Si pentru podoaba capilara.Ma rog,cine are ......
dr_mKe
19 Jul 2015, 09:46
Povești mai multe pe săptămâna viitoare [attachmentid=1628001371]
Ironice, pentru tine, special ! [attachmentid=1628001372] [attachmentid=1628001373]
Mistoc volanul cu sidi ....
dr_mKe
21 Jul 2015, 10:55
Joi vizitez din nou Sibiul pentru înlocuirea bobinelor de inducție
După manopera asta, sper că buletinul de gaze va fi suficient de ok cât să-mi dea marian-j ITePeul pe bune, că deocamdată nu scoate gazele nici pentru nivelul non-euro
Dar, ce-i drept, trage excelent
corbex
21 Jul 2015, 10:58
N-am auzit ca Marian-J sa refuze ITP-ul la un peemfe.
dr_mKe
21 Jul 2015, 11:01
Am fost avertizat să nu trec prin preajma casei domniei sale, cu așa poluator industrial mobil, că-i otrăvesc mâțele
AmunDei
21 Jul 2015, 11:11
Carpa pe sonda aparatului, problem solved, o sa fii mai eco decat veganii la ITP.
Laurentziu83
21 Jul 2015, 11:55
Ce fel de defect au bobinele de inductie de iti merge excelent masina (eu inteleg ca isi fac treaba) dar nu iti ies noxele?
Problemele la aprindere in mod normal nu fac o masina sa mearga mai bine.
dr_mKe
21 Jul 2015, 12:02
Cică se înlocuiesc la fiecare schimb de bujii (așa scrie-n manualul lor de service), iar je, neavând habar de treaba asta, am înlocuit doar bujiile.
O bobină obosită duce la scânteie slabă, recte nu se aprinde ok amestecul. Cu cât amestecul este mai sărac, cu atât se aprinde mai greu, iar motorul ăsta merge-n amestec foarte sărac. Un amestec mai bogat se aprinde mai ușor, iar probabil ECU tocmai asta face pentru compensare, îmbogățeste amestecul, iar pe moment motorul toarce frumos în sarcină maximă. Cât ar mai dura asta nu știu, dar nu mult, lucru sigur. Nu cred că durează mult până merge-n 3 pistoane, dar oricum asta n-ar fi o problemă, pentru că au deja 2 motoare-n 3 cilindri
Hidrocaburile sunt dublu față de limita admisă pentru motoarele cu carburator.
Ralantiul a devenit suficient de instabil cât să-l observ, sub 2500 rpm, la accelerații ușoare în treptele mici mașina nu mai accelerază liniar, iar martorul fatidic din bord se aprinde periodic.
Diagrama de diagnoză cuprinde ca prim pas verificarea sistemul de aprindere. Sondele lambda au fost înlocuite și par a funcționa corect. Bujiile au doar ~ 15k, dar bobinele au 132k, iar caietul lor de întreținere zice că se schimbă la 60k.
Vezi cum faci s-o repari de graba, sa nu prinda virsli miros
MyKe89
21 Jul 2015, 12:07
Curand o sa ceara schimbarea bobinelor odata cu uleiul.
dr_mKe
21 Jul 2015, 12:48
Sau poate chiar chiulasa integral, ce, supapele nu s-ar uza si ele ?
hitman1234
21 Jul 2015, 12:49
Nici bmw nu mai e ce era, benzinarele noi sunt cam praf din ce citesc, N47-le il iei si tii degetele incrucisate sa nu cada..iar asta cu bobinele e cam epica, inainte tineau cat masina acuma le schimbi pe ce motiv asa des?
b76bgaarh
21 Jul 2015, 13:05
deci iegzista bobine care se schimba mai repede decat la megan, nu pot sa cried asa ceva.
La Megane nu se schimba, decat la unele si la alea o singura data, adica la cele care aveau Sagem din fabrica, daca pui in loc Beru, sau are Beru sau Denso din fabrica, nu mai schimbi nici o bobina la megane, veci.
danutsb
21 Jul 2015, 13:54
QUOTE(dr_mKe @ 21 Jul 2015, 11:55)
Joi vizitez din nou Sibiul pentru înlocuirea bobinelor de inducție
La Contempo?
dr_mKe
21 Jul 2015, 13:55
Normal. Vreu garanție !
Argoane, numai Beru nu pica ! Denso pica, sunt insa ceva mai bune ca Sagem.
dr_mKe
24 Jul 2015, 00:49
Rezolvat bujii și bobine, apoi făcut test de gaze. Evident, totul este perfect, trec ITePeul fără măgării. Becul nu s-a aprins încă și sper așa să și rămână
Halatul a costat 760 de lei, din care bujiile 4 x 50, bobinele 4 x 67, restul manopera plus verificatul mățărailer de vacuum.
R E M U S
24 Jul 2015, 07:57
Barem intervalul ala mic de 60k km e corelat cu pretul destul de ok.
