Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA 1300 "frantuzoaica"
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596
tunderbird
QUOTE(Babaq139QMB2 @ 3 Feb 2014, 09:31)
... bateria , in COPAIE ( lighean , rosu ) ...  radmasa.gif  tongue.gif  biggrin.gif biggrin.gif  tongue.gif  tongue.gif
*



In vremurile alea "bune", cand bateria de "ACUMULATORUL" avea bacul din bachelita si etansarea capacelor se facea cu un bitum care se fisura la nesfarsit, solutia impotriva scurgerilor de electrolit pe caroserie era numai si numai "copaia" magica.
harby ;))
QUOTE(alex-mun @ 4 Feb 2014, 17:25)

78 e super ! Ma bate gandu' sa-i fac o vizita ,dar nu prea am timp..
Babaq139QMB2
QUOTE(tunderbird @ 4 Feb 2014, 12:40)
In vremurile alea "bune", cand bateria de "ACUMULATORUL" avea bacul din bachelita si etansarea capacelor se facea cu un bitum care se fisura la nesfarsit, solutia impotriva scurgerilor de electrolit pe caroserie era numai si numai "copaia" magica.
*



Am vazut la vecinii mei de la bloc , era o traditie ca Simbata si Duminica , toata suflarea ... biggrin.gif era la masinile din parcare si care aveau capota ridicata , pentru diverse piese de inlocuit , si lauda personala , ca masina respectivului este cea mai curata si ok funcionala . biggrin.gif
Viorel Balmez
La mine in cartier inca se mentine ''traditia'' asta smile.gif Mai sunt inca cateva Dacii si Trabanturi.
julian69
traditia asta a fost cea fost buna sau nu dupa cum va place dar eu mi aduc aminte ca daca era -i in pana cu capota ridicata nu exista sa nu se opreasca cineva sa te ajute .acuma poti sa mori in mijlocul drumului nu se mai opreste nimeni . dar e adevarat erau alte vremuri
Babaq139QMB2
Asta , este ... au trecut vremurile frumoase cind 1300 -le , era aproape nou sa-l vezi de aproape si sa lase " NENEA " pe copiii de la BLOC sa stea pe canapea in spate sau chiar pe scaunul soferului , si sa-ti dea pompa sa umfli mingea si rotile la bicicleta .
daniel93
QUOTE(julian69 @ 4 Feb 2014, 22:11)
traditia asta a fost cea fost buna sau nu dupa cum va place dar  eu mi aduc aminte ca daca era -i in pana cu capota ridicata nu exista sa nu se opreasca cineva sa te ajute .acuma poti sa mori in mijlocul drumului nu se mai opreste nimeni . dar e adevarat erau alte vremuri
*



De cate ori merg cu TLX-ul in Botosani, nu apuc sa ridic capota sa-i verific joja, ca deja se opreste cel putin un pensionar, care ma intreaba ce am patit icon_mrgreen.gif
Acolo inca sunt multe dacii, am ocazia sa vad cate una desfacuta pe trotuar, ca pe vremuri laugh.gif
julian69
norocosule biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
valentin15
QUOTE(sorin105 @ 31 Jan 2014, 16:14)
Avand in vedere ca s-a discutat despre aproape toate modelele dacia mai putin renumitul 1300 break,stie careva un registru,cate mai exista,m-am gandit ca as vrea sa achizitionez unul,ca sunt foarte putine si nu sunt multi doritori pentru modelul break,trebuie sa mai existe prin parcari,undeva,ca pe net la vanzare nu am vazut,cie stie un pont de un break de vanzare as fi recunoscator.
*


stiu eu un break 1300 in stare buna in bucuresti dar nu stiu daca este de vanzare.cand mai ajung o sa ii fac poze.
Floryn_Cis
in ziua de azi putini mai au o pompa de umflat roti , apoi sa te mai si ajute ...
kitzsteinhorn91


