Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
Laurentziu83
Eu mai aveam putin si faceam un prieten sa vomite in spate, cand l-am plimbat pe serpentinele de la Durau, in forta.

Intr-adevar, acceleratia electrica de la benzinar da impresia de masina lenesa (comparativ cu dieselurile sau cu modelele cu acceleratie prin cablu), dar odata ajuns sus in ture e un deliciu motorul asta. Nu l-as schimba niciodata pe diesel.

Inca de la drive-test, stabilitatea pe sosea si modul electric in care raspunde motorul la acceleratii m-au facut sa ignor micile defecte.
ssilviu
Tu ai Megane 3, nu Fluence.

Eu am Megane 2 1.6 și am mers cu Fluence 1.6 și confirm și eu că Fluence e mult mai leneșă. Iar asta se poate vedea din fișa tehnică, accelerația 0-100 e mai mare cu aproape 1 secundă, iar treptele mai lungi. Din ciclul, dacă nu avem 6 trepte, hai să stricăm și vechea cutie cu 5 trepte.
dj22sib
mai lenesa... si m3 si fluence. Le-am testat pe ambele, si dupa ce au fost ceva rulate, nu in prima zi, si urca destul de greu turometrul. Nu ar fi asta o problema daca ar fi un consum mai mic, dar nici asta nu se intampla. Cu toate astea, as vrea una din ele smile.gif
spy_oh_joy1389
la Serus pe centura au expus un Fluence cu kit sport. Din spate arata demential wub.gif cu eleron si bara spate schimbata si praguri si toba cromata. Din fata nu-i mare diferenta...
bebecool
Fluence urca mai greu in ture fata de m3.
Nu am condus m2 1.6 16v.
tatimeu
eu inainte de a lua m3 am facut o tura cu m3 diesel 130cp. Mi-a placut cum fuge precum si faptul ca nu se auzea mai nimic in interior (zgomot motor) si am rulat cu el pana la 130km/h. M-a tentat sa iau un diesel, dar pana la urma am luat benzinar. Intradevar la plecarile de pe loc ai senzatia ca e puturos, dar asta numai daca esti foarte grijuliu si finut cu acceleratia, in caz contrar poti sa fugi lejer de la stop, asta daca ai decuplat controlul tractiunii. (mie mi-au facut anvelopele acel zgomot placut - de liniute tongue.gif dar mi s-a inrosit si CB-ul). In concluzie pot sa spun ca nu e puturos dar na acum nu se compara cu m2.
In alta ordine de idei am fost si eu la dilar- reno si am vazut Fluence. Ce pot sa spun era unul de 85cp gri metalizat. In general mi-a placut, mu am ramas dezamagit de solutia adoptata la portbagaj, cele doua balamale-tije nu mi s-au parut disgratioase cum s-a spus aici, mi s-au parut montate aproape la extremele portbagajului, iar faptul ca (paremi-se) erau invelite in acel plastic negru nu aratau deloc "rau", cu atat mai mult ca sunt destul de late, solide iar vizual raportat la marimea - largimea portbagajului pastreaza proportiile geometrice si estetice. Ce nu mi-a placut erste faptul ca nu are acel loc decupat pentru mana (inchiderea portbagajului) precum si faptul ca trebuie sa trantesti destul de bine de el ca sa se inchida .Prin simpla lui coborare nu se inchide. In rest interiorul mai putin vitezometrul si gurile centrale de aerisire identic cu m3. O chestie care mi-a starnit un zambet dar si amaraciune vis-a-vis de angajatii de acolo era faptul ca am descoperit ridicand capota un soricel turcesc prajit si la vedere. In acel moment era un posibil cumparator de Fluence acolo si nu am vrut sa fac dilarul de rusine am asteptat sa plece ca aopi sa-i spun celui ce facea "prezentarea masini" despre fabuloasa mea descoperire. Ce credeti ca a facut? Va las pe voi sa descoperiti.
A inca o chestie ce nu mi-a placut si anume faptul ca avea insertii de inox- sau ce o fi doar pe partea de jos a geamului-portierei nu si in partea de sus, ceea ce iu dadea un aspect de neterminat dupa mine, si faptul ca , tot o impresie personala culoare deschisa nu o prinde , aveam senzatia ca e mult prea lunga si parca prea ingusta, parca ai intins un elastic. In schimb spatele , partea laterala spate mi-au placut, precum si stopurile alungite pe lateral. Nu mi-a mai placut inelele cromate de la proiectoarele de ceata parca prea copiate de la Peugeot 307 (nu mi-au placut niciodata).
Furyous
Ce-a facut? A inchis capota? mellow.gif
Vitezometrul...unora nu le place digital, prefera clasic, altii invers, mie mi-ar fi placut digital, dar asta e.
tatimeu
nu, s-a imbracat si a plecat cu un tip, cu o masina (nu de test). M-a lasat singur cu femeia de serviciu. Am stat si m-am uitat pe aici pe acolo inca o juma de ora. Sper ca a mers sa caute niscai manusi sa culeaga bietul soricel.
Ce m-a enervat sau ma enerveaza acum e faptul ca absolut toate masinile erau murdare - pragurile aveau urme (imense) ne noroi pe ele, interiorul (nu aveau presuri) era plin de urme de noroi, praf etc. Ce sa-i faci asta-i omul care lucreaza de sila nu din placere.
bebecool
sad.gif Mor pe dilarii astia.
Daca e vreun loc liber ca dealer, ma ofer voluntar si promit ca voi face discount de 99% la cei de pe forum. biggrin.gif

