Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Lagunengrün A.K.A. Brânză
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Laurentziu83
Pai dieselul il turezi pana in limitare cand ii faci noxele, daca nu rezista motorul la testul asta simplu, nu-i de plecat cu el la drum lung.
MuciX
21 ala e otto.
espacern
QUOTE(turbodxman @ 8 Dec 2013, 22:08)
dar totusi nici aia nu s-au purtat cu manusi cu masina  mad.gif


Daca vrei persoane cu manusi gasesti la biblioteca! biggrin.gif

@+
Laurentziu83
Le confundasem, am crezut ca era cel diesel. Oricum, afirmatia mea cu turatul ramane valabila, motorul trebuie sa reziste pana la turatia maxima fara sa cracneasca.
turbodxman
QUOTE(espacern @ 8 Dec 2013, 21:22)
Daca vrei persoane cu manusi gasesti la biblioteca! biggrin.gif

@+
*



Am omis eu sa pun ghilimelele la locul potrivit sau sa scriu cu italic (cu manusi).
Oricum nu voi mai da pe la RAR prea curand. biggrin.gif

E drept ca multi considera modelele anilor '80-'90 niste rable, deci locul lor ar trebui sa fie unde se vad acelea in fotografie ("casse") dar mai sunt unii (putini e drept) care le pastreaza in showroom. biggrin.gif wink.gif

[attachmentid=1627921969]

[attachmentid=1627921970]

[attachmentid=1627921971]

E drept ca aceia sunt olandezi rolleyes.gif

QUOTE(Laurentziu83 @ 8 Dec 2013, 21:28)
Le confundasem, am crezut ca era cel diesel. Oricum, afirmatia mea cu turatul ramane valabila, motorul trebuie sa reziste pana la turatia maxima fara sa cracneasca.
*



21-le meu e benzinar.

Din cate stiam eu (daca gresesc va rog sa ma corectati) doar dieselurile trebuie turate la maxim, cand vine vorba de ITP sau autentificare(?) unsure.gif
espacern
QUOTE(turbodxman @ 8 Dec 2013, 22:47)
Din cate stiam eu (daca gresesc va rog sa ma corectati) doar dieselurile trebuie turate la maxim, cand vine vorba de ITP sau autentificare?

La ITP se tureaza motorul/verifica franele/etc...la identificare/autentificare se fac doar poze/verificarii/etc.fara altele!

@+
b06fcn
La autentificare nu se porneste motorul, daca masina are ITP valabil. E doar problema de verificare serii si atat. Plus ca stai langa masina cat se intampla asta...
Daca tot e sa ne plangem de RAR si de faptul ca li se pare mereu cate ceva suspect, eu sunt patit cu R 21 alb, care, fiind fabricat in Spania, are seria de sasiu care incepe cu VS1 in loc de VF1. Ma duc la RAR Voluntari sa ii fac autentificarea dupa ce am luat-o de la tata pe numele meu, prin 2004 parca, vine un nene, o ia si pleaca cu ea in hala si nu mai iese masina de acolo. Dupa vreo doua ore iese masina din hala si o baga in alta parte, ma duc sa intreb ce si cum, un nene de acolo mai sa ma ia la bataie, ca am modificat seria de sasiu, ca e penala, c-o fi si c-o pati...ii cer sa-mi explice despre ce e vorba si imi zice ca masina are seria de sasiu modificata, ca nu exista seria respectiva in baza de date (desi masina avea CIV facut la RAR cu vreo 10 ani inainte), ca la Renault nu exista decat serii care incep cu VF1, nu VS1, ca seria mea nu este punctata ci scrisa si asta nu se poate, tot felul de baliverne. Dupa inca o ora, timp in care am stat langa masina, vine un nene mai carunt care se uita la masina si ii ia la ture pe ceilalti, explicandu-le ca masina e facuta de FASA Espana si ca de aia are seria cu VS1 in loc de VF1 si ca era a doua sau a treia masina pe care o vazuse cu seria de tipul ala.
Dupa 2 ani ma duc din nou la RAR sa omologhez rotile pe 15, trec iar prin chestia asta, stiam lectia acum, dar tot am avut de asteptat vreo ora si ceva pana a catadixit un nene de acolo sa ma creada pe cuvant...Ma gandesc cu groaza cand o fi sa ii fac ITP-ul, mai ales ca e expirat de vreo cinci ani, de cand masina e in restaurare...
@ mucix, scuze de off, dar daca si masina ta o fi vreun capat de serie sau ceva serie limitata, armeaza-te cu rabdare...
turbodxman
Intrucat nu m-au lasat sa stau in hala, sa vad ce fac, si asta a fost a doua oara, pana in prezent cand am dus o masina la autentificare la RAR n-am stiu aceste detalii. blush.gif
Multumesc pentru informatie. up.gif

