Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
tatimeu
nu era vorba de meganul asta
mariusd4
Ssilviu ai lucrat la Renault cumva ? Asa lasi impresia . Ai argumente, bazate pe teste si nu pe vorbe, ca ce enumeri tu in acea lista de low cost este de calitate indoielnica ? Mi se pare ca duci o campanie impotriva Renault si a posesorilor de masini noi. Probabil o epava dauna totala si reparata cu propietar batranel, plina de dura lube, de silicon si ceara ar fi fost mai buna pentru cei ca tine. Pana la urma Fluence si M3 au niste elemente low cost dar nu a dovedit nimeni ca standardele si calitatea ar fi proaste pe aceste modele pana acum. Dar sa stii ca si producatorii de "nemtoaice" au adoptat solutii low cost, unul chiar era sa dea faliment.
M i h a i
QUOTE(zlota @ 3 May 2010, 22:13)
poti sa explici de ce as fabula
*


simplu...cumpara un gps..mergi pe un drum drept....o sa vezi ca nu depasesti viteza maxima constructiva....nu conteaza ce arata pe bord wink.gif
QUOTE(papa_mulo @ 4 May 2010, 07:56)
Nu vad sa se fi zis pe aici ca Fluence si Megane 2010 sunt "pocnitoare" sau "varza", s-a zis doar ca sunt modele inferioare Meganului III dpdv constructiv si tehnic
*


Asta incerc si eu sa spun......este greu sa fim realisti....trebuie sa fim subiectivi 100 % ...eu mi-am spus parerea...Fluens este o masina care nu are nimic inovator, mai slaba decat Megane 3 la toate capitolele.....este pur si simplu o masina noua cu un look nou...daca treci de pe Logan pe Fluence inteleg...este altceva..cu toate ca la datele tehnice sta un pic mai prost decat un Logan 1.6 16 v..nu ma vorbesc de varianta penibila cu cva.....dar sa treci de pe un Megane 2 1.6 la un fluence?... sad.gif pentru ce? numai pentru ca are un look nou? in rest nimic...
ssilviu
QUOTE(mariusd4 @ 4 May 2010, 09:34)
ca ce enumeri tu in acea lista de low cost este de calitate indoielnica ? Mi se pare ca duci o campanie impotriva Renault si a posesorilor de masini noi.


Calitatea este un termen extrem de relativ. Tu poți de exemplu să mănânci niște rahat turcesc și să ți să pară calitativ. Altul poate să fie de altă părere.

În ceea ce privește presupunerile la adresa mea, din nou, ești pe lângă total, mai bine te-ai lăsa de sportul ăsta. Ultimele 3 mașini cumpărate au fost noi, următoarea tot nouă va fi. Cât despre Renault ... e chiar funny, având în vedere experiența anilot trecuți, când foarte multă lume mă acuza că duc o campanie pro Renault. Eu am rămas același. Pur și simplu înainte forumul era plin de oameni care exagerau negativ cu Renault, acum sunt cei care exagerează pozitiv. Eu sunt la mijloc. happy.gif
zlota
QUOTE(ssilviu @ 3 May 2010, 23:03)
Momentan am mai mulți kilometri cu un Fluence decât tine ... deci ... de la ce dealer ai luat mașina?
*



Ai spus ca ai mai multi km decat colegul ( eu stiu ca in test drive se fac mai putin de 100km) deci dvs. aveti mai mult de 100km?
Ce masina aveti dvs ? Si daca sunteti multumit de ea ? Va pun aceste intrebari pentru a vedea si ce posesor de auto Renault sunteti. blush.gif

Mihai - am un GPS si da viteza nu se potrivea intru totul diferenta era de 6 km/h intre valoarea GPS si valoarea indicata de catre ceasurile de bord ( bordul indica cu 6km/h mai mult decat GPS) . Mihai , am inteles ca ai un M2, sunt de acord sa le parcam una langa alta si sa vedem minusurile si plusurile intre ele. cool.gif

Cu stima pentru dvs.
ssilviu
QUOTE(zlota @ 4 May 2010, 09:55)
Ai spus ca ai mai multi km decat colegul ( eu stiu ca in test drive se fac mai putin de 100km) deci dvs. aveti mai mult de 100km?


