Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
zizu
se pare ca eu inteleg gresit masina low-cost=masina ieftina la 18 000 euro numai ieftina nu este daca gresesc va rog sa ma corectati bash.gif
eduardsebe
18000 de euro e full options
ca asa o poti lua cu 12.900 euro smile.gif
zizu
da ai dreptate si are preturile la fel ca m2 sedan
ThunderRa
Azi am vazut-o si eu la Auto Moldova in Piatra Neamt. Parerea mea este ca merita oricand o Laguna GT Line 2.0 140 CP la ceva mai putin de 17.000 euro... Asta ca sa nu mai spun ca masina pare un pas inapoi fata de ce a fost Sedan-ul pentru Megane II hatchback...
diesel_power
Argumenteaza partea cu un pas inapoi.
Avani
Balamalele de la portgabaj dry.gif

Un + pentru bordul ceva mai calitativ.
ncristi
M-ati rupt cu balamalele ale. Dati-le dracu de balamale. Paraca mergi in portbagaj.

Cat despre bordul "ceva mai calitativ" - daca se comporta ca cel de pe megane 3 este MULT mai calitativ de cat zdranganiciu de bord de pe MII.
IRONICK
Io m-am dat saptamana trecuta cu un S-Class. Avea balamale ca la Fluence. Ai dracu, astia de la Mercedes au trecut si ei la low-cost. user posted image
Daca se construiau masinile dupa parerile userilor de pe forumuri, praful se alegea de industria auto.
b76bgaarh
ironick la asta tot sistemul de parghii este la vedere...fara nici o protectie...

sa te vad cum bagi bagajele in portbagaj si rupi una din parghii......

asta e problema lu low costu.... oare mai are capitonaj pe capota motor fata???
Avani
Ce repede mai sariti.
diesel_power intreba care era pasul inapoi... si eu am precizat. Eu am fost dezamagit de acest aspect al portbagajului.

Nu mai zic ca avem in continuare E4 .. cand altii au trecut deja pe E5, dar nu domne, sunt eu carcotas. sleep.gif
IRONICK
QUOTE(b76bgaarh @ 10 Nov 2009, 13:40)
ironick la asta tot sistemul de parghii este la vedere...fara nici o protectie...

sa te vad cum bagi bagajele in portbagaj si rupi una din parghii......
Pana acum s-au rupt la greu ... radmasa.gif Sunt o groaza de marci care nu au tapiterie si tije la capacul portbagajului. Si nu mai se plange lumea pe forumuri. Aici parca s-au strans toate babele.
Sistemul asta mai are un avantaj in caz de accident. Daca iti fote unu o lovitura in spate, capacul portbagajului se deplaseaza in sus. Cu sistemul de balamale de pe M2, se trasmitea socul in aripi.
Avani
Ai vreo problema cu exprimarea libera ?

Daca nu sunt de acord cu noul sistem de inchidere/deschidere portbagaj, inseamna ca sunt "baba" ?! radmasa.gif

Astea sunt niste precizari obiective si trebuie tratate ca atare.
Referitor la " Daca se construiau masinile dupa parerile userilor de pe forumuri, praful se alegea de industria auto." ... exista marketing si ... mai stii ceva... chiar conteaza ce-l intereseaza pe cumparator wink.gif

Cand cei de la Renault nu au tinut cont de piata, au fost esecuri (ex: Avantime)
IRONICK
Pe voi va aia grija ca nu arata bine cu tije, nu partea nefunctionala/functionala. Fiecare solutie tehnica are avantaje si dezavantaje. Dar astea nu conteaza, bine sa arate, de parca defilati cu ele pe scena.

Probabil peste un an tot la fle o sa discutati. Uite bah, v-am zis eu. Flence asta a fost un esec din cauza ca avea tije la portbagaj.
Avani
Prietene, daca nu ai o problema cu sistemul ASTA de inchidere/deschidere portbagaj inseamna ca nu are rost sa mai continui cel putin cu tine pe acest subiect.

Sunt convins ca si la S-Class-ul ala... tot asa arata.

Doar ambele masini aveau 4 roti... poate de aici si asemanarea. wink.gif
IRONICK
Atunci daca tot esti asa de expert in masini, explica-mi diferentele la nivel de solutie tehnica.
Avani
Daca ti-am dat senzatia ca sunt "expert la masini" inseamna ca am fost prost inteles, dar rau de tot. wink.gif

Luam caz practic... eu de multe ori am bagat diverse cutii si geamantane in portbagaj. La sistemul de inchidere de pe megane II niciodata nu am avut probleme cu inchiderea acestuia. Le impingeam pana in spate si portbagajul se inchidea perfect.

