Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
Furyous
QUOTE
Buna ziua,
Pretul kit-ului sport este 593 Euro cu TVA (toate componentele)
Vopsitul componentelor si manopera de montaj : 250 Euro cu TVA.
Cu stima!

QUOTE
-spoiler fata = 488 RON
-spoiler spate(cu ornament tub de esapament) = 585 RON
-prag usa stg./dr. = 390 RON / buc
-eleron = 439 RON
Preturile contin TVA
Livrabile in min.2 saptamani, dupa ce se achita un avans de 50%

plus jante...
paul_s
QUOTE(marshall_balance @ 21 May 2010, 13:18)
Degeaba are rombul motoarele astea daca:

1. Nu se vand in RO
2. Nu se pun pe caroserii normale (ci doar sport)

Cum am zis mai sus, nu ma intereseaza daca e turbo sau aspirat, ci cifrele. Renault pune 2.0 140 cai pe o masina si tu nu mai poti de bucuros de cata putere o sa aiba masina aia, iar Skoda pune 2.0 200 cai pe o masina si zici ca nu se pune, ca-i alta tehnologie. Asta-i subiectivism dus in extrem!
*




Pai te hotarasti, daca se pune pe caroserie sport nu-l luam in considerare, asa ai zis nu, deci nu luam in considerare nici pe ala de 2.0 de 200 de la skoda ca e pus tot pe rs

Tu ai mers cu motoru asta de 140 cp sa vezi cum se simte masina ca sa te poti plange de lipsa de putere ( intre noi fie vb , ar fi si absurd la 140 da marog, fiecare cu bubele lui )

subiectivism dus la extrem mi se pare sa lauzi 2.0 turbo de 200 ignorand ca reno are 2.0 turbo 250 ( si umbla vb prin targ ca pe dino scoate intre 265 si 270 )

motorului astuia i se pot reprosa 2 lucruri
1. cilindreea mare - taxe mari , dar la noi nu e asa rau deocamdata
2. consumul - comparat cu 1.4 tce sa zicem si alti frati de-ai lui gen 1.4 tsi
in rest, este superior tuturor piticaniilor turb(o)ate de aceeiasi putere - opinia mea desigur
ssilviu
Nu ar fi arătat mai bine așa?
user posted image
Hack
Ooooooo ba da! Muuuuult mai bine!
andreicri
Ca sa fac o gluma da Doamne sa fie asta varianta high cost Fluence. laugh.gif
aphophis
QUOTE(ssilviu @ 21 May 2010, 23:55)
Nu ar fi arătat mai bine așa?
user posted image
*


doar din fata arata mai bine, daca l-ar fi facut cu fata de pe megane gt ... wub.gif
stanyc2003
ma gandeam sa imi pun pachetul sport....mai putin jantele
daca va fi sa schimb si jantele....voi cumpara niste jante mai frumoase, nu cele originale!
ce ziceti? ii intreb pe cei care au vazut in show-room modelul cu pachet sport
Bacu
e foarte mishto pachetul, am vazut unul negru cu astfel de pachet la serus si arata destul de cool....
Modus
QUOTE(adytym @ 19 May 2010, 18:15)
poate am mai scris in acest topic , dar timisoara ii plina de fluenceuri, daca mai este cineva pe forum din tm cred ca poate sa confirme, am vazut de toate culorile si chiar arata bine , cred ca cel mai bine arata pe negru.
*



Confirm. Am vazut multe Fluenceuri in Timi cu diverse culori. Mi-a atras atentia in mod special unul albastru cu piele neagra in interior. Arata foarte bine.

