Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA 1300 "frantuzoaica"
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596
Executron
Doamne cum arata masina aia... wub.gif

Mai am si eu o intrebare...

"L"-ul din imagine este original sau e adaugat tiuning style de proprietar (am luat scrisul de pe o Dacia 1300 de la REMAT)...
Psyche
e original, venea de la "Lux" wink.gif
frumos tare scrisu, sa-l stapanesti sanatos
Executron
Mersi mult. Din pacate piciorusele au fost taiate de respectivul proprietar, scrisul era lipit pe o placa cu aracet sau ceva mai ciudat laugh.gif.

Mi-as dori mult sa gasesc o sigla UAP mare cum are Dacia lui danut 69-71 dar nu prea am gasit asa decat una de 1100 (un pic diferita smile.gif, facuta din metal si goala pe dinauntru ). Se gasesc greu si siglele mici, cele mari sunt aparent extrem de rare.
Psyche
in general erau puse asa, nu stiu de ce....probabil un obicei al vremii.
si scrisul de pe a mea e pe o placa neagra, pus de bunica-miu.
mi-a zis ca asa facea toata lumea si de asta a facut si el.
inca ma gandesc daca il voi lasa asa, sau daca am sa-l pun direct.
acum fie accept o amintire placuta de la primul ei proprietar, fie ma duc spre originalitate
ydaniel
f frumoase jantele hormonelule:)
Andreiutz1988
foarte frumos DOD-ul wub.gif wub.gif wub.gif frumos frumos foc.felicitari.sa mai mearga 1000 de ani sa o mai vad biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
apline5
QUOTE(danut 69-71 @ 1 Oct 2008, 18:29)
Daca tot a fost o zi asa de frumoasa Duminica ,am considerat ca merita plimbata una dintre printese .
   De pe meleagurile Bucovinei .
*



cum poa sa arate DOD-u wub.gif wub.gif aproape la fel de bn ca DANu icon_mrgreen.gif radmasa.gif
ce a patit la fusta fata ? ai atins-o danut ? unsure.gif
Florin_d_1300
QUOTE(deceneu32 @ 30 Sep 2008, 00:23)
Un Renault 12 TL abandonat in spatele unui bloc din Craiova.Am aflat cui apartine,unei ...notarite din blocul respectiv.Persoana care mi-a oferit informatia,o prietena,mi-a promis ca ia legatura cu proprietareasa,daca e dispusa sa-l vanda.Un proiect interesant pentru o eventuala restaurare!
*


Cat a stat masina aia asa acolo? Ca vad ca are numere "noi", adica nu ex. 3-TM-9039. Proprietara mai are cheile de la ea? biggrin.gif As fi curios sa vad si in interior cum arata.
De refacut, nu cred ca se poate pune problema, eventual luat de pe ea ce o mai fi bun, si atat. Pacat de ea.
LKS
QUOTE(danut 69-71 @ 1 Oct 2008, 18:29)
Daca tot a fost o zi asa de frumoasa Duminica ,am considerat ca merita plimbata una dintre printese .
  De pe meleagurile Bucovinei .
*



Arata intr-un mare fel, zici ca e scoasa din reclamele vechi cu Dacia ..
Florin_d_1300
QUOTE(apline5 @ 1 Oct 2008, 23:29)
cum poa sa arate DOD-u  wub.gif  wub.gif  aproape la fel de bn ca DANu  icon_mrgreen.gif  radmasa.gif 
ce a patit la fusta fata ? ai atins-o danut ? unsure.gif
*




QUOTE(LKS @ 2 Oct 2008, 13:19)
Arata intr-un mare fel, zici ca e scoasa din reclamele vechi cu Dacia ..
*


Ce diferenta intre DOD si SYM( renault-ul ala 12 abandonat)... felicitari Danut!
danut 69-71
wink.gif wink.gif
QUOTE(apline5 @ 2 Oct 2008, 00:29)
cum poa sa arate DOD-u  wub.gif  wub.gif  aproape la fel de bn ca DANu  icon_mrgreen.gif  radmasa.gif 
ce a patit la fusta fata ? ai atins-o danut ? unsure.gif
*




Acea imperfectiune e din 1973 are si ea o istorie ! radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Multumesc de felicitari ! wink.gif wink.gif wink.gif

Pentru cine a fost interesat de ele , anexez poza . tongue.gif
valibrad
Ultima mea achizitie, R12TS din 1974, forumistii il stiu, merge impecabil, e o mare diferenta fata de TL ca si performante. Multumesc lui 75UAP pentru sprijinul moral si tehnic.