Cu noul sistem de pe Fluence, eu zic ca as avea ceva probleme, si cine si-a incarcat cel putin o data portbagajul full la sedan, stie clar despre ce vorbesc.

Ti-a explicat (ce-i adevarat, nu foarte detaliat) mai sus si b76bgaarh, cum ca solicitarea continua a acelor parghii va duce (mai greu) la cedarea acestora.

Spuneai ceva mai sus de partea functionala, sincer, nu prea vad o functionalitate buna (poate doar exemplul dat de tine in caz de accident in spate) atata vreme cat spatiul interior din portbagaj este conditionat de aceste parghii. smile.gif

Toate cele bune...
ThunderRa
QUOTE(diesel_power @ 10 Nov 2009, 09:49)
Argumenteaza partea cu un pas inapoi.
*


In primul rand la design, consider ca daca ar fi copiat M3-ul in acelasi fel in care Sedan-ul a copiat M2-ul, ar fi avut de castigat. Asa, are o alura care nu-mi place... evident, de gustibus... Apoi, masina este mai mare (si cred ca si mai grea) dar are aceleasi motorizari. Cred ca va avea mai mult de carat motorul si rezultatele se vor vedea in trafic la consum, demaraj, viteza maxima, etc. Portbagajul pare mai mic si pe mine unul m-ar deranja chestia asta mai ales in concedii. Cu toate ca din afara pare mai mare (si chiar este) nu vad castigul la interior. Nu este mai comoda la sofer (parerea mea) si nici nu au rezolvat eterna problema a pozitiei la volan, care este putin cam inalta la Renault, din punctul meu de vedere. Eu nu am remarcat sistemul de prindere al capotei de la portbagaj, dar vazandu-l acum in poze cred ca este complet nefunctional si absolut oribil. Cred insa ca sunt si alte probleme de genul acesta la masina, avand in vedere "sangele" Samsung...
Singurul lucru care imi place efectiv este design-ul bordului insa nu ma pot exprima cu privire la calitatea acestuia.

E doar o parere, nu vad de ce se face atata caz... Pur si simplu prefer oricand o Laguna GT line pe benzina, la acelasi pret sau chiar mai mic, din cate am vazut. E asa de greu de inteles asta?

Poate ca am avut eu asteptari prea mari pentru ca ma batea gandul la un upgrade insa cand m-am vazut fata in fata cu ea, am hotarat ca daca va fi totusi sa raman la Renault, voi sari cu siguranta la clasa superioara.
b76bgaarh
ironic eu nu ma refer la parghiile care tin capota...ci la tijele alea jenant de subtiri de se vad in poze.. tije care la logan sunt niste arcuri destul de tepene... eu de alea ziceam ca sunt usor de stricat de catre un roman...


si lipsa capitonajelor chiar e low cost....
ncristi
@ThunderRa

Masina este mai mare dar mai usoara cu 70Kg.
ThunderRa
Ba e chiar mai grea cu 25 kg (vezi in configurator). Eu unul ma uit la modelul pe benzina cu maxim de dotari. Poate tu compari altceva unde e posibil sa ai dreptate. In plus are demaraj putin mai slab, viteza maxima mai mica si dotarile in plus lipsesc, din cate imi pot da eu seama. Concluzia mea e ca Renault a vrut sa scape de "turcisme" dar a dat peste "chinezarii"...
s_j_teo
Acelas sistem de inchidere al portbagajului il gasiti si pe modelele Mercedes ! Haideti sa nu fim carcotasi.Sunt alte forumuri auto unde atunci cand apare cate un adevarat fas de model al marcii respective, toti sunt in extaz. Acum sigur nu trebuie sa fim la fel. Si este bine sa fim obiectivi sa-ti spui parerea sincer dar eu unul nu cred ca este un pas inapoi acest model.
adytym
tare is curios cati dintre cei ce tot scriu despre fluence l-au vazut live
megane1
nu stiu sa spun daca e sau nu un pas inainte(inapoi nu e , decat dpdv al preturilor pt dotari similare) ..

redau din configuratorul de pe renault.ro ( am selectat 1,6 16 v, privilege) :

