Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Masini electrice
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65
Laurentziu83
QUOTE(einstein1984 @ 21 Oct 2022, 14:36)
de ce nu revolti impotriva masinilor mari si grele pe benzina? Poate pentru ca daca ti-ai permite aia ti-ai lua si tu?
*


Pentru ca la alea oricum se plateste impozit la greu doar ca sa aiba numar de inmatriculare, fara a mai vorbi de fiecare 3-5 lei dati statului la fiecare litru de benzina consumat.

Iar ca sa ajung sa-mi doresc o masina mare si grea pe benzina, ar trebui intai sa nu mai locuiesc in Romulania, ci intr-o tara outside UE, gen US sau Australia, precum sa nu am probleme cu parcarea nici acasa, nici la destinatie.
Sa am o masina mare in Bucuresti mi se pare masochism, la fel stau in coada pe Stefan cel Mare si bogatii cu masini de 150 de mii de euro, si saracii cu Matiz de 500 de euro; pe ambii ii depasesc biciclistii.
einstein1984
ce problema ai avea cu parcarea daca ai avea sofer, te lasa la destinatie si-l suni/dai bip sa vina sa te ia?
Bicicleta galbena
In afara de calibrul Tiriac/Patriciu, proprietarii de Bentayga (de ex, ca sa fim in plaja de pret) isi conduc singuri masinile. Ii vad prin Bucuresti, poti sa-i vezi si tu. Si vorbesc cu telefonul la ureche, nici macar pe speaker dry.gif

De ce n-au sofer? Treaba lor, dar prefera sa conduca singuri masinile.

vallixx
Asta cu telefonul la ureche este meltenism in cel mai josnic fel. Si lipsa de amenzi. Pana si cel mai amarat Logan din 2020-2022 incoa', are din fabrica BT, la care masina se coneteaza automat. Nu mai zic petru masinile mai vechi, de multitudinea de car kit-uri care costa mai nimic.

Sau daca vrei privacy.....si nu vrei sa auda lumea din masina ce vorbesti, o urechelnita costa 2 bani, tine ani de zile....inca am un Plantronics din Mezozoic, folosit la greu, la care bateria tine inca ore bune, se infige in orice Micro USB, de oricati mA, si in 30 - max. 40 min e full.

De ce as sta cu telefonul agatat de mana ca ultimul taran?......cer scuze taranului roman autentic pentru comparatie.
dantes
Fara legatura cu subiectul, dar la volanul unui astfel de bolid te-ai suit si condus ceva km ca sa vezi de ce nu au sofer?
O sa ii intelegi dupa aceea!

Daca vezi masinile ca un mijloc de transport numai, atunci da, sofer musai.

Bine ca exceptii si faptul ca lumea e pestrita e bonus tongue.gif
Bicicleta galbena
Urechelnita e pentru agenti si livratori, cum ti-l imaginezi pe patronul Med***e cu chestia aia de plastic infipta in ureche?? nu crede.gif
einstein1984
QUOTE(dantes @ 24 Oct 2022, 09:05)
Fara legatura cu subiectul, dar la volanul unui astfel de bolid te-ai suit si condus ceva km ca sa vezi de ce nu au sofer?
O sa ii intelegi dupa aceea!

Daca vezi masinile ca un mijloc de transport numai, atunci da, sofer musai.

Bine ca exceptii si faptul ca lumea e pestrita e bonus  tongue.gif
*


Daca m-ar da banii afara din casa, as merge si in skoda superb cu sofer fara probleme daca stiu ca nu am parcare. Sau imi conduc singur bentleyul si vin in spate 2 Soferi cu un logan, din care unu ia bentleyul si mi-l aduce cand am nevoie sau il pazesc in parcare sa nu dea vecinii cu usa in el. tongue.gif Oricum in oras aflomerat nu stiu ce anume placere simti cu orice bolid cand ajungi la fel de repede la destinatie ca loganul de uber (si nu la fel de repede ca octavia de firma)
Solutii sunt, doar sa vrei.
vallixx
QUOTE(Bicicleta galbena @ 24 Oct 2022, 09:09)
Urechelnita e pentru agenti si livratori, cum ti-l imaginezi pe patronul Med***e cu chestia aia de plastic infipta in ureche?? nu crede.gif
*