R12 TL alb este DE VANZARE.
Executron
Mai vrem poze... wub.gif Presupun ca nu e luat din Romania nu?
Chitu Florin
A postat cinevapoze cu ea mai demult cand era de vanzare si scria ca e adusa recent din Olanda parca.
P.S. @ valibrad Masina e super wub.gif
sechi
Vali, s-o stapanesti sanatos, si fara incidente. Ar fi bine ca TL-ul sa ajunga tot la un pasionat. Ar fi pacat sa se piarda o asa masina.
SiloS
Am fost azi de mi-am luat stergatoare ... 2 perechi... vreau sa adaug pe topic o informatie noua ( cel putin pentru mine ) si anume ca exista 2 tipuri de stergatoare, unele mai lungi si altele mai scurte smile.gif ...
Victor 007
Azi am primit de la un vecin, 2 carburatoare Solex, un carburator Carfil si multe maruntisuri, din pacate ambele carburatoare au membrana varza sad.gif si al meu la fel sad.gif , membrana de la carfil nu se potriveste sad.gif , are careva si pentru mine o membrana de Solex in stare buna?

PS:Cateva din piesele primite care mi se par mai ciudate, un capac delcou care nu stiu ce marca e, un releu rusesc cred si un releu Seri Ducelier modificat.
Merced
Sigur releul rusesc si cel modificat n-or fi aprinderi electronice ale vremii?
Markus200
Tot citind forumul asta de cateva luni bune si vazand bijuteriile voastre mi-a intrat si mie in sange febra daciei 1300 (era mai demult dar acu a inviat mai cu foc) si drept urmare vreau sa-mi cumpar si eu o dacie 1300 cam pe la inceputul primaverii sau cine stie poate si mai repede sa o fac bijuterie si sa o tratez ca o printesa. Am nevoie de la voi de niste sfaturi si cam pe la ce preturi se mai gasesc babute cat de cat bune.

danut 69-71
QUOTE(Markus200 @ 5 Oct 2008, 19:10)
Tot citind forumul asta de cateva luni bune si vazand bijuteriile voastre mi-a intrat si mie in sange febra daciei 1300 (era mai demult dar acu a inviat mai cu foc) si drept urmare vreau sa-mi cumpar si eu o dacie 1300 cam pe la inceputul primaverii sau cine stie poate si mai repede sa o fac bijuterie si sa o tratez ca o printesa. Am nevoie de la voi de niste sfaturi si cam pe la ce preturi se mai gasesc babute cat de cat bune.
*





PRETURILEEEEEEE !!!!!!!!!!!! e discutabil in functie de ce gasesti si starea ei . wink.gif