80,00 €345,46 LEI Parasolare laterale spate si luneta ....ori la modelul anterior , cel cum am eu, erau standard... sad.gif
asta as trece la minus, alaturi de unele solutii tehnice care nu prea au legatura cu eleganta(nu lux, atentie) , si nici cu pozitionarea"business" spre premium care o doreste, spun eu, Renault, de la Megane Fluence..
parghiile alea din portbagaj numai business nu sunt... sad.gif
iar pretul...
astea toate ma duc la ideea deja exprimata aici de mai multe ori : incepe sa imi placa si mai mult, cu toate pacatele ei cunoscute si recunoscute, versiunea de Megane Sedan pe care o avem multi dintre noi...
adica pun, simplu, problema in termenii urmatori: Fluence nu va reusi(deocamdata, cel putin cu preturile si versiunile astea) sa fie pt piata auto actuala(avand in vedere modelele altor constructori), ce a fost megane Sedan-ul nostru pt vremea sa...adica pret&dotari vs nivelul pietei...
aqua
eu am vazut fluence-ul cand a fost evenimentul renault road show...chiar am trecut de 2-3 ori pe la ea, stiti cum e prima impresie....nu ramane mare lucru, si mai bine mai vezi altceva, te mai intorci si o vezi iar smile.gif...mai descoperi ceva...
nu vb din pct de vedere al motorizarilor ca nu le stiu....strict din pct de vedere al interiorului nu mi-a placut..si gata...parerea mea, fara niciun subiectivism

exteriorul e frumos, dar inauntru ma asteptam la ceva peste megane 2, asta il am si fac comparatia cu el....scaunele mi s-au parut mai inguste, suportul lateral nu mai e ca la m2...tijele alea de reglare scaun, nu mi-au placut, ca niste sarme si vizibile de nu se poate...de portbagaj nu mai zic, desi vad ca unii vor sa tina cont doar de functionalitate ...usile subtiri ca la logan ... ca o privire generala mi s-a parut interiorul ca de jucarie....

ca sa trec de la m2 la ceva superior, cum se vrea fluence-ul....sa fim seriosi, eu nu pot sa trec cu vederea maruntisurile astea...
are si plusuri la interior, care mi-au placut fata de m2, volanul mai mic, schimbatorul mai scurt, bordul (apropo torpedoul e o gluma)....nu mai tin minte exact

concluzia oricum pt mine a fost clara, nu sunt deloc tentat sa trec de la un m2 la fluence, in ideea ca as avea banii necesari
am fost nu dezamagit, pt ca oricum nu vroiam sa trec la altceva, dar asa...nu mi-a trezit nimic in mod deosebit...daca e sa fiu rau smile.gif, as putea sa zic chiar ca am fost multumit, pt ca dupa ce l-am vazut stiu ca m2 care il detin imi place mai mult, chiar cu unele minusuri pe care le are acum
o masina care mi-a trezit simturile a fost megane estate, cel lung, aia da, mi-a ramas gandul la ea si am stat ceva vreme pe langa ea si in ea
Avani
QUOTE(adytym @ 10 Nov 2009, 19:22)
tare is curios cati dintre cei ce tot scriu despre fluence l-au vazut live
*



Eu unul l-am vazut.. si ce l-am mai pozat din toate unghiurile. Daca vrei, iti pot da pozele pe mail sa-l vezi si tu mai bine wink.gif ... si sa vezi o alta imagine decat o lasa pozele de prezentare.

aqua a mai pomenit de ceva, care tot un mare - e pentru fluence... si anume reglajul scaunului, prin adoptarea acelui sistem de pe logan.

Sincer va spun celor ce cred ca Fluence-ul arata bine... sa lansezi in 2009 un model cu totul NOU... cu tehnologie din 2003 la preturi de concurenta, este un total esec.

Nu sunt Nostradamus si nici mama Omida...dar Renault Ro trebuie sa faca discounturi mai mari pentru a inregistra vanzari cu acest model.

Dar deh... ce pretentii pot avea rusii, turcii si ...romanii.
aphophis
la ce sistem de reglaj al scaunului te referi ca e la fel ca la logan si de ce ar fi un minus?
xcss
La sistemul de reglare inainte-inapoi, banuiesc, care e reprezentat de o bara de metal, spre deosebire de parghia de la M2 - mult mai eleganta, dupa parerea mea.
Avani
Mutarea scaunului fata - spate. Mi se parea mai eleganta varianta de pe M2


LE: @xcss: am postat amandoi la aceeasi ora, cam in acelasi format biggrin.gif

Un plus ar fi climatizarea in spate, nah.. ca am gasit si plusuri smile.gif

[attachmentid=1627566817]

LE2: Se pare ca pornirea pe baza de card ar fi optionala blink.gif .. e prima oara cand observ ca Fluence are butuc...
[attachmentid=1627566818]
aphophis
o fi mai putin eleganta, insa mie imi place. Si sunt o gramada de masini (unele mai scumpe ca megane-ul) care au adoptat aceasta solutie:

Honda Insight

user posted image

toyota rav4

user posted image

toyota verso

user posted image

ford mondeo

user posted image


mazda 6

user posted image


si lista cred ca poate continua cu o gramada de exemple. E pur si simplu o alegere facuta de producatori, poate nu e f eleganta, dar e mai practica zic eu
Daxx
Pe linga butuc, in aceasta ultima poza putem vedea si cum arata ac-ul pe megane 3/fluence. Clima automata nu exista pe toate versiunile, clar, insa nu vazusem niciunde o poza cu ac-ul. Interesant..(in sensul de 'urat')..Si maneta schimbatorului da senzatia de ieftin tare (e acelasi de pe logan, cred).

Edit later: ma refeream la poza pusa de Avani.
xcss
A doua poza emana un sentiment de "ieftin" pe care cred ca nici cea mai ieftina varianta de M2 nu o avea... Imi pare rau, dar asta cred.

LE: Tot referitor la poza lui Avani.
aphophis
si eu zic la fel, si nu neaparat din cauza materialelor ci din cauza designului nereusit. Oricum am inteles ca ac-ul automat e ieftin
xcss
Dar aphophis, explica-mi, te rog, de ce e mai practica solutia asta cu bara.
aphophis
pentru ca ai o suprafata mai mare de care sa apuci.
ssilviu
Asta e și problema la Fluence. Că are mult prea multe dovezi din astea de reduceri de costuri. E adevărat că multe din ele se găsesc punctual și pe alte mașini, dar toate la un loc, le vedem doar la Fluence. Este adevărat, pe astea le vedem noi ăștia care ne pricepem aici pe forum, probabil pentru restul de 90% din clienți nu vor conta. Probabil. Rămâne de văzut.
Avani
Evident ca varianta de top arata ceva mai bine
[attachmentid=1627566821]

Totusi... sa stiti ca acela nu este lemn... este plastic vopsit in culoarea lemnului. dry.gif

aphophis, nu vreau sa ma intelegi gresit. Stiam de faptul ca exista masini cu pret de achizitie mai mare decat al lui Fluence care au acel sistem de reglare al scaunului. Cand am luat actuala masina si am vazut ca are cate ceva mai original ... m-am bucurat enorm. Fie chiar si acele lucruri simple... care ne fac viata mai frumoasa.

Pentru ca fiecare om isi lauda "puiul", ca al lui e cel mai frumos si cel mai sanatos wink.gif

Nu m-am dus sa vad masina cu dorinta de a gasi cat mai multe minusuri pe care ulterior sa vi le prezint. Argumentele mele sunt in mare masura bazate pe gust. Nu am cunostiintele necesare sa ma pun cu marii ingineri de la RRO, dar ca detinator de generatie veche de compacta sedan marca Renault, imi dau si eu cu parerea despre noua compacta scoasa de francezi.

Nu doresc sa intru in nicio polemica, cu nimeni. Nu are niciun sens acest lucru si sper doar ca discutiile ce se vor purta in continuare sa fie constructive smile.gif
xcss
Nu pot sa scap de impresia asta de "cheap". Sunt curios cate exemplare cu dotarea de baza vor vinde... Cat priveste bara aceea, mie mi se potriveste mai mult solutia pe levier, mi se pare incomod sa bajbai pe sub scaun dupa teava aia...

LE: Avani, solutia cu levierul e portata pe M2 de pe foste modele de lux de la Renault, cum ar fi R25... Recunosc ca a fost unul dintre motivele care m-a convins sa-mi iau actuala masina smile.gif
tatimeu
mie mi se pare ca numai dispunerea comenzilor este diferita si materialul folosit difera. in rest tot un gust de "ieftin" au ambele variante
[attachmentid=1627566864] [attachmentid=1627566863]
Manuel
Tocmai am primit un plic de la Renault cu o invitatie la drive-test in perioada 12-20 noiembrie, un bilet de tombola si un tichet cu un discount de fidelitate in valoare de 500 euro, valabil pana la sfarsitul anului. Un gest surprinzator din partea RRO... smile.gif
spy_oh_joy1389
imi place mai mult cozorocul de la m2 si cum sunt dispuse ceasurile
la fluence apreciez mai mult ceasul analogic decat cel digital la m3 la care trebuia sa arunc ochii pe el la fel ca la consum sa vad ce viteza am cand la m2 il vad asa cu coada ochiului.

