Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
xcss
Extrem de intamplator, dar ai dreptate.
M i h a i
QUOTE(zlota @ 16 Aug 2010, 13:04)
1) compresor clima de inlocuit
2) coloana volan de inlocuit
) . Imi este dor de Megan-ul meu 2  sad.gif  sad.gif
*


icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif Cum se manifesta cele doua defectiuni?
Este normal sa-ti fie dor de meganul 2...asa se intampla de fiecare data cand faci ''downgrade'' ..la orice capitol..si la masini si la femei...etc
QUOTE(tatimeu @ 16 Aug 2010, 16:22)
zlota eu unul sincer cred ca esti ghinionist.
*


eu zic ca este noroc..odata ce se intampla in garantie..
QUOTE(Hack @ 16 Aug 2010, 18:35)
compari Loganul cu Fluensul? blink.gif
*


tongue.gif pai Fluans'ul ce este? un Logan mai frumos...cand ma uit la deschiderea portbagajului...este chiar Logan.....
ncristi
Cand am luat meganu II erau oamni care regretau megane I acum am trait sa vad oameni care regreta megane II... regrete venite probabil din doru de a mai curata o flansa de a mai auzi un cloncanit prin coloana de a auzi zgomotul facut de un geam care cade in portiera icon_mrgreen.gif

Megane II a fost un esec ca fiabilitate si mi se pare incapatanare (sa nu zic altfel) sa-i tot trageti cu fluence low cost si megane 2 o bijuterie a tehnicii.

Megane II a fost un cenzurat de masina 9o spune un posesor fan inrait megane II - cei mai vechi de pe forum stiu) ...de la musamaua de pe canapele la zdranganeli la cloncaneli la fulii la ambreiaje etc.
R19/16v
Il inchid si p-asta daca nu va puteti calma.
tatimeu
tongue.gif pai Fluans'ul ce este? un Logan mai frumos...cand ma uit la deschiderea portbagajului...este chiar Logan.....

acum ceva timp am avut in fata mea o Toyota cu portbagajul deschis. Ducea omul o cutie mai voluminoasa. Am vrut sa-i fac o poza caci i nmomentul in care l-am vazut mi-am adus aminte de tot ce s-a discutat despre fieratanile din portbagajul Fluence-lui. Sa vezi acolo fieratanie. Chiar nu sunt un simpatizant Fluence dar acele fieratanii erau chiar mai ingrijite decat la respectiva Toyota.
Da faptul ca problemele au aparut in perioada de garantie e totusi un noroc.
Hack
Sunt curios si eu cum se manifesta defectiunile la cele 2 componente? unsure.gif
zlota
Nu mai radeti de mine , sunt destul de ofticat asa . Mai frate cu M2 am avut probleme cu coloana( schimbata pe garantie) , bielete de directie si capete bara +bielete bara stabilizatoare( toate schimbate pe garantie) , dar au fost rezolvate .
Nu stiu poate o fi low-cost masina mea dar imi place si sunt multumit de ea , este un fier care se poate strica , credeti ca Mercedes-ul nu se strica , Audi-ul nu bate , bada toate au defecte , asta este fierul.
Zgomote :
la coloana de volan , daca mai tineti minte zgomotul acela metalic la trecerea pe piatra cubica cam asa se aude .
compresorul de clima se aude un uruit-descarcat de presiune( cum fac camioanele cand refuleaza compresorul de aer) la prima pornire dupa o perioada mai lunga de stationare .
Tot nu am un raspuns referitor la zgomotele la placutele de frana , astept sa vad ce spun cei de la Renault Romania ,.
Am o rugaminte la voi , toti , daca aveti zgomote ori cat de normale le credeti voi , ducetiva si reclamati aceste zgomote.
Daca din service vi se spune ca sunt zgomote normale ceriti o hartie oficiala , veti vedea ca se schimba foaie si sunteti bagati in seama si se va cauta o rezolvare.
O sa incerc si eu cu Alto 101 , eu momentan bag doar Top 99.
Nu credeti ca poate reusim sa nu ne mai certam low-cost versus high-cost , nu vreti sa mai aflam ceva despre masinile noastre uite eu am patit asta vedeti sa faceti asa ........etc , cred ca este mai constructiv.
Astept sa vad cine ce a mai patit si cum a rezolvat problema .
Cu stima pentru voi blush.gif
b76bgaarh
QUOTE(Furyous @ 16 Aug 2010, 22:52)
Doar ca o observație...nu prea aveți posturi în secțiunile astea două (Megane III și Fluence) care să nu conțină "low-cost" în ele.

