Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
Axelinooo
Am facut si eu test-drive cu noul Fluence, am 10 minute de cand am coborat din el! Parere generala buna tongue.gif ! E o evolutie de la vechiul megane, se simte mai mare in dimensiunile exterioare cat si interioare. Are plusuri dar si suficiente minusuri.
Motorul de 1.5 dci de 85 CP pare a avea mai multa vlaga dar e doar o senzatie, probabil si din cauza faptului k e masina ink in rodaj avand doar 400- 500 km rulati. Fluance echipat cu motorul asta mi se pare submotorizat, fiind o masina prea grea pentru 85 CP (lipsa treptei a 6-a e un minus, parerea mea trebuia k cel mai slab motor diesel sa fi fost cel de 1.5 105 CP cum e la megane 3 ).
Directia mai precisa, suspensia mai tare; sta mai bine pe asfalt (cel putin asa am simtit eu).
Calitatea materialelor e buna dar la finisaje se mai putea lucra ... inca te mai simti intr-o masina ieftina la atingera in anumite parti ale masinii. Mi se pare prost pozitionata clapeta de deschidere usi fata.
Spatiul interior mai mare ca la megane 3 deci foarte spatios, portbagajul spatios. O masina de familie super. smile.gif
O zi placuta va doresc!
eduardsebe
Da...am fost si eu la drive-test
Am ramas placut impresionat de interior...mi-a placut,loc pentru picioare si cap in spate ai foarte mult,eu am stat chiar lejer desi am 1.92.
suspensia mi s-a parut foarte rigida,dar avea doar 200 de km masina,si motorul de 1.5 105 cp chiar foarte bun,de la 90 cu a patra am accelerat si imediat am ajuns la 110 fara sa vreau
am testat si cruise control-ul ..per total e o masina super chiar daca are ea cateva bube cum este portbagajul care pe parte de sus are niste sarme din metal dar cand mergi cu ea pe strada mergi cu portbagajul inchis smile.gif
In concluzie ii dau un 8/10 smile.gif
pit-bull
Am vazut si eu racheta:) nu am mers cu ea pt ca nu ma interesa. Nu mai intru in detalii ca sunt indeajuns spunse deja. Daca ar fi sa raman in gama Megane urmatoarea alegere ar fi Noul Megane sau Noul Megane Sport Tourer.
b76bgaarh
fost la drive test..1,6 16v 110 varianta dynamique....

intre renault laguna III si fluence ambele in echipare expresion....

este diferenta de vreo 500 de euro...(daca le configurazi pe amandoua la fel)...

eu aleg de departe laguna III ... mai ales ca are si 6 viteze....
Io_mi_s
Ma adaug si io pe lista celor care au facut drive test-ul cu pricina. Mentionez ca nu-s genul care da atentie calitatii plasticelor, nu-mi pasa de greieri, bavuri, imbinari... Un singur lucru m-a interesat: ruliul caroseriei si cat se inclina aceasta intr-o anumita curba, la o anume viteza - comparativ cu Sedanul meu 2.2. E mult peste asa ca ma declar multumit. Am aruncat o privire si la mult hulitul sistem de prindere-deschidere a capacului portbagajului. E foarte bun - daca depinzi de volumul util dizlocat de chestiile alea (in conditiile in care distantele dintre ele si, respectiv, pana-n adancul portbagajului sunt f. mari), lasa masinile in 3 volume si v. care-i treaba cu un break.
Apreciez ca fieratania cu pricina isi merita banii chiar cu toate optionalele bifate. Ca design exterior imi pare cuminte, iar la interior, friendly.
iulianvasile67
E loc de mai bine la "Fluence" si ar trebui revizuite:
-fete usi(cele de "sm3" sunt mai businesss class)
-scaune cu o sustinere laterala mai buna(varianta sport de lansare parca avea asa ceva)
si nu in ultimul rand,"inima"masinii domnilor de la RRO,ceva ce tine de 2.0 (T sau dci).

