Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA 1300 "frantuzoaica"
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596
Luci 1300
pai lasa-mi un nr de tel sau o adresa de mail/messenger!
danut 69-71
QUOTE(TonY72 @ 17 Nov 2009, 02:35)
Geamurile laterale sunt pe masina mea .... si au pe ele 74 . wink.gif  iar eu intrebam daca este interesat careva de motor......s-ar putea sa ajunga la fier vechi...indiferent de anul de fabricatie... dry.gif si ca are pe el 810-02..
*


Daca scrie pe placuta 810-02 este frantuzesc clar , dar nu din 74 .

Vad ca ai dacie din 1972 , pune si tu o poza cu seria de motor al masinii tale sau o serie de caroserie macar . wink.gif
dannyty
Majoritatea dacioarelor de pe acest forum sunt intretinute si arata bine dar verzitura lu' alex-mun si babutele lu' danut 69-71 arata ca si cum ar fi iesit acum din fabrica.Foarte frumoasa este si replica de gordini BR-98-NIG.Am si un exemplu ASA NU:
tataiedaciotul
Uau...ce varza!... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
B71KOX
QUOTE(danut 69-71 @ 17 Nov 2009, 00:17)
Eu te rog frumos sa-mi dai un exemplu de Dacie decenta la 1500 de euro , sunt dispus .
  Cu regret dar Vali a vandut TS-ul iar pe B 09 UAP , mi-a cerut mie acum 2 ani , 6 mii de euro (am inteles mesajul proprietarului , masina nu era de vanzare de aceea pretul era pe masura , sa n-o vanda - fiecare lucru si om are pretul sau no comment ), acum nu mai este de acelasi calibru , cu parere de rau , sper ca stii despre ce vorbesc , nu ? wink.gif
*


Din pacate stiu despre ce vorbesti, dar sunt convins ca si tu sti cu cat a cumparat-o, el nefacand altceva decat maxim sa o intretina, iar VAli ai idee cat a luat pe Renault ?
Inchei intr-un mod cat se poate de optimist, fiind sigur ca inca mai exista exemplare tzipla, treaba e sa ai rabdare si bani, nu 10 milioane.(acum m-am referit in mod generic "sa ai", este pur si simplu o discutie ).
andreigame
baietiii.....am 2 seturi de oglinzi nichelate unu cipa si unu romanesc.....cele romanesti le-am avut pe masina si cele cipa vroiam sa le pun acum......dar mi-am luat altele de opel manta cele bob si o sa le las palea.....daca vrea le vrea cnv 120 ron cele frantuzesti si 60 ron cele romanesti

ps:sunt si polisate de mine
GrosseCali
Am facut si un topic la Bursa... caut aripi fata de 1300 dinalea groase tipu vechi unsure.gif . Daca din intamplare mai aveti careva ceva de genu asta... dati-mi de veste! Mersi fain biggrin.gif Eu am ceva mai groase la tabla dar nu tare vechi si nu aliniaza nicicum la ochelari si capota.

@andreigame
Frumoase oglinzi da-s cam scumpe.... cel putin cele romanesti.. iti fac rost de cel putin 6 perechi din remat, in stare impecabila 10 lei perechea ca la bucata e 5 laugh.gif iar cele Cipa ar putea fi mai eftine umpic dar spor la vanzare!!! sunt frumoase
andreigame
eu am zis un pret....dar nu este necesar batut in cuie.....mai ales daca le cumpara un pasionat......nici eu nu le-am luat ieftin cel putin pe cele cipa am dat mai mult decat cer.....oricum se discuta pretul
bucatzel
QUOTE(danut 69-71 @ 17 Nov 2009, 00:34)
Cred ce zici tu , daca este motor 810-02 , nu poate sa fie din 74 , daca este de pe o masina din 1974 cu adevarat , inseamna ca tipul de motor este 810-99 , detin si eu una din 1972 si are motor 810-99 . Tot in 1972 sunt si cu vipusca si fara deci trebuie sa te edifici si sa te hotarasti  . Nu sunt " Gica contra " dar nu-i corect cand se sustine o aberatie , mai stiu eu pe unu care dorea sa fac afirmatii de 2 lei , adica sa recunosc ca si motoarele din 1972 , 810-99 sunt Frantuzesti , nu se poate frate asa ceva . wacko.gif
*



Da, stim, esti un expert in ce combinatii au facut romanii. Io m-am impiedicat de dacie din '73 cu vipusca, frana de mana intre scaune, motor 810-02 si carburator Webber. Carburatorul poate sa fi aparut mai tarziu, dar de restul ma indoiesc puternic.
Merced
Vrei sa zici carburator Solex?
bucatzel
nu, nu era Solex. chiar ma asteptam la solex inainte sa ridic capota.

