Măi 16, care pompă de vacuum ? Știam că numai dizelurile au așa ceva
Nu am remarcat alte pierderi de ulei, am milfat cu camera de jur împrejur și nu am găsit.
Marinelule, eu nu categorisesc o mașină ca fiind premium după interior, BMW nu are nici un interior ”premium” vis a vis de design. Lui Audi îi lipsește restul, dar are interiorul premium, mai premium decât Merc -urile contemporane, după gusturile mele. Eu nu mă leg de acest aspect, tu tot o ții cu asta de pre vremea câng era mașina lui Dănuț. Trebuie să înțelegi că nu-s prea impresionat de subiect. Antifonarea estem, ținuta de drum este de referință, interioarele sunt nașpa la toate BMW-urile din ziua de azi cu excepția lui i8, părerea mea, au avut imaginație și sânge-n 00, la restul dau dovadă de o totală lipsă de imaginație. La seria 3 și 5, astea „vechi”, când văd cocoașa cu ecranul de la iDrive mi se scoală păru' ! La Honda ta am același sentiment când văd cadranul stâng, cu ledurile alea de 2 lei, în loc să-i fi pus un display
Eu sunt om de Jaguar, dacă vorbim de „premium” ca pachet
C a t a l i n
29 Jan 2015, 09:58
Cu Jaguar sunt si eu de accord.
hitman1234
29 Jan 2015, 10:13
Mie-mi place interiorul de la Fluence.
cdadan
29 Jan 2015, 10:43
Aflu si eu lucruri noi. Conteaza doar spoiala din interior. Daca-ti ia ochiul, e premium. Pai sa-mi fie cu iertare, in cazul asta ex laguna era premium de premium, mai misto ca haudiurile sau merțurile echivalente. Parol.
mars
29 Jan 2015, 10:59
Multumesc! Sunt profund impresionat! Deci interior de lux am, motor bun am, restul masinii strica tot...
b76bgaarh
29 Jan 2015, 11:01
ai uitat consumul.
mars
29 Jan 2015, 11:44
Corect. Dar tot ce e peste 10% e premium, clar!
madhorsefuzzy
29 Jan 2015, 11:50
QUOTE(cdadan @ 29 Jan 2015, 10:43)
Aflu si eu lucruri noi. Conteaza doar spoiala din interior. Daca-ti ia ochiul, e premium. Pai sa-mi fie cu iertare, in cazul asta ex laguna era premium de premium, mai misto ca haudiurile sau merțurile echivalente. Parol.
Depinde. Ochiul poate sa si sangereze.
De ex mie unul nu imi plac bordurile de haudi. Desi toti zic ca sunt premium.
corbex
29 Jan 2015, 11:52
Mie-mi plac bordurile de Videanu. Sint premium?
dr_mKe
29 Jan 2015, 12:06
Sunt din marmură de la Marmosim ? Altfel nu e premium !
cdadan
29 Jan 2015, 12:25
QUOTE(mars @ 29 Jan 2015, 10:59)
Deci interior de lux am, motor bun am, restul masinii strica tot...
Cam asa ceva. Pe cat de misto e interiorul, pe atat se slaba e calitatea. Pe cat de misto e motorul, pe atat de slaba e tinuta de drum.
hitman1234
29 Jan 2015, 12:40
QUOTE(mars @ 29 Jan 2015, 11:44)
Corect. Dar tot ce e peste 10% e premium, clar!
QUOTE(argon @ 26 Jan 2015, 08:41)
Consumu cu Meganu, in oras, 13,7 %
Si megan asta e tot un fel de Fluence mai putin luxos inseamna.
marian-j
29 Jan 2015, 13:35
QUOTE(hitman1234 @ 29 Jan 2015, 10:13)
Mie-mi place interiorul de la Fluence.
QUOTE(hitman1234 @ 29 Jan 2015, 12:40)
Si megan asta e tot un fel de Fluence mai putin luxos inseamna.
Bag sama ca ai un fix... Da' ia-ti, dom'le, un gripaens d-ala daca tot mori de dragu' lui, si nu ne mai tot bate la cap.
Raduchu
29 Jan 2015, 14:03
Nea Mariane, nu cunosti povestea cu Fluence-ul?
hitman1234
29 Jan 2015, 14:10
Vorba lu' corbex, masina pe care o vrea toti, dar o are decit unii.
4x4
29 Jan 2015, 14:19
Uite si pompa de vacuum, infipta cu 3 suruburi in fundul motorului. Datorita faptului ca clapeta de acceleratie e practic mereu deschisa la maxim nu se formeaza vacuum in spatele ei, de unde si nevoia pentru o pompa dedicata.
