Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
Hack
La Megane chiar foloseai spatiile alea de depozitare, de le duci dorul? smile.gif
stanyc2003
chiar le foloseam! dar....ma obisnuiesc fara ele biggrin.gif
bogdabogda
Hau,
Chiar asa; si eu le foloseam la M2.
Trapa stanga fata - GPS
Trapa dreapta fata - detector radar + trusa becuri
Cotiera centrala - CD-uri (cca 50 buc.)
Cotiere laterale - servetele, diverse
Cotiera spate = perna pentru dormit
Portbagaj - fante din roata de rezerva - antigel, lichid frana, WD 40, lavete
Portbagaj - dulapior din polistiren expandat - lavete, manometru,cleste V-A, mini trusa scule
Torpedou - umbrela, acte masina, vesta reflectorizanta, spray dezghetat geamuri,harta, lanterna
Eh, ce ziceti?
Hack
Eu zic ca latri cam mult wink.gif .
crazybogdan
haha,eu in afara de cele din portbagaj si cotiera nu folosesc nimic. Si am si eu detector radar, ochelari soare si altele...
olive
Iaca am facut primele sute de km.
Ce sa zic, se misca ok, nu e extraordinara, isi face treaba.
Primul lucru care ma deranjeaza e ca s-au instalat greierii si cand dau muzica mai incet ii cam auzi. Nu stiu cum dar pe un drum usor valurit se aud din bord din partea stanga niste scartaieli... Voi aveti greieri? Cum ati scapat de ei? 1zhelp00.gif Oare sa fie de la alarma proaspat instalata? (e chiar acolo in fata un led rosu de la ea...) wacko.gif
Oricum daca scartzaie dupa primele 200 km o masina echipata de drumusi grele (si inca n-am mers pe ele)... ma gandesc cu groaza ce va fi pe la 50.000 km. asta e! Sarbatori fericite!
ncristi
Sunt esecuri pentru ca toti cei pe car-i stiu ca au avut megane 2 (2.1) in special au jurat ca n-o sa-si mai cumpere in veci reno.

Faptul ca au reusit sa se faca de cacao la scara mare cu megane II nu stiu daca pentru reno a fost un lucru atat de bun.

De ce?

Defecte sau deficiente de proiectare la MII:

MOTOR+transmisie:

- bobine inductie de calitate execrabila
- fulia defazoare la motorul 1.6 16v
- ambreiaj subdimensionat

DIRECTIE:

- caseta de directie incompleta - lipsesc piese din ea
- bielete de directie subdimensionate
- flanse amortizor - slab dimensionate
- coloana de directie prost proiectata si cu foarte multe "zgomote tehnologice"

ALTE SISTEME:

- macaralele gemuri prost proiectate sau slab dimensioante
- acuatorul de la capacul benzina - eroare de proiectare. Se blocheaza din cauza mizeriei si nu s-au gandit la un sistem sa-l deblochezi dca aspre ex. esti in concediu. Al vechiul avensis este in portbagaj o prghie de care tragi in czul in care se blokeaza. Eu il curat cel putin o data pe an pentru ca altfel ramane blocat.
- senzorul clima care se defecteza inevitabila - imbecilitatea cu elicea care se descentreza din 3 in 3 zile.

SIGURANTA:

Proasta prindere a banglicii aerbagului


La cele de mai sus se adauga prostia reno romania. Aici doar un exemplu-mi vine acum in minte si anume:

- Schimbarea puntii spate in loc sa schimbe o amrata de bucsi elastice.

Daca la fluence s-au rezolvat macar jumatate din problemele de mai sus atunci CLAR va fi o masina mai buna.
ssilviu
Din punct de vedere al fiabilității a fost da, un eșec. Din celelalte puncte de vedere, a fost un succes. Tehnologie, atractivitate și nu în ultimul rând, cel mai important, vânzări. Ca până la urmă doar vânzările decid dacă un model a fost sau nu un ușec.

Iar aici treaba e clară. Megane 2 un succes imens. Spre deosebire de Megane 3 sau Fluence.
mariusd4
Absurd ssilviu sa compari la vanzari o masina de 6-7 ani pe piata cu o masina lansata de 4 luni.
aphophis
QUOTE(ssilviu @ 5 Apr 2010, 19:22)
Din punct de vedere al fiabilității a fost da, un eșec. Din celelalte puncte de vedere, a fost un succes. Tehnologie, atractivitate și nu în ultimul rând, cel mai important, vânzări. Ca până la urmă doar vânzările decid dacă un model a fost sau nu un ușec.