Sunt destule lucruri comune între "astea" turcești și alea adevărate și contează mult și cum exploatezi magaoaia în uzura ei și mai ales drumurile pe care merge. Și nu am zis ca Renault nu sunt niște nesimțiți pentru că au scăzut calitatea pentru a se umple de bani, dar nu e chiar așa mare diferența între ele (încât să se strice mult mai ușor "astea").
*




stimate coleg. cand reno in mapa de prezentare spune despre platforma lui fluence ca este un "lower cost" comparativ cu megan III, am zis megane III nu megane generatie 2010, care este un fluence hatch, cine sunt eu sa ii contrazic.

daca la megane II aveam aceesai platforma facuta in fabrici diferite, acum avem platforme diferite fabricate in locuri diferite.
ssilviu
QUOTE(ncristi @ 17 Aug 2010, 08:44)
Megane II a fost un esec ca fiabilitate


No bine, dar eu am 75.000 de km cu ea și nu am schimbat nimic. Unde e eșecul?
ncristi
Esti un tip norocos. Eu la 75000km schimbasem - bieletele, macaraua geam, bobinele, fuluia un senzor si aveam joc mic in caseta...
ssilviu
Și de ce nu ești tu un tip ghinonist?
ncristi
Pentru ca toti amicii mei au avut fix aceleasi probleme. Unii inca mai sunt pe forum altii si-au schimbat masinile smile.gif

Daca rascolesti forumul o sa vezi topicuri intregi despre problemele astea.

O sa mai vezi delatfel posturile mele pline de entuziasm si acuzele primite ca sunt dilar reno radmasa.gif
SorinCT
Megane II este intradevar riscant ca fiabilitate. Unele loturi au avut probleme mari de tot dar nu mai intru in detalii ca puteti studia si singuri. Ca voi nu aveti probleme asta e alta treaba dar raportand posesorii de M2 cu nr de pagubiti veti vedea ca nu e chiar asa de fiabila. E postat undeva pe forum un link cu un studiu facut de englezi cu privire la nr de reparatii pe marca de automobil si model si M2 este printre primele la reparatii.
andreitof
Salutare,

Recent sunt posesorul unui fluence 1,5 dci, si am o problema. Se pare ca din cand in cand, cd player-ul se blocheaza si pentru a-l putea porni trebuie fie sa opresc si sa inchid masina, fie sa astept cca 30 min pana isi revine singur. Cum se manifesta: in timpul mersului cand ascult un cd imi apare pe ecran mesajul ERROR si trece automat pe radio apoi daca astept 30 min sau inchid masina porneste fara probleme. Se mai confrunta cineva cu o astfel de defectiune?
M i h a i
Asculti cd...ok...schimba cd ul..cand nu este cd ul tras calumea asa face...poate sa faca la melodia 12 din 18...incearca sa cumperi un cd original...vezi daca face si cu el..daca nu ..ai aflat care este problema...nu folosi cd-uri RW.....foloseste verbatim...cd normale..scrise la o viteza ok...maxim 16x....
andreitof
Mihai,

Problema este ca face asta cu orice cd oricat de original ar fi, cd nou sau vechi. Am incercat toate variantele, si nu se intampla des, odata la o saptamana sau chiar 2, motiv pentru care nu am fost inca la service la specialistii romani.