Urmariti atent acest clip. Renault 12 TL, priviti atenti manerele de la portiere. Sunt ca cele de 1310. Este exact cum am eu pe masina.
roby_1300_rap
QUOTE(Floryn_Cis @ 5 Feb 2014, 12:46)
in ziua de azi putini mai au o pompa de umflat roti , apoi sa te mai si ajute ...
*


eu am 2 de UAMT smile.gif una de la bunicu , si una de la un mos ( care e cam obosita), ca tot veni vorba de pompe , stie careva daca automobilele dacia veneau echipate din fabrica cu pompa de roti ??? huh.gif
tunderbird
QUOTE(roby_1300_rap @ 5 Feb 2014, 16:29)
..., stie careva daca automobilele dacia veneau echipate  din fabrica  cu pompa de roti ??? huh.gif
*



Da! Aveau pompa, o trusa sumara de scule (incluzand cheia de bujii) si o cutie de vopsea Emaur in nuanta masinii, pentru eventuale retusuri.
sorin105
QUOTE(valentin15 @ 5 Feb 2014, 01:28)
stiu eu un break 1300 in stare buna in bucuresti dar nu stiu daca este de vanzare.cand mai ajung o sa ii fac poze.
*


Daca poti lasa si un biletel cu un nr de tel,o sa til dau pe privat.
roby_1300_rap
am luat si eu ABCDaru icon_mrgreen.gif cheers.gif
[attachmentid=1627931048]
adifulful
QUOTE(roby_1300_rap @ 6 Feb 2014, 11:49)
am luat si eu ABCDaru  icon_mrgreen.gif  cheers.gif
[attachmentid=1627931048]
*


Bravo! sa ai grija sa nu te iuti la gagici pe margine si sa faci prosti!
AJUTOR: Nu are cineva o aripa de 1300 partea dreapta ( nu conex) ? ? am nevoie !
deceneu32
QUOTE(tunderbird @ 5 Feb 2014, 18:11)
Da! Aveau pompa, o trusa sumara de scule (incluzand cheia de bujii) si o cutie de vopsea Emaur in nuanta masinii, pentru eventuale retusuri.
*


Acesta era setul complet:
alex-mun
Bravo dl Daniel argumente la milimetru wink.gif , imi place , da numa te rog spune-mi cine avea setul asta complet de chei Dacia sau R 12 ? , parca mi se par cam multe sa fie de Dacie blink.gif
roby_1300_rap
QUOTE(deceneu32 @ 6 Feb 2014, 19:10)
Acesta era setul complet:
*


triunghiul, o cheie fixa, cheia de bujii, cricul ,coarba inca le am originalele smile.gif multumesc oricum smile.gif
deceneu32
QUOTE(alex-mun @ 6 Feb 2014, 19:08)
Bravo dl Daniel argumente la milimetru  wink.gif , imi place , da numa te rog spune-mi cine avea setul asta complet de chei Dacia sau R 12 ? , parca mi se par cam multe sa fie de Dacie  blink.gif
*


Da,cam multe!Lipseste presa de rulmenti..... smile.gif


6 Feb 2014, 20:48:
QUOTE(roby_1300_rap @ 6 Feb 2014, 19:54)
triunghiul, o cheie fixa, cheia de bujii, cricul ,coarba inca le am originalele smile.gif multumesc oricum smile.gif
*


La care se mai adauga cele expuse de Tunderbird:cutie cu email celulozic etc.
Le gasesti pe toate in lucrarea lui Mondiri si Brebenel,ed.1978,p.350.
Lectura placuta! smile.gif
julian69
am si eu o intrebare mai tehnica stie careva daca dacia si r 12 se PUTEA porni cu o manivela la inceput ?
Floryn_Cis
eu am pornit de cateva ori dacia cu o manivela de roti dar iti cam rupe mainile, fiind cam mica "indoitura" manivelei si lipsa unui suport rigid al ei
danut 69-71
QUOTE(julian69 @ 7 Feb 2014, 02:46)
am si eu o intrebare mai tehnica stie careva daca dacia si r 12 se PUTEA porni cu o manivela la inceput  ?
*


