Asta, sau i-a furat cineva slapii.
La mazdoi s-a dovedit ca zgomotul suspensiei vine de la bieleta antiruliu dreapta, iar cea stanga are si ea un inceput de sfarsit. +200 lei la costul final, ar trebui sa fie gata tot azi.
R E M U S
4 Sep 2015, 15:45
Sa schimbe si bucsile centrale, alea dau niste zgomote enervante ca de caseta cloncanind.
Ale barei stabilizatoare, sau la ce te referi? Am presupus ca daca nu a zis nimic de ele, sunt in regula.
R E M U S
4 Sep 2015, 16:09
Scuze, la bucsile barei stabilizatoare ma refeream. Nu prea ai ce sa vezi cu ochiul liber, doar ca iti da niste zgomote de te gandesti la cu totul altceva, si nu costa mare lucru.
Am zis sa te ajut cu un sfat vazand ca deja umblii la bieletele aferente. Multi nu dau importanta acestor bucati de cauciuc, dar in multe cazuri au fost cauza unor zgomote enervante greu de identificat.
Spor
Stiu ca sunt ieftine, dar serios nu mi-a trecut prin cap. Acum e cam tarziu sa ii mai zic ceva. Dar poate saptamana viitoare. Mersi de sfat.
Sper sa fie totusi liniste acum.
Si-a terminat vecinul casa?
Inca lucreaza.
Gata, am luat fierul revizuit (1300 lei dauna). Nu am apucat sa merg decat pe drumul de intoarcere, relativ scurt, dar parca se simte mai inchegata directia si s-a modificat cursa pedalei de frana (de asteptat, de altfel).
Zdeadraciinea masina. Nu stiu ce a fost in capul meu, dar am schimbat cureaua de accesorii fara intinzator. Mi-am amintit de el si de existenta lui exact cand am inceput sa aud zgomot de fulie la ralanti.
Da tu nu cumperi kitul cu totul? Le iei separat ca pe Lego?
Eu nu am cumparat nimic. I-am zis omului ce vreau sa schimb, vina mea fiind ca nu am zis nimic de rola. El cica a incercat el rola "la mana" si ca nu parea afectata, ca altfel imi zicea el. Totusi, nu-mi amintesc sa fi auzit zgomotul cand am luat masina de acolo...
Am gasit intr-un final o mocheta sa imi convina. Majoritatea, fiind invechite, au buretele casant si nu mai au viata lunga.
Noua este vreo 2000 de lei si cred ca am scapat, nu voi ajunge la solutia asta.
Am cumparat una sehascanoo pe 100 de lei, cu buretele ok (luata de pe un touring din 94). Pe langa asta am mai cheltuit 20 lei plus alti 10 spaga la o spalatorie si am curatat-o.
Are 3 defecte notabile:
- musamaua de sub covorasul soferului e putin curatata (doar culoarea, nu e rupta);
- putin arsa cu tigara, sub scaunul soferului, nu e o zona vizibila;
- o urma de guma deasupra footrest-ului.
Pe ultima sper sa o pot remedia complet, desi nu e o zona vizibila, in timp va acumula praf. A iesit in mare parte la spalatorie, dar sper sa o scot complet.
[attachmentid=1628006981]
Pe langa asta am cumparat si o maneta de semnalizare pentru ca a mea nu revenea odata cu volanul. 40 de lei, include si releul.
Am primit si anvelopele, speram la un dot mai recent, dar nu e rau nici asta - 3114. Aveam de gand sa le pun pe jante w\e trecut, dar din motive de chef de plimbare, nu am mai avut timp.
psychoo
13 Sep 2015, 20:47
Bre nea'mucix,da' ai admiratori fanatici rau.....
Poate ne spune si noua un moderator a cui clona este noul distins membru Aditzah_Schelariu.
Ca noi banuim,dar am vrea oficial....
Si daca este asa,pedepsit cum spune la lege,dar fara victime colaterale,cum s-a intamplat cu putin timp in urma.....
I-am scris lui ake, eu am considerat ca fiind cam dura sancțiunea, mai ales ca e prima pentru mine. Mi-a zis ca se intereseaza. Suntem la prima interacțiune, dar feedback-ul e ca e printre cei mai obiectivi moderatori. Vedem.
