etransport
27 Sep 2009, 20:46
QUOTE(tatimeu @ 26 Sep 2009, 20:12)
o masina proiectata si desenata pentru 2009 cu una din 1998 sau o fi mai veche.
Defapt Megane 1 a fost definitivat in 1995 sub numele de "Projet 68"! Asta apropo de evolutie! Si ca tot veni vorba industria masinilor nu a mai evoluat decat poate in domeniul sigurantei si al emisiilor de CO2! In 1997 a aparut primul Renault cu GPS, un Modus... In 1983 Renault a lansat modelul Renault 11 Electronique acesta avand bord complet digital si afisaje amuzante cu turatia motorului etc. De altfel masina avea si avertizor vocal pentru diferite situatii (usa deschisa, nivel carburant)! Asadar design, emisii scazute, siguranta si in rest marketing mult! Stiu ca este cam off topic dar m-a incitat ideea, ca tot vorbeam de evolutia masinilor!
tudor.
27 Sep 2009, 21:06
QUOTE(s_j_teo @ 27 Sep 2009, 18:59)
Este exact ce se va cere in Romania!Ai vazut-o mai deaproape sau asa din trecere?Ma refer daca ai studiat-o putin?Mutumesc!
Pai i-am dat roata sa-i vad proportile, sa o inteleg
si m-am urcat 1-2minute in fata si spate pentru a compara interiorul cu Megane 3 pe care am apucat sa-l conduc acum 2 luni.
Interiorul parca parea putin mai cheap decat Meganul(dar neglijabil), dar tebuie sa mentionez ca nu am interiorul Meganului prea proaspat in cap. Nu m-am uitat pe langa scaune, pe sub bord sau etc, doar la consola centrala, schimbator, ceasuri, interiorul usi, pe ce apuci sa pui mana si sa vezi cand conduci.
So, nu foarte atent.
Nu mi s-a parut nimic spectaculos, dar parca mie imi place mai mult decat MII sedan.
Dar pe de alta parte eu am avut Bicorp si nu mi-a placut sedanul
s_j_teo
27 Sep 2009, 21:42
Multumesc de raspuns!
tudor.
27 Sep 2009, 22:04
Cu placere!
Imi pare rau ca tot ce ti-am raspuns a fost asa vag si relativ. Dar am vazut atat de multe incat nici nu mai am asa o buna siguranta pe ce am vazut. La standul Renault eu salivam puternic dupa variantele sport Twingo si Clio
QUOTE(etransport @ 27 Sep 2009, 20:46)
In 1997 a aparut primul Renault cu GPS, un Modus...
Primul Renault cu GPS a aparut in 1995, si e vorba de limuzina Safrane! Modus este un monovolum de clasa mica care a aparut in 2004 si care pate fi si el echipat cu GPS.
ncristi
28 Sep 2009, 06:33
Asemanarea intre cele 2 modele (fluence si megane I) este echivalenta cu asemanarea dintre papa Benedict si Dartza.
Observati ca daca te uiti cu atentie seamana.
Da, numai ca unul e imbracat fara sa epateze in mod deosebit, pe cand celalalt e plin de aur, sta pe tron, face multimilor cu mana (cunoastem modelul).
etransport
28 Sep 2009, 10:57
QUOTE(Modus @ 27 Sep 2009, 23:07)
Primul Renault cu GPS a aparut in 1995, si e vorba de limuzina Safrane!
Imi cer scuze de confuzie, asa este!
Safrane 1995:
rebelhawk
28 Sep 2009, 11:06
QUOTE
Fluence prin liniile pe care le are aduce mult mai mult cu o masina solida
Vezi ca e putin umflata de kitul sport
De fapt intreg topicul se deschide cu aceasta varianta, ceea ce ii stirbeste din acuratete.
Poate ca am fortat un pic exprimarea atunci cand am spus ca pare a fi un facelift a M1. Insa, fara a fi specialist, mi se pare ca liniile principale sunt inspirate din prima generatie de Megane Sedan.
Sunteti culmea.
Cum sa semene Megane Fluence cu Megane 1 ??
Apai de Exeo si A4 ce mai ziceti... sau puteti voi sa mai faceti comparatii de genul asta.
Auzi facelift
... faceliftul este prin definitia lui de marketing o schimbare a catorva elemente de desing & structura. Nu e cazul aici.
Daca ar fi imparatit aceeasi platforma (fluence cu meg I) as mai fi zis ca
POATE exista asemanari, dar asa .. nu vad rostul sa compari aceste doua modele.
eduardsebe
29 Sep 2009, 19:44
si facelift-ul se face la un model precedent constand in schimbari minore de desing
s_j_teo
1 Oct 2009, 17:00
Fluence varianta electrica, probabil in productie de serie din 2011 !
eduardsebe
1 Oct 2009, 18:12
asa stim cu totii
urat Fluence! nu ash da Megane Sedane 2.2 pe el...
mai degraba M III Sport Tourer!
s_j_teo
7 Oct 2009, 09:36
Pilotul echipei Renault F1, Romain Grosjean, va pilota pe 10 si 11 octombrie un monopost al constructorului francez pe un traseu de 600 de metri in Bucuresti, se arata intr-un comunicat remis agentiei NewsIn.
