Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
adytym
bine spus, la banii astia
daca chiar vrei dai un ban si stai mai in fata, eu cred ca si daca ar fii pe gratis tot ar fii ceva de comentat
aphophis
QUOTE(mariusd4 @ 17 May 2010, 22:07)
"Proprietarilor de Fluence" nu le-a placut design-ul M2-ului, cred ca asta este considerentul ca si in cazul meu. La vremea mea inca se mai zbatea M2 Manager, care era si mai ieftin decat Fluence. Avantajul este ca Fluence  (sau ex M2, varianta mai slaba in viziunea unora) abia s-a lansat, M2 nu se mai fabrica, eu unul nu as cumpara o masina "scoasa din uz". Chiar daca acceptati sau nu locul M2 a fost luat de Fluence, nu zic ca M2 este o masina proasta, doar ca este un model invechit. Ex Astra classic, skoda octavia 1..... Stima
*


pacat ca nu au lasat un megane 2 classic, ca cei de la opel sau skoda. S-ar fi vandut zic eu bine (mai ales ca m2 sedan si acum arata bine, desi are ceva ani in spate). Bine, imi cam inchipui de ce nu vom avea renault megane 2 clasic, pentru ca cel mai probabil il vom avea sub brandul dacia biggrin.gif
ssilviu
Megane 2 e prea scump să fie făcut Dacia. Mai degrabă un Fluence cu siglă Dacia. Fluence respectă mult mai bine criteriile de reducere a costurilor necesare la Dacia.
stanyc2003
@ssilviu: vad ca ai un Megane 2....daca aveai vreo super masina cu super finisaje si materiale si motorizari folosite....chiar eram in stare sa cred ceea ce spui....dar cand vad ca ai tot Renault....imi vine sa rad!

@restu lumii: Fratilor, unii sunt foarte incrancenati! Serios acum!
Am inteles ca nu va place Fluence. Asa si cu Loganul...toti injura Loganul, si tot aia isi cumpara! Treziti-va! Cred ca sunt lucruri mult mai importante pe lumea asta! Uneori imi e greata de ceea ce vad ca debiteaza unii! Imi pare rau ca sunt persoane care posteaza numai tampenii pe forumul asta! Pacat de baietii (si fetele) care posteaza si scriu lucruri pertinente!
Mi-am luat Fluence! OK, nu va place, este treaba voastra! Mi-am luat o masina low cost (cum ziceti voi), nu am zis ca mi-am luat avion! Am avut Megane 2 si stiu si ce inseamna Megane 2 cu partile lui bune dar si cu ,,bubele,, lui!
Vin caldurile...beti o bere, racoritiva si poate o sa va mai linistiti!
Stau si citesc tot acest topic...nu cred ca voi gasi 10-20 de postari cu pareri pro sau contra care sa fie pertinente si bune de luat in seama!
Dar asta e...fiecare este liber sa gandeasca/scrie/debiteze cat vrea, ce vrea si cat poate!
Sa auzim de bine! Drumuri lungi si fara peripetii!
Bafta
aphophis
revenind.. incep sa vad tot mai multe fluence-uri pe strada. Am vazut cu numere rosii pe urmatoarele culori alb, bej si negru. Parca pe negru si alb arata cel mai bine. Din spate si lateral masina e faina, pacat de partea frontala tongue.gif
MMM
De prin forumuri:

Solenza...un esec...ce reusita era Supernova;
Logan...un esec...ce reusita era Solenza...

Golf 5...un esec...ce reusit era Golf 4...
Golf 6...un esec...ce reusit era Golf 5...

Fluence...un esec...ce reusit era M2 Sedan
Megane 2010...doar o carcasa de Megane 3

Altii, prin tari mai evoluate isi cumpara masini sa se foloseasca de ele; cine isi permite si vrea X5, cumpara X5; daca nu cumpara ceea ce isi permite si foloseste scopului propus.

In afara de critici fara substanta, vad foarte putine reprosuri pertinente aduse in acest topic; pana la urma, daca iti place si iti trebuie o cumperi.

