Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Poveste "ohne" Valvetronic
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94
einstein1984

La scuter am gasit mecanici f buni la reprezentanta mai ieftin si mai atenti decat aia care lucreaza fara factura in curte dar sunt laudati peste tot.
marksman
Ainstaine, totul e experienta personala. Io am dat la reprezentanta de niste ifose "ce, imi zici tu ce trebuie sa fac?" si am preferat 'nea Nicu si Radu, cu sau fara factura.

M-am dus la reprezentanta sa-i rog sa imi scoata doi pini bagati gresit in mufa de la radio, c-asa se intampla cand lucrezi obosit. Evident, contra cost. Replica momarletelui: "Domnu', in primul rand trebuie sa facem o diagnoza. Noi nu lucram dupa munca altuia", la care-i zic "Pai ce diagnoza trebuie, dom'le? Am bagat doi pini cate o gaura mai la dreapta in mufa de la radio. Bagati un depinator, i-ati scos, va platesc.". S-a uitat la mine cu scarba si mi-a zis sa merg in alta parte, ca pe el nu-l invat eu meserie.
Am mers si-am gasit pe unu' care m-a ajutat gratis, inca era si interesat de ceea ce vroiam sa fac si imi cerea detalii.

LE: am evitat de atunci reprezentanta si am rezolvat problemele fie in regie proprie, fie cu/fara factura, la 3rd party.
LLE: ca tot mi-am adus aminte... Cand mi-au spart incuietoarea la Logan vroiau sa schimbe tot setul de incuietori. Le-am zis ca se poate face doar butuc pe baza de serie de sasiu. Dupa ce a venit butucul au zis ca trebuie inlocuita fata de usa, ca nu mai sta butucul. Telefonic, le-am zis sa caute siguranta in forma de U in interiorul usii si sa consulte manualul de reparatii la sectiunea ... capitolul ... ca sa vada cum se monteaza.
einstein1984
Am fost la 5 reprezentante dacia in bucuresti, 3 sunt reclamte la VC si la una singura m-am intors. Nu zic ca reprentanta e cel mai bun loc sa repari ceva, dar nu sunt de acord cu ma duc la nea costica in spatele curtii by default (desi mai fac si eu asta ).
AR-18-MOS
La Dacia in reprezentanta e singurul loc unde preturile la manopera sunt la fel ca ale oricarui alt service. La fel cum la Dacia, piesele de origine sunt la acelasi pret cu ale altor producatori consacrati. De aia am preferat sa pun intotdeauna placute, discuri, bujii etc de origine.
marksman
@MOS: tot de origine am pus si eu la Logan. De asta cred ca traieste si acum. In general pun piese OE, m-am lamurit cand am cumparat doua sticle de oglinda AM la Ford pentru cam tot atatia bani cat una originala.

Nici eu nu ma tocmesc la pret, cum face si doctoru'. Daca imi convine accept, dar am pretentia ca lucrarea sa fie facuta bine, daca nu imi convine pretul caut alte solutii.
argon
Ce bine e sa nu ai problemele astea cu mecanicii , am făcut totul singur...arcuri amortizoare discuri bucsarii lichid frana , antigel și orice a fost nevoie. L-am căutat pe Radu să-mi schimbe bucșele punte , când mi-a zis că peste 3 săptămâni, de banii ce îi dădeam lui am luat presa și le-am schimbat singur, nimic nu e greu sa faci singur, trebuie doar sa vrei și să ai unde /cu ce.
bion
Ca veni vorba de service. Stie careva pe cineva priceput la volksvagin( in TM). Ca dupa niste diecutii telefonice cau cei autorizati :Procar, Autoclub, Porsche ma gandesc sa ii evit. blush.gif
Mai am 17k km garantie.
marksman
Argoane, trebuie: 1. Sa ai timp 2. Sa ai bani si/sau sedevistica 3. Sa ai cunostinte despre ce vrei sa faci 4. Sa ai unde sa faci

Daca astea 4 nu se aliniaza, ramai cu caruta-n drum.
argon
In cazul meu mașina nu e folosita in timpul săptămânii, o oră seara îmi fac timp, in câteva zile e gata reparația.
bion
Pai daca nu e folosita ce pm tot repari la ea??
marksman
QUOTE(bion @ 11 May 2018, 18:51)
Ca veni vorba de service. Stie careva pe cineva priceput la volksvagin( in TM). Ca dupa niste diecutii telefonice cau cei autorizati :Procar, Autoclub, Porsche ma gandesc sa ii evit. blush.gif
Mai am 17k km garantie.
*


Depinde ce vrei sa faci. Sper ca nu aia ce mi-ai zis la telefon, pentru ca la orice service de reprezentanta o sa mergi, o sa spuna ca nu se poate. Daca vrei musai sa faci aia repede, iti pot recomanda pe cineva care numai din astea face (mi-a facut si mie Park Assist, si a trebuit demontat un sfert de masina), insa e din Bucuresti. Am vrut om competent si lucrarea aia, m-am dus la el, am scos banu' cat a cerut. O ora seara cum are argon nu aveam, sedevistica nici atat.