Cat despre motorul de 2.0 16v de pe Fluence, acesta este un motor complet nou dezvoltat impreuna de Renault si Nissan (foarte silentios) http://www.planeterenault.com/car-5022-Ren....0+16v+M4R.html
Bacu
de unde atata piele pe fluence mai modus??
stanyc2003
ai ca optiune piele (nu inlocuitor) full...negru sau crem!
ssilviu
E mușama. Piele adevărată nu mai găsești decât pe Ferrari and co.
tatimeu
QUOTE(ssilviu @ 22 May 2010, 00:55)
Nu ar fi arătat mai bine așa?
user posted image
*


cred ca mult mai bine arata m2 decat "fluence-ul" din poza. Acum poate ca m-am obijnuit cu m3 asa mai taios in spate si cu fluence asa mai fluent, dar impresia mea e ca nu se prea pupa spatele cu fata pe cand la m2 au reusit zic eu o combinatie perfecta de design.
stanyc2003
QUOTE(ssilviu @ 24 May 2010, 14:58)
E mușama. Piele adevărată nu mai găsești decât pe Ferrari and co.
*


daca tu zici...asa o fi! icon_mrgreen.gif
Bejenaru Ionut
Am gasit ceva interesant zic eu...

http://www.renault-fluence.com/renault-flu....php?lang=ro_RO


Cautati in coltul di dreapta jos al ferestrei FLUENCE SPORT WAY.
Sa spuneti ce parere aveti. Multumesc.

P.S.: Ce bine il prinde culoarea neagra.
eduardsebe
Fluence Sport Way se afla intr-un timp si la reprezentanta Serus...din pacate era doar kit-ul
soryn.syryn
QUOTE(paul_s @ 21 May 2010, 22:25)

motorului astuia i se pot reprosa 2 lucruri
1. cilindreea mare - taxe mari , dar la noi nu e asa rau deocamdata
2. consumul  - comparat cu 1.4 tce sa zicem si alti frati de-ai lui gen 1.4 tsi
in rest, este superior tuturor piticaniilor turb(o)ate de aceeiasi putere - opinia mea desigur
*




Din specificatiile tehnice "piticaniile" de 1.4 TCe sau TSi bat pe departe motorul de 2.0. 16 v de pe Fluence. Ma gandesc la consum, demaraj, cuplu, elasticitate - adica ce conteaza la un motor.
Ai condus o piticanie de acest gen ?
Adu argumente cand spui ca este superior.
stanyc2003
parca arata....mai completa masina cu kitul asta sport
am un prieten care locuieste in Istanbul....ma gandeam sa intrebe la fabrica...poate este mai ieftin acolo.
mircea_aq
Ultima data cand am citit asta era un topic relativ tehnic, e clar ca nu mai e cazul blink.gif

1) exista cineva mai sus obsedat de stocuri, parca imi imaginez gramezi de M4R-uri zacand undeva prin curtea reno care se zbate sa scape de ele prin Ro radmasa.gif

2)M4R asta e un motor lansat acum 3-4 ani, l-am condus pe Laguna III si este foarte silentios si elastic, cu 2 persoane fara bagaje masina trage mai mult decat decent, nb NU este motorul de pe M2 (F4R 136 cp)

3)Benzinarele renault NU au injectie directa, 2.0T 205 e turbo twinscroll, la fel si cel de 180 si RS-ul, 1.4 e mai simplutz

4)Nu mai comparati aspirate cu turbo, 1.4T si-o fura de la 2.0 140cp toata ziua in conditiile in care sunt cuplate la cutii de viteza manuale, singurul aspect la care iesi pe hartie mai bine e consumul, again pe hartie ..ah am uitat esti mai eco si platesti impozit mai mic

5)Daca ai bani iti iei 2.0T benzina si nu-ti mai bati capul, ce mi-e 10% mixt de la un 1.4 chinuit ce mi-e 15%

6)N-am condus Fluence dar imi da impresia de "jighimea" TM

7)In 2 saptamani imi vine masina, sunt curios daca va avea PDG ph34r.gif
tatimeu
ce fier iti iei?
paul_s
QUOTE(soryn.syryn @ 25 May 2010, 21:19)
Din specificatiile tehnice "piticaniile" de 1.4 TCe sau TSi bat pe departe motorul de 2.0. 16 v de pe Fluence. Ma gandesc la consum, demaraj, cuplu, elasticitate - adica ce conteaza la un motor.
Ai condus o piticanie de acest gen ?
Adu argumente cand spui ca este superior.
*