A incercat cineva sa schimbe duzele de spalare a parbrizului cu unele tip perdea, exista asa ceva pentru Fluence? daca nu exista unele care sa se potrivesca?
mihai leu
fluenceul este o masina buna si estetica la banii ei eu zic ca se merita sa o achizitionezi eu inca am un symbol 2007 masina fiind prea noua sa renunt la ea dar daca asi fi avut rezerve mi-asi filuat un fluence pentru ca deseori merg 4 persoane in masina si nu au loc in spate in fluence mi s-a parut confortabil
referitor la cd eu am avut aceeasi problema la symbol, si o am inca din aceasta cauza nici nu prea ascult cd, e in garantie ar trebui sa se rezolve, eu in garantie nu m-am dus si asta e , am ramas cu beleaua , merge cand vrea el iarna daca are cd inauntru ramane blocat definitiv , si trebuie scos din lcas si bagat din nou
kempes64
Salut,

Ce parere aveti de suspensiile de pe fluence? Credeti ca absorb bine denivelarile/gropile drumurilor noastre dragi sau ar fi putut fi mai moi? blush.gif
Furyous
E prea moale suspensia. Plus că e și înălțată, pierde la stabilitate. Dar măcar absoarbe. Părerea mea, ce nu contează.
Din ce am citit prin drive-teste, cică e mai tare decât la Megane II, dar tot destul de moale.
mariusd4
Suspensie mai moale de atat ? Hmmm, e pre moale pentru mine, ieri am mers cu loganul din nou si mi se pare ca are o suspensie mult mai buna, fiind mult mai rigida. Ca un plan de viitor va fi schimbarea suspensiei.
johnyboy
Arena Mall Bacau:
Fluence, se blocheaza roata stanga spate:
SorinCT
Oameni buni, asta nu e masina de raliu, degeaba o turezi in draci si o invarti in jurul unui stalp pentru ca nu e conceputa pe asa ceva.
M i h a i
asa...frana de mana tine bine...altceva nu vad...se blocheaza numai o roata..?eu le vad pe ambele..ori nu ma uit destul de atent la clip...nu imi place mie fluans asta..dar nu este fauta ca sa te joci cu frana de mana...deafpt sa o omori precum se vede mai sus in clip...o adevarata joaca este pe ud cu propulsie (nu zic tractiune ca sare lumea) spate....cu tractiune fata este fix partz..
S4b1n
Cred ca buba e de la ESP + frana de mana. Pai cum crezi ca se impaca ESP-u cu frana de mana actionata de vreun "reisar"? Tu daca ai fi ESP nu ti-ai da pumni in cap? laugh.gif
johnyboy
Pentru clarificare, era o demonstratie la o prezentare, masina este de drive-test, si nenea ala de o conducea era pilot profesionist. Uitati si un Logan de la acceasi actiune, la care i-a sarit anvelopa de pe janta:
Hed Kandi
Salut!

Adresez o intrebare celor care au Fluence.

In spatele scaunului din dreapta, materialul textil al podelei are cumva o zona decupata, dreptunghiulara? Este cam in zona unde ar ajunge picioarele pasagerului din dreapta spate. Se intinde pe cativa centimetri, bine trasat decupajul (care arata a fi facut profi) si pare a se ascunde ceva in spatele lui (bucata de material nu se poate ridica, probabil doar daca se trage tare si ai rupe-o complet).
La voi ceilalti tot asa este? Sub zona respectiva s-o afla vreun calculator/senzor ceva? Sau doar s-a jucat careva cu cutitul pe podeaua mea si mi-a trasat cateva intepaturi?
andreicri
legat de discutia cu privire la finisajul portbagajului,ia priviti aici lux orbitor la masina de 50000 euro(volvo s60 2010).si mai am o intrebare:oamenii se incapataneaza sa nu puna si motoare mai puternice diesel?ca se zvonea la lansare ca prin toamna apar... blink.gif
narcisoi
QUOTE(Hed Kandi @ 18 Sep 2010, 23:01)
Salut!

Adresez o intrebare celor care au Fluence.

