Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Lagunengrün A.K.A. Brânză
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
MuciX
Sunt sigur ca sunt o gramada de lucruri de vazut, dar vreau sa ajung si acolo. La muzee ma enerveaza ca nu inteleg nimic din ce e scris pe plachete (rar sunt bilingve din ce am vazut) si nu am rabdare mereu sa stau cu grupul/ghidul.
Dar voi tine cont, mersi.
As mai vrea sa merg din nou la Wuppertal. Ultima data am batut drumul pana acolo fix pentru Schwebebahn si l-am nimerit in revizie...
bucatzel
Ala poate sa-l loveasca cu alta ocazie, ca nu-i asa departe de francfurti.

L.E. vorbam de sinsheim.

Man, ala-i muzeu tehnic in aer liber. Cred ca singurul loc in care au si concorde si tu-244 (singurele avioane supersonice de pasageri). Si oricum, o carca de masini (cateva sute, daca tin minte de pe site), inclusiv vreo 30 de masini de f1. Daca stai sa citesti plachetele, tare cred ca ai nevoie de-o saptamana numa' acolo.

Oricum, e singurul loc pe care regret ca nu l-am vizitat cand aveam timp. Da' oi ajunge si eu pana la urma si-acolo.
Muttley
QUOTE(MuciX @ 1 Apr 2016, 09:31)
Pantaloni poate imi cumpar mai la vara. sleep.gif
*


Idem aici.
Sper ca n-ai o problema cu asta!!! dry.gif
Toate la randul lor.
MuciX
Da clar, numai ca privit din exterior, par sa am un sistem de prioritati dereglat.
Abia astept sa se termine, ma enerveaza gandul ca vreo cateva salarii de aici incolo nu sunt ale mele.
SiloS
Ma bag si eu in grupul celor care isi cumpara pantaloni "mai la vara"!
MuciX
imbratisare.gif

Pentru mazdoi blush.gif
[attachmentid=1628029071]
M.C.
QUOTE(MuciX @ 1 Apr 2016, 12:32)
vreo cateva salarii de aici incolo nu sunt ale mele.
*


Ar cam trebui sa te obisnuiesti....... icon_mrgreen.gif
Pentru ca ,exprimarea exacta,ar fi :
De atunci incolo,nu mai sunt ale mele...... wink.gif tongue.gif

MuciX
Puteam sa jur ca e cu engine swap. Pacat, e 318 IS si sunt destul de rare (1.8l si 142 cp). Au fost cunoscute drept M3-ul saracului.
Ce mi se pare ciudat este ca in poza cu panourile noi fata nevopsite apare cu o fusta fata normala, dar a sfarsit cu fusta MTech II.
Oricum, a iesit bine pentru ca a folosit multe piese noi si a avut o baza buna de plecare.
Numai traseul ala de cabluri pentru pasajul rotii spate (apare in poza ruginit alaturi de cel nou) costa 340 lei parca.
Coaja de bord e fix 4550 lei, iar panoul de sub volan este 670.
Macione
Ieftine ca braga, sau parca era Praga. smile.gif)))
b06fcn
Poti sa faci drumul dinspre si spre Franta pe doua cai, odata pe la Biarritz, de unde te poti duce in Tara Bascilor, mergi pe coasta de nord a Atlanticului pana la Santiago de Compostela, dupa care cobori in Portugalia, faci toata coasta Atlanticului pana la Lisabona, dupa care te intorci pe la Madrid, Bacelona si Perpignan.
MuciX
Daca se aliniaza astrele ar fi bine, cred ca as schimba de cel putin 2 ori uleiul la afacerea asta. Ar sari la vreo 15k kmp drumul. biggrin.gif

1 Apr 2016, 13:19:
QUOTE(Macione @ 1 Apr 2016, 12:25)
Ieftine ca braga
*


Da, unele chiar te iau prin surprindere. Spre exemplu, butoanele, in general sunt la 450 lei OEM.
user posted image
Chederele fata sunt vreo 1400 bucata. Farurile vreo 2500 lei, etc.
Nici acum nu am cumparat bucsele alea de fixare ale farurilor, ale mele sunt imbatranite si am tot amanat. Sun 60 de lei bucata si trebuie vreo 6. smile.gif
user posted image
AmunDei
Astazi, Bucuresti, zona Piata Domenii.

Oare o da cu 75$? blink.gif
MuciX
Am mers cu un E34 520i, dar sedan. Stii ce diferenta este intre E30 si E34? Bine eu aveam suspensie sport, dar proprietarul de E34 a zis despre E30 ca e cart dupa ce s-a dat jos.
b76bgaarh
ce mijto e renoul
Bicicleta galbena
Sta si rugineste. Mai are si un Audi Quattro, gri inchis, cam epava.

tomageorgian
cado'
M.C.
wub.gif
Asta este cel cu dotari mai de lux,asa.... smile.gif
MuciX
Da, e un model mai recent, oricum. Frumusica foc, mi-ar placea foarte mult una. Cred ca as folosi-o zilnic pe timp de vara.
Nu stiu de ce, dar mi se pare ca le prind mai bine culorile mai deschise.

