1 verifica plusu de pe alternator, un fir albastru si unu rosu sa fie stranse bine 2 pe blocul de lumini vine un fir gros de la alternator si pleaca alte 3 mai subtiri prinse in papuci , verifica papuci , 3 rigletele de sub bord in care intra cate un fir gros (albastru si alb cred) care sunt plecari din blocul de lumini ,( plus permanant) 4 scurt circuit nu ai , altfel loa foc masina
THE ELANTIS
15 Dec 2013, 01:25
Pt. Abz Iulian : E posibil sa fie de la sigurante. Am patit si eu la Dacia din 70 ceva similar : nu-mi mai mergeau anumite butoane din bord. Misca de cele doua sigurante din compartimentul motor. Se intampla sa nu fie contactul cu panoul bun, chiar daca sigurantele sunt bune si le vezi ca sunt nearse. Poate e doar atat si scapi usor. Bafta.
danut 69-71
15 Dec 2013, 03:00
QUOTE(BH 59 FIF @ 14 Dec 2013, 22:32)
Apropo, pedalele sunt ce trebuie?
Pedalele sunt ce trebuie, inclusiv cea de acceleratie.
QUOTE(roby_1300_rap @ 14 Dec 2013, 22:37)
am inteles acum multumesc de ajutor , firu de la frana mai are rost sa il pun pe motoras sau pot sa il izolez ??
Firul negru poti sa-l pui la locul lui, cand faci rost de intrerupatorul pentru frana, il montezi si-i vei descoperi utilitatea.
remusro
15 Dec 2013, 09:12
BH 59 FIF, foarte frumoasa masina, mult succes. Abia astept sa vad continuarea!
Viorel Balmez
15 Dec 2013, 13:04
QUOTE(maho @ 14 Dec 2013, 12:09)
@roby_1300_rap: scuze, abia acum am vazut ca-i model vechi, nu "pe podea".
Nu poti da pm pt. ca n-ai decat 4 posturi; de la 25 o s-o poti face. Cele bolduite te-au costat mult mai mult, peste 3.000 probabil. S-o plimbi sanatos !
Asa este, nu am calculat bine. Nu mai stiu exact, deoarece nu am mai pastrat chitantele. Una peste alta, cred ca s-a dus in 2000 Euro cu totul. In banii astia am o masina la cheie, cu toate la zi. Totusi cand ma bucuram zilele astea de ea, brusc nu a mai incarcat acumulatorul. Dupa cateva masuratori, am constatat ca diodele (modelul cu ''pastile'', vopsite cu un punct rosu), aveau suprafetele usor oxidate si nu mai faceau bine contact.
adifulful
15 Dec 2013, 13:32
Un scurt filmulet de la intalnirea din POLONIA din septembrie, vizionare placuta !
BH 59 FIF
15 Dec 2013, 15:20
QUOTE(remusro @ 15 Dec 2013, 09:12)
BH 59 FIF, foarte frumoasa masina, mult succes. Abia astept sa vad continuarea!
Multumesc mult, Remus. Un volan de 1300 in stare buna aferent anului 1971 vinde cineva?
abz.iulian
15 Dec 2013, 16:55
Multumesc tuturor pentru raspunsuri..s-a dovedit a fi un scurt la electromotor..un fir nu era izolat corespunzator..acum am alta problema, bordul e mort, suspectez a fi cutia cu sigurante.
Din pacate masina nu-i 72 nici dupa echipari si nici dupa nuanta de vopsea.
Ov
16 Dec 2013, 13:48
as baga mana in foc ca-i 79 (cu barile schimbate)
bogdan2001
16 Dec 2013, 15:14
Puteti sa-mi dati detalii despre cum arata stema de dacia 1300 din 69?Cea de pe fata.Daca aveti cateva poze,va rog sa le puneti.Chair imi amintesc,ca mai demult a avut cineva o emlbema dintr-asta de fata.Deci daca aveti niste poze va rog sa le puneti.Multumesc!
