QUOTE(GrosseCali @ 31 Dec 2010, 12:43)
ce vorbesti nene? Intradevar sunt de acord cu tine in legatura cu Musca si Laptele. In primul rand Break-uri dinalea cum vezi mataluta acolo 4x4 mai gasesti cat sa le poti numara pe degetele de la o mana si masina aia chiar era foarte buna la tabla doar ca pentru ca sa poata sa o adapteze cum voiau ei au trebuit adaugate cateva parti mai rezistente de la alte tipuri (se pot vedea capacele de la carcasele amortizor fata) Stai foarte linistit ca nu reconditioneaza francezii epave. chiar NU MERITA investit intr-un morman de rugina pentru ca vei incerca sa te impaci cu ideea ca nu va iesi ceva extraordinar si din momentul ala s-a dus pe apa sambetei toata atentia care trebuie acordata ulterior detaliilor.
Sa ai un an nou mai bun atat in viata cat si pe forum!
Stai asa,nu-l certa pe Om Bland pentru constatarea facuta.Are si el dreptate,multe caroserii pot fi recuperate.Priviti-le pe astea!
Am uitat sa dau detalii cu privire la inceputul procesului de restaurare.Este vorba de un break SINPAR,galben,a carui caroserie era puternic corodata,dar nu iremediabil.Dar stiti,francezii sunt pretentiosi,nu restaureaza orice tinichea!!
Caroseria acestuia a fost aruncata la fier vechi,pastrandu-se,numai partea mecanica.Priviti primele zece imagini!
S-a optat pentru o masina donatoare,un break TL obisnuit,alb,tractiune fata,de pe care s-a recuperat caroseria,mult mai buna decat cea a SINPAR-ului.Priviti urmatoarele sase imagini.
Pentru a se duce la bun sfarsit proiectul de restaurare,s-a facut apel la ....o a treia caroserie!!
De pe asta s-au recuperat clopotele telescoapelor,in vederea ranforsarii caroseriei aflate in lucru.Si aceasta caroserie,zic eu,era in stare buna dar s-a aruncat la gunoi.Priviti ultimele doua imagini!!
Dati dracu',francezii astia.
Fac o caroserie buna din alte trei!!
Confuzia am creat-o eu,mea culpa,prin omisiunea postarii imaginilor de inceput ale proiectului de restaurare.Scuze pentru acest lung post!