Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Poveste "ohne" Valvetronic
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94
silvanu96
Tocmai ce bagasi 7,7mii ...
argon
Nu ma asteptam sa aiba probleme cu cardanul la varsta asta.
dr_mKe
O bucșă belită la subcadrul suspensie spate este de vină pentru defecțiune. Nici eu nu mă așteptam, are o ușoară vibrație pe la 80 kmh când accelerezi puternic în rampă și atât. Nimeni nu a știut să zică de ce, doar așa fac toate dry.gif Eh, până a făcut joc.....mic, dar este, se va duce în următoarele zeci de mii de km sau mii de km, asta nu poate spune nimeni.

Cum nu rentează să o vând, compresia este brici, în rest bune, băgam banul și sperăm să merite tongue.gif
bgdrenault
Locurile pe unde ai cocotat-o n-or fi de vina pentru bucsa aceea?
dr_mKe
Nein dry.gif dry.gif dry.gif dry.gif dry.gif
YRX
Sa te alarmezi cand incepe sa bata la plecarea de pe loc.
Cardanul lu matale are rulment intermediar?
einstein1984
al lui as fi surpins, al masinii nu cred, ca diferentialul sta pe loc si cardanu e scurt.
MuciX
Are, cum dracu sa n-aiba?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E91/Euro...enter_mounting/
YRX
Ai vazut tu diferential miscator? biggrin.gif
Aha, deci si al lui BMW arata cam la fel. E consumabil.... tongue.gif
dr_mKe
Să dau pe spate când am văzut prețul bucșelor pe original. Nici mai mult nici mai puțin de wacko.gif 380 wacko.gif bucata ! Amu înțelegeam dacă erau hidroelastice, dar nu par. Lemforder sunt cam 80 bucata. Meyle nu am văzut huh.gif

Amu, de la ce vine diferența asta de preț ? Mi se spune că puse una lângă alta aș înțelege de ce rolleyes.gif

Mi-s interzis și confuzat deocamdată wacko.gif
Laurentziu83
Vezi si cat te costa/cat ai de munca sa le schimbi. Daca nu poti sa le schimbi singur, ia pe original, macar stii ca anterioarele au tinut peste 200 de mii de km.
Am mai vazut piese care aratau absolut la fel, dar fata de OE era diferenta de la cer la pamant.
dr_mKe
Am uitat să mă uit de bucșe la diferențial dacă tot o fi puntea dată jos.

Până una alta, punem roțile de vară [attachmentid=1628083733]
argon
QUOTE(dr_mKe @ 27 Mar 2018, 18:59)


Amu, de la ce vine diferența asta de preț ?
*



Taxa de fraer. Sau posesor de BMW ce pune botul la piese OEM.
marksman
Da, ca piesele AM sunt recunoscute pentru respectarea specificatiilor. Doua sticle de oglinda AM pentru Ford, 30 de lei bucata, ambele cu papuci mici, cand pe masina instalatia OE are papuci mari. O sticla de oglinda OE 75 de lei, cu papucii corespunzatori.
dr_mKe
Am mai frunzărit forumurile d-afară, alea eftinache țin cât să vinzi mașina iute. Sunt axați pe OE sau PowerFlex, cei mai mulți.
ajaccio83
QUOTE(dr_mKe @ 28 Mar 2018, 09:06)
Până una alta, punem roțile de vară [attachmentid=1628083733]
*



Doctore locul din poza matale... am ramas putin socat cand am vazut ca preturi mi-au cerut : 15 lei echilibrat per roata cand mie mi-au intrat max 20-25g de plumb la roata. In total am platit binisor peste 100 Lei blink.gif La AutoSoft in Bucuresti in aceiasi bani primeam si 4 saci si 4 jante spalate in masinaria aia a lor. Ca sa nu mai zic ca plumbii vechi (ma rog caucicul ce ramane) se curatau cu o masinarie mica si simpatica. Totusi de ce asa scump la astia? Intreb si eu ca nu am mai dat pe la ei de 10 ani si am trecut anul asta prin Deva si soc blink.gif