Iar aici treaba e clară. Megane 2 un succes imens. Spre deosebire de Megane 3 sau Fluence.
*


asta pana si-au dat seama ce au luat. Fara suparare silviule dar acum renault cu fluence plateste oalele sparte cu fiabilitatea slaba a megane-ului 2.1. Sa speram ca pe asta au facut-o mai fiabila, zic eu ca sunt sanse mari privind la clio3 , laguna 3..
ssilviu
QUOTE(mariusd4 @ 5 Apr 2010, 20:04)
Absurd ssilviu sa compari la vanzari o masina de 6-7 ani pe piata cu o masina lansata de 4 luni.
*



Nici nu am făcut asta. Doar ai presupus tu wink.gif
stanyc2003
Salut

De vineri si pana acum am facut 600 km cu Fluence-ul meu. Mers regulamentar...adica nu am depasit 3000rot...consum mediu 5.1 (motorul este 1.5dci 105cp). 450 km in afara orasului si cca 150 in Bucuresti.
Sunt f multumit de masina. smile.gif
Nu am auzit vreun greieras...inca...sper sa nu apara prea curand!
Bafta multa:)
xcss
QUOTE(stanyc2003 @ 5 Apr 2010, 22:05)
Mers regulamentar...adica nu am depasit 3000rot...
*


Dupa care regulament?
stanyc2003
adica....90-100 pe pe E87, 130 pe A2, 60 in localitati, in Bucuresti....in functie de trafic! Ok asa?
ncristi
Mai sus am enumerat doar problemele de care m-am lovit eu - personal nu altcineva.

Pentru ca acum de sarbatori m-am intalnit cu un prieten as mai aduga - pielea de al privilege = mushama smile.gif .... incredibil cum poate arata acea "piele"
crazybogdan
volanul meu din bej este acum jumatate negru...si bieletele.....fara comentarii
ThunderRa
Mai curata-l din cand in cand cu solutie speciala de curatat pielea de la Turtle. Asta ca sa nu spun ca poti sa mai cureti si altceva... smile.gif
crazybogdan
nu e vorba de curatat. Problema este pielea de proasta calitate. Efectiv nu mai am piele pe jumatate de volan, la asta m-am referit cand am zis ca este negru.
CristianFlorea
Megane 2 esec? Ma cam indoiesc. Probabil ca esecuri au fost cele pe benzina pentru ca am auzit diverse opinii negative.
Am o astfel de masina pe firma. Motor 1,5 dci de 80 CP. Masina a fost cumparata la zero km in dec 2004. Acum masina are 215.670 km si merge f bine. Nu papa ulei si consumul mixt este in jur de 5%.

Nu am schimbat la ea decat consumabile (placute, discuri, filtre) bielete si amortizoare din cauza gropilor, pivoti (schimbati la 80.000 km).
Ah da! Am uitat de ambreiaj schimbat la 178.800 km.
Defectiuni:
- macara geam sofer
- supapele la 209.000 km (masina nu mai pornea si aparea mesajul Injection Fault)

In rest nimic.
Carburant exclusiv OMV, PetromV sau Rompetrol.
Ulei doar ELF.
Am mers cu Fluence si mi s-a parut OK.
Am vrut si eu Fluence la finele anului trecut dar diferenta intre un Fluence bine echipat si Laguna din semnatura (GT line 2.0 dci 150 CP) cu vopsea metalizata, climatronic bi zona, card maini libere, bixenon etc) a fost de doar 3.000 Euro.
Fluence era undeva pe la 16.000 E si eu pe Laguna am platit 19.000 E.
Promotia a fost de 4.000 Euro.
M i h a i
QUOTE(ncristi @ 5 Apr 2010, 08:15)
Daca la fluence s-au rezolvat macar jumatate din problemele de mai sus atunci CLAR va fi o masina mai buna.
*