In spatele scaunului din dreapta, materialul textil al podelei are cumva o zona decupata, dreptunghiulara? Este cam in zona unde ar ajunge picioarele pasagerului din dreapta spate. Se intinde pe cativa centimetri, bine trasat decupajul (care arata a fi facut profi) si pare a se ascunde ceva in spatele lui (bucata de material nu se poate ridica, probabil doar daca se trage tare si ai rupe-o complet).
La voi ceilalti tot asa este? Sub zona respectiva s-o afla vreun calculator/senzor ceva? Sau doar s-a jucat careva cu cutitul pe podeaua mea si mi-a trasat cateva intepaturi?
*



acolo se gaseste ascunsa seria de sasiu stantata ... cand am facut RAR-ul a 2 a oara (cartea mea de identitate avea culoarea eronata si a trebuit sa fac schimbare de culoare sad.gifsad.gif ) am aflat pe propria piele ..... dupa ce am sunat la dealer ca aia de la RAR nu gaseau seria nicaieri biggrin.gif ..... si normal ca baietii de la RAR au rupt decupajul si la mocheta si la spuma termoizolanta ca sa ajunga la tabla... dupa care au pus la loc... da oricum intra praf acolo.. ca nu se mai fixeaza la fel.... Oricum pe voi nu va afecteaza decat la schimbarea proprietarului biggrin.gif
Hed Kandi
QUOTE(narcisoi @ 27 Sep 2010, 14:49)
acolo se gaseste ascunsa seria de sasiu stantata ... cand am facut RAR-ul a 2 a oara (cartea mea de identitate avea culoarea eronata si a trebuit sa fac schimbare de culoare sad.gifsad.gif ) am aflat pe propria piele ..... dupa ce am sunat la dealer ca aia de la RAR nu gaseau seria nicaieri biggrin.gif ..... si normal ca baietii de la RAR au rupt decupajul si la mocheta si la spuma termoizolanta ca sa ajunga la tabla... dupa care au pus la loc... da oricum intra praf acolo.. ca nu se mai fixeaza la fel.... Oricum pe voi nu va afecteaza decat la schimbarea proprietarului biggrin.gif
*




Multumesc mult! biggrin.gif
andreicri
am intrebat azi la dealer si nicio veste de motor mai puternic pe fluence diesel.deci nema 2.o dCi ca sa nu mai zic noul 1,6 dCi care cred ca ar fi mers ca uns...asta e...o tin pe a lor ca nu se cere etc...cat despre dealer de-o incompetenta crasa-habar nu aveau ca s-a lansat deja facelift laguna 3 radmasa.gif
Cata18tm
un mic comentariu legat de pretul fluence-ului
motorul de 2 litri este disponibil doar in varianta dinamique, si, spre deosebire de expression e cu 3000euro+ mai scump
prin urmare varianta cu motor de 2 litri costa 16.300 euro, si are aprox aceleasi dotari standard ca si expression standard
la pretul asta puteau sa bage aer conditionat bi-zonal cu aeratoare spate, esp-ul si pachetul xenon(daca le adaugam si pe astea ajungem la 17500euro)
cenzunet
Costa 16300E deoarece are cutie automata. Nu poti comanda motorul de 2l benzina fara aceasta.
T.rac3Er
nu stau sa caut zeci de pagini aiurea pt o intrebar simpla. la care un posesor de fluence ar putea sa ma ajute.
fluence este facuta in turcia, nu?
turcia nu este in UE, nu?
pretul la fluence suporta acel 10% taxa pt produsele non-ue, nu?
taxa de inmatriculare cum o platiti? si cu inca 10% in plus, corespondent acelui impozit?
multumesc
cenzunet
La fluence cu motor euro 5 am platit doar taxa de inm - 52 ron, taxa talon - 37 ron si contravaloarea placutelor.
mircea_aq
am vazut pe renault.ro ca a aparut serie limitata Passion si poti comanda si 2.0 Euro5 cu BVM, are cineva mai multe informatii ?
DFA
Uite aici fișa completă pentru Fluence Passion, am primit-o și eu azi de la Renault România:

Versiuni [attachmentid=1627669632]

Echipamente [attachmentid=1627669633]