Era sa uit : sa nu fiu neam prost am lasat la baieti 5 lei in timpul operatiunii de schimbare a pneurilor. Ce zici mi le-au pus in sacii ce-i aveam? sa nu mai zic oare m-au ajutat sa le pun in portbagaj!?
dr_mKe
Cu mine s-au purtat mereu impecabil și eu sunt destul de greu de mulțumit.
Laurentziu83
QUOTE(dr_mKe @ 28 Mar 2018, 10:51)
Am mai frunzărit forumurile d-afară, alea eftinache țin cât să vinzi mașina iute.
*


Cam asta voiam sa zic si eu. Daca se schimbau usor, puneai AM si vedeai cat tin. Daca tineau doar cateva luni, aia era, stiai ca trebuie sa pui OE. Daca se schimbau greu, puneai direct OE, ca ce scuteai la piese dadeai ulterior pe manopera.

Cazanul meu actual are 8 ani. Daca piesele care incep sa pice acum au 7-8 ani vechime (baterie, discuri de frana, amortizoare si ce-o mai pica in viitor), inseamna ca mai bine pun tot OE-uri ca stiu ca ma tin tot atat decat sa risc cu AM si sa-mi fac de treaba in 1-2 ani sa le schimb iar si sa-mi pierd timpul prin service-uri.
dr_mKe
Pus bucsele la subcadu. Vibratiile reduse semnificativ. Comandat si bucsele diferentialului. Pus discurile de frana Textar high carbon, placute Ferodo Premier happy.gif , toate 4. Mai am flexibile de frana, 6 bucati, amortizoarele spate, Unele comandate, unele "pe stoc" de ceva vreme-n portbagaj.

Intre timp am ramas fara AC. Verdict: conducta de inalta spre vaporizator sparta. Foarte fain, are vre-o 2 metri si coturi cate curbe Transfagarasanul. Se lasa cu demontari grave de plasticaraie sub capota. Conducta 1000 de lei, manopera om vedea ca eu nu am nervi, je se ocupa de amortizoare si flexibile de frana, asa cum am facut si cu discurile. Sa bibilesc eu,sa curat eu, etc, samd happy.gif

Luat un bolovan in aripa stanga fata, fix si precis pe muchia de sus. Lipseste vopsea cat o moneda de 10 bani ohmy.gif Am pensulit-o cu succes. Se vopseste impreuna cu bara fata si pragurile, la vara.

In rest, aduna kilometri [attachmentid=1628085448]

Azi m-am uitat la un Megan GT, pe care l-as prefera break si fara EDC.
cj98czh
Oare de ce Prermier ? ca sunt tot mai proaste si alea ca si discurile Brembo ...
dr_mKe
Am remarcat "eco" pe ambalaj dry.gif Deocamdata mi se par normale ca si comportament happy.gif
Muttley
Ca si, vre-o... Bre, te strica de tot pemfeul.
dr_mKe
radmasa.gif astea-s speciale pentru tine radmasa.gif

Ma amuza teribil, nu sesizi luatul in balon, inca tongue.gif

Cu placutele voi vedea la partea a doua de rodaj sau prima tura sanatoasa de raliu. Ambele se amana pana schimb flexibilele, am constatat cu stupoare camasa externa crapata la cele din spate, perechea care merge la etrier. Cu marian le-am inspectat la ITP si nu am vazut nimic blink.gif \doar cand am scos etrierul si l-am mutat sprijinit peste unul din bratele suspensiei a iesit la ivela grozavia ohmy.gif

Anul asta prevazusem eu cheltuieli de 2-3000 euro cu machina si vad ca-s perfect in grafic wacko.gif Sunt un mic Brucan, nu alta tongue.gif

Cum spuneam, azi beleam ochii la un Megane GT wub.gif
madhorsefuzzy
Adica Megane RS ca ala are si manuala. wub.gif
dr_mKe
O fi manuală, dar și etajare mai scurtă ...... mai mult zgomot la drum lung. Eu circul mult și mă deranjează, nu mai am 20 de ani.