corect spus DACA wink.gif
Cand am spus M2 succes m-am gandit exact la ce a spus ssilviu..(atractivitate..vanzari)
Nu am spus succes dpdv al fiabilitatii..are multe lucruri proiectate prost (panglica airbag,macarale fata,centuri care nu se mai retrag,senzor clima la 2.1..la 2.2 au remediat situatia, ventilatorul penibil-scartaie ca o caruta uneori,inchiderea de la torpedo,fulie la benzinar,....plus alte lucruri care nu au fost gandite pentru tara noastra...(flanse,bielete,coloana de directie)...si acumsa ne gandim logic...ce teapaaa am luat cu megane 2.1 si 2.2...las ca o sa cumpar fluiens ori m3 ca astea sigur sunt fiabile...o sa vedeti ca renault nu o sa ma vada vanzari cum a avut la M2...este de ajuns sa-ti iei teapa o singura data...a doua oara nu...bineee...daca esti masochist...ori trebuie sa le multumesti celor de la renault si sa le mai cumperi un produs..
ciprians
Cert e ca deja am vazut si eu mai multe Fluence decat Megane 3 in trafic. Se pare ca lucrurile incep sa se miste in zona asta.
M i h a i
Unde le-ai vazut?Pe trailer? Megane 3 ..da ..mai vad si eu din cand in cand...rareori...cateva chiar cu rro la numar tongue.gif ..dar fluiens?? 2 am vazut pana cum intr o luna...pe una scria test drive..iar una era pe victoriei intr o cursa cu obstacole...posesorul se simtea in ea ca intr un C63 Amg...la cum mergea cu ea...vai de ea...
b76bgaarh
brd are flota de fluence... deci nu se pune....
rtBK
m i h a i: fii mai atent si o sa le vezi ca e plin orasul de ele.
gotty
daca tot orasul e plin de fluence,eu am flota de elicoptere in garaj!
tatimeu
hai sa radem dar am vazut si eu doua bucati una in Bv si alta la intrarea in Deva. Ambele negre si ce pot sa spun e ca o masina e cea expusa la dilar si parca cu totul alta e atunci cand e in miscare. Chiar aratau bine de tot. Pe tir am vazut in Sibiu si pe europeanul spre Arad o groaza de Dustere, ceva de genul a 7-8 Tir-uri.
rtBK
gotty ma bucur ca o duci atat de bine happy.gif, oricum daca vrem sa radem de popularitatea unei masini aceea ar fi Seat EXEO care de cand s-a lansat am vazut decat 2 si cred ca erau defapt aceasi masina ( nu am fost atent la numar ).
dannypapai
Cand am achizitionat Fluence-ul eram in mare dilema daca sa-mi pun ca si tempomatul/limitator de viteza. Dupa ce am mai discutat pe ici pe colo am ajuns la concluzia ca nu se merita, asa ca am renuntat la el. Mi s-a spus ca limitatorul clar nu-l voi folosi vreodata, iar tempomatul este bun doar cand iti amorteste piciorul pe acceleratie, dar ca trebuie sa ai drum super liber, eventual in linie dreapta etc etc. Eu cand am venit din Spania cu Symbol-ul si am condus patru zile la rand cate o mie de kilometri pe zi, nu am simtit nici-o oboseala in picior de la acceleratie. Mi s-a mai spus ca acest tempomat este un mic confort in detrimentul sigurantei pentru ca stai mai relaxat si cu piciorul indepartat de pedala de frana. Cineva cu care am vorbit si care a condus pe autostrazile europene a zis ca l-a folosit numai de curiozitate si faptul ca nu simtea acceleratia sub picior il facea sa se simta nesigur si a renuntat la folosirea tempomatului. Voi ce parere aveti, sa-mi para nitel rau ca nu l-am luat?
ssilviu
Evident. Eu chiar mi-am pus după ce am luat mașina și nu regret deloc.
tatimeu
Hm. Greu de dat un raspuns. Eu le am (standard) si ce pot sa-ti spun e ca cel putin in cazul meu (le-am folosit destul de rar- drumurile noastre nu iti permit sau drumurile mele nu mi-au permis) dar in momentul folosirii mai ales a tempomatului si bineinteles acolo unde se preteaza asa ceva e misto. simplu fapt ca accelerezi din buton si ca acea acceleratie se simte (se transmite parca altfel) e misto, dar e si periculos caci iti diminueaza reflexele. Limitatorul l-am mai folosit prin oras si e groaznic in sensul ca ai senzatia ca masina e trasa de ceva inapoi, dar daca circuli regulamentar poti folosi limitatorul si la drum lung - sigur nu mai ai probleme cu radarul, dar atentie sa nu uiti de el si sa intri in depasire biggrin.gif (poate nu mai apuci sa o faci - doamne fereste). In concluzie d.p.m.d.v. nu ai pierdut mare lucru.
M i h a i
QUOTE(rtBK @ 6 Apr 2010, 17:25)
m i h a i: fii mai atent si o sa le vezi ca e plin orasul de ele.
*