Opțiuni [attachmentid=1627669634]
tatimeu
DFA- m-am uitat si eu pe ceea ce ai postat tu si am observat ca la motorul de 140CP viteza maxima este trecuta la 195km/h. Eu ce sa inteleg? este limitata viteza maxima la aceasta valoare? Intreb deoarece la a mea masinuta este trecuta viteza maxima tot 195km/h dar am numai 110CP.
DFA
Bănuiesc că intervine aerodinamicitatea diferită între M3 și Fluence, probabil și etajarea cutiei de viteze...
Avani
QUOTE(tatimeu @ 4 Nov 2010, 10:22)
[...] Eu ce sa inteleg? [...]
*


Ca Fluence Passion ajunge la 195 km/h mai repede decat tine.
tatimeu
Avani tu ai scris doar asa sa te gasesti in treaba?
ce legatura are raspunsul tau cu intrebarea mea?
a si daca tot esti informat spune-mi te rog frumos si mie in cat timp ajunge masinuta mea la 100km/h? caci nu mai stiu. timpul pentru 195km/h nu ma intereseaza.

dar daca ma gandesc bine mai bine stai jos in bancuta ta si limiteaza-tedoar la ceea ce cunosti.
Avani
tati, vezi ca 1.6 -le tau ajunge la maxim 185 km/h - sursa renault.ro in schimb 2.0L alearga pana la 195 km/h. Fluence-ul cu motorul asta de 2L ajunge la suta in 10 sec, al tau numai dupa vreo 11.7 sec.
Cuplul e undeva pe la 195Nm... al tau mai lesinat asa.

Am sa incerc sa nu dau nastere la o polemica, desi vad ca te mancanca si tare ai vrea sa te mai scarpini.

Peste tot unde se discuta vii tu si zici de M3-ul tau... fie ca e in arie de M2.. fie ca e pe arie de Fluence... nu are rost sa o iei personal, desi vad ca te inflamezi putin si nu inteleg de ce.


ps: sa nu incepi iar cu "a mea e cea mai mare, tare... etc"

Toate cele bune !
tatimeu
Avani dupa cum ti-am spus mai sus vorbeste sau scrie limitat la ceea ce sti sigur.
Nu ajunge la maxim 185, ala e cel 2010, deci de mancat cred totusi ca te mananca pe tine, asa ca nu mai fa off pe aici. Era o simpla intrebare la care poate raspunsul era ca e limitat electronic la 195km/h sau alta chestiune de genul asta - lucru care mie imi pare o idiotenie.

alta replica mai buna nu ai gasit - denota frustrare ceea ce ai scris tu. Motoarele sunt aceleasi - facute de reno- si aici intervenea intrebarea de ce la 30cp in plus , o masa aproximativ egala, o cilindree mai mare cu 500cmc performantele sunt aproape identice. Nu ma lua cu suta in x secunda caci nu are nici o treaba una cu alta si nu asta era intrebarea.
R19/16v
Nu e limitat electronic. E limitat de puterea motorului si de rapoartele cutiei de viteze.
Avani
QUOTE(Avani @ 4 Nov 2010, 22:05)
[...]
ps: sa nu incepi iar cu "a mea e cea mai mare, tare... etc"
*


QUOTE(tatimeu @ 5 Nov 2010, 08:06)
performantele sunt aproape identice.
*


Eram sigur de faptul ca motorul tau este mai smecher.

Frustrat de ce ?! blink.gif
Eu ti-am raspuns la o intrebare... cat se poate de ontopic. In urmatorul post (cel cu suta)... tot asa.. ai intrebat si ti-am raspuns.
Te-as pune sa-mi demonstrezi ca motorul de pe m3 -2009 nu e acelasi cu m3 - generatie 2010, dar am fi multe prea offtopic si nu vreau warn rolleyes.gif ... in plus, vreau sa ma opresc aici, nedorind sa deschidem un versus.