Tras putin raliu cu noile Ferodo Premier cu ECO compound, nu mi se par suspecte încă huh.gif dar mai vedem la primul raliu legitim, când fumegă happy.gif

Deocamdată-s nervos că mi-am rătăcit bujiile cele noi și voiam să le schimb săptămâna viitoare dry.gif
dr_mKe
Azi montez amortizoarele spate, după ce le-am purtat in portbagaj prea multa vreme. Am demontat practic tot ce este mai jos de nivelul geamurilor mad.gif
[attachmentid=1628085961] [attachmentid=1628085962]

Țeava de înaltă presiune corodată la greu dry.gif
[attachmentid=1628085963]

266 k km la bord. Cu cardanul vedem ce fac luna viitoare, jocul este minuscul și încerc să-l conving pe Radu să-mi schimbe doar bucșele la diferențial mai întâi, dar el este convins că nu ajută huh.gif

În diferențial urmează să pun un ulei 75W140 să văd dacă mai are ceva de comentat sleep.gif
argon
Tehnologie germana. La leguma desfaci 2 șuruburi și cade amortizorul.
Laurentziu83
La cele cu kilometri putini; la cele cu kilometri multi, cade singur.
dr_mKe
Bucșele diferențialului reclamă multă manopera, vis a vis de timp. Sunt cumpărate, OE desigur și vor fi montate in scurt timp. Diferențialul vom vedea dacă poate fi strâns, in caz contrar oloi Motul 75W140 scrie pe el !

Acuși merge la vopsit aripa stânga față, lovită rău de un bolovan lansat de o basculantă, plus bara față. Apoi merge la cosmetică cool.gif

În rest, toate sunt în grafic. Îmi tot fac cu ochiul niște stopuri Hella SilverLine wub.gif

BMW ar trebui să mă premieze pentru rulaj și întreținere sleep.gif
psychoo
Astia la vopsire sableaza aripa? Nu de alta, dar la cate vopsiri a vazut devine mai groasa vopseaua decat tabla. Asta e si motivul pentru care se desprind bucati mari de vopsea de la pietricele...
gabize
bad post
dr_mKe
Se smirgluie pana la primul strat. Bolovanul a ras aripa si a trecut apoi pe langa masina. Lipseste vopsea din zona de impact, iar eu ma mir ca nu s-a si indoit.
Cand am bolovan la 180 kmh pe autobahnul nemtesc, sarit de la o betoniera, a intrat pana in tabla si a ricosat in bara de plafon, un a lasat urme serioase.

Cu sablarea zboara si protectia anticoroziva si se face doar TOATA CAROSERIA, nu bucati.

Pentru reimprospatarea memoriei, masina are vopseaua originala plus revopsirea integrala. La aripa dreapta, cand am gasit-o lovita in parcare, sa indrpartat vopseaua pana in primul strat.

Comentarii gratuite, in concluzie ...
psychoo
Si daca a sarit vopseaua pana la tabla...aia nu include protectia anticoroziva?
Sau aia e rezistenta la bolvani?
Cat de faza cu smirgel pana la primul strat: Incearca sa faci tu si vorbim pe urma.
Nu prea au cum sa aiba asa precizie...Dar daca nu ai facut nu au de unde sa stii.
Sporuri!
marksman
Doctoru' uita sa mentioneze ca are pile la tinichigerie-vopsitorie.
bion
Pai la cat decarteaza toti mecanicii il iubesc. tongue.gif
argon
Greșit, putini îl mai primesc,.majoritatea aleg liniștea nu banii.
Bicicleta galbena
S-a rupt lantul de iubire? unsure.gif

dr_mKe
Hai sa lamurim. Una-i sa fi sarit, probabil, local pe suprafata mica si alta-i sa faci praf o caroserie intreaga.

Dat fiind ca masina arata excelent la azi maine 300k, rulata 90% la drum intins, 2 ani pe un drum in constructie, iar in nu tocmai la viteze legale, nota pt vopsitorie este cat se poate de buna.