Cât despre admiratori
Oi fi facut si tu ceva !
Acolo s-a aplicat chestia aia cu bate saua ca sa priceapa iapa.
Era doar o parere, este foarte posibil sa ma insel.
P.S. Acum ce vrei sa zici, ca ele nu pricep decat de bataie?
bucatzel
14 Sep 2015, 09:41
QUOTE(M.C. @ 14 Sep 2015, 06:13)
Poate ne spune si noua un moderator a cui clona este noul distins membru Aditzah_Schelariu.
Am eu dubii ca stie banuiala voastra sa isi instaleze si configureze un squid, sau sa-si redirecteze traficul printr-un tunel ssh. Asa ca il rog pe prea dornicul de a-l zburataci de pe forum s-o lase mai moale.
E gata pana la iarna? Cate luni au trecut?
3 si numaram. Nu vreau sa ma grabesc pentru ca sunt multe de facut. Vom mai face si ceva amendamente la lista de cheltuieli - re-etansare motor, reconditionare demaror (functioneaza, dar accesul e dificil, am de gand sa ascult de sfatul colegului si imi sugerasera si cei de la service) + ce mai apare.
Odata motorul desfacut nu stiu ce voi gasi acolo, deci e nevoie de o rezerva de buget. Tachetii bateau, sa vedem daca mai avem ce regla, daca nu - wechsel.
In facturile vechi (2006) am o operatiune de vreo 2700 de oiro legata de chiulasa. Nu mai stiu daca schimb sau reconditionare.
Pe langa asta vor mai veni niste cheltuieli acasa, care sunt mai importante decat fierul. Printre altele, voi avea, in sfarsit
asfalt beton pe drumul de acces si locurile de parcare pavate.
Dar toate costa, si subtiaza punga.
cdadan
15 Sep 2015, 09:43
Asfalt?
Nici eu nu am crezut, pana nu m-am dat jos si am pus mana...
Am corectat, s-a decis pentru un tip de beton. Am mers cu valul, pentru ca nu vreau sa existe intarzieri, mai ales ca vin ploile.
Ca sa inaugurezi betonu
Mi se face foame pana atunci.
Mai am niste virsli in congelator pe care nu ii mai vreau..
D-aia să mai tot am si eu fro cinci kile. Oful meu e ca ieri am terminat ceea ce probabil vă fi ultimul pepene de anul asta. Noroc, am vazut ca vin pomelo din urmă, am ce face la iarna.
QUOTE(UXE @ 15 Sep 2015, 13:46)
QUOTE(MuciX @ 15 Sep 2015, 13:52)
Moldoveneee... Omu' te-a intrebat daca ai gratar ma, nu scrumiera. Ca el nu fumeaza.
QUOTE(MuciX @ 7 Sep 2015, 11:16)
Nu stiu ce a fost in capul meu, dar am schimbat cureaua de accesorii fara intinzator. Mi-am amintit de el si de existenta lui exact cand am inceput sa aud zgomot de fulie la ralanti.
M-apuca creerii capului. A fost consoarta azi cu masina la nea mecanicul, mi-am facut o mie de draci dupa ce mi-a povestit cum a fost. Noroc ca n-am fost eu acolo, am ramas la birou pana mai tarziu.
Asadar, s-a apucat omul sa dea cureaua jos si sa palpeze el toate rolele, ca plm, are micrometru diferential in dejte si stie el. A pus-o la loc, lojic, face la fel. Il sun zice "poate fi de oriunde, alternator, a\c sau intinzator". Atat imi puteam inchipui si eu; zic "da comanda de rola si curea sa le schimbam, fiind consumabil, mai degraba e rola, decat rulmentul de alternator, spre ex". A inceput sa imi explice ca numai curelele de distributie se schimba odata detensionate si ca nu mai trebuie curea. I-am zis ca eu vreau si cureaua (am evitat sa ii spun ca pe banii mei schimba ce ii spun eu si nu vreau sa ma carpesc) si m-a sfatuit sa o las pana se agraveaza, sa vedem de unde e. Zic, daca raman fara incarcare in camp, ma aduci tu acasa?