Am spus, cilindree si consum, in rest, cuplul este asemanator- diferente minime,, demarajul asemanator cat despre elasticitate, este mai bun 2.0 , plus ca e mai silentios, plusde asta suna a motor cand il calci pe coada nu ...bazait de 1.4, ce argumente vrei sa aduc, tu ai adus argumente ?!? este opinia mea

cauta pe net datele cu consum cuplu demaraj,. o sa vezi ca nu mint, elasticitatea si silentiozitatea... asta ramane la senzatiile fiecaruia , n-ai date despre astea pe net
soryn.syryn
Nu mi-ai raspuns la intrebare, ai condus un 1.4 benzinar turbo ?
Daca da, inseamna ca ai facut o comparatie obiectiva, "piticania" nu iti place si in concluzie iti respect opinia.
Am tinut cont de recomandare ta si am cautat...
Comparativ intre cele 2 motorizari pe Megane Coupe, 1.4 TCE versus 2.0, iese castigator 1.4 TCe:
Megane
1397 - 1997
CO2 153 - 175
CP 130 - 143
Consum mediu 6.6 - 7.6
Viteza maxima 205 - 195
"suta" 9.6 - 10.3
Cutia de viteze 6 - 5
Cuplu 190 - 195
Masa proprie 1195 - 1275
Poate ca nu isi avea rost comentariul meu referitor la 1.4 TCe, atata timp cat nu este oferit pe Fluence, dar nu mi s-a parut corect sa-l catalogam ca "piticanie", si ca "si-o fura" de la marele 2.0.
paul_s
Evident ca am condus un 1.4 altfel cum ma dadeam cu parerea despre el. ( recunosc, nu prea mult, - atat cat te lasa astia la td )
Eu n-am gasit date pe megane coupe pt 2.0 dar vad acolo viteze - 5 in conditiile astea tind sa cred ca e o cutie automata, de unde si performantele mai slabe ale lu 2.0

Am gasit insa date pt scenic
1.4 - 2.0
CP 130 -143
Cuplu 190 -194
0-100 10.5 - 10.6
V max. 190 - 190
Masa 1379 - 1438
Consum mediu 7.1 - 7.7
dack
Paul, motoarele de cilindree mica cu turbina sunt de viitor.. Nu zic ca nu am sa le duc dorul celor de 1.9-2 litri, dar cand ma uit la consum, taxe si asa mai departe..
Doar pretul e inca putin cam mare (cam la acelasi nivel cu motorina). Recent m-am dat cu un Golf cu un 1.2 TSI de 105 si mi-a placut.. Bine, nu e racheta, dar se misca destul de bine.
bogdabogda
Hau,
Tce 1,4 130 CP = racheta