Cand cer pareri sunt foarte clar. In rest, nu ma intereseaza cum ar face X sau Y, care 99,99 % nu fac si-n realitate ceea ce predica .

Eu nu ma targui cu mecanicul, vopsitorul, etc, doar ca daca se buleste ceva din cauza manoperei lor, o duc la reparat buba si nu platesc. Asta stiu toti, doar le spun din start.

Eu am acelasi mecanic de aproape 20 de ani si suntem prieteni foarte buni, inainte de orice. Acelasi atelier de tinichigerie/vopsitorie de pe vremea SuoeRNovei,acelasi magazin de piese, oftalmolog, stomatolog, etc, samd.

Cand gasesti un om "meserias" in ceea ce face te tii de el si il respecti atat pe el cat si munca pe care o face, chiar daca undeva o fi unul si mai meserias. Pana il gasesti pe ala dai peste o gramada de idioti ! Uneori pot fi si greseli care se repara.

Service-ul dinTM unde mergeam cu incredere este pe lista neagra si probabil va fi vizitat rar si cu maxima atentie la ultimul detaliu. Omul ala are toate sansele sa vada cum face dioftorul netrebnic cand trece pe modul "netrebnic" si foloseste aceiasi moneda happy.gif
bucatzel
Dude, da detalii, ca mai suntem si altii care mergem la Nicu...
dr_mKe
Adica preturi mai ceva ca la reprezentanta, aia este, lucru care nu mi se pare ok deloc, plus ca mi-a trecut test de amortizare si frane, fara sa poata prezenta buletinele printate de pe stand, cica mi-a completat antigel, desi nu trebuia si eu aveam 1 litru gata preparat in portbagaj, antigel BMW, btw, plus alte cenzuraturi.

Amu il belesc daca face orice altceva in afara de schimbat lichid, flexibile si test de frana la final. Ii voi preciza de la bun inceput chestiile astea mad.gif ca sa nu existe comentarii la final cand refuz sa-i platesc anumite „manopere” fictive.

Serios amu, geometria mi-o fac in reprezentanta pentru ca nu mai am incredere in el, plus felul in care o sa-mi umfle factura cu verificari de suspensie si alte teste cum a facut la ultima vizita.

Aia din reprezentanta stiu ca sunt sacait si ca verific tot dupa ei, dar ca-s un tip rezonabil.

Cam asta este povestea cu nenea Nicu, dupa ultima vizita. La penultima s-a purtat domneste, asa cum ii era obiceiul pana acum. Acum este ultimul test. Marian stie povestea, ca m-am oprit direct la el sa-i arat cum au „completat” cu antigel, cand praful de pe buson era de 2 degete si complet neatins dry.gif

LE special pentru bucatel, marksman (si marian): o data pe an, revizie clima, schimbat lichid de frana, test de amortizoare, reglaj geometrie. La chestiile de suspensie am primit de fiecare data buletinul printat, pe care il am la dosarul „medical” al masinii. De fiecare data am cerut in mod expres respectivele operatiuni. Inteleg perfect ca „legal” trebuie sa faca test de frane daca umbla la sistemul de franare, asta doar daca declara asta pe bonul de comanda si astept un buletin printat de pe standul de frana. Regula stiuta cu mine este ca in afara de ce specific eu in mod expres nu doresc nici o diagnoza suplimentara. Asta este regula cu mine si o stie prea bine, pentru ca l-am vizitat suficient de des cat sa nu uite lucrul asta.
Relevant sau nu, la caldele mele recomandari si aprecieri, au mai mers la el inca 5-6 persoane, dintre care 2 mai sus mentionate.

Alt edit: pentru ca reprezentanta nu a schimbat pinioanele in distributie pentru ca asa prevede manualul de reparatii daca totul este in limite normale cu exceptia lantului, toate schimburile de ulei se fac acum in reprezentanta cu uleiul lor pentru ca daca se buleste ceva, platesc motorul dumnealor. Daca nu vedeam foile printate cu toata procedura de reparatie, nu credeam. Evident injectoarele vechi le am, pentru ca am seriile pe factura de cumparare de data trecuta, de la la 134-135k km.