In alta oridine de idei, era frumos sa te scuzi, ca dealer.
Ambalajul, adica masinile, trebuiesc ingrjite, sa fie cochete.
Cui sa-i ceri asta?
Unui dealer care nu se ridica de pe scaun?
Unuia care vine la tine si iti spune Buna-ziua, dar de La revedere si o zi buna a uitat...fie ca cumperi sau nu!
tatimeu
asta cam asa este, cel putin la cel despre care am povestit. Cand am cumparat clio III nu stiu cum a fost dilarul caci masina mi-a venit pe platforma acasa (am achizitionat-o de la un reprezentant dacia), dar dupa o saptamana am fost cu el la dilarul (hai ca il spun - Sibiu) si cu ce credeti ca m-a intanpinat? De ce nu mergeti dumneavoastra la Mures ca vad ca de acolo ati luat masina? ohmy.gif
Stiti de ce nationalitate e directorul reprezentantei Reno? - franceza. Stiti de unde e livrata masina? direct din curte banuiesc caci nu am vazut sa aiba camera de livrare. Cand am aflat (la inceput) ca directorul e francez am zis ca reprezentanta asta e beton doar e un francez pasionat si iubitor de reno daca a venit tocmai in centrul tarii noastre mult iubite. Mama ce m-am inselat.
dannypapai
Ieri mi-am ridicat Fluence-ul, asa ca s-ar putea sa fie ultima data cand mai scriu la rubrica Clio. Este Expression pe benzina, 110 CP, cu clima, senzori parcare, alarma etc etc. Ce sa va spun, este mirific. Are o linie extraordinara, e fascinanta, un bot de rechin ce se repede asupra prazii, interior catifelat, volanul imbracat in cea mai fina piele, cand il mangai este ca o femeie proaspat epilata, are bordul cu dealuri si vai, de parca ai privi din fata o femeie (o masina, doua masini, deci feminin), cel mai fin material textil care e superior matasii chinezesti, cand te urci in ea parca te inconjoara cu cea mai mare dragoste si promisiunea ca-ti va fi mereu devotata si alaturi de tine la bine si la greu. Este sublima, minunata si unul din cele mai frumoase cadouri care mi le-am putut face de ziua mea, care zi a fost pe 10 martie. Sunt pur si simplu indragostit de ea si aici nu exagerez absolut deloc.
Trecand la partea practica a lucrurilor, mi-a fost livrata cu 70 km. efectuati si computerul arata un consum mediu de 17 l/100 km. O sa scada sau ar fi mai bine sa resetez computerul si sa ia totul de la zero? Cu multumiri si va doresc sa aveti parte numai de momente placute cu masinuta voastra
Hack
QUOTE(tatimeu @ 11 Mar 2010, 08:57)
Stiti de ce nationalitate e directorul reprezentantei Reno? - franceza.
*


