Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
tatimeu
nu stiu Mihai dar autoleving-ul nu e initializarea becurilor pe verticala? adica o ridicare a fascicolului de lumina si apoi o coborare la nivelul corect?
La mine pe langa aceasta miscare ulterior face si o miscare in plan orizontal, fascicolul de lumina este dirijat inspre botul masinii si inapoi. Acum daca asta-i autoleving-ul sa fie el sanatos, eu sa vad bine noaptea din masinuta.
CristianFlorea
QUOTE(tatimeu @ 5 May 2010, 14:29)
ai circulat cu ambele masini ca sa-ti poti exprima opinia avizata domnule Avani?
*


Avani are dreptate. Eu circul din decembrie 2009 cu L3 2.0 dci. Am circulat si cu M2 1,5 dci (peste 200.000 km), M3 tot dci (doar Bucuresti - Pitesti tur retur) si pot sa spun ca diferenta intre L3 si M3 consta in mult mai mai mult decat o banala "cotiera". L3 bate la toate capitolele: insonorizare, confort, spatiu interior, demaraj, viteza, etc.
Si e normal sa fie asa avand in vedere ca sunt clase diferite. In oras, recunosc, prefer un Megane pentru ca e mai usor de parcat si te strecori mai bine prin trafic.
tatimeu
Cristian la 1,67 m si 70kg cat am eu iti spun ca nu spatiu e problema, iar cat despre demaraj si viteza scuza-ma dar nu cred ca motorul de 1,6 pe laguna se comporta la fel ca si pe megane unde greutatea e mai mica cu 200kg. Oricum remarca mea era una de apreciere , tocmai de aceea am spus ca, cu toate optionalele e ceva mai scumpa decat meganul meu. Nu am spus niciodata ca la un drum de 700km in sus te simti mai confortabil in megan decat in laguna lucru cel care considera asa e un aburel, eu am spus ca pentru conditiile mele de utilizare a autovehiculului diferenta de clasa se vede si simte la dotari.
Dar sa nu mai fim off topic si sa trecem la discutii cu si despre fluence.
CristianFlorea
Chiar nu merita L3 cu motor de 1,6 benzina. Nu cred ca are "sange in instalatie".
Iar Fluence, in opinia mea este o masina scumpa pentru ceea ce ofera.
Spunea un coleg de forum ca in jur de 10.000 E ar fi un pret corect.
Sunt 100% de aceeasi parere cu el.
Megane 2 sedan 1,5 dci echipare Privilege a costat in dec 2004 in jur de 15.000 Euro. Aceeasi configuratie pe Fluence se invarte tot in jur de 15.000 Euro. Lumea spune ca e criza si ca preturile la masini au scazut f mult. Sa intelegem ca in cazul in care nu exista criza, pretul la Fluence ar fi batut spre 20.000 Euro? Ridicol!... Dar, mai stii ce e in mintea "creatorului de automobile"?
PS: Eu stiam ca Daimler Benz a fost primul creator de automobile...
pcs
@ CristianFlorea: Fals! primul automobil, recunoscut ca atare a fost realizat de un francez, Nicolas-Joseph Cugnot la ... 1769. Propulsat cu abur si cu o viteza de 9,5 Km/h, a realizat si primul accident, deoarece i-a cedat directia si a intrat intr-un zid. Prima cursa auto : Paris-Versailles. Castigator: Marchizul de Dion Participanti: Marchizul de Dion...
Primul parfum modern: Kolnishe Wasser 4711, produs in farmacia din casa cu numarul 4711 din Koln ( Cologne ) - de unde denumirea moderna de colonie... radmasa.gif
Dupa cum se vede, francezii au avut de la inceput probleme de fiabilitate....
spy_oh_joy1389
louis renault a pus prima data marche-arriere :> si a facut pariu cu un prieten ca va reusi sa urce dealul de la sacre coeur parca si a castigat. nu va mai luati de francezi ca multe din curentele de gandire de la ei au pornit, literatura, matematica, fizica. Sunt ei in stare sa faca lucruri bune, dar daca le fac mai ieftine, normal ca tu cat dai atata face.