Normal ca se poate porni si un R 12 cu manivela...in contextul in care s-a inlocuit rac-ul cu un surub, merge si cu tubulara.
Anul acesta am facut o demonstratie cu pornire la manivela.
Ov
e si compresia mai mare si e mai greu de invartit motoru'. La ims si la aro doar ma uit la manivela si porneste smile.gif
danut 69-71
QUOTE(deceneu32 @ 6 Feb 2014, 20:10)
Acesta era setul complet:
*


Acel set continea si un plic?...in caz de urgenta trimiti o scrisoare dupa depanare, in cazul in care erai afon.
Ov
Gogule, nu stii nimic. Ala era plicul de spaga radmasa.gif
roby_1300_rap
QUOTE(Floryn_Cis @ 7 Feb 2014, 09:00)
eu am pornit de cateva ori dacia cu o manivela de roti dar iti cam rupe mainile, fiind cam mica "indoitura" manivelei si lipsa unui suport rigid al ei
*


eu cu manivela numai daca bag cricul sub motor pot sa il invart , altfel nu ca fara cric racul e cu 2 tzanti mai jos sad.gif , din ce cauza oare, de la tampoanele de motor ??? sad.gif

QUOTE(danut 69-71 @ 7 Feb 2014, 10:21)
Acel set continea si un plic?...in caz de urgenta trimiti o scrisoare dupa depanare, in cazul in care erai afon.
*


asta cu plicu chiar ca nu o stiam radmasa.gif
adifulful
QUOTE(Ov @ 7 Feb 2014, 09:18)
e si compresia mai mare si e mai greu de invartit motoru'. La ims si la aro doar ma uit la manivela si porneste smile.gif
*


Merge foarte bine si la Dacia 1100 si la 1300, eu si pobeda o pornesc cu manivela.
Referitor la chei tubulare, aveti grija ca poate va treziti cu o " omleta", vecinul meu, 2 saptamani o stat in spital radmasa.gif
tunderbird
QUOTE(adifulful @ 7 Feb 2014, 12:14)
...
Referitor la chei tubulare, aveti grija ca poate va treziti cu o " omleta", vecinul meu, 2 saptamani o stat in spital radmasa.gif
*



Mi-o luasi inainte! radmasa.gif

Eu vroiam sa zic cam asa: "A propos de pornitul motorului cu tubulara, daca vreti pupaturi pe dinti cu ranga nu aveti decat sa ascultati de sfatul colegului!"
sorin105
QUOTE(tunderbird @ 7 Feb 2014, 15:37)
Mi-o luasi inainte!  radmasa.gif

Eu vroiam sa zic cam asa: "A propos de pornitul motorului cu tubulara, daca vreti pupaturi pe dinti cu ranga nu aveti decat sa ascultati de sfatul colegului!"
*


Pornirea unui SR la manivela e cea ''grea'' munca posibila,la 65 de kg ale mele a trebuit sa ''sar'' pe manivela mad.gif
tunderbird
Pai daca esti din categoria pana, nici de volan nu poti sa tragi la un SR.

Dar eu vorbeam de tubulare, nu de manivele... 10561582.gif
julian69
eu am suport sub bara ce mentine cheia de roti dupa cite am vazut si ma gindeam sa o fac sa nu am lasato balta ca n am chef sami rup miinile cu ea mersi pentru explicatii
deceneu32
QUOTE(danut 69-71 @ 7 Feb 2014, 09:21)
Acel set continea si un plic?...in caz de urgenta trimiti o scrisoare dupa depanare, in cazul in care erai afon.
*


AFON?La Dacie trebuie sa stii sa canti? smile.gif


<span class='edit'>7 Feb 2014, 20:09:</span>
QUOTE(julian69 @ 7 Feb 2014, 18:00)
eu am suport sub bara ce mentine cheia de roti

Si orificiu in placa! smile.gif Pentru ca ai Renault 12....
S-a renuntat la rac,orificii in placa si in fusta fata in ultimul semestru al anului 1971.
danut 69-71
QUOTE(Ov @ 7 Feb 2014, 11:26)
Gogule, nu stii nimic. Ala era plicul de spaga radmasa.gif
*


