B 75 UAP
7 Sep 2006, 09:50
QUOTE(mic&rau @ 6 Sep 2006, 17:05)
deci chiar nu mai e interesat nimeni de stopurile astea ca dc nu le arat cosul de gunoi?
cat vrei pe ele?
B 75 UAP
7 Sep 2006, 10:20
QUOTE(tgg2k @ 30 Aug 2006, 10:37)
la inceput am fost putin reticent la aceasta idee, dar...
1. nu au cum sa fie extraordinar de scumpe
2. stopurile poate arata chiar bine pe masina mea (e de culoare alba), semnalizatoarele arata beton (ara taica-meu si le-am "probat")
3. daca nu imi place sau ceva de genul, le pun inapoi pe vechiturile astea de elba... si asa trebuie schimbate stopurile.
concluzie... trece-ma si pe mine pe lista: stopuri si semnale!
salut.. are un prieten stopuri pe o Dacie 1300 din 79.. am avut si eu stopuri albe pt 1310.. cele de 1300 fiind mai mici se vad mai bine.. cele de 1310 nu imi placeau.. eu imi facusem si semnale albe pentru 1310 (in bara) daca vreti ma interesez, si va dau un nr de tel.. firma e pe undeva spre iesirea din B spre autostrada B- Pitesti.. daca mai exista..
..daca va ajuta cu ceva:
procesoru
8 Sep 2006, 10:04
ia uitati fratilor ce mi-am cumparat! Primise ieri marfa proaspata, printre care si un renault 8 gordini ....super misto....12-le m-a costat 165 RON, da ii face...[attachmentid=34220]
B 75 UAP
8 Sep 2006, 11:43
QUOTE(procesoru @ 8 Sep 2006, 11:04)
ia uitati fratilor ce mi-am cumparat! Primise ieri marfa proaspata, printre care si un renault 8 gordini ....super misto....12-le m-a costat 165 RON, da ii face...[attachmentid=34220]
de la autoart?
Si eu vand machete de Gordini ... 150 RON , cutii sigilate , dar arata altfel decat a lui procesoru , arata mai de curse , si am si cu R8 Gordini . Cine e interesat sa-mi spuna . Aceeasi scara ca a lui procesoru , marca imi scapa acuma , trebuie sa ma uit pe cutie .
procesoru
8 Sep 2006, 13:31
QUOTE(B 75 UAP @ 8 Sep 2006, 12:43)
autoart, da...este Solido, 1/18, aprox.25 cm si isi merita banii...e super misto finisata, inclusiv motorul...poza pe care am pus-o aici nu prea se vede bine, sorry.
http://www.autoart.ro/pd1475035832.htm?def...}&categoryId=25
cristi_a17
8 Sep 2006, 18:00
QUOTE(mic&rau @ 6 Sep 2006, 17:05)
deci chiar nu mai e interesat nimeni de stopurile astea ca dc nu le arat cosul de gunoi?
Ba da, chiar si pe mine . Si a mea e 1300 '75 . Cat ceri pe ele?
cristi_a17
8 Sep 2006, 18:23
QUOTE(B 75 UAP @ 7 Sep 2006, 11:20)
salut.. are un prieten stopuri pe o Dacie 1300 din 79.. am avut si eu stopuri albe pt 1310.. cele de 1300 fiind mai mici se vad mai bine.. cele de 1310 nu imi placeau.. eu imi facusem si semnale albe pentru 1310 (in bara) daca vreti ma interesez, si va dau un nr de tel.. firma e pe undeva spre iesirea din B spre autostrada B- Pitesti.. daca mai exista..
..daca va ajuta cu ceva:
Par facate mai cu bun gust .Daca mai poti afla detalii de locatie ar fi excelent.
Si inca ceva: poate revii cu o poza numai cu stopul indeaproape pe masina.Multumesc
Si foarte frumoasa intentia cu intrunirea la Cheia, Uncle Sam.Poate o mai repetati in viitor si poate ne intalnim mai multi ,ca vad ca am fi cativa.