L.E. Toata masina era o combinatie de piese. Bordul avea cifre la robinetul de caldura, dar ceasuri EP, stopurile erau cu dunga argintie, contactul si alternatorul erau romanesti. n-am stat sa sap dupa piese frantuzesti, doar 810-02 mi-a sarit in ochi.
danut 69-71
QUOTE(B71KOX @ 17 Nov 2009, 11:41)
Din pacate stiu despre ce vorbesti, dar sunt convins ca si tu sti cu cat a cumparat-o, el nefacand altceva decat maxim sa o intretina, iar VAli ai idee cat a luat pe Renault ?
Inchei intr-un mod cat se poate de optimist, fiind sigur ca inca mai exista exemplare tzipla, treaba e sa ai rabdare si bani, nu 10 milioane.(acum m-am referit in mod generic "sa ai", este pur si simplu o discutie ).
*


Da , am discutat cu Mihai live ( B 09 UAP ) stiu ca a platit scump pe masina .
Despre pretul R 12 ts a lui Vali Brad nu pot spune pretul , ma depaseste . Este problema lui .
bucatzel
Pai pe bursa la retromobil cerea 2500 E. Ma indoiesc ca o luat mai mult decat o cerut... mai degraba invers.
danut 69-71
QUOTE(bucatzel @ 17 Nov 2009, 13:40)
Da, stim, esti un expert in ce combinatii au facut romanii. Io m-am impiedicat de dacie din '73 cu vipusca, frana de mana intre scaune, motor 810-02 si carburator Webber. Carburatorul poate sa fi aparut mai tarziu, dar de restul ma indoiesc puternic.
*


Si Alex-mun are pe Verzica lui din 1976 tot motor 810-02 . Eu ma refer la echiparile standard de fabrica .
bucatzel
Si tu crezi ca un om de 70 de ani e un mic tuningaret? Asa o luat-o omu' din fabrica ( sau no, IDMS ).
Or mai fi avut 810-02 pe stoc in perioada in care au inceput sa le puna pe alea romanesti. Si la organizarea specific romaneasta, nici nu ma mira sa fi stat printr-un depozit mai mult decat era planificat.

Cum o ajuns motorul ala pe masina nu-mi pasa nici cat negru sub unghie, da' ma enerveaza ca pe topicu' asta le stii tu pe toate de parca tu ai facut CTC-ul la fiecare 1300 produsa. Oi fi stiind tu ceva mai multe decat restu', da' mai accepta ca nu le stii chiar pe toate.
danut 69-71
QUOTE(bucatzel @ 17 Nov 2009, 14:40)
Si tu crezi ca un om de 70 de ani e un mic tuningaret? Asa o luat-o omu' din fabrica ( sau no, IDMS ).
Or mai fi avut 810-02 pe stoc in perioada in care au inceput sa le puna pe alea romanesti. Si la organizarea specific romaneasta, nici nu ma mira sa fi stat printr-un depozit mai mult decat era planificat.

Cum o ajuns motorul ala pe masina nu-mi pasa nici cat negru sub unghie, da' ma enerveaza ca pe topicu' asta le stii tu pe toate de parca tu ai facut CTC-ul la fiecare 1300 produsa. Oi fi stiind tu ceva mai multe decat restu', da' mai accepta ca nu le stii chiar pe toate.
*


Pai este dreptul fiecaruia sa spuna ce vrea dar cu o singura conditie : Sa aiba argumente .
bucatzel
Auzi... la viata ta ai auzit ce-i aia FIFO?

E o chestie pe care fiecare fabrica din lume se chinuie s-o implementeze. First In, First Out. Adicatelea se doreste mentinerea unei medii de varsta a componentelor din depozite, sa n-ajungi sa ai stocuri de materiale care sa stranga praf. Ca inseamna ca le-ai cumparat degeaba.

Daca in ziua de azi, cand peste tot au calculatoare, scannere de coduri de bare, si-ti pot spune care cutie unde mama supararii este, tot nu reusesc sa aiba rata de 100%, cam care e sansa sa se fi intamplat asta acum 40 de ani, cand Gogu gestionaru' se facea si el ca munceste?

