Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA 1300 "frantuzoaica"
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596
bontan
QUOTE(verde57 @ 30 Jul 2009, 11:15)
Am comandat eu toba intermediara de la borla printr-un magazin si am luat-o cu 240 de lei diam. este 45, finala gasesti in magazine cu putin peste 200 lei....
Teava de legatura tot pe comanda o gasesti in jur de 150 de lei.
*



salut,
dar tu ai comandat din tabla decapata sau din inox? la ei pe site sunt 2 tipuri si pe mine si pe Silviu ne interesa linia din INOX (cum sunt realizate elementele, cum se imbina) adica o comparatie intre CONEX si BORLA ...

Numai bine.
danut 69-71
QUOTE(bontan @ 30 Jul 2009, 17:43)
salut,
dar tu ai comandat din tabla decapata sau din inox? la ei pe site sunt 2 tipuri si pe mine si pe Silviu ne interesa linia din INOX (cum sunt realizate elementele, cum se imbina) adica o comparatie intre CONEX si BORLA ...

Numai bine.
*


Nu exista termen de comparatie intre Connex si Borla . Realizarea este aproape perfecta , imbinarile sunt super si un incepator o pune fara sa clipeasca .
am.
Pretul spune totul, adica nu ai cum sa dai 250 de lei pe un fier, dar totodata dai asa putin pentru ca tabla de inox din care sunt facute e mai subtire.....restu precizeaza Danut ba chiar avea si poze.
Cat despre saxofon nu cunosc pentru ca nu merita cumparat modelul facut de ei cu o singura teava.
TonY72
Si totusi daca inca iti place sa mesteresti DACIA 1300 este inca autoturismul in care mai poti sa mesteresti ieftin....si sa ai satisfactia lucrului facut de propriile manute.
In afara de impunsaturi sunt foarte multe solutii utile. respekt.gif

30 Jul 2009, 18:05:
Pentru Codrin 1300 inima este din banda de aluminiu din aceea cumparata de la magazinele de instalatii sanitare , lipita si taiata cu multa grije si rabdare la mine sta de aproape 1 an asa....mai sunt si altii care au procedat astfel...si fata de cum arata inainte imi place mai mult.... wub.gif
verde57
ce tip de volan e ala? coincidenta o face ca am vazut ieri unul asemanator pentru prima data.......si da toba este din inox
danut 69-71
QUOTE(verde57 @ 30 Jul 2009, 20:21)
  si da toba este din inox
*


Ti-ai luat toata linia sau numai intermediara ?
ydaniel
deocamdata borla mai fabrica numai detenta si toba finala de inox pt 1300(cu urechi)si pt 1310(cu tampon)>
Prickindell
am un prieten care are o Dacia 1300 recarosata si care a stat cam 1 an jumate pe dreapta. acu vrea sa o pregateasca pt ITP. intrebarile sunt : pe dedesubt, eu stiam ca trebuie curatat, terosonat si grunduit. e bine asa cum zic eu sau trebuie inversati anumiti pasi ? iar pe interior cam ce ar trebui sa faca ? la fel ca pe dedesubt sau altfel ?

PS: va rog sa renuntati la intepaturi si poate imi raspunde cineva ca,peste ceva timp, voi face si eu aceleasi operatii la baba mea cand va intra la vopsit. multumesc anticipat celor care vor raspunde !!
Alex24
Eu pe a mea am rastunat-o intr-o parte, apoi cu spaclu am curatat-o bine de noroi si terosonul vechi, apoi am bagat peria de sarma si am curatat resturile mai mici si pe unde era tabla atinsa superficial de rugina!! Dupa care am degresat-o de vreo 2 ori, eu nu am folosit diluant sau nu mai stiu ce nebunie, ci benzina clasica!! Dupa toata operatiunea astea i-am aplicat 2 straturi de grund si 2 straturi de teroson!! E bine sa nu aplici straturi groase pentru ca in timp se crapa si intra apa sub el, asa ca mare atentie!!
Mi-au spus si mie altii mai batrani pentru ca terosonul sa faca priza mai bine si sa nu crape in timp sa bag vopsea in teroson, asa ca la 3l de teroson i-am mai adaugat 1l de vopsea!! Rezultatul= sticla!!
Asa ca daca vrei sa te apuci de treaba nu-ti urez decat putere de munca, rabdare si timp!!
christith
QUOTE(Prickindell @ 31 Jul 2009, 00:45)
am un prieten care are o Dacia 1300 recarosata si care a stat cam 1 an jumate pe dreapta. acu vrea sa o pregateasca pt ITP. intrebarile sunt : pe dedesubt, eu stiam ca trebuie curatat, terosonat si grunduit. e bine asa cum zic eu sau trebuie inversati anumiti pasi ?  iar pe interior cam ce ar trebui sa faca ? la fel ca pe dedesubt sau altfel ?