Eu nu-s curier, nici livrator, nici patronul Med***e dar nici @oaiele nu mi-au cazut de la radiatia urechelnitei. Deci e safe si patronul.
solidconvert
Bah eu folosesc sofer prin natura jobului si n as renunta in veci la el indiferent de marca de masina... wink.gif
hepea
QUOTE(vallixx @ 24 Oct 2022, 09:02)
De ce as sta cu telefonul agatat de mana ca ultimul taran?......cer scuze taranului roman autentic pentru comparatie.
*



Ca sa se vada
aqua
exact, sa se vada ca sunt oameni super ocupati,sunt tot timpul pe fuga, sunt cautati, hartuiti de telefoane pentru ca fac businessssss la orice ora spre deosebire de plebea care merge cu metroul
mai e o varianta poate, foloseste si nevasta masina si mai sigur sa nu conectezi nimic, mai ales cand nu le ai cu gadgeturile cool.gif
einstein1984
Nope, ca vorbesc la telefon pe speaker, dar il tin in fata gurii nu jos in poala sau pe consola, sa vada lumea pe geam ce telefon au.
vallixx
Pe de alta parte e creepy rau cand te uiti pe geam la stop, la ala din masina de langa tine, care vorbeste pe BT dar ai tongue.gif impresia ca vorbeste singur in masina,.
dantes
QUOTE(vallixx @ 24 Oct 2022, 09:02)
De ce as sta cu telefonul agatat de mana ca ultimul taran?......cer scuze taranului roman autentic pentru comparatie.
*



Pfoai nu vazui asta... cum nu stii de ce? Pai ia gandeste-te... tine telefonul cu mana stanga, sa iti arate tie sarakie la semafor ce aifon are si ....binenteles ai uitat... ce rolex are la mana si eventual si ce ghiuluri are sau d-astea bling bling...

Si inca ceva...specimenele astea nu ies cand intra sau iese pwlimea la / de la serviciu ca nu e kool... au alt program. Dar stiu oameni cu masini de lux care si-ar permite lejer sofer insa efectiv au microbul sofatului cu durere la banana maxima si placerea de a conduce asa ceva e peste a fi un simplu pasager in aceeasi masina.
vallixx
QUOTE(dantes @ 24 Oct 2022, 14:25)
Dar stiu oameni cu masini de lux care si-ar permite lejer sofer insa efectiv au microbul sofatului cu durere la banana maxima si placerea de a conduce asa ceva e peste a fi un simplu pasager in aceeasi masina.
*


Cand ai o sportiva de lux mai inteleg, dar cand ai Rolls sau Maybach si ti-l conduci singur, e cam aiurea.
Masinile de genul ala sunt croite in jurul locului din spate dreapta, chiar daca nici postul de conducere nu este neglijat.
einstein1984
QUOTE(dantes @ 24 Oct 2022, 14:25)
Pfoai nu vazui asta... cum nu stii de ce? Pai ia gandeste-te... tine telefonul cu mana stanga, sa iti arate tie sarakie la semafor ce aifon are si ....binenteles ai uitat... ce rolex are la mana si eventual si ce ghiuluri are sau d-astea bling bling...

Si inca ceva...specimenele astea nu ies cand intra sau iese pwlimea la / de la serviciu ca nu e kool... au alt program. Dar stiu oameni cu masini de lux care si-ar permite lejer sofer insa efectiv au microbul sofatului cu durere la banana maxima si placerea de a conduce asa ceva e peste a fi un simplu pasager in aceeasi masina.
*