Da bre, de fapt acel plic provenea de la spaga pe care o dadeai la fabrica si-ti restituiau doar plicul. radmasa.gif

QUOTE(deceneu32 @ 7 Feb 2014, 22:03)
AFON?La Dacie trebuie sa stii sa canti? smile.gif

S-a renuntat la rac,orificii in placa si in fusta fata in ultimul semestru al anului 1971.
*


1. Sunt afoni in dacie si in ziua de azi...nu mai vorbim de vremurile in care de abia a aparut acest model pe sosele.

2. Nu vorbi prostii cu renuntarea la rac si gaura in fusta la sfarsitul lui 71...gasesti si pe 81 rac si gaura-n fusta.
Ca sunt fuste inlocuite fara gaura, asta-i alta poveste fratioare.
THE ELANTIS
La sfarsitul lui 71 s-a renuntat doar la ghidajul manivelei de subt bara fata. Am rac si gaura in fusta fata la dacia mamei din sept 78, modelul cu tampoane mici si lampi de march-arierre.
deceneu32
QUOTE(danut 69-71 @ 7 Feb 2014, 20:29)
Nu vorbi prostii cu renuntarea la rac si gaura in fusta la sfarsitul lui 71...gasesti si pe 81 rac si gaura-n fusta.
Ca sunt fuste inlocuite fara gaura, asta-i alta poveste fratioare.
*


Vorbeam despre Renault 12.Mesajul ii era adresat lui Julian.



<span class='edit'>7 Feb 2014, 21:39:</span>
QUOTE(THE ELANTIS @ 7 Feb 2014, 21:24)
La sfarsitul lui 71 s-a renuntat doar la ghidajul manivelei de subt bara fata. Am rac si gaura in fusta fata la dacia mamei din sept 78, modelul cu tampoane mici si lampi de march-arierre.
*


Era vorba de Renault 12,nu de Dacii din 1978.
danut 69-71
Gaura in fusta si racul este valabil si la Renault 12 din 80...asta in contextul in care fusta nu a fost inlocuita cu una de "connex" de pe eBay. radmasa.gif

EX:

http://www.ebay.fr/itm/RENAULT-12-GORDINI-...a#ht_134wt_1315
Daciotul_98
Pieoss dorijin =))))
deceneu32
Du 1er SEPTEMBRE 1971 au 31 AOUT 1972
user posted image

Sur tous le modeles:
Suppression de feux de stationement(1)
Suppression de la noix de la lancement du moteur et du trou du passage dans la plaque de la police(2) et jupe avant.Alternateur en remplacement du dynamo,deja monte sur GORDINI

Sur 12 TL:
Tapis moquette aux places avant au lieu du tapis de cautchouc(3)

Sur BREAK:
Nouveau symbole R 1330 au lieu de 1171
Garnissage interieut tissu au lieu du smili qui devient optional

Sur GORDINI:
Adoption d'une prise d'air sur capot(4).Ventilateur au moteur electrique au lieu du ventilateur entraine par couroie

OPTIONS:
Garnissage SIMILI....148 F
Peinture metalisee....180 F
Lunette AR chauffante....124 F
Vitres teintees....340 F

Special GORDINI:
Sieges et pare-chocs Renault 12 TL....1100 F
Sieges Renault 12 TL seulement....300 F

Absenta gaurii in fusta fata se refera la varianta R 1177,aparuta mai tarziu,in toamna lui 1972.N-au fost nici francezii prea exigenti in realizarea materialelor.
Nu par a avea fuste de conex:
user posted image
user posted image
danut 69-71
Pozele sunt facute din diferite unghiuri si nu se vede...daca te uiti atent, la cea galbena se vede si gaura, nu te mai inspira din carti, experienta isi spune cuvantul.