sunt atent...orice pet imi atrage atentia..poate cine stie..este un user de pe forum..cert este un lucru..mai des decat Megane 3 si Fluiens am vazut Golf 6...(nu..nu am ochi doar pt golf icon_mrgreen.gif )
gotty
QUOTE(tatimeu @ 7 Apr 2010, 10:48)
dar atentie sa nu uiti de el si sa intri in depasire  biggrin.gif (poate nu mai apuci sa o faci - doamne fereste).
*



se poate decupla prin apasarea pana la capat a pedalei de acceleratie.
tatimeu
stiu ca se poate decupla prin apasarea pedalei, dar daca ai un picior mai finut? tongue.gif mai bine apesi pe butonul de decuplare, mai sigur asa biggrin.gif
Mihai nu ai inteles inca ca renoul e o marca mai exclusivista? tot poporul are wag- doar de acolo ii vine si numele nu?
M i h a i
'''Mihai nu ai inteles inca ca renoul e o marca mai exclusivista? tot poporul are wag- doar de acolo ii vine si numele nu? '''

radmasa.gif radmasa.gif da da..Renault marca exclusivista...Taxi Megane cred ca au toate firmele..au schimbat Loganu cu Megane...mare prostieee..pe ala macar il mai carpeau...Loganul este prima masina , pe urma Renault..cam asa sta treaba la noi...

Hack
QUOTE(dannypapai @ 7 Apr 2010, 10:39)
Voi ce parere aveti, sa-mi para nitel rau ca nu l-am luat?
*


Poate sa-ti para foarte rau, mie unul imi pare pentru ca nu l-am pus cand am luat masina desi nu era foarte scump sad.gif .
tatimeu
Mihaita mama trezestete caci a inceput scarbiciul. Cam greu cu ironiile dupa o perioada de relaxare nu?
danny condu o masina dotata cu asa ceva si dupa poti sa-ti dai singur raspunsul. Totul tine de gustul, obijnuinta omului si nu in ultimul rand de cat de sigur te simti la volan daca nu simti pedala sub talpa. Pana acum unii ti-au spus ca regreta ca regreti. Doar tu singur poti sa-ti raspunzi.
M i h a i
QUOTE(tatimeu @ 7 Apr 2010, 11:39)
Mihaita mama trezestete caci a inceput scarbiciul. Cam greu cu ironiile dupa o perioada de relaxare nu?
*


taticu' cu o anumita varsta... trezeste-te wink.gif posesorule de megane 3... cu ce am minitit mai sus? Te deranjeaza adevarul?am spus ca toate firmele de taxi au megane...au renault..cu ce am minitit?vrei sa ti fac poze? blink.gif nu stiu ce ti se pare tie ironic in treaba asta blink.gif Daca spuneai ca twingo este masina pt exclusivisti..ori velsatis, te credeam...dar renault??
Sa vezi Taxi fluiens...chiar da bine pe Taxi...are asa o...prestanta biggrin.gif
tatimeu
QUOTE(tatimeu @ 7 Apr 2010, 10:24)
stiu ca se poate decupla prin apasarea pedalei, dar daca ai un picior mai finut? tongue.gif mai bine apesi pe butonul de decuplare, mai sigur asa biggrin.gif
Mihai nu ai inteles inca ca renoul e o marca mai exclusivista? tot poporul are wag- doar de acolo ii vine si numele nu?
*


aici era ironia dar ce sa-i faci mai greu cu unele persoane
Mephisto
Hmm... sa te uiti la taxiuri si sa te oftici ca au masina ca a ta.. wacko.gif mare tampenie, numa un roman ar fi capabil de asa ceva. Ia iesi tu mataluta un pic inafara si o sa vezi numa passaturi, mertane si bmw-uri pe taxi. De unde crezi ca sunt toate nemtoaicele de 2, 3 sute de k blink.gif la mana a doua aduse in tara?
Hack
QUOTE(Mephisto @ 7 Apr 2010, 15:03)
De unde crezi ca sunt toate nemtoaicele de 2, 3 sute de k  blink.gif  la mana a doua aduse in tara?
*


