Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
zugry
speram intr-un 30% radmasa.gif

daca n-ar fi asa joasa, Laguna ar fi o optiune buna in fata Fluence...
etransport
Asa zisele reduceri de la Renault reprezinta pretul real de vanzare din Romania! Reducerile sunt doar de marketing, practic, daca stai sa te gandesti unele modele beneficiaza de cel putin 6 luni de reduceri astfel incat dupa presupusa incheiere a perioadei promotionale, masinile scumpindu-se in realitate!

P.S. practica este generalizata in domeniul auto :-P
eduardsebe
e ceva psihologic cand vezi reducerea de 1400 de euro zici ca l-ai apucat pe Dumnezeu de picior...dar decat nimic e buna si aia smile.gif
Fratzica
e lasa ca uneori au si reduceri reale (vezi koleos, laguna etc). Eu am avut o reducere de 7-8 mii euro la achizitia kangoo-ului.
eduardsebe
da...asa e intr-adevar la Koleos anu' asta au fost reduceri chiar mari...dar dupa ce va aparea Fluence imposibil sa nu bage o reducere ceva nu de alta dar dupa ultimele gafe facute de RRo trebuie sa bage mare sa vanda Fluence sa iasa din foame...ceea ce nu cred ca se va intampla
cata70
M-am jucat si eu...La ce pret a calculat ,sigur mi-as alege laguna 3. smile.gif
Evident,trebuie sa recunosc faptul ca fara optionale (comparativ cu pretul masinii din semnatura ce nu are ,de ex ESP,card''maini libere'')pretul este ok...
eduardsebe
frumos rau pe alb wub.gif
dack
Dar vai, preturile astea (mari) sunt DEJA cu "reducere" de 1200 de euro. Cat de TARE! Pentru ca daca nu ar avea "reducerea" in cauza, un Fluence Privilege de 105 ar fi 18.150 eur, cam cat o Laguna GT de 2 litrii. Prea tare!
Lyvyoo
Ce lipsa de comunicare.... Astzi am vorbit cu o fatuca de la IPSO, dupa ce am asteptat ceva "caci toti operatorii sunt ocupati" si mi-a spus ca nu se stie nimic despre preturile Fluence si ca, probabil abia spre sfarsitul lunii se va sti ceva. Dar sa ma duc in Piata Constitutiei ca va fi expus...bla bla bla... Tot astazi vad ca pe site s-a pus configuratorul!
Ma mira putin preturile maricele in care este inclus si discount-ul. Cu tot cu vopsea meatalizata, versiunea de baza costa 13.200 (13.500 daca vrei si ESP). Asta inca doua luni pana se vor aplica taxele pt Euro 4...
Cruze, tot o masina low-cost, euro5, cu tot cu vopsea metalizata, motor 1.6, echipare standard dar bogata, costa 11.900, fara rabla. Am fost marti la GTT...
Skoda Octavia, cu motor de 1.6, nivelul doi de echipare, o iei la o scurta negociere cu 13.300.
Ma intreb cat loc va avea Fluence-ul pe piata aceasta?
bebecool
biggrin.gif Clar Sport Tourer sau Laguna Gt Line.Preturi cam maricele si motoare slabute(Euro 4).
adytym
ca tot vb de cruz a-ti vazut calitatea materialelor din interior cum arata, intradevar exteriorul arata bine
Lyvyoo
QUOTE(adytym @ 9 Oct 2009, 21:33)
ca tot vb de cruz a-ti vazut calitatea materialelor din interior cum arata, intradevar exteriorul arata bine
*