De ce naiba au aparut 1300 cu elemente de 1310? Din exact acelasi motiv, au asamblat cu ce le-a picat pe mana in ziua respectiva.

Cat despre comentariul ala cu "vorbe de c...t", nu pot zice ca m-ai surprins.
Ov
incepand din acest moment, pentru urmatoarele 30 de zile, danut 69-71 are moderator preview, adica TOATE posturile lui trebuiesc mai intai aprobate de un moderator inainte sa fie vizibile de toata lumea. Daca nu o rezolvam nici dupa aceste 30 de zile (venite evident cu +10% WARN), mai vedem smile.gif


-------------

Later Edit: va rog, nu mai comentati (de niciun fel) deciziile luate, nu faceti decat sa turnati gaz pe foc.
Victor 007
prin arhiva de poze am gasit ceva interesant
danut 69-71
QUOTE(Victor 007 @ 17 Nov 2009, 16:50)
prin arhiva de poze am gasit ceva interesant
*


Daca sunteti atenti , scrie ca : " Dinamul a fost inlocuit cu alternator Romanesc " nu se pomeneste de " Motorola " ohmy.gif
deceneu32
Scrie mai jos ca alternatorul frantuzesca fost inlocuit cu cel romanesc.Adica MOTOROLA cu ELECTROPRECIZIA.
xxm
dragi impatimiti ai daciei 1300
abia acum am reusit sa parcurg cele 400 de pagini ale acestui topic.
Pe parcursul acestei lecturi am avut bucuria sa aflu ca pasiunea pentru 1300 NU a murit, lucru care ma bucura.
Tot ceea ce nu am inteles e: Ce e aceea "vipusca"?
va rog, lamuriti-ma happy.gif

cheers.gif
Victor 007
alte poze interesante...
te lamuresc eu, e simplu...
B71KOX
Cred ca la asta se refera sensul de "vipusca". o sa atasez mai jos doua imagini, cea alba nu are vipusca iar cea portocalie are, scuze de calitatea fotografiilor, dar astea mi-au fost la indemana.
gingasu
Si cu ce este mai in avantaj masina care are vipusca si care nu? si a II-a intrebare a mea : Volanta si coroana , care este ordinea lor de montare? biggrin.gif
alex-mun
tati, tu cati ani ai, daca nu te superi????? VOLANTA este fierul ala mare de la ambreiaj, si coroana se pune incalzita pe ea.
verde57
810-02 cu ce va incanta daca aveti asa ceva pe dacii? si cand zic asta ma refer la blocul acela de fonta ca restul pieselor ori sun uzate ori se gasesc noi si FR.
alex-mun
QUOTE(verde57 @ 17 Nov 2009, 19:56)
810-02 cu ce va incanta daca aveti asa ceva pe dacii? si cand zic asta ma refer la blocul acela de fonta ca restul pieselor ori sun uzate ori se gasesc noi si FR.
*


