Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
adytym
tatimeu , pai de ce nu-i spui la ,,avani,, ca si in talonul masinii scrie viteza max. 195 km/h la m3 2009

5 Nov 2010, 20:57:
sau in cartea masinii nu ami stiu exact
Avani
adytym, m-a lamurit mircea_aq cum sta treaba... wink.gif
QUOTE(mircea_aq @ 5 Nov 2010, 10:45)
Megane 3 (B95) - 1.6 110 - BVM6 - 0-100kmh - 10.5 / vmax 195 kmh
Gen 2010 (B32) - 1.6 110 - BVM5 - 0-100kmh - 11.7 / vmax 185 kmh
*


ps: scrie atat in talon cat si-n C.I.
MB 47
Daca tineti putin la viata voastra nu va mai ganditi la viteza maxima. Daca tineti la viata altora si la libertatea voastra circulati regulamentar cat de cat. Discutiile despre cat prinde o masina sau alta in ROMANIA nu prea isi au rostul avand in vedere ce drumuri si cati km de autostrada avem.
ssilviu
QUOTE(Avani @ 8 Nov 2010, 14:56)
ps: scrie atat in talon cat si-n C.I.
*



Și fac pariu că și consumul e mai mare la varianta B32. Incredibil ce involuție ...
MB 47
Involutie? Daca am urma logica aceasta atunci, astazi, toate masinile ar trebui sa mearga cu cel putin 300- 400 km/h. De foarte mult timp viteza maxima la o masina normala este intre 160 - 190 km/h.
ssilviu
Nici nu mă obosesc să-ți explic ... Aș face-o degaba ....
MB 47
Nici nu ma asteptam.
tatimeu
QUOTE(ssilviu @ 13 Nov 2010, 15:02)
Nici nu mă obosesc să-ți explic ... Aș face-o degaba ....
*


nu te obosi caci la mine nu se aplica.
de la ultima resetare a cb-ului, acum am 2700km consumul mediu e de 8%, asta in conditiile in care am facu aproximativ 1200km extraurban restul urban (nu in bucale care cica e etalon). Oricum pentru mine nu conteaza. biggrin.gif
remarc
Am o intrebare pentru cei care au vazut modelul expus acum ceva timp in showroom la Serus care avea kitul sport montat. Imi puteti spune, va rog, aproximativ, cam cu cat a scazut garda la sol in urma montarii spoilerelor si pragurilor? La ochi, asa...ca probabil nu a masurat nimeni cu rigla biggrin.gif
Va multumesc anticipat!
Hed Kandi
Cei care au motorul pe benzina, de 1.6....cand ajungeti la 6000 de rotatii, va zdrangane ceva in.......bord? Cand ajung cu ea pe la vreo 5.500-6000, incepe sa bazaie cam deranjant in zona consolei centrale; banuiesc a fi cd-player-ul sau afisul de la clima.
Furyous
Câteodată bâzâie și sub 4000 rot/min (în zona afișajului playerului).
DUDU D
NU.
ritter
QUOTE(R19/16v @ 5 Nov 2010, 08:40)
Eu zic sa va calmati. Raspunsul meu a fost destul de clar, cred eu. Ca sa-ti faci o idee - Veyronului, pentru a ajunge la 250kmph ii trebuie vreo 270 de cai, pare-mi-se. Restul de 730 ii foloseste ca sa ajunga la 400kmph. Ai nevoie de multa putere pentru a creste viteza maxima.