De acum inainte, cand mai ai intrebari, pe cuvant ca eu cel putin am sa fiu retinut in a da vreun reply.
tatimeu
QUOTE(R19/16v @ 5 Nov 2010, 09:18)
Nu e limitat electronic. E limitat de puterea motorului si de rapoartele cutiei de viteze.
*



pai aici e nedumerirea mea
puterea motorului e mai mare si cred ca cutia de viteze e identica cu cea de m3 - 2009. Daca gresesc si tot ce se poate sa gresesc- acest lucru fiind si cel care a generat intrebarea, nedumerirea mea.

Avani unele intrebari (adresate tie) sunt puse asa retoric, dar e greu cu intelesul.
R19/16v
Eu zic sa va calmati. Raspunsul meu a fost destul de clar, cred eu. Ca sa-ti faci o idee - Veyronului, pentru a ajunge la 250kmph ii trebuie vreo 270 de cai, pare-mi-se. Restul de 730 ii foloseste ca sa ajunga la 400kmph. Ai nevoie de multa putere pentru a creste viteza maxima.

Voila:
tatimeu
R19/16v
eu unul sunt calm
inteleg ceea ce ai subliniat tu.
Dar totusi acolo e vorba de cu totul si cu totul altceva. Oricum viteza maxima declarata (ca e oficiala, nu e oficiala) nu e viteza maxim constructiva?
Diferenta de aerodinamicitate, modul in care au fost gandite ansamblurile mecanice (punte etc) sa conduca la o limitare a masinii in totalitatea ei sau pur si simplu calutii scosi de acest motor sunt mai mult ponei. Am intrebat si eu, nu am dat cu piatra.
Daca raspunsul corect este cel dat de tine inseamna ca singurul avantaj al acestui motor fata de cel de 1.6 e ca merge mai usurel la aceasi viteza si cu un consum aproximativ egal, adica nu iti urla in urechi ca micutul de 1.6 la 140km/h si ca poate pe anumite plaje de folosinta iti asigura un confort psihic mai mare.
DFA
@tatimeu, nu uita că vorbim de 2 mașini diferite, cu aerodinamicitate diferite, cu mase diferite și probabil și diferențe (nu mari) la transmisie.
Fluence e ceva mai înălțată decât M3 și opune o rezistență mai mare la înaintare, mai ales la viteze mari (cum sunt cele apropiate de 200Km/h).
Eu zic că Fluence are motive destule ca să nu depășească viteza maximă a unui M3, chiar și cu 30CP mai mult.
Probabil puterea aia în plus e suficientă să învingă rezistența generată de toate acele diferențe de care vorbeam, de aici și imposibilitatea să atingă o viteză mai mare decât un M3.
mircea_aq
Megane 3 (B95) - 1.6 110 - BVM6 - 0-100kmh - 10.5 / vmax 195 kmh
Gen 2010 (B32) - 1.6 110 - BVM5 - 0-100kmh - 11.7 / vmax 185 kmh

Fluence - 2.0 140 - BVA6 - 0-100kmh - 10.4 / vmax 195kmh
Fluence - 2.0 140 - BVM6 - 0-100kmh - 9.9 / vmax 200kmh

Comparam mere cu pere , dar in fine, ca idee ce poate sa faca o etajare diferita a cutiei de viteza: m3 1.4T - are cam aceleasi performante pe hartie cu un model de la concurenta 9.5/6 suta si aceeasi viteza maxima. Renault are o cutie de 6+1, ultima treapta avand un raport decent, la concurenta s-a optat pentru un 5+1+1, fiindca a sasea e atat de lunga incat atingi vmax la 4500rpm. Rezultatele: un 0,2-0,3 l in plus la consum pentru m3 dar si 12.9 secunde de la 80 la 120 (VI), dincolo pentru ceva economie de combustibil astepti vreo 19 s pentru aceeasi repriza.
tatimeu
DFA- multumesc de explicatii
m-am gandit si eu ca tine de aerodinamica
greutatea e aproximativ egala, la garda la sol la m3 scrie >120 daca nu ma insel.
oricum asta e genul de raspuns pe care-l asteptam nu balarii.
Inca o data se vede cine e serios si poate sa raspunda la o intrebare adresata in mod serios (avand in vedere cunostintele in domeniul auto)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.