Inca ceva pentru Uncle Sam, o intrebare: e in galerie o 1100 crem B 12 AON, stii ceva de povestea cu jentile alea, ma intereseaza rau de tot? Multumesc
QUOTE(mic&rau @ 6 Sep 2006, 17:05)
deci chiar nu mai e interesat nimeni de stopurile astea ca dc nu le arat cosul de gunoi?
Aratami-le mie ca ti le iau da spune pretul!
Uncle-Sam
12 Sep 2006, 10:10
QUOTE(cristi_a17 @ 8 Sep 2006, 19:23)
Par facate mai cu bun gust .Daca mai poti afla detalii de locatie ar fi excelent.
Si inca ceva: poate revii cu o poza numai cu stopul indeaproape pe masina.Multumesc
Si foarte frumoasa intentia cu intrunirea la Cheia, Uncle Sam.Poate o mai repetati in viitor si poate ne intalnim mai multi ,ca vad ca am fi cativa.
Inca ceva pentru Uncle Sam, o intrebare: e in galerie o 1100 crem B 12 AON, stii ceva de povestea cu jentile alea, ma intereseaza rau de tot? Multumesc
referitor la roti: a fost scoasa flansa, janta latita (probabil din 2 jante s-a facut una), dupa care a fost sudata la loc. vrei sa pui pe 1300 jante din alea??
cat despre intalnire sper ca o sa mai fie pe la sfarsitul lui octombrie. poate reusesc sa o repar si eu pana atunci (m-a lovit un taximetrist)
cristi_a17
12 Sep 2006, 12:00
QUOTE(Uncle-Sam @ 12 Sep 2006, 11:10)
referitor la roti: a fost scoasa flansa, janta latita (probabil din 2 jante s-a facut una), dupa care a fost sudata la loc. vrei sa pui pe 1300 jante din alea??
Da, as vrea dar cele ce merg la 1300( ma refer la antrax <distante dintre prezoane>) apropo cele de 1100 au aceeasi distanta intre prezoane, parca nu, nu?
As vrea sa pastrez prima impresie de 1300 si la a 2-a impresie, cu jentile latite , o influenta de modern, <la dracu, am scris ca un creator de mode > .Locul unde se executa astfel de jenti nu stii unde se afla , nu?
QUOTE(Uncle-Sam @ 12 Sep 2006, 11:10)
cat despre intalnire sper ca o sa mai fie pe la sfarsitul lui octombrie. poate reusesc sa o repar si eu pana atunci (m-a lovit un taximetrist)
Sper sa nu fie o lovitura prea serioasa ,caci e pacat.
Poate am sa vin daca primesc invitatie si imi termin si eu restaurarea(restaurare in viziunea mea)
cristi_a17
12 Sep 2006, 12:16
QUOTE(mic&rau @ 6 Sep 2006, 17:05)
deci chiar nu mai e interesat nimeni de stopurile astea ca dc nu le arat cosul de gunoi?
Sper ca daca nu revii cu un raspuns nu inseamna ca le-ai dat . Deci.....
mic&rau le mai dai sau nu? joi sau vineri ti-am dat si PM dar vad ca nu ai raspuns...
Uncle-Sam
12 Sep 2006, 13:21
e cam grav...stalp indoit+lonjeron. restu tablelor le am deja si se schimba usor
daca vrei alte jante, uite 5 jante de renault 5 alpine, 5,5x13, se dau cu butuci fata si tamburi, pt ca antraxul e de 110, fata de 130 cit e la dacie.
pretul e de 3,5 mil rol.
cristi_a17
12 Sep 2006, 17:19
QUOTE(Uncle-Sam @ 12 Sep 2006, 14:21)
e cam grav...stalp indoit+lonjeron. restu tablelor le am deja si se schimba usor
Intradevar e cam grav . Ce sa-ti uraz decat spor la treaba
Na ca am si eu acu d-astea cu crom , am si eu in ce sa imi fac freza, acu venisi cu ele prin metrou
Bacara
13 Sep 2006, 23:13
QUOTE(chili @ 12 Sep 2006, 15:26)
daca vrei alte jante, uite 5 jante de renault 5 alpine, 5,5x13, se dau cu butuci fata si tamburi, pt ca antraxul e de 110, fata de 130 cit e la dacie.