bine, fluence-ul cam scump pentru cat consider ca face, dar cred ca au reparat multe din bubele parintelui, chiar daca folosesc solutii tehnice mai vechi. lumea sa fie multumita de fiabilitate pana la urma si o sa considere ca si-au meritat banii. din cate am observat au mai redus din costurile de la revizii. imbunatatiri sunt pe masina asta, dar nimic nou. la fluence au lasat distributia tot la 60.000 sau 4 ani? parca aripile din fata sunt acum de metal, nu mai sunt de fibra de sticla, nu? preferam sa le lase asa. eu unul am primit un tarus sanatos in aripa din dreapta si n-a avut nimic. daca aveam de tabla, era indoita.
xjc0c0
QUOTE(pcs @ 6 May 2010, 17:44)
@ CristianFlorea: Fals! primul automobil, recunoscut ca atare a fost realizat de un francez, Nicolas-Joseph Cugnot la ... 1769. Propulsat cu abur si cu o viteza de 9,5 Km/h, a realizat si primul accident, deoarece i-a cedat directia si a intrat intr-un zid. Prima cursa auto : Paris-Versailles. Castigator: Marchizul de Dion Participanti: Marchizul de Dion...
Primul parfum modern: Kolnishe Wasser 4711, produs in farmacia din casa cu numarul 4711 din Koln ( Cologne ) - de unde denumirea moderna de colonie... radmasa.gif
Dupa cum se vede, francezii au avut de la inceput probleme de fiabilitate....
*




Renault a facut primul hatchback,primul monovolum,primul turbo pe o masina mica,prima cu deschidere si pornire pe cartela, si parca tot renault a fost prima masina cu parbriz heliomat...etc etc biggrin.gif
spy_oh_joy1389
si primul mpv coupe(avantime).
CristianFlorea
@pcs

Eu ma refeream la motoare OTTO si Diesel. Nu ma gandeam la "aburi".
nWo
Tocmai m-au sunat de la reprezentanta in legatura cu Fluence-ul comandat de mine si m-au informat ca pe negru nu mai au motorizarea euro 4 ci doar euro 5. Astfel, daca doresc model euro 5 sa-i anunt azi pana la orele 12 pentru a putea trimite comanda si pentru a o putea ridica luni.

Bun.....numai ca asta implica un efort financiar mai mare din partea mea pe care nu pot sa-l mai fac.

Astfel, masina costa 16450 E din care se scade contravaloarea a doar doua voucere, adica 1800 E si ajunge la 14650 E. Din astia mai scadem 2700 E contravaloarea celor 3 voucere ale mele, ajung la 11950 E. La astia se mai adauga vopsea metalizata 300 E si rezulta pretul final de 12250 E.

Mai iau in considerare si cei 500 E dati pe rable si constat ca masina ma costa 12750 E.

Intr-adevar, nu mai platesc taxa de inmatriculare, dar care totusi nu era mai mult de 300-400 de euro.

Cred ca voi refuza masina si ma voi orienta catre altceva, iar in cazul in care nu voi gasi altceva, voi returna creditul si vom astepta zile mai bune....daca vor mai fi.
ssilviu
Păi practic cât trebuie să dai in plus față de prima variantă?
nWo
Ar trebui sa dau mai mult cu circa 2000 E fata de ce am comandat pt ca nu mai beneficiez de redurea de 3 voucere ci numai de 2 deci cu 900 de euro mai putin, plus ca euro 5 e mai scump decat euro 4 cu aproximativ 1000 de euro.

Deci cum ziceam, circa 2000 de euro mai mult.
tatimeu
la alti dilari nu ai sunat? vezi sa nu incerce respectivul sa te faca sa cumperi Euro5 numai asa ca sa mai castige el ceva.
Daca intradevar nu mai exista nu se poate alta culoare?
PS vezi ca dupa cate stiu eu dela 11:30-13:30 parca sper sa nu ma insel cei de la RRO sunt in pauza, deci e cam dubios ora 12 caci nu cred ca are la cine sa plaseze comanda.
nWo
@tatimeu
Aici in Oradea la Bara Auto sau cum io zice, nu au pauza de masa. Oricum eu am sunat persoana cu care am discutat si in 2007 cand am luat symbolul tatalui meu.

Mi-a zis ca euro 4 mai are pe rosu, alb, albastru metalizat, ceva gri metalizat si visiniul pe care il vazusem acum o luna. Parca tot pe negru mi-ar fi placut mai mult.

La alti dealeri nu am mai sunat inca, ideea e ca am refuzat oferta celor de aici din Oradea.

Ramane de vazut....mai discut si cu sotia sa vedem ce facem acum cand ei i se va reduce salariu cu 25%, ca de....profesorii au de unde...din 800 lei. sad.gif
tatimeu
nWo e vorba de cei de la Reno Romania. Eu cand am luat masina am anulat doua avize iar la a treia comanda data (toate in aceasi zi) mi-au spus ca in jurul ore 12 o sa primesc raspuns (daca exista masina cu specificatiile mele). S-a facut ora 13 si am sunat eu, iar dilarul si-a cerut scuze spunand ca nu a putut contact RRO acestia avand pauza de masa in intervalul respectiv. Intradevar dupa 10-15 minute am primit telefon de la ei cu totul OK, am platit la ora 16:30 masina iar a doua zi la ora noua am plecat dupa ea, peste noapte aducand masina din parcul auto RRO din Bucuresti in Brasov.
Avand in vedere situatia care se preconizeaza cu bugetarii tu sti cel mai bine, dar daca e numai culoarea eu zic ca nu merita. Oricum bafta pe mai departe.
marshall_balance
Urmaresc acest topic de ceva vreme si am o nelamurire: De ce e lumea asa pornita impotriva Fluence-ului si a celor care si-au luat Fluence?

DA, si mie mi se pare ca dpdv tehnologic e un regres fata de Megane 2 Sedan, dar nu cred ca e normal sa te apuci sa te contrazici cu userii care o detin si sa o cataloghezi ca fiind ultima masina de pe planeta asta. Pe celalata parte, detinatorii de Fluence ar trebui sa inteleaga faptul ca nu-s deloc mai bravi decat noi care am luat Megane (e doar euforia de a te urca intr-o masina noua, mare, si pe bani destul de putini)

Ce atata in sus si in jos, e clar: francezii au scos un design frumos (parerea mea) cu aceeasi tehnologie de acu 9-10 ani si vor sa faca bani...si cred ca o sa tina pt ca nu-s multi care intra aici si observa chestia asta!

LE: zlota - Cu toata admiratia ca ti-ai luat Fluence aproape full, te comporti ca un copil de 2 ani!
Vokodlok
o chestie care am remarcat-o la Fluence, in show-room dar si pe masina de drive test : Usile se inchid destul de greu. La cea din showroom trebuie sa trantesc ceva mai tare ca la un logan uzat, iar la drivetest am tras usa de la sofer de vreo 3 ori pana s-a inchis (fiind necesar la ultima incercare sa o ... trantesc zdravan). La megane nu mi s-a intamplat asta (aveau in showroom un M2010 dar la drivetest am avut un 2009). Chiar si usile sau mai repede, arcul care le tensioneaza era mult mai soft si echilibrat ca la fluence, unde iti dadea impresia ca masina are nevoie de ceva muschi pe tine sa-i manevrezi usile smile.gif.
tatimeu
azi am facut un drum la Cluj (cumparaturi cica dar doamne toate sunt asa scumpe. In achimb am vazut si ceva Fluence pe drum si chiar mi-au placut cum arata. Erau doua negre si chiar frumoase. In parcare la Polus era un Fluence langa un megane 2 si asa din treacat (m-am jenat sa stau langa sa ma uit ca magarul) parea mult mai mare si fara suparare parca mai frumos. Apropo era acolo parcat si un m3 Tce negru ca zmoala si frumos ca al meu. biggrin.gif
Astazi am vazut multe romburi noi tongue.gif
Flamingo
QUOTE(zlota @ 8 May 2010, 12:25)
bai eu iti urez sa ai parte de ce auto oi avea tu ( asta daca ai permis de conducere si masina personala)


Tare asta... N-ai nimerit-o. radmasa.gif

In fine... Am condus si eu un Fluence ieri datorita evenimenului Renault All Day... si multumesc inca o data si pe aceasta cale organizatorilor!

Trec peste anumite aspecte cre s-au mai discutat pana acum la acest topic si pun o intrebare... La un moment dat eram pasager pe bancheta din spate si ma benoclam la diverse functii ale masinii. Mi-a placut ideea de aeratoare pentru pasagerii din spate dar nu am inteles un lucru.... de ce atunci cand vrei sa deschizi geamul (in spate), partea de sus a fetei usii se "dilata" putin iar cand inchizi geamul, aceasta isi revine la normal? laugh.gif Pana si la supozitorul de Hyundai i10, cand cobor sau urc geamurile, fata usii nu sufera nicio transformare.

Alta faza si aici imi permit sa fac comparatie tot cu benzinara din semnatura ( culmea, in loc sa compar cu alt model Renault, mi-am gasit sa fac o paralela ciudata)...

Bai nene, cand apasam pe pedale aveam senzatia de usoara nesiguranta. Daca pana mai ieri injuram sistemul mecanico-electric sau ce mama lui o fi la Hyundai i10, si ca ambreiajul tine "sus" si din cand in cand dardaie daca n-o turezi bine in treapta 1, acum, dupa ce am condus Fluence-ul am inceput sa-mi apreciez singura masinuta care mi-a mai ramas dupa vanzarea "batranului" Clio.

Ca parere generala, din pacate Renault Flunece nu m-a convins. Imi pare rau ca nu m-am inscris la drive test pentru Megane... dar asta este. Poate data viitoare.

Totusi o mare bila alba pentru aspectul exterior. Asa cum spunea si un reprezentant din showroom, cine si-a configurat o Laguna si si-a dat seama ca se intinde prea mult, s-a bagat la un Fleunce unde cu bani putini ai cam aceleasi optiuni, plus ca masina arata bine. Acum ca n-o fi asa (ma refer la treaba cu n-am bani de laguna, dar ma multumesc cu Fluence), nu dati cu pietre. Este parerea omului pe care sincer o cam impartasesc... rolleyes.gif
BoboM
QUOTE(M i h a i @ 5 May 2010, 21:34)
BoboM...unde vezi BIxenon pe megane...da-mi si mie un link...ca pe serus nu vad decat xenon simplu..
*




Ieri am fost pe la dealer si mi-au confirmat ca Meganul are bixenon optional. Daca m-a mintit, te mint si eu pe tine laugh.gif ....
DUDU D
Pentru criticii(nu cei normali)
Masina e ok.Merge bine , se comporta bine la drum si :are becuri portiera,card , roti, motor,spatiu,confort, insonorizant(cumparat dupa).
Face cati bani am dat pe ea.Nici mai mult nici mai putin(chiar daca as fi vrut sa dau mai putin)
Si nu mai e chiar la cald....
Critica e una, prostia e alta....
zlota
DUDU D, ce insonorizant ai cumparat dupa ?
Flamingo- ce zici tu de " Bai nene, cand apasam pe pedale aveam senzatia de usoara nesiguranta. ". Explica ce ai simtit comparativ cu i 10 ( eu am avut masina de service i 30), la actionarea pedalelor ( te rog ) .
Cu stima happy.gif
spy_oh_joy1389
QUOTE(Flamingo @ 9 May 2010, 13:25)
de ce atunci cand vrei sa deschizi geamul (in spate), partea de sus a fetei usii se "dilata" putin iar cand inchizi geamul, aceasta isi revine la normal?  laugh.gif Pana si la supozitorul de Hyundai i10, cand cobor sau urc geamurile, fata usii nu sufera nicio transformare.

*



Eu cred ca-i un lucru bun. Cand impinge geamul in cauciucul ala se strange pe geam, poate de asta se dilata cand coboara. Poate izoleaza mai bine fonic.



10 May 2010, 09:55:
QUOTE(cata_lag2.2 @ 10 May 2010, 02:13)
Daca si i10 este peste Fluence atunci furnica a ajuns regele junglei.  radmasa.gif  Mai departe!
*


A zis omul undeva ca i10 e peste Fluence? Sau iti place asa sa te certi degeaba? Orice masina are + uri si - uri fata de alta.
DUDU D
QUOTE(zlota @ 10 May 2010, 10:41)
DUDU D, ce insonorizant ai cumparat dupa ?
Flamingo- ce zici tu de " Bai nene, cand apasam pe pedale aveam senzatia de usoara nesiguranta. ". Explica ce ai simtit comparativ cu i 10 ( eu am avut masina de service i 30), la actionarea pedalelor ( te rog ) .
Cu stima  happy.gif
*



Se pune pe interior capota , de la dealer l-am luat si costa 320 lei.
eduardsebe
pe semne ca unii de pe aici nu mai stiu cum sa faca posturi
oricum Fluence este o masina buna la pretul ei,nu este ea grozava dar pentru drumurile noastre si poate si pentru unii e o masina buna...
geomvp2nite
Am vazut fluence in showroom acum vreo luna, dar jur ca de cand citesc topicu' chiar mi-am facut o parere foarte proasta despre aceasta masina, desi arata decent, pe alocuri chiar f bine. Eu sunt pro fluence! Nu ca mi-as lua una noua, daca as putea sa aleg, dar asta e in categoria "de gustibus..".

Ps: acesta e un topic de pe un forum nu un vs. , asa ca interveniti doar cu informatii/pareri despre Fluence. wacko.gif
fanu_WZI
am revenit pe formu dupa foarte mult timp din dorinta de a gasi ceva informatii despre fluence. ziarele/revistele de specialitate nu au prea scris multe despre masina si ma gandeam ca pe reno.ro pot gasi niste oameni competenti care scriu despre fluence asa cum ma obisnuisera sa scrie despre M2, clio etc.

se pare ca ati luat-o razna cu totii sau cei vechi au plecat si au ramas zabauci noi.
va certati pe enshpe pagini in loc sa faceti o discutie constructiva despre fluence si sa nu va mai jigniti la fiecare 2 posturi. nu inteleg cum de nu a fost inchis inca topicul asta, sunteti aberanti.

spuneti frate daca v-a picat ceva pana acum la el. daca accelereaza cand trebuie si franeaza cand e nevoie. daca la prima groapa s-a rupt ceva la el sau la prima ploaie v-ati udat pana la piele (exagerez, fireste).

ce vreau sa intelegeti e ca ar fi bine sa scoateti in evidenta punctele forte si punctele slabe ale masinii fara sa o comparati cu ce aveti voi in garaj. ma doare la basca ca unu are M2, altul are M3 si altul clio rs. nu vreau sa vad ca va certati intre voi pe pagini intregi fara sa spuneti ceva obiectiv despre masina.

merita cumparata sau nu?! merita varianta de baza sau cea de top ?! de ce pentru fluence exista doar acest topic ratacit si nu exista topicuri ca la celelalte modele. chiar nu este atat de nou. in 5 luni trebuie sa fi avut timp sa faceti macar 20.000km
stanyc2003
eu am Fluence. Varianta Privilege! 105cp,1.5dci. sunt multumit de masina!
cel mai bine e sa te duci la un drivetest! pana acum, in cei 3000 km, nu a fost ceva care sa nu imi placa la masina asta! clar este peste M2. Din mai multe puncte de vedere. Dar, parerile mele pot fi subiective.
Tinand cont ca am dat 12mii si ceva de euro (prin programul Rabla) pe Fluence, eu ma declar multumit. Mi-ar fi placut Laguna, dar....mai avem de platit si rate la casa si mai trebuie sa si mancam:))
Phonyx
QUOTE(stanyc2003 @ 15 May 2010, 22:32)
eu am Fluence. Varianta Privilege! 105cp,1.5dci. sunt multumit de masina!
cel mai bine e sa te duci la un drivetest! pana acum, in cei 3000 km, nu a fost ceva care sa nu imi placa la masina asta! clar este peste M2. Din mai multe puncte de vedere. Dar, parerile mele pot fi subiective.
Tinand cont ca am dat 12mii si ceva de euro (prin programul Rabla) pe Fluence, eu ma declar multumit. Mi-ar fi placut Laguna, dar....mai avem de platit si rate la casa si mai trebuie sa si mancam:))
*


Nu e masina rea dar si eu am dat aproape 12 mii euro tot cu rabla pe masina (cruze lt) si mi se pare mult peste fluence,fara suparare e o parere personala,motorizare mai mare euro 5 dotari peste.
andreicri
e parerea ta.Fluence e mai bun la finisaje decat Cruze si la materiale ca feeling.Plus ca are dotari inaccesibile Cruze gen Card maini libere,xenon,scaun pasager reglabil inaltime si scaune incalzite electric(fara sa iei piele),navigatie mai buna etc
DUDU D
QUOTE(fanu_WZI @ 15 May 2010, 14:08)
am revenit pe formu dupa foarte mult timp din dorinta de a gasi ceva informatii despre fluence. ziarele/revistele de specialitate nu au prea scris multe despre masina si ma gandeam ca pe reno.ro pot gasi niste oameni competenti care scriu despre fluence asa cum ma obisnuisera sa scrie despre M2, clio etc.

se pare ca ati luat-o razna cu totii sau cei vechi au plecat si au ramas zabauci noi.
va certati pe enshpe pagini in loc sa faceti o discutie constructiva despre fluence si sa nu va mai jigniti la fiecare 2 posturi. nu inteleg cum de nu a fost inchis inca topicul asta, sunteti aberanti.

spuneti frate daca v-a picat ceva pana acum la el. daca accelereaza cand trebuie si franeaza cand e nevoie. daca la prima groapa s-a rupt ceva la el sau la prima ploaie v-ati udat pana la piele (exagerez, fireste).

ce vreau sa intelegeti e ca ar fi bine sa scoateti in evidenta punctele forte si punctele slabe ale masinii fara sa o comparati cu ce aveti voi in garaj. ma doare la basca ca unu are M2, altul are M3 si altul clio rs. nu vreau sa vad ca va certati intre voi pe pagini intregi fara sa spuneti ceva obiectiv despre masina.

merita cumparata sau nu?! merita varianta de baza sau cea de top ?! de ce pentru fluence exista doar acest topic ratacit si nu exista topicuri ca la celelalte modele. chiar nu este atat de nou. in 5 luni trebuie sa fi avut timp sa faceti macar 20.000km
*



PAREREA MEA?
Nu am 20000 km dar eu zic ca merita .

Phonyx
QUOTE(andreicri @ 16 May 2010, 12:19)
e parerea ta.Fluence e mai bun la finisaje decat Cruze si la materiale ca feeling.Plus ca are dotari inaccesibile Cruze gen Card maini libere,xenon,scaun pasager reglabil inaltime si scaune incalzite electric(fara sa iei piele),navigatie mai buna etc
*


In legatura cu scaune are in dotare standard reglaje pe inaltime chiar si pentru pasager, nu dai bani in plus daca nu sti documenteaza-te inainte de a posta,poate are navigatie mai buna desi are ecran mai mic si nu am vazut pe configurator sa fie disponibil iar mainile libere ma lasa rece are si el asa ceva doar in europa inca nu e disponibila,fluence abia acum se chinuie sa dea cu euro 5 nu mai vorbind de motorizare de numai 110 cp. Apropo a luat premiul autobest 2010 si cel mai mare punctaj din istoria euroncap,pedeasupra este o masina globala asa ca mai are fluiensul.
Furyous
Se poate sa ai dreptate, da' nu poti sa scrii corect? Sa intelege toti...
Phonyx
QUOTE(Furyous @ 16 May 2010, 20:56)
Se poate sa ai dreptate, da' nu poti sa scrii corect? Sa intelege toti...
*


Cred ca am scris destul de explicit,nu vad ce nu e de inteles dar daca ai nelamuriri stau la dispozitia voastra.
Hack
Explicit ai fost, dar nu in limba romana, probabil la asta se referea colegu' Furyous.
CristianFlorea
QUOTE(stanyc2003 @ 15 May 2010, 22:32)
eu am Fluence. Varianta Privilege! 105cp,1.5dci. sunt multumit de masina!
cel mai bine e sa te duci la un drivetest! pana acum, in cei 3000 km, nu a fost ceva care sa nu imi placa la masina asta! clar este peste M2. Din mai multe puncte de vedere. Dar, parerile mele pot fi subiective.
Tinand cont ca am dat 12mii si ceva de euro (prin programul Rabla) pe Fluence, eu ma declar multumit. Mi-ar fi placut Laguna, dar....mai avem de platit si rate la casa si mai trebuie sa si mancam:))
*


"... clar peste Megane II ..." ?
La ce capitole e peste Megane 2 ?
Din cauza ca are alt design?
A pastrat aceleasi motorizari, cutie, etc. A primit o spoiala de design si deja este peste Megane 2 ?... Hai sa fim seriosi.
Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu am nimic cu Fluence, am mers cu ea (mi se pare OK) dar nu am observat diferente majore intre Fluence si Megane 2.
Poate era peste Megane 2 daca veneau cu motoare de generatie noua, elemente de suspensie noi, etc. Din contra, faptul ca e mai inalta decat M2 o face mai instabila in curbe.
stanyc2003
daca e sa gandim asa...nici laguna 3 nu are motorizari si cutii peste laguna 2. adica...tot euro 4, tot cam pe acolo. sper sa nu ma insel.
in curbe mi se pare mai stabil ca M2. Repet, sper sa nu fiu subiectiv!
Mi-ar fi placut si mie Laguna 3 dar....mai trebuie sa platesc si rata la casa, si...cam greu in vremurile astea cu atatea rate!
per total...ma declar multumit de Fluence!
ssilviu
QUOTE(fanu_WZI @ 15 May 2010, 14:08)
merita cumparata sau nu?!


De curând m-am benoclat și mai mult la un Fluence. Reducerile de costuri sunt foarte vizibile, trebuie doar să deschizi capota și chiar amator fiind vezi imediat câteva importante.

De interior nu mai zic. Dacă ar fi să aleg astăzi la același preț, între un Fluence și un Megane 2 Sedan, fără îndoială aș alege a doua. E mai confortabilă, mai silențiosă și motorul de 1,6 trage mai bine, grație unei cutii mai bune, e la fel de spațioasă dar are dimensiuni mai mici. Și cred că, este și mai sigură.

Cu toate acestea, mașina mea a fost vreo 14.500 de euro și din păcate euro 3. Acum la 13.500 iei un Fluence dinamique 1.6 euro 4, din păcate, din nou, cu ceva dotări în plus față de ce am eu acum, gen jante, tempomat și tapițerie din vinil, că aia nu e piele deloc (impresionantă diferența între "pielea" de pe tapițeria mixtă de pe Fluence și aia de pe megane 3 veritabil).

Practic acum, să zicem la dotări echivalente, Fluence e mai ieftin cu vreo 1000-1500 de euro. Dar mai trebuie să plătești taxa de primă înmatriculare. Și din ce am văzut, reducerile se acordă doar dacă iei mașina cu rabla. Dacă nu ai rablă, nu pupi reduceri.

Cam slabă oferta. Atunci când am cumpărat Megane-ul, era cam best buy, acum sunt mult mai mulți concurenți cu oferte asemănătoare. Cu toate acestea, dacă acum aș fi în aceeași situație ca acum 4 ani, aș lua serios în considerare și Fluence-ul și poate chiar l-aș cumpăra.

Dar din fericire nu mai sunt. Iar atunci veneam de pe o mașină mult mai slabă. Acum însă, de la Megane 2 la Fluence, pentru mine ar fi mai mult un downgrade. Dec, pentru mine, nu merită cumpărată. Pentru alții, cu alte criterii, merită.

PS. Cea mai bună ofertă, a fost de departe, seria luxury de la finalul carierei de la Megane 2 Sedan. Ceva de genul Privlige 1,5 dci 105 CP la prețul de 14.500 de euro era ceva nebunie.
R19/16v
Un raspuns de bun simt, nu in genul celor aduse de dantes... aplauze.gif
CristianFlorea
QUOTE(stanyc2003 @ 17 May 2010, 16:20)
daca e sa gandim asa...nici laguna 3 nu are motorizari si cutii peste laguna 2. adica...tot euro 4, tot cam pe acolo. sper sa nu ma insel.
in curbe mi se pare mai stabil ca M2. Repet, sper sa nu fiu subiectiv!
Mi-ar fi placut si mie Laguna 3 dar....mai trebuie sa platesc si rata la casa, si...cam greu in vremurile astea cu atatea rate!
per total...ma declar multumit de Fluence!
*


Laguna 2 avea diesel 1.9 dci care nu a mai aparut pe Laguna 3.
Laguna 3 a venit cu multe noutati printre care motorizari 2.0 dci 150 si 180 CP.
Iar la benzina are 2.0 turbo de 170 si 205 CP.
Exista si 1.6 benzina sau 1.5 dci dar nu cred ca merita luate in seama avand in vedere gabaritul masinii.
Oricum, diferenta intre un Fluence si Laguna a fost cam de 3.000 Euro.
Laguna din semnatura 2.0 dci (cu card maini libere, jante alu 17, bi-xenon, pilot automat, etc) a costat 16.000 Euro + TVA in dec 2009 (evident dupa negocieri pentru reduceri).
Meridian si Serus imi ofereau un Fluence cu 1.5 dci 105 CP dar fara xenon cu un pret care trecea de 13.000 Euro.
Cat mai multi km cu Fluence!
Hack
QUOTE(ssilviu @ 17 May 2010, 17:40)
Reducerile de costuri sunt foarte vizibile, trebuie doar să deschizi capota și chiar amator fiind vezi imediat câteva importante.
*


Nici nu trebuie sa ajungi pana acolo, pe mine de exemplu ma sacaie manerele usilor de pe Fluence, cele argintii, parca sunt vopsite cu spray-ul, nu se compara cu manerele de pe Megane 2 care au aspectul aluminiului eloxat.
stanyc2003
stii ce e distractiv....interiorul de Fluence nu place nimanui dar e la fel cu cel de pe M3. in fine...
aia 3000 de euro (sau schiar mai mult) pe care ii dadeam la Laguna...i-am dat avans la ,,prima casa,,.biggrin.gif
ssilviu
QUOTE(stanyc2003 @ 17 May 2010, 21:26)
stii ce e distractiv....interiorul de Fluence nu place nimanui dar e la fel cu cel de pe M3. in fine...


S-a mai spus și s-a arătat de atâtea ori că nu e. Dacă nu vă dați ochelarii de cal jos degeaba. Oricum, din punctul meu de vedere e clar: momentan nu ai cu ce posesori de Fluence să discuți.
pit-bull
A fost testata euroncopac smile.gif) uite aici
mariusd4
"Proprietarilor de Fluence" nu le-a placut design-ul M2-ului, cred ca asta este considerentul ca si in cazul meu. La vremea mea inca se mai zbatea M2 Manager, care era si mai ieftin decat Fluence. Avantajul este ca Fluence (sau ex M2, varianta mai slaba in viziunea unora) abia s-a lansat, M2 nu se mai fabrica, eu unul nu as cumpara o masina "scoasa din uz". Chiar daca acceptati sau nu locul M2 a fost luat de Fluence, nu zic ca M2 este o masina proasta, doar ca este un model invechit. Ex Astra classic, skoda octavia 1..... Stima
Catalinmodena
QUOTE(Hack @ 17 May 2010, 18:19)
Nici nu trebuie sa ajungi pana acolo, pe mine de exemplu ma sacaie manerele usilor de pe Fluence, cele argintii, parca sunt vopsite cu spray-ul, nu se compara cu manerele de pe Megane 2 care au aspectul aluminiului eloxat.
*


In aceiasi culoare sunt vopsite parca si manerele de pe Koleos.
ncristi
Repet - megane II a fost masina care a ruinat imaginea reno.

Este FOARTE greu sa gasesti o masina cu mai multe pb decat megane II.

As cumpara fluence doar stiind ca nu are cum sa fie mai varza ca megane II...cel putin ai o speranta ca au incercat sa skimbe ceva.
Avani
Oricum speranta moare ultima la romani.

A.. da.. uitasem de acele manere interioare. La m2 manerele au fost vopsite cu un material mai cauciucat, vezi doamne sa para ceva mai calitative, dupa care s-au apucat baietii sa le tot schimbe prin garantie si astia de la Renault s-au lecuit.

Cum "calitate" si "Renault" nu prea sunt folosite in aceeasi propozitie, cica lipsa de compatibilitate intre ele... revenim la solutii mai sigure, implicit trantim o vopsea ordinara pe un plastic.
stanyc2003
cine vrea calitate la toate elementele masinii...nu isi ia o masina low cost, facuta pt omul de rand (renault, hyundai, citroen, peugeot, etc). merge si isi cumpara Lexus, Mercedes, Bmw, si alte marci de genul...si acolo, cu siguranta va regasi elemente de calitate in proportie de aprox 100%.
asa ca...daca nu mai vreti sa fiti dezamagiti trebuie sa va achizitionati masini SCUMPEEEEEE:))))
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.