Brânză cica ar avea rezolvata, maine ma duc sa-l vad. Va intra la sablat, inca o tura de tinichigerie, aliniere panouri, tratamente tabla si vopsit.
Ar fi dragut daca ar intra la vopsit la inceputul lui Mai, sa vedem ce va mai fi.
De cand e aici nu am mai investit in mecanica, pentru a putea finanta partea de caroserie. Odata caroseria "salvata" si in stare buna, am incredere sa ma apuc de mecanica.
M.C.
Good news! aplauze.gif
sobolan
QUOTE(tomageorgian @ 3 Apr 2016, 16:16)
cado'
*



are un amic de-al meu una identica.....pacat ca nu e cutia sincronizata la ele,uneori este enervant de schimbat vitezele....spunea el ceva ca se poate pune lejer fara modificari motor de 650 cu tot cu cutie(aia este sincronizata) ....
MuciX
A fost o zi buna pentru Brânză.
Caroseria este cam gata, mai sunt doar chestii minore de finisat, i-au pus niste punti temporar pentru mobilitate sporita.
Din cauza unui eveniment la care vor sa participe w\e asta, abia pe 16 o vor sabla. Va urma tratamentul anticoroziv. S-au oferit sa imi dea materialele pe care le primisera deja pentru unul dintre proiectele lor, ca sa nu mai astept sa vina (terosonul a venit dupa o luna, sau ceva de genul).
Am primit tot astazi si prima transa din datoria pe care o are service-ul precedent la mine si a picat la fix.
Geamurile din spate nu au putut fi demontate decat taind chederul, au chemat niste baieti de la Ager sa le demonteze - 100 lei amenda.
Vor trebui alte chedere, idem pentru haion si vor fi montate la loc tot de catre ei.

Incep sa se miste lucrurile, sunt sanse sa apuc sa ma plimb cu ea vara asta. smile.gif
4x4
Cred ca nu am inteles bine, vrei sa iti monteze geamurile si chederele aceasi oameni care nu ia dus capu decat sa le taie?
pishky
vrei sa ii recomanzi sa le sudeze?
SiloS
Mai baga poze...
M.C.
QUOTE(MuciX @ 4 Apr 2016, 21:33)

sunt sanse sa apuc sa ma plimb cu ea vara asta. smile.gif
*


Si eu....... wink.gif big_wheel.gif
MuciX
QUOTE(4x4 @ 4 Apr 2016, 21:48)
Cred ca nu am inteles bine
*


Ai inteles bine, geamurile alea sunt lipite cumva, astia mi-au zis din prima ca nu scapa chederele si la fel a fost si cand au venit cei care cu asta se ocupa.
Este vorba de cei de la AGER care-s cam printre cei mai laudati la copitala. Parbrizul Tractorasului l-au schimbat tot ei si am fost multumit de cum s-a lucrat.
O sa caut in manualul de reparatii cand am putin timp, dar nu imi amintesc sa fi vazut ceva legat de asta.

Poze nu am facut, inca mai retusa omul la ea si am zis sa nu ma bag peste el. Oricum eram ca un copil mic pe acolo numai de poze nu imi ardea.

emsi ramane de vazut. tongue.gif
Tocmai am realizat ca primii 1000 kmp va trebui rodat motorul, deci mers cu maxim de atentie.
Ei au recomandat sa schimb uleiul dupa primii 500 kmp, inca o data la 1000 kmp si dupa aceea la fiecare 10k sau un an, cum se poarta.
Oare sa ii pun si primele doua schimburi tot oloi d-ala mai rasarit? Probabil voi merge oricum pe mana lor, ca vreau sa imi poata garanta motorul, dar incerc sa imi fac si eu o idee.

Cred ca voi ceda presiunii si voi folosi Motul 300V, vascozitatea ceruta de producator. Inca nu am decis daca o sa o folosesc si iarna.
Muttley
Deci ti-a venit inima la loc, ma bucur sa aflu.

Eu as tine primul ulei maxim 100km, p-al 2-lea 500, p-al 3-lea 1000, and so on. Nu ulei rasarit la primele doua, de preferat mineral, producator bun. Daca s-or mai gasi...