Spor la firfirici!
s_j_teo
Am facut si eu un drive-test cu un Fluence 1,5 dci 105 Cp varianta de echipare privilege plus optionale trapa si xenoane.Masina arata bine in acesta varianta de echipare.Vizibilitatea este alta fata de Megane 2 parbrizul paca este mai mic,oglinzile laterale au o vizibilitate mai buna.Interesanta pornirea cu,cardul maini libere.Eu zic ca materialele si finisarile sunt peste Megane 2,motorul nu este galagios si nu cred ca are un consum mare.Eu cred ca, daca pe masina asta aparea sigla w era mare orgasm din partea ziaristilor si a tuturor marilor fani w asa, de nene, este Renault si astia nu fac masini decat parfumuri radmasa.gif Daca in timp se va dovedi ca este o masina fiabila va baga in buzunar la vanzari alte modele din clasa similara.
zizu
am facut si eu astazi un drive test cu fluence rezultat:dezamagire insa am ramas placut impresionat de megane sport tourer cred ca urmatoarea mea masina va fi asta
Avani
Asa cum a punctat si b76bgaarh si am mai facut-o si eu de vreo cateva ori pe topicul asta, mai bine o Laguna III. Daca vreau tot compacta iau megane sport tourier, care arata intr-un mare fel.

Multi spun ca nu trebuie sa comparam Fluence-ul cu M2, pentru ca e din alta poveste... ba dimpotriva, chiar trebuie comparat. M2 sedan este (era) singura compacta sedan din parcarea Renault. Fluence este inlocuitorul lui M2 dat fiind este o compacta sedan.
Consider ca dupa 6 ani de zile de cand s-a lansat M2, schimbarile puteau fi mai mari in ceea ce priveste partea de motorizari.

Sustin in continuare ca daca Renault Romania nu va face discounturi mai mari, nu o sa aiba succes cu acest model. Concurenta la banii aia (+/- 1000 EUR) ofera mai multe. Nu stau sa dau linkuri cu oferte sau mai stiu eu ce... sunt sigur ca daca aruncati un ochi la Skoda, Ford veti gasi ceva mai interesant in clasa asta.

Nimeni nu isi va cumpara un Renault pentru brand, ci si-l va cumpara pentru feelingul si utilitatea lui.
La aceasta masina sunt lucruri care deranjeaza, dar tinand cont ca producatorul se ascunde dupa "business class low cost", nu cred ca ar trebui sa avem pretentii.

Eu am o problema cu pretul, masina nu se mai poate schimba, dar in schimb daca se umbla la pret, altfel stau lucrurile.

Momentan nu este "best deal" wink.gif
IRONICK
Puntea spate de pe Fluence (nu si de pe M3) seamana izbitor de mult cu aia de Logan. Singura diferenta notabila, unghiul amortizoarelor. Nici macar carenajele de plastic cu rol aerodinamic nu mai sunt. Poate conteaza mai mult asta decat finisarea portbagajului.

PS. Ma gandeam ca asta este unul din lucrurile care conteaza mai mult pentru "astia care ne mai pricepem" ....
Catalinmodena
QUOTE(Avani @ 16 Nov 2009, 11:09)
Nimeni nu isi va cumpara un Renault pentru brand, ci si-l va cumpara pentru feelingul si utilitatea lui.
*


Eu as putea spune ca,cu cateva excepti cei care si-au luat hai sa zic decat M2 fie el sedan sau hatch,nu zic si de Laguna,Clio sau Symbol,au ales aceasta marca pentru pretul mai mic la aceleasi dotari decat concurenta.
A,si nu-mi spuneti ca daca aveati un buget mai mare nu va orientati catre alta marca!

Aici fac referire la 85% dintre propietari,caci evident sunt sigur ca exista propietari ce aveau bani mai multi decat a costat Renaultul,insa din diferite motive au ales Renault!

Hai,dati cu pietre!
ssilviu
Deloc. Așa și este.
ncristi
Repet - masina asta trebuie sa fie FIABILA. Tot o comparati cu MII - daca ar fi ca megane II ar fi undezastru.