Daca nu, atunci nu si gata! Sa nu criticam doar de dragul de a critica!

Poate ca ar trebui sa ne vindecam de sindromul persoanei atotstiutoare!
cata_lag2.2
Consider raportul pret/calitate ca fiind unul corect insa care lasa loc carcotasilor sa comenteze. Daca ai pretentii mai mari cauti in alta parte dar la cu totul alte preturi.
Despre fiabilitate (parca asta este rolul principal al subiectului) sunt din ce in ce mai multi cei care vor avea ce scrie pe propria piele. Chiar sa fie F. o masina la care singurele lucruri de semnalat sa fie barile din portbagaj, manerele nu stiu cum, rotita de la aeratoarele centrale sau mai stiu eu ce nazbatii?
bebecool
Nu e cea mai rapida, nici cea mai frumoasa dar nici cea mai urata, nu este cea mai ieftina dar nici cea mai scumpa(low-cost), nu are motoare proaste dar nici unele noi.
In final fiecare isi cumpara ce vrea. Fie ca e virgina sau nu, acum fiecare presare ce doreste...
Intotdeauna vor fi gigi contra, ca de isi au si ei rostul lor.
Masina este noua, asteptati sa vedem cum se comporta dupa un timp.
Eu zic ca e un compromis bun,are dotari bunicele, diesel economic , dar are de de INFRUNTAT criza si concurenta(fata de megane care era lider). Preturi cam mari ce-i drept pentru diesel.
@stanyc2003- vorba ta, mai bine bem o bere
Noroc cheers.gif
pleosc_gt
Am facut si eu test drive cu un Fluence, cu motrul de 1.6 benzina, mi-a placut faptul ca sta destul de bine pe drum, motorul trage decent peste 3000 de ture, daca ar fi sa-mi iau masina noua acum atunci Fluence ar putea fi o optiune smile.gif .
Avani
Abia ce-am vazut acum o oferta la Serus, 8700 EUR pe un Fluence prin programul RABLA.
Sa zicem ca pe rable ai mai da vreo 1000 EUR (maxim) deci masina ajunge sub pragul psihologic 10.000 EUR, ceea ce ma face sa cred ca in acest an, o sa vedem destule Fluence-uri pe strada. Daca aveau si E5 era chiar minunat.

La 10.000 EUR, mi se pare o masina corecta, asa cum am afirmat-o de multe ori, asta ar fi pretul corect raportat la calitate/dotari.
bogdabogda
Hau,
Am vrut sa-mi iau si eu Fluence.
Am avut inainte M2 2006 1,6 benzina E3 115 CP, facelift, fara nicio problema (bobine, fulii, amortizoare,greieri etc.) - poate am avut noroc sau poate am exploatat cum trebuie masina.
Majoritatea celor care scriu pe forum sunt copii pana in 25 ani care au sau si-ar dori o masina. Sunt genul care seara se strang la o scara de boc si discuta (fac galagie) pana noaptea tarziu. Nu le-o iau in nume de rau pentru ca la varsta lor si eu trageam de masina (Dacia) sa impresionez fetele, prietenii sau trecatorii cu scrasnet de frana, mers pe doua roti (DA), participat la raliuri etc.
Am facut drive test cu Fluence si mi-a placut - era confortabila - chiar daca nu avea un demaraj foarte bun. Ca masina de familie este OK si parerea mea este ca arata bine la exterior. Poate ca o cumparam dar am avut cu ce sa fac comparatie adica cu M3 (mai ales ca tocmai se lansase 1,4 TCe in Romania)
adytym
poate am mai scris in acest topic , dar timisoara ii plina de fluenceuri, daca mai este cineva pe forum din tm cred ca poate sa confirme, am vazut de toate culorile si chiar arata bine , cred ca cel mai bine arata pe negru.
Phonyx
Si la Oradea sunt cateva cca.4 astea pe care le-am vazut eu s-ar putea sa fie si mai multe.
stanyc2003
si in Bucuresti incep sa vad din ce in ce mai multe
Bacu
avand in vedere ca este in vanzare inca de anul trecut, eu cred ca sunt foarte putine, chiar sunt curios cate exemplare s-au vandut pana acum... sunt convins ca are un succes mai mic decat a avut megane 2 la aparitie...
nWo
Din iunie Fluence si Megane vin cu o noua motorizare 2.0 16v 140CP.