Oricum, inainte sa imi scoata masina, de la verificare, au scos un Mercedes Benz TN/T1 care pierdea lichid de racire, tot in urma "verificarii" lor.

Acel exemplar era evident foarte uzat dar a avut "ghinion" mai mare ca 21-le meu.

In fine, gata cu off-topicul.

Cel mai probabil, daca avea garnitura care trebuia la buson nu arunca ulei pe acolo. happy.gif

MuciX
QUOTE(b06fcn @ 8 Dec 2013, 22:03)
@ mucix, scuze de off, dar daca si masina ta o fi vreun capat de serie sau ceva serie limitata, armeaza-te cu rabdare...
*



Zi ce ai de zis, nu e offtopic nimic aici. sleep.gif

Serie limitata nu e, dar nici luata "la rand" nu e, masina a fost configurata, dar nimic mai mult, s-au ales cel putin interiorul si a/c-ul care nu prea se punea pe cele cu trapa.
Capat de serie in niciun caz, touring-ul s-a facut pana in 94, cand deja se facea E36 de ceva timp, iar asta e 91.
turbodxman


...once upon a time...

sau din vremurile cand se faceau masini. wub.gif
marian-j
QUOTE(marian-j @ 4 Dec 2011, 22:42)
[attachmentid=1627769989]
*




QUOTE(cdadan @ 8 Dec 2013, 19:29)
Ups. sad.gif
Poti fi ceva mai explicit? E chiar atat de negru dracul sau e ceva rezolvabil, dar cu pierdere suplimentara de timp si nervi?
*


Eh,totul e rezolvabil.Mi-e teama ca,in afara de timp si nervi,sa nu mai trebuiasca si ceva banisori in plus.
Prin comparatie cu brief-ul legumei mele,numarul de omologare EU al ursului mi se pare incomplet.Luand in considerare si precizarile initiatorului,imi face impresa ca asta incearca sa faca cei de la RAR:sa genereze un numar de omologare corect,deoarece in acte nu au informatii complete.Prin urmare,incearca sa se ghideze dupa elemente conexe:cod motor,cod cv,cod catalizator,tip sonda lambda,etc in vederea evidentierii a cat mai multor indicii din care sa rezulte caracteristicile reale ale masinii.Este o operatiune mult mai laborioasa decat o simpla transcriere de coduri EU in CIV-ul romanesc.

P.S.
Cer scuze ca fac trimitere la mine in batatura,dar nu stiu cum sa atasez doar poza cu ceferticatu'. blush.gif
b06fcn
@ Victor - ultima data am facut autentificarea la Leguma, acu doua luni, am stat langa masina toata durata operatiei, adica cca 20 de minute, am plecat doar sa platesc taxa, timp in care cartela a stat la mine si masina inchisa in hala, nu a pornit-o nimeni. La fel la Opelul tatei cand l-am trecut de pe firma pe PF.
@ Mucix - deja daca spui ca AC-ul se punea rar pe cele cu trapa, explica de ce au umblat la torpedou, asa cum spune si boierul Marian. Sau, ai avut noroc de vreun ochelarist de cal de genul celui prezentat mai sus de mine, nu a vazut niciodata asa ceva, el stie ca asa ceva nu a existat, deci esti suspect...
Ov
QUOTE(kossak @ 8 Dec 2013, 15:36)
Eu cred ca sunt scumpe pt ca sunt o marime ce nu prea se mai foloseste.
*




