Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Poveste "ohne" Valvetronic
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94
4x4
user posted image

Eu cred ca doctorul stie ce face, cei drept nici eu nu suport stilul ala e mers, mie imi place sa stau cu spatele cat mai vertical.
Laurentziu83
Ca reglaj, eu stiam ca inaltimea seii (de la axul pedalier la suprafata seii) e de 0.883 din inaltimea picioarelor cand esti incaltat (masurat intre picioare) iar inaltimea ghidonului se regleaza cu cativa cm sub inaltimea seii, pe cat posibil cat mai jos, dar sa fie si confortabil.
dr_mKe
Totul este legat de gradul de flexibilitate nu de cum pare la ochi tongue.gif Pe măsurate, diferența sa/ghidon este de fix 14 cm. La un individ de 190 cm, or fi picioarele lungi, dar și mâinile sunt „asortate” ca lungime.

Ritchey a adunat câteva sute de km și una bucată KOM cool.gif

[attachmentid=1628105203]

PS: n-or fi Brembo, dar nu poți să nu admiri minunățiile de QR de la KCNC , roșii, asortate cu pedalele Candy 7 [attachmentid=1628105206] wub.gif
Muttley
Io pot sa nu le admir. Ca stiu cat sunt de rezistente, iar tu cantaresti cat una din masinile mele, cu plinuri facute.
einstein1984
titan
dr_mKe
Iegzact, titan, nu se rupe nimic și-n plus, prin toamna s-ar putea sa fii mai greu ca mine tongue.gif
bgdrenault
a ramas insarcinat?
Muttley
Titan... Gizas, cat va place marketingul.
Doftorake mai inteleg, ca el e cu plamanii, dar ainjtain, nu erai tu mare connaisseur de de toate?

https://structx.com/Material_Properties_003b.html

Hint: shear modulus.

Doftore, daca-ti place cu dinti in gura, scoate qr-urile alea de fete sau slabanogi la 50kg care stiu ce fac.
dr_mKe
De aliaje ai azit ?
bucatzel
Io altceva nu inteleg, cat de des faceti bre pana de aveti nevoie de quick release?
madhorsefuzzy
Pai eu cred ca foloseste QR sa bage bicla in bembeu. Eu asa stiam ca face.
Muttley
QUOTE(dr_mKe @ 1 Jun 2019, 11:12)
De aliaje ai azit ?
*



Esti batut in cap total.
Bre, titanul e mai slab decat otelul. Ambele sunt aliaje.
QR-ul din titan e foarte limitat.
dr_mKe
Ești ignorant monșer. Tu ești ală cu jantele belite după o manopera la care ți-am zis că le faci praf.
Subiect închis. Cele vechi, idem dar negre, al naibii nu au cedat nici când aveam 120 kg, iar acu, la 90+ au să cedeze 🤣
einstein1984
QUOTE(Muttley @ 31 May 2019, 22:40)
Titan... Gizas, cat va place marketingul.
Doftorake mai inteleg, ca el e cu plamanii, dar ainjtain, nu erai tu mare connaisseur de de toate?

https://structx.com/Material_Properties_003b.html

Hint: shear modulus.

Doftore, daca-ti place cu dinti in gura, scoate qr-urile alea de fete sau slabanogi la 50kg care stiu ce fac.
*


Pentru greutati similare, o piesa din titan poate fi mai teapana decat aia de otel. Daca le faci de dimensiuni similare, aia de otel poate fi mai teapana dar de vreo 4 ori mai grea.
Ma gandesc ca aia de au facut pedalele au tinut cont de propietatile materialului cand au facut piesa, permitandu-si sa adauge material fara sa fie penalizati de greutate.
Asta ca sa nu zic ca "titan" si "otelul" sunt termeni generali, sunt sute de aliaje de titaniu, si mii de oteluri, totusi nu cred ca ai pedale de bicicleta din 300M
haidi pa!
Muttley
QUOTE(einstein1984 @ 3 Jun 2019, 09:04)
Daca le faci de dimensiuni similare, aia de otel poate fi mai teapana dar de vreo 4 ori mai grea.
Ma gandesc ca aia de au facut pedalele...



haidi pa!
*



QR-urile, ca nu de pedale vorbeam, sunt niste tije de fix 5mm diametru. Sunt standard la axul de 9mm fata. Deci nu-s similare dimensiunile, sunt de 5mm diametru si atat.

Pa si voua.
einstein1984
eu de pêdale vorbeam, dar sa fii sanatos (ma rog, cat se poate).
YRX
Titan bre, nu titaniu...
einstein1984
da, dar daca zici ca e din Titan, poate intelege ca e din-trun cartier sud estic al bucurestiului
dr_mKe
Orice piesa de bicicleta are o greutate limita pt rider. Cat timp nu o depasesti, slabe sanse sa dai de necaz.
dr_mKe
Se strica ambulanta, se intrerup firele din manunchiul flexibil al haionului.