BH 59 FIF
16 Dec 2013, 15:31
O emblema si inca ceva interesant (artizanal totusi din cate am inteles) de pus pe baba.
L.E: Domnilor, in '71 cum erau emblemele de portbagaj, cu literele legate sau despartite?
danut 69-71
17 Dec 2013, 00:15
QUOTE(bogdan2001 @ 16 Dec 2013, 17:14)
Puteti sa-mi dati detalii despre cum arata stema de dacia 1300 din 69?Cea de pe fata.Daca aveti cateva poze,va rog sa le puneti.Chair imi amintesc,ca mai demult a avut cineva o emlbema dintr-asta de fata.Deci daca aveti niste poze va rog sa le puneti.Multumesc!
Unele din 69 au avut emblema mica si color precum este si in prezentarea siglei, acest subiect a mai fost dezbatut.
QUOTE(BH 59 FIF @ 16 Dec 2013, 17:31)
O emblema si inca ceva interesant (artizanal totusi din cate am inteles) de pus pe baba.
L.E: Domnilor, in '71 cum erau emblemele de portbagaj, cu literele legate sau despartite?
Emblema nu este artizanala, am si o fotografie color de la lansarea ei, pe care nu o gasesc in momentul de fata dar voi reveni...am suficiente argumente.
Din fabrica emblemele erau cu litere/cifre separate.
roby_1300_rap
17 Dec 2013, 00:37
QUOTE(danut 69-71 @ 17 Dec 2013, 01:15)
Unele din 69 au avut emblema mica si color precum este si in prezentarea siglei, acest subiect a mai fost dezbatut. Emblema nu este artizanala, am si o fotografie color de la lansarea ei, pe care nu o gasesc in momentul de fata dar voi reveni...am suficiente argumente.
Din fabrica emblemele erau cu litere/cifre separate.
aceea este si stema judetului Arges din cate stiu
danut 69-71
17 Dec 2013, 08:37
Da, este si emblema judetului Arges.
marius1978
17 Dec 2013, 15:08
@Ov, asa e, masina e dupa 1979, am vazut-o acum 1 an si ceva prin Ploiesti, are barele schimbate, e revopsita, e cam 80-81 fabricatie.
BH 59 FIF
17 Dec 2013, 18:06
Nu emblema Danut, capacul e artizanal. Doar tu mi-ai zis ca n-o avut din fabrica capac peste cutia dintre scaune. E luata tot de pe o masina din '71 care din pacate a disparut (spre supararea mea ca am mers pana in Arad s-o "golesc" de piese doar sa constat ca e taiata si topita de cateva zile). Ultima oara cand am fost pe-acolo nu eram proprietar de 1300 asa ca am cules cate una-alta doar sa nu ramana acolo dar mai avea multe chestii bune pe ea.
covi
17 Dec 2013, 22:26
Cateva poze din octombrie..acum este inconjurata de zapada..
danut 69-71
17 Dec 2013, 23:15
QUOTE(BH 59 FIF @ 17 Dec 2013, 20:06)
Nu emblema Danut, capacul e artizanal.
Scuze, am crezut ca ai facut referire la emblema.
N-am vazut asa capac in viata mea, se vede ca este ceva in house.
QUOTE(covi @ 18 Dec 2013, 00:26)
Cateva poze din octombrie..acum este inconjurata de zapada..
Frumoasa-i masinuta asta a ta , te invidiez...cat de frumos se impacheteaza toata fatza.