Tu ai auzit vreodata un motor 810 - 02 ?( in toate mintile) cum suna, si ce diferenta este la mersul masini???? Te rog sa raspunzi SINCER fara aberatii, raspunzi DA sau NU, dar sincer nu cred dupa spusele tale
Astazi am colindat si eu rematurile si nimic 1300, era vreo 2-3 de alea romanesti si care chiar nu aveai ce sa iei de la ele. Am nevoie de un borat de cal de ala de 1300 si nu prea gasesc ce imi doresc biggrin.gif S-au cam dus fratilor Daciile 1300 , chiar si romanestile, chiar si 77 - 82 tooot , usurel o sa devina amintiri frumoase. A zis bine Marcus, sa lasam rautatile si sa ne bucuram de ce mai avem, bune rele , e mare lucru ca sunt in viata, si fiti cu ochii in 4 la mosii care le mai pastreaza prin garaje wink.gif
gingasu
alex-mun si tu baiete faci pe desteptu ( ala care stie tot)? , daca am intrebat , n-am dat cu parul , dar vad ca tu te iei si de mine si de verde57 mad.gif
Alex 23
In primul rand conteaza ce se afla in acel motor, ca degeaba e 810-02 si bagi pistoane romanesti si mai stiu eu ce, ca nu va suna deloc bine!!
La cea alba cand ii voi desface motorul am deja pregatite urmatoarele: set motor Borgo, vibrochen cota 0, cuziteni palier, biela si axiali Kolbenschmith, chiulasa noua, rampa noua, supape Mahle, garnituri Reinz, etc!! Tare sunt curios cum va suna!!
alex-mun
Colegule, eu sincer nu as lasa pe oricine sa se inscrie pe forumul fara cunostinte minime de mecanica, si sa fie si peste 18 ani . Nu am nimic cu tine, nu ai dat cu parul dar pui niste intrebari de care tin de cultura generala. Eu nu le stiu pe toate , dar nu intrebam pe forum chestii puerile
Alex cauta o chiuloasa frantuzeasca pana in 72 , sunt cele mai bune, le recunosti imediat , vezi ca au 3 bulbusori asa in spate spre parbriz si supapele au prinderea in cap altfel, sunt si mai groase wink.gif O sa fii multumit 100 % , si normal masina sa fie cu cat mai putini kilometrii cu putinta blush.gif blush.gif blush.gif , dar oricum le lepuiesti supapele , verifici planeitatea s.am.d. Eu am vb cu mosu meu, si imi tot povesteste despre motoarele frantuzesti , despre AXUL cu came franta care are alta deschidere la supape, iarasi fff important la motor, cele romanesti dupa cum spne el, deschid cu o mica intarziere , deci cauta si un ax si enetual ca sa fie bobocelu si un vibrochen , chiar daca il faci la R1 , cica te tine o viata cool.gif cool.gif cool.gif piesele RN sunt super rezistente wub.gif wub.gif
verde57
QUOTE(Alex 23 @ 17 Nov 2009, 20:12)
La cea alba cand ii voi desface motorul am deja pregatite urmatoarele: set motor Borgo, vibrochen cota 0, cuziteni palier, biela si axiali Kolbenschmith, chiulasa noua, rampa noua, supape Mahle, garnituri Reinz, etc!! Tare sunt curios cum va suna!!
*


asa da asta-i altceva, eventual o galerie FR ca poate doar aia sa faca diferenta majora, in rest e placebo.
cu cat cumparati voi motoarele astea 810-02???? huh.gif ca stiu la dezmembrari unu din '71 si arata destul de bine, fara pete.
gingasu
alex-mun Nimeni nu s-a nascut invatat ! asa ca ... , daca ai fi tu , daca si numai daca - in fine- Si sa stii ca acea chiuloasa din 1972 are si sistem de prindere pentru bobina de inductie deasupra cutiei . Sa nu crezi tu ca un vibrochen frantuzesc te tine o viata ... nici vorba radmasa.gif doar ca poate rezista mai mult , dar deh , depinde si de modul de exploatare de pornirile care i se fac zi de zi , de calitatea uleiului . Ca da tu un motor super la un incepator sau la o firma de scoala care sa zicem ca doresc ( aceia o dacie) , sa vezi ce repede iti da motoru gata , oricat de bun ar fi el biggrin.gif
Alex 23
Sa vad cum rezolv si cu axul cu came!! Nu stiu ce sa zic dar uite am un prieten care are o 1410 din 98 si are masina vreo 115 000 km si toate piesele sunt romanesti, nu suna ca cel frantuzesc, insa ca rezistenta e brici si trage de rupe, si inca ceva nu consuma si nu scoate gram de fum!!
Deci e relativa treaba cu piesele!! Eu am fost sfatuit de mai multi colegi sa-mi comand un set Mahlela masina, dar m-am incapatanat si am luat Borgo.Pistoanele si tot ce se afla acolo sunt marca AE, iar aceasta marca fabricata de Federal Mogul in ziua de azi este slaba calitativ!!
Ma gandesc ca inainte piesele poate se faceau cu mai mult simt de raspundere si mai ales ca stiu cum merge o masina cu set Borgo am facut acesta alegere!!
gingasu
Sunt de acord , alex 23 zici ca te tine motorul mai mult daca bagi piese de firma? cred si eu ca da , e si normal sa fie asa sa-i prelungeasca viata , dar cum tu nu prea mergi cu ea ( banuiesc ca o ti la garaj sau acoperita) , te tine motorul , dar se cam numesc bani multi inchisi pe termen lung , daca ai merge zi de zi si ai face zeci sute de km s-ar renta , dar asa ... Esti de acord ca banii vor ramane inchisi? smile.gif
xxm
victor 007 si B71KOX, va multumesc pentru explicatia cu vipusca...eram tare curios ce este biggrin.gif
Markus200
Domnu' gingasu credca nu ne-ai inteles bine. Noi asta vrem sa ne tina o viata si poate generatia urmatoare o va tine si ea, desta se numeste masina clasica, sa investesti si sa o pastrezi cat se poate de originala nu sa forjezi ca i-a trecut vremea de forjat. Daca toti colectionarii si-ar forja masinile zi de zi n-ai mai vedea tu pe la expozitii nici o masina clasica. Noi aici asta incercam sa le tine in functiune cat se poate de mult si deasta este forumul asta. Deci pt ceea ce faci tu cu masina ta exista destule topicuri unde poti dezbate cu altii discutii si probleme care le ai la masina pe care o utilizezi zilnic. Mai am alte 2 masini care le utilizez ca masini de zi cu zi iar dacia 1300 a facut doar 80 km int-un an.
Alex 23
Ai si tu dreptate Gingasu, d asunt bani inchisi, dar pasiunea este mult prea mare si merita fiecare banut investetit, dar sa iasa si treaba buna!!
Vreau sa bag piese cat mai bune si de calitate superioara tocmai ca motorul sa mearga cat mai rotund si sa sune cat mai bine!! Acum mai conteaza si cine il face!!
bontan
QUOTE(gingasu @ 17 Nov 2009, 19:41)
Si  sa stii ca  acea chiuloasa din 1972  are si sistem de prindere pentru  bobina de  inductie  deasupra cutiei  . Sa  nu  crezi tu ca  un vibrochen  frantuzesc te tine o viata ... nici  vorba