PS: va rog sa renuntati la intepaturi si poate imi raspunde cineva ca,peste ceva timp, voi face si eu aceleasi operatii la baba mea cand va intra la vopsit. multumesc anticipat celor care vor raspunde !!
*


Daca prietenul vrea sa faca o treaba calumea, ar trebui facuti urmatorii pasi:
-se curata tot antofonul vechi bine de tot , preferabil pana la tabla, pentru ca sub el poate sa fie rugina. Ar trebui sa se aiba grija mare si sa se insite in locurile in care Dacia e destul de sensibila la rugina (sant prezentate in carte).
-se curata zonele cu rugina cu peria de sarma pe bormasina, sau smirghel daca nu e posibil accesul cu bormasina, pana cand tabla ajunge la luciu metalic.
Eu nu sant de acord cu folosire a tot felul de solutii de "inhibare" a ruginii. In timp rugina lucreaza, mai incet, dar lucreaza si te miri dupa aia ca apare gaura. Parerea mea din experienta, dar fiecare face cum vrea. Am observat ca unii folosesc asa ceva cu mare drag, merge repede, nu te mai chinui sa cureti, dar,... sa vedem in timp smile.gif
- se degreseaza bine cu benzinaintreaga suprafata ce urmeaza a fi grunduita
- se aplica grundul in doua straturi sau chiar trei pana cand tabla este acoperita perfect. Dupa care se lasa un timp pana cand grunul se intareste bine si in profunzime nu doar la suprafata. Altfel, se risca ca terasonul, sa inmoaie grundul si asfel grundul nu o sa isi mai faca treaba de a proteja impotriva ruginei
- se aplica terasonul in mai multe straturi. De preferat ar fi de suflat cu pistolul.
Iar terasonul ar fi de preferat sa nu fie "zmoala" din aia neagra romaneasca, ci ceva de calitate.
- dupa dorinta, se poate aplica peste terasonul uscat bine un strat de vopsea , dar nu pe baza nitro, peste toata suprafata. In acest fel, avand o suprafata lucioasa, noroiul nu se va prinde de masina, si chiar daca se va prinde, va cadea singur in cel mai scurt timp.
TonY72
QUOTE(verde57 @ 30 Jul 2009, 18:21)
ce tip de volan e ala? coincidenta o face ca am vazut ieri unul asemanator pentru prima data.......si da toba este din inox
*


Volanul nu stiu marca pentru ca l-am cumparat fara capac pe butuc (s.h.) si este fabricat in Italy asa scrie pe el...dar este imbracat in piele veritabila foarte placut la pipait big_wheel.gif iar toba este cea "de fabrica" doar ca i-am aplicat o mufa din crom post-336-1110552489.gif asa ca sa arate mai bine...
p.s. daca tot ai vazut un volan asemanator ce marca era ?
speedy82
QUOTE(christith @ 31 Jul 2009, 08:39)
...dupa dorinta, se poate aplica peste terasonul uscat bine un strat de vopsea , dar nu pe baza nitro, peste toata suprafata. In acest fel, avand o suprafata lucioasa, noroiul nu se va prinde de masina, si chiar daca se va prinde, va cadea singur in cel mai scurt timp.
*


Vopseaua ar putea sa fie o vopsea de ulei (asa este tipul ei; cred ca se mai gaseste la magazinele de profil sau in debaraua bunicilor tongue.gif ) si care nu ataca antifonul si ramane lucioasa asa cum zicea si cristith => zero rugina pe dedesubt
cannavaro
Evacuare Borla completa din Inox ptr. Dacia
Prickindell
va multumesc foarte mult pt sfaturi insa prietenul meu a gasit azi o problema mult mai mare : lonjeroanele facute zob.
verde57
QUOTE(TonY72 @ 31 Jul 2009, 13:29)
Volanul nu stiu marca pentru ca l-am cumparat fara capac pe butuc (s.h.) si este fabricat in Italy asa scrie pe el...dar este imbracat in piele veritabila foarte placut la pipait big_wheel.gif
p.s. daca tot ai vazut un volan asemanator ce marca era ?
*