<span class='edit'>11 May 2018, 19:22:</span>
@argon: in concluzie ai timp cacalau, nici de bani nu te poti plange, ai si loc, si sedevistica. Maine-poimaine il aud pe doctoru' ca merge sa-si repare pemfeu' la argon.
argon
QUOTE(bion @ 11 May 2018, 20:19)
Pai daca nu e folosita ce pm tot repari la ea??
*



Uichenduri și concedii, 40k pe an, am zis ce 'repar' , discuri , amortizoare arcuri , lichide, toată bucsaria, chestii ce tind sa nu tina peste 420k km biggrin.gif
bion
Nu, e vorba ca imi caut si io o doica pentru mexicana.
Asa am freo doua locuri unde sa merg pentru reparatii dar ioc garantie.
dr_mKe
Mda, depinde si la reprezentanta ce om nimeresti ....

dandobre
Păi ce făcuși măi omule, ți-ai luat nemuritoare? dry.gif
Că te băteai cu pumnul în piept că iei Duster... smile.gif
dr_mKe
Concluzie: mai bine tăceam din gură blush.gif
madhorsefuzzy
Lasati ca eu ultima data am fost in reprezentanta cu Laguna: schimb de discuri. Si asta pentru ca era singurul service cu comparator. Si le-am zis de la inceput ca vreau masuratori cu comparatorul. Si m-am lamurit de tot ce vroiam atunci in reprezentanta.

Dar am stat langa ei. Meridian Nord.

E bine sa impartasim.
dr_mKe
Service-ul cu pricina din TM este per total foarte ok, daca nu umfla pretul. Doar ca mi-s suparat pe patron pt 2 chestii, iar ultima oara mi-am iesit din pepeni rau. Am facut si lucrari foarte sensibile acolo, care au iesit bine.

Impartasitul asta are si un final urat pt mine pentru ca l-am jignit pe marian blush.gif
argon
...și te-ai gândit să te autopedepsesti circulând cu bicicleta pe DN aglomerat la 5 cm de tiruri ?
einstein1984
reprezentanta e ca un restaurant mai fain, au de toate in meniu au cu ce, stiu sa faca, dar nu te lasa sa le dai sfaturi. Mai sunt din astia gen norauto sau ad garage care sunt un fel de fast food, fac burger si atata, nu le cere chestii complicate.
Daca vei sa gateasca cum vrei tu, sta stai in bucatarie te duci la un nene acasa dar nu da factura.
madhorsefuzzy
Aia cu sfaturile nu se pune: la un restaurant mai fain poti refuza felul de mancare. Si poti cere de la inceput ingredientele suplimentare/optionale: bucatarul le poate refuza din capul locului sau se poate conforma. Dar stii o treaba.
bgdrenault
Marele avantaj la reprezentanta e ca se deschide comanda in care , la lucruri dubioase, se descriu simptomele. Au fost cazuri, cand piese inlocuite dupa ureche fara rezultatul scontat au dus la demontarea piesei, clientul neplatind nimic.
Evident ca preturile sunt si ele pe masura. La manopera si piese.Un ulei Mobil care pe autok...e 86 de lei, la reprezentanta e 168 de lei, aceleasi caracteristici.
einstein1984
acuma nah, la restuarnt nu te duci cu friptura de acasa...
dr_mKe
Discutia poate continua ani de zile.

Concluzia am mai spus-o: cand ai gasit un mecanic/dioftor netrebnic/maistor cu care te intelegi, iti convine cum lucreaza, tii de el.

Ambulanta se apropie de primul schimb de oloi dupa distributie. Ma gandesc daca-l fac la 10k sau 15k. Deja am +9k si parca pe primul l-as face la 10k sa vaz cum arata filtrul de oloi si oloiul in sine. N-au de ales si tre sa ma lase sa fiu prezent in hala, astia de la reprezentanta tongue.gif

In cei 10k a halit 1.5 litri oloi d-al lor, ``biturbo`` radmasa.gif
cj98czh
Lasa-l dracu de motor ... ca nu este trabant ... cum sa ia 1.5 l in 10k ?