Ala e o javra ordinara, eu nu cred ca e francez, cred ca e tigan mad.gif .

"un bot de rechin ce se repede asupra prazii, interior catifelat, volanul imbracat in cea mai fina piele, cand il mangai este ca o femeie proaspat epilata, are bordul cu dealuri si vai, de parca ai privi din fata o femeie (o masina, doua masini, deci feminin)"

Tu ce faci cu masina aia? blink.gif O conduci sau o ****? radmasa.gif
megane1
@dannypapai 70 km rulati nu-s cam multi? tongue.gif mie mi-au dat-o cu doar 6 .. iti doresc o relatie de durata ,pasionala si fara"scantei" !
B-07-UWA
Deja ai inceput sa fabulezi, foarte multi km 70. A mea a venit cu 5 km.
dannypapai
QUOTE(B-07-UWA @ 12 Mar 2010, 10:34)
Deja ai inceput sa fabulezi, foarte multi km 70. A mea a venit cu 5 km.
*





Nu fabulez si nu exagerez cu nimic, chiar mi-a venit cu 70 km. efectuati. Ce interes aveam sa mint? Voi spuneti-mi mai bine ceva de consum, computerul imi arata 17 l/100 km. O sa scada sau e mai bine sa-l resetez?
Furyous
Va scadea, poti sa il resetezi...oricum nu are nici o relevanta in primele mii de km.
Laurentziu83
QUOTE(megane1 @ 12 Mar 2010, 10:16)
@dannypapai 70 km rulati nu-s cam multi?  tongue.gif mie mi-au dat-o cu doar 6 .. iti doresc o relatie de durata ,pasionala si fara"scantei" !
*


In 2002 mi-a fost livrat Matizul cu 250 de km in bord, facuti pe Constanta-Galati (cu maxim 140 cred tongue.gif). Acum are mai bine de 7 ani, 100 de mii de km si nu pare sa se resimta in privinta acelor kilometri.

Cat despre consumul din bord, poti sa-l resetezi, oricum o sa scada. O masina poate indica si 100litri/100 de km daca resetezi CB-ul, o lasi pornita cateva ore si faci doar 2-3 metri cu ea. Daca incepi sa mergi, va scadea vertiginos consumul.
ionutm82
QUOTE(dannypapai @ 12 Mar 2010, 08:52)
Ieri mi-am ridicat Fluence-ul, asa ca s-ar putea sa fie ultima data cand mai scriu la rubrica Clio. Este Expression pe benzina, 110 CP, cu clima, senzori parcare, alarma etc etc. Ce sa va spun, este mirific. Are o linie extraordinara, e fascinanta, un bot de rechin ce se repede asupra prazii, interior catifelat, volanul imbracat in cea mai fina piele, cand il mangai este ca o femeie proaspat epilata, are bordul cu dealuri si vai, de parca ai privi din fata o femeie (o masina, doua masini, deci feminin), cel mai fin material textil care e superior matasii chinezesti, cand te urci in ea parca te inconjoara cu cea mai mare dragoste si promisiunea ca-ti va fi mereu devotata si alaturi de tine la bine si la greu. Este sublima, minunata si unul din cele mai frumoase cadouri care mi le-am putut face de ziua mea, care zi a fost pe 10 martie. Sunt pur si simplu indragostit de ea si aici nu exagerez absolut deloc.
Trecand la partea practica a lucrurilor, mi-a fost livrata cu 70 km. efectuati si computerul arata un consum mediu de 17 l/100 km. O sa scada sau ar fi mai bine sa resetez computerul si sa ia totul de la zero? Cu multumiri si va doresc sa aveti parte numai de momente placute cu masinuta voastra
*