In rest, cu exceptia distributiei si poate a unui diferential nou daca o fi cazul, salutam reprezentanta de la distanta.

Asa cred eu ca de indata ce ma mut la casa o sa-mi cumpar o masina veche si o sa-mi bag eu manutele-ntransa de numa numa.
marian-j
Mdeah, nush ce sa zic. mellow.gif
Ti-am spus ca atunci cand mi-am inlocuit bucsele si pivotii la leguma, mi s-a parut cam piperata manopera. Piesele au costat cca 500 ron, DAR, de sclerozat de sunt, am uitat cu desavarsire sa iti spun ca s-a inlocuit si burduful dinspre roata al planetarei din dreapta. Ori, inlocuirea acelui burduf nu e chiar floare la ureche! E ceva de munca acolo! In plus, s-a lucrat cu maxima atentie, astfel incat sa nu fie vatamat burduful dinspre cv. Daca acel burduf(adica cel original) in urma remontarii, incepea sa supureze pe la incheieturi, mai saream din buzunar cu cel putin inca fo 300 de lei! Din fericire, nu a fost cazul! Cutia mea de viteze continua sa isi tina oloiul in pantece, minus mica "transpiratie" la tija cautatorului de viteze. Dar acolo nu umblu nici sa ma tai!!! Schimba leguma vitezele ca o lebada. De schimbat simeringul cautatorului? Nici vorba!! Ar insemna sa se demonteze timoneria de comanda, si nu-s curios!Pentru o picatura de ulei, nu-mi bat capul. Is aproape 5 kile de oloi in cutie, are de unde
Imi cer scuze, doctore, pur si simplu am uitat de burduf. blush.gif

Si amu ma scol pe labele dinapoi! Mi-s cam scos din papuci, si plin de draci!! mad.gif
Oameni buni, nu fac reclama, si nici nu am actiuni la acel service! M-ati intrebat unde imi repar io troacele. V-am spus, dar nu v-am obligat cu nimic, pacatele mele! Io, si gura aia mea mare! Mai bine taceam! blush.gif

Prin urmare, doctore, procedeaza cum crezi de cuviinta!
Dar as avea o rugaminte: veci sa nu ma mai trimiti sa te programez la acel service! Veci-pururi!
dr_mKe
Daca se poartă din nou idem cu ultima vizită, este ultima oară când îi voi călca pragul.

La planetara aia nu este așa de mult de lucru, este manoperă de-o oră, pentru că am schimbat la Logan și am văzut live cum se procedează.

Sunt total de acord cu finețea manoperei (90% doar, pentru că am avut de remediat după el in 2-3 ture dar nu ți-am povestit) și prețul meritat pentru treaba asta, nimeni nu-i mai de acord cu asta decât subsemnatul, dar nu cu băgat din top chestii care nu s-au făcut deloc.

Plus am înlocuit un reper de peste 4000 de lei, reperul respectiv nefiind defect. De acolo am început să fiu în alertă maximă. Am zis că n-avea de unde să știe valorile, pentru că în programul de la Bosh KTS lipseau valorile pt ralanti li-am zis că-i scuzabilă treaba deși eu am fost ăla cu buza umflată.

Și Radu mi-a belit un amortizor față și nu i-am reproșat nimic, pentru că era 11 noaptea iar omul a stat pentru mine să mă ajute.

La BMW mașina este lăsată cu instrucțiuni, verificate pe lista de precomandă: nu se spală, nu se reprogramează ECU, nu se verifică de erori ECU, nu se verifică nimic cu excepția defectului reclamat. Listă pe care o semnez eu și tipul de la recepție mecanică. După care am de semnat devizul estimativ de manoperă/piese. Dacă nu-l semnez, mi se pune mașina în brațe și ies pe poartă.

Prețurile lui Nicu au crescut mult și conduita trebuie să fie pe măsură, cu toate chestiile legale în regulă. Preț pt distribuție i-am cerut de atâtea ori încât am renunțat, iar după cât a costat reparația motorului lui Gabi care nici acum nu merge ok după câte am înțeles . . . am preferat reprezentanța. Plus că și dacă trebuia dat subcadrul punții față jos, manopera se încheia într-o singură zi, pentru că respectivul subansamblu se dă jos mult mai ușor decât TOT MOTORUL.