QUOTE(turbodxman @ 8 Dec 2013, 16:24)
Sunt scumpe da alta varianta nu prea avem (noi).
Doar aduse din jermanea (sehaj ca noi). rolleyes.gif

*



scumpe si rare ziceti? Ia cautati cauciucurile mele (ma rog, ce-ar trebui sa am ca in fapt am altceva) pt 2000: 190/65R14 (hint: Michelin TRX) sa vedeti raritate si pret biggrin.gif
MuciX
Adică ai si alta dimensiune omologata?
argon
Tare comunista. TRX au pus si pe Ferrari vintigi.
Ov
QUOTE(MuciX @ 9 Dec 2013, 10:09)
Adică ai si alta dimensiune omologata?
*



Acum da, ca la rar s-a uitat ala nedumerit in carte, apoi la masina, apoi la mine si m-a intrebat ce sa treaca in noua carte ca pe fata am 185, pe spate 195 si in carte 190. Pana la urma le-a trecut pe amandoua (si acu' nu mai pomeneste nimic de 190 radmasa.gif )
marian-j
QUOTE(MuciX @ 8 Dec 2013, 20:23)
[...]
Sper sa se rezolve maine.
[...]
*


rugaciune.gif

Cum stam? unsure.gif
MuciX
Cica pentru moment ii dau drumu la carte ca non-euro, dar revin ei maine cu un telefon. Nu stiu cum vine asta.
b06fcn
DPDV financiar e mai bine non-euro, e timbrul de mediu mai ieftin...Si poti sa-i scoti si KAT-ul...
MuciX
Da, dar cine stie ce impozit vor inventa astia si mai e pana in 2024.
b76bgaarh
ia nankangurile alea.

turbodxman
QUOTE(b06fcn @ 8 Dec 2013, 23:47)
@ Victor - ultima data am facut autentificarea la Leguma, acu doua luni, am stat langa masina toata durata operatiei, adica cca 20 de minute, am plecat doar sa platesc taxa, timp in care cartela a stat la mine si masina inchisa in hala, nu a pornit-o nimeni. La fel la Opelul tatei cand l-am trecut de pe firma pe PF.
*



Multam de info Mihai. wink.gif
In cazul 21-lui, maghiarii respectivi nu mi-au permis accesul in hala. mad.gif
Fiind sfarsit de an si full planificarea la RAR BV atunci n-am avut alta varianta mai apropiata.
A doua oara nu mai dau acolo cu nici un vehicul. wink.gif

9 Dec 2013, 13:34:
QUOTE(Ov @ 9 Dec 2013, 09:58)
scumpe si rare ziceti? Ia cautati cauciucurile mele (ma rog, ce-ar trebui sa am ca in fapt am altceva) pt 2000: 190/65R14 (hint: Michelin TRX) sa vedeti raritate si pret biggrin.gif
*



25-ul meu a venit din fabrica cu 5 Michelin MXV.
Acum doar roata de rezerva mai are anvelopa originala.

Celelalte 4 (de pe masina) sunt Dunlop 205 50 R 15 (cu totul alta dimensiune decat Michelin-urile MXV ale caror caracteristici sunt trecute in CIV si certif. inm.).

Mi-ar place 5 MXV-uri dar la 1000 ron bucata prefer Dunlop-urile. smile.gif
marian-j
QUOTE(MuciX @ 9 Dec 2013, 13:13)
Da, dar cine stie ce impozit vor inventa astia si mai e pana in 2024.
*


Cam asta ar fi singurul inconvenient.Da' fii pe pace ca daca umbla zapcii la impozite n-o sa umble numa' la non-oiro.
In rest,mai bine non.Timbru mai pe ieftineala,mai lesne la itp,etc.
E bine. smile.gif
4x4
QUOTE(MuciX @ 9 Dec 2013, 12:43)
Cica pentru moment ii dau drumu la carte ca non-euro, dar revin ei maine cu un telefon. Nu stiu cum vine asta.
*



coolspeak.gif
marian-j
QUOTE(b76bgaarh @ 9 Dec 2013, 13:21)
ia nankangurile alea.
*


Ii ceva de capu' lor sau te ghidezi strict prin prisma pretului? unsure.gif
cosmin_2300
QUOTE(Ov @ 9 Dec 2013, 10:54)
[...] si in carte 190.
*


Să dea naiba, mai bine de 1600 de lei o anvelopă huh.gif
b76bgaarh
marian la ce vrea sa faca cu masina, ii ajung.