Vezi ca e un R 12 de vinzare a lui Valibrad . D-ai PM sau poate te ajuta chiar el . smile.gif
Victor 007
Azi am montat Solexul, iam reparat membrana provizoriu cu picatura, mi-a fost foarte teama sa nu cumva sa curga pe undeva si sa-mi ia masina foc, dar se pare ca nu curge, nu prea stiu sa reglez surubul de jos (amestec de aer cu benzina), la rece nu prea sta la relanti, se opreste, la cald merge bine (o fi oare de la membrana), cu celalalt carburator nu aveam aceasta problema, am facut niste poze si un filmulet cand motorul se incalzise, mi se pare putin accelerata, Danut poate ma poti ajuta cu niste sfaturi, multumesc anticipat!
Markus200
mergand la servici zi de zi am observat o dacie 1300 care sta paragina si de o bucata de vreme incepe sa fie vandalizata ma gandeam sa ma interesez cine e proprietarul si poate se gandeste sa o vanda . Pun niste poze cu ea, scuze de claritate dar era seara si ploua afara am sa incerc sa fac altele mai bune. Cam cat ziceti voi ca face masina asta ? dreapta spate a primit un picior in aripa si e indoita portiera dreapta spate e ruginita capota porpagajului e de 1310, capota e indoita merg copii pe ea sad.gif si mai are cateva puncte de rugina pe ici pe colo iesite la iveala
Psyche
intre 5 si 10 mil, depinde de restul pieselor....si de multe altele.
dar inclin spre 5-6...
Chitu Florin
Nu aveti careva 2 axe pentru stergatoarele de parbriz pentru 1300? Multumesc mult.
pvd2010
MarkusSchulz in ce zona a Bacaului e masina?
danut 69-71
[quote=Victor 007,6 Oct 2008, 20:57]
Azi am montat Solexul, iam reparat membrana provizoriu cu picatura, mi-a fost foarte teama sa nu cumva sa curga pe undeva si sa-mi ia masina foc, dar se pare ca nu curge, nu prea stiu sa reglez surubul de jos (amestec de aer cu benzina), la rece nu prea sta la relanti, se opreste, la cald merge bine (o fi oare de la membrana), cu celalalt carburator nu aveam aceasta problema, am facut niste poze si un filmulet cand motorul se incalzise, mi se pare putin accelerata, Danut poate ma poti ajuta cu niste sfaturi, multumesc anticipat!



Victore . Vezi ca in partea stinga jos ,unde se prinde cablul de acceleratie in carburator , ai 2 surubele de 3 , unul e pentru marirea turatiei si celalat e de la shoc , pe cel de shoc trebuie sa-l desfiletezi ca iti tine clapeta la shoc putin inchisa si-ti ineaca , dupa care mai infileteaza sau desfileteaza jiclorul de relanti pe partea din fata ( cel de aluminiu ).In dreapta jos de tot chiar in talpa ai jigliorul de amestec , dar tot dupa caz trebuie mai inchis sau deschis , dar cred ca in cazul tau trebuie sa-l stringi . Daca nu te descurci da-mi un telefon . Apropo de membrana vezi sa nu atace mai devreme sau mai tirziu membrana ( cuiul care ataca membrana la pompa de spritz trebuie sa aiba o toleranta de 0,02 ).
Victor 007
Mersi mult, sper sa ma descurc, daca nu te sun.
apline5
danut vad ca stii ce si cum cu solexu spune-mi si mie de ce pe un motor mai mare de dacia nu prea face fata solexu in sensu ca nu debiteaza benzina decat peste 2500 rpm , sa bag burghiul in jicloru principal ? biggrin.gif

@ victor daca vrei nu poti sa-i dai foc din cauza unei mici scurgeri de benzina pe galerie wink.gif nu arde decat la foc deschis, garnitura de la pompa de sprit merge de la carfil pui noua merge perfect
danut 69-71
[quote=apline5,7 Oct 2008, 02:14]
danut vad ca stii ce si cum cu solexu spune-mi si mie de ce pe un motor mai mare de dacia nu prea face fata solexu in sensu ca nu debiteaza benzina decat peste 2500 rpm , sa bag burghiul in jicloru principal ? biggrin.gif


Pe tot ce inseamna jiclor nu se actioneaza asupra lor cu minic metalic doar aer comprimat , sa nu se decalibreze .Nu exista sa nu faca fata pe motor mai mare , ai ceva infundat sau pe la un oring trage aer fals . wink.gif
CIP
La sfarsitul unui filmulet da adresa unui site , am intrat pe el si pare destul de interesant au si o rubrica pt dacia; in poza apare masina lui hormonelul smile.gif

http://forum.renault12.free.fr/portal.php

http://www.renault12.free.fr/LeSite/pages/indexpag.html
sity_boy84
poza recenta:D

B 75 UAP
... in poza apare masina lui hormonelul smile.gif

radmasa.gif Ai vazut cine face mentenanta site-ului? wink.gif
Hormonelul
smile.gif da eu sunt. Este un site dedicat Renaultului 12 cu toate derivatele.
danut 69-71
QUOTE(Hormonelul @ 7 Oct 2008, 19:58)
smile.gif da eu sunt. Este un site dedicat Renaultului 12 cu toate derivatele.
*