Megane II din punctul de verede al fiabilitatii a fost o PORCARIE de masina precum si din punctul de vedere al multor solutii tehnice (ma gandesc doar la imbecilitatea de idee de a nu putea debloca busonul de la benzina- tamburusu ala nenorocit care ramane blocat de mizerie - ca ultima chestie patita).

Prefer o masina mai scumpa, dar mai vbine facuta si mai fiabila. Prefe solutii tehnice mai rudimentare decat unele care dau bine dar in practica de zi cu zi se dovedesc niste kkaturi.

Pe propria piele am aflat de nenumarate ori ca un lucru ieftin nu insemna ca est si bun. Asa ca ma bucr ca fluence sa fie mai scumpa dar sa se fi eliminat problemele de rahat pe care le-a avut MII.
Avani
QUOTE(IRONICK @ 16 Nov 2009, 11:38)
Puntea spate de pe Fluence (nu si de pe M3) seamana izbitor de mult cu aia de Logan. Singura diferenta notabila, unghiul amortizoarelor. Nici macar carenajele de plastic cu rol aerodinamic nu mai sunt. Poate conteaza mai mult asta decat finisarea portbagajului.

PS. Ma gandeam ca asta este unul din lucrurile care conteaza mai mult pentru "astia care ne mai pricepem" ....
*



"Astia care va pricepeti" ar trebui sa va luati Octavia sau Focus, ca alea au suspensie spate indepedenta, nu sa sa tratati problema aerodinamicii la amortizoare... si nu, nu conteaza mai mult decat finisarea porbagajului.

Am sa-ti si spun de ce... din 10 cumparatori cati dintre ei crezi ca vor avea probleme cu sistemul de la porbagaj ?.. dar cati din astia 10 vor avea probleme cu aerodinamica amortizoarelor ?!?... nu e nevoie sa raspunzi... era o intrebare retorica.

Cum succesul este dat de vanzari... wink.gif
Modus
QUOTE(Avani @ 16 Nov 2009, 13:03)
"Astia care va pricepeti" ar trebui sa va luati Octavia sau Focus, ca alea au suspensie spate indepedenta, nu sa sa tratati problema aerodinamicii la amortizoare...
*



Si cum stam la Octavia si Focus cu confortul la trecerea peste denivelari?
IRONICK
QUOTE(Avani @ 16 Nov 2009, 13:03)
"Astia care va pricepeti" ar trebui sa va luati Octavia sau Focus, ca alea au suspensie spate indepedenta, nu sa sa tratati problema aerodinamicii la amortizoare... si nu, nu conteaza mai mult decat finisarea porbagajului
*
Nu eu am sustinut "astia care ne mai pricepem" si nici aerodinamica la amortizoare, ci in alta parte. Ghilimelele alea nu au fost puse degeaba. Sa inteleg ca ai facut deja teste cu bagaje introduse in masina si 10% au avut probleme radmasa.gif Oare in cate masini cu tije ai bagat pana acum bagaje? Sa inteleg ca nu conteaza consumul mai mare la viteze de autostrada? Mai important este finisajul din portbagajul ala.
Avani
@Modus: instigi la offtopic tongue.gif

Consider ca o masina in primul si in primul rand trebuie sa-ti placa cum arata. Dupa aceea foarte aproape conteaza si fisa tehnica a masinii. Daca pe mine ma deranjeaza porbagajul, nici nu ma intereseaza ce suspensie mai are... poate doar asa, daca e la oferta.

@IRONICK: nu trebuie sa sar fara parasuta ca sa-mi dau seama ca o termin cu lumea asta.
Nici masina nu trebuie sa o cumpar ca sa testez fiabilitatea sistemului de inchidere/deschidere al porbagajului.

Este clar ca noi doi avem criterii diferite si analizam diferit o masina, nu cred ca isi are rost o polemica. Atata vreme cat pastram o discutie civilizata (respectand analiza si argumentele celuilalt) nu vad vreo problema.

ps: nu stau sa urmaresc "alta parte"
IRONICK
Nici mie nu imi place design-ul exterior.