MuciX
Ursu e oficial non-euro. Povestea? Asa a iesit din fabrica, dar neamtu i-a facut conversie la euro2. Am gasit chiar si factura, treaba s-a facut prin 2000. De aceea in brief apare ca euro 2 si confuzia numerelor de omologare. Daca la ei are valoare, la noi fierul moare asa cum a iesit din fabrica.
Azi urmeaza vizita la primărie, fisc, ercea si daca e cu noroc, o primi si numere.
argon
Neamtu a facut conversie sa poata sa circule cu ea, pe non euro nu putea circula in orase. La noi se poate oriunde.
corbex
Avantaj primire. Foarte bine, mai scapi de ceva taxe.
MuciX
De acord badie, dar nu stiu ce-o veni, ca practic fac parte din statistica aia pe care o înjură toti, cu cazanele din germania care vin sa moara in romania.

PS uitai de rovigneta sleep.gif
Ov
io-i injur doar p'aia de texas, california, pice sau alte regiuni de la sud de noi
turbodxman
QUOTE(MuciX @ 11 Dec 2013, 10:37)
dar nu stiu ce-o veni, ca practic fac parte din statistica aia pe care o înjură toti, cu cazanele din germania care vin sa moara in romania.
*



Din partea mea pot sa injure cat doresc.
Cand or avea si ei asemenea "cazan", nu plastice de 2 parale pot comenta.
Ale lor "masini" vor ajunge mai repede la reciclat decat "cazanele" din anii '80-'90 (cel putin ale celor care le intretin).
Tancul meu va mai ingropa multe "plastice" oricum. wink.gif

QUOTE(Ov @ 11 Dec 2013, 11:16)
io-i injur doar p'aia de texas, california, pice sau alte regiuni de la sud de noi
*



Prin Brasov (cel putin) circula masini serioase (Honda S 2000, Hummer) cu numere de State. wink.gif
Markos
QUOTE(turbodxman @ 11 Dec 2013, 11:57)
Prin Brasov (cel putin) circula masini serioase (Honda S 2000, Hummer) cu numere de State.  wink.gif
*


Era vorba despre bulgarestile CA si TX.
MuciX
Ivane, nu e chiar asa nici cu pet-urile alea.

Vorba francezului Goethe: "To each, their own".
turbodxman
QUOTE(Markos @ 11 Dec 2013, 12:13)
Era vorba despre bulgarestile CA si TX.
*



A fost prea subtil Ov de data aceasta blush.gif

QUOTE(MuciX @ 11 Dec 2013, 12:41)
Ivane, nu e chiar asa nici cu pet-urile alea.

Vorba francezului Goethe: "To each, their own".
*



Ai si tu dreptate. wink.gif
Bine zis!
b76bgaarh
QUOTE(turbodxman @ 11 Dec 2013, 11:57)
Din partea mea pot sa injure cat doresc.
Cand or avea si ei asemenea "cazan", nu plastice de 2 parale pot comenta.
Ale lor "masini" vor ajunge mai repede la reciclat decat "cazanele" din anii '80-'90 (cel putin ale celor care le intretin).
Tancul meu va mai ingropa multe "plastice" oricum. wink.gif
*




argoane tiai tras clona? acum nu mai combati cu abs la picior, airbaguri, esp, stele.
turbodxman
QUOTE(b76bgaarh @ 11 Dec 2013, 18:34)
argoane ti-ai tras clona? acum nu mai combati cu abs la picior, airbaguri, esp, stele.
*



