Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Poveste "ohne" Valvetronic
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94
M.C.
Si pentru podoaba capilara.Ma rog,cine are ...... icon_mrgreen.gif tongue.gif
dr_mKe
Povești mai multe pe săptămâna viitoare [attachmentid=1628001371]

Ironice, pentru tine, special ! [attachmentid=1628001372] [attachmentid=1628001373]
M.C.
Mistoc volanul cu sidi .... tongue.gif
dr_mKe
Joi vizitez din nou Sibiul pentru înlocuirea bobinelor de inducție dry.gif

După manopera asta, sper că buletinul de gaze va fi suficient de ok cât să-mi dea marian-j ITePeul pe bune, că deocamdată nu scoate gazele nici pentru nivelul non-euro laugh.gif

Dar, ce-i drept, trage excelent tongue.gif
corbex
N-am auzit ca Marian-J sa refuze ITP-ul la un peemfe.
dr_mKe
Am fost avertizat să nu trec prin preajma casei domniei sale, cu așa poluator industrial mobil, că-i otrăvesc mâțele laugh.gif
AmunDei
Carpa pe sonda aparatului, problem solved, o sa fii mai eco decat veganii la ITP.
Laurentziu83
Ce fel de defect au bobinele de inductie de iti merge excelent masina (eu inteleg ca isi fac treaba) dar nu iti ies noxele?

Problemele la aprindere in mod normal nu fac o masina sa mearga mai bine.
dr_mKe
Cică se înlocuiesc la fiecare schimb de bujii (așa scrie-n manualul lor de service), iar je, neavând habar de treaba asta, am înlocuit doar bujiile.

O bobină obosită duce la scânteie slabă, recte nu se aprinde ok amestecul. Cu cât amestecul este mai sărac, cu atât se aprinde mai greu, iar motorul ăsta merge-n amestec foarte sărac. Un amestec mai bogat se aprinde mai ușor, iar probabil ECU tocmai asta face pentru compensare, îmbogățeste amestecul, iar pe moment motorul toarce frumos în sarcină maximă. Cât ar mai dura asta nu știu, dar nu mult, lucru sigur. Nu cred că durează mult până merge-n 3 pistoane, dar oricum asta n-ar fi o problemă, pentru că au deja 2 motoare-n 3 cilindri radmasa.gif

Hidrocaburile sunt dublu față de limita admisă pentru motoarele cu carburator.

Ralantiul a devenit suficient de instabil cât să-l observ, sub 2500 rpm, la accelerații ușoare în treptele mici mașina nu mai accelerază liniar, iar martorul fatidic din bord se aprinde periodic.

Diagrama de diagnoză cuprinde ca prim pas verificarea sistemul de aprindere. Sondele lambda au fost înlocuite și par a funcționa corect. Bujiile au doar ~ 15k, dar bobinele au 132k, iar caietul lor de întreținere zice că se schimbă la 60k.
MuciX
Vezi cum faci s-o repari de graba, sa nu prinda virsli miros sleep.gif
MyKe89
Curand o sa ceara schimbarea bobinelor odata cu uleiul. happy.gif
dr_mKe
Sau poate chiar chiulasa integral, ce, supapele nu s-ar uza si ele ? dry.gif
hitman1234
Nici bmw nu mai e ce era, benzinarele noi sunt cam praf din ce citesc, N47-le il iei si tii degetele incrucisate sa nu cada..iar asta cu bobinele e cam epica, inainte tineau cat masina acuma le schimbi pe ce motiv asa des? dry.gif
b76bgaarh
deci iegzista bobine care se schimba mai repede decat la megan, nu pot sa cried asa ceva.
argon
La Megane nu se schimba, decat la unele si la alea o singura data, adica la cele care aveau Sagem din fabrica, daca pui in loc Beru, sau are Beru sau Denso din fabrica, nu mai schimbi nici o bobina la megane, veci.
danutsb
QUOTE(dr_mKe @ 21 Jul 2015, 11:55)
Joi vizitez din nou Sibiul pentru înlocuirea bobinelor de inducție dry.gif
*



La Contempo?
dr_mKe
Normal. Vreu garanție !