QUOTE(Avani @ 16 Nov 2009, 13:19)
@IRONICK: nu trebuie sa sar fara parasuta ca sa-mi dau seama ca o termin cu lumea asta

1. Chiar trebuie sa sari. Poate mai apare alt parsutist se leaga de tine si scapi.
2. Expresia este de pe topicul asta, mult mai in urma.
Avani
OFF: Cum se analizeaza modelul asta aici pe forum, nu cred sa fi fost analizat atat de indeaproape de catre cei de la Renault.
Ce studii de marketing ?!... mai bine pui 2 oameni sa urmareasca forumurile si dupa caz sa faca si flame si scoti de acolo tot ce ai nevoie. smile.gif (nicio aluzie).

ON: pretul... asta e problema mea, printre altele.
hellcat
QUOTE(Duyu @ 14 Nov 2009, 17:38)
Masina (1,5 dCi, 105 CP - Expression) m-a impresionat intr-un mod placut din mai toate punctele de vedere: acceleratie, tinuta de drum, aspect interior-exterior,
*




QUOTE(s_j_teo @ 15 Nov 2009, 22:57)
Am facut si eu un drive-test cu un Fluence 1,5 dci 105 Cp 
motorul nu este galagios si nu cred ca are un consum mare.
*


Aceasta motorizare am testat-o si eu...din pacate (nu zic ca nu ma asteptam..nu zic nimic) foarte zgomotos motorul in habitaclu. Si compar cu acelasi motor de pe alte modele renault. Timoneria, ok - masina noua zicem, total imprecisa, am cautat in permanenta cele 6 viteze. Sa nu se fi suit nici un proiectant de la renault intr-o Skoda? icon_mrgreen.gif
Mi-a placut pozitia in scaun, mult mai joasa decat la M2 la nivelul minim, bordul si iluminarea acestuia.
A, si sa nu uit in zona 80-100 km/h cred ca oglinzile exterioare furnizeaza un suierat finut. wink.gif
IRONICK
QUOTE(Avani @ 16 Nov 2009, 13:32)
Ce studii de marketing ?!... mai bine pui 2 oameni sa urmareasca forumurile si dupa caz sa faca si flame si scoti de acolo tot ce ai nevoie.  smile.gif (nicio aluzie)
Asta se poarta la revistele auto online ...


16 Nov 2009, 13:39:
QUOTE(hellcat @ 16 Nov 2009, 13:35)
A, si sa nu uit in zona 80-100 km/h cred ca oglinzile exterioare furnizeaza un suierat finut. wink.gif
Din contra, asta sunt proiectate sa nu aiba zgomote fata de petardele de pe M2.
hellcat
Ok, oricum am zis cred...atunci suieratul e din alta sursa.
b76bgaarh
http://www.turbo.fr/renault/renault-fluenc...enault-fluence/

testat si de francezi....

ironick nu te face ca nu intelegi problema portbagajului...

eu ieri chiar am stat si am tras un ochi la sistemul folosit... ai toate sansele sa agati cele 2 parghii transversale care starbat toata latimea portbagajului... acele "fir" de otel de vreo 5-6 mm diametru..vor suferii la greu in utilizarea unei familii....

apoi cele 2 parghii care tin capota si pivoteaza in portbagaj sunt imense...in mometul cand se inchide portbagajul intre ele si fundul acestuia ramane doar jumatate din inaltimea acestui portbagaj...

si da este f diferit de mergede..unde acestea intra in niste locasuri bine definite...nu in volumul portbagajului...(la un drum mai zbuciumat cam risti sa intre ceva intre ele si sa te vaz cum mai deschizi atunci capota....
IRONICK
QUOTE(b76bgaarh @ 16 Nov 2009, 13:43)
ironick nu te face ca nu intelegi problema portbagajului...
Am mers mult cu o masina care avea tije la fel ca si Fluence la vedere. Niciodata nu am avut probleme.
b76bgaarh
care tije....

ca am impresia ca vorbim de 2 lucruri diferite.....
IRONICK
Tijele sunt alea orizontale ...
b76bgaarh
exact de ele ziceam si eu.....

zugry
am testat si eu Fluence 1,6 16v 110CP... poate nu era rodata masina, dar e puturoasa rrrrau sleep.gif Doamne, M2 meu 1,5dCi 80CP o face pe orice traseu...