Asa-i cand te uiti in curtea vecinului. macar sunt sincer...Felicitari.
covi
18 Dec 2013, 00:01
"Maestre" , multumesc
remusro
18 Dec 2013, 00:47
Covi, e dementiala masina. Prezinta atat personalitate cat si finete deopotriva.
covi
18 Dec 2013, 20:42
Remusro, acolo in Anglia intr-un garaj se afla un R12 la care ma uit de fiecare data cu mare placere si-l admir...
remusro
18 Dec 2013, 22:36
Multumesc Covi, esti prea amabil. Sper sa ne vedem la Brasov!
covi
18 Dec 2013, 22:54
Sper sa ajung..
danut 69-71
19 Dec 2013, 00:31
Ai sa ajungi, Brasovul nu-i in Spania.
roby_1300_rap
19 Dec 2013, 20:32
Oare o fi original de renault triunghiul ???? [attachmentid=1627923571]
Daca Dacia 1300 Break s-a fabricat in Romania in 1973, in Franta cred ca din 72...n-am nici o certitudine totusi, nu stiu ce zic statisticile lor. In anunt scrie 71, poate sa fie adevarat sau eronat.
deceneu32
20 Dec 2013, 00:30
Renault 12 Break(1289 cmc-54 CP/40 KW)s-a produs intre 10.1970-08.1973 sub codul R 1171.Incepand din 09.1973 acesta a purtat codul R 1330 si s-a produs pana in 08.1980.Pentru phase 2(1976-1980) acest break a fost comercializat sub numele Renault 12 TN
Renault 12 Break TS(1289 cmc-60CP/44 KW),codificat R 1337,a fost fabricat intre 08.1973-08.1980
Renault 12 Break(1397 cmc-CV manuala si automata),codificat R 1338-nu am date cu privire la perioada de fabricatie
Renault 12 Break ''SOCIETE''(1289 cmc,50 CP/37 KW),codificat R 2360,a fost un van cu trei usi(2+hayon),fabricat intre 07.75-04.1980
Renault 12 Break US(R 1331):1971-1974
danut 69-71
20 Dec 2013, 09:29
Din 73 au contiunuat romanii sa fabrice acest model. In schimb la noi au inceput fabricarea break-ului, atribuind aceeasi serie de sasiu ca la Dacia 1300.
deceneu32
20 Dec 2013, 10:18
Cum aceeasi serie de sasiu? Presupun ca au inceput in 1973 sa le numere de la 0001.Distinctia o facea codul marcat pe placuta:R 1330.
Sincer,n-am mai vazut pe strada un break 1300 de mai bine de zece ani.As fi curios sa posteze cineva o fotografie cu placutele de identificare ale unui break.Daca o mai fi vreunul...
harby ;))
20 Dec 2013, 10:48
QUOTE(deceneu32 @ 20 Dec 2013, 10:18)
Cum aceeasi serie de sasiu? Presupun ca au inceput in 1973 sa le numere de la 0001.Distinctia o facea codul marcat pe placuta:R 1330.
Sincer,n-am mai vazut pe strada un break 1300 de mai bine de zece ani.As fi curios sa posteze cineva o fotografie cu placutele de identificare ale unui break.Daca o mai fi vreunul...
Multumesc pentru lamurire ! Am eu un Break 1300 in Pitesti ,dar e muncit ..
sorin105
20 Dec 2013, 14:53
)+20 Dec 2013, 11:48-->
QUOTE(harby ) @ 20 Dec 2013, 11:48)
Multumesc pentru lamurire ! Am eu un Break 1300 in Pitesti ,dar e muncit ..
Ce fotogenic este Claudiu ''alias'' Daciotul
danut 69-71
20 Dec 2013, 16:08
QUOTE(deceneu32 @ 20 Dec 2013, 12:18)
Cum aceeasi serie de sasiu? Presupun ca au inceput in 1973 sa le numere de la 0001.Distinctia o facea codul marcat pe placuta:R 1330.
Diferentierea se poate face chiar foarte simplu...Dacia 1300 Berlina tip 1170 si Dacia 1300 Break tip 1171, cine a intampinat probleme de acest gen la inmatriculare poate confirma.
Programul care este implemntat la serv. inmatriculari, nu poate face acesta distinctie...personal am patit-o cu 16 DAN, SS 5210 care se dubla cu un break de la DJ, una din 71 alta din 73, doar in Romania se poate intampla asa ceva.