Exact asta m-a deceptionat cel mai tare, impreuna cu textilul de pe bord...
cata70
Eu nu inteleg de ce, daca tot lanseaza un model ,vin cu doar cu 3 tipuri de motoare si astea nu chiar noi...Nu stiu ce calcule si-au facut dar pretentiile actualilor (posibili) clienti nu se pot compara cu ale celor din urma cu cativa ani.
Ma uitam ca vw ,de exemlu, la g6,ofera 7 motorizari (si daca nu ma insel, toate mai noi)
dorriinn
in orice caz, renault nu va mai avea niciodata succesul avut in europa cu megane2 si cu sedanul in romania. niciodata.
eduardsebe
asa e...dar daca ar scadea pretul la Fluence cu 1000 de euro iar un 2.0 16v ar fi undeva la 13000 de euro poate ar fi cumparat...am vazut azi reducere la mondeo(13000 euro) si care e aceeasi clasa cu laguna care si aia e destul de scumpa mellow.gif
bebecool
Megane 2 s-a vandut deoarece la momentul respectiv(cand s-a lansat) nu exista pe piata un concuret, atat ca pret cat si ca spatiu, calitate etc. Acum ai de unde alege, de la Sukuzi Sedan,Fiat Linea, Kia Ceed, etc etc. Pacat de motoare...inca o data, un pas inapoi pentru Renault.
ciprians
Probabil cand reincepe taxarea pe euro 4 se va face taxa de inmatriculare cadou. Inca o chichita de marketing rro
papa_mulo
Am fost azi pe la Roadshow-ul din Piata Contitutiei si am avut ocazia sa vad acolo Fluence-ul expus: un authentique gris platine, un privilege auriu cu jante 16 si un privilege negru full piele si jante 17. Pe mine ma interesa cel mai mult dynamique insa era doar unul bleumarin si intr-un spatiu fara acces al vizitatorilor, se putea vedea doar de la 2-3m distanta fara posibilitatea de a vedea interiorul in detaliu.
Concluzii:
Mie imi place masina, arata foarte bine din toate unghiurile in special cu jantele de 17 care au un design pe gustul meu, designul celor pe 16 mi se pare nepotrivit cu al masinii. M-am suit in masina atat in spate cat si pe cele doua locuri din fata si mi se pare si la interior Ok, spatiu suficient, nimic major de reprosat din punctul meu de vedere.
Pana acum numai de bine, insa pana la final am descoperit si ceva de toata jena(pe langa preturile actuale): planseul acela mobil de pe fundul portbagajului care asigura accesul la roata de rezerva. Nu stiu cum sa v-il descriu, e un material din plastic foarte cunoscut dar care nu stiu cum se numeste, din ce am mai vazut prin librarii se fac din el mape si gentute din acestea de 2 lei si unica folosinta...tot de unica folosinta cred ca e si la fluence daca pui pe mijlocul lui o valiza mai mare si grea, nu mai zic de doua...
Per total imi place!
eduardsebe
si portbagajul este destul de maricel...am ramas destul de impresionat cand am vazut...si am vazut comentarii ca bratele portbagajului nu sunt telescopice si sunt ca la symbol...nu vad problema,ai portbagaj mare,ai gura de acces destul de mare atunci nu mai conteaza...
zugry
ce capacitate are portbagajul?

cum adika nu mai sunt telescopice? nu mai sunt ca la M2?
eduardsebe
portbagajul are 496 l
nu mai sunt ca la megane 2 sunt ca la clio/symbol doar ca sunt acoperite de un plastic/cauciuc negru
DMP
Problema e ca daca umpli portbagajul pana sus sau vrei sa cari un obiect voluminos (o cutie inalta pana aproape de marginea de sus a portbagajului si suficient de lata) nu vei mai putea inchide portbagajul pentru ca bratele portbagajului nu se mai pot lasa.

E la fel ca la Logan. Portbagaj mare pe hartie dar ceva mai mic in realitate. smile.gif
etransport
Am vazut si eu configuratorul pentru Fluence! Nu prea cred ca renteaza sa fie cumparata aceasta masina! Este mai scumpa ca Megane III, motorizarile sunt slabe si "se sufoca" pe la 180 km/h! Decat un Privilege Fluence as prefera un Dinamique Laguna! Ma rog din ce vad eu atuurile masinii sunt consumul de combustibil (mai ales dci 85 cp) si spatiul mai generos. Punctele slabe constau in pretul masinii si performantele reduse!
zugry
comparativ, stie cineva capacitatea portbagajului la un M3 Sport tourer, si daca are bratele telescopice? Nu ma intereseaza doar capacitatea standard, ci mai ales capacitatea de incarcare in locul portbagajului pana la plafon.