Kulmea e ca am testat si Sandero 1,2 16v 75CP in aceeasi zi: o impresie super asupra motorului, nervos, se infige zici ca e diesel, sta bine in rapoarte, woaw! Dar la Sandero doar motorul mi-a placut, restul... mi-aduce aminte de verile la tzara, in carutza radmasa.gif

Revenind la Fluence: frumos la interior, dar spatiul pentru coate este redus si in stanga si in dreapta, iar revin asupra spatiilor de depozitare lipsa, cele ramase micsorate... cu ce ma incalzeste ca am spatiu pentru mine, ce?! ma duc la plaja in costum de baie in fiecare zi?! nu ai unde sa amplasezi o sticluta de apa! Hai, cei cu comentariile, spuneti ca voi nici apa nu beti la drum, v-ati uitat la DUNE prea mult...

Directia placuta, eu am bagat test drive-ul printre blocuri, tocmai pentru a vedea manevrabilitatea (cu acceleratia m-am lamurit repede), sta bine la viraje stranse luate rapid, se incadreaza in spatii asa cum iti arata oglinzile tongue.gif

Portbagaj mare, chair imi spunea cel de la reprezentanta ca au mai mutat bratele spre exterior pentru a creste spatiul interior blink.gif

Suspensie placuta, nu se simt gaurile din asfalt.

Abia astept sa testez dieselul: PUTUROASA benzinaaaaa asta!

Concluzie personala: de acum inainte voi avea si mai mare grija de Megane-ul meu... doar Laguna e o optiune serioasa!
cata70
QUOTE(zugry @ 16 Nov 2009, 15:31)
am testat si eu Fluence 1,6 16v 110CP... poate nu era rodata masina, dar e puturoasa rrrrau  sleep.gif Doamne, M2 meu 1,5dCi 80CP o face pe orice traseu...

*


Nu cred...Doar daca ai condus-o ca pe un diesel wink.gif Totusi sunt vreo 30 de caluti in plus,nu?
collinro2
Nu are nici o logica sistemul absolut apocaliptic de articulare a capotei portbagajului. Absolut jenant. Cu cit ii costa mai mult sa pastreze sistemul de pe M2?! M-am mai uitat la pompa de inalta presiune la diesel. Nu m-am lamurit ce fabricant este; in teorie trebuie sa fie Siemens. Stie cineva?
spy_oh_joy1389
pai la diesel cuplul iti da senzatia ca masina accelereaza brusc, ca te da cu ceafa de scaun, dar la benzina acceleratia este liniara pana in 6000 de ture. Dupa vreo 3000 de ture te baga si ea in scaun cand apesi acceleratia, dar nu la fel de tare ca un diesel.

totusi, voi v-ati inteles cu ambreiajul? eu n-am reusit. cupla prea tarziu dupa ce ridicam piciorul de pe ambreiaj.
ThunderRa
La demaraj sta mai bine benzina. Trebuie doar sa stii sa o conduci... Despre ambreiaj, cred ca e chestie de obisnuinta.
andreicri
am fost si eu sambata la drive test.am mers cu fluence 1,5 dCi 105 si mi-a placut ca masina.super confortabila ,silentioasa si parca zbura peste gropane.clar peste megane sedan.ce nu imi place este ca nu poti pune motorul de 1,9 dCi ....pacat....desi unii dealeri ziceau ca se va aduce unii nu.....eu mi-as lua fluence ,insa doar cu 1,9.cel de 1,5 e subtirel.
Solon
Observ ca s-a cam inghesuit lumea la drive test! Apropos, ca sa il citez pe M i h a i "life in plastic it's fantastic", tot din peturi e facuta?
aphophis
si tu esti din aia care cred ca masina daca nu e facuta din tabla si are aripi de plastic e proasta?
alexian
QUOTE(Catalinmodena @ 16 Nov 2009, 13:12)
Eu as putea spune ca,cu cateva excepti cei care si-au luat hai sa zic decat M2 fie el sedan sau hatch,nu zic si de Laguna,Clio sau Symbol,au ales aceasta marca pentru pretul mai mic la aceleasi dotari decat concurenta.
A,si nu-mi spuneti ca daca aveati un buget mai mare nu va orientati catre alta marca!