pe romanste, masina nu e pe bani munciti si nu are atceva mai bun/profitabil de facut in timpul ala. Vezi alde Becali
b06fcn
Aseara am avut ceva treaba de socializare prin sat si am mers cu Uber. Prima data a a venit un C 300 e, a spus omul ca in oras face doar vreo 50 km pe baterie, din punctul lui de vedere masina fiind mai intersant de folosit in regim pur hibrid cu bateria incarcata.
La intoarcerea acasa, a venit o Kia IV6, foarte misto si high-tech masina. Omul zicea ca o are de un an si ceva, face majoritar Uber cu ea si o incarca majoritar la borne gratuite, ca inca mai sunt cate unele pe aici, chiar daca ce in ce mai putine. Sau la IOnity, cand ajunge prin DE, unde sunt borne de la astia, cu plata, dar cu pret bun. Autonomia de oras e in jur de 500 km, ceea ce mi se pare mai mult decat rezonabil. Omul insa a mai zis si ca nu e de plecat la drum cu ea, autonomia de sosea/autostrada, mergand cu maxim 110 kmh, este de vreo 300 km. Adica la fiecare 2 ore se opreste sa ia cate o galeata de curent, chestie care nu ii convine...
A zis ca merita insa dpdv financiar la utilizare daca incarci preponderent la borne gratis, intr-un an a platit 500 de euro pe curent. Nu stie cum va fi dupa ce vor disparea sau se vor reduce si pe aici statiile gratuite de incarcare...
vallixx
QUOTE(b06fcn @ 26 Oct 2022, 08:09)
Omul insa a mai zis si ca nu e de plecat la drum cu ea, autonomia de sosea/autostrada, mergand cu maxim 110 kmh, este de vreo 300 km. Adica la fiecare 2 ore se opreste sa ia cate o galeata de curent, chestie care nu ii convine..
*


110km/h, autonomie de 300, inseamna ca nu se opreste la 2 ore ci la vreo 3. Ma rog, asta e detaliu.
Important e cat se opreste? Si cat costa? Cel putin dupa ce nu va ma gasi free.

Ca daca se opreste 20 min e decent, adica personal as putea trai cu asta. La putinele drumuri mai lungi, m-as opri 20 min la aprox. 3 ore, asta daca merg constant pe autostrada. Merge. Nu e groaznic. Daca insa se opreste 40-45min....sau spre o ora.....nu mai e atat de decent.

Si cat o sa si coste oprirea? Ca daca o sa coste cat juma de rezervor de benzina (ca 300 km e si cam jumatatea autonomiei unui rezervor de benzina), atunci e mai profitabila benzina....ca macar fac pauze cand vreau eu, nu cand trebuie.
Relu11
Kia EV6 are incarcare 10%-80% in 18 min. Kia si Ionity au parteneriat si pretul afara din ce stiu eu este 0.17 eur pe KWh (echivalent 0.85 lei pe kwh).

Era interesant de stiut ce model este 58 sau 77.

Faptul ca l-a costat 500eur intr-un an nu inseamna nimic dac anu stim si cati km a parcurs.
40kwh sau 54kwh pentru 300 km si 18 min eu zic ca e mega bine in conditii de Ionity si pret de 34 sau 46 de lei.

Da stiu nu faci 1000 de km si realimentare in 5 min...
hepea
18 minute daca e hypercharger de 250kw (sau 300, cat o avea). Care sunt ffff putine la noi unde majoritar sunt cele de 50kw (si alea putine). Sigur, unde e apa calda sunt destule.

Iar la Ionity pretul ala e extraordinar si pentru RO
Relu11
@hepea din informatii "pe surse" urmeaza curand si in Romania Ionity.
b06fcn
Sa o luam pe rand
@ relu - omul zicea ceva de 70 kw, deci probabil e cea cu bateria de 77.
Nu a zis nimic de kilometraj, dar facand taximetrie cu masina, banuiesc ca avea ceva rulaj anual.
Suma in sine nu e relevanta din punctul meu de vedere, pentru ca aici inca sunt borne gratis, de care omul zicea ca profita la maxim, deci suma aia nu reprezinta costul efectiv cu energia totala consumata...si el zicea ca e curios cat o sa il coste curentul cand nu vor mai fi statii gratis.
@ valix - 110km/h x 2 ore - 220 km. Autonomia o fi de 300, aia 220 km (+/-) sunt cam 75% din capacitate. 110km/h x 3 ore - 330 km, deci pana prostului. Ziceaa ca o incarcare rapida de la 10 la 80 % o face cam in 20-25 de minute.