Newsletter-ul primit pe mail.
R19/16v
Cica noua motorizare...
tatimeu
pai si ce nu e o noua motorizare? eu nu am intalnit romb (Megane si Fluence) comercializat la noi cu motorizarea asta. Oricum este inutil postul meu la fel ca cel de sus. biggrin.gif
R19/16v
blink.gif 2.0 16v 140 de cai e de pe vremea meganeului 2 pare-mi-se...

Motorizare gurmanda si puturoasa.
spy_oh_joy1389
parca adusesera pentru scurt timp si megane 2
tatimeu
pai se poate nu zic nu, dar comercializat in Romania?. Iar "stirea" este formulata foarte corect, noile motoare pentru..... Nu zice-scrie nicaieri ca e un motor dezvoltat conceput acum, ci doar ca e o noua motorizare pentru....
marshall_balance
QUOTE(tatimeu @ 20 May 2010, 08:07)
pai se poate nu zic nu, dar comercializat in Romania?. Iar "stirea" este formulata foarte corect, noile motoare pentru..... Nu zice-scrie nicaieri ca e un motor dezvoltat conceput acum, ci doar ca e o noua motorizare pentru....
*



Amageste-te tu singur ca un motor de acu 8 ani e "noua" motorizare tongue.gif



QUOTE(Bacu @ 19 May 2010, 21:15)
avand in vedere ca este in vanzare inca de anul trecut, eu cred ca sunt foarte putine, chiar sunt curios cate exemplare s-au vandut pana acum... sunt convins ca are un succes mai mic decat a avut megane 2 la aparitie...
*



Se vand pt ca acum ai posibilitatea sa-ti iei cu 10-11000 varianta Privilege, cu programul Rabla. Sincer, daca ar fi sa-mi iau acum masina si eu as face la fel. Si cu toate astea tot nu are succesul de la lansare al lui Megane 2.

In Timisoara pot sa spun ca am vazut vreo 7-8, deci nu poti sa zici ca-i "plin orasul" de ele
tatimeu
de unde pana unde ti se pare ca ma amagesc? ce am scris eu si ce ai priceput tu.
marshall_balance
Chill...am inteles ca-i noua ca n-a mai fost pana acum, nu-s atat de prost. Dar tot nu sunt de acord cu folosirea cuvantului "nou" langa motorul 2.0 16v!
Hack
QUOTE(tatimeu @ 20 May 2010, 09:07)
pai se poate nu zic nu, dar comercializat in Romania?.
*


Yep, a fost comercializat sigur pe M2.1, pe M2.2 nu am vazut.
tatimeu
Nu am stiut - multam Hack.
"Fluence si Mégane sunt disponibile cu noua motorizare 2.0 16V 140 CP." Eu care incerc sa si analizez ce a vrut sa scrie cineva in acel comunicat de presa inteleg ca noua motorizare se refera la faptul ca pe linga motorizarile deja cunoscute si cu care sunt dotate respectivele masini, acum motorizari vechi, mai apare una, nicidecum faptul ca motorul este unul nou. De aici si noutatea. Daca respectivul scrib nu se descurca cu, scuze, cuvintele si aranjarea lor in text asta nu e problema meu, desi sunt convins ca si voi ati inteles la ce se referea individul. Banuiesc ca e o individa blonda dar asta e alta discutie, dar vreti sa fiti voi carcotasi. biggrin.gif sau sad.gif
b76bgaarh
cum ma doar 11000 euro un fluence? si diesel?
paul_s
Fratemiu a mers putin cu un scenic cu 2.0 16v si a zis ca parca se misca o idee mai bine ca un passat de 130 diesel, consumul era insa ... cam mare pt gusturile lui
stanyc2003
FLUENCE Privilege 105cp diesel - cca 12mii si ceva euro - luat prin Rabla cu 3 vouchere. la acest pret mai adaugi si cat dai pe cele 3 vouchere!
cand eu imi cumparasem M2.1.....nu prea erau pe toate drumurile! zic eu ca bummmul l-au dat cu M2.2 ....parerea mea
abia la M2.2 au mai inceput sa lase la pret, sa scoata tot felul de oferte! dar, repet, sper sa nu ma insel!!!!
Phonyx
Cilindree mare si cai putere mica,sa vezi ce te arde la taxe,rca,etc.mai ales daca nu e euro5.
tatimeu
este euro5
ce imi place cel mai mult e faptul ca amu juma de an multi se plangeau ca nu se ofera si o motorizare mai puternica pentru rablele noastre. Acum ca s-au milogit frantuzi cu noi si ne trimit si un motor de 2l gata sarim de cur ca nici asta nu e bun etc.
Ce iti este si cu romanul. Adevarul ca ne meritam soarta de coada a Europei si a mapamondului.
paul_s
Da, dar macar o sa se miste mai bine decat un... cruze sa zicem de 1.8
iar 2.0 16v este euro5