Imi amintesc la Dacie, ca am refacut pompa de ulei de Alpine cu kit de reparatie (rotor si stator), si i-am facut un rodaj cu bormasina intr-o galetusa cu ulei curat. Dupa cateva minute de rotit sclipea de pilitura. D-aia zic 100km.
b76bgaarh
http://www.autozeitung.de/auto-news/bmw-3e...uring-m3-tuning

pt inspiratie.
M.C.
QUOTE(MuciX @ 5 Apr 2016, 11:08)

emsi ramane de vazut. tongue.gif

*


sad.gif sad.gif
Bre ,eu am zis plimbare,de placere,nu curse,sa omor motorul ..... rolleyes.gif
b76bgaarh
are caroseria gresita.
M.C.
QUOTE(Muttley @ 5 Apr 2016, 11:16)
Deci ti-a venit inima la loc, ma bucur sa aflu.

Eu as tine primul ulei maxim 100km, p-al 2-lea 500, p-al 3-lea 1000, and so on. Nu ulei rasarit la primele doua, de preferat mineral, producator bun. Daca s-or mai gasi...


*


Nu inteleg de unde rationamentul asta,cu folosit ulei mai slab calitativ,in timpul rodajului.
Exact cind motorul are nevoie de ungere cum trebuie.
Mers cu ulei de care trebuie de la inceput,si schimbat mai des,cel putin in primii 10000 km.

MuciX
Probabil pentru ca nu e nevoie sa isi pastreze calitatile pentru foarte mult timp. Adica rezista 100 kmp, sigur. Si sa nu cheltui prea multi bani. Dar daca fac un calcul, mai bine irosesc 400+ lei pe 2 schimburi "redundante" decat sa mai dau o data cateva mii sa refac motorul. Cam ca la asigurare, cumperi transferul riscului. biggrin.gif
b76, nu ma omor dupa conversia aia, stiu masina. Oricum, e destul de shady trecutul ei, se vaitau unii. Interesant, dar nu as chetui sa am masina aia.
Tipul de caroserie a lui Brânză e fix ala care trebuie, pentru mine. tongue.gif

emsi, glumeam si eu cu tine, ne plimbam, nu e bai. Sa avem cu ce, mai intai. biggrin.gif
b76bgaarh
QUOTE(MuciX @ 5 Apr 2016, 09:31)
pentru mine.
*


cine zicea de tine?
Muttley
Era ceva cu compozitia uleiului mineral, care e mai potrivita in fazele astea de rodaj. Gheorgedracul parca explicase ceva pe vremuri, da' n-am inteles nimic, era cu catene & stuff.
M.C.
Prefer sa merg pe ulei bun de la inceput,decit sa fac tot felul de experimente dupa ureche.....


5 Apr 2016, 11:45:
@Mucix
Uite un ursulache frumusel,dar fara aer conditionat,si automat.
http://www.fiat.3xforum.ro/post/6564/1/BMW...-_E30_ursulet_/
Muttley
Nu vreau sa-mi sustin vreun pdv, pentru ca nu am unul. Dar tind sa cred ca da, un ulei grozav de bun, in primele ore de functionare, cand se dizloca fragmente de metal, nu prea ajuta.

In fine, Mucix, dupa ureche, Tu alegi: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Sear...&highlite=rodaj
M.C.
QUOTE(Muttley @ 5 Apr 2016, 11:46)
Dar tind sa cred ca da, un ulei grozav de bun, in primele ore de functionare, cand se dizloca fragmente de metal, nu prea ajuta.




Care ar fi motivul?
Daca discutam din punct de vedere financiar,da,ai dreptate.Dar la inceput,dupa aceea s-ar putea sa coste mai mult aceasta economie.
MuciX
QUOTE(b76bgaarh @ 5 Apr 2016, 10:33)
cine zicea de tine?
*


Mă scuzaț, numai mă bag.

emsi, stiu anuntul ala. E masina de samsar, cel mai probabil.
Sub haion se vad urme de rugina, in ambele parti ale placutei de inmatriculare.
Se oua pe el ca e originala, dar are motor de 2.5. Cica e completa dar lipsesc capacele jantelor care sunt mai scumpe decat jantele in sine (putin sub 300 lei bucata) si "buza" de sub fusta fata.
E ok masina, dar nu cum o lauda ala si e discutabil si pretul.
M.C.
Pacat,ca arata binisor asa din anunt.
Nu cunosc asa bine pamfeurile,dar modelul asta break chiar imi place.....
Muttley
Pai vezi in link, e de dorit un anumit grad de frecare la rodaj, pentru pasuirea pieselor. Un sintetic bun probabil ca ar impiedica asta.
Iar neamtu', in 1900 primavara, nu avea uleiurile de astazi.

b76bgaarh
daca face o scrisoare la bmw sa ii intrebe cum trebuie facut rodaju, primeste raspuns?
M.C.
QUOTE(Muttley @ 5 Apr 2016, 11:59)
Pai vezi in link, e de dorit un anumit grad de frecare la rodaj, pentru pasuirea pieselor. Un sintetic bun probabil ca ar impiedica asta.
Iar neamtu', in 1900 primavara, nu avea uleiurile de astazi.
*