El a spus că are 350 de km, eu am condus un Fluence mai mult de atât, suficient cât să-mi fac o idee destul de bună despre mașină. Din fericire, nu e a mea smile.gif
dack
Silviu e un pic mai rau decat trebuie uneori, dar nu cred ca o face cu intentie. Eu nu cred in nici un caz ca Fluence este o "petarda" sau "calitate din parti", probabil insa ca este la nivelul lui Megane 2 Sedan, dar in haine noi. Pentru cine o are, nu va ramane sa va bucurati de ea, pentru ca este mai probabil sa se intample asta, decat pe dos.

Cum a mai spus cineva, ar fi bine sa vedem niste jurnale de bord cu Fluence..

PS. Sa adaug ca eu sunt foarte incantat de Sedanul meu, asa cum am mai spus. Doar ca de la un model nou ai prententii ceva mai mari decat de la cel precedent. Atata tot.

PS2. Cine e din Bucuresti, are Fluence si e dispus sa ma dea o tura, va rog frumos PM. Multumesc.
mariusd4
am sa deschid eu unul
zlota
QUOTE(ssilviu @ 4 May 2010, 08:58)
El a spus că are 350 de km, eu am condus un Fluence mai mult de atât, suficient cât să-mi fac o idee destul de bună despre mașină. Din fericire, nu e a mea  smile.gif
*



Domnul meu va felicit pentru neachizitionarea acestui model , dar va rog sa ne lasati pe noi cei care am avut "nesansa" de a cumpara acest model sa dezbatem problemele si ideeile pentru acest autovehicul bla bla bla.gif .
Cu stima pentru dvs.

Mariusd4- subscriu pentru jurnalul de bord biggrin.gif big_wheel.gif
ssilviu
Forum privat nu vreți? biggrin.gif Ați luat mașina, suportați consecințele acum. Trebuia să vă fi gândit la asta cool.gif
zlota
dack
daca vrei te combin la o ieseala
DUDU D
Si carcotasii sunt utili...

4 May 2010, 11:14:
In alata ordine de idei , am vazut ca au scos euro 5 .....
mariusd4
Am deschis un Jurnal, va astept sa dezbatem lucrurile esentiale pentru masinuta noastra atat de hulita de unii !

4 May 2010, 11:30:
Sper ca sectiunea "caterinca" sa ramana totusi aici.
Furyous
QUOTE(ssilviu @ 4 May 2010, 08:47)
Nu a spus nimeni că mașina este un jaf.
*


QUOTE(x)
... nu vorbesc de petarda de megane 2010

QUOTE(x)
[...]platforma de fluence sedan si hatch este low cost[...]eu unul stiu ce panarama de masina ne vand[...]

Nu le-am scos din burta (cuvintele). Am inteles ca este inferioara Megane-ului 3. Dar cateodata unii sunt extremi. Ne-nvartim in cerc. Acum cred ca stiu toti despre ce este vorba. Let's move on.
zlota
QUOTE(ssilviu @ 4 May 2010, 09:36)
Forum privat nu vreți? biggrin.gif Ați luat mașina, suportați consecințele acum. Trebuia să vă fi gândit la asta  cool.gif
*



Corect , este urat sa ai o masina nou pe care alti sunt invidiosi si poate si putin frustrati " vulpea care nu ajunge la struguri spune ca sunt acri"
FORUM PRIVAT , NICIODATA DESTRACTIA ESTE MAI MARE IN GRUP radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Cu respect
mariusd4
Zlota e randul tau la jurnal, in ceea ce priveste "frustrarea si invidia", stai linistit asta este calitatea noastra de a fi romani si unii chiar vor sa iasa in evidenta.
Avani
Moama ce invidie am eu pe astia de-si iau Fluence mai ieftin decat am dat eu pe m2.

Mari "vedete" va mai credeti...
mariusd4
si cat ai dat tu pe m2?
Avani
Irelevant cat am platit efectiv pe m2, fiecare se descurca cum poate wink.gif

ps: nu cred ca are rost sa continuam niciun versus fluence / m2, nu de alta, dar deobicei se lasa cu vacante.