Felicitari si mai multe poze pe site-uri straine . wink.gif
Victor 007
Danut, uite un Solex mai ciudat, oare de ce tip de Renault o fi?
deceneu32
Victore,poate te ajut si eu! 1.Surubelul acela mai lung cu pas marunt regleaza deschiderea clapetei de accceleratie cand este socul actionat(deschiderea pozitiva).Distanta dintre peretele difuzorului si clapeta trebuie sa fie de circa 0,7 mm.Asa spune cartea!Pentru a realiza aceasta deschidere introduci o tija calibrata si inchizi sau deschizi clapeta,invartind de acel surub,pana ajungi la valoarea prescrisa.Precis tu nu ai o asemenea tija calibrata(spion) si din aceasta cauza iti recomand sa folosesti un ac de siguranta sau un bold care au o valoare apropiata de cea enuntata(0,7-0,8).Masori in prealabil acele cu un subler.Asa am facut si eu! 2.Celalalt surub cu pas marunt dar mai scurt regleaza pozitia dechiderea clapetei de acceleratie in regimul de progresiune al carburatorului(trecerea de la ralanti la regimul de sarcina).Carburatorul are doua orificii aflate in amontele clapetei de acceleratie,una mai sus,alta mai jos.Prin deschiderea succesiva a acestora se asigura o crestere uniforma a vitezei unghiulare a arborelui cotit,plecand de la regimul de mers in gol.Mai pe romaneste,asigura o plecare lina de pe loc,fara smucituri si fara ca masina sa dea in bot.Totul depinde insa de pozitia clapetei de acceleratie in raport cu aceste doua orificii.Mai precis clapeta de acceleratie trebuie pozitionata in dreptul ultimului orificiu de progresiune.Cum faci?Prin folosirea unui comparator cu doua tije palpatoare care trebuie sa-ti asigure o valoare intre muchia superioara si muchia inferioara a clapetei de acceleratie de 3.59 mm(asa spune cartea lui Mondiru).Bineinteles,tu nu ai un comparator,ca si mine,este si greu de procurat,folosesti ''ochiometrul''.Pozitionezi clapeta de acceleratie in dreptul ultimului orificiu de progresiune,fara a atinge peretele.Cum faci?Strangi de surubel pana cand clapeta atinge peretele dupa care inchizi cam un sfert de tura. 3)reglajul ralantiului(750-800) se face urmand pasii din cartea lui Mondiru: a) se roteste de surubul de aer,aflat in parte dreapta a carburatorului,pana cand se obtine o turatie a motorului de 800 rot/min; b)se roteste surubul de imbogatire,aflat in talpa carburatorului,pana cand motorul capata o turatie maxima admisibila; c)se repeta aceste doua operatii in ordinea mentionata pana cand turatia motorului la mersul in gol dupa interventia la surubul de benzina ramane 750-800 rot/min.Un reglaj perfect se face cu un analizor electronic de gaze. 4)Cursa pompei de acceleratie se regleaza cu carburatorul dat jos,urmarind urmatorii pasi din cartea lui Mondiru:a)cursa pompei de acceleratie se afla la sfarsitul cursei,atunci cand pistonasul acesteia este la capat; b)se masoara deschiderea clapetei de acceleratie,care trebuie sa aiba valoarea de 1,5 mm pentru varianta 501(intre anii 1969-1971,jiglor aer-1,55 mm,jiglor benzina -1,45 mm) sau 2 mm pentru varianta 519(1971-1973,1,55mm- jiglor benzina,1,70mm-jiglor aer).Daca nu ai cu ce masura,cumperi o trusa de spirale fine(1,2,3 mm etc) din Praktiker,Baumax.Sper sa-ti fie de folos ceea ce ti-am scris si imi cer scuze pentru lungimea mesajului.Daca vrei detalii,iti pot trimite prin fise tehnice xeroxate prin posta.