N-ar strica sa mai consultam o carte de gramatica din cand in cand. wink.gif
MuciX
Da, deci: rca pe 6 luni, la Astra 380 lei. Am zis ca daca prima e oricum mai mare, sa o iau pe 6 luni. Impozitul pentru o luna a fost 78 de lei.
Taxa va fi 4707 lei. Maine merg la Anaf si sper sa am timp să ajung si la numere.
marian-j
Noah,sa fie intr-un ceas bun! smile.gif
Sa te bucuri maxim de de ursuloi,si astept cu mare interes sa vad cum te impaci cu dihania.
Spor si bafta! biggrin.gif
Markos
QUOTE(turbodxman @ 11 Dec 2013, 20:21)
N-ar strica sa mai consultam o carte de gramatica din cand in cand.  wink.gif
*


Cine, barhi? ohmy.gif



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
l@u
si io, recunosc ! sad.gif
Speedy
Cand or avea si ei asemenea "cazan", nu plastice de 2 parale pot comenta.
Ale lor "masini" vor ajunge mai repede la reciclat decat "cazanele" din anii '80-'90 (cel putin ale celor care le intretin).
Tancul meu va mai ingropa multe "plastice" oricum. wink.gif

Suntem multi care stim ce inseamna masinile vechi si ce implica folosirea lor zi de zi (si aici nu ma refer la Dacii).
Daca ai folosi si tu zilnic masinile alea pe care le tii in vitrina, mai mult ca sigur ti-ai dori un plastic.
Dar ma rog, daca faci 80 km pe luna, merge si una de 30 de ani.
Markos
QUOTE(l@u @ 11 Dec 2013, 22:15)
si io, recunosc ! sad.gif
*


Tu ai mici probleme doar cu cratimele.

Uite frază: Miau omorât pisica, că urla "mi-au!"

Unde e greșit?
turbodxman
QUOTE(b76bgaarh @ 11 Dec 2013, 18:34)
argoane tiai tras clona? acum nu mai combati cu abs la picior, airbaguri, esp, stele.
*



QUOTE(Markos @ 11 Dec 2013, 22:06)
Cine, barhi?  ohmy.gif
radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*



sau clona lui laugh.gif

QUOTE(Speedy @ 11 Dec 2013, 22:23)
Suntem multi care stim ce inseamna masinile vechi si ce implica folosirea lor zi de zi (si aici nu ma refer la Dacii).
Daca ai folosi si tu zilnic masinile alea pe care le tii in vitrina, mai mult ca sigur ti-ai dori un plastic.
Dar ma rog, daca faci 80 km pe luna, merge si una de 30 de ani.
*



Batrane, utilizez Volvo zilnic.
Aceasta masina parcurge in prezent aprox 10 000 km / an.
Daca nu crezi e numai problema ta.

Oricum, n-ai sa ma vezi prea curand (in urmatorii 5 ani cel putin) la volanul unui plastic. wink.gif
cdadan
Asta inseamna ca ... nici nu stii ce pierzi. tongue.gif
b76bgaarh
QUOTE(turbodxman @ 11 Dec 2013, 20:21)
N-ar strica sa mai consultam o carte de gramatica din cand in cand.  wink.gif
*



inainte sau dupa ce ajungem in secolul 21?

QUOTE(l@u @ 11 Dec 2013, 22:15)
si io, recunosc ! sad.gif
*




vezi daca nu ai baut cafea.
turbodxman
QUOTE(cdadan @ 11 Dec 2013, 23:11)
Asta inseamna ca ... nici nu stii ce pierzi. tongue.gif
*



Nu te pot contrazice. smile.gif

QUOTE(b76bgaarh @ 12 Dec 2013, 11:46)
inainte sau dupa ce ajungem in secolul 21?
*



Daca pana in prezent nu au reusit sa invete, de acum inainte nici atat. wacko.gif
MuciX
M-a mâncat in kwr sa iau numere la rand. mad.gif
Markos
Si ce-ai nimerit? KAZ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.