Aici fac referire la 85% dintre propietari,caci evident sunt sigur ca exista propietari ce aveau bani mai multi decat a costat Renaultul,insa din diferite motive au ales Renault!

Hai,dati cu pietre!
*



am cumparat M2( sedan, a doua oara ) pentru ca din ea ( bicorp, prima data )am scapat cu viata. e adevarat am avut si noroc. nu doresc nimanui sa-i sara noaptea pe capota un porc mistret de peste 100 kg. din Symbol ( cel derivat din clio II ) am scapat cu viata dupa ce am luat o fabie in plin, dobitocul vinovat uitand datorita varstei si experientei ce inseamna "cedeaza trecerea". Renault asistenta si-a facut treaba de fiecare data chiar daca poate vreun prieten sau neam nu vine sa te remorcheze. cum e la ceilalti cu asistenta sau cu vocea clientului( macar la reno ai la cine sa tipi )? nu-mi place fluence si nu o sa-l cumpar, nu laud exagerat megane 2 dar un reno tot o sa am in curte( acu am doua si ... sunt multumit ca n-am dat bani in plus, aiurea, pt alta marca!). nu considera opinia mea "o piatra"
Io_mi_s
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 16 Nov 2009, 21:23)
totusi, voi v-ati inteles cu ambreiajul? eu n-am reusit. cupla prea tarziu dupa ce ridicam piciorul de pe ambreiaj.
*


Acelasi sentiment l-am avut si io, da' nu i-am dat importanta considerand ca m-as putea obisnui (am diesel si am condus benzinarul).
ciprians
QUOTE(aphophis @ 17 Nov 2009, 12:30)
si tu esti din aia care cred ca masina daca nu e facuta din tabla si are aripi de plastic e proasta?
*



up.gif
plasticele alea sunt de real folos cand incepi sa vezi ce probleme ai fi avut daca erau tabla smile.gif
spy_oh_joy1389
un plus pe care am uitat sa-l zic: nu se mai misca schimbatorul
megane1
repet,ca multi altii: incepe sa imi placa din nou/mai mult smile.gif meganul meu.. smile.gif din ce am vazut in poze si citit de la voi toti, parca privilege-ul de pe fluence nu mai e chiar acelasi lucru ca la m2 sedan ....multe solutii de origine nemtesti (chei briceag, suport de ochelari deasupra oglinzii centrale)..
la promotor parca spuneau odata, demult, pe la lansare, ca megane 2 sedan e unul din cele mai "naturale" hatch-uri la care s-a adaugat portbagaj, spre deosebire de astra, focus, ca si-a pastrat linia si supletea..etc...
acum nus daca mai putem spune la fel...desi exista si teoria cu " fluence nu are legatura cu m3 " ...