In fine, caut mecanic, sa schimb o amarata de curea si o fulie. Chiar ma bucuram ca asta era la mine in sat
.
b76bgaarh
16 Sep 2015, 20:43
Schimbă bateria.
Umor arhitectorial...
Pai nu putea sa zica asa?
Cheia de la ursulet este cam tocita si ma gandeam sa o schimb. Ideea este ca e foarte tocita, abia daca se mai pot deosebi toate taieturile pe ea. In acelasi timp, voi cumpara si un kit de reparatie pentru yala in sine. Cel mai probabil nu se va mai descuia cu o cheie atat de uzata.
Intrebare: Daca am butucul si ce-a mai ramas din cheie, se poate taia o cheie noua care sa se potriveasca?
Unui meserias bun nu ii trebuie decat butucul, eu am facut cheie numai cu butucul la un nene, deci se poate.
Mersi. Chiar aveam nevoie de confirmare, o chieie noua + kit-ul de reparatie pentru butuc duc la vreo 60 de oiro si chiar nu vreau sa ii arunc pe geam.
bmwh548
18 Sep 2015, 12:25
Depinde si de uzura butucului. Dupa un nivel de uzura poti folosi si o surubelnita in loc de cheie
Stiu de asta mi-e teama. Multi cai putere, creste interesul.
De aceea cumpar si
kit-ul de reparatie butuc.
Pentru cheie de ales intre
asta, cu iluminare si
asta, fara iluminare.
Culmea e ca aia fara iluminare e mai scumpa. Mi se pare mai urata si as prefera una simpla, cum am si acum. Saptamana viitoare sunt in jermanea, deci vreau sa dau comanda azi, sa ajunga cat sunt acolo. Scutesc
transportul o lulă - vin din state.
MyKe89
18 Sep 2015, 13:07
In locul tau as lua kit-ul de la noi, pe baza seriei de sasiu. La E34 ma costa cam 160 RON, la E30 n-ar trebui sa fie mai scump.
Si, legat de cheie, chinezarii din-alea gasesti si la noi. Cand eram la un "centru" de chei in Kaufland-ul din Drumul Taberei, am vazut acolo sute de chei, pentru orice marca/model.
edit: Ia uite ce am gasit:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-Tour...front_lock_key/Kitul de reparatie este ~100 RON.
Butuc + cheie, aprox. 220 RON pe stanga sau 150 pe dreapta.
Pai kit-ul e luat dupa codul OEM. P-ala nu tot dupa VIN l-am luat?
Chiar mai uitam acum pe net, daca gasesc ceva mai ieftin de 200+ lei. Pana la urma e o cheie, da-o dracu.
Ce te bagi?
Am renuntat la idee, le comand de la noi ca ies mai ieftin. Umbla vorba ca pot sa le iau deja "codate", dar s-ar putea sa fie valabil doar la BMW.
Mi-am comandat, in schimb niste presuri, ca la noi gaseam numai tiganii cu sigle M si alte alea pe vreo 150 de lei. Am luat unele cu 20 euro (cu tot cu livrare), dar din pacate sunt negre. Daca vream gri, sunt vreo 50 peste care mai pun si livrarea. Nu sunt o prioritate si asa cum am stat cu niste tiganii "Pilot" pana acum, oi sta si cu astea, care macar sunt facute pe forma podelei.
Update la lucrare? poze sunt doar din 1 sept.
Nici eu nu am mai primit si nici nu am mai ajuns pe la ei. In timpul saptamanii imi e foarte greu si sambata cand pot eu nu sunt ei si invers. Ce-i drept comunicarea nu e punctul lor forte. Vedem cum ies reparatiile.
Trebuie sa vad cum fac sa ajung cu plafonul la buzeu, pentru retapitare, in mazda sigur nu intra...
Iti pot imprumuta niste bare portbagaj de pe clio. Nu stiu cum e la Mazda, dar la mine deschizi usa si se prinde de marginea plafonului. Poate merge!
Asta e:
http://www.multibox.ro/accesorii-auto/bare...auto-supra-no86
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.