radmasa.gif
Ai grija sa nu te scapi pe materialul textil superior matasii chinezesti smile.gif . Si daca zici ca are deja 70 km inseamna ca a "rodat-o" altul inaintea ta laugh.gif .

In alta ordine de idei, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
mariusd4
Votez si eu pentru Fluence, e super masina din punctul meu de vedere !
mariusd4
Si mie mi-a fost livrat loganul cu 7 km, acum astept sa vad Fluence-ul cu cat va veni ...
cata_lag2.2
QUOTE(Fluence @ 13 Feb 2010, 21:48)
...pe fiecare scaun cate o pata de vaselina, pe fiecare portiera si in spate pe langa luneta....
*



...nu cumva ai exagerat putin? smile.gif
Hack
QUOTE(mariusd4 @ 13 Mar 2010, 22:17)
Votez si eu pentru Fluence, e super masina din punctul meu de vedere !
*


Ca viitor posesor de Fluence ce era sa spui si tu rolleyes.gif ...
mariusd4
Am avut posibilitatea sa aleg intre M2-ul tau si Fluence, deci ...se vede ce am ales. M2 este un model invechit care nu se mai fabrica in prezent, iar Fluence este un model abia aparut. Imi pare rau ca nu-mi place masina ta, imi place Fluence. Daca eram Racer sigur nu alegeam Renault, daca vroiam un model scos din uz alegeam M2, eu vreau o masina de familie cu interior de bun simt, design atragator si pret rezonabil (prind oferta cu 6 rable ). Inca o data "scuze ca nu am aceleasi gusturi ca si tine"!!!
Hack
QUOTE(mariusd4 @ 15 Mar 2010, 09:24)
eu vreau o masina de familie cu interior de bun simt, design atragator si pret rezonabil
*


Din pacate pentru tine nu se mai fabrica M2(nu e scos din uz) laugh.gif si stai linistit ca ma bucur ca nu ai aceleasi gusturi ca si mine wink.gif .
M i h a i
QUOTE(mariusd4 @ 15 Mar 2010, 10:24)
1.M2 este un model invechit care nu se mai fabrica in prezent, iar Fluence este un model abia aparut.
2.Daca eram Racer sigur nu alegeam Renault
*


1.Ai ales doar o alta forma...atat...solutia tehnica iti pare departe de m2?ceva nou?inovatie...nici gand.... aceeasi marie cu alta palarie....singurul avantaj este ca nu mai ai o masina ''comuna''...momentan wink.gif eh..las ca este bine pt ei..primele masini sunt cobaii celor din service...sper sa nu ai probleme..dar nu bag mana in foc ..avand in vedere ca zilele trecute am vazut cateva m3 in service...cu probleme..logic...si mecanicii se uitau unii la altii si intrebau ''cum pl...etc'' se desface asta mah? blink.gif aaaah...scoate cartea...
2. blink.gif aici ai cam dat-o in bara...
tatimeu
cel mai bine pentru toti e daca mai lasati aburelile deoparte impreuna cu acreala asta care de la o vreme tot persista aici pe forum. "Am vazut cateva M3 in service. Care cateva? caci eu de 8 luni de cand am masinuta nu am vazut pe drumurile patriei decat 3 printre care unul in doua usi. Ar fii cazul sa mai lasam deoparte placa cu masina noua abia aparuta cine stiie ce surprize neplacute ne asteapta (toate pica una dupa alta etc). La fel ati spus si de clio III si de Laguna III si s-a dovedit ca pana acum nu au aparut problemele asa de numeroase pe care oracolul din voi tot incearca sa le introduca cu sila in capul noilor posesori de reno.
O zi buna tuturor
M i h a i
chill out man..ca iti pica fulia..Da am vazut M3 in service...3 erau...unu cu nu stiu ce prob la clima(nu pornea) ..altul cu '''relanti galopant'' si altul care avea zgomote suspecte la viraje..Fluiensss inca nu am vazut in service...nici pe strada....Apropos...Exista posesori de reno si posesori de Fluiens...alta categorie...categorie pe care tu o reprezinti prin posturile tale...asadar nimic rau nu?ai posturi bune..la obiect...am spus ceva rau?
mariusd4
Fratilor, ce nu intelegeti voi este ca gusturile sunt diferite, la fel si parerile, aveti o problema ca mie nu-mi place M2 mai mult decat Fluence ? Calmati-va oameni buni !!!
Mihai "chill out man" si eu am vazut destule "nemtoaice" si renault-uri in service. Sa stii ca am logan nou si nu am fost in service decat la revizie, si in aproape 3 ani nu am schimbat nimic, nu are nici o problema.