Deocamdata eu am pus slickuri de 2.35 pe bicicleta de cross country si poate maine montez noua sigla de haion, pe care BMW a dorit 290 de lei.

[attachmentid=1628105490][attachmentid=1628105492]
cristic1982
Cu bicla asta te dai prin oraș ? Mi se pare "subdimensionată" foaia mare pentru mers prin oraș și pe plat.
axabrt
Shimano xt. Bun deci.
Urmăresc și eu o merida sh in echiparea asta, se găsesc cam greu
einstein1984
nu-l stii pe doctoru, e locomotiva diesel
bgdrenault
Are destule pinioane cu care poate imperechea acea foaie"mare".
cristic1982
Ideea este în oraș și pe plat, unde o foaie mică nu te ajută decât dacă vrei să mergi cu viteza unui pieton. În fine
MuciX
Pinionul mic e foarte mic. Anvelope cu profil inalt ajuta rotile alea care par de 26". Eu cred ca un sprint de 30 kmph nu e nerealist. Pentru oras e super ok.
Muttley
Rotile-s de 29. Mai mult, cu balon imens.
Angrenajul e 22-36T.
Pinionul mic e de 11T, ca Shimano n-a trecut la 10 pe generatia aia de groupset.
Face 60 la ora lejer.
cristic1982
Dar ca să scoți viteza aia cu angrenajul respectiv ai nevoie să pedalezi repede.
Pentru oraș prefer o foaie de minim 44 de dinți, ca să simt că depun efort. Acum folosesc un angrenaj 50-34 și prin Pitești doar pe o pantă dau foaia mică.
Muttley
Insista, ortopezii au nevoie de obiectul muncii wink.gif
dr_mKe
La 106 rpm am 45 kmh cu foaia mare și pinionul de 11. Peste 32 kmh pentru că-i mare căderea de cadență la pinionul de 11, de la 30-32 kmh trebuie să urci la 38 ca să nu ajungi la ortoped cu genunchii din cauza cadenței prea mici, plus că-i foarte greu sustenabilă viteza pe distanțe mari pe așa mașinărie. Maxim pe plat 57.5 kmh, cadență mai știe naiba, pulsul era 168 laugh.gif

Ce preferi tu pe genunchii tăi este strict treaba ta. Eu prefer cadența de la 85 rpm în sus la rulaj și cam așa sunt majoritatea. Ca ciclist trebuie să fii capabil să menții o cadență de rulaj în jurul a 90 rpm. Altfel ai nevoie de genunchi de schimb tongue.gif

Ieri am avut parte de o urcare de cca 5 km cu media 17%, cu un maxim de 26.5% pt aproape 500m laugh.gif

MuciX
Nu stiam treaba cu cadenta consumatoare de genunchi. blink.gif
dr_mKe
Cadență mică + cuplu mare (rampă, rulaj în viteză) = uzură mare la genunchi. Logic, nu ?
einstein1984
e ca subturarea la motor, presiune mare in camera de ardere deci incarcare pe cuzineti, presiune mica de ulei deci uzura.
MuciX
Aha. Face sens. Sarumana.
dr_mKe
Vrei să îți iei picicletă ? blush.gif
cristic1982
Mulțumesc pentru informații, momentan vreau să slăbesc și am zis să depun mai mult efort.
einstein1984
pai urca dealul spre trivale, dar in cadenta marita.
MuciX
QUOTE(dr_mKe @ 7 Jun 2019, 11:28)
Vrei să îți iei picicletă ? blush.gif
*


Nu prea imi permit, asa ca raman sa cumpar mobre.
cristic1982
QUOTE(einstein1984 @ 7 Jun 2019, 11:43)
pai urca dealul spre trivale, dar in cadenta marita.
*


Îl urc de fiecare dată când ies pe bicicleta, deci fac asta aproape în fiecare zi, dar cred că trebuie să umblu și la dietă, pentru că nu mai pierd în greutate. sad.gif
mircea_aq
QUOTE(dr_mKe @ 7 Jun 2019, 09:18)
La 106 rpm am 45 kmh cu foaia mare și pinionul de 11. Peste 32 kmh pentru că-i mare căderea de cadență la pinionul de 11, de la 30-32 kmh trebuie să urci la 38 ca să nu ajungi la ortoped cu genunchii din cauza cadenței prea mici, plus că-i foarte greu sustenabilă viteza pe distanțe mari pe așa mașinărie. Maxim pe plat 57.5 kmh, cadență mai știe naiba, pulsul era 168  laugh.gif
.....
*



Adevarat.
Acum depinde si cu ce mergi, carbuni, cartofi, suc de portocale, de morcovi.
Uite si 57kmh medie pe 32km, trec baietii pe la min 38-40.
E pe ploaie, dar nu mai conteaza.
Recordul orei pe velodrom e 55kmh...astia mergeau mai tare ca festina in zilele bune.
Daca era pe bune oricum ar fi trebuit sa-i astepte duba de la jandarmerie la sosire.