Privesc masina din punctul de vedere al unui familist, si ca atare ma intereseaza capacitatea de incarcare.
eduardsebe
normal ca daca e break are brate telescopice...la orice hayon e asa ceva...
andreicri
am fost si eu azi si m-am urcat in el.sincer nu am simtit nici o diferenta raportat la megane 3.in spate e chiar spatios eu avand 1 93,deci am ramas placut impresionat.finisarea e la nivelul lui M3 deci nici aici nici o diferenta.singura chestie care ma impiedica sa o cumpar si mi se pare un cretinism de marketing este absenta unor motorizari serioase atat benzina cat si diesel.nu am pretentii de 2.0 dCi dar macar ce lde 1,9 sa fie in oferta.ce vor castiga la 1,5 prin clienti cred ca vor pierde la cei care poate vor un 1,9 dCI sau 1,4 tCe si nu le pot cumpara decat de la concurenta...si atunci sa vezi vanzari de kko la un model care in sinea lui ar trebui sa se vanda.
IRONICK
O intrebare tehnica pentru atotstiutorul forumului, mai ales cand vine vorba de Renault: ce rol are piesa din poza?

[attachmentid=1627558678]
rtBK
greutate? unsure.gif
IRONICK
Singurul raspuns luat in calcul este doar cel care se da atotstiutor ...
tatimeu
IRONIK i spiritul forumului, intreb si eu ca un prost unde e facuta poza? biggrin.gif
rtBK
portbagaj? unsure.gif
ssilviu
IRONICK, ironiile din posturile tale sunt de un amuzament incredibil atunci când le raportezi la modul în care ai ridicat problema. radmasa.gif . Se întorc fix spre tine. De aceea te aștept cu răspunsul să fie treaba bine făcută până la capăt. wink.gif Și după aceea îți spun ce înseamnă pentru mine ca simplu utilizator de mașină.

Revenind la Fluence, prețul mi se pare enorm. Dacă în actualele condiții, Megane 2 Sedan Luxury cu 1,5 dci 105 CP costă 14.750 de euro (cu mai bine de 2000 de euro mai ieftin decât Fluence) și nu se vinde mai deloc, e clar că nici Fluence nu va avea viață ușoară. Mai pune și viitoarea taxă de primă inmatriculare și e groasă.
eduardsebe
avand in vedere ca Megane 3 1.6 16v 110 cp in varianta Dynamique e 13.850 iar Fluence in aceeasi versiune si motorizare este 14.650 euro mi se pare o diferenta mare de pret...ce face Fluence de 800 de euro in plus? blink.gif
Catalinmodena
Dar pana la urma pe Fluence cu 1.6 16v,ce cutie se pune:in 5 sau in 6 trepte?
eduardsebe
in 5 trepte
Modus
QUOTE(eduardsebe @ 11 Oct 2009, 19:02)
avand in vedere ca Megane 3 1.6 16v 110 cp in varianta Dynamique e 13.850 iar Fluence in aceeasi versiune si motorizare este 14.650 euro mi se pare o diferenta mare de pret...ce face Fluence de 800 de euro in plus?  blink.gif
*



Iei o masina de familie cu spatiu interior mai mare, portbagaj mai mare. Mi se pare mie, sau Fluence este singurul model Renault comercializat in Romania care poate fi echipat cu sistem de monitorizare a presiunii din pneuri?
zugry
sistem de monitorizare a presiunii este standard pe unele versiuni Laguna, si optional la Megane 2
Modus
Pe Lagunele comercializate in Romania? Iar Megane 2 Sedan nu se va mai comercializa multa vreme la noi, asa ca-l soatem din discutie.
papa_mulo
Mi se pare mie sau termenul de Dynamique nu e demn de jante pe 17 si trapa? Pe configurator nu se pot pune decat la Privilege...poate totusi e doar o greseala de moment!
Catalinmodena
Pai cum pe M3 se pune in 6 trepte,iar pe Fluence in 5?Ce naiba gandesc astia? blink.gif
balanel
Spre deosebire de Megane 3, are marele avantaj ca exista disponibil cu cutie automata.
Daca in prezent, se cumpara inca multe masini cu transmisie manuala (probabil ca suntem multi masochisti in Bucuresti) estimez ca in maxim 10 ani, masinile noi care se vor vinde cu cutie manuala, se vor putea numara pe degete.
cata70
QUOTE(Catalinmodena @ 11 Oct 2009, 23:28)
Pai cum pe M3 se pune in 6 trepte,iar pe Fluence in 5?Ce naiba gandesc astia? blink.gif
*