28 May 2010, 00:10:
Hau,
Am uitat sa va spun:
211 km/h zicea vitezometrul digital.
O sa compar cu GPS-ul cand mai am ocazia
paul_s
Stiu ca asta e viitorul, in special din cauza taxelor in functie de cilindree dar paraca tot imi plac mai mult aspiratele de cilindree mai mare, la piticaniiile turate cel mai enervant e la turatii mici unde sunt aproape complet lipsite de cuplu cateva sec pana intra turbina .
bogdabogda
Hau,
Nu este asa!
Turbina intra la fix 2250 turatii/min ceea ce este, evident, o turatie joasa.
crazybogdan
daca nu ar fi taxele, asigurarile, impozitele sunt absolut convins ca toti ar vrea V8-uri de 6L.
Daca un aspirat de cilindree mare ducea linistit peste 250.000km sunt curios cat o sa tina cafetierele astea dopate.
paul_s
Turbina sigur intra mult mai devreme, si defapt turbina nu intra nicoadata, ea se invarte mereu, atata timp cat ies gaze pe teava de esapament, dar nu ajunge la un debit serios- pe care sa-l simti la volan - decat subsarcina
iar eu la turatii mici ma refeream la turatii sub 2000 , si stiu ce vb pt ca, conduc si o masina turbo, atat ca diesel si de cilindree mai mare - dar e aceeasi senzatie, la turatii mici - la plecare de pe loc, in tr 2 e moarta - n-are cuplu iar daca debraiezi repede da in nas indiferent cat de tare accelerezi - ceea ce la o aspirata nu se intampla
crazybogdan
sa se faca comparatii si la sprint 80-120, 120-150 si in special 100-....(cat se doreste) in urcarea unei pante lungi.
soryn.syryn
Un motor pe turbo pe benzina lucreaza la turatii mult mai mici comparativ cu un motor aspirat, are cuplu constant pe o plaja larga de turatii, fiabilitatea motorului este ok ( probabil in timp poate avea probleme cu turbina, daca nu este exploatat corespunzator).
Ar fi interesate comparatiile in ce priveste reprizele 80-120, 120... dar nu am gasit astfel de date tehnice, aici conteaza si cutia de viteze.
Atata timp cat are cuplu aproape egal cu motorul de 2.0 de ce crezi ca ar fi o problema urcarea unei pante lungi?
Nu vad nici un avantaj notabil la motorul 2.0 comparativ cu 1.4 TCe.
Potrivit Auto Bild in RO, in martie s-au vandut 136 buc. Fluence - locul 10 in top vanzari ( pe 3 ramane Octavia cu 301 masini si foarte interesant Octavia Tour locul 9 cu 158 buc. surclaseaza in continuare Fluence de ce oare !?).
rtBK
e la pret de logan fara rabla..daca mai pui si rabla... bingo smile.gif. Nu conteaza ca ditamai caramida are 1.4
Bacu
QUOTE(stanyc2003 @ 24 May 2010, 13:21)
ai ca optiune piele (nu inlocuitor) full...negru sau crem!
*




esti sigur? ca in configuratorul de pe renault.ro nu exista optiunea de piele (ma rog, vinilin).
stanyc2003
stiu k atunci cand am cumparat eu masina exista pachet full pielecu vreo 600 euro in plus
eu asa retin. oricum era un aspect care nu ma interesa!
b76bgaarh
http://www.turbo.fr/actualite-automobile/3...via-tdi-105-ch/

fluence vs octavia in franta.....

rezultatul final zice tot despre aceasta masina....
dannypapai
Rezultatul final zice "tot" despere Fluence........adica doar ca Octavia e mai "sobra", motorizarea avand rezultate egale, spatiu mai bun la Fluence, Octavia avand, intr-adevar, acel interior ergonomic si sobrietatea specific germana si.....atat. Clasica mentalitate ca "nemtoaicele" sunt cele mai cele.......... Ah, da, sa nu uit, sunt posesor de Fluence, deci cat se poate de subiectiv si deloc obiectiv, corect, posesorilor de Megane?
b76bgaarh
daca tu asta ai inteles.. inseamna ca esti f subiectiv cu privire la fluence. cum testul este facut in franta, toate masinile franceze sunt scoase in fata celor germane, meganul 3 e de departe cel mai bun, peugeout 308 pe locul 2....

acum in testul asta a scos octavia in fata fluenceului, aceeasi octavie care cu acelasi motor a fost scoasa in urma chevroletului cruze.

succes.

http://www.turbo.fr/actualite-automobile/3...ze-vcdi-150-ch/

asta e linkul de care vorbeam.
ciprians
mda, cruze suna destul de bine, mai ales cu motoarele puternice (2.0 vdci de exemplu smile.gif ).