Din perspectiva mea, raportat la nevoile mele, inca nu mi se potriveste masina electrica. Dar, daca se continua pe trendul asta de crestere a autonomiei, probabil ca peste cativa ani, locul C-ului din garaj va fi luat de un EQE, iar al GLA-ului de un EQA. Pentru sotie ar merge si acum trecerea la EQA, ca ea nu face multi kilometri extra-urban, iar in caz de nevoie, autonomia aia reala de vreo 250 km ajunge si de un drum la mosie, unde pot sa incarc la propria priza. Chiar daca asta inseamna sa ma tarai cu maxim 110 km/h.
Eu insa, daca trebuie sa ma duc odata pe saptamana la GL, dus/intors, am nevoie de autonomie de minim 500 km cu o incarcare, si care sa nu ma tina legat de o viteza maxima economica de 110km/h, ca sa nu trebuiasca sa ma opresc decat eventual odata pe drum, sau sa incarc masina cat sunt la ore cu studentii...in momentul actual nu stiu pe unde sunt, daca sunt, statii de incarcare - rapide ar fi si mai si, pe ruta Bucuresti - Galati, fie via A2, fie pe la Buzau. Si nici daca vor exista intr-un viitor apropiat, ca sa ma incumet sa risc un pariu cu o Kia ca cea de aseara...
hepea
Plugshare zice ca sunt cateva spre Galati. Cred ca de 50kw
Relu11
@b06fcn parerea mea ca daca mergi la Galati spre exemplu cu un EV6 77kw nu ai probleme.
Masina are range peste 300 km reali fara sa stai cu limita 110km. La Galati o poti incarca la un CCS 50kw in intervalul 10-80 in 73 min zice cartea, cum sigur nu o sa ramai doar cu 10% baterie la destinatie daca nu esti genul am terminat cursurile hop in masina si fugi la Bucuresti...
Sunt convins ca dupa cursuri iei o masa undeva, si sunt statii pe langa locurile unde poti lua masa...
Da nu este la fel de comod fata de o masina pe combustie unde in 5-10 min ai alimentat si ai plecat, dar incepe sa devina o alternativa cu cat mai putine dezavantaje.

LE Comod era sa ai la facultate un type 2 de 11kw sau de ce nu un CCS de 20-30kw
hepea
Type2 era ideal mai ales ca, nu uitati, incarcarea rapida strica bateria. Lucru pe care producatorii uita sa-l sublinieze
Relu11
@hepea nu stiu daca uita sa precizeze, eu am primit sfatul sa nu alimentez preponderent CCS. Acum depinde si acel CCS de care e ca nu e tot una 50kw cu 250kw si aici conteaza managementul bateriei si sistemul de racire.
vallixx
Concluzia pe care o trag eu....ramane cam aceeasi. Exclusiv pentru Romania, unde deocamdata nu exista statii de putere mare....sau daca exista sunt putine, inseamna ca pauzele vor fi totusi lungi. Prea lungi. Degeaba stie masina miliarde de kilowati ora daca tu nu poti sa-i dai decat cateva zeci, in medie cam 50. Exceptie facand statiile de 100+, care raman exceptia si nu regula.

Deci oras - 100%, doar ca pentru oras nu-ti trebuie neaparat o masina mare cu baterie de 70 kWh.

Interurban - masina mica cu baterie mica inseamna prea multe pauze, masina cu baterie mare inseamna mai putine pauze, dar mai lungi. Sa incarc bateria de EV6 de 77 kWh la statie de 50 inseamna peste o ora. Chiar vreo ora si jumatate.

Presupunand ca bateria de 77 nu-i descarcata complet, daca mai are 20% asta inseamna vreo 15 kWh, deci mai intra in ea vreo 60...deci cu o statie de 50 mergand in full, tot sar de o ora. Pauza de o ora la fiecare 250-max 300 km este enorm. Sa zic ca nu o incarc full, ci de la 20% la 80%. Asta inseamna sa bag 45-47 kWh.....deci o ora in cap, dar atunci nu mai am autonomia de 250-300.

Oricum o dau....nu reusesc sa "vad" un scenariu in care sa am minim 300 km autonomie la viteze de autostrada, iar pauza pentru alti 300 sa nu sara de 20 min. Decoamdata. Poate in viitor.

Si 300 km de autostrada ii faci in 2 ore juma, sa fim seriosi, cu fosila nu facea nimeni pauza la 2 ore juma. Stiu ca e la moda sa zici" dar si cu fosila oricum faceam pauze pe drum". Poate....dar nu cate o ora la fiecare 3 ore.
Relu11
10% - 80% in 73 de min la statie de 50, si nu o sa fie 73 min cu mai repede spre 80 min ca statiile de 50 nu dau 50 sau cel putin eu in 4 luni nu am vazut.
53-54 am vazut la statie de 60kw.
Repet pe "surse" vine Ionity cu explozie de statii in Romania. Atunci s-a terminat cu range mic si timp mare.
Azi Ionity se opreste la Budapesta vezi harta lor sau plugshare.
vallixx
QUOTE(Relu11 @ 26 Oct 2022, 15:16)
Atunci s-a terminat cu range mic si timp mare.
*


Ramane range tot mic, dar macar timp mic. Tot e bine.
Nu stiu nimic despre Ionity, cu ce se lauda, banuiesc ca statii rapide? Cam cat de rapide?
Relu11
Din ce stiu eu pana la 350kw...