era ca al tau dar cromat, l-am vazut din mers era pe masina unui taranus din piata, altfel ii faceam o oferta pe loc.
cannavaro nu e completa ca nu are detenta, eu am doar intermediara nemontata inca, nici nu cred ca merge pe teava standard de legatura din cauza diam.
si inca ceva pe ea scrie ca a fost facuta in 2007, asa ca poate gasesc si teava de legatura print-un depozit.
sechi
Daca este cineva interesat de o toba finala de inox, home made, sa-mi dea PM!
Se potriveste fara probleme la teava de legatura originala, deoarece a fost pe fosta mea masina.
B 75 UAP
QUOTE(Prickindell @ 31 Jul 2009, 18:06)
va multumesc foarte mult pt sfaturi insa prietenul meu a gasit azi o problema mult mai mare : lonjeroanele facute zob.
*


huh.gif .... Metastaza... N-o sa mai ia in veci ITP-ul cu ea..
Motreanu Sorin
QUOTE(Prickindell @ 31 Jul 2009, 18:06)
va multumesc foarte mult pt sfaturi insa prietenul meu a gasit azi o problema mult mai mare : lonjeroanele facute zob.
*



La cum arata ma mir de ce a observat tocmai acum...asta nu-i de azi,de ieri!
danut 69-71
QUOTE(Prickindell @ 31 Jul 2009, 20:06)
lonjeroanele facute zob.
*


Au fost si altele mai " Varza " si au luat ITP-ul . Cu ceva spaga se rezolva , in timp ai sa faci si masina . wink.gif
Prickindell
Prietenul asta al meu are niste "pile" la ITP, dar va dati seama ca, dupa 2-3 gropi luate cu 50 km/h, s-ar putea sa ramana cu motorul pe jos si mai loveste si alte masini prin trafic. Deci e periculos tare sa o faca doar de fatada si sa circule cu ea.

Acu incerc sa il conving sa cumpere alta masina dar sa aibe "burta" mai buna ca a masinii lui.

Cu respect, Adrian
danut 69-71
Asta e foarte adevarat . Deci nu este masina ta ?
Prickindell
NU Slava Domnului. A mea se prezinta bine pe dedesubt, pragurile sunt ok, in interior, sub mocheta aia, are vaselina si deasupra celofan subtire. Singura parte proasta ramane vopseaua care incepe sa se crape pe portiuni mici. Sper sa o rezolv si pe asta anul asta ...sper

Numai bine smile.gif
TonY72
QUOTE(Prickindell @ 31 Jul 2009, 18:06)
va multumesc foarte mult pt sfaturi insa prietenul meu a gasit azi o problema mult mai mare : lonjeroanele facute zob.
*


Anul trecut am schimbat si la mine un lonjeron la un atelier auto in care se ocupa de Dacii si lonjeronul nou a fost 75 ron si manopera 150 dar se simte diferenta....nu imi pare rau ca am facut miscarea...si nu era asa gaurit ca cele din poze...totusi remane la aprecierea ficaruia.

<span class='edit'>1 Aug 2009, 18:50:</span>
QUOTE(verde57 @ 31 Jul 2009, 18:20)
era ca al tau dar cromat, l-am vazut din mers era pe masina unui taranus din piata, altfel ii faceam o oferta pe loc.

Cromat dar mai mic in diametru am vazut si eu dar cu inlocuitori de piele am gasit de vanzare la un magazin din Bv pe la 85 ron .
Imi pare bine ca asta este doar cu putin mai mic decat cel de Dacia. wub.gif si este mai aproape de bord....
Prickindell
[quote=TonY72,1 Aug 2009, 18:41]
Anul trecut am schimbat si la mine un lonjeron la un atelier auto in care se ocupa de Dacii si lonjeronul nou a fost 75 ron si manopera 150 dar se simte diferenta....nu imi pare rau ca am facut miscarea...si nu era asa gaurit ca cele din poze...totusi remane la aprecierea ficaruia.