Din cate stiu eu actualul 2.0 este un motor relativ nou, de origine nissan, nu este vechiul 2.0 de pe megane2 sau laguna2 - ala avea 1998cmc, asta are 1997 si a fost lansat cam prin 2007- deci este un motor destul de nou.
stanyc2003
@tatimeu: nu stii ca romanul este cel mai bun psiholog, cel mai bun critic, cel mai bun...este CEL MAI BUN in toate!
dar singurul lucru care ii iese de minune ...este cel mai bun in comentarii!
in rest...nu facem nimic!
ne meritam soarta!
R19/16v
Daca e asa cum zice paul_s retrag ce am spus in posturile de mai sus.
tatimeu
stanyc2003 eu inca mai trag sperante atata timp cat mai gasesti si oameni asemenea antescriitorului meu
stanyc2003
ai si tu dreptate
dar...daca citesti acest topic, de exemplu, cat la suta din raspunsuri/pareri sunt pertinente?
cam acelasi raport este si in cazul oamenilor!:)))
b76bgaarh
pana la urma, are cineva crash testul complet pt samsung/fluence?
Phonyx
Cum am citit la consum mix de 7,7 e mai mare ca si la cruze,dar are mai mare cuplu,acum o sa vedem datele oficiale in cat face suta,greutatea masinii,etc.
stanyc2003
hai sa va zic ce am mai auzit... vor aparea Megane 3 si Fluence GT Line. Asa mi-a soptit cineva de la Renault!
Cu motorizarea de 2l diesel si 2l benzina.
Suna interesant!
paul_s
Laguna cu acelasi motor face suta in 9 s , cu o manuala o sa fie cel putin la fel de rapida, desi tinand cont ca e mai usoara ar trebui sa fie o idee mai rapida
marshall_balance
QUOTE(tatimeu @ 20 May 2010, 15:40)
este euro5
ce imi place cel mai mult e faptul ca amu juma de an multi se plangeau ca nu se ofera si o motorizare mai puternica pentru rablele noastre. Acum ca s-au milogit frantuzi cu noi si ne trimit si un motor de 2l gata sarim de cur ca nici asta nu e bun etc.
Ce iti este si cu romanul. Adevarul ca ne meritam soarta de coada a Europei si a mapamondului.
*



Motorizare de 2 Litri si 140 cai nu-i puternica. Dimpotriva e cilindree mare si putere normala pt acu 10 ani, mica pt acum. Vezi Octavia care din 2 Litri scoate 200 cai! (turbo, ce-i drept, dar I don't care, cifrele vorbesc)
paul_s
Ce are sula cu prefectura ( motor turbo, cu aspirat ) asa si 1.6 de la nissan are 190 cai si 2.0 pe rs are 250 , asta e un motor aspirat pt cine doreste asa ceva - eu prefer un 2.0 de 140 aspirat in loc de un 1.4 turbo de aceeasi putere, mai ales ca la noi nu e asa mare diferenta la impozite si asigurare si ti-as recomanda sa mergi cu el inainte sa-l judeci, s-ar putea sa ai o surpriza placuta, e unul din cele mai bine echilibrate motoare in 4 cilindri, foarte putine vibratii
tatimeu
esti o mare figura stiai asta?
na ca si rombul scoate 250 zic unii (tot cu turbo) si 200 cu aspirat. Crezi ca nu se poate pune pe caroserie asa mai normala? trebuie sa aiba numai titulatura de sport?
marshall_balance
Degeaba are rombul motoarele astea daca:

1. Nu se vand in RO
2. Nu se pun pe caroserii normale (ci doar sport)

Cum am zis mai sus, nu ma intereseaza daca e turbo sau aspirat, ci cifrele. Renault pune 2.0 140 cai pe o masina si tu nu mai poti de bucuros de cata putere o sa aiba masina aia, iar Skoda pune 2.0 200 cai pe o masina si zici ca nu se pune, ca-i alta tehnologie. Asta-i subiectivism dus in extrem!
tatimeu
sa incep si eu la fel deci:
1. se vand in Romania
2. nu am spus nicaieri ca e alta tehnologie
3. sigur poate ma insel dar motorul nu e pus pe o skoda identica din punct de vedere al ansamblului mecanic cu una care are motor de 90cp, 105 cp sau cati cai putere mai au motoarele de la ei.
si nu in ultimul rand 4. nu sunt nici bucuros nici trist, sunt indiferent acum fata de motorul de 2l de la romb si ce toate celelate motoare de la skoda. Acele motoare nu imi fac viata mai usoara nici nu mi-o complica. Bucuros sunt ca azi e ziua sotiei si pe langa alte zile s-a mai adaugat una in care ii ofer flori.
CristianFlorea
Renault are stocuri masive de astfel de motoare de generatie veche 2.0 140 CP. Consuma mult si nu au "sange in instalatzie". Acolo la ei nu mai e cautat dar vor gasi in Ro destui amatori.
Mai au un super motor 2.0 pe benzina cu injectie directa de 205 CP dar e pe Laguna. Daca erau cu obrazul subtire puneau motorul asta pe Megane ca sa-i dea in cap la Skoda RS si VW GTI.
tatimeu
nu stiu daca e vechi sau mai nou ca si conceptie, dar ca si data de fabricatie mai mult ca sigur nu e vechi. Acum am mai auzit una capitalist sa lucreze pe stoc "stocuri masive" si "acolo nu mai e cautat". Cum puteti mai sa scrieti asa ceva? ai fost tu in depozitele reno si ai numarat motoarele astea si ti-au ajuns la un numar de mii? Intr-o uzina auto totul e planificat la secunda sau ma rog la secunde sau tu gandesti asa: "hau fa ba si mie 5.000 de motoare ca vad eu ce fac cu ele. Hai ca le platesc in avans sa aiba si gurita ta ce manca"
R19/16v
Deviati de la subiect si se lasa cu vacante...
andreicri
QUOTE(stanyc2003 @ 20 May 2010, 21:32)
hai sa va zic ce am mai auzit... vor aparea Megane 3 si Fluence GT Line. Asa mi-a soptit cineva de la Renault!
Cu motorizarea de 2l diesel si 2l benzina.
Suna interesant!
*




Am mari dubii.ei au zis multe ca vor aparea dar au ramas la stadiul de va aparea (la Sf Asteapta).Plauzibil ar fi 1,9 dCi pe Fluence si probabil Gt Line pe megane 3 ,insa nu cred ca le vom vedea anul asta......
ssilviu
QUOTE(CristianFlorea @ 21 May 2010, 14:29)
Renault are stocuri masive de astfel de motoare de generatie veche 2.0 140 CP.


Iar ai apărut mă tu cu stocurile tale? radmasa.gif Finanțe bănci aia chiar nu ți-a deschis ochii la niciun neuron? radmasa.gif În 4 ani de școală nu ai auzit oare de JIT niciodată?

Oare la Fluence când se lansează kitul ăla sport pe care l-au prezentat la Frankfurt?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.