Alaturi de Grosjean va mai fi prezent si pilotul de teste, Lucas Di Grassi, tot de la Renault. Pe linga demonstratia celor doi, vor mai fi organizate spectacole auto, parade si multe altele. Pista pe care cei doi vor pilota va fi amenajata in zona Piata Constitutiei din Bucuresti. Traseul va cuprinde o portiunea din Bulevardul Libertatii, situata intre intersectiile cu Bulevardul Natiunilor Unite, si Calea 13 Septembrie.
Tot cu aceasta ocazie publicul va putea sa cunoasca cel mai recent model din gama Renault, Fluence. Accesul la eveniment va fi gratuit.
Renault Fluence - preturi incepand cu 12.900 EUR pentru motorul 1.6 - 110 CP, versiunea Authentique
SURSA
b76bgaarh
8 Oct 2009, 13:16
asta suna bine.... adica au pastrat acelasi pret intre generatii......
eduardsebe
8 Oct 2009, 13:20
si unde e 2.0 16v 140 cp???????
Momentan nu pe la noi...
eduardsebe
8 Oct 2009, 13:44
Momentan sau niciodata
mircea_aq
8 Oct 2009, 13:46
nu zice nimic de reducerea de 1400
eu sper ca putinii viitori cumparatori renault sa le dea o palma si sa cumpere M3 HB/sport tourer si scenic-uri asa cum procedeaza majoritatea oamenilor in tarile cu apa calda. Daca 80% din vanzarile m2 au fost sedan (asta si fiindca nu era o troaca low-cost spre deosebire de noul symbol sau fluence) sper ca lucrurile sa stea pe dos in cazul noii generatii. E remarcabila incapatanarea celor de la reno de a persevera in prostie (vezi experimentul esuat cu symbol-ul) si impotriva pietei, suntem totusi in 2009 oamenii s-au mai trezit si preferintele lor s-au schimbat, cu toate astea reno are acelasi portofoliu ca acum 6-7 ani, chiar l-au mai diminuat (modus, vel satis) si motorizarile aduse sunt surprinzator tot alea.
Va doresc faliment placut, o sa aveti in curand aceleasi volume ca si nissan-ul la vanzari.
ssilviu
8 Oct 2009, 13:54
fratele meu
eduardsebe
8 Oct 2009, 13:55
ei isi dau seama ce prostie fac...adica daca iau o maisna low cost macar sa am o motorizare cat de cat decenta...nu mai zic nimic de ce nu se aduc Tce-urile in romania si dotari ca si keyless go etc ca nu are rost ...isi creeaza singur falimentul
aleksanders
8 Oct 2009, 14:57
lansat tot cu motoarele vechi, facut in aceeasi fabrica la turci - incepe sa semene a fiat linea, eu unul sunt dezamagit de masinuta asta
b76bgaarh
8 Oct 2009, 14:58
nu are nimeni fisa produs????
Care e problema ca e facuta in Turcia?
scuze, probleme de conexiune...
@mircea_aq...
O porcarie de masina... symbol si fluence..2 rahaturi..motorizari INFECTE... doar 85/105cp diesel si doar 110cp benzina...RUSINE... Masina facuta ptr. tara bananiera ..huoo
Daca preturile de lansare sunt alea de pe site-ul dat de Iaia e nasol. Pai sunt la nivelul lui Sport Tourer. Ce mama naibii au in capete? Nu e Megane 3. E un fel de Megane 3, pentru tari mai amarate. Si atunci, de ce costa la fel? De ce nu au montat un portbagaj pe M3 HB, daca voiau sa il dea la preturile astea SF? Trebuia sa fie semnificativ mai ieftin ca un M3!
Fluence 1.5 105 dci Privilege este la 1500 de euro de Laguna GT 2.0 dci 150 CP.
Cum este posibil asa ceva? Ce se intampla cu Renault Romania? Pe ce planeta traiesc?
mircea_aq
9 Oct 2009, 00:10
poate ca am exagerat azi dupa-amiaza, imi cer scuze.
sunt in continuare contrariat de urmatoarele aspecte:
1. pret si pozitionare pe piata - exact ce zice dack
2. motorizarile sunt toate Euro 4, in 2 luni asta inseamna taxa de prima inmatriculare
3. 1.6 vine cuplat tot la BVM5 - si cu performante pe masura... consumul in schimb e mai mic decat la Clio 3 1.6 16v...
4.M3 e cam la fel de in pom in ceea ce priveste motorizarile si norma de poluare Euro5, iar daca pentru 1.5 si 1.9 dci exista deja variante E5 de 90/110/130 cp pentru benzina nu am vazut 1.6 euro 5. desigur ar fii tce130 dar noi nu-l pupam
5. de curiozitate in curtea vw toate motorizarile 4 benzina / 3 diesel indeplinesc deja E5
6. saptamana viitoare dau o fuga pe la o reprezentanta peugeot, 308 e singura compacta pe care o mai am in vedere, sa vad cum stau lucrurile si la ei, daca nu fuga inapoi sa cumpar m3 pana nu intra tampenia de taxa
bebecool
9 Oct 2009, 02:07
QUOTE(Modus @ 8 Oct 2009, 13:30)
Esti tare man, jos palaria!