Voila:

*



de unde ai scos-o p'asta ? Eu am avut Fiat Bravo 1.4 T-jet de 150 cp si cu butonul Sport activat am mers la blana cu 240 km / h, in viteza a 6-a.
R19/16v
Fiatul n-avea nici 2 tone, nici 240kmph.
ssilviu
QUOTE(ritter @ 19 Nov 2010, 23:21)
de unde ai scos-o p'asta ? Eu am avut Fiat Bravo 1.4 T-jet de 150 cp si cu butonul Sport activat am mers la blana cu 240 km / h, in viteza a 6-a.
*



Da. Cum să nu radmasa.gif Când mașina are viteză maximă omologată de 210 km/h.
DUDU D
Stie cineva la cate stele de siguranta NCAP este clasificat FLUENCE?
R19/16v
N-a fost la NCAP.
adytym
o avea si el vreo 3-4 stelute sigur
ssilviu
Cam ca Loganul așa ...
Furyous
Megane Sedan tot cam ca Loganul era?
ssilviu
Noap, ăla avea toate piesele legate de siguranță aflate și pe versiunea hatch biggrin.gif
onlyone
Cei care ati facut casco la masina, ce valoare asigurata ati avut, cat aveti de platit pe an si ce asigurator ati ales?
Se foloseste valoarea din catalog sau valoarea platii efective din factura + contravaloarea rablelor?
Eu nu am mai avut casco de vreo 4 ani (pentru ca fosta imbatranise si nu se mai merita) si nu mai stiu cum e piata, dar in principiu i-as face.
Furyous
În funcție de asigurator, la valoarea din catalog -> poliță mai mare, la faloarea din factură -> poliță mai mică. La Expression a costat 2100 lei la BCR (la valorea din catalog), dar au franșiză 100€. La Țiriac era 3200 lei dar aveau mult mai multe facilități. La anul fac la Țiriac. Vezi pe aici.
mahamann
QUOTE(DUDU D @ 23 Nov 2010, 09:02)
Stie cineva la cate stele de siguranta NCAP este clasificat FLUENCE?
*


avand in vedere ca megane2 avea 5 stele...nu cred ca au scazut "stacheta". acum depinde si de echiparea la cea mai ieftina versiune (cel mai slab megane2 avea 6 aibaguri). au iesit de curand ultimele rezultate la EURONCAP - marea majoritate 5 stele, dar JAGUAR XF are 4 stele!!! eu unul mi-as lua jaguar 243.gif
razvandur
Buna,

Un articol in care oficialii au spus ca nu ar fi probleme sa atinga cele 5 stele:
http://masini.ro/drivetest/prezentare/59/renault-fluence.htm.
Deasemenea la reprezentante iti este prezentata masina cu 5 stele desi nu a fost inca testata. Ca posesor de Fluence sper sa fie adevarat tot ce sustin, intrucat unul din criteriile care au stat la baza achizitie a fost si cel al sigurantei.




Furyous
Cei de la reprezentanță spun că are 5 stele, pentru ca Megane III are 5 stele, majoritatea (sau toți) neștiind că sunt mașini diferite.
onlyone
diferite in ce fel exteptand upgradeul la tabla?
un sasiu complet diferit?
care sunt de fapt diferentele constructive reale care ar face fluence mai prejos decat megane?
Furyous
Platforme diferite, soluții mai ieftine (fără ieftinirea finală a produsului) - low-cost. Fluence și Fluence Hatch (Megane Generație 2010) sunt pe o platformă (L38/B38 - platformă low-cost), iar Megane III pe alta (B95). E mai prejos decât Megane prin mai multe lucruri care s-au discutat/răsdiscutat: punți diferite (mai ieftine), mai multe facilități ce țin de confort au fost scoase (exemple: aeratoarele centrale nu au rotițe, la variantele de bază există cheie, citind primul post de aici mai găsești), unii spun că finisajele/materialele sunt inferioare (asta nu o prea cred), tot unii spun că nu are nici aceleași elemente de siguranță a pasagerilor (sper că nu e așa).
user posted image
DUDU D
Cu rotita aia aia dreptate , mi se pare o chestie idioata ca nu e..I n ceea ce priveste finisajele , intruat am avut megane 2 , tot privilege, pot sa-ti spun ca este peste.In ceea ce priveste siguranta pot doar sa spun ca are acelasi nr de airbaguri (nu mai stiu cum era cu cortina la megane 2) , inclusiv pasager spate.Nu ma pricep la celelalte elemente de siguranta(sasiu, etc).Sper sa nu aflu nicioadata cum e , dupa....
tatimeu
Furyous
nu vreau sa fiu carcotas, dar eu unul vad utilitatea cartelei doar daca are si optiunea maini libere. In rest nu vad nici o diferenta decat de forma geometrica (una e un paralelipiped si alt asa o chestie nedefinita). In legatura cu rotita de la aeratoare nu inteleg nici eu ce au gandit si tind sa cred ca nu din cauza reducerii, dar in ziua de azi totul e posibil. Problema se pune daca e deranjant (ca si confort) faptul ca nu poti sa influentezi debitul de aer iasa pe acolo- si eu unul cred ca e deranjant.
ssilviu
Dacă nu o vezi tu, nu inseamnă că nu există.
tatimeu
te rog explica eu fiind posesor de ambele
Poate sunt mai bou asa de felul meu si nu inteleg utilitatea unei in detrimentul alteia
ssilviu
Sunt mai multe motive:
- Scurtarea timpului cu pornirea mașinii. Exemplu practic: ai băgat cartela, ai apăsat pe buton în același timp, pentru că poți, și în timp ce mașina e ocupată să pornească, tu poți să-ți pui centura.
- Lungirea speranței de viață a componentelor legate de pornire. Gen electromotor. Mașina decide singură cât trebuie să fie folosite. Nu invârți prea mult, nici prea puțin și cel mai important, nici nu te apuci să dai la automat cu motorul pornit (chit că teoretic nu se poate). Pe scurt, măsură anti-prost.
- Dimensiunile mai mici, o poți ține mai ușor în buzunar
- Exclusivitate. Te tot întreabă lumea ce e. Ceea ce te face să te simți bine. De la caz la caz.
MB 47
Cartela "maini libere" ar trebui, ca in cazul altor masini, sa o ai in buzunar si acolo sa ramana, tu sa apesi numai pe butonul Start. Cartela de la Reno e la fel ca o cheie tot trebuie introdusa undeva. Apropo, cheia de la Fluence e tip briceag, e mica si arata destul de bine.

Aeratoarele centrale nu au rotita dar poti devia fluxul de aer de exemlu spre picioare.
tatimeu
avand in vedere cele expuse de tine eu trag o concluzie. E a mea si poate sa fie corecta sau nu. Uite domne ca au scos si unii francezi un lucru la masina asemanator cu nemtii, adica un lucru anti-prostie. A! am gresit cand am spus nemti, acum o sa imi sara in cap tdi-sti, comparatie trebuie facuta cu americanii unde pe pedala de frana este scris Brake biggrin.gif
La masinile mele au fost schimbate de mult cheile pana a picat electromotorul

MB eu o tin in geaca, iar geaca aruncata de obicei pe scaunul din spate. Asta inseamna printre altele maini libere
Furyous
QUOTE(tatimeu @ 25 Nov 2010, 10:11)
Furyous
nu vreau sa fiu carcotas[...]
*


Eu doar explicam diferențe, care sunt mai multe, alea două erau doar ce mi-a venit pe moment în cap (acu îmi mai vin vitezometrul digital, lumini de zi, încălzirea în scaune). Eu am cheie, nu mă deranjează, mi-ar fi plăcut cartela chiar și pentru simplul motiv că îmi place tehnologia.
tatimeu
Furyous nu stiu ce sa zic
cartela sau cheie pentru mine daca au aceasi functionalitate tot un drac, vitezometru - e identic cu afisajul de la Radio CD fiecare firma incearca sa-ti "bucure" ochii cu cat mai multe luminite, liniute si alte chestii- pana la urma conteaza calitatea si poate mai putin aspectul
Incalzirea in scaune eu unul nu ii vad rostul atata timp cat nu ai scaune din "piele". Niciodata nu am murit de frig sau nu am avut probleme cu spatele sau chestiile barbatesti din cauza ca in masina e rece. Sa fim seriosi masinutele dau caldura arhisuficienta si repede.
Intradevar ceea ce cred ca m-ar deranja:
- la Fluence si m2010 aeratoarele centrale
- acum ca m-am obijnuit cu luminile de zi faptul ca ele nu exista la Fluence si/sau m2010 (asta numai gandindu-ma la cat costa un bec xenon si posibilitatea de a se arde mai repede de la o utilizare indelungata)- ma lasa efectiv rece cum arata moaca masinutei privita cu faza scurta sau luminile de zi.
- la masina mea ma deranjeaza faptul ca roata de rezerva e in portbagaj si nu jos. Bine momentan nu ma deranjeaza caci nu am utilizat-o niciodata, de fapt din 2003 pana in prezent la nici o masinuta (solenza, clio III si actuala) nu am utilizat roata de rezerva.
In rest vis-a-vis de alte diferente nu ma pot pronunta eu fiind un utilizator sa zic asa normal si care cred ca nu sesizeaza faptul ca am un tip de punte spate, fata fata de alta masina. Ca si exemplu pot sa spun ca acum de curand am fost pana in Bucuresti cu un Passat (TDI) din acesta nou (nou impropriu spus), am stat in spate, pentru mine nici o diferenta de confort intre el si megane 2.2, sunetul in interior foarte pregnant dupa 110km/h in sus, briza care se simtea pe langa geam era indestulatoare ca sa fie deranjanta (fenomen observat-simtit la al doilea passat). E drept ca zgomotul motorului la un mers asa "de coloana" era putin perceptibil in interior.
Furyous
Din nou, pe mine nu mă deranjează nimic - pentru asta am avut banii, pe asta o am - eu doar am exemplificat. Alții fac mare lucru din asta. Dar sunt aproape sigur că, dacă aș conduce un Megane III, aș sesiza anumite diferențe la comportamentul pe stradă - lucru care mă lasă rece, că oricum nu am Megane III și nici nu voi avea curând, doar nu mă apucă plânsul pentru așa ceva - oricum nici nu se compară cu Loganul la cum mă simt în interior.
abis
Interesant topicul. Desi exista si vorbaraie multa si uneori inutila.
Am fost si am vazut Fluensu', m-am urcat in el si mi-e greu sa dau un verdict. In general imi place, mai putin unele detalii. De exemplu nu-mi place din fata. Nu-mi plac acele manere din interior ale portierelor care par ieftine si cred ca in timp ( scurt ) se vor exfolia/jupi. Nu-mi plac anumite finisaje - la portbagaj de exemplu, la acele canale laterale pe unde ar trebui sa se scurga apa tabla arata ciudat tare. Arata ca o piele zbarcita. Nu-mi place ca vine mai sarac echipata fata de ce am luat eu in 2005 ( vezi mai jos ). Nu-mi place PDG.
Imi plac linia laterala si spatele.
Imi place bordul, mi se pare aerisit si chiar putin stilat. Imi place ca e spatioasa. Nu ma deranjeaza tijele alea din portbagaj si pt mine constituie o varianta de achizitie. Observ pe aici ca se generalizeaza foarte mult. Si se exagereaza la fel de mult. Multi spun ca in loc de Fluence mai bine iei Megane. Ok, depinde de la caz la caz. Eu astept un copil peste 3 luni si atunci am planuita si achizitia unei masini noi. Ce sa fac cu un Megane? Cand am nevoie de spatiu pt carucior, scaun, bagaje si multe altele? Da, m-ar interesa un Sport Tourer, dar depinde si de pret. Si deocamdata dealerul nu avea modelul expus, asa ca nu vorbesc despre el.
Fluence n-are nici o treaba cu partea bussines, aia e doar vrajeala de marketing. Si nici low cost nu prea e la 15k euro. In final, e doar o masina. Una care pe mine nu m-a dat pe spate asa cum a facut-o M2 dar care la un pret de 10-12k cu o echipare corecta poate fi o varianta de achizitie. Nu iei cea mai tare masina de pe piata, dar daca unele probleme vechi ale lui M2 au fost rezolvate atunci ai sanse sa iei o masina corecta si decenta. M-as baga la un Fluence, dar nicidecum la 15k euro. La pretul ala am alte variante mult mai bune.

Si o scurta descriere a istoriei relatiei mele cu Renault.

Am cumparat in mai 2005 un M2 ( pre facelift ) 1.6 16V echipare confort expression. Nu mai tin minte cate nivele de echipare erau pe atunci, dar pt mine a fost ok. La 11575 CIP aveam 6 airbaguri, AC manual, senzor de ploaie, lumina, geamuri electrice toate, jaluzele la geamuri spate si luneta, card la pornire, comenzi radio pe satelit in spatele volanului si parca atat. Dupa 3 ani si vreo 70k km am vandut-o. In timpul asta problemele au cam fost:

- cloncanit caseta directie. M-a exasperat, mi se parea ca-mi raman rotile pe strada
- bieleta directie
- un usor tacanit la relanti, aparut cam de pe la 1000 km. Cand calcam ambreiajul nu se mai auzea. Am dat vina pe rulmentul de presiune, nenea mecanicul mi-a zis ca nu are asa ceva si ca asa fac toate
- zgomot in portiera dreapta fata aparut pe la 1500 km
- trancaneala in zona displayului central
- geamurile fata scartaiau la urcare si aveau un trosnet la capatul cursei, ziceai ca se crapa. Si nu umblasem la portiera deloc, nu-i pusesem folie sau sa am alte interventii.

Cam atat. A, ba nu. Se infunda acel canal de evacuare a apei de sub masca frontala si imi intra apa in masina pe sub bord la pasager. Am fost la un moment dat la o spalatorie automata si intrat in tunel m-am trezit cu inundatie in masina ohmy.gif Eram si cu sotia si incercam sa o calmez si sa-i zic ca nu e nimic dar eu fierbeam de nervi. Apa curgea ca la robinet si va dati seama ca nu aveam ce face decat sa astept. Mi s-a parut cea mai lunga spalare din viata mea ( vreo 10 minute a durat ), aveam apa in masina de o palma.
Concluzia? A fost o masina ok, cu bune si cu rele. Alternativa ar fi fost Octavia 2 1.4 Mpi cu 2 airbaguri, geamuri fata, AC manual si ASR la 12500 euro CIP. Meganul insa mi s-a parut mai frumos si mai confortabil. A fost dragoste la prima vedere. Daca fac abstractie de unele probleme care imi afectau confortul psihic ( toate trancanelile si caseta directie ) as alege si astazi tot megane. Dar n-a fost nici pe departe vreun etalon de fiabilitate.

PS. Scuze pt postul meu (prea) lung.
tatimeu
un lucru spus cu sinceritate. Avem dotarile confortul si solutiile tehnice pentru banii pe care i-am dat. Eu unul imi "iubesc" masina asa cum este si asta tocmai datorita faptului ca am dat pe ea o anumita suma de bani.
Ca si completare m-am urcat la un amic intr-un BMW (nu ma intrebati ca nu stiu ce fel) dar era mare-mare masina. Avea lucruri frumoase, utile dar si inutile in acelasi timp - pentru mine.
Printre lucrurile utile mentionez una care imi vine acum in minte si pe care am remarcat-o si anume faptul ca usa se inchidea singura atunci cand era foarte aproape de caroserie (daca nu tragi bine de ea nu e nici o problema caci de la o anumita distanta vine singura la locul ei si se inchide)
Lucruri inutile pentru mine erau TV-ul amplasat acolo unde este amplasata navigatia la Laguna, Afisajul CB-ului, radio CD-ului la Opel. Tot pe acel ecran era afisata si imaginea venita de la camera video din botul masinutei (explica tipul ca se foloseste noaptea- de parca stai cu ochii in ecran nu la drum).
ncristi
De curiozitate la 15000E ce varinate ai ca ma intereseza si pe mine. La 15000 nu am gasit mare lucru...diesel cel putin

De data asta vreu diesel... mi s-a cam luat de benzinare
MB 47
La 15000 E ai Fluence Privilege 1.5 dci 110 cp, nou nout.
abis
Pe mine nu ma ( mai ) intereseaza dieselul. Ca o familiala pe benzina, in 15k euro gasesc Octavia 2 cu destule optiuni si motor mai bun, Mazda 3 sedan. Astea ar fi ca principale optiuni. Pe banca de rezerve ar mai fi Sport Tourer, C4, Cruze si Astra H sedan, cu mentiunea ca din poze imi place Sport Tourer mai mult decat Fluence dar deocamdata nu l-am vazut live asa ca nu ma pot pronunta definitiv. Iar la ultimile doua am unele semne de intrebare. Asa, daca tot se vorbeste ca Fluence vine din zona asiatica atunci pot sa ma uit si la un Ceed SW ca e din vecinatate icon_mrgreen.gif
Deocamdata, principalii contracandidati sunt O2, Mazda 3 si Sport Tourer ( oarecum in blind ). Nu as da 15k euro pe Fluence chiar daca scrie privilege pe el. Daca Sport Tourerul ala imi va confirma asteptarile atunci poate pe ala as da. La Fluence m-as duce pana pe la 12k.
ncristi
Octavia si mazda le iei cu 2 mortaciuni de motoare - 1.6 MPI...ambele mai proaste decat 1.6 16v pe care-l am eu acum.

Eu anu asta am facut 40000km si NU mai vreu benzina. In + toate benzinarele astea mici sunt praf. Ca sa scoti ceva din ele trebuiesc turate iar cand o faci simti cum ti se usureaza si buzunarele.

Probabil ca daia si cresc performantele la turatii mai mari - se usureaza masina odata cu portofelul icon_mrgreen.gif
Phonyx
Eventual arunca un ochi si la Cruze are motor de 2000cc 150cp si ajungi undeva tot pe la 15k cu dotari decente.
ncristi
Nu prea ma atrage chevy sad.gif ... sorry.

Am configurat acum o octavia cu 1.4 TSi. Am ajuns cat ai clipi la 18400E cu TVA smile.gif Credema ca m-au pacalita aia din Ploiesti si intr-o saptmana s-au ieftinit cu vro 3-4000E.

La diferenta asta as prefera sincer un fluence. Cu restu de 4000E ii investec in eventualele reparatii icon_mrgreen.gif

Am facut o socoteala. Pe meganu actual am dat 13500E cu totul. O octavia 2 cam la acelasi nivel era atunci tot cam 18000E (abia aparuse). In 170000km cat am cu meganu nu stiu daca am bagat mai mult de 800E in reparatii smile.gif

Imi place mult octavia dar este EXTREM de scumpa pentru ce ofera. Spre ex - senzorii de parcare fata spate - 800E -mi se pare nesimtire curata.

abis
Eu nu ma refeream la 1.6 mpi la Octavia. Ci la un TSI. Are consum mai mic si performante mai bune. Am facut de curiozitate drive test pe un Yeti echipat cu.....1.2 TSI si se misca mult mai bine decat 1.6 de la Renault. Si Yeti e ceva mai greu decat Octavia. Fluence are pret 18100 pe configurator la 1.5 Dci 90 cp in echipare privilege. Enorm. Da, e adevarat ca exista un discount aplicat la pretul asta, dar si alti dealeri ofera discounturi. Cu discountul aplicat, Fluence ajunge la 15800. Tot e mult. Parerea mea.
Senzori de parcare fata spate sunt 492 fara tva. Dar nu inteleg la ce trebuie senzori fata. Pot trai si fara aia spate, dar senzori fata? Daca la Vw iti iei parktronic as intelege, dar altfel la ce sunt buni senzorii fata?
Cruze arata bine. Dar...sunt pline forumurile de probleme ale detinatorilor de Cruze ( sare din viteza, se cojeste volanul si mai si pocneste, se aud trosnituri in podea la anumite manevre, se regenereaza filtrul de particule la diesel la fiecare 250 km, consuma mult fata de specificatii - e valabil si la benzina si la diesel, vopseaua sare de pe spoiler si praguri, la unii mai intra apa in portbagaj, se reseteaza computerul de bord si trebuie sa mergi in service, nu mai raspunde uneori la comenzile de pe cheie, clima functioneaza aiurea, exista o zona calda la pedalier pe care n-o explica nimeni si altele ). Cruze ar putea fi o varianta doar daca se rezolva bolile copilariei. Altfel e ruleta ruseasca.
Catalinmodena
Eu sincer asi alege intre Ceed SW si Megane Sport Tourer.Ceed-cu face-lift arata mai mult decat ok,atat la exterior cat si la interior.Are si fiabilitatea dovedita.
Oricum,eu il pun sub megane,ca si imagine de marca si design exterior.Ca daca e sa facem o comparatie la sange,cred ca se cam schimba datele problemei!


Octavia e ok,insa ramane pretul care e cu mult peste celelalte!
mahamann
in alta ordine de idei, fluence-ul este o masina corecta pentru ce ofera la cat dai pe ea, singura problema ar fi ca nu nu este deloc in simbioza cu sloganul renault: DRIVE THE CHANGE, este o masina dezvoltata pe platforma low cost, cu subansambluri depasite moral, fara a rupe gura targului cu nimic; fata de megane 2 interiorul fiind un pas inainte, dar daca stam sa ne uitam si la ultimele modele ale concurentei.....opel astra, chevrolet cruze, mazda3, toyota corolla, honda civic.......parca nu este suficient pasul facut
abis
QUOTE(Catalinmodena @ 25 Nov 2010, 21:45)
Octavia e ok,insa ramane pretul care e cu mult peste celelalte!
*


Nu stiu ce sa zic, depinde ce intelege fiecare prin acel pret mare. Eu am configurat acum o Octavia cu ESP cu hill hold assist, proiectoare, geamuri, maxi dot, clima bizonala, radio cd bolero cu touch screen si magazie de cd-uri ( e fain, l-am vazut pe tiguan, vine fain integrat ca e marisor ), jante aliaj, senzor de ploaie si lumina, monitorizarea presiunii in pneuri, volan piele cu comenzi pe el si schimbator piele, oglinda cu efect automat antiorbire toate astea la 13.200 cip. Asta inseamna 16.300 DDP. Euro 5, cutie in 6. Cu ceva discounturi o scoti in 15.500 sigur, poate chiar 15.000. Sincer, nu mi se pare mult si as da banii astia. IMHO face banii cu prisosinta.

QUOTE(mahamann @ 25 Nov 2010, 21:55)
in alta ordine de idei, fluence-ul este o masina corecta pentru ce ofera la cat dai pe ea, singura problema ar fi ca nu nu este deloc in simbioza cu sloganul renault: DRIVE THE CHANGE, este o masina dezvoltata pe platforma low cost, cu subansambluri depasite moral, fara a rupe gura targului cu nimic
*


Da, este o masina corecta dar in functie de cat dai pe ea. La 18k sau la 16k mie nu mi se pare corecta. Nu mai vorbesc de acel 21k de care vorbea modus la un moment dat. Vorbesc pt mine, 21k mi se pare extrem de mult pt Fluence.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.