OFF : Sa stii ca am vazut si multe accidente de masini !!! Inseamna ca trebuie sa-mi fie frica sa conduc ?
ncristi
Io daca numar toate meganele 3 pe care le-am vazut pana acu si nu cred ca se fac mai mult de 5 smile.gif ...si stau in B...

Are dreptate tatimeu...din ce in ce mai multa gargara pe forumu asta. Inainte era extrem de util si obiectiv acum s-a transformat intr-un fel de softpedia unde fiecare-si da cu parerea da mereu pe langa....
tatimeu
QUOTE(M i h a i @ 15 Mar 2010, 10:37)
chill out man..ca iti pica fulia..Da am vazut M3 in service...3 erau...unu cu nu stiu ce prob la clima(nu pornea) ..altul cu '''relanti galopant''  si altul care avea zgomote suspecte la viraje..Fluiensss inca nu am vazut in service...nici pe strada....Apropos...Exista posesori de reno si posesori de Fluiens...alta categorie...categorie pe care tu o reprezinti prin posturile tale...asadar nimic rau nu?ai posturi bune..la obiect...am spus ceva rau?
*



daca respectivii proprietari , cu mici exceptii sunt capsomani ca si mine atunci da masinutele erau cu probleme, sau ele stimabilele nu aveau probleme ci soferii aveau probleme. Si eu am fost in service cu ea sa-mi regleze faza scurta. Raspunsul astora - domnule luminile sunt reglate asa cum trebuie, dar eu nu si nu nu sunt reglate bat prost, nu lumineaza etc. Pune omul masina pe stand si la final vine si imi spune: Domnule farurile sunt reglate exact cum trebuie, dar am inteles ca totusi ati insistat sa le ridicam putintel. Eu am facut cum s-a solicitat, dar o sa primiti injuraturi si flesuri. Eu nu si nu totul o sa fie ok. Si uite ca vine prima seara dupa operatiune si eu incantat, mama ce bine bate faza scurta, dar primul coparticipant la trafic din "fata" incepe si da fles. Ce dracu cauta copoii noapte pe drum. Urmeaza al doilea, al treilea si nici urma de copoi. Din 50km parcursi tot al doilea ma saluta prieteneste.
E masina mea asa de prost facuta sau sunt eu capsoman?