salut,

Motoru` meu e din `75, 810:99, are set BORGO si Vibrochen frantuzesc in rest toate celelalte piese sunt romanesti (pompa de benzina, delcou, chiuloasa ...) si are si capacul din spatele chiuloasei (exact cum spune Alex Munteanu) cu sistemul de prindere pentru bobina de inductie, dar ea este prinsa pe semiaripa ... in fine uitati aici in cazul in care nu ati aflat deja :

http://stirileprotv.ro/exclusiv/exclusiv-o...lerie-foto.html

Bafta multa.
verde57
QUOTE(Alex 23 @ 17 Nov 2009, 21:46)

Vreau sa bag piese cat mai bune si de calitate superioara tocmai ca motorul sa mearga cat mai rotund si sa sune cat mai bine!! Acum mai conteaza si cine il face!!
*


un upgrade de TS nu merge? cool.gif
gingasu
Alex 23 il repari tu motoru cu manutele tale sau platesti pe cineva? smile.gif
Victor 007
Alex 23, mare grija la cine faci motorul, eu sunt patit, al meu suna groaznic si bate intr-o veselie, cauta un mecanic de nota 10, stai langa el, poti sa bagi piese de calitate si mecanicul sa til faca varza.

An un prieten care are o Dacie din 72 cu motor 810.02, are peste 200.000 km si merge perfect, nu papa gram de ulei, nu bate deloc, conteaza foarte mult, motorul sa fie cu piese de calitate in el si sa nu se fi umblat nici-o data in el, stiu exeplu de la un Renault Megane 2001, mergea de vis, pana sa se umble in motor, dupa ce sa umblat suna foarte urat, batea, fluiera, nu mai mai era acelasi motor, in trecut, pe forumul asta au fost conflicte si legat de cutiile de viteze, va spun eu, e simplu, cele frantuzesti au cursa foarte mica si la viteza mare, peste 100, devine mult mai silentioasa, daca nu testam, nu stiam smile.gif
Alex 23
Ar fi mers si un upgrade de TS dar...