O fusta/masca fata inlocuita o recunosc de la o posta...noi vorbim de ce exista pe masini fizic, cu ele in fata. wacko.gif

Sa te contrazic cu argumente (pacat ca au numerele pe ele astea de Fr), iar o dam in balarii?
deceneu32
Au fost variante cu gaura si fara gaura in fusta fata pentru Renault 12:
Cu gaura:
user posted image
user posted image
user posted image
Si fara gaura:
user posted image
user posted image
Sa nu te aud ca sunt de Conex!Si sa nu-mi spui ca nu se vede gaura din cauza etichetei:gauira este dispusa in partea inferioara a fustei si e larga in diametru,imposibil de acoperit cu banda.Compara cu imaginile de mai sus.

8 Feb 2014, 02:11:
QUOTE(danut 69-71 @ 7 Feb 2014, 21:41)
Gaura in fusta si racul este valabil si la Renault 12 din 80

Esti sigur ca au avut rac pana in 1980?
P.R. 1009,editia a sasea,ultima,mai 1980:
user posted image
user posted image
user posted image

8 Feb 2014, 02:20:
QUOTE(danut 69-71 @ 8 Feb 2014, 01:01)
nu te mai inspira din carti

Ce sa-i fac,asta este:deformare profesionala.Sunt intelectual,nu mecanic.
Ma incadrez in acel segment ingust de populatie,dispretuit de restul,care mai citeste.
danut 69-71
Nu vorbim de masca ori semi-masca originala, tot ce-i after market pentru mine-i egal connex.

Uite cum arata un after la francezi, ca un connex.
deceneu32
QUOTE(danut 69-71 @ 8 Feb 2014, 01:01)
experienta isi spune cuvantul.

Nu ti-a contestat nimeni experienta!!


8 Feb 2014, 02:28:
QUOTE(danut 69-71 @ 7 Feb 2014, 20:29)
Nu vorbi prostii

Fii mai elegant!


8 Feb 2014, 02:33:
QUOTE(danut 69-71 @ 7 Feb 2014, 20:29)
asta-i alta poveste fratioare.

''Fratioare'' sa i te adresezi tu cui vrei,nu mie!!! mad.gif
N-am pretentia sa-mi zici ''dom' profesor'' dar nici apelative de-astea de autobaza nu admit.
danut 69-71
QUOTE(deceneu32 @ 8 Feb 2014, 04:00)
Sunt intelectual,nu mecanic.

*


Daca-ti doresti sa fi intelectual, n-are sens sa te cobori la nivelul unui mecanic pe care nu-l poti combate...poti sa mergi printre intelectuali la cules capsuni, castraveti, salata, orice, nu-i bai.

La ce-ti ajuta in zilele de azi ca ai terminat o facultate, sunt foarte multi care nu stau pe posturile lor... chiar daca n-aveam studii superioare ma durea la bascheti, important este ca fac doar ce-mi place si-o fac din pasiune, sunt multi printre noi care castiga doar pe stiinta nu pe studiile superioare si nu trebuie sa-si rupa carca afara pentru a-si sustine familia, nu-i condamn, soarta frate.

" Dumnezeu iti da, da-n traista nu-ti baga", "Cum iti asterni, asa dormi".

Poate ai sa ne faci si noua o demonstratie de reglare culbutori,platina, carburator, avans, ori ce-ti doresti tu, pe una din masinile noastre la o intrunire fara sa copii din carti/caiete/fituici ca la scoala, ce zici...poate nu te-ncurci cu lucruri minore?

Teoria-i teorie, practica-i omoara pe multi, aici se vede diferenta.

Echiparile romanesti difera mult de cele fr in special dupa 72, pe care incerci sa le intelegi dar iti da cu virgula si-ti lipsesc foarte multe cunostinte tehnice...nu esti facut sa stai printre mecanici, de barbologie sunt satul si eu...fapte nu vorbe bre.

Ai aberat si cu seria de sasiu de pe caseta din portbagaj(exceptie fac cele cu seria pe stg fata 69 si prima serie din 70)...nu exista masina fara serie poansonata, doar daca a fost schimbata aripa ori smenuita cumva, te-am lasat in pace...trebuie sa mai calci pedala de frana.