Concluzia o trageti voi, caci eu mi-am dat cu zama ca sunt ceva mai prostalau decat soferul obijnuit pentru o masina obijnuita.
ssilviu
QUOTE(ncristi @ 15 Mar 2010, 11:49)
Are dreptate tatimeu...din ce in ce mai multa gargara pe forumu asta. Inainte era extrem de util si obiectiv acum s-a transformat intr-un fel de softpedia unde fiecare-si da cu parerea da mereu pe langa....
*



Așa este. Înainte mașinile Renault nu erau așa de accesibile, și le cumpărau doar cei care știau ce doresc de la ele și ce așteptări trebuie să aibă. Acum însă, nivelul a scăzut destul de mult din păcate. Și a început vizibil cu versiunea Manager. Iar cum se continuă cu Megane 3 și Fluence.
ncristi
Da...megane III este foarte accesibil....15000E o echipare decenta...ieftin...
ssilviu
Accesibilitatea e dată de două chestii în principal: prețul și puterea de cumpărare. Ghici ce s-a modificat în ultimii ani.
mariusd4
Fluence-ul la 14.100 este chiar accesibil ?!!
M i h a i
QUOTE(ssilviu @ 15 Mar 2010, 13:29)
Înainte mașinile Renault nu era așa de accesibile, și le cumpărau doar cei care știau ce doresc de la ele și ce așteptări trebuie să aibă.  Acum însă, nivelul a scăzut destul de mult din păcate. Și a început vizibil cu versiunea Manager. Iar cum se continuă cu Megane 3 și Fluence.
*


Foarte Corect up.gif ...
ncristi
Cea mai mare prostie pe care am auzit-o. Acum cateva spatamni am fost sa incerc sa dau meganu
si sa iau un M3 - break...am ajuns instanta la aproape 18000E...nu stiu voua dar mie numai accesibil nu mi se pare....

Din ce-mi amintesc eu am dat in 2004 13500E pe actulaul megane...si are tot mai putin "pielea" (a se citi mushama) de la privilej .. nu am luat-o la sfatul unui prieten care lucra acolo.

PS
Nu mai aruncati vorbe de dragu de a face o oarshce conversatie...este ridicol.

stanyc2003
Nu inteleg un lucru! comparam masini de generatii diferite!
din punctul meu de vedere...sigur Fluence-ul are ceva peste M2 Sedan!
Chiar daca e din punct de vedere al designului sau al dotarilor, sau al finisarilor!
Asa s-a spus si despre Megane 2 (si Sedan si HB)! asta pana au aparut mai multe pe strazi si lumea s-a obisnui du designul lor!
Cum putem sa spunem ca e mai praf ca un M2, atata timp cat sunt doar cateva si au si km putini!
Eu zic ca la anul vom discuta altfel si lucrurile vor sta altfel! Abia atunci spui daca are sau nu probleme!

Parerea mea!

Eu, in momentul de fata, sunt intr-o mare dilema: sa imi iau M3 (adica Megane generatie 2010 made in turcia) sau Fluence (tot made in Turcia)
Am avut un M2 Sedan si, una peste alta...am fost multumit de masina!
Aratati-mi mie, ce masina nu are probleme cu bucsaraia prin gropile din Bucuresti? sau ce masina nu scartaie?
Astept sa imi spuneti care este acea masina?!

Zi buna
Furyous
O iei pe aia care iti place mai mult. Mie Megane mi se pare mai frumos, dar daca vrei sedan... O departajare ar fii ca Fluence e mai ieftin cu ofertele de acum.

LE: Sau, mai bine, cum zice b76bgaarh, daca portofelul coopereaza.
b76bgaarh
ce nu intelegeti voi este ca de fapt.. panarama asta de fluence/ megane 2010 este un fel de facelift la meganul II, ar fi bine sa fie asa dar este platforma de low cost.... ca ei o vand la un pret nesimtit de mare este partea a doua...