Din partea mea, eu inchei aici off-ul.
IRONICK
QUOTE(M i h a i @ 3 May 2010, 12:00)
.Logan 0-100 10,2  viteza maxima 183
Fluienss 0-100 11,7 viteza maxima 180
blink.gif  wtf....cum accelereaza multttt mai bine?
Multi se pacalesc cu demarajul, cei mai periculosi sunt aia cu dieselul, au impresia ca ii baga in scaun, iar in trafic ii vezi ca abia termina o depasire. La Fluence senzatia este datorata altor factori. Gen legatura cu solul, cutie de viteza, roti, zgomot ...
mariusd4
Perfect de acord, dar senzatia exista .
bogdabogda
Hau,
Am facut drive test cu Fluence-ul 1,6 benzina 5 trepte 110 CP euro 4 si mi s-a parut ca accelereaza destul de greu. Pentru o masina de familie e OK
Am facut drive test cu M3 1,6 6 trepte si nu mi s-a parut grozav cum tot imi sufla la ureche dealer-ul. Am urcat un deal si am fost indemnat sa o calc sa vad daca derapeaza. Intr-adevar este foarte stabila dar performantele dinamice nu sunt grozave. Abia am depasit la urcare un logan si un Hyunday. Cert este ca nu m-a impresionat.
Asa ca atunci cand a aparut reclama cu Tce 1,4 130 CP euro 5 nu am mai stat pe ganduri.
Credeti-ma ca este mare diferenta privind dinamica masinii. Inca odata: mare diferenta.
M i h a i
QUOTE(zlota @ 4 May 2010, 14:46)
Corect , este urat sa ai o masina nou pe care alti sunt invidiosi si poate si putin frustrati
*


radmasa.gif sa bag un post similar cu al tau ? ''vrei sa-ti arat cutia cu 6 trepte...care este din 2003.....'' (nu sunt adeptul posturilor de genul..made in tr...gr......dar pt tine fac o exceptie)
QUOTE(mariusd4 @ 4 May 2010, 15:20)
Perfect de acord, dar senzatia exista .
*


de ce nu ai zis ''am senzatia'' cand nu erai sigur pe ceva....ca deranjeaza ori nu un lucru este cert..Loganul 1.6 16 v fuge mai tare decat fluiens..probabil si un consum mai mic avand in vedere greutatea..
QUOTE(bogdabogda @ 4 May 2010, 15:23)
Am facut drive test cu Fluence-ul 1,6 benzina 5 trepte 110 CP euro 4 si mi s-a parut ca accelereaza destul de greu
*


pt altii este rs radmasa.gif
mariusd4
Consumul la Fluence mi se pare mai mic in afara orasului. Dar nici nu m-am dat la ea deoarece vreau sa-i fac rodajul.
dack
QUOTE(IRONICK @ 4 May 2010, 15:10)
Multi se pacalesc cu demarajul, cei mai periculosi sunt aia cu dieselul, au impresia ca ii baga in scaun, iar in trafic ii vezi ca abia termina o depasire.
*



Depinde de motor, nu mai arunca afirmatii generaliste aiurea..
Ca una e sa ai 65 de CP si alta 130.
IRONICK
65CP pe o masina de o tona este acelasi drac cu 130CP pe 1.5tone
dack
O dai din fanta in cola, pentru ca nu ai argumente. Nici raportul greutate/putere nu l-ai pastrat corect. Vrei sa te dau cu una dintre ele sa vezi daca depasim pe cineva?
IRONICK
Am inteles, tu esti unu dintre aia care zic ca diselul este racheta.
dack
Am inteles, esti unul dintre cei care nu stie despre ce e vorba. Imi reiterez invitatia!
IRONICK
Ok, esti unu dintre cei care se ataca daca zici ceva de diesel.
dack
Nu biggrin.gif . Doar daca nu e adevarat sau generalizam. Chiar nu ai dreptate - cata vreme exista masini diesel cu suta in 9, 10, 11 secunde, nu poti sa scrii ca se chinuie sa faca o depasire. De aia zic, conteaza si despre ce motoare vorbim.

Eu chiar as vrea sa te dau cu masina, ca sa vii aici si sa scrii cum a fost.. Asa, lenta cum e.
IRONICK
Daca crezi ca merita deranjul, vin si eu la allday. Poate ne intalnim acolo.
Referitor la diesel, imi place, da doar ala de capacitate mai mare. De ce nu imi place dieselul la modul general? Eu sunt "fan benzina". Si nici nu incerc sa conving pe cineva ca benzina rulezzz.
ssilviu
Am auzit ca în realitate ești pisoiaș, nu ca pe forum. Și că te angajezi să predai o lecție pentru forumiști "Diferențe tehnologice între Megane 3, Fluence și Megane 2" cu exemplificări pe viu, așa e? Cu invitație specială în primele rânduri pentru posesorii de Fluence. icon_mrgreen.gif
papa_mulo
QUOTE(IRONICK @ 4 May 2010, 15:55)
65CP pe o masina de o tona este acelasi drac cu 130CP pe 1.5tone
*