Ar fi bine sa rotesti axul excentric pana la capat in sens anti orar la montare, la final trebuiesc reinvatate limitele de cursa a valvetronicului, poti face asta prin diagnoza, sau pui contactul, astepti sa auzi motorasul vvt, iei contactul si apoi pornesti motorul.
marian-j
29 Jan 2015, 14:22
QUOTE(Raduchu @ 29 Jan 2015, 14:03)
Nea Mariane, nu cunosti povestea cu Fluence-ul?
O stiiiu, dar ma glumezam cu nen-to asasinu'.
dr_mKe
29 Jan 2015, 16:30
Ma gandeam io ca numai asta ar putea fi cauza ! Clapeta de acceleratie este de fapt un "etouffeur" de dizel, cum zic frantujii !
Multam de info !
kum
29 Jan 2015, 17:22
QUOTE(cdadan @ 29 Jan 2015, 10:43)
Aflu si eu lucruri noi. Conteaza doar spoiala din interior. Daca-ti ia ochiul, e premium. Pai sa-mi fie cu iertare, in cazul asta ex laguna era premium de premium, mai misto ca haudiurile sau merțurile echivalente. Parol.
Meriti un gratar!
dr_mKe
29 Jan 2015, 19:06
Aia-i limonadă din lămâi grecești ?
Wolfman
30 Jan 2015, 11:42
QUOTE(paul_p @ 28 Jan 2015, 01:43)
Daca mi-as permite sa-mi cumpar doar masini noi si sa le vand cand ies din garantie, cu siguranta nu m-as stresa de intervalul de schimb la ulei. Daca in carte ar scrie 30.000 km, apai atunci l-as schimba.
Castrol 0W40 in motor BMW cu interval de schimb de 30.000 km (recomandat de producator, aviz amatorilor)
BMW 5W30 (adicatelea Castrol) [attachmentid=1627979652] schimbat tot la intervale d-astea mari, conform indicațiilor producătorului, poză din motorul Pemfeului personal, la aproape 100.000 kmp, motorul, nu uleiul. Uleiul avea cam 20.000
Deci s-avem pardon de asemenea can-can -uri
paul_p
30 Jan 2015, 18:35
QUOTE(Wolfman @ 30 Jan 2015, 11:42)
Castrol 0W40 in motor BMW cu interval de schimb de 30.000 km (recomandat de producator, aviz amatorilor)
Motorul acela a avut la un moment data o problema, de aceea arata asa.
argon
30 Jan 2015, 19:16
La mine din 30 in 30.000 a fost schimbat, după carte si cb, si n'are marmelada înăuntru, dar noh, e reno si elf, nu pemfeuri si castroale.
Tre sa ma credeți pe cuvand ca nu-mi arde de pozat prin găoaze ca la doftoru...si nici macar nu e ginecolog..
l@u
30 Jan 2015, 19:51
QUOTE(dr_mKe @ 30 Jan 2015, 17:11)
fumacios la 310.000kmp
mars
30 Jan 2015, 20:19
Si cate tuburi de spray de curatat franele?
l@u
30 Jan 2015, 20:23
Zero, doar schimb de ulei la 15.000.
4x4
30 Jan 2015, 20:25
Nasol atunci.
Asta am gasit eu. 0 tub spray, 0 marmelada
bucatzel
30 Jan 2015, 21:04
QUOTE(Wolfman @ 30 Jan 2015, 11:42)
Castrol 0W40 in motor BMW cu interval de schimb de 30.000 km (recomandat de producator, aviz amatorilor)
I-o fi pus ulei de cutie(*), da-l in muma-sa, ca nu se facea asa nici daca punea jumate ulei, jumate vaselina.
QUOTE(argon @ 30 Jan 2015, 19:16)
si nici macar nu e ginecolog..
Nici tu, da' asta nu cred ca te impiedica sa mai dai un ochi din cand in cand.
(*) Din greseala, l-o fi injurat, don't know, don't care.
MyKe89
31 Jan 2015, 00:23
Asta nu cumva are 4-500.000 Km?
marian-j
31 Jan 2015, 00:32
QUOTE(argon @ 30 Jan 2015, 19:16)
[---]
Tre' sa ma credeți pe cuvant ca nu-mi arde de pozat prin găoaze ca la doftoru...si nici macar nu e ginecolog..
Pai da-i i un fir la doftor, ca vine cu desereleu.