pretul e de 3,5 mil rol.
sa inteleg ca aceste genti merg lo 1100 , sau e nevoie de modificari?daca merg le iau eu....
cipri20
17 Sep 2006, 19:53
o mica intrebare: referitor la jantele de pe gordini, care erau si pe dacia 1300 lux din cate stiu, care e chestia cu ele? se mai gasesc, sau sunt raritati? ca...tare-mi plac
QUOTE(cipri20 @ 17 Sep 2006, 20:53)
o mica intrebare: referitor la jantele de pe gordini, care erau si pe dacia 1300 lux din cate stiu, care e chestia cu ele? se mai gasesc, sau sunt raritati? ca...tare-mi plac
confuzie.
pe dacia 1301, adica 1300 lux cum zici tu, erau jante 4,5x13, iar pe 12 gordini au fost 5,5x13. modelul se numea FERGAT, si au fost puse si pe renaultul 5 alpine atmo si pe turbo laureate, diferenta constind in antrax.
cipri20
18 Sep 2006, 08:32
ok, reformulez: ma refer la jantele astea din poza. deci voi ziceti ca nu erau aceleasi jante pe 1301 si pe gordini? dupa mine, la aspect par la fel...nu? chili, dupa cum zici tu, pe gordini erau mai late, corect? si revenind la intrebarea mea initiala, se mai gasesc jante din astea?
ps. am dat un search pe google dupa fergat cum zici tu...si...mai nimic.uita-te si tu
diaconuliviu
18 Sep 2006, 14:02
Gata cu atacurile! Daca nu, incepem vacantele.
Cipri20:
http://alpinerenault.free.fr/outils/forum/...65ad75c41b13322apare o poza de FERGAT, diferita de ce ai pus tu acolo.
Ia vezi aici: gasesti ce vrei?
http://www.magnettowheels.com/pdf/catalogoauto.pdf
Gheorghedracu
18 Sep 2006, 16:36
Da, exista. Dar pe Gordini cred ca erau 5 fata si 5.5 spate. R17G le au si ele. Care e povestea cu D1301, a vazut cineva una in realitate? Ca eu o stiu doar din carticica pe care am primit-o cind am cumparat masina in 1975. Avea in poza si scaunele inalte in fata tip "tombstone"-piatra de mormint, cred ca stiti la ce ma refer.
Cred ca am vazut o data o D1300L (lux) dar niciodata o D1300LS (lux-super), modele pozate(de fapt erau desenate) in aceeasi carticica.
Se pot gasi pe aici prin Australia.
cipri20
18 Sep 2006, 18:23
le poti scana sa le vedem si noi?
Gheorghedracu
19 Sep 2006, 01:31
As vrea dar carticica nu mai exista de mult, am vazut-o cind tatal meu a adus masina acasa de la Pitesti in '75. Nu mai stiu de mult pe unde o mai fi. Cred ca planul uzinei a fost sa lanseze pe piata modelele la un moment dat dar nu cred ca s-a ajuns la faza cu pricina vreodata. Au existat insa probabil citeva masini asamblate dim piesele aduse pentru prototipuri probabil, sau cine stie, asmblate de proba in Franta? Cine stie. Tin minte clar ca am vazut un model 1300L negru in Bucuresti, circa 1976. Ajuns peste hotare am vazut toate modelele de R12 posibile si am recunoscut ceea ce in Romania a aparut cu tot felul de initiale adaugate la nume. Spre exmplu sint sigur ca primul model de D1300 lansat in Ro a fost R12GL. Dupa care am vazut modelul cu lampile mici dreptunghiulare de marsarier, dupa care am vazut modelul cu patru faruri, stopuri mari si cu bordul dintr-o bucata (toate inidcatoarele reunite intr-o singura montura, cu turometru, samd). Interesant de stiut, pina la acel model, am vazut un model care avea inca bordul cu "ceasurile" separate dar care are turometru! In Romania nu cred ca am vazut acel model de bord.