colegu stanyc... iti recomand sa iei megane 3 brak facut pe platforma de megane 3 nu panamramele astea....
stanyc2003
maine ajung la una din reprezentantele din Bucuresti! o sa vad ce si cum! nu prea sunt genul care sa se ia dupa cei care vorbesc doar din teorie! sincer, nu inteleg de ce credeti/spuneti/sustineti ca Fluence sau Megane 2010 fabricate in Turcia ar fi net inferioare celor fabricate in Spania!
Nu ma refer la detalii de design! Ma refer la fiabilitate!
Daca luam in calcul M2...si cele din Franta(varianta HB) si cele din Turcia (modelul Sedan) ....au avut aceleasi probleme/simptome! Si anume...injectoare (la 1.5 dci), ambreiaj (la 1.6 benzina) si multe altele!
Daca sustinem ca ce e fabricat in Turcia, nu este de calitate...cred ca ar trebui sa venim cu argumente pertinente!
Astept sa citesc si acele raspunsuri pertinente!:)

seara buna la toata lumea!

P.S.: a nu se intelege ca tin sau nu cu masinile fabricate in Turcia in detrimentul celor fabricate in Franta/Spania
ncristi
De unde dumnezeu sti voi ca platforma fluence este o "panarama" ?

Eu am facut drive test si mi-a placut foarte mult fluence cu motorul 1.5 si 105hp....as putea spune ca este una in cele mai confortabile si placute masini din clasa ei.

Pentru cei care au mers cu fluence explicati-mi si mie ce nu v-a placut la masina asta?...luminati-ma si pe mine ca io nu am bagat de sema nici lufturile nici materialele proaste nici greierasii...am observat doar ca au disparut rotitele de la aeratoare...

Pentru colegii ci simtzuri atat de fine enumerati (-) fluence....si nu incepeti cu sistemul de inchidere al portbagajului ca este ridicol. Este deranjant daca incerci sa conduci de acolo.

Ca sa incep eu - lipsa spatiilor de depozitare.
b76bgaarh
colegu stanyc...renault a repetat experienta clio II clio symbol..

acolo au avut 2 masini facute pe aceeasi platforma clio II symbolu vechi

dupa aia au venit cu clio III - o platforma noua dar symbolul nu a mai fost pe platforma de clio III ci pe o platforma veche cica imbunatatita...

aici au facut acelasi lucru cu renault 3 si fluence...doar ca au mers un pic si mai departe... au inlocuit meganul 3 cu fluence hatch..

de fapt in tarile bananiere cum e romania nu aduc platforma de megane 3 decat pe coupe si pe break de ce crezi ca au scos numele de megane 3 din denumire.. ca sa nu poata fi dati in judecata pt reclama mincinoasa...

vreti sa intelegeti bine...sunt bani vostri e treba voastra...

ps si loganu este o masina f fiabila si f buna pt ce ofera....
stanyc2003
eu astept sa apara ale minusuri...gen...de ce e platforma M3(turcia) si Fluence proasta....sau lucruri de genul asta! Astea cred ca sunt de ajutor in a ghida un om daca sa isi cumpere sau nu acest model de Reno...
de ex, eu la M2 am avut spatii de depozitare in usi si in podeaua masinii...aveti cuvantul meu ca nu le-am folosit deloc, asa ca...
Furyous
Nu vorbesc chiar din teorie. Am comandat un Fluence, dar asta nu inseamna ca nu imi placea mai mult Megane-ul, doar ca Fluence imi permiteam. La reprezentanta doar printr-o minune te vei lamuri, pentru ca nu stie nimeni ce sa iti zica, mai rau te incurca, pentru ca nu sunt deloc informati. Pentru ei singurele diferente intre masinile fabricate acolo si acolo tin de dotari, asta spunandu-le tuturor.

LE: Eu nu vad nici la Coupe nici la Sport Tourer scris Generatie 2010.
stanyc2003
din cate am vazut si pt Megane coupe...tot generatie 2010 scrie...ala e facut in alte parti? nu e tot turcia?
sau cum?