Motorul am sa-l fac la un specialist care a facut toata viata numai motoare de toate tipurile atat auto cat si moto, alezeaza pistoane, face segmenti, e printre putinele ateliere care mai face treburi d-astea!!
Motorul vreau sa fie facut de cineva cu experienta si ca la carte!!
gingasu
Ma bucur Alex23 pentru tine , cam cat te costa manopera? ( cu aproximatie)
Alex 23
Deocamdata strang toate piesele si voi vedea atunci cum sta treaba!! Din motorul actual va ramane numai blocul vechi restul va fi inlocuit cu piese numai noi si net superioare celor romanesti!!
Sper ca la anul sa ma apuc de masina daca voi avea timpul si banii necesari pentru asa ceva pentru ca tot l anul am sa ma asez si eu la casa mea, intelegeti ce vreau sa spun, fac pasul cel mare!! icon_mrgreen.gif
Reparatiile la masina nu vor mai fi prezentate pe forum, ci doar produsul final, ca sa nu se mai gaseasca toti "marii cunoscatori in 1300" sa aibe de comentat!!
Poate e mai bine asa!! sad.gif
codrin_1300
si daca dai masina la un incepator ce. eu am mers cu ea de incepator , am motor romanesc, segmentat acum 3 ani, eu am facut 40000 de km cu el fara nici o problema... Mi se pare aiurea ca multi catalogheaza incepatorii ca niste nepriceputi , afoni in a le mecanicii sau mai stiu eu ce . sunt multi care au permis de ceva timp si merg mai praf ca niste incepatori
Victor 007
Nu cred ca era neaparat vorba de incepatori, ci de cei care i-si bat joc de ele, unii pot termina un motor in mai putin de 2 ani, asta daca nu termina toata masina, poti fi incepator si sa mergi bine sau poti face dezastru pe strada, inca vad pe unii care nu stiu sa plece de pe loc, nu mai zic de parcat blink.gif
Luci 1300
vreau sa va zic ca in brasov sunt inca 4 renault-uri 12 care sunt in perfecta stare de funtionare,unul portocaliu renault 12 ts care pare a fi cam 90% original va pot spune ca este pe gaz si atat are ceasuri cu turometru consola scrisuri jantele si o grama de elemente ce nu are la exterior este un stop!mai este un renault 12 ts albastru care se pare ca nu este foarte bun la tabla dar am vb cu propietaru si o sa il restaureze tot asa cam 80-90% original !iar celalalte 2 renault 12 tl sunt foarte foarte bine ingrijite unul alb si unul verde inchis!sunt in propietatea unui pensionar si aunui domn peste 45de ani arata chiar foarte bine dar cel verde si el este pe gaz si ii lipseste volanu si stopurile france!o sa fac si poze !
gingasu
Victor 007 mersi man pentru acel manual in varianta electronica:D ( adica prin e-mail) , tin sa-ti multumesc public , esti un baiat bun wink.gif cheers.gif
GrosseCali
QUOTE(gingasu @ 17 Nov 2009, 20:41)
alex-mun Nimeni nu s-a nascut invatat !  asa ca  ... ,  daca ai  fi tu , daca si numai  daca   - in fine-  Si  sa stii ca  acea chiuloasa din 1972  are si sistem de prindere pentru  bobina de  inductie  deasupra cutiei  . Sa  nu  crezi tu ca  un vibrochen  frantuzesc te tine o viata ... nici  vorba radmasa.gif  doar ca    poate rezista mai mult ,  dar  deh , depinde si  de  modul  de exploatare  de  pornirile care i se fac zi de zi   ,  de calitatea  uleiului  .  Ca  da  tu un  motor super  la un  incepator  sau la  o firma   de scoala care sa zicem ca  doresc ( aceia  o dacie) , sa vezi ce  repede iti da  motoru  gata ,  oricat de bun ar  fi el biggrin.gif
*


Sper sa nu te supar din nou insa ia-o logic..... in momentu in care incepi sa postezi pe topicu' asta mai citesti din el asa macar din 10 in 10 pagini si vrand nevrand din discutii vezi care e diferenta dintre 810-02 si 810-99. Acum sincer sa fiu am de ambele tipuri si le-am condus pe amandoua.... diferenta e uimitoare si la sunet si la felul in care merge motorul. 810-99 are o usoara zornaiala sau fluieratura care e data de modificarea aliajului din care e facut blocul motor iar 810-02 e silentios cum a fost proiectat de la bun inceput. Raportul la fiecare piesa comparativ este altul sau aproape la fiecare. Diferenta e CERTA! indiferent de ce ar spune gurile rele care defapt sunt pline de invidie sau nu stiu de ce sunt pline... in fine asta nu mai e treaba mea. Sper ca am lamurit treaba cu motoarele.

Numai bine!

P.S. Cu un motor 810-02 ai sa prinzi 145/h linistit si fara probleme... inca are sa iti mai ceara.... insa cu un 810-99 mai greu... mult prea bine reglat trebuie sa fie ca la maxim sa ajungi la 140 145 cu el. De aici rezulta si calitatea modificarilor facute de constructorul roman. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.