Argoane, numai Beru nu pica ! Denso pica, sunt insa ceva mai bune ca Sagem.
dr_mKe
Rezolvat bujii și bobine, apoi făcut test de gaze. Evident, totul este perfect, trec ITePeul fără măgării. Becul nu s-a aprins încă și sper așa să și rămână happy.gif

Halatul a costat 760 de lei, din care bujiile 4 x 50, bobinele 4 x 67, restul manopera plus verificatul mățărailer de vacuum.
R E M U S
Barem intervalul ala mic de 60k km e corelat cu pretul destul de ok.
Laurentziu83
67 de lei bobina de BMW...eu deja ma gandeam la peste 1000 de lei setul stiind pretul la Renoaie...
MyKe89
Probabil fara TVA.
dr_mKe
Saptamana viitoare revin la diagnoza. Intre 4500-6000 rpm scoate fum negru, iar de HC pe buletinul de gaze nu are sens sa mai pomenesc.

Motorul merge excelent, tocmai din pricina asta. Cum rezolv problema, dispare si raspunsul excelent, mai ales in ture inalte.
Markos
Ciudată mașină ai cumpărat mellow.gif
argon
Nu-i ciudata, doar a facut BMW experimente nereusite cu injectie directa de benzina.
marksman
Parerea mea e ca doctoru' exploateaza masina la extrem, in regimuri pe care nu a fost proiectata sa le suporte. smile.gif
psychoo
Si totusi loganul nu a sughitat. Ar trebui astia de la bmw sa il ia pe post de pilot de teste...
argon
Loganu era tehnologie simpla, cat ii dadeai atata ducea, prea multa tehnologie strica.
marksman
Loganul era E3, nu avea atatia senzori, avea un motor fiabil, cu j'de ani de "bugfixing" in spate. Pemfeu' are un motor de conceptie noua, si e din prima generatie daca imi aduc bine aminte, e normal sa sufere de "boli ale copilariei".
hitman1234
doftorului nu-i rezista nici un 335i..
marksman
Io-s curios ce-ar face daca ar avea pe mana un Ferrari. biggrin.gif
MyKe89
16v era E4.

N-are treaba regimul de mers. Legat de fumul negru, as verifica toti senzorii care au legatura cu aerul admis, apoi injectoarele.
C a t a l i n
Daca as avea o masina care sa scoata fum, i-as da foc.
AR-18-MOS
Adica dac-ai avea diesel? 04.gif
argon
De vreo 4 ani nu mai scoate nici un diesel pic de fum, la unii chiar de 8 ani. Dar cum spuneam mai demult, chiar un diesel euro 3 care scoate fum, e mai ecologic si polueaza mai putin decat un benzinar euro 4 cu injectie directa.
l@u
Vad din ce mai multe tractoare cu auspufu' lucios de spui ca e benzinar, dar vad din ce in ce mai des benzinare cu auspufu' mai negru ca la fumacios, chiar am dat cateva exemple pe aici printre care si pe exvalvetronicul in cauza pe cand era la Dan.

Iaca postul de acu 4 ani.
C a t a l i n
Repet, dacă ar scoate fum și ar fi a mea, i-aș da foc.
l@u
Niciodata sa nu spui niciodata!
hitman1234
QUOTE(C a t a l i n @ 25 Jul 2015, 21:56)
Repet, dacă ar scoate fum și ar fi a mea, i-aș da foc.
*



Lasa ca tu mergi mai mult cu barca...
dr_mKe
Scoate otzara de fum pentru pentru ca se duce lambda la 0.8x dupa ~4500 rpm, adica asa cum trebuie la masinile racing veritabile sleep.gif

Nu sta la 0.94 ca la alea de strada tongue.gif
R E M U S
Bucurie mare pentru catalizator... yupy.gif
argon
Pana la urma, unde ai facut vopsitoria? Ca tu stiu ca nu tolerezi decat best of the best. Vreau sa vopsesc o aripa spate la care s-a exfoliat lacul, si sa iasa si bine..
dr_mKe
Daca vii la un citric, iti spun tongue.gif
argon
Inainte sau dupa citric imi spui?
l@u
ca ti-a pus cianura in citric?
dr_mKe
Serios vorbesc, vis a vis de invitatia la citric.

Comandat sondele lambda, eftine, 2100 de lei la Pemfe.
marksman
2100 lei bucata???
dr_mKe
Sondele dry.gif
marksman
De petrol?
MuciX
QUOTE(dr_mKe @ 29 Jul 2015, 10:02)
Sondele  dry.gif
*


A, e mult mai bine asa. sleep.gif
Markos
QUOTE(dr_mKe @ 29 Jul 2015, 09:50)
eftine, 2100 de lei la Pemfe.
*


Pomana curata.

De curiozitate, tu tii evidenta cheltuielilor cu agregatul, ca kum?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.