R12 TS- avea turometru central
Ia uite bai frate cum are bordul renaultul asta 12 TS , o janghina de masina si cere 6800 $ pe ea
A...., si era sa uit , o alta janghina de data asta dacia importata in franta
fiderzen
19 Sep 2006, 11:33
r 12 ts din bucuresti
fuge f frumos masina
stiu din ce mi s`a spus ca are motor 1.6,carb monocorp...si o cutie foarte ''fasneata''
..
Uncle-Sam
19 Sep 2006, 12:34
are un prieten de-al meu 1300L in stare f buna, dar nu o da. am si poze cu ea, dar din pacate calculatorul meu este de 2 luni in service (multa carne in congelatoare). cum fac rost de ele, le postez aici
Gheorghedracu
19 Sep 2006, 13:50
Nu, nu asa arata bordul cu turometru separat despre care vorbeam. Ceea ce am vazut eu aici are un turometru circular, separat de celelalte indicatoare, de acelasi diametru cu vitezometrul. Am sa incerc sa obtin niste poze.
speedy82
19 Sep 2006, 15:01
QUOTE(fiderzen @ 19 Sep 2006, 12:33)
r 12 ts din bucuresti
fuge f frumos masina
stiu din ce mi s`a spus ca are motor 1.6,carb monocorp...si o cutie foarte ''fasneata''
..
Pot sa confirm cele spuse mai sus. Eu am vazut masina asta in actiune. Si sincer, am ramans extrem de placut imprtesionat de aceasta masina. Si aici nu ma refer la performante. Am ramas uimit spre exemplu de modul de finisare al interiorului, mult dieferit de ceea ce se practica la noi, si lucrul care mi-a placut cel mai tare, usurinta cu care se inchideau usile si capot motorului. Parca erau de la un mercedes
fiderzen
19 Sep 2006, 15:28
cipri20
19 Sep 2006, 19:17
da' daca ziceti voi ca-i modelu ts, asta nu avea cutie automata? ca eu asa stiu
fiderzen
19 Sep 2006, 19:48
R 12 TR avea cutie automata...asa stiu,si cred ca stiu bine
Hormonelul
19 Sep 2006, 21:50
QUOTE(Gheorghedracu @ 19 Sep 2006, 12:50)
Nu, nu asa arata bordul cu turometru separat despre care vorbeam. Ceea ce am vazut eu aici are un turometru circular, separat de celelalte indicatoare, de acelasi diametru cu vitezometrul. Am sa incerc sa obtin niste poze.
Comparatie cesuri bord Veglia R12-TS < - > ceasuri bord Jeager - R12 TL
Stop "ale mele" !
Gheorghedracu
20 Sep 2006, 04:25
Nu, nici unul din cele doua. Seamana totusi cu cel de deasupra. Am aflat intre timp ca modelul GL ecel de care vorbesc. Turometrul este un indicator de sine statator, nu prins intr-un cablaj cu celelalte doua. Si celelalte doua (vitezometru, indicator de benzina, becuri, etc) sunt complet separate, pot fi scoase individual si transplantate unde vrei. Probabil ca modelul e foarte vechi caci am vazut indicatoarele de bord respective folosite pe R8 Gordini.
R12TS (R1177) avea 1289cc si 60cp. Probabil masina din poze e modificata? Poate e un TS din alta generatie (verificati numarul Rxxxx)? Un motor de 1.6 litri e oricum ciudat pentru ca motoarele de peste 1.4L au avut alt bloc, cel care apare in R16/unele modele de 15/unele modele de 17/12G/unele modele de R18. Am impresia ca codificarea Renault a motoarelor cu blocul cu pricina (de aluminiu, mai mare) este 807, dar exista si aici citeva versiuni, spre exemplu modelele nord americane sunt 847 (capacitate de 1647cc, nefolosita niciunde in alta parte, baza de asezare a cilindrilor conica, folosit si in R18, dar cu alta capacitate). Blocul clasic de dacie, 1289cc este codificat 810, dar iarasi exista si aici versiuni.