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/aut...curand-20480807

ERATA ca sa nu inducem in eroare, se pare ca exista mai multe abonamente iar pretul de 0.17 eur este cu un anume abonament.

Ramane sa vedem cand vin la noi, cu ce vin...
hepea
Cu pretul asta, daca vor avea acoperire mare, falimenteaza renovatio (care are acum 2 lei AC si 2,5 lei DC)
Relu11
hepea atentie ca pretul ese valabil pentru cei implicati in Ionity...

"Infrastructura este un joint-venture între mari producători auto precum Kia, BMW, Ford, Hyundai, Mercedes-Benz și Grupul Volkswagen."

Restul nu au nici macar posibilitatea sa viseze la pretul de abonament Ionity.
hepea
sad.gif ce uameni...
Relu11
Deci nu stiu daca m-am facut inteles...
Ionity este o retea de incarcare dezvoltata in parteneriat cu o parte din producatorii auto dar fara a pune monopol cum face TESLA.
Ionity ofera incarcare pentru toata lumea la un pret si incarcare pentru producatorii parte din parteneriat la un alt pret.

Mie unul mi se pare ca e chiar decenta treaba

Mai multe info:

https://ionity.eu/en/network/access-and-payment
speedman
Eu consider că nu ar trebui să achiziționăm mașini de la cei care fac parte din ionity. Vând de ceva timp mașini pe plaiuri mioritice degeaba, nu au făcut nimic pentru infrastructură. Nu știu de unde ai auzit că au de gând să vină în România, pt ei Europa de Est nu prezintă interes. Eu m as bucura să ajungă în România, dar până una alta Tesla are cateva locații și urmează să apară și altele. In străinătate au acces la superchargere și mărci non tesla.
Pe cei din grupul vag îi iert, au încercat să facă ceva, au la dealeri stații în parteneriat cu renovattio smile.gif
Relu11
Stiu tu consideri ca ar trebui sa luam toti Tesla mie imi place NON monopolul si apreciez bordul, butoane... nu o tableta pe mijloc cu ALL in ONE.
In ce tara au acces si altii la chargerele Tesla?
Am zis pe "surse" cred ca e clar ca nu pot divulga sursa si nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, trebuie doar sa astepti ...
Thaddaus
Lista tari

France
The Netherlands
Norway
UK
Spain
Sweden
Belgium
Austria
Denmark
Finland
Germany
Luxembourg
Switzerland
Iceland
Relu11
Can I Supercharge if I am visiting the Netherlands, France, Norway, UK, Spain, Sweden, Belgium, Austria, Denmark, Finland, Germany, Luxembourg, Switzerland and Iceland?
The non-Tesla Supercharger pilot is currently limited to EV drivers who live in the following countries:

The Netherlands
France
Norway
Germany
UK
Spain
Sweden
Belgium
Austria
Denmark
Finland
Luxembourg
Switzerland
Iceland

Spre deosebire de Ionity care este disponibil pentru orice posesor EV cu card, dar la un alt cost.
vallixx
Asta ce inseamna mai exact?

Folosirea superchargerelor Tesla de catre EV-uri non Tesla sau e vorba de o retea diferita de chargere universale Tesla?
speedman
QUOTE(Relu11 @ 26 Oct 2022, 19:28)
Stiu tu consideri ca ar trebui sa luam toti Tesla mie imi place NON monopolul si apreciez bordul, butoane... nu o tableta pe mijloc cu ALL in ONE.
In ce tara au acces si altii la chargerele Tesla?
Am zis pe "surse" cred ca e clar ca nu pot divulga sursa si nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, trebuie doar sa astepti ...
*