15 Mar 2010, 23:19:
onteresant topicul asta...totusi mi se pare ca disctutia despre Fluence devine chiar o disputa! si asta nu e ok
am impresia ca e o discutie gen....Loganul e o masina praf...si toti romanii au Logan! cam asa tinde sa devina discutia asta!
ma insel?
mariusd4
S-o credeti voi ca un concern precum Renault isi permite sa dea gres cu o masina, va grabiti sa catalogati un produs ca fiind prost fara cunostinta de cauza. A testat-o cineva intens si nu a fost multumit ? Sa fim seriosi, daca in 10 min de test drive iti dai seama de o masina pe care nu ai mai condus-o in vita ta, atunci no comment.


15 Mar 2010, 22:35:
Inca ceva si nu mai scriu pe topicul asta : Numai un idiot si-ar dori un regres in perioada de varf" !!! In rest sa auzim de bine si sa va bucurati de masinile voastre.
Modus
QUOTE(stanyc2003 @ 15 Mar 2010, 21:41)
maine ajung la una din reprezentantele din Bucuresti! o sa vad ce si cum! nu prea sunt genul care sa se ia dupa cei care vorbesc doar din teorie! sincer, nu inteleg de ce credeti/spuneti/sustineti ca Fluence sau Megane 2010 fabricate in Turcia ar fi net inferioare celor fabricate in Spania!
Nu ma refer la detalii de design! Ma refer la fiabilitate!
Daca luam in calcul M2...si cele din Franta(varianta HB) si cele din Turcia (modelul Sedan) ....au avut aceleasi probleme/simptome! Si anume...injectoare  (la 1.5 dci), ambreiaj (la 1.6 benzina) si multe altele!
Daca sustinem ca ce e fabricat in Turcia, nu este de calitate...cred ca ar trebui sa venim cu argumente pertinente!
Astept sa citesc si acele raspunsuri pertinente!:)

seara buna la toata lumea!

P.S.: a nu se intelege ca tin sau nu cu masinile fabricate in Turcia in detrimentul celor fabricate in Franta/Spania
*



Masinile Renault fabricate in Turcia nu sunt cu nimic mai prejos celor fabricate in Spania sau Franta. Fiabilitatea e aceeasi!
tatimeu
Eu astept inca explicatiile cu privire la diferentele dintre cele doua punti , pardon patru expuse cu doua pagini inainte. Din cate am inteles eu sunt puntile (fata-spate) megane 3 su fluence. Daca se poate aceleasi desene cu explicatiile de rigoare si pentru puntile fata-spate megane II.
Ce spuneti se poate sau astept pana se inchide forumul?
Avani
QUOTE(mariusd4 @ 15 Mar 2010, 22:29)
[...]
Numai un idiot si-ar dori un regres in perioada de varf" !
*


E recesiune, in varf se gasesc low-costuri. Stii care e logica unui low-cost ?!

Fluence-ul o sa se vanda doar daca fac reduceri masive. Daca dau cadou taxa de poluare si mai scad si din pretul final 1500 E minim. Mi se pare putin jenant sa dotezi in 2010 noi modelele cu E4, iar aici ii includ pe toti producatorii de masini si nu doar pe cei de la Renault. Fiabilitatea la Fluence poate fi data de componentele in comun pe care le intalnim si la M2. Personal daca as fi interesat de achizitia unei noi masini si as avea bugetul de cca 13.500 EUR, in niciun caz nu as da banii astia pe Fluence.

Eu m-am lamurit cat de fiabile sunt masinile astea frantuzesti. Nu are rost sa insir cate defecte am intalnit la masina mea toate fiind din cauze ba de proiectare (fulie defazoare, banda airbag) ba de fabricare (macara geam).

Deasemenea, va spun ca multe fluence-uri cu probleme nu o sa gasim. Dar nu pentru ca este fluenceul o masina fiabila, ci pt ca nu o sa aiba nici jumatate din succesul pe care l-a avut M2.
Modus
QUOTE(Avani @ 16 Mar 2010, 08:43)
Eu m-am lamurit cat de fiabile sunt masinile astea frantuzesti.
*



Sa inteleg ca iti vei schimba masina in curand?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.