Doftore,poti schimba lantul de distributie prin huda aia?
argon
31 Jan 2015, 09:05
L-a schimbat deja prin esapament.
dr_mKe
31 Jan 2015, 09:19
Argoane, io te tot invit la un citric. Tu, batman, batman. Ce ai, nu te lasa madam argon ? Doar suntem conțărani.
argon
31 Jan 2015, 09:42
DIntotdeauna mi-o fo frica de doctori
dr_mKe
31 Jan 2015, 10:54
Sociopatule
argon
31 Jan 2015, 10:57
De fapt iatrofobie
dr_mKe
31 Jan 2015, 10:58
Asocialule
ssilviu
31 Jan 2015, 12:58
mKe edit: am sters poza cu marmelada. Ma nerveaza dezinformarea aia pe fata.
Schimbat la 300.000 de km poate.
dr_mKe
31 Jan 2015, 21:21
Deschis astăzi dosar de daună pe Casco. Am dus mașina la spălat și după 5 zile am în plus câteva ciobituri mari pe capotă, 2 mari pe aripa stângă față, de spoilerul față n-are rost, 3 mari pe ușa soferului, 1 mică și una gigantică pe ușa pasagerului, 3 pe aripa stângă spate, din care una gigantică !
Noroc cu camera de mașină și c-am fost la pozat drumul Deva Brad în mai multe rânduri.
Până se ciobește ceva și pe dreapta, destul de rău, este doar o chestiune de timp. Oricum am fost astăzi să discut problema cu vopsitorul. Plătesc diferența pentru vopsire integrală și cele 3 kg de lac.
Încă stau să mă gândesc dacă să mă agit să acționez în judecată firma SELINA care a lăsat drumul într-un hal inimaginabil, peste iarnă
Poze puțin mai târziu
<span class='edit'>1 Feb 2015, 01:22:</span> Poze ? Not happening today !
Curiozitate: ai mai reusit sa pleci de pe loc in aceeasi directie fara lanturi?
dr_mKe
1 Feb 2015, 01:04
Una din marile mele calități este că știu cât de lungă mi-e plapuma
Am plecat elegant cu spatele la vale și am mai făcut 2 tentative, la ultima am ajuns chiar mai sus, iar când am întors mașina s-a lăsat cu [attachmentid=1627979819] săpat în zăpadă, împins și tot tacâmul
1 Feb 2015, 19:36: Touring rullz [attachmentid=1627979936]
La recuperat rutieri care nu se uita la meteo !
Markos
1 Feb 2015, 18:55
QUOTE(dr_mKe @ 31 Jan 2015, 21:21)
Deschis astăzi dosar de daună pe Casco.
Cam repede
dr_mKe
1 Feb 2015, 19:16
Ghinion ! Las' că pun mici clipuri cu segmentele de drum cele mai „faine” și atunci n-ai să te mai miri așa. Totuși au trecut ~13.000 kmp fără alte incidente.
Oricum voi schimba ruta chiar dacă ocolesc 40 km pe zi, pentru că deja devine riscant și dpv al unui posibil accident, mulți ocolesc gropile când sunt la 10 metri în fața mașinii de pe contrasens
<span class='edit'>1 Feb 2015, 19:36:</span> Touring rullz [attachmentid=1627979936]
La recuperat rutieri care nu se uita la meteo !
Hey....asta-i Jonny !!!
Transmite-i salutari din partea mea
4x4
2 Feb 2015, 19:38
Uite asa arata un touring bmw cu motor de 2l
QUOTE(dr_mKe @ 1 Feb 2015, 19:16)
Las' că pun mici clipuri cu segmentele de drum cele mai „faine”
Alea iacta est...
marian-j
2 Feb 2015, 21:47
Doftore,uita-te: [attachmentid=1627980141] [attachmentid=1627980142] Serie 7,bj 2010.Proprietarul nu are nici cea mai mica intentie sa umble la coloarea ochilor de injer. De ce draq te mananca-n esapament sa strici ce-o facut neamtzu'?E imaginea de marca, nu cocalareala cu leduri.Crezi ca la o serie 7 ar mai fi contat niste leduri albe puse din fabrica? Dar noooh, bufnita face matreata daca ramane cu imaginea stock. P.S. Daca tot vrei sa pui leduri, pune-ti d-astea: [attachmentid=1627980146] Baremi nu te impiedici noaptea, cand vrei sa te sui in cocie.
paul_p
2 Feb 2015, 22:10
Corect. Culoarea din fabrica arata mult mai bine decat orice inovatie cu LED-uri sau cu neoane aftermarket.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.