificări la nivelul scaunului acului, acesta fiind scurtat, pentru fiabilitate mai bună. Din câte am aflat eu, sunt deja a 3-a generație față de cele de pe mașină. Lucru bun.
[attachmentid=1628003610]
Tabloul de bord indică 135.xxx km
Wolfman
11 Aug 2015, 09:17
Vorba mecanicului meu: Nemtoaicele-s bune pt. mecanici, japonezele - pt. proprietari...
Si eu am bagat in GTC-ul nevestei imediat dupa cumparare, la doar 80k km peste 2000 de lei, si nu in consumabile ci distributie (pe lant), pompa apa, fulie alternator, chestii care pana si la dacia berlina tineau 200k km...
QUOTE(dr_mKe @ 11 Aug 2015, 10:03)
Pe scurt, Bufnițoiul îmi datorează cam 5.000 de lei pentru treburile astea
Ar fi bine să se revanșeze cu niște consumuri argoniene
Cand ai sa conduci ca argon, ai sa consumi ca argon
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.