Eh, exagerezi...cum ar veni un Megane II 1.9 sau o Laguna II 1.9 sa fie acelasi drac cu Clio II/Symbol 65 sau Logan 65.
IRONICK
miau, miau ... radmasa.gif
Hack
QUOTE(zlota @ 4 May 2010, 14:46)
Corect , este urat sa ai o masina nou pe care alti sunt invidiosi si poate si putin frustrati " vulpea care nu ajunge la struguri spune ca sunt acri"
*


rofl1.gif Tu chiar crezi ceea ce spui?! huh.gif
liviudavid
Salut,

Dupa parerea mea Fluence e o masina foarte frumoasa (nu m-am urcat inca in ea). Din poze mi se pare comparabila cu Laguna la interior iar motorul de 1.6 110 CP sunt convins ca ii dau suficienta putere cat sa nu te chinui cu ea in depasiri. Eu spre exemplu ma gandesc serios sa schimb masina din semnatura cu un Fluence si nu mi se pare un regres. E adevarat am un motor mai puternic dar nu mi se pare cel mai important factor, iar viteza a 6 o folosesc doar pe autostrada iar la cate autostrazi avem chiar nu mi se pare un mare defect sa ai o masina in 5 trepte.

Intrebare pentru detinatorii de Fluence (cu mai multi km) ce consum aveti la 1.6 110 CP.

Si inca ceva, tot citesc pe aici ca masina e low cost. Cred ca toti de aici daca aveam bani ne cumparam Audi A6 si nu Fluence, dar cand pretul pretul pentru 1.6 Privilege este 15.100 cu aproape toate dotarile si o mai iei si prin Rabla deci minus 5400 EUR cred ca e de departe cea mai buna varianta. Si eu imi doresc o masina luxoasa dar daca nu mi-o permit trebuie sa fac compromisuri. La ora actuala Fluence mi se pare cel mai bun compromis !

Drumuri bune !
M i h a i
liviudavid....in sfarsit un post normal...sa-ti pun si eu cateva intrebari..
daca vrei sa ramai pe renault..de ce nu tot o laguna?de ce nu un Megane 3? mie mi se pare clar un pas inapoi ceea ce vrei sa faci...1.9 dci de 120 este clar peste ce ofera fluencechiar daca este de generatie veche .nu are rost sa comparam mere cu pere (1.6 si 1.9)......la tinuta de drum laguna ta este peste fluence..la aspect..discutabil...in rest...in afara de ''masina noua'' ce te mai tenteaza la ea?
dantes
Aia cu strugurii sunt acrii e chiar beton...

Vazui mai indeaproape un fluiens d-asta la un coleg si sunt complet dezamagit...
Dupa parerea mea care a avut un m2 sedan...e sub el... doar un pic de spatiu in plus, ca in rest e praf...adica la fel...cel putin mie imi place mai mult cum arata m2 decat fluiens
Dupa parerea mea care are in familie un m3 break, pot spune ca e la distanta mare fata de fluiens... linia interioara ce aduce cu trendul actual interior, ca in rest...jaleeee... Numai cand vad garda aia de la sol si distanta intre cauciuc si aripa de zici ca e duster frateeee..

Oricum, condoleante celor care au aruncat banii pe jegul asta de masina. Preferam oricand un megane 3 sau megane 3 break decat jighimeaua asta....