Doar ca e nitel cam mare, mai ales pentru capitala unde fiecare cm conteaza la parcare smile.gif . Dar Cruze suna bine wink.gif
spy_oh_joy1389
vad ca octavia si fluence erau cam umar la umar, fluence pierzand din cauza ca nu puteai sa alegi alte echipari si nu prea puteai sa o configurezi astfel incat sa se potriveasca mai multor clienti.
Furyous
Da, autorul tot pune accent pe faptul ca Fluence, la ei, nu e configurabila si nu are motoare, avand disponibila in momentul testului doar varianta Privilege Diesel (ca acum m-am uitat si am vazut ca a aparut si Expression Diesel 85CP).
b76bgaarh
pierdeti din vedere esentialul.

o masina noua, nu prea cred ca e cazul la fluence, trebuia sa fie cu mult peste o masina la final de cariera, dar asta nu prea se intampla, si mai are si o configurare de tip reno romania. nu poti sa configurezi masina cum vrea muschiu tau, lucru care in vest este f important la o europeana.
Phonyx
QUOTE(ciprians @ 31 May 2010, 15:55)
mda, cruze suna destul de bine, mai ales cu motoarele puternice (2.0 vdci de exemplu smile.gif ).

Doar ca e nitel cam mare, mai ales pentru capitala unde fiecare cm conteaza la parcare smile.gif . Dar Cruze suna bine wink.gif
*


Ca un fapt divers cruze-ul meu are 4597 mm,iar fluence-ul 4618 mm asa ca fluence e mai mare dar ne semnificativ.
adytym
problema ii la cum is compartimentate nu la lungimea totala , la cat de bine is utilizate spatiile interioare
Catalinmodena
Cred ca "Phonyx" se referea la cat de greu sau de usor se parcheaza.
spy_oh_joy1389
azi cand am iesit pe sebastian a venit in urma mea un fluence bleu crepuscule. cand am facut stanga pe sebastian, m-a depasit. din urma, cu botul ala ciudat nu prea imi placea, dar cum imi place din profil si din spate, cand era in dreptul meu si dupa ce m-a depasit, eu fiind in clio, mi s-a parut foarte impunatoare masina. e o placere sa ma uit la ea, dar numai dintr-o parte si din spate asa. poate la facelift o sa imi placa toata tongue.gif
ssilviu
Mai prinde faceliftul? biggrin.gif
spy_oh_joy1389
Om trai si-om vedea.
Mie imi place mai mult cu masca de la samsung
http://blog.16v.ro/wp-content/uploads/2009/04/sm1.jpg

Si poate or face ceva cu zambetul ala tamp din fata de la proiectoare. Inelele de la proiectoare cromate se vad .... bleah. Nu au ce cauta acolo. Peugeot parca a reusit sa le integreze mai bine in 207.
r_vlad
Mie nu-mi placeau ornamentele alea cromate nici la Peugeot. Pe Fluence, nici atat. In capul luminat al "economisto-inginerilor" de la Renault elementele astea sunt necesare (nu zic ca nu e adevarat) pe modelele dedicate pietelor emergente. Dovada sunt si declaratiile lui Marc Siellet (fost "Purchasing Manager" la Dacia si Project Manager pentru Megane III smile.gif) dintr-un articol din Automotive Engineer:[attachmentid=1627628059].

Poate are dreptate. De fapt, sunt aproape sigur ca are dreptate in ceea ce priveste elementele de design specifice pietelor emergente... dar nu pot sa nu remarc faptul ca un specialist al low-costului a fost numit sef de proiect pentru Megane III smile.gif.
ciprians
QUOTE(Phonyx @ 31 May 2010, 18:49)
Ca un fapt divers cruze-ul meu are 4597 mm,iar fluence-ul 4618 mm asa ca fluence e mai mare dar ne semnificativ.
*



Recunosc ca nu m-am uitat la dimensiuni, dar imi parea mai mare Cruze-ul... Oricum, greu in Bucuresti prin Militari, Dr Taberei, Crangasi biggrin.gif


QUOTE(r_vlad @ 1 Jun 2010, 22:00)
...
Poate are dreptate. De fapt, sunt aproape sigur ca are dreptate in ceea ce priveste elementele de design specifice pietelor emergente... dar nu pot sa nu remarc faptul ca un specialist al low-costului a fost numit sef de proiect pentru Megane III smile.gif.
*



Acuma toti se uita la reducerea de costuri, indiferent de companie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.