7 Oct 2008, 21:19:
QUOTE(Victor 007 @ 7 Oct 2008, 21:11)
Danut, uite un Solex mai ciudat, oare de ce tip de Renault o fi?
*


Este tot de Dacie dar a fost folosit pe instalatia de gaz.Prin acel orificiu intra gaz in carburator.Am intalnit si eu unul similar,cumparat din targ.Am scos acel stut si l-am astupat cu o solutie speciala,rezistenta la benzina.Il am pe masina.
Victor 007
Meri muult de sfaturi, o sa folosesc lera si poate o sa iau si spirale, sper sa reusesc sal reglez.
deceneu32
Nu e greu,sper sa te descurci.Cureti carburatorul in prealabil.
Victor 007
E spalat cu Decarbusolv
danut 69-71
QUOTE(Victor 007 @ 7 Oct 2008, 23:11)
Danut, uite un Solex mai ciudat, oare de ce tip de Renault o fi?
*




Cel din drepta a fost cuplat la gaz .


A super a inceput sa-mi creasca procentul la AVERTISMENTE !!!!!!!!!!!!! wink.gif
Motreanu Sorin
QUOTE(deceneu32 @ 7 Oct 2008, 21:13)
[........] Am scos acel stut si l-am astupat cu o solutie speciala,rezistenta la benzina.Il am pe masina.
*



Salut Daniel!
Poti sa-mi spui te rog ce solutie anume ai folosit? Cum se numeste,eventual alte produse echivalente.


Bogdan 1300
Salutare baieti! smile.gif
Saptamana asta NIG-ul a primit un frumos cadou..semnale albe wub.gif ..mii de multumiri lui Onyx smile.gif
Am mai facut multe la masina in ultimul timp,a suferit si cateva zgarieturi pe aripa dr fata,insa cu o revopsire s-a rezolvat rolleyes.gif
Acum batrana mea arata cam asa.. smile.gif
Pe Forumul 4Tuning a fost pusa in cap de lista la sectiunea Dacia wub.gif biggrin.gif
Iata si poze smile.gif
verde57
Imi recomanda si mie cineva unde pot vopsii 1300 in Bucuresti la o calitate buna?
Prickindell
Bogdan 1300 ai facut o treaba buna cu "batranica". Felicitari !!!
Ford_V6
Salutare

Prima postare a mea pe aici ... am gasit la cineva un 1300 din 75 ... maine cred ca ma duc sa o cumpar.

Arata decent pentru varsta ei si evident are lipsuri (oglinzi de plastic, bloc de lumini dreapta model nou, croame pe praguri oha si cred ca si altele ... n'am studiat-o bine ) sad.gif

O sa pun poze cu ea dupa ce o incasez si ii fac o binemeritata baitza wink.gif
Hormonelul
Bogdan 1300, este foarte frumoasa, felicitari ! smile.gif Fata de prima poza pe care ne-ai aratat-o a evoluat foarte mult ! Bravo !
Cauta si o priza de aer de 5 Alpine ca sa fie completa la exterior ! Sunt identice ca dimensiuni cu cele de G.
Pot sa o arat si la francezi ?
Ford_V6
Frumoasa ... dar am si eu o intrebare la modul general ... jantele alea de ARO nu sunt cam grele ca banuiesc ca sunt din fier ?
danS22
Bogdan 1300 , vad ca te ai straduit mult sa o faci cat mai ''gordini'' ,insa jantele o strica mult, de ce nu incerci cu niste flanse sa i pui niste jante mai clasice, iar schimba aspectul foarte mult.Bafta si sa arate si peste 20 de ani la fel up.gif
Ford_V6
Am platit frantuzoaica .... am luat actele da nu am luat-o fizic de unde se afla .... masina e 1974 si are faruri Cibie, nu are bricheta si nici tapiserie pe stalpi ... Capacele la roti sunt rotunde si nu are cotiera pe fata ... pe spate nu m-am uitat ca are huse.

Am pornit-o si toarce frumos ... sa vad cum am timp maine sa ii fac o dezpaduchere generala ca e cam imbacsita si sa-i trag un foto shooting wink.gif

Oricum genial a fost altceva .... ca bosorogul de la care am luat-o era suparat mort ca nu a reusit din varii motive sa o dea la programul Rabla pentru ca citez "castigam mai mult domne "...

Este efectiv primus mos cu masina veche care a zis ca e jaf si ca masina noua e masina noua ... pana la urma mai bine asa decat d'astia suprapasionati sau convinsi ca au masini de colectie in garaje si cer preturi neconforme cu valoare fierului respectiv.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.