la m2 mai era cum mai era la authentique ca avea impresia de ieftin, dar a aparut cand? in 2002? cam toate masinile aveau materiale de genul la varianta de baza. si ma refer in clasa megane-ului.

imi place ca la fluence si la megane 3 au pus plasticul din spatele volanului bej la varianta privilege, ca la mertzane(normal ca nu se poate compara dar totusi...).

un alt plus la modele astea noi e senzatia ca totul e mai bine inchegat si probabil sunt mai putine surse de greieri, iar pozitia este mai confortabila avand in vedere ca au ridicat comenzile spre sofer, iar acum mai poti sta cu mana pe schimbator si pe cotiera. Imi pare rau ca au scos frana de mana tip avion si cotiera nu mai e la fel de mare, dar frana de mana e frumos imbracata acum.
Daxx
spy_oh_joy1389, m-am urcat eu intr-un m3 (sport tourer) si iti pot spune ca NU poti sta cu mina pe schimbator si pe cotiera in acelasi timp. Practic, e cam incomoda din acest pdv. Nu e ca la Auris, care e o idiotenie *(strict la cotiera ma refer..apropo..a vazut cineva cum e cotiera aia?), dar nu e tocmai comoda. Opinia mea..care e. smile.gif
Mi-ar fi placut o cotiera care sa culiseze in fata (gen Octavia), pentru a putea fiecare, in functie de propriul gabarit, sa stea comod.
tatimeu
blink.gif eu nu intru in categoria oamenilor normali? eu stau bine mersi cu mana sprijinita pe cotiera si cu maciulia schimbatorului de viteza in palma.
Daxx
Nu am folosit termenul 'normal'. Poti sta cu maciulia in palma si atunci cind esti in treptele 1-3-5? Eu nu am reusit..Poate sint eu anormal...
tatimeu
in treapta 1 si 3 nu am stat caci nu prea circul cu acele trepte de viteza
in treapta 5,6 si normal 4 stau foarte bine.
am folosit eu notiunea de normal deoarece am mana la fel de lunga proportional vorbind ca si unul de 2m sau 1,20m
tongue.gif eu sunt normal! punct!
PS nu cred ca e nevoie de cotiera culisanta atata timp cat poti sa-ti reglezi scaunul fata-spate sau susfata-josspate

scuze ca revin asa repede dar il rog pe Avani daca a vazut bine masinuta sa-mi spuna cum este tapitat plafonul si mai ales la imbinarea plafonului cu parbrizul cum este realizata tapiteria, cum este incheiata. Multumesc mult.
Daxx
Toti sintem normali. punct! smile.gif Fiecare in felul sau, evident..tongue.gif
Da, chestie de gust...mie mi se pare cam 'in spate' cotiera..
Wolverine
Eu sunt de parere ca decat sa iau un Flunece de 1.6 mai dotata, mai bine iau o Laguna 3 de 2l, diferenta este undeva la 2000-2500 euro ca si bani, dar ca si clasa, confort, materiale Laguna e cu 10 clase peste Fluence.
tatimeu
si eu sunt de acord cu tine, dar asta in situatia in care dispui de banii necesari pentru laguna, dar cum sunt unii si aici ma includ si eu (am avut pani cash pentru masina dar credit pentru altele) nu dispun de atatia bani sau dispun cu credit doar de banii necesari pentru Fluence zic lasa ca merge si asa.
Si eu am vrut laguna dar nu s-a putut mama lor de bani; nu ca sunt nemultumit sau total nemultumit de masina, dar asta e alta poveste.
Avani
1. Laguna GT line 2.0 L - 140 cai este 16.800 EUR
2. Fluence Privilege 1.6 L - 110 cai este 15.250 EUR

Diferenta este chiar de 1550 EUR !!!.... nu cred ca ar fi cineva atat de tampit sa nu mai puna 1550 EUR sa-si ia o masina dintr-o clasa superioara care bate la poponetz Fluence-ul... la toate capitolele !!!!

LE: postul lui Modus s-a sters... Raspunsul meu de mai sus se adresa lui Modus
Wolverine
Avani: eu facusem un calcul cu inca ceva optionale, dar oricum era un calcul grosolan, nu direct pe configurator.

Oricum mie mi se pare Laguna f ieftina fata de concurenta din clasa ei, unde asa ca un minim e 19 20 de mii.
eduardsebe
iar comparati Fluence cu Laguna....ati mai facut asta si stiti bine ca s-a sters
in fine...e o comparatie de mere cu pere,alta clasa,calitatea materialelor mai buna,motoare mult mai mari,pret etc etc smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.