Fiecare sa si cumpere ce doreste sau ce ii place, doar ca Ionity nu are planuri pentru Romania, iar referitor la tarife, da sunt mai mici pentru posesorii masinilor vandute de cei care fac parte din grup, dar nu atat de mici cum sustii tu. Nu stiu de unde iti iei informatiile, dar nu sunt ce trebuie smile.gif
La liber în rețeaua Ionity 1 kwh oră costa 0.75 euro, iar cu abonament de 18 euro costa 0.32 euro.
Cu adresa de Spania, Franța, Polonia poți face cont, cu adresa de Romania sau bulgaria nu poți
einstein1984
https://slate.com/technology/2022/08/electr...uction-act.html un blazer elctric prinde suta in 4 secunde???
mircea_aq
https://www.autobild.de/artikel/e-auto-auto...h-20977681.html

EQE/EQS respectiv IX fac peste 400km de autostrada la 130kmh.

EQA/EQB respectiv ID3 Pro au jumate din range-ul astora de mai sus, nu ajungi de la Bucuresti la Constanta fara reincarcare sau fara sa te tarasti in spatele vreunui tir.
vallixx
QUOTE(mircea_aq @ 28 Oct 2022, 13:15)
EQE/EQS respectiv IX fac peste 400km de autostrada la 130kmh.
*


Asa zice autobild, da' baiatul asta n-a prea reusit.
mircea_aq
E un comparativ, n-are pretentie de test de consum de referinta.

Ceea ce e bine e ca au adunat multe modele in acelasi timp si au mers aproximativ in aceleasi conditii (aceeasi viteza, aceeasi vreme). Nu poti sa faci farmacie, dar o idee iti faci daca modelul respectiv se incadreaza la ce iti trebuie tie ori ba.
E limpede ca daca ar repeta testul la iarna la -5 grade distantele parcurse ar fi mai mici.

Interesant mi se pare ca model Y extended range parcurge mai putini km decat 3-ul standard range.
speedman
M am uitat și eu pe acel articol, însă la unele mașini nu are nicio legătură cu realitatea. Despre Zoe apare că ar parcurge 292 km la viteza de autostradă, este o mare minciună, nu poate face 292 km, probabil model 3 cu bateria de 60 kwh. La tesla 363 km modelul standard, exclus. In foto este o mașină dual motor, deci un long range, cel de 82 kwh, da, poate, e Megane merge mai puțin decât Zoe, nu are cum. Mă îndoiesc că nu sunt și alte aberații, deși unele par mai aproape de realitate.
hepea
Am facut revizia la Spring (1 an). 113 lei la AMG. Am auzit ca altii cer si 500...
cj98czh
din ce consta revizia la Spring? ce anume ii fac la revizie ?
einstein1984
Ii rasucesc arcu la loc....
Ca la orice masina, verifica articulatii, frane, lumini, calculatoare.
hepea, AMG parca nu mai erau dealer autorizat, au voie sa faca revizii in garantie?
hepea
S-au uitat la ea, au resetat bordul, au tras de roti.

Din ce am vazut AMG vand in continuare dacia si renault, fac reparatii, revizii, peste tot sigle dacia si renault si numai dacii si renouri pe acolo. Si nici nu m-au trimis la plimbare smile.gif
vallixx
QUOTE(speedman @ 31 Oct 2022, 07:41)
M am uitat și eu pe acel articol, însă la unele mașini nu are nicio legătură cu realitatea. Despre Zoe apare că ar parcurge 292 km la viteza de autostradă, este o mare minciună, nu poate face 292 km

Ca fapt divers, Politia Locala de la mine din sector are mai nou, Zoe. Nu stiu ce model, ce echipare, ce baterie, ce stiu e ca erau odata 2 echipaje oprite intr-o parcare de supermarket si stateau la o tigara.

M-am oprit si eu si i-am intrebat cam ce autonomie au, ar trebui sa fie mare, vorba aia, oras, patrulare cu viteza mica.... Raspunsul a fost ca abia scot 150 km. Timpul de incarcare, cica 4-7 ore, deci deduc ca le baga pe AC Type 2.

QUOTE(einstein1984 @ 2 Nov 2022, 10:57)
Ii rasucesc arcu la loc....
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

QUOTE(hepea @ 2 Nov 2022, 11:30)
S-au uitat la ea, au resetat bordul, au tras de roti.
*


Asta e mai mult inspectie tehnica decat revizie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.