Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Jurnal de Pilif (sau Filip)
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
einstein1984
QUOTE(Merced @ 18 Apr 2021, 21:31)

Am si certificatul lui de actionar cu actiuni la Dacia. Dar ala sigur ramane doar cu valoare de maculatura.
*


vezi ca au dat si dividende, mergi cu buletinul la BRD si intrebi.
Merced
Pentru cateva zeci de actiuni primesti sumele urmatoate
QUOTE
Așadar, au rămas de încasat dividendele pentru perioada 2013-2016. Astfel, pentru anul 2013, cuantumul dividendului pe acțiune este de 0,0126 lei, pentru 2014 de 0,0132 lei, pentru anul 2015 de 0,0141 lei și pentru anul 2016 de 0,0077 lei.
Citește întreaga știre: Ai acțiuni la Automobile Dacia Pitești? Află ce valoare mai au și ce dividende poartă


E la misto mai mult. Doar sa ma apuc sa umblu pe la notari sa faca act aditional la succesiune costa mult mai mult decat as avea de luat.
einstein1984
Dupa notari tre sa vii si la bucuresti sa opereze in registrul actionarilor.
dizzy
Vorbeam de Nove, iete una in mers[attachmentid=1628127344]
Marty
QUOTE(Merced @ 18 Apr 2021, 20:50)
Uite una mai noua, și cred că e moka. Dar la Târgoviște parca am pozat-o.
*

Aia-i DSN!

QUOTE(dizzy @ 19 Apr 2021, 08:50)
Vorbeam de Nove, iete una in mers[attachmentid=1628127344]
*

Poza facuta cu Nokia 3310.
Filip
Dap, DSN are o singura lampa de ceatza in bara in timp ce NOVA avea 2 lampi sa fie simetric. Acuma nu ca n-ar fi posibil sa ai nova cu bara schimbata si pus ce s-a gasit (bara de DSN de ex cu o singura lampa).

Din ce stiu eu au fost asa:
Nova carburatie luneta bombata.
Nova carburatie luneta normala.
Nova GTI.
DSN.

Mie imi place Nova cu luneta bombata, arata asa ca un ASTRA G hatch mai... PITORESC. cool.gif

Eu au vrut bine... pe vremea aia nu exista ASTRA G cred ca au vrut sa copieze un Peugeot 309...

Plus ca pe langa aspect, luneta bombata e si mai practica, intra 2 saci de ceapa in plus in portbagaj. Si ai si stergator. cool.gif
b06fcn
QUOTE(Filip @ 21 Apr 2021, 08:37)


cred ca au vrut sa copieze un Peugeot 309...


*



Sau Renault 11...
marksman
A avut un vecin o petardă de Nova (nume predestinat, "no va") cu luneta bombată. Era altceva față de Daciile 13xx/14xx, dar mai mult stătea decât mergea. A dispărut relativ repede, i-a luat locul un Volvo mai vechi, cred.

Nova GTi a fost o idee mai bună. Unul dintre verii mei a avut așa ceva și a tras vreo 8-9 ani de mașina aia înainte să o dea și să-și ia Astra G SH, cu 140.000 la bord, pe care a dus-o până la 350.000.

SupeRNova era deja un pas în față, deși avea și aia probleme, dar a rezistat mai bine.
dizzy
Un cunoscut si-a luat o Nova d'asta GTI, a facut naveta cu ea cred ca vreo 3 ani cate 100 km pe zi. I-am zis sa stea cuminte ca-s slabute masinile.
Ruginise pe la "pinguinii" de la portierele spate, a reparat, pana la urma se stricase ceva pe la cutia de viteze , a reparat-o si a dat-o
Si-a luta Logan pe care inca il are

Mi-am mai adus aminte de ceva misto: a mea avea tapiteria de pe scaune frumoasa si de buna calitate.
bion
Filip. Stergatoru ala ar fi fost mai util pe dinlauntru radmasa.gif
Filip
radmasa.gif laugh.gif

Later edit: aute ce frumos pai cum sa nu tanjesti dupa o Nova cu luneta bombata dupa ce vezi clipu asta. Dupa parerea mea umila ar trebui sa fie cautata si restaurata ca o Dacia Sport. Ati observat cu la ce pret se vand daciile sport acuma?

https://www.youtube.com/watch?v=JCiv34ZGOX8...el=MariusBogdan
Raduchu
Nu vinzi catalizatorul de pe Astra? Mai iei una de piese. smile.gif