Oricum si in arhiva fabricii e o "Varza Totala".
cata50
20 Dec 2013, 19:09
Am pus pozele anul trecut, le mai pun odata. Masina inca circula. Singura diferenta in prezent este lipsa tampoanelor de pe spate.
daniel93
20 Dec 2013, 19:56
)+20 Dec 2013, 10:48-->
QUOTE(harby ) @ 20 Dec 2013, 10:48)
Am eu un Break 1300 in Pitesti ,dar e muncit ..
Daca era "frantuza", era de mult autogenata cu conex si atestata.. Ce ne trebuie breackuri? Frantuzoaice ne trebuie, alea-s rare, si merita salvate, indiferent de stare
tavi_dacia1100
20 Dec 2013, 20:58
QUOTE(daniel93 @ 20 Dec 2013, 20:56)
Daca era "frantuza", era de mult autogenata cu conex si atestata.. Ce ne trebuie breackuri? Frantuzoaice ne trebuie, alea-s rare, si merita salvate, indiferent de stare
Din nou? [attachmentid=1627923752]
daniel93
20 Dec 2013, 21:09
QUOTE(tavi_dacia1100 @ 20 Dec 2013, 20:58)
Din nou? [attachmentid=1627923752]
Semi-frantuza am, dupa break-uri sunt mort, dupa <'72 deloc.
deceneu32
20 Dec 2013, 22:21
QUOTE(danut 69-71 @ 20 Dec 2013, 16:08)
Diferentierea se poate face chiar foarte simplu...Dacia 1300 Berlina tip 1170 si Dacia 1300 Break tip 1171, cine a intampinat probleme de acest gen la inmatriculare poate confirma.
Asa este,cum spui tu,diferentierea se face dupa coduri:R 1170 pentru berlina si R1130 pentru break. ATENTIE:nu exista Dacia 1300 break codificata R1171.Codul acesta este numai pentru Renault 12(10.1970-08.1973).Dacia break a aparut mai tarziu,dupa 01.09.1973 si n-a cunoscut decat codul R 1330.
Cred ca este o gluma proasta,cu folie pe scaune,ar fi prea frumos daca ar fi adevarat
deceneu32
20 Dec 2013, 23:48
Mesajul suna cam asa: Vand Dacia 1300 din 1969 culoare verde, vopseaua originala inclusiv cauciucurile, din 1981 a stat in garaj neumblata, de 1 luna este inmatriculata. Este din 1969 nu din 1970 este cu claxonul sub aripa, scaunele inca au folia de plastic pe ele. Pret 1200 de euro
Neumblata din 1981,folie pe scaune,inmatriculata in noiembrie....
remusro
20 Dec 2013, 23:58
La 10,000 km intr-adevar ar trebui sa aiba cauciucurile originale...
Ar fi o treaba sa fie pe bune anuntul.
sorin105
20 Dec 2013, 23:59
QUOTE(deceneu32 @ 21 Dec 2013, 00:48)
Mesajul suna cam asa: Vand Dacia 1300 din 1969 culoare verde, vopseaua originala inclusiv cauciucurile, din 1981 a stat in garaj neumblata, de 1 luna este inmatriculata. Este din 1969 nu din 1970 este cu claxonul sub aripa, scaunele inca au folia de plastic pe ele. Pret 1200 de euro
Neumblata din 1981,folie pe scaune,inmatriculata in noiembrie....
Pentru cele precizate de proprietar pretul mi se pare mic,numai taxa de poluare este 400 si ceva de euro si el cere 1200 cu toate piese originale,imi suna cam vag,parca prevad ca maine de dimineata o sa sune ''lumea'' in ''disperare'',care este seria de sasiu si multe detalii specifice anului 1969
remusro
21 Dec 2013, 00:02
Apropos, ca tot suntem la recensaminte, stie cineva cate Dacii din 69 sunt stiute in existenta in acest moment?
sorin105
21 Dec 2013, 00:08
Parca ''rasare'' 00003
remusro
21 Dec 2013, 00:10
Da, bine zici Sorine. Nu m-ar deranja nici un 04. De fapt, orice pana la 10 ar fi incredibil…
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.