R16 are aceleasi ceasuri numai ca sunt individuale
QUOTE(Hormonelul @ 19 Sep 2006, 22:50)
Stop "ale mele" !
nu le dai?
O alta noua achizitie , bord renault 12, e pentru asta chiar ca va cadea semaforul
Pentru cei interesati de ceasuri de bord, am disponibile urmatoarele:
-Jaeger cu jurnalier (fara turometru)- Renault 12 phase 1
-Veglia cu jurnalier (fara turometru)- Renault 12 phase 1
-Jaeger cu turometru-Renault 12 phase 2 (identic cu cel postat de Pedro)
Detalii si pret pe PM.
cristi_a17
20 Sep 2006, 17:25
Salut SiloS in legatura cu semnalele si stopurile de 1300 ce ati mai rezolvat , maine vreau sa merg in bucuresti si daca se poate te-as ruga sa postezi adresa sa trec si sa incerc sa expun ideea respectivului meserias cu tot cu reduceri. Ce zici mi-o dai. Multumesc
Salutare
Uite , ultima actualizare a listei :
SiloS : stopuri + semnale
Hormonelul : stopuri + semnale
tgg2k : stopuri + semnale
nox1300 : stopuri + semnale
rs44 : stopuri
cristi_a17 : stopuri + semnale
Deci 6 perechi de stopuri si 5 (?) perechi de semnale albe .
Adresa este : iuliu maniu nr 190, bl.c1, sc c.
pana in autogara militari pe dreapta!
programul este intre 10- 19
sambata duminica inchis!
http://www.daciaclub.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=3885&st=210postul 215
Sper ca nu am raspuns prea tarziu .
cristi_a17
25 Sep 2006, 19:30
Multumesc mi-a fost de folos, am fost astazi si i-am luat interviu lu' nenea si concluziile pe scurt sunt: stopuri de 1300 20 roni/buc, stopuri 1310 ("triple") 50roni/buc model frumos mi-a placut avea si "lupe" mici nu ca cel original dar avea, nu mie placut ca erau subtiri in "carne" dar altfel frumoase cu o linie subtila de efect. Mentionez ca am vazut numai de 1310 si acela nu era terminat in sensul ca nu erau taiate marginile si ca trebuie dus si model din fiecare(semnal, stop )
In legatura cu lista pe mine sa ma retragi pt ca sa ivit o ocazie si ma-m bagat si nu mai am bani pana nu stiu cand daca imi revin financiar si nu ati luat ma bag si eu ,nenea e dispus la negocieri daca stim sa negociem si suntem multi.
Cam atat, salutare
sity_boy84
27 Sep 2006, 20:13
mi-am mai aruncat si eu ochii pe internetul asta.....si am gasit ceva interesant......dotari Renault 12 TS din 1974 .nu cred ca stai prea nashpa in ele:) ............
Te-am vazut sambata pe la Toledo , am vrut sa te opresc sa mai vorbim dar nu m-ai vazut
. In legatura cu stopurile si semnalele albe , ce zici , te bagi ?
speedy82
28 Sep 2006, 17:08
QUOTE(sity_boy84 @ 27 Sep 2006, 21:13)
mi-am mai aruncat si eu ochii pe internetul asta.....si am gasit ceva interesant......dotari Renault 12 TS din 1974 .nu cred ca stai prea nashpa in ele:) ............
Sunt excelenta scaunele respective. Se sta foarte comod. Am sta intr-un R12 TS care avea asa ceva
Acele scaune au fost montate si pe Dacia 1301 LS. La vremea aceea erau ceva de exceptie.
sity_boy84
28 Sep 2006, 19:52
cred ca si acu sunt ceva de exceptie,la cum arata.parerea mea e ca se compara cu cele din ziua de azi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.