Pe un vecin de-al meu, tot cu Astra G, ieri noapte l-au fericit bajetii..
bion
In cladirea din fundal gresie, faianta, sau marmură unsure.gif
einstein1984
Nebunie mare cu catalizatoarele astea de furat. Noroc ca masinile vechi probbail nu au prea multe elemente pretioase in ele.

https://jalopnik.com/step-one-for-a-project...iver-1846746693 las si eu asta aici, poate te inspira
CT-05-DGP
Eu inteleg treaba cu masinile vechi dar nu inteleg treaba cu epurele.
Iti dau un sfat ca posesore de mult masini - la activ cred ca 30 de masini din 2007 pana azi, ( singurul junghi avut un matiz full option):
- dacia aia nici cazan nu e ca nu poti sa faci tuica in el, poate cotet pt gaini;
- nubira niciodata n-o sa fie o clasica doar un baltot de fier si plastic;
- astra un gunoi de masina;
- laguna ce sa zic doar te tarai de aici acolo cu ea dar clasica nici asta n-o sa fie

Vrei sa surubaresti? cauta un e30, un w123 / w124 / un e32 / e28 care chiar au potential.
Ti-au mai zis colegii, tichet , azi a inceput programul rabla, poti sa scoti bani frumosi dine primele 3 si ramai cu laguna ca sa nu mergi pe jos.
succes
Muttley
wub.gif wub.gif wub.gif
marksman
QUOTE(Filip @ 21 Apr 2021, 18:16)
radmasa.gif  laugh.gif

Later edit: aute ce frumos pai cum sa nu tanjesti dupa o Nova cu luneta bombata dupa ce vezi clipu asta. Dupa parerea mea umila ar trebui sa fie cautata si restaurata ca o Dacia Sport. Ati observat cu la ce pret se vand daciile sport acuma?

https://www.youtube.com/watch?v=JCiv34ZGOX8...el=MariusBogdan
*


Iar ne trollezi, da' o sa-ti raspund: aia era o Nova modificata pentru competitii. Dacia Sport e valoroasa pentru ca s-a fabricat in sub 6000 de exemplare si a fost folosita in competitii, cu relativ succes as zice. In rest a fost o masina facuta pe genunchi, piesele de la una nu se potriveau pe alta fara ajustari. N-a prea prins la public, cine isi dorea mașină în două uși pe atunci se orienta mai degraba spre Oltcit, de la care Novele au preluat caracteristici.
Laurentziu83
QUOTE(CT-05-DGP @ 26 Apr 2021, 11:24)
- astra un gunoi de masina;
*


N-as prea fi de acord cu partea asta. Am condus una identica (tot 1.4 twinport) prin toata tara si pe la mare pe la bulgari si am fost multumit de cum se misca, cum iti faci treaba cu ea si cat de ieftine sunt piesele. Este singura masina pe care as pastra-o din tot parcul lui Filip. Ma rog, ce am condus eu era la prim proprietar cu vrei 110 mii de km, la a coispea mana 'mniezo cu mila.
Daca as avea acum nevoie de o masina la bani putini cu care sa-mi fac treaba, spre asta m-as orienta, mai degraba decat spre o alta masina mai veche sau mai noua.
Ma rog, n-o sa fie clasica vreodata, dar cui ii pasa?
CT-05-DGP
Ba voi va dati seama cat de cretini au fost aia de la uzina dacia, daca nu ma insel prima dacia 1300 a iesit de pe banda in 1968 iar ultima belrina cred ca s-a fabricat in 2004...ba cum draq sa faci atat amar de vreme aceeasi masina cu mici modificari ( ma rog au adaptat i jectia bosch) si culmea din ce in ce mai prost....
De nova nu mai vorbesc, asa panarama de masina....

Laurentiu, nu ma refer la modelul in sine, doar la masina in speta...
einstein1984
Cretini nu au fost, ca din cauza vamii masinile de import erau prea scumpe, de banii pe care ii aveau romanii luau ce isi permiteau. Parca in 98 au vandut 100 000 de bucati, daca tin bine minte, recordul fabricii pana atunci.
Laurentziu83
A mai fost si masura ce interzicea importul masinilor mai vechi de 8 ani, cand cu 1000 de marci iti aduceai o masina care clar era mai buna decat rabla de Dacie 1310 noua. Dar deh, de ce sa iti faci treaba cu second-ul de 300 de mii de km cand puteai sa impingi o Dacie noua, cu dezaburire la luneta sa nu-ti inghete mainile...
Merced
QUOTE(Laurentziu83 @ 26 Apr 2021, 12:46)
la a coispea mana 'mniezo cu mila.

*



A fost masina lui Mihai Constantinescu, auzi... Iubiti si cainii vagabonzi!

In alta ordine de idei, nici eu n-am inteles de ce cu banii aia dati pe cotetul de TR, nu s-a reparat cum trebuie Opelu'. Sunt sigur ca pe Club Opel gasea sfaturi, recomandari de mecanici care sa nu te jecmaneasca si sa faca treaba ok. Asta cu "sa o repar eu cu mana mea" e, in final, o mare prostie.

Oh well, inca un cotet de gaini in plus, nu strica.

Sunt dispus sa pun bani in joc ca daca maine se strica si Laguna aia obosita, isi cumpara alta taraba.
tomageorgian
Tot vad ca se vorbeste despre cotet de gaini pe aici, dar are gaini sa le bage inauntru?
cj98czh
vedeti ce postati ca iar sar moralistii ca il jigniti ...
Filip
Am facut in ultimele 2 zile primul drum extraurban cu Laguna, fro 450 km dus intors, e ce trebuie, are motorul sanatos. I-am dat si un topspeed pe autostrada, banda 2 183 km/h. De curiozitate sa vad cat ia, e stabila n-am ce-i reprosa. Ca fapt divers acu 2 ani am mers cu phaeton 3.2 din 2003 si avea niste probleme in sensul ca nu era ce trebuie la viteza mare avea un joc in directie si desi phaetonu avea top speed 245 km.h mai mult de 170, pt cateva zeci de secunde pana m-am lamurit ca nu e cum trebuie nu i-am dat. Pentru ca nu era ingrijita masina, avea putere avea tot ce trebuie dar directia nu inspira incredere. Eu am o chestie, dau un top speed sa vad ce poate masina o singura data in viata masinii - cat e la mine, si deobicei moare la mine. La dacia verde i-am dat 140 - era stabila dar motoru - cum scrie si in talon atata poate. Asta cu ani in urma, acu vreo 10 ani in urma, acu e obiect de decoratiune + magazile in curte. Pe laguna am luat-o usor, dupa ce i-am facut ce avea nevoie - pivoti schimbati, burduf schimbat si placute. Atat a necesitat. Si la motor filtre, bujii si ulei. Eu nu sunt adeptul vitezelor mari, dar vreau sa stiu ce viata mai are in el motorul - asta de pe laguna mai duce 200 mii km ca popa. Are aproximativ toti caii la el. Nu a consumat ulei nu a facut nici o figura. Dacia, cand am mers cu ea tare (prima si ultima data cand i-am dat top speed - la fel si cu laguna, mai mult de 110 pe autostrada nu o sa mai vada cat e la mine, nu o sa mai vada niciodata ca de la mine pleaca la remat nu o mai vand nimanui) - dacia 1310 a scos toata rugina din blocul motor si a depus-o in vasul de expansiune, a trebuit spalat blocul motor, ma rog am luat si alt radiator sa-i pun si electroventilator, ma rog s-a vazut la vremea aia ca viteza maxima nu e ce trebuie pt motorul ala. Cu laguna nu am problema asta. Am vrut sa vad ce poate, poate fara probleme, nici ca mai incerc. Dar asta imi da mie de inteles ca e o masina de tinut pe termen lung - 2-3-4 ani pana dau banu si imi iau altceva. Si m-am si hotarat ce imi iau altceva. Laguna 3 1.5 dci. O sa fie primul meu diesel (modern blush.gif ). Imi place tipul asta de masina - stai bine in ea, se asterne bine la drum lung, si o sa iau diesel 1.5 dci ca sa consume si putin. Pe tot drumul calcul pompa la pompa pe 450 km mi-a luat cam 6.7% motorul 1.6 16v. Daca mergeam economic tot drumul o scoteam la un 5.5% - asta ar fi insemnat 100 km h pe autostrada, 70 pe judetean si 50 in localitate. Eu am mers cam 120 pe autostrada cu mici pusee de 150 si top speedu ala de proba de 183 (pe gps) si 75-80 pe judetean si 50-55 in localitate.
dizzy
Dacia 1300 aia mai iese doar catre Remat.
Laguna mai duce poate mecanica ceva km, dar o sa ai tu grija s-o strici.
Merced
Sa întreb ce antigel era în Dacie? Sau daca era? Rugină in vas nu apare daca are tipul potrivit și concentrația corecta.
Filip
Probabil ca fusese bagata apa in timpul verilor inainte sa o cumpar. Nu stiu. Cert e ca dupa spalare, numai antigel verde a avut in ea. Si acum are antigel verde si nu a mai iesit rugina in vas.

@dizzy, ma rog cam ce as putea sa stric eu la ea? Opelul nu l-am stricat, asa l-am cumparat cu o pierdere mica de antigel care in timp s-a acutizat. Pana acum la laguna doar am remediat probleme la ea. Si urmeaza si opelu sa-l fac.

Cand o sa imi iau si laguna 3 deja nu prea o sa mai am loc de limo-uri in curte. blush.gif
sorin1983

biggrin.gif
Filip
laugh.gif blush.gif happy.gif
dizzy
E o masina veche. E ca fomeia batrana.
Are toate piesele dar nu mai poti sa dai in ea ca la tinerete ca te lasa pe ici-colo.
Ai luat o roaba, ai mai luat una, inca una , inca una.
Ai patru feare vechi din care functionala este una.
Cand moare asta, o sa o tarasti in curte si mai cumperi una.
Dupa care te minti singur ca or sa fie "clasice" ; si ca-s fomeile materialiste;
Filip
In sfarsit dupa atatea luni de zile am relantiu perfect la masina asta. Mereu se balbaia cand incepea sa se incalzeasca motorul. Era de la senzoru de masurat vacuum-ul de pe galeria de admisie care avea stutzu rupt si era fixat pe galerie cu silicon.

Corpul clapeta era fixat pe galerie cu silicon. Raman la parerea mea ca unii mesteri ar trebui sa stea depaaarte de tot ce inseamna masina, motoreta, motocoasa si asa mai departe. Ca nu se pot abtine sa mantzocareasca, sa lege cu sarma sa puna silicon in loc sa cumpere garnitura corecta s.am.d. sleep.gif

Am curatat tot: corp clapeta, galerie, cutia aia de plastic din spatele corpului clapeta, care se umple cu aer de la filtrul de aer, chiuloasa in zona garniturii in forma de ou tot tot tot sa fie neckermann. I-am pus garniturile pe care le cere masina si aia a fost. Relantiu perfect fara un strop de silicon. Si senzoru ala nou, am luat unu cica "Meat & Doria" a fost 81 lei, ala pe original era 200 si ceva de lei.

Deci cate povesti am citit cu relantiu instabil la 1.6 16v, si pe reno la noi, ca se tureaza singura, ca da-i cu silicon ca trage aer fals ca de-aia se tureaza singura, ca nu e bun ECU ca nu stiu ce... mai fratilor, daca trage aer fals se tureaza singura. Daca ii pui garniturile ei asa cum le-au gandit inginerii aia de la renault, nu ai nevoie de nici un silicon. Nu ai nevoie sa desfaci nici un motoras pas cu pas. Nici macar corpu clapeta nu trebuie curatat ca nu se imbacseste el asa de rau (eu l-am curatat oricum daca tot il desfacusem). Dar vreau sa zic...

Incep sa ma pricep la masina asta tu-i cozonacu ei! radmasa.gif
Merced
Tu crezi ca la camp, unde mergea epava aia, aveau aia de unde sa aduca garnitura originala?
Filip
De fapt unde e garnitura aia in forma de ou nu e chiuloasa e ceva cu antipoluare, recirculare vapori de ulei ma rog. sleep.gif

@Merced, oriunde in tara asta de as fi, daca am o conexiune la net pot sa dau comanda de ce piesa vreau, si imi vine si la Cuca Macaii. Asta cu, eh la tara nu se gasesc piese era valabila poate pe vremea impuscatului. tongue.gif
Merced
Tu cred ca te referi la masini. Aia nu e masina. E un gunoi. Si a fost tratata ca atare de proprietarii anteriori. Nu isi bate nimeni capul cu asa ceva la asemenea epave care ar trebui interzise.
tatabobu
Vede-a-te-as comandand ceva de la epiesa undeva la tara unde Fane Curieru' n-are acoperire, si nu in sat, ci la 4-5 km pe drumuri de pamant. Atunci o sa intelegi ce zice argesanu' cela.
Filip
Io am cam terminat ce era esential la Laguna pe anul asta, ma pun usor usor pe cumparat piese sa fac motoru`la Astra G. Alta epava. Merced, ia zi, cand incepe un agregat sa se numeasca "masina"? De la 2015 in sus? Pe bune acum... parca am plecat toti de la S Class. Ai uitat cand aveai 1300? Foarte rau ca l-ai dat, aia era o masina care mai mergea si acum daca ii faceai tablaria. Si aveai si tu ceva clasic sa te duci la parade retromobil. sleep.gif
Merced
Daca transplantam motorul si cutia intr-o Dacie noua, si tot conserva era la ora asta, pentru ca aia a fost calitatea lor. Masina aia nu se mai putea face sa reziste, decat carpeli. Sau daca se putea, costa spre 10.000 de euro.
Eu nu vad rostul reparatiei acelui Opel. Daca il reparai, trebuia sa o fi facut deja. Nu sa dai bani aiurea pe o troaca salvata din praful Teleormanului. Ajungeau sa faci motorul de doua ori, unde trebuie. Nu stiai unde? Veneai cu ea la Pitesti si te duceam la cel putin trei mecanici care ti-o faceau top. Pe alese. Nu e vreo masina complicata. Acum radem si noi ca ti-ai luat alta tabla in loc s-o repari pe aia care era cat de cat in mintile ei.
Si ca insisti sa umpli curtea de fiare aiurea asa. Macar ia niste gaini. Ca ar avea unde sa stea.
Filip
Da Merced, dar daca reparam din prima Opelul, mai avea jurnalul asta sare si piper? Mai apareau discutiile astea? Nici nu cred ca mai aveam de ce sa fac jurnal de bord daca aveam o masina relativ noua servisata la reprezentanta. Ce jurnal de bord sa-i faci? Bine stiu... din pacate si cu masinile noi sunt probleme. Renault-urile Captur au probleme. Dar daca dadeam atatia bani pe un Captur sa am motor schimbat la 40k km cum a patit Partner sau problemele lui MyKe89 ... crede-ma ca nu mai aveam starea de spirit sa mai scriu pe DC. Pentru ca e vorba de bani seriosi cheltuiti, si de probleme nasoale intampinate. Eu ma joc la un nivel la care chiar nu imi pasa daca se strica masina sau ce se mai strica.

Ar trebui sa te bucuri ca urmeaza capitolul Astra G - alt subiect de mistouri - dar o sa vedem si noi un Z14XEP desfacut, refacut, filmez prima cheie - o sa fiu tinta mistourilor pentru cativa ani daca indoaie supapele la prima cheie ca am pus distributia aiurea, deci eu zic ca e de bine pentru forum. Daca iese bine reparatia o sa fac si un tutorial, desi ele exista garla pe opelclub.ro... si nu vad relevanta pe DC sau reno. Dar o sa ne mai clatim si noi ochii. Eu in modul asta vad lucrurile. smile.gif

<span class='edit'>4 May 2021, 21:53:</span>
Poftim si poza cu "bestia" de compresor, care de fapt are rezervoru de 24l nu 50 cum credeam initial. Am gasit si factura originala din 2012. Merge de rupe, pierde un pic de ulei dar daca gasesc set de garnituri il desfac si il aduc in parametri... ceapa lui. wub.gif
Si ii schimb si uleiul ca mi-a zis Muttley ca sunt rebel ca nu i l-am schimbat de 9 ani blush.gif (doar l-am completat) .
Muttley
Intre 24l si 50l e ca diferenta dintre 48kg si 100kg la femei.
Adica MARE!
Filip
Crezi ca am stat eu sa masor volumul la carnatu ala de rezervor? radmasa.gif M-am indus singur in eroare cand am dat search pe net si primu care parea similar cu al meu era de 50l. Dar nefiind expert la compresoare, e ca si cum ai pune un non car guy sa determine pe baza unei poze cu aripa fatza a unei masini daca e tractiune fatza sau spate. Tre sa stii niste proportii si cum nu am pasiune spre compresoare sau butelii... nah. Am zis ca e de 50l. radmasa.gif Ceapa lui. Oricum mi-e drag de el. A rezistat cu brio 9 ani. Cu uleiul neschimbat. Urmeaza si el la reparat.

<span class='edit'>4 May 2021, 22:17:</span>
Si da, sunt de acord. Stiu cum arata o galeata de 10 litri de apa. Daca pun o galeata de 10l langa rezervorul de la compresor - da, e logic pentru oricine ca nu are cum sa aiba 50l. Dar cine s-a gandit eu unul sigur nu. Si apoi nefiind priceput, am zis ca poate intra 50l in el sub presiune draci laci. Daca sunt atehnic pe partea asta de compresoare ce sa faci. Da sunt praf, dar oricum am sa invat despre compresoare, am sa fac rost de piese, si il fac si pe el. Cum am facut relantiul la Laguna. Invat si fac. Invat si fac. Invat si fac. Ad infinitum. happy.gif

Volumul de aer se calculeaza la 8 atmosfere cat poate sa bage pistonul ala. Deci comparatia mea cu galeata de apa la 10 litri e stupida. Nah, pana nu studiez problema habar n-am. O sa vina si randul lui. Si cand voi pune lupa pe el... o sa fie ok. happy.gif
tomageorgian
.....
CT-05-DGP
Filip , so pe ea...solnita.

Pune poza cu laguna la lumina zilei.
dizzy
O Dracie Leberta doriti? Am zarit una, pare abandonata dar daca ii dai de-o bere, cred ca o vinde
Muttley
Am vazut o Liberta astazi, Dacia 1325 intreaga, visinie, toate elementele la locul lor, numere de Brasso.
Era oprita pe marginea drumului, soferake un batran, sotia era afara, posibila incontinenta.
Chiar imi pare rau ca n-am oprit ca s-o sperii pe femeie si sa-i felicit pentru masina.

Dar aia nu-i de Pilif.
Victorine
Inaintr sa montezi clapeta aia la loc ar trebui sa iei in considerare sa schimbi si garniturile astea. Toate.
L.e. mamă, ce m-am bronzat la pescuit de Paște rolleyes.gif ...
Filip
Dap, am schimbat garniturile alea 4 + cea in forma de ou (care devenise rigida de la caldura banuiesc, si cand am scos-o din galerie, a iesit pe bucati).

Numai ca nu am luat originale, ca cele din poza ta, sunt negre... a avut originale pe ea (mai putin garnitura in forma de ou, care era aftermarket tot neagra). Dar sunt ok, aveau aceleasi dimensiuni.

Garniturile alea mari de la corpul clapeta le-am luat pe original.

EDIT:
Pe capota la solenza aia cred ca s-a turnat diluant de aia s-a exfoliat vopseaua asa.

EDIT 2:
Deci am avut un vis... ca lucrez de noapte si dupa ce am dat reply-ul asta cu garniturile, m-am pus sa dorm. Am visat ca mi-am loat prima mea masina noua. Dar nu oricum, am gasit un kit-car de la chinezi, si ma apucasem eu sa-l asamblez. Si era ca un reliant robin, adica cu 3 rotzi, avea motor 2 cilindri cam ca lastunul, dar fitzi atenti aici, spatele avea un design de Logan 1 pre-facelift, cu portbagaju ala al ei de berlina, dar nu avea geam pe spate, avea soft top de la jumatatea plafonului in spate (ca la un Landaulet) si soft-top-ul se plia in spate ca la fiat 500. Si avea 4 usi. Deci nu ca Reliant Robin, mai rau, si mai grea caroserie pentru motorasul meu. Si cum asamblam eu asa in spatele blocului au venit vecinii sa-mi fure din piese si am facut scandal si a venit politia da si politistu care venise era de fapt fals politist si ala mi-a furat ce mai ramasese din kit-u ala de masina ce il asamblam eu in spatele blocului. sad.gif Si asta fu visu.

Doamne daca aveam talent la desen faceam o schitza cu masina, era smechera rau. Small three wheeler cu 4 usi landaulet cu spate de logan (portbagaju ala ridicat, stopurile si bara spate). Dar fiiind copie chinezeasca doar designu era de logan, asa toata masina era mai mica ca un logan, si bara spate se asambla din 3 bucati la la daciile alea CN2 cu bari de plastic patratoase. Un vis ce sa mai! blush.gif

EDIT 3: de ce n-am visat ca am asamblat-o la curte ca era gata acu.

SI din fatza arata frumos, roata aia din fatza era mai expusa ca la reliant, avea aripa ca la scuteru Vespa, si in spatele ei grila la motor si partea din fatza arata cam ca la un Plymouth Prowler.
dizzy
https://www.olx.ro/oferta/aro-12-4x4-de-vanzare-IDeS8xZ.html

O adevărata mașina de colecție.
Te tine?
CT-05-DGP
QUOTE(dizzy @ 8 May 2021, 22:44)
https://www.olx.ro/oferta/aro-12-4x4-de-vanzare-IDeS8xZ.html

O adevărata mașina de colecție.
Te tine?
*



Ce caterinca, cu putina imaginatie poate sa iasa ceva frumos din ea.
GBX
Puntea spate e visul oricărui constructor. Lăsând frumusețea, incontestabilă, la o parte, cred că și stabilitatea es de vis. sleep.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.