LE: @liviudavid...decat sa dau acei bani pe fluiens, aceeasi bani si aceleasi dotari le am pe m3 break...
Iar comparatia la interior intre fluiens si laguna.....poate laguna 2, desi si aici am ceva dubii, dar fata de l3..e departe..sa nu amestecam clasele de masini totusi, indiferent de versiune...
Furyous
Pai garda la sol a jegului e asa din cauza PDG-ului...
liviudavid
Nu am facut inca un test cu Fluence. Deoacamdata in analizez din punctul de vedere al aspectului, pretului si parerilor expuse pe forum. Daca in urma drive testului pe care o sa il fac zile astea o sa imi displaca probabil ca ma voi orienta spre altceva.
Nu vreau Megane 3 deoarece vreau o berlina si din pacate Laguna 3 noua este peste bugetul meu, desi mi-ar placea foarte mult.
Ideea este ca un Fluence poti sa il iei full la un pret foarte ok, sper sa si merite banii...
stanyc2003
ti se pare ca este o mare diferenta intre garda la sol a M2 si a lui Fluence?
hmm...nu prea mi se pare. nu-ti convine, nu iti place, nu esti multumit de el ca design, dotari, motorizari, materiale, etc....nu iti lua! ia-ti M3, Laguna. Intr-adevar, fiecare are dreptul la pareri, dar, totodata, fiecare are dreptul de a isi alege masina pe care si-o permite. eu am vrut masina noua. Am avut de ales intre Fluence si M3 (sau generatie 2010, cum vreti sa ii spuneti). Am ales fluence. de ce? Pt ca am vrut sedan. de cand l-am luat (acum o luna) si pana acum, ma declar multumit. daca am gresit luandu-mi Fluence....eu o sa trag ponoasele. dar, asa cum au fost si comentatori atunci cand mi-am luat M2, comentatori vor fi si acum.
daca m-ati intreba ce as schimba la Fluence, ar cam fi urmatoarele: as pune faruri cu lupa ca la M2.2 (probabil ca vor pune daca va aparea Fluence cu facelift), as modifica sistemul de inchidere al portbagajului (care e la fel cu cel de pe Logan si pierzi ceva din spatiul pe care ti-l ofera portbagajul) si, citandu-l pe Dantes, as mai lasa garda cu cativa cm. dar si pdg-ul are avantajele lui...la gropile si bordurile din Bucuresti. Un lucru pe care nu l-am inteles...a disparut capacul de plastic care acoperea motorul ..... au facut cut-costs:))))). asta da tampenie.
Deci...per total...ma declar multumit de masina.
Pana acum nici o problema (in cei 2200km parcursi), un consum mediu de 6.3% (1400km facuti in Bucuresti).
Si apropo, poate parea mai inalt si din cauza anvelopelor care nu sunt 205/55/r16 ci 205/60/r16.
Sa auzim de bine! Drumuri fara probleme!
dack
Tot nu inteleg de ce masina e un "jeg"...

Inteleg ca e:
- petarda
- jighimea
- jalnica
- dezamagitoare
- calitate din parti
- etc..

Dar astea sunt aprecieri subiective. Ar trebui sa existe o argumentatie in spate.
Nici Megane 2 cu PDG nu are spatiu tocmai mic intre roti si caroserie, iar in interior, versiunea Privilege arata similar cu M3. Ok, nu e M3, pentru ca are o platforma mai ietfina, dar asta nu e suficient ca masina sa fie un jeg. Daca Fluence e un jeg, Sandero ce e? Dar Clio Symbol?
semit
Fluence e ceva intre Logan, Renault Symbol, Megane 2, Megane 3, doar bordul.. cum spunea cineva mai sus, ca substitut de Logan e bun smile.gif, pare cam penibil ca in 2010 le createur d'automobile sa se prezinte cu asa ceva pe piata.. bine.. si Megane 3 2010 cu cheie si bord analog made in Turkey e penibil fata de un Megane II 2002.. cu card si cu un look mult superior, nu-i asa?

PS: cat despre faza cu strugurii, jenant..
dack
Faza cu strugurii e o copilarie si nu trebuia bagata in seama, dar voi ponegriti masina exagerat, de la inaltimea unor Megane 2, Logan si asa mai departe.. Hai ca nu e chiar asa.. Nu zic ca e o super realizare, dar nici nu e un "jeg". Sper ca amicii de la Cobalcescu sa aiba macar una pe care s-o butonati si testati, ca asa e corect.
Furyous
Trollin': "n-are cartela si vitezometru digitaaaal!! post-336-1110552439.gif"
DUDU D
Cred ca va plictisiti teribil.Mi-aduc aminte cum a fost cu criticile la M2...Si acuma e la fel ,..doar ca cei ce criticau M2 acuma si-au schimbat parerea .Asta e un lucru bun.
Eu ca si posesor de Fluence(si fost posesor de M2) spun ca M2 este o masina ok dar Fluence este un pas inainte.Nu ma intereseaza M3, Laguna , Sport Tourier pentru ca nu am . asa ca vorbesc doar de ce am avut si am.Ce va fi , vom vedea, nu???
tatimeu
si Megane 3 2010 cu cheie si bord analog made in Turkey e penibil fata de un Megane II 2002.. cu card si cu un look mult superior, nu-i asa.
Iarasi dam in subiectivism.
papa_mulo
QUOTE(liviudavid @ 4 May 2010, 21:46)
Salut,