E misto surprinsa diferenta de tehnica de pedalare.
Neamtul cam cu 90rpm urineaza. Angrenajul nu se vede clar datorita filmarii, dar impingea la 75-80kmh pe plat, se vede pe bordul motocicletei care filmeaza.
Dincolo vreo 15-20 rpm in plus constant.

https://www.youtube.com/watch?v=A4GqkTDpvfI

Mda, alte vremuri alti oameni.
Azi baga toti mc si kfc in ei in disperare.

Apropo, poze cu ambulanta spalata mai pui, ca tot intru sa de ceva vreme si nimic.

dr_mKe
Ori cu ce mergi, nu afectează cadența. Candeța este influențată de lungimea femurului, cuplul și puterea pe care le dezvoltă piciclistul, lungimea brațului angrenajului și condițiile de pedalat.
Ieri, la 27% rampă nu cred ca rezista nimeni să învârtă pedalele la 90 rpm. Eu picasem pe la 50-60 rpm și 4.5 kmh. Power metru nu am, dar la kilele mele și rampa aia, dacă nu erau minim 600W laugh.gif

Date tehnice ale subsemnatului: în forță nu am reușit veci să sar de 140 rpm. La mers la oha, ajung la 240 rpm dacă îmi pun mintea. În rampă și forță mare în jurul lui 70 rpm. La rulaj 85 -110 rpm, cu mențiunea că pe mtb tind să pedalez mai mult spre 85.

Pe o biță de TT lucrurile stau altfel, nu o poți compara cu o cursieră normală, fie ea și aero. Așa este segmentul din printscreenul de mai jos, KOM -ul este făcut pe biță de TT, indiferent cât power ajung să am, nu am sanșe să mai scot 8 kmh în plus la medie. Am ajuns scurt la 56 kmh în rulaj, cât este media KOM -ului și este imposibil de menținut. Poate doar cu uragan din spate radmasa.gif Fain este însă că am repetat figura și tot 48,1 kmh am scos media cool.gif
Fain este că am bandă de turație îngustă 90-96 rpm radmasa.gif de dizelache.
[attachmentid=1628105568]
einstein1984
ma bag cu ambulanta in fata sa fac drafting? mandru.gif mandru.gif naughty.gif naughty.gif
dr_mKe
Nokian WetProof, sigla portbagaj nouă, leduri poziții față noi.
[attachmentid=1628105788]

Upgrade la Scultura, Fulcrum DB Quattro Carbon happy.gif wub.gif
Nu credeam că se pot simți atât de mult diferențele de greutate la roți.
[attachmentid=1628105789]
axabrt
Doc, mă faci să rad
In curând bicicleta o să fie mai scumpă decât BMW

15 Jun 2019, 10:58:
Doc, mă faci să rad
In curând bicicleta o să fie mai scumpă decât BMW
Muttley
Dioftore, esti tolomac.

15 Jun 2019, 16:50:
Doftorake, esti tolmaque
dr_mKe
Pe uscat sunt cvasi-identice cu Turanza T001 [attachmentid=1628105807]

@Axabrt: Scultura este mai scumpă decât Ambulanța, care nu cred că valorează mai mult de 3500 euro la rulajul și vârsta ei.
4x4
Am dat cu măturoiul.

16, din ce rețin, nu aveai voie la mine pe topic.
dr_mKe
Mâine sărbătorim [attachmentid=1628105859], spălată bec, a venit o furtună acu un ceas ....... dar nu importă. Mâine vreau să intru la Marian să tragem puțin și de articulații pe platanele hidraulice.
0-100 kmh in 9.2 sec, 220 pe ceas / 210 gps stabilizat. Dusterul sau ce mi-o tuna mie să-mi iau, se mai pot amâna. Mă gândesc că o cursieră aero ar fi totuși mai utilă radmasa.gif
b06fcn
Doctore, nu-ți lua desprafuitor...eu am avut de la birou și am tot făcut drumuri de Sibiu lunile astea, am mai zis pe aici, coteț mai nașpa nu am condus...merita doar dacă găsești una cu maxim 5000 de euro si putini kilometri...la cât pedalezi, îți rupe spatele, șalele și coțăitoarea...
dr_mKe
Ăsta nou deloc, am condus, mie mi se pare foarte comod. Uiți că stau o zi întreagă pe o șa de picicletă laugh.gif

Vedem, nu mă grăbesc deloc, mașina merge, vor trebui înlocuite ambreiajul și cardanul plus ceva senzor la climă, uneori presupun că citește valori aiurea și refuză să cupleze compresorul. Are legătura directă cu temperatura foarte ridicată din habitaclu: dacă las mașina nepornită 30 min cu geamurile deschise, cuplează instant dry.gif Mâine tre să las toată ziua mașina în reprezentanță pt diagnoză, pe lângă revizia de 300k kmp.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.