Laurentziu83
24 Jul 2015, 09:01
67 de lei bobina de BMW...eu deja ma gandeam la peste 1000 de lei setul stiind pretul la Renoaie...
MyKe89
24 Jul 2015, 10:32
Probabil fara TVA.
dr_mKe
24 Jul 2015, 22:27
Saptamana viitoare revin la diagnoza. Intre 4500-6000 rpm scoate fum negru, iar de HC pe buletinul de gaze nu are sens sa mai pomenesc.
Motorul merge excelent, tocmai din pricina asta. Cum rezolv problema, dispare si raspunsul excelent, mai ales in ture inalte.
Markos
24 Jul 2015, 23:10
Ciudată mașină ai cumpărat
Nu-i ciudata, doar a facut BMW experimente nereusite cu injectie directa de benzina.
marksman
25 Jul 2015, 10:31
Parerea mea e ca doctoru' exploateaza masina la extrem, in regimuri pe care nu a fost proiectata sa le suporte.
psychoo
25 Jul 2015, 10:45
Si totusi loganul nu a sughitat. Ar trebui astia de la bmw sa il ia pe post de pilot de teste...
Loganu era tehnologie simpla, cat ii dadeai atata ducea, prea multa tehnologie strica.
marksman
25 Jul 2015, 10:56
Loganul era E3, nu avea atatia senzori, avea un motor fiabil, cu j'de ani de "bugfixing" in spate. Pemfeu' are un motor de conceptie noua, si e din prima generatie daca imi aduc bine aminte, e normal sa sufere de "boli ale copilariei".
hitman1234
25 Jul 2015, 12:28
doftorului nu-i rezista nici un 335i..
marksman
25 Jul 2015, 12:34
Io-s curios ce-ar face daca ar avea pe mana un Ferrari.
MyKe89
25 Jul 2015, 14:00
16v era E4.
N-are treaba regimul de mers. Legat de fumul negru, as verifica toti senzorii care au legatura cu aerul admis, apoi injectoarele.
C a t a l i n
25 Jul 2015, 14:06
Daca as avea o masina care sa scoata fum, i-as da foc.
AR-18-MOS
25 Jul 2015, 14:17
Adica dac-ai avea diesel?
De vreo 4 ani nu mai scoate nici un diesel pic de fum, la unii chiar de 8 ani. Dar cum spuneam mai demult, chiar un diesel euro 3 care scoate fum, e mai ecologic si polueaza mai putin decat un benzinar euro 4 cu injectie directa.
Vad din ce mai multe tractoare cu auspufu' lucios de spui ca e benzinar, dar vad din ce in ce mai des benzinare cu auspufu' mai negru ca la fumacios, chiar am dat cateva exemple pe aici printre care si pe exvalvetronicul in cauza pe cand era la Dan.
Iaca
postul de acu 4 ani.
C a t a l i n
25 Jul 2015, 20:56
Repet, dacă ar scoate fum și ar fi a mea, i-aș da foc.
Niciodata sa nu spui niciodata!
hitman1234
25 Jul 2015, 21:19
QUOTE(C a t a l i n @ 25 Jul 2015, 21:56)
Repet, dacă ar scoate fum și ar fi a mea, i-aș da foc.
Lasa ca tu mergi mai mult cu
barca...
dr_mKe
26 Jul 2015, 07:39
Scoate otzara de fum pentru pentru ca se duce lambda la 0.8x dupa ~4500 rpm, adica asa cum trebuie la masinile racing veritabile
Nu sta la 0.94 ca la alea de strada
R E M U S
26 Jul 2015, 18:02
Bucurie mare pentru catalizator...
Pana la urma, unde ai facut vopsitoria? Ca tu stiu ca nu tolerezi decat best of the best. Vreau sa vopsesc o aripa spate la care s-a exfoliat lacul, si sa iasa si bine..
dr_mKe
26 Jul 2015, 20:20
Daca vii la un citric, iti spun
Inainte sau dupa citric imi spui?
ca ti-a pus cianura in citric?
dr_mKe
29 Jul 2015, 08:50
Serios vorbesc, vis a vis de invitatia la citric.
Comandat sondele lambda, eftine, 2100 de lei la Pemfe.
marksman
29 Jul 2015, 08:59
2100 lei bucata???
dr_mKe
29 Jul 2015, 09:02
Sondele
marksman
29 Jul 2015, 09:08
De petrol?
QUOTE(dr_mKe @ 29 Jul 2015, 10:02)
Sondele
A, e mult mai bine asa.
Markos
29 Jul 2015, 10:44
QUOTE(dr_mKe @ 29 Jul 2015, 09:50)
eftine, 2100 de lei la Pemfe.
Pomana curata.
De curiozitate, tu tii evidenta cheltuielilor cu agregatul, ca kum?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.