lonjeronul de unde l-ai cumparat ? de la magazine auto specializate sau dezmembrari ?
popasan
Scuze de off topic, dar numai voi imi puteti raspunde! Are rost sa ma complic sa pun un Solex 32 SEIA pe un motor de 1400cc sa inlocuiesc Carfil-ul? Am ceva avantaje fata de Carfil? Multumesc.
verde57
Ai performante mai bune cu un Weber 32 DiR
Iuli
vand dacia 1310,an fabricatie 1985,tip canada ,motor 1,3 reconditionat total (aproape 8000 km de cand a fost facut)cutie de renault 18 in 5 trepte-originala de uzina ,jenti de canada late .stare buna de fuunctionare.ITP facut ,valabil pana inn luna a 7. 2011.pret negociabil
danut 69-71
QUOTE(popasan @ 1 Aug 2009, 22:51)
Scuze de off topic, dar numai voi imi puteti raspunde! Are rost sa ma complic sa pun un Solex 32 SEIA pe un motor de 1400cc sa inlocuiesc Carfil-ul? Am ceva avantaje fata de Carfil? Multumesc.
*


Nu are rost sa te complici cu Solex la motor de 1400 , ai sa constati ca merge mult mai prost si nu are sens sa investesti . Daca era motor de 1,3 DA era de recomandat . Un dublu corp , cred ca te-ar satisface .
TonY72
lonjeronul de unde l-ai cumparat ? de la magazine auto specializate sau dezmembrari ?
*

[/quote]
de la magazin auto, nou nout... si vorbesc doar de lonjeron inferior...daca trebuie sa il iei complet nu stiu cat costa...
Prickindell
[quote=TonY72,1 Aug 2009, 22:05]
lonjeronul de unde l-ai cumparat ? de la magazine auto specializate sau dezmembrari ?
*

[/quote]
de la magazin auto, nou nout... si vorbesc doar de lonjeron inferior...daca trebuie sa il iei complet nu stiu cat costa...
*

[/quote]


merci mult pt raspuns. o sa ma duc maine prin targ sa arunc o privire,si la piese si la masini, iar luni ma duc sa ma interesez de lonjeroane.

va multumesc tuturor celor care mi-ati raspuns la intrebari worship.gif . sa ne-auzim cu bine smile.gif

apline5
QUOTE(popasan @ 1 Aug 2009, 20:51)
Scuze de off topic, dar numai voi imi puteti raspunde! Are rost sa ma complic sa pun un Solex 32 SEIA pe un motor de 1400cc sa inlocuiesc Carfil-ul? Am ceva avantaje fata de Carfil? Multumesc.
*



nu faci nimic, e mai bun carfilul ,asta la 1.4 la 1.3 e sfant solexul wub.gif testat pe propria piele cool.gif
danut 69-71
QUOTE(apline5 @ 2 Aug 2009, 03:00)
nu faci nimic, e mai bun carfilul ,asta la 1.4 la 1.3 e sfant solexul  wub.gif  testat pe propria piele  cool.gif
*


Am si eu 4 exemple care sau gandit ca vor scoate super performante cu Solex-ul dar nu au avut sorti de izbanda la 1,4 . wink.gif
GrosseCali
Ma chinui de un an si ceva sa gasesc o frantuzoaica de pana in 73 sad.gif Am gasit la mine in oras una din 72 arata bine cu exceptia faptului ca vopseaua e matuita de la stat in fata blocului si nu e folosita de ceva vreme, motorul merge perfect, carburator Solex frana de mana sub bord etc wub.gif . Proprietaru un tip la vreo 50 si de ani nu stie daca vrea sa o vanda si nu inteleg de ce avand in vedere ca o mananca vremea acolo .. mi se rupe sufletu sa o vad cum "piere" in bataia intemperiilor sad.gif . I-am zis ca vreau sa o reconditionez si i-a placut ideea insa nu stiu ce decizie va lua si asteptarea asta ma omoara. Nu stiti voi pe unde ar trebui sa caut ca sa dau si de alte exemplare in caz ca dansul se gandeste ca vrea sa o mai "pastreze" la rugina? A mea e coapta la lonjeroane si stalpi fata mi-ar trebui o avere sa investesc in reparatii numai materialele m-ar costa pe undeva la 2000 de lei chiar peste.
Imi cer scuze daca va stresez blush.gif
Mersi anticipat biggrin.gif
B71KOX
QUOTE(danut 69-71 @ 1 Aug 2009, 12:26)
Au fost si altele mai " Varza " si au luat ITP-ul . Cu ceva spaga se rezolva , in timp ai sa faci si masina . wink.gif
*