De la batrani din garaj wink.gif .
CristianFlorea
QUOTE(Mephisto @ 7 Apr 2010, 14:03)
Hmm... sa te uiti la taxiuri si sa te oftici ca au masina ca a ta..  wacko.gif  mare tampenie, numa un roman ar fi capabil de asa ceva. Ia iesi tu mataluta un pic inafara si o sa vezi numa passaturi, mertane si bmw-uri pe taxi. De unde crezi ca sunt toate nemtoaicele de 2, 3 sute de k  blink.gif  la mana a doua aduse in tara?
*


Am vazut in Germania si Austria pe taxi noul Mercedes E Klasse, masina care trece lejer de 30.000 Euro. Tariful era acelasi ca la taxi VW Passat. Nu ai de ce sa te simti altfel. Depinde de ce lovele dispui. In orice caz, e de preferat o masina noua in locul uneia din Germania la peste 200 - 300.000 km.
Daca te uiti pe mobile.de o sa vezi clasa E veche de 8 ani la peste 700.000 km. Megane dci merge in jur de 300.000 km din cate am auzit.
B-07-UWA
QUOTE(M i h a i @ 7 Apr 2010, 10:49)
taticu' cu o anumita varsta... trezeste-te wink.gif posesorule de megane 3... cu ce am minitit mai sus? Te deranjeaza adevarul?am spus ca toate firmele de taxi au megane...au renault..cu ce am minitit?vrei sa ti fac poze? blink.gif  nu stiu ce ti se pare tie ironic in treaba asta blink.gif  Daca spuneai ca twingo este masina pt exclusivisti..ori velsatis, te credeam...dar renault??
Sa vezi Taxi fluiens...chiar da bine pe Taxi...are asa o...prestanta  biggrin.gif
*




ma baiatule, vad ca esti foarte suparat pe "RENAULT" atunci de ce ti-ai mai cumparat o masina ca asta? Fiecare isi cumpara ce-si permite ,altfel ne-am plimba toti cu Lamborghini si Bentley,etc.
Hack
Macar omu' e suparat in cunostinta de cauza, nu vorbeste din auzite cum mai fac unii pe aici wink.gif .
mariusd4
Omu lucreaza la "reno" domne...probabil ravneste la fructul oprit si nu si-l permite sau poate nu este destul de fiabil pentru el, poate Megane din 2003 e mai fiabila. Omu e conservator. Vorbiti de parca toti va permiteti Mercedes dar totusi va dati cu parerea de Renault. Fratilor asta e masina romanului. Si inca odata, vedeti ca "fluiens" de 15.300 euro s-a vandut prin rabla la 9000.
xcss
Pana una-alta, aici vorbesc si unii care si-au permis Megane pe cand costa 15.000 de euro, domnu' Dacia Logan noi 2007 wink.gif
tatimeu
si de cand vorbitul, scrisul tine de puterea de cumparare? Apropo meganul, fluence tot atat costa si acum, ca dam noi acum mai putin pe el e alta poveste.
mariusd4
Domnu', in discutie nu era vorba ca nu-si permit reno ci ca emit pretentii de Mercedes pentru o masina de nivel mediu. Niciodata megane si "fluiens" nu vor fi gandite ca masini de lux, ci ca masina pentru clasa medie. Si repet vezi oferta la reno fluiens de pe site ( 6 prime de casare inseamna reducere de 5400 de euro ) si ai sa vezi fluiens la 8700 de euro in varianta standard. Majoritatea au fost vandute pe acest criteriu. Majoritatea pe aici vorbesc de fluiens cum vorbeau de megane inainte sa apara, dar din pacate nimic constructiv, doar la numar de posturi.
Hack
QUOTE(mariusd4 @ 8 Apr 2010, 08:31)
Domnu', in discutie nu era vorba ca nu-si permit reno ci ca emit pretentii de Mercedes pentru o masina de nivel mediu.
*


Cine a emis asemenea pretentii? unsure.gif
tatimeu
eu nu am emis pretentii de mercedes nici nu ma astept.Momentan sunt multumit de agregatul din curte,stiu ca face poate mai putin decat am asteptat sau inca astept de la 15.000 euro. ma enerveaza in schimb chestia asta cu 6 cupoane. In primul rand dupa umila mea parere ar trebui facuta curatenie printre vanzatorii "oficiali" de carute care vand asa ceva cu mai mult de 1 cupon.
mariusd4
Adica ? Nu esti multumit de programul rabla ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.