Ce are de făcut amu sunt chestii simple. Înlocuit 6 flexibile de frână, înlocuit lichid (care costa 80 de lei cu factură anul trecut, nota bene). Nu le-am înlocuit la Radu pentru că n-am chef de dat la pedală până amețesc și nici nu scot tot lichidul din blocul ABS, iar la BMW n-am chef tura asta.

Ăsta-i examenul final pt. Nicu și 90% ultima vizită indiferent de cât de bine se poartă. „Manierele” s-au degradat constant în ultimul an. Mariane, din păcate ai să vezi că am dreptate, dar ești constrâns de lipsa altui mecanic de încredere . . .

Sau la mine s-a schimbat situația pentru că sunt dioftor netrebnic care trebuie taxat mai „sănătos” dry.gif

Pentru că mi-am eliberat mult programul, deja am recurs la multe reparații în regim autonom sau semi-autonom, cot la cot cu Radu. Mă și gândesc la ce mă pune să fac când schimb bucșele la diferențial peste vre-o săptămână. Am uitat ce bine era când mai șurubăream la mașină la tine la ITP. BTW, fix aceiași greșeală am făcut-o cu saboții frânei de mână și la mine tongue.gif Se auzea clar cu geamul deschis tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Cum spuneam, este foarte greu să dai peste un om meseriaș și pasionat de ceea ce face . . .

Am fost la o firmă din TM care a pus un diagnostic corect pt bucșele subcadrului spate. Dacă beleam mai atent ochii pe E90 post.com, știam cum se pune problema din start și evitam un drum gratuit, dar nah, domnia și prostia se plătesc.

Așa de rău mă poate mânca de-un Megane GT . . . încât mi-am configurat unul mai „chel” și mi se pare rezonabil. Eisteinul zice că mecanic sunt solide happy.gif

Timpul o să le lămurească pe toate.

PS: la BMW pe estimarea de costuri / factura finală zice așa: programul lor special etc șamd, alocă pentru fiecare manoperă timpul maxim prevăzut din start, cu litere mici, mici, la subsolul paginii radmasa.gif

PS2: știu că sunt un tip dificil de mulțumit, dar dacă eu întărzii cumva juma de ceas la cabinet și pacientul mă așteaptă, regula este 50% reducere din consultație, lucru aplicat mereu fără excepție. Personalul medical nu are taxă de consultație (pentru asta sunt fraier). Am avut oameni nemulțumiți, le-am dat referințe din TM, CJ, etc, dar am refuzat să îi mai programez altă dată, după ce am primit telefon că li s-a spus același lucru ca la mine. Unul din aștia a fost coleg ce clasă în liceu cu mine. Lucruri spuse frumos și politicos respectivilor.

Prețul mare trebuie să reflecte calitatea și cinstea nu mai vorbim, plus recunoașterea unei eventuale greșeli, cu remedierea ei. Calitatea înseamna inclusiv prezentarea devizului estimativ de piese și manoperă înainte de începerea lucrării.

Ce văd eu că face acum, este exact ce fac toate firmele bune înainte să se strice . . . se lăcomesc la bani.