Cred ca toti de aici daca aveam bani ne cumparam Audi A6 si nu Fluence, dar cand pretul pretul pentru 1.6 Privilege este 15.100 cu aproape toate dotarile si o mai iei si prin Rabla deci minus 5400 EUR cred ca e de departe cea mai buna varianta. Si eu imi doresc o masina luxoasa dar daca nu mi-o permit trebuie sa fac compromisuri. La ora actuala Fluence mi se pare cel mai bun compromis !


Vezi ca esti putin in eroare privind pretul, ar fi frumos sa fie cum zici tu!
Fluence Privilege 1.6(Euro 4) este 15051 Euro, pret fara metalizat, senzori parcare sau alte optionale uzuale/utile si care ar mai putea creste pretul.
Pentru 3 rable primesti 3x900= 2700 Euro(nu 5400 !!!!) --> deci pretul ajunge la 12351 Euro insa vei avea si aici niste cheltuieli considerabile pentru ca e putin probabil sa ai 3 rable in curte.
Mai poti primi 500 E discount daca esti client persoana fizica care a mai luat un renault de la ei in trecut.
Cu taxa de poluare chiar nu stiu cum e la ora actuala, cerceteaza tu, se poate sa mai platesti ceva si la aia.
La sfarsit tragi linie si vezi cum iesi!

LE pentru comparatie:
Fluence Privilege 1.6 110 E4 M5 - 15051 E
Octavia Business 1.2TSI 105 E5 M6 - 14756 E
Octavia Business 1.4TSI 122 E5 M6 - 15910 E
Astra Sedan Cosmo 1.6 115 E5 M5 - 15890 E
Cruze LS Plus 1.6 113 E5 M5 - 14175 E
zlota
QUOTE(dantes @ 4 May 2010, 21:03)
Aia cu strugurii sunt acrii e chiar beton...

Vazui mai indeaproape un fluiens d-asta la un coleg si sunt complet dezamagit...
Dupa parerea mea care a avut un m2 sedan...e sub el... doar un pic de spatiu in plus, ca in rest e praf...adica la fel...cel putin mie imi place mai mult cum arata m2 decat fluiens
Dupa parerea mea care are in familie un m3 break, pot spune ca e la distanta mare fata de fluiens... linia interioara ce aduce cu trendul actual interior, ca in rest...jaleeee... Numai cand vad garda aia de la sol si distanta intre cauciuc si aripa de zici ca e duster frateeee..

Oricum, condoleante celor care au aruncat banii pe jegul asta de masina. Preferam oricand un megane 3 sau megane 3 break decat jighimeaua asta....

LE: @liviudavid...decat sa dau acei bani pe fluiens, aceeasi bani si aceleasi dotari le am pe m3 break...
Iar comparatia la interior intre fluiens si laguna.....poate laguna 2, desi si aici am ceva dubii, dar fata de l3..e departe..sa nu amestecam clasele de masini totusi, indiferent de versiune...
*




QUOTE(Furyous @ 4 May 2010, 21:12)
Pai garda la sol a jegului e asa din cauza PDG-ului...
*




QUOTE(Furyous @ 4 May 2010, 23:12)
Trollin': "n-are cartela si vitezometru digitaaaal!! post-336-1110552439.gif"
*



Va salut,
domnilor sunteti cat se poate de penibili si porniti pe acesta masina . Este vreunul dintre voi de specialitate ?Ori sunteti modelul de "meseriasi" din fata blocului ? (ultima este o intrebare retorica)
Dantes - eu unul sunt multumit de " jegul" meu de masina , presupun ca si dvs. sunteti multumit de automobilul dvs.. tongue.gif
Furyos - tot logan ai ? radmasa.gif
Am crezut ca in acest loc vorbesc posesorii de Renault nu de dacie 1310 tunata cu banda izolatoare si cu sunet de manele in boxe .
Oricum respect domnilor, dar o sa caut in alta parte discutii putin mai inteligente cu posesorii de masini care pot discuta cumva despre ceea ce stiu nu despre ce au auzit si despre ce au intalnit , cu ce au mers cel putin 2000km nu un test drive de 20 de minute. excl.gif excl.gif excl.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.