Aici sunt pareri si pareri.......
In fine,eu am exprimat parerea mea proprie si personala pe persoana fizica ce ma aflu.
Eu asa as proceda,ulei bun de la inceput si schimbat mai des in primii 10000 de km.
In rest,cum va proceda si ce va face,este numai si numai decizia lui.
bucatzel
QUOTE(M.C. @ 5 Apr 2016, 09:27)
Nu inteleg de unde rationamentul asta,cu folosit ulei mai slab calitativ,in timpul rodajului.
Exact cind motorul are nevoie de ungere cum trebuie.
Mers cu ulei de care trebuie de la inceput,si schimbat mai des,cel putin in primii 10000 km.
*


In primii X00 km, cand se creeaza grosul piliturii pacii, uleiul ala "de sacrificiu" are in primul rand rolul de-a o scoate afara la schimb.
Am dubii ca apuca sa se degradeze pe motive de temperatura, si sa-i scada caracteristicile de lubrifiere. Si io asa stiu ca se degradeaza uleiul, de la fiert prin motor, amu' sper ca nu gresesc.
SiloS
Si eu merg pe ideea unui ulei prost de sacrificiu... nu prea conteaza de care e, din moment ce rolul sau e de spalare.
Muttley
QUOTE(SiloS @ 5 Apr 2016, 12:03)
Si eu merg pe ideea unui ulei PROST de sacrificiu...
*


Sper sa nu fi lansat eu ideea asta. Am zis clar care-mi este parerea, mineral, DE CALITATE.
4x4
cu cat mai mult zinc (zddp, zn molibden) eventual un aditiv de vascozitate, si schimbat cum zice muttley. 300v e un ulei bun, dar nu e gandit pentru schimburi la 9000 si un an, e de curse
MuciX
QUOTE
Based on modern oil chemistry, the best oil for the E30 is a 5W-40 Synthetic.
The recommended brands are Silkolene Pro S, Millers CFS, Motul 300V, Redline and Gulf Competition. The Motul 8100 X-Cess, Gulf Formula G, Fuchs Supersyn and Mobil Synt S are good, cheaper alternatives.
If you are on a budget, a 10W-40 semi-synthetic is a good alternative, in which case Opie recommend Fuchs XTR, Millers XSS or Motul 6100.

Sursa

5 Apr 2016, 13:03:
Si eu auzisem de teoria cu ulei mai slab in rodaj, deci esti ok matli, stai calm, nu e de la tine. tongue.gif

QUOTE(Muttley @ 5 Apr 2016, 10:46)
In fine, Mucix, dupa ureche, Tu alegi:
*


Asa tare te-ai suparat pe topicul ala ca ai sters tot ce ai scris. Oare cat ti-o fi luat, sarmalutul de tine? tongue.gif

emsi: o parte din incapatanarea mea cu Brânză a fost faptul ca nu imi mai permis sa cumpar altul la fel acum. Am mai zis pe aici, la cele in 6 cilindri au luat-o preturile razna. Daca ai vreun gand, nu mai astepta mult. tongue.gif
Si ca sa vezi cat de razna au luat-o unii, in ultima vreme se vitrioleaza astia pe net pentru ca a aparut un E30 M3 cu 200k oiro. Bine, ala e in alta liga, dar este enorma suma.
AR-18-MOS
QUOTE(M.C. @ 5 Apr 2016, 07:06)
Si eu....... wink.gif  big_wheel.gif
*


Cand vin la Ploiesti. Logan 1.4 GPL, te las sa-l conduci cat vrei. icon_mrgreen.gif
M.C.
QUOTE(MuciX @ 5 Apr 2016, 13:54)
, sarmalutul

*



Numai la mincare ti-este gindul! group_pointing.gif

QUOTE(MuciX @ 5 Apr 2016, 13:54)
emsi: o parte din incapatanarea mea cu Brânză a fost faptul ca nu imi mai permis sa cumpar altul la fel acum. Am mai zis pe aici, la cele in 6 cilindri au luat-o preturile razna. Daca ai vreun gand, nu mai astepta mult. tongue.gif

*



Tu fă-l intii,si dupa aceea vorbim. tongue.gif
Si asta in functie de care ulei folosesti pentru rodaj.... wink.gif 053.gif

QUOTE(AR-18-MOS @ 5 Apr 2016, 15:04)
Cand vin la Ploiesti. Logan 1.4 GPL, te las sa-l conduci cat vrei. icon_mrgreen.gif
*


Senchiu! Ce marinimos pe persoana fizica! icon_mrgreen.gif
Macar cu asta nu se ecsista riscul sa trebuiasca pentru ca sa ies prin portbagaj! group_pointing.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.