Ultimul PS: marian, puțină lume are cinstea, amabilitatea și dedicația pe care o ai tu, marksmanul, bucatelul, Radu, indiferent de toanele personale din ziua respectivă. Am stat destul de mult timp lângă voi că să vă cunosc și șă știu ce zic cool.gif
bgdrenault
In afara de ultimul PS, care parca e din "Ciresarii", ai dreptate in tot ce ai spus.
Doctori asa ca tine, probabil ca sunt extrem de putini. Si mecanici si mai putin.
Caut un mecanic bun in Piatra Neamt de ani, si gasesc numai specialisti din reprezentanta, care petru un bolt la etrier au schimbat telescoape, bielete antiruliu, brate fata, cca 1500 de lei. A, si unul dorea si caseta sa o schimbe. Cand m-am dus cu bolturile de la etrier sa le schimb, radeau de mine, dar dupa testul de drum au tacut. Dar cei 1500 de lei erau dati, "doar erau uzate sefu la 82000 de km".
Asta-i viata. Din pacate, specimene de genul sunt si pe la vest de noi.
psychoo
Oamenii care gandesc nu stau in service-ul unuia pe salar minim. Ori isi deschid ei service ori pleaca la bani mai multi, de obicei prin alte tari.
Eu trebuie sa schimb lichidul de frana si mi-e groaza. M-as duce in reprezentanta dar tot dorel e angajat si acolo...
bion
Sa te lauzi ca nu taxezi colegii e cam maro. Si sa te oftici pentru dreptul victimei la scond opinion e verde. cool.gif
Despre chestia cu mecanicii pare ok dar greu de gasit pe cineva care sa suporte armate de pitici. biggrin.gif
dr_mKe
Nu ma laud, este practica curenta. Veci nu am facut asta, pentru ca asa m-a invatat mama si alti colegi pe care i-am vazut facand asta ! Mi se pare de bun simt ! Daca as fiu stomatolog as zice ca platesti doar materialele, nu si manopera/consultatia.

Dreptul la a doua opinie este normal, doar ca depinde cum te exprimi, doftore sinistru ! Daca esti ghiolban, aia este prima si ultima consultatie la mine. Nu o data am trimis pacienti pentru a doua opinie, cu traseul de PSG pe CD la colegi mai scoliti ca mine sau i-am rugat sa-si faca timp 10 minute sa bage un ochi pe Team Viewer la cutare traseu.

Am refuzat si voi refuza pacientul care nu are bun simt, in privat. In spital ma rezum la morala facuta finom. Mi-s constient mereu ca nu-s perfect si am multe de invatat.

Bioane, bunul simt intre colegii de o anumita generatie nu exista, si nu cei de varsta mea sau a ta. Cei din segmentul dintre noi . . . . .

Lucrul asta il face si Radu, l-am vazut refuzand banii de manopera si spunandu-i respectivului sa nu mai vina la el ca nu-l mai primeste. Am vazut si refuzand sa monteze anumite piese de marci dubioase. Omul nu-i perfect, dar este de un bun simt pe care nu-l intalnesti pe toate gardurile. D-aia suntem si prieteni atat de buni.

Este greu de gasit „meseriasi” buni in orice domeniu. Poate sa nu fie la modul absolut cel mai bun, doar sa ti se potriveasca ca om si fel de a trata cu tine.

Eu n-am armate de pitici, am doar cateva fixuri pe care le declar de la bun inceput. Marian mi le stie cam pe toate foarte bine si vad ca ma suporta cu ele cu tot wub.gif
bgdrenault
Daca Radu e foarte ok, de ce nu repari doar la el? Sau anumite operatiuni nu pot fi facute acolo?

Zi si mie ce inseamna traseu PSG, cautai pe net si nu am gasit, decat echipa din Paris.
De curiozitate, asa.
dr_mKe
PSG = polisomnografie wacko.gif

Pot si la Radu dar vreau lichidul de frana inlocuit cum trebuie, nu "la pedala". Sa-mai fabric un dispozitiv nu-i greu, se gasesc si de cumparat.
silvanu96
Pe la Ploiesti meseriasii ,deja, lucreaza in regim propriu acasa, sunt greu de atins (adica cu recomandari) si au curtea plina.
M-am rugat de unul 3 luni sa ma primeasca . Acu il astept la cotitura , pentru ca ne intersectam. Sigur.
madhorsefuzzy
Pai ala nu te primeste ca sa nu trebuiasca sa iti spuna apoi ca nu te mai primeste. biggrin.gif

L.E. Eu am inteles ca pentru BMW in Banat exista doar Radu, Nicu si reprezentanta BMW din TM. Radu e ok, Nicu nu prea, iar reprezentanta trebuie tinuta din scurt. Corect?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.