Poate le-au ramas de la m2.2... smile.gif
Nici asta nu inteleg...La m 3 pun cutie manuala in 6 tr iar la putin timp ,scot un alt model ,cu acelasi motor dar la care pun c. v. in 5 tr. Din ce ratiuni ?Chiar esti tentat sa crezi ca suntem tratati ca alta categorie de clienti,inferioara pietei vestice.
Un actual posesor de m2.2.de exemplu,daca vrea sa-si innoiasca masina, cu ce va fi convins sa-si cumpere un R.F. ? Adica sa iei acelasi motor,c.v et.c? Ca are ESP si card''maini libere'' in dotare standard(la privilege,sigur) este suficient? Ma indoiesc.
Acum 2-3 ani era cu totul alta situatie,Renault era imbatabil la raportul pret-dotari dar acum clientii au mult mai multe pretentii,iar cei care ''vin'' direct de pe dacia berlina pe o masina moderna (cum eram si eu cand am luat symbolul si mi se parea ca era o masina superdotata,moderna et c. etc) sunt din ce in ce mai putini.Nu mai spun despre mentalitatea noastra gen ''TDI,frate...''
Modus
O cutie de 6 trepte nu e mai ieftina decat una in 5? Repet, nu se stia ca e o varianta mai ieftina a lui M3?
cata70
De fapt,asa cum sunt preturile acum,este mai scumpa ca m 3...
s_j_teo
Porbagajul este mare cu o gura de acces mai buna.
adip
Mi se pare mie sau sistemul prin care se basculeaza capota de la portbagaj e asemanator cu cel de la Logan? Daca da, pai atunci s-au cam dus naibii niste zeci de litri acolo unde se retrag mizeriile alea de tije.
De ce nu l-au facut cu telescoape? Tot ca sa taie din costuri?
papa_mulo
QUOTE(Modus @ 12 Oct 2009, 09:04)
O cutie de 6 trepte nu e mai ieftina decat una in 5? Repet, nu se stia ca e o varianta mai ieftina a lui M3?
*



Nu mai repeta ca repeti aiurea! Tu nu vezi ca Fluence este mai scump din start(pret lista fara reduceri)cu aprox 500 E decat echivalentul de la M3? Pe langa asta si reducerea la Fluence este mai mica...
IRONICK
QUOTE(adip @ 12 Oct 2009, 13:45)
Mi se pare mie sau sistemul prin care se basculeaza capota de la portbagaj e asemanator cu cel de la Logan? Daca da, pai atunci s-au cam dus naibii niste zeci de litri acolo unde se retrag mizeriile alea de tije.
De ce nu l-au facut cu telescoape? Tot ca sa taie din costuri?
*
Asta este discutabila. Daca pui brate, ai gura de acces mai mare, dar ramai fara spatiu cand se retrag bratele. Daca pui balama multipla, ai gura de acces mai mica, dar iti ramane spatiu mai mare in portbagaj. Eu prefer versiunea 2. Telescoape trebuia sa aiba si sistemul actual, nu tije torsionate. Dar, in schimb barele astea mai au un avantaj. La o lovitura in spatele masini, ele se indoaie usor si nu se transmite socul in aripi/tablier. La unele masini ele sunt mascate si nu mai lovesti bagajele cu ele. Sa nu mai zic de faptul ca portbagajul are fund din tabla, nu de plastic.
DMP
Si pana la urma ce rol are nene piesa aia din portbagaj din poza pusa de tine?

Mi-am bagat scafarlia in portbagaj la un Fluence expus la Road Show si am observat bucata aia prinsa sus dar nu mi-a trecut prin cap sa il intreb pe ala de prezenta masina ce rol are.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.