Nu te contrazic ca au fost si altele mai varza, cu spaga se rezolva orice, dar sa mai faci cangrena aia nu cred ca mai are nici un rost, tu te-ai apuca sa mai faci asa ceva?, cand cu 5 - 10 milioane iti gasesti o caroserie tun si o poti face pe aia, numai sa ai de unde sa pleci.Asta e parerea mea cel putin!
danut 69-71
QUOTE(B71KOX @ 2 Aug 2009, 13:06)
Nu te contrazic ca au fost si altele mai varza, cu spaga se rezolva orice, dar sa mai faci cangrena aia nu cred ca mai are nici un rost, tu te-ai apuca sa mai faci asa ceva?, cand cu 5 - 10 milioane iti gasesti o caroserie tun si o poti face pe aia, numai sa ai de unde sa pleci.Asta e parerea mea cel putin!
*


Sincer ? parerea mea poate mai putin conteaza , dar eu personal nu m-as apuca de asa ceva nici in ruptul capului . Nu vreau sa dezamagesc pe nimeni care si-a pus in cap sa-si refaca masina in stilul asta , NU merita nici efortul dar nici banii .Cind trebuie doar sa inlocuiesti aripi fata , capote ce nu necesita sudura este OK sau parti mecanice inclusiv motoare .
Exemplu Alex-mun si-a pus motor 810-02 , 8 aripi fata capote , etc . A ajuns unde a dorit el . wink.gif
sechi
QUOTE(sechi @ 31 Jul 2009, 18:48)
Daca este cineva interesat de o toba finala de inox, home made, sa-mi dea PM!
Se potriveste fara probleme la teava de legatura originala, deoarece a fost pe fosta mea masina.
*



S-a dat. S-o stapaneasca sanatos!


QUOTE(Iuli @ 1 Aug 2009, 21:32)
vand dacia 1310,an  fabricatie 1985,tip canada ,motor 1,3 reconditionat total (aproape 8000 km de cand a fost facut)cutie de renault 18 in 5 trepte-originala de uzina ,jenti de canada late .stare buna de fuunctionare.ITP facut ,valabil pana inn luna a 7. 2011.pret negociabil
*



Nu aici! La Bursa!
danut 69-71
Sa puna pretul si numarul de telefon !
Victor 007
Daca e vreo problema o rezolvam pe privat!
Floryn_Cis
uite spune de ce lampi ai nevoie si incerc sa caut akasa...sunt electronist de meserie ....
si ai si un id de mess ....Flo_armin....
poate iti voi fi de folos smile.gif
Motreanu Sorin
Ok,daca ma voi hotara sa mai caut te caut.Multumesc.

Scuze de offtopic.
danut 69-71
tongue.gif Am terminat eu si incepeti voi ? radmasa.gif
Lasati " Lampile " deoparte . Sunt cam multi pe topic la ora asta ! wink.gif
Prickindell
Domnilor, zilele astea am gasit o problema. Cand scot fisile de la bujiile 4 si 3, masina sta la relantiul normal. Cand scot fisa de la 2 sau 1, motorul da sa moara.
Din cate stiu eu, daca scoti orice fisa de la oricare bujie, motorul ar trebui sa dea sa moara. Problema e de la chiulasa ?

Alta problema.Tatal meu mi-a zis ca surubul de aer de la carburator nu imi functioneaza si ca imi consuma benzina multa. Azi pe la 13:00 am plecat spre o benzinarie din Galati apoi direct spre gradina zoologica din Braila (~50 km). De acolo, direct spre Tecuci (~80 km). De la Tecuci direct spre Galati (~80km). Vitezele erau 50-60 km/h prin orase,comune,sate; in afara, 80-90 km/h iar in depasiri 100-110 km/h (ma manca putin in f.nd sa vad cum se comporta la viteze mari tongue.gif ). In poza de mai jos aveti desenat nivelul benzinei dupa alimentare si nivelul benzinei dupa revenirea acasa. Intrebarea e: consuma multa benzina avand in vedere kilometrii parcursi ? (~210-220 km)
Floryn_Cis
si eu aveam aceasi problema doa iarna si kand era motorul rece ....si scoteam fisa da la bujia 2 motorul mergea la relanti normali knd o conectam dadea sa moara ....am schimbat fisa si bujile si akuma e totul ok biggrin.gif .....
mai am doar de terminat cu vopsitul si e gata pt Itp laugh.gif
Prickindell
QUOTE(Floryn_Cis @ 2 Aug 2009, 23:25)
si eu aveam aceasi problema doa iarna si kand era motorul rece ....si scoteam fisa da la bujia 2 motorul mergea la relanti normali knd o conectam dadea sa moara ....am schimbat fisa si bujile si akuma e totul ok  biggrin.gif .....
    mai am doar de terminat cu vopsitul si e gata pt Itp  laugh.gif
*