L.E.
catalinmodena are mare dreptate...insa sunt si posesori de reno ca mine , si ca altii : am avut megane1 classic , cand am schimbat m-am uitat pe piata, pret bun pt ce oferea, aveam o relatie ok cu un anume service ...si tot cu rombu'n brate am ajuns:)
a doua mutare(megane I classic-> megane2 sedan-> ....) nu sunt asa de sigur ca o sa fie tot pe megane..
Catalinmodena
Off
Eu pot spune ca am ales Megane fara sa-l conduc vreodata,doar la o expozitie auto m-am urcat intr-unul.
Cand a aparut M2.1 parintii i-au luat la un prieten un privillege de 80 de cai drept rasplata ca a luat la Academia de Politie.De atunci sunt indragostit de el.Totul a cul minat cand in 2007 am vazut la prietenul unui prieten un Manager nou-nout.Respectivul il ridicase,si inainte sa ajunga acasa a dat pe la vecinul meu sa vada masina.Cand am vazut-o neagra,si cusaturile acelea rosi la interior wub.gif ...
Am dat comanda de masina la Craiova prin telefon,in timp ce locuiam pe atunci in Sannicolau Mare,Timis.Chiar asa i-am zis la dealer:vreau o masina la fel ca cea de i-ai vandut-o lui "X".

Ce imi pare rau,ca mi-au zis sa o i-au atunci ca au reducere,ca apoi nu stiu daca se mai fabrica,ca intra fabrica in concedii,si normal ca "am pus botu" si am luat-o,ca altfel mai asteptam si luam privillege.
De,nu stiam de forum Reno pe atunci.

Insa daca asi da timpul inapoi asi lua o Octavia 2 chiar si 1.6 Mpi fara sa stau pe ganduri!
ssilviu
Ar fi fost o alegere mai bună. Ți se potrivea.
mircea_aq
@catalinmodena - esti foarte tare radmasa.gif n-am mai ras atat de mult timp.
Mi-a venit si mie prin posta materialul promo despre fluence, personalizat, frumos cu reducere de 500 Euro suplimentara, daca citesti chiar incepi sa crezi ca e o oferta de nerefuzat.
Modus
Si gasesti pe piata alta oferta mai buna?
cata70
Ba uite ca sunt si alte oferte. wink.gif
@modus- vad ca esti convins ca R.Fluence este o masina ieftina si ca este o oferta imbatabila desi multi sustin ,cu argumente,contrariul.Eu,de exemplu,nu as renunta acum la masina din semnatura pentru a lua Fluence. Ce ar avea in plus acest model nu este convingator.
Modus
Intrebarea era daca concurenta ofera ceva mai bun ca raport calitate/pret sau nu.
Intrebare: gasim Octavia, Focus Sedan, sau Jetta cu motor diesel in jurul a 105 cai care sa aiba piele, scaune incalzite, dublu climatronic, ESP, jenti de 17, senzor de lumina, ploaie, si parcare, faruri cu dublu xenon adaptive in functie de viraj, cutie in 6 trepte, 6 airbaguri, 7 ani garantie, MP3 player in jurul a 120 W, etc., la 21000 euro cu toate taxele incluse? Da, sau nu?
rtBK
modus te lupti degeaba pentru fluence. Si-au batut putin joc de ea, trebuie sa recunosti. Exteriorul imi place, dar din pacate eu conduc din interior.
jack
Cu 17826 EUR DDP iti poti lua o Honda Civic 2.2 Sport MT. Si e Honda.... wub.gif
Solon
QUOTE(aphophis @ 17 Nov 2009, 12:30)
si tu esti din aia care cred ca masina daca nu e facuta din tabla si are aripi de plastic e proasta?
*


Doar am intrebat, de curiozitate! Personal, prea putin imi pasa daca sunt din tabla sau din plastic! Atata timp cat scap eu, nu ma intereseaza din ce sunt facute!
Modus
QUOTE(jack @ 19 Nov 2009, 09:14)
Cu 17826 EUR DDP iti poti lua o Honda Civic 2.2 Sport MT. Si e Honda.... wub.gif
*



Si daca e Honda ce? Are si motor diesel de aproximativ 105 cai si dotarile enumerate de mine mai sus?

19 Nov 2009, 10:50:
QUOTE(rtBK @ 19 Nov 2009, 08:58)
modus te lupti degeaba pentru fluence. Si-au batut putin joc de ea, trebuie sa recunosti. Exteriorul imi place, dar din pacate eu conduc din interior.
*



Ai vazut masina in realitate?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.