Pai asa nu mai trebuie facut decat schimb de filtru ... ca uleiul este nou in permanenta ... de ce sa ii mai faci schimbul ?
Laurentziu83
Pai daca vede numa' d-alde 180 la ora, cam greu sa vezi consum 0, mai ales la rulajul asta, ca nu-i Reno sa nu completezi niciodata.
Sa nu uitam TDI-ul PD ce halea 1 litru in 10k inca din rodaj fara sa fie neaparat forjat.
argon
Cica uleiul e prost, motorul e bun.
cj98czh
daca papa atat ulei ... si nu este prima data cand scrie ... este foarte bun ...
cristic1982
Utilizezi des frana de motor de la regimuri mai mari? S-ar explica astfel consumul de ulei.
einstein1984
nope, asa se explica un motor gandit prost din punctul asta de vedere. In plus, frana de motor la 2000 de ture e degeaba..
cristic1982
Pai la frana de motor, problema e la depresiunea din admisie si mai putin la segmenti.
einstein1984
si n-are separator de ulei???
cj98czh
Acolo este o problema de semeringuri de supapa ... alea si-au pierdut elasticitate ....
dr_mKe
Consumul de oloi este "OE", nu stiu unde vazurati voi motor de BMW fara consum de ulei. Bine ca nu-i M, din punctul asta de vedere radmasa.gif

Daaa, ma duc sa schimb piese aiurea in conditiile in care a crescut cu 500 ml in 15k fata de cum era pe vremea cand era noua sleep.gif

cj98czh
Ma rog daca tu zici ca este ok sa ia 1.5l ... intre schimburi ... asa sa fie ... cum am scris mai sus .. la asa consum ... nu mai trebuie schimbat decat filtrul de ulei ..
dandobre
E de la valvetronic laugh.gif
dr_mKe
Cum spuneam, ce mai dau eu cu matura tongue.gif
cj98czh
Pai atunci spune ... si ori nu mai scriem ... ori doar o laudam ...
dr_mKe
Eu va rog doar sa nu dati pareri unde nu-i cazul, recte pareri nedocumentate, cum sunt astea cu consumul de ulei la motoare care halesc ulei de noi pentru ca asa-s "gandite" daunmai bine zis, negandite.
Laurentziu83
Daca mergi mai lejer, nu scade si consumul de ulei?

Referitor la frana de motor, eu fac destul de des asta inclusiv de la 5000 de ture in jos, dar de completat ulei, nici la K7J-ul anterior, nici la K4M-ul actual n-am mai facut in ultimii 13 ani.
ady77
Eu nici nu mai verific nivelul de ulei intre schimburi.
Laurentziu83
Sa verifici sa nu produca, ca dai in alte nasoale.
dr_mKe
Capitol incheiat, svp smile.gif

Sa lamurim frana asta de motor si cum o fac. Dioftoru netrebnic conduce cu varf/calcai sau sprit la toate retrogradarile si nu ies amu sa filmez franare de la 200 kmh cu trecere 5-4-3-2 la turatii inalte (5500-6000 rpm).

Consumul de oloi creste nesemnificativ daca merg turbat. Consuma asa de noo, toate halesc, cu cat mai mari motoarel, cu atat halesc mai mult oloi.

Fara suparare, unii chiar retin ca-s ultima persoana de pe forum care trebuie sa invete desore retrogradari,frane de motor si alde d-astea.

Sunt dupa garda, afara vine ploaia, nu pit iesi la pedalat si deja sunt cu ...... in sus dupa ce am stat pana la 3 la spital.
bion
Ce te agiti. Asta e jobu si esti platit. rolleyes.gif
dr_mKe
Doar pana la ora 13, nu 15 !
argon
E o mare nedreptate că stai până la 3. Fraierii de la privat stau până la 5-6-7... tongue.gif
dr_mKe
Legal nu am voie sa fiu la lucru dupa garda. Verifica legea. Nimeni nu are voie !
MuciX
QUOTE(dr_mKe @ 18 May 2018, 16:43)
Sa lamurim frana asta de motor si cum o fac.
*


Nu mai am finala de inox, am pus OEM. Sad reacts only sad.gif


P.S. O pun la vanzare. Finala.
bion
QUOTE(dr_mKe @ 18 May 2018, 20:25)
Doar pana la ora 13, nu 15 !
*


Da matale mergi la contravizita de ai program de 5ore.
Participarea la programul de garzi nu e obligatoriu.
Gata cu offtopicul.
dr_mKe
Am 38 de ore de garda obligatorii cin cauza programului pana la ora 13. Prefer pana la 15, pentru ca stau de multe ori peste, iar atunci nu as mai face garzi deloc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.