Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Poveste "ohne" Valvetronic
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94
b76bgaarh
vibra in draci, sunt curios cum vibra in Ingeri.

IRONICK
mega-ultra-ortodocsii forumului ar putea sa stie
b06fcn
QUOTE(mircea_aq @ 3 Sep 2019, 10:27)
E vorba de confort, F4R-ul de 136 de cai si 191nm de pe Megane 2 avea asa ceva si avea si cutie in 6 trepte, asta pentru o diferenta mizera de vreo 1500 euro fata de K4M.

Ce-au cumparat insa 99% din romani ? 1.6 16v, ce conteaza ca avea volanta simpla si vibra ca naiba, ce conteaza ca zgomotul te dadea afara din masina la viteze de autostrada, ce conteaza ca avea o cutie in 5 trepte de toata jena care mai avea si prostul obicei sa pice.

Romanul ia ce-i mai ieftin, iar daca din greseala ii cade in mana un lucru mai de calitate, are grija sa se ocupe el de-o conversie de la volanta bimasica la una simpla, sau pune la 2.0T instalatie de gpl, stie el.
*



Vorbim de doua motoare cu capacitati diferite - 2 litri versus 1,6 litri. Adica alt consum in oras, alt impozit si, avand in vedere ca RCA-ul se calculeaza inclusiv in functie de puterea masinii, de o asigurare mai scumpa. Ceea ce, poate ca, adunat, pentru majoritatea romanilor care poate au trecut la Megane-ul ala de la Dacia 1310, insemna ceva bani, in plus fata de mizeria aia de 1500 de euro...plus ca majoritatea si-au luat fabulosul 1,5 dci de 95 de cai...

Cat despre conversia la volanta simpla, ce legatura are cu zgomotul in masina? Pentru info, conversia pe care am facut-o la Laguna a costat cu maxim 500 lei mai putin decat solutia cu volanta dubla-masa...senzatia ca am alta masina dupa aia, a meritat inzecit economia...
gabize
In ce sens a îmbunătățit mașina volanta simplă? Eu știu că cea dublă e un plus...?
b06fcn
Poate pentru cei care nu vor sa simta masina.
Mie mi s-a parut masina mai responsiva, frana de motor era mai prezenta, retrogradarile erau mai usor de facut...trecerile din 5 in 3 se faceau mai usor si urca altfel in ture masina. Pedala de ambreiaj era o idee mai tare, insa era exact ce trebuie, cel putin din pdv-ul meu...imi pare rau ca nu am gasit si pentru Toyota kit de conversie la 4 piese...
cj98czh
eu stiu 3 masini care au facut 'economia' aia de trecere la volanta simpla si toate trei zgaltaie ca U650 .... nu recomand ... inafara de B06 nu stiu pe nimeni care inafara de economia de bani facuta sa fie multumit ..
gabize
Exact asta a fost si senzatia mea pe un b5.5 cu volantă simpla. Scutura suparator.
pishky
QUOTE(marksman @ 3 Sep 2019, 09:12)
230Nm e cuplu mic?
*


pe matiz e bun
tatabobu
Acu' pe bune, in ce sens "scutura"? In timpul mersului, sau la schimbare? Daca e in timpul mersului, poate posesorul ar trebui sa se ingrijeasca de niste tampoane noi. Daca e la schimbarea treptei, poate ar trebui sa invete sa dozeze ridicarea piciorului stang.
gabize
la turații mici, prin oraș.
tatabobu
Si nu e si diferenta constructiva a tamponului (ma rog, suportul motor sau cutie) intre varianta cu masa dubla si cea simpla?
axabrt
QUOTE(gabize @ 3 Sep 2019, 19:45)
la turații mici, prin oraș.
*


Confirm
Opelul Astra h avea volanta simpla.
La schimb de treapta in sus și mers subturat avea un comportament vibrator totuși era foarte iertător cu schimbări aiurea de trepte.
Puteam merge oricât de subturat, cu vibrațiile de rigoare ce i drept. Dar mergea.
Ambreiajul era mai tare, după mers in coloana începea să mă doară piciorul.

Fordul are DMF și asta permite mers subturat conform cu indicațiile prețioase ale indicatorului de schimb viteze din bord, dar Intr adevăr nu da vibrații in habitaclu.
Ambreiajul e mai finuț nu mi da dureri de picior așa de repede.

Dar că sa vă dați seama de diferență, nu merge sa pleci de pe loc cu treapta 2.
La Opel mergea fără probleme. Avea opelu o cutie de tanc.
Nush de ce la Opel mergea si schimbat trepte fara ambreiaj.
La Ford drept să zic mi e frica sa incerc.
pishky
clar nu-l cunoasteti pe brembo
ambreiaju e fo` pussies
dr_mKe
cool.gif
dandobre
Sorry, greșeala...
dr_mKe
@ 308k kmp, cardan nou, inclusiv șuruburile, 6800 lei în reprezentanță. Discurile față așteaptă să fie montate chez Argon Garage, Textar Pro+.

[attachmentid=1628109836]
marksman
O mai ții? smile.gif
cj98czh
pai de ce sa nu o tina ... abia a iesit din rodaj ... acum se poate bucura de ea ..
einstein1984
e totul nou pe ea....
tatabobu
Deci o baga din nou la rodaj?
einstein1984
doctoru mereu erge ca la rodaj
jelly
Ce se mai aude de BMW?
einstein1984
e vandut
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.