QUOTE(deceneu32 @ 8 Feb 2014, 04:24)
Nu ti-a contestat nimeni experienta!!


Fii mai elegant!


''Fratioare'' sa i te adresezi tu cui vrei,nu mie!!! mad.gif
N-am pretentia sa-mi zici ''dom' profesor'' dar nici apelative de-astea de autobaza nu admit.
*


1. Nu era vorba de experienta mea.

2. Sa-mi spui daca trebuie sa-mi iau costum si ce marca sa fiu mai elegant.
Retractez:" nu vorbi prostii", revin: "sa nu mai debitezi aberatii ". Aceeasi Marie cu alta palarie. radmasa.gif

3. N-ai cum sa emiti asemenea pretentii deoarece nu te stiu, nu te cunosc, nu cunosc domeniul tau de activitate si nu-s curios, n-ai cum sa-mi fii profesor ca esti mai tanar ca mine.

Profesor ii fi la scoala unde predai si atat...aici suntem egali, toti o apa si-un pamant.

Din frageda pruncie am invatat sa recunosc oamenii dupa calitati si nu dupa functiile pe care le detin ei, pentru mine-i egal ca ai studii ori nu, factorul uman isi pune amprenta.

Daca iti aduci aminte pe vremea lui Ceasusescu, se practica un "sport": cei cu functii isi scriau functia inaintea numelui pe usa, Ing,Dr, Prof si multe altele, nu vreau sa generalizez, nu toti isi treceau functia, in speta, frustratii.

Esti un intelectual, am inteles si nu poti accepta apelative de autobaza, depinde, care dintre ele, autobaza 1 sau 2?
Am inteles: esti de cristal si te spargi.
Ov
Daca v-ati revizui amandoi tonul acid atunci sunt sigur ca nu v-ati mai calca pe bataturi.
maho
QUOTE(deceneu32 @ 7 Feb 2014, 20:03)
La Dacie trebuie sa stii sa canti? smile.gif

Evident; nu la Tubular bells, ci la "tubular wrenches". tongue.gif
deceneu32
QUOTE(Ov @ 8 Feb 2014, 08:19)
Daca v-ati revizui amandoi tonul acid atunci sunt sigur ca nu v-ati mai calca pe bataturi.
*


Nici o problema,ma retrag eu.N-are rost! sad.gif
Ov
Nu trebuie sa se retraga nimeni, trebuie doar sa nu mai vorbiti in pilde si intepati. Fiecare are dreptate si fiecare poate argumenta asta.

Nu e decat de castigat din asta wink.gif
Dragos BN-LIA10
QUOTE(B 75 UAP @ 1 Feb 2014, 10:15)
Inseamna ca gresesc eu, poate au fost decat pe cele de export la seria I .. Totusi nu inteleg cum.. Intr-un articol de epoca, autorul se plangea ca sunt inutilizabile, pentru ca, odata usile inchise, butoanele se gaseau in dreptul spatarului banchetei (poate la cele cu interior si bancheta TL)  smile.gif
*



Poate reusesc eu sa va ajut la deslusirea misterului din acel articolul . Butoanele se gaseau la inchiderea usilor intradevar in dreptul banchetei dar nu este vorba despre bancheta din fata ci despre cea din spate deoarece aceste nu erau montate ca la dacia 1310 undeva in jurul mecanismului de deschidere dupa cum se poate vedea in urmatoarea fotografie


8 Feb 2014, 19:46:
Si dupa cum v-am promis inca citeva fotografii cu franzuzoica mea la care trebuie sa ma corectez in ceea ce priveste anul fabricatiei este ´72 si nu ´73 cum am spus prima oara smile.gif

8 Feb 2014, 20:09:
Dupa cum am mai spus sunt foarte multumit ca din punctul de vedere al tablariei la virsta ei sta destul de binisor si cel putin la prima vedere sper sa nu am probleme majore si inca citeva
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.