pai la mine, daca scot fisa de la 4 sau 3, motorul merge normal, e ca si cum nu as scoate fisele de la locul lor. daca scot fisele de la 1 sau 2, motorul da sa moara. e de la chiulasa sau de la pistoane ?

partea buna e ca nu am nici o problema cu pornirea dimineata, fie ca e mai racoare, fie ca e cald. totul merge normal, dar ma roade chestia asta ca imi merg doar 2 bujii din 4. mellow.gif
danut 69-71
QUOTE(Prickindell @ 3 Aug 2009, 01:17)
Domnilor, zilele astea am gasit o problema. Cand scot fisile de la bujiile 4 si 3, masina sta la relantiul normal. Cand scot fisa de la 2 sau 1, motorul da sa moara.
Din cate stiu eu, daca scoti orice fisa de la oricare bujie, motorul ar trebui sa dea sa moara. Problema e de la chiuloasa ? Intrebarea e: consuma multa benzina avand in vedere kilometrii parcursi ? (~210-220 km)
*


Nu are probleme chiuloasa . Sunt de vina bujiile si fisele , n-are treaba chiuloasa .
Consumul dupa indicatorul litrometric este irelevant .
Un consum corect poti sa-l faci cu o sticla de 2 litri cu benzina , pui si turul si returul de la pompa de benz si vezi citi kilometri parcurgi dupa care iti faci calcul si vezi cit consuma la 100 km . wink.gif
Motreanu Sorin
Victor 007 doresc sa-ti cer scuze si in mod public pentru mesajul pripit,scris la nervi adresat ieri pe forum.Doresc sa prezint scuze si sa accentuez faptul ca erau doar vorbe spuse la suaprare.
Multumesc.Inchei aici acest subiect.
apline5
cumpar balamale capota r12 "indoiti"

asa->

[attachmentid=1627543019]

TonY72
QUOTE(Prickindell @ 2 Aug 2009, 23:17)
Domnilor, zilele astea am gasit o problema. Cand scot fisile de la bujiile 4 si 3, masina sta la relantiul normal. Cand scot fisa de la 2 sau 1, motorul da sa moara.
Din cate stiu eu, daca scoti orice fisa de la oricare bujie, motorul ar trebui sa dea sa moara.
*


Daca din greseala ai bujii BOSCH d'alea turcesti te bucuri de aceleasi lucruri si ciudatenii ca si mine pe vremea cand nu stiam ca si turcii fac bosch si daca ai reglat ralanti-ul cu 2 bujii cu fitze iti da impresia ca motorul merge rotund.....dar cu un ralanti mare @ peste 900 ture...
Eu as verifica fisele si bujiile care "merg si cand nu au fise"... wink.gif
La indicatiile celor de pe forum folosesc bujii Brisc si nu am mai avut probleme..BAFTA!
Prickindell
Bujiile si fisele sunt noi. Bujiile le-am cumparat pt o Dacia Sport, pt ca aveam de gand sa o cumpar. Dupa cateva zile am dat peste Dacia 1300 pe care o am acum si am renuntat la Dacia Sport.Pe ambalaj scria pt DACIA 1310/1410 (nu cred ca erau Bosch, erau bujii din-alea ieftine tare)
Faza e ca, atunci cand scot fisele si le tin aproape de bujii fara sa se atinga, se produce scanteie la toate 4. Deci ar trebui ca toate 4 bujii sa mearga.(teoretic) unsure.gif
cipri20
Aceeasi fenomen l-am avut eu la broasca mea. scoteam fisa de la un cilindru anume, o tineam la aprox 1 cm distanta si motorul mergea mai bine decat cu fisa la locul ei. doar ca la mine a fost urmatoarea problema: uzuri la ghidurile de supape si segmenti uzati, mai probabil doar prima sa fi cauzat. acuma, eu zic ca si la tine poate fi de aceeasi natura. parerea mea...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.