Pe site-ul oficial n-a aparut inca? Configurator & stuffs adica.
dorriinn
9 Oct 2009, 08:36
deci mai bine unii si-ar cumpara Sedan cat ar mai avea timp
andreicri
9 Oct 2009, 08:39
QUOTE(dantes @ 8 Oct 2009, 21:18)
@mircea_aq...
O porcarie de masina... symbol si fluence..2 rahaturi..motorizari INFECTE... doar 85/105cp diesel si doar 110cp benzina...RUSINE... Masina facuta ptr. tara bananiera ..huoo
You can say that again
b76bgaarh
9 Oct 2009, 09:28
acum laguna are o reducere de 3600 de euroi... reducerea asta va disparea subit cand se va lansa fluence... nu de alta dar se calca pe bataturi....
ca pret e fix la pretul uni megan 2 sedan...de unde ziceti voi ca e scump etc etc.. cand un privilege cu 105 cp diesel e in jur de 16500 de euroi?????
valikris2002
9 Oct 2009, 10:09
invigiosi domne
le place da nu au ce face, ca nu le cumpara nimeni meganul 2.2 la un pret decent sa puna diferenta sa isi ia fluence
toate preturile si reducerile sunt menite a sustine vanzarile, acum nu stiu cat le tine faza asta, deja am vazut ca la megan s-au dus in jos cu 1000 euro, probabil sa ii faca intrarea noului sedan
in ce priveste motorizarile, intr-adevar, de toata jena, scoti model nou cu aceleasi motorizari, sa nu mai zic de revizii, pai cand mi-a zis un prieten ca la fiat bravo prima revizie e la 30 mii mi a cazut fata, distributia 120 mii, mai vii de acasa, la reno din 10 mii sau 15 mii te cheama in service de parca fac socializare cu tine
QUOTE(b76bgaarh @ 9 Oct 2009, 10:28)
acum laguna are o reducere de 3600 de euroi... reducerea asta va disparea subit cand se va lansa fluence... nu de alta dar se calca pe bataturi....
ca pret e fix la pretul uni megan 2 sedan...de unde ziceti voi ca e scump etc etc.. cand un privilege cu 105 cp diesel e in jur de 16500 de euroi?????
Bine punctat dragul meu coleg, un
M2 Sedan Privilege e tot pe acolo. Numai ca aici nu e vorba de un M3 sedan ci de...Fluence for Turcia, Romania, Rusia, etc.
Iar daca reducerea de la Laguna va disparea dupa cum banuiesti tu, care crezi ca va fi rezultatul - se vor vinde mai multe Fluence sau mai putine Lagune?
Probabil, probabil zic, astea sunt preturile de lansare si intr-o perioada de "X" luni le vor da in jos. Pentru ca daca nu se duc sub M3 la cel putin 1000-1500 de eur, nu vad cui or sa le vanda.
QUOTE(valikris2002 @ 9 Oct 2009, 10:09)
la reno din 10 mii sau 15 mii te cheama in service de parca fac socializare cu tine
Omul este o fiinta sociala, nu?
ncristi
9 Oct 2009, 10:52
Singurul lucur ciudat mi se pare faptul ca nu au in oferta un diesel mai puternic - 1.9 dci spre ex. In rest au pus exact motorizarile care fac volum de vanzari in romania.
Legat de pret - exact la ce ma asteptam. Concurent direct cu focus sedan, corolla, octavia.
omul este o fiinta sociala, dar as vrea sa socializez si pe banii Renault nu doar ai mei
QUOTE(lunyz @ 9 Oct 2009, 10:56)
omul este o fiinta sociala, dar as vrea sa socializez si pe banii Renault nu doar ai mei
Si tu acuma, ai pretentii
bebecool
9 Oct 2009, 11:02
Daca era Laguna coupe la banii astia o luam, cum nu e , nu o iau.
Imi plac motorizarile 16 valve si dci pe care il am si eu.
Mai bine strang din buci 1 an 2 si o sa-mi iau o L3 , cu putini km in eghipare GT.
V-ati gandit si la faptul ca dupa 1-3 luni Fluence este posibil sa aiba mega-reducerea de 1400E?
Deci 1.5 dci 105 Privilege 16.950 euro, pret cu TVA
Aceeasi motorizare la M3 Sport Tourer e 17100
Pentru mine optiunea ar fi foarte clara la o adica ....
eduardsebe
9 Oct 2009, 12:45
si tot Privilege?
daca da e mai rentabil sa iei un Megane Sport Tourer de o mie de ori
b76bgaarh
9 Oct 2009, 12:51
acum depinde..eu unul prefer sedanul in 4 usi.....
oricum concurentul direct ca pret...chevy cruze... pierde pt ca are un sistem destul de rigid de configurare...si motoare diesel mari doar in 5 trepte....
Evident ca tot la Privilege m-a uitat
s_j_teo
9 Oct 2009, 16:12
Cu siguranta vor fi si reduceri la Fluence !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.