Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
M i h a i
tatimeu>de ce este subiectivism? dau meganul din 2003 care are 6 trepte...cartela..sa spunem si keyless go....si cumpar una mai moderna..cu cheie...cu 5 trepte...cu un motor super modern....oricum..aici fiecare isi spune parerea...la dealer fiecare face ce vrea cu banii lui..
Avani
Consider ca daca modul de promovare/catalogare al celor de la Renault a fost si este: business low cost, incercati sa va obisnuiti cu faptul ca unele chestii lipsesc sau au fost proiectate cu un minim de investitii.

Repet, un pret corect pentru masina asta, este in jur de 10 mii de coco.
ssilviu
QUOTE(zlota @ 5 May 2010, 09:23)
domnilor sunteti cat se poate de penibili


Ai clacat și tu. Era doar o chestiune de timp icon_mrgreen.gif E chiar așa greu de acceptat că altcineva poate să aibă o altă părere decât voi? Eu de exemplu pot să înțeleg foarte bine de ce unii de pe aici consideră Fluence o mașină foarte bună. Și le respect opinia. Dar mi-o exprim și pe a mea.
tatimeu
Mihai pai uite de ce:
ceasurile digitale de la Citroen nu imi plac de nici o culoare, pe cand cele de pe MIII imi plac - subiectivism
Linia masinii, interiorul (look) la fluence imi place mai mult decat la megane2 - subiectivism, sa nu mai spun de MIII. Acum ai inteles.
Oricum nu vad nici un avantaj functional intre un ceas digital si altul analog decat asa ca look.
Subiectivism e si atunci cand zici ca......... doar bordul, ca apoi sa spui look-ul meganului meu e super, realizat de mama stilistului etc,etc.
zlota
QUOTE(ssilviu @ 5 May 2010, 08:50)
Ai clacat și tu. Era doar o chestiune de timp  icon_mrgreen.gif E chiar așa greu de acceptat că altcineva poate să aibă o altă părere decât voi? Eu de exemplu pot să înțeleg foarte bine de ce unii de pe aici consideră Fluence o mașină foarte bună. Și le respect opinia. Dar mi-o exprim și pe a mea.
*



SSILVIU- vreau o opinie dar o vreau constructiva. Cand am luat M2 , masina mea era: o carapace , o incercare nereusita , o mizerie de masina. Dar a rezistat!!!!!!!!!!
Vreau impresii si opinii de la oameni care au intalnit probleme si rezolvari la acestea din urma. Eu nu spun ca este o super masina dar nu cred ca este citez colegul de mai sus " un jeg". Lucrez in domeniul auto de 14 ani si din minima experienta pe care o am , am invatat ca o masina se poate judeca dupa cel putin 1 an pe piata.
Hai sa incercam sa facem ceva constructiv nu sa ne jignim pentru masinile pe care le avem. Ai luat masina , sa fi fericit zi cum merge , nu ba jeg de masina ai ce proasta este ( cand poate nu a facut nici macar 100km cu ea), un test drive este egal cu 0 , nu vei putea avea o opinie despre masina.Este cineva inginer proiectant auto? Nu cred !!!! Atunci dece a luat Logan si nu Clio , dece M2 si nu Opel ori Mazda. Fiecare isi cumpara masina pe care o vrea si ii place. Hai sa nu judecam!!! Astept idei si pareri subiective, faza cu condoleantele si cu jegul este penala rau (Dantes sper sa ai o super masina nu Renault cum avem noi)
Sper sa ne putem intalnii la o bere noi cei care avem Renault ( cel putin sa fi avut 2 modele diferite). Eu unul am avut Clio, M2 si acum am Fluence.
Cu stima cool.gif
nWo
QUOTE(papa_mulo @ 5 May 2010, 08:18)
Vezi ca esti putin in eroare privind pretul, ar fi frumos sa fie cum zici tu!
Fluence Privilege 1.6(Euro 4) este 15051 Euro, pret fara metalizat, senzori parcare sau alte optionale uzuale/utile si care ar mai putea creste pretul.
Pentru 3 rable primesti 3x900= 2700 Euro(nu 5400 !!!!) --> deci pretul ajunge la 12351 Euro insa vei avea si aici niste cheltuieli considerabile pentru ca e putin probabil sa ai 3 rable in curte.
Mai poti primi 500 E discount daca esti client persoana fizica care a mai luat un renault de la ei in trecut.
Cu taxa de poluare chiar nu stiu cum e la ora actuala, cerceteaza tu, se poate sa mai platesti ceva si la aia.
La sfarsit tragi linie si vezi cum iesi!

LE pentru comparatie:
Fluence Privilege 1.6 110 E4 M5 - 15051 E
Octavia Business 1.2TSI 105 E5 M6 - 14756 E
Octavia Business 1.4TSI 122 E5 M6 - 15910 E
Astra Sedan Cosmo 1.6 115 E5 M5 - 15890 E
Cruze LS Plus 1.6 113 E5 M5 - 14175 E
*




Da-mi voie sa te contrazic referitor la cei 5400 de euro in sensul ca si eu sunt in tratative cu cei de la Renault in vederea achizitionari unui Fluence privilege 1.6 16v si mi-au oferit ca reducere din pret contravaloarea a inca 3 voucere pe langa cele 3 pe care le detin momentan. Deci 3+3=6 si 6x900=5400.
Asa ca din cei circa 15500 de euro cat costa masina cu vopsea metalizata, eu platesc doar 10100 plus cele 3 voucere pe care le-am cumparat cu 500 de euro toate 3. Defapt am cumparat rablele la 700 de lei bucata.

Astfel Fluence Privillege ma costa 10600 euro.

Un pret foarte acceptabil din punctul meu de vedere.
M i h a i
QUOTE(zlota @ 5 May 2010, 10:09)
1.Cand am luat M2 , masina mea era: o carapace , o incercare nereusita , o mizerie de masina.
2.Lucrez in domeniul auto de 14 ani
3.Dantes sper sa ai o super masina nu Renault cum avem noi
*


1. blink.gif fii serios....asta o spui acum...la misto probabil.
2.consilier de vanzari?
3.Tu nu ai renault..tu ai fluens.. tongue.gif
Hack
QUOTE(zlota @ 5 May 2010, 10:09)
Cand am luat M2...
*


Tu ai avut Megane 2?! ohmy.gif Ha!
zlota
QUOTE(M i h a i @ 5 May 2010, 09:36)
1. blink.gif  fii serios....asta o spui acum...la misto probabil.
2.consilier de vanzari?
3.Tu nu ai renault..tu ai fluens..  tongue.gif
*



Mihai ,
vezi de asta vorbeam cu SSilviu, rombul inseamna Renault, remarca ta este tendentioasa.
1- vezi arhiva( citeste)
2- nu lucrez in vanzari auto
3- acest punct il ignor vezi alineatul nr 2.
Cu stima

5 May 2010, 09:56:
QUOTE(Hack @ 5 May 2010, 09:51)
Tu ai avut Megane 2?! ohmy.gif  Ha!
*


Da Hack,
am avut Clio 65 cp si M2 113 cp , primul diesel si al doilea pe benzina( ambele noi). Si am fost foarte multumit de ele si sunt niste masini exceptionale pentru clasa lor.
Avani
Bucuria de a avea o masina noua tine cateva luni. In aceasta perioada soferul/posesorul se afla intr-o usoara stare de euforie si primul instinct este acela de a-si proteja achizitia, mai ales daca pentru respectiva achizitie a facut si va face si pe viitor niste compromisuri.

Remarciile nu tocmai diplomate de pe acest topic cu privire la aspectul si tehnologia Fluence-ului au la baza niste pretentii prea mari de la R. Prin urmare, de aici si aceste adjective acide.

Faptul ca in urma acestor afirmatii acide, posesorul de Fluence se simte putin lezat, se datoreaza doar lipsei de obiectivitati date de acea euforie mai sus amintita.

Ma asteptam ca acest model sa concureze pe picior de egalitate cu Octavia 2 facelift, lucru care din pacate nu este posibil, desi imi doream foarte tare acest lucru.

"Echipa" cu care tin este Renault, dar in acest moment, echipa favorita mai pierde un meci.

off: noroc ca au scos tourierul ala superb wub.gif
papa_mulo
QUOTE(nWo @ 5 May 2010, 10:34)
Da-mi voie sa te contrazic referitor la cei 5400 de euro in sensul ca si eu sunt in tratative cu cei de la Renault in vederea achizitionari unui Fluence privilege 1.6 16v si mi-au oferit ca reducere din pret contravaloarea a inca 3 voucere pe langa cele 3 pe care le detin momentan. Deci 3+3=6 si 6x900=5400.
Asa ca din cei circa 15500 de euro cat costa masina cu vopsea metalizata, eu platesc doar 10100 plus cele 3 voucere pe care le-am cumparat cu 500 de euro toate 3. Defapt am cumparat rablele la 700 de lei bucata.

Astfel Fluence Privillege ma costa 10600 euro.

Un pret foarte acceptabil din punctul meu de vedere.
*



In timp ce vorbeam noi vad ca au afisat pe serus promotia pe mai si au mai modificat putin discounturile, nu mai e 15051 ci 14450. Usor-usor incep sa se apropie de pretul corect.
Ai o oferta scrisa de la ei in care sa scrie negru pe alb ca platesti 10100 + 3 vouchere sau asa ai inteles dintr-o discutie verbala cu ei?
Din ce vad ei ofera:
- 2700 E discount la 3 rable
- 2700 E discount din pretul de lista(cel teoretic) de 16450 E pentru masinile cu an fabricatie 2009.
Cu alte cuvine, dupa socoteala mea(si oferta de pe serus) vei plati 16450-2700-2700= 11050+500(cat ai dat pe rable) + 300 E vopsea metalizata + cat o fi taxa de prima inmatriculare pentru masina 2009(trebuie sa gasesti pe stoc configuratia care te intereseaza).
Probabil ca ajungi pe la 12000 sau putin peste.
Ia verifica cu ei ce ti-am zis eu, chiar sunt curios!
Furyous
QUOTE(zlota @ 5 May 2010, 09:23)
Furyos - tot logan ai ? radmasa.gif
*


Loganul e mai bun decat jegul ala de fluiens. Zgomotul interior, tinuta de drum, treptele de viteza, volanul, ce mai, totul, (in)comparabil mai bune decat la panarama aia.
PS: Daca ei fac misto eu ar trebui sa ma spanzur? Tu i-ai intaratat cu vulpea ta frustrata...
QUOTE(zlota @ 5 May 2010, 10:51)
QUOTE(M i h a i @ 5 May 2010, 10:36)

3.Tu nu ai renault..tu ai fluens..  tongue.gif
*


3- acest punct il ignor vezi alineatul nr 2.
*


Si mai bine, ai un Samsung, masina conceputa in Coreea, un fel de Daewoo.
mariusd4
Ar fi ideal sa fie "conceput" in Korea ! Am cateva Nubira la munca cu cateva sute de mii bune de km
zlota
Furyous- ai dreptate a ta este mai buna decat a mea ( pretul masini tale este egal cu pretul optionalelor jegului meu )
Masina fiecaruia este mai buna dacat a altuia .
Eu sunt multumit cu Samsung-ul meu , dar a ta ce este?????? o 1300 care a mancat tot cand a fost mica.!!!!!!!!!!!
Oricum fiecare avem masinile pe care le-am dorit si tu si eu.
Cu stima

PS: Avani mare dreptate ai!!!!!!!!!!!!
nWo
QUOTE(papa_mulo @ 5 May 2010, 10:49)
In timp ce vorbeam noi vad ca au afisat pe serus promotia pe mai si au mai modificat putin discounturile, nu mai e 15051 ci 14450. Usor-usor incep sa se apropie de pretul corect.
Ai o oferta scrisa de la ei in care sa scrie negru pe alb ca platesti 10100 + 3 vouchere sau asa ai inteles dintr-o discutie verbala cu ei?
Din ce vad ei ofera:
- 2700 E discount la 3 rable
- 2700 E discount din pretul de lista(cel teoretic) de 16450 E pentru masinile cu an fabricatie 2009
Cu alte cuvine, dupa socoteala mea(si oferta de pe serus) vei plati 16450-2700-2700= 11050+500(cat ai dat pe rable) + 300 E vopsea metalizata + cat o fi taxa de prima inmatriculare pentru masina 2009(trebuie sa gasesti pe stoc configuratia care te intereseaza).
Probabil ca ajungi pe la 12000 sau putin peste.
Ia verifica cu ei ce ti-am zis eu, chiar sunt curios!
*




Am o oferta de la ei pe care au afisate preturile fara promotie, iar in dreptul lor au scris cu pixul pretul care rezulta dupa ce se aplica reducerea de 5400 de euro. Oferta este facuta conform promotiei din luna aprilie.
Dupa masa am sa o caut si am sa-i fac o poza pt a o atasa.

Plus ca tin zilnic legatura cu dealerul avand in vedere ca am comandat culoarea neagra dar nu aveau pe stoc.

Am voucerele, am banii, astept sa ma anunte ca a venit masina.

Nu mai am ce sa verific pt ca asa este. In 2007 cand am luat symbolul tatalui meu, am dat comanda in 20 octombrie si a venit dupa 15-16 zile, pt ca am comandat cu clima automata si nu cu A/C, dar tot am beneficiat de GPS-ul oferit cadou in luna octombrie. Cand am ridicat masina se afla langa noi un domn care a cumparat un symbol aflat pe stoc dar nu a mai primit cadoul. Masina am achitat-o la ridicarea acesteia, fara nici un avans. Aceeasi situatie este si acum.
b76bgaarh
la renault se pastreaza promotia din ziua/luna comenzi. la opel la fel.in schimb la ford iti vinde masina cu promotia din ziua/luna cand o livreaza,cica. oare cum rezolva cu leasingul?
Furyous
QUOTE(mariusd4 @ 5 May 2010, 12:32)
Ar fi ideal sa fie "conceput" in Korea ! Am cateva Nubira la munca cu cateva sute de mii bune de km
*


Nu ma baga in seama, normal ca glumeam.
QUOTE(zlota @ 5 May 2010, 12:54)
Furyous- ai dreptate a ta este mai buna decat a mea ( pretul masini tale este egal cu pretul optionalelor jegului meu )
Eu sunt multumit cu Samsung-ul meu , dar a ta ce este?????? o 1300 care a mancat tot
*


Wof! Da, e geniala, in 6 ani nu am schimbat absolut nimic. Ai impresia ca ti s-a ridicat statutul social daca ai o masina ale carei optionale valoreaza cat pretul Loganului meu din 2004. Sunt un taran amarat cu Logan, ma plec in fata ta.
s_j_teo
Unii deja ati intrecut masura va rog sa va limitati la Renault Fluence ! Fara atacuri la peroana ca am sa rog moderatorii sa intervina !!
mariusd4
Mare om Teo !!! Ar trebui luate niste masuri pe aici si facuta curatenie !!!
zlota
Nu Furyous,
statutul meu social a ramas acelasi. Imi pare rau ca te complaci asa , si eu ca si multi alti am pornit de la o dacie ( eu unul am avut 1310 ).
In discutie este vorba de masini nu de noi: ce are a mea si nu are a ta , ce ai patit tu si ce am patit eu .In ce service-uri sa nu intram , astea ar trebui sa fie discutiile nu jigniri personale si la adresa masinilor.
Eu zic sa punem punct discutie cu aceste tente . ph34r.gif

Ce te supara la masina mea?( exemple) , eu am luat tot ce se putea pune pe ea si pana la ora actuala sunt multumit de ea ( mai ramane peste 1-2 ani sa vedem ce va cade ).
Cu stima
Furyous
Da, scuze. Trebuia sa intelegi ca am si eu unu (Renault Fluence Expression 1.6 16v) si eram doar ironic la ce ziceau ceilalti. Dar tu ai inceput cu Loganu'...
Imi cer scuze si tac.
papa_mulo
QUOTE(nWo @ 5 May 2010, 12:56)
Am o oferta de la ei pe care au afisate preturile fara promotie, iar in dreptul lor au scris cu pixul pretul care rezulta dupa ce se aplica reducerea de 5400 de euro. Oferta este facuta conform promotiei din luna aprilie.
Dupa masa am sa o caut si am sa-i fac o poza pt a o atasa.

Plus ca tin zilnic legatura cu dealerul avand in vedere ca am comandat culoarea neagra dar nu aveau pe stoc.

Am voucerele, am banii, astept sa ma anunte ca a venit masina.



Daca o iei cu 10100 plus trei vouchere este foarte bine, e pret foarte bun. Eu sunt insa sceptic si incercam sa te fac atent pentru ca eu cred ca pe undeva e o neintelegere si ar fi neplacut sa te trezesti in ultimul moment ca ti se spune: "a fost o neintelegere pentru care ne cerem scuze dar pretul nu este 10000 ci 12000, va oferim pe langa scuzele noastre si un set de presuri gratuit". O verificare in plus nu costa nimic....
In plus zici ca ai banii si voucherele si astepti masina comandata...au devenit ei asa flexibili si iti aduc masina pe comanda fara sa o achiti integral sau partial in avans? Intreb, nu zic ca nu poate fi asa? Pe de alta parte daca nu ti-au luat avans, ce te impiedica sa refuzi comanda si sa iti iei masina la oferta din Mai(cu 500 E mai ieftina)?
zlota
QUOTE(Furyous @ 5 May 2010, 12:50)
Da, scuze. Trebuia sa intelegi ca am si eu unu (Renault Fluence Expression 1.6 16v) si eram doar ironic la ce ziceau ceilalti. Dar tu ai inceput cu Loganu'...
Imi cer scuze si tac.
*


DECI FACI MISTO sad.gif sad.gif sad.gif
De unde ai luat-o ( eu -SERUS)
Furyous
IPSO Ploiesti (care am inteles ca e preluat de Serus de luna asta).
mihai_dorin
Vad ca va place sa va jigniti prosteste intre voi. Acum s-a ajuns care are Fluence-ul mai tare si mai mare...Ok sunteti foarte entuziasmati de masina, insa incercati sa va limitati in limitele bunului simt.

Personal Fluence mi se pare o masina ok, insa nu as cumpara-o datorita aspectului de low cost fata de M3. Merita sa mai faci un mic efort financiar si sa iei un M3, in locul Fluence-ului. Fiecare cu opinia lui.
dantes
Atat am de zis:
Am avut, am in familie si detin Renault si cred ca voi merge pe mana lor din motivele mele.
Anumite modele de la Renault sunt pur si simplu jeguri. Gen Symbolul nou si Fluiensul asta...si megane 3 produs la turci (sub privilege). Pur si simplu ce a scris ssilviu mai sus e super adevarat. Pentru multi va lua ochii interiorul si nu va mai conta ca lipseste de pe ici pe colo 1-2-3-n chestii...un plastic, o cartela, un antifon, o bucsa...puii mei...
Ideea e ca la aceeasi bani, tot in gama renault sunt variante mai bune la acelasi pret...

Chiar azi m-am jucat cu un fluiens d-asta si nu imi schimb parerea...o jighimea. Si posesorul era si mandru ca a dat aceeasi bani ca mine pe un m3 break, aceleasi dotari, ba cu plus la break... Trebuie sa fii indoctrinat rau pe berline sa arunci banii pe ...NOUL MANAGER ..... care te ridica pana la cer...
papa_mulo
QUOTE(dantes @ 5 May 2010, 14:19)
Ideea e ca la aceeasi bani, tot in gama renault sunt variante mai bune la acelasi pret...


Exemplu:
Laguna 1.6 expression - 13600
Laguna 2.0dci GTline - 17799

Verificati oferta pe Mai la Laguna, au crescut discountul...nu a mai fost asa mare niciodata pana acum! wink.gif
http://www.serus.ro/renault/oferta_lunii.php?aut=43
tatimeu
adevarul ca punand toate optionalele care le am eu acum pe masina (un singur plus are laguna si anume cotiera spate) ajunge ceva mai scumpa decat am dat eu pe a mea acum aproape un an. In conditiile astea cu reducerea de 4300 euro (e cu remat?) se merita ca pret, dar oare merita motorul asta? Nu e prea mic pentru balena asta (e un compliment nu jignire)
Hack
QUOTE(tatimeu @ 5 May 2010, 14:37)
adevarul ca punand toate optionalele care le am eu acum pe masina (un singur plus are laguna si anume cotiera spate)...
*


Oare doar atat are in plus o L3 fata de un M3? rolleyes.gif
papa_mulo
Nu e cu remat si are in plus vreo 150-200 kg fata de a ta.
Singurul minus la Laguna din punctul meu de vedere e spatiul la picioare la locurile din spate...mai mic ca la MII, MIII, Fluence, dar cred ca as putea trece peste asta pana la urma.
tatimeu
in echiparea respectiva da. cu dotarile optionale are mai putin xenon si mai mult cotiera spate care e standard si frana asistata plus asistenta parcare.
Avani
QUOTE(Hack @ 5 May 2010, 14:42)
Oare doar atat are in plus o L3 fata de un M3? rolleyes.gif
*


Daca doar asta conteaza pentru el... restul e cancan cool.gif
mbebe26
@papa_mulo Nu o sa ma crezi dar au existat si promotii mai mari smile.gif. Anul trecut tot prin mai era promotie de 5800E fara remat la versiunea dinamique (actuala GTLine), dar fabricatie 2008 (adica din anul anterior). Cred ca discountul de 4300E se refera la modelele din stoc, fabricate in 2009.
zlota
Hei Dantes , la M3 au schimbat plasticul din interior ori a ramas tot cel de PET.
Hayonul stiu ca are probleme , colegul de birou a fost de 3 ori in service pentru a fii reglat , tu ai fost?
Ce climatizare ai pe ea? ( presupunand ca ai , nu pot crede ca cineva isi mai ia masina fara clima)
tatimeu
ai circulat cu ambele masini ca sa-ti poti exprima opinia avizata domnule Avani?
dantes
Absolut nici o problema nu are masina si e privilege, clima bizoana, etc...hayonul nu are nici pe dreaq. D-astea cu are prietenu' lu' colegu' si stiu eu ca are probleme.... sa n-aud
Daca te uiti la oferte, deja fluiensu' nu merita la ce ofera. m3 break, ofertele la laguna 3...puii mei...
Avani
QUOTE(tatimeu @ 5 May 2010, 15:29)
ai circulat cu ambele masini ca sa-ti poti exprima opinia avizata domnule Avani?
*


Nu e nevoie sa ciruli cu amandoua ca sa ai o parere obiectiva. Deasemenea nu e nevoie sa sar de pe un bloc de 10 etaje ca sa-mi dau seama ca la aterizare o sa ma doara putin wink.gif

Din start trebuie sa ne uitam din ce clase fac parte si care sunt competitorii directi, unde sunt fabricate si pe ce platforme... si-ar mai fi, dar nu doresc sa compar m3 cu l3 pe topic de fluence. unsure.gif ... Nu e cazul sa te ambalezi, dar sincer, daca pt tine lipsa unei cotiere reprezinta singura diferenta intre un m3 si un l3, chiar nu are rost sa-ti demonstrez ca exista diferente mai importante. Nu am timp, chef si nici locul de discutat nu este cel mai indicat.
tatimeu
Avani eu ziceam de masina mea si ca atare multe din argumentele tale pica. Vis-a-vis de clasa din care fac parte la gabaritul si dimensiunile mele te rog sa ma crezi ca nu aduce nici un plus de valoare diferenta de clasa. Am loc cat cuprinde in masina, scaunul la fel este superincapator pentru mine. Raman doar dotarile interne care sunt identice (exceptie casul dar care cred ca in proportie de 90% se comporta identic). Acum sa-i lasam pe posesorii de fluence sau chiar si noi sa discute - discutam despre el.
zlota
Asta chiar a avut probleme cu hayonul vazut si de catre mine !!!!!!!!!!
Nu se putea inchide bine trebuia trantit ( iar tipul este mai mult decat tipicar )
Eu unul sper sa nu am multe probleme, ori cel putin cate am avut cu M2-ul meu
M i h a i
QUOTE(zlota @ 5 May 2010, 15:26)
nu pot crede ca cineva isi mai ia masina fara clima
*


totul depinde de posibilitati...cand vrei neaparat un model poti sa renunti la clima..la cotiera, la oglinzi electrice...la geamurile electrice pe spate...ce iti trebuie clima?vrei sa racesti? eu momentan stau cu petul pana imi voi permite o masina demna de anul 2010...asta inseamna ca trebuie sa fie benzina+turbo...si bixenon...esp+asr.etccc.. adica ceva ce nu am acum...sa fie o trecere la ceva mai bun...nu o stagnare ori un pas inainte....asa gandesc eu in vederea unei noi achizitii..
zlota
QUOTE(M i h a i @ 5 May 2010, 15:35)
totul depinde de posibilitati...cand vrei neaparat un model poti sa renunti la clima..la cotiera, la oglinzi electrice...la geamurile electrice pe spate...ce iti trebuie clima?vrei sa racesti?  eu momentan stau cu petul pana imi voi permite o masina demna de anul 2010...asta inseamna ca trebuie sa fie  benzina+turbo...si bixenon...esp+asr.etccc.. adica ceva ce nu am acum...sa fie o trecere la ceva mai bun...nu o stagnare ori un pas inainte....asa gandesc eu in vederea unei noi achizitii..
*



Mihai- pai ce vrei tu la Reno cred ca nu gasesti decat la Velsatis, dar daca il iei esti super tare ( trage sa poti sa-l iei) BAFTA MULTA !!!!!!!!!!!!!! wub.gif wub.gif wub.gif
Ar fii super sa fie un cunoscut cu ceva asa tare.
Cu stima
ssilviu
Teoretic benzină turbo cu bixenon și esp găsești și pe Clio. Și pe Megane. Și pe Laguna. Și pe Scenic. Dar nu la noi în țară.
M i h a i
practic..daca vrei sa cumperi asa ceva..nu prea gasesti...iar de luat din afara nici nu se pune problema ...la banii aia are concurenta ceva mai bun....bixenon la clio?are un singur bec cu ambele faze? eu stiam de altceva..nu mai vorbesc de ingineria reno...cu aprinderea unui bec cand rotesti de volan...nu este nimic special acolo..doar un contact cand volanul ajunge intr o anumita pozitie...nu este nimic adaptiv..etc..etc..

zlota...sa-ti iei tu Vel Satis....chiar ma bucur pentru tine daca o sa-ti cumperi...o sa fii exclusivist...

Sa revenim la fluence...Ce consum aveti in treapta 5 la 130-140-150? consum instant...nu ma intereseaza mediu....
tatimeu
autoadaptive gasesti si la megane. Nu se aprinde un bec cand tragi de volan, becul este aprins si isi modifica directia fluxului de lumina in functie de rotirea volanului. Cel putin la mine asa se intampla. Adevarul e ca nu este sesizabil la viteze mari dar la drumurile facute prin oras cu viteze de pana in 45km/h este foarte sesizabil si bine zic eu. Nu am stat cu luminile aprinse sa vad daca face la fel si atunci cand masina nu e in miscare, iar daca nu sunt adaptive inseamna ca impresia lasata de directia fascicolului de lumina la viraje este foarte reala. Eu totusi tind sa cred ca sunt autoadaptive caci se vede foarte clar cum revine fascicolul de lumina pe o directie paralela cu directia de mers.
BoboM
QUOTE(ssilviu @ 5 May 2010, 17:21)
Teoretic benzină turbo cu bixenon și esp găsești și pe Clio. Și pe Megane. Și pe Laguna. Și pe Scenic. Dar nu la noi în țară.
*



....Practic gasesti tot ce ai insirat acolo pe Megane; si culmea, la noi in tara.

LE: mai putin bixenon-ul... tongue.gif
M i h a i
tatimeu...becul tau este fix? la clio este fix si este un pârț....numai autoadaptive nu se numesc...este o solutie low cost ca sa dea bine...au vazut si ei la alte marci cum sta treaba (se misca totul,nu este un simplu bec fix,...pacat ca nu esti din buc ca iti aratam ce insemana autoadaptiv adevarat...pe o alta masina..din clasa lagunei).....

BoboM...unde vezi BIxenon pe megane...da-mi si mie un link...ca pe serus nu vad decat xenon simplu..
balanel
Parerea mea este ca, cu Fluence, Renault a aplicat o "strategie", care au vazut ei ca merge, in special la masinile coreene: tehnologie invechita, dotari care iti iau ochii.

Din punctul meu de vedere, este o greseala, pentru ca desi reduc costurile pe termen scurt, pe termen lung vor pierde.

Pe mine oricum nu ma preocupa prea mult ce modele vor scoate Renault de acum inainte, deoarece viitoarea mea masina va fi un Subaru.
mircea_aq
@M i h a i - pe m3 Pack Xenon : projecteurs bi-Xenon directionnels + lave-phares , baga un ochi pe renault.fr, partea buna e ca la noi costa doar 600 Eur

QUOTE
....Practic gasesti tot ce ai insirat acolo pe Megane; si culmea, la noi in tara.


Corect , mai putin tce180 251.gif
tatimeu
mihai am becurile care sunt tongue.gif dracu stie toate sunt fixe mai putin bulbucul ala de se numeste xenon. Peste tot la reno romania am citit doar de becuri cu xenon care se ridica si coboara in functie de incarcarea masinutei, de aceea zic ca nu stiu sigur dar stau si ma gandesc (nu ma pricep- deci daca zic prosti nu aruncati cu piatra) in momentul in care aprind xenonul acesta face o initializare (corect zic?) pe verticala si apoi una in plan orizontal. In acelasi timp acest fenomen "autoadaptiv" il observ cel mai bine in semiintuneric-intuneric la viteze mici si cel mai bine atunci cand ies din parcare intersectie la 90grade se vede foarte usor cum fascicolul de lumina revine pe directia de deplasare a autoturismului, revenire care nu se face lin-fluent-continuu (nu stiu daca ma exprim bine) concomitent cu schimbarea de mers a autoturismului ci are o revenire asa "mai brusca" cu o senzatie de balans pe axa paralela cu masina, adica in momentul in care revine fascicolul de lumina la linia dreapta senzatia e de revenire brusca si o usoara rerevenire inapoi, ca atunci cand merge prea mult in lateral se loveste de ceva si este aruncat putin inapoi. Cred ca m-am exprimat cat de cat coerent ce dracu ca e ora 8:25 si nu am baut nici cafeaua (vedeti ce mult tin la voi!)
M i h a i
tu vorbesti de autoleveling...eu vorbesc de altceva..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.