Am reparat masini de spalat la domiciliu acu vreo 9 ani de zile - schimbam rulmenti, amortizoare, furtune, presostat, tot ce era cazul. Din ce mi-a spus unchiul meu pierdea apa pe la hublou dar asta nu are nimic, i-am facut proba in curte. Eu suspectam ceva pe la pompa de apa, hubloul de la simpla inspectare vizuala mi s-a parut ok. Dar este etansa peste tot. Si e Ariston smecher, 1200 rpm, eu la bloc am un Gorenje WA402, din 2000 si a fost top la vremea ei, inca functioneaza perfect, i-am schimbat doar valva solenoid care alimenteaza cu apa, si am schimbat si furtunul de evacuare de la pompa de apa, in rest e top si aia, doar ca are doar 700-800 rotatii pe minut la stoarcere.
Am schimbat rulmenti inclusiv la alea cu cuva de plastic, capsulata. Taiam cuva pe din doua cu panza de bomfaier, scoteam rulmentii din camasa lor metalica (camasa era prinsa in plastic, trebuia sa am grija cand ciocaneam rulmentul cu dalta sa-l scot, sa nu crap cuva), apoi puneam alt rulment, lipeam cuva cu adeziv galben de la Bison si dadeam gauri in anumite zone la imbinarea cuvei prin care bagam suruburi m6 cu saibe si piulite sa tina cuva de plastic intr-o bucata. Numai in Romania si in India cred ca se mai repara asa.
Apropos, cuvele la majoritatea masinilor de spalat ori sunt din plastic (marea majoritate), ori sunt de inox. Personal nu am intalnit cuva ruginita, am intalnit tambur cu gaura in el dar cuva sparta niciodata). Probleme pe la scurgerea din cuva da, pe la furtun, dar nimic ce nu se poate remedia. Acuma nu am desfacut niciodata un Albalux de pe vremuri, aveau ambele bunici cate o bucata de Albalux fiecare, dar eram copchil si nu am umblat la ele sa vad ce materiale erau folosite.
@Marksmann - structural nu are ce - cuva in mod normal e prinsa in partea de sus de carcasa de tabla a masinii cu 2 arcuri - si in partea de jos e prinsa in 2 sau 3 amortizoare. La tine o fi ruginit carcasa in care erau prinse arcurile sau s-o fi rupt